abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 689 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Čekání na smrt a jiné

    30.4.2018 11:24 | Přečteno: 2547× | Jen tak na okraj

    Minulý týden umřel kolegův strýc a zároveň zakladatel firmy, kde dělá Max. Byla to rychlovka. Dva roky ho léčili na angíny, aby se z toho pak vyklubala rakovina, se kterou už daném stádiu moc dělat nešlo. Svoje odžil, rodinu zajistil a lze se jen dohadovat, do jaké míry měl na to vliv neustálý stres.

    Umře, nebo ne?

    Zítřkem začíná měsíc napjatého očekávání, kdy se ukáže, jestli Bartík kecal, nebo ne. I když je zjevné, že Zeman zcela v pořádku nebude, je velmi pravděpodobné, že tady díky nadstandardní péči ještě nějakou chvíli strašit bude. Konec konců o tento nadstandardní servis mu nejspíš šlo, protože i slaměný panák by byl lepší prezident – sice by také nedělal vůbec nic, ale tím že by držel hubu a neprovokoval, by navíc stmeloval zdejší společnost.

    Jak z toho ven?

    Svého času tady proběhla anketa, kdy se budou konat předčasné volby. Po zralé úvaze to vidím nejdřív na červen příštího roku. I když jsou nasraní téměř všichni – výjimkou jsou mafiáni z ANO – zmohou se maximálně na skřípění zubů. Jsou totiž vybobkovaní z průzkumů, podle kterých by nejspíš opět ostrouhali. I když čas podle mě hraje v Babišův neprospěch – donekonečna se totiž slibovat nedá. Otázkou je, bude-li pak vůbec ještě možné ty jeho metastázy ze státního organismu nějak bezbolestně odstranit.

    Když jsem nad tím uvažoval, tak nejrychlejší cestu z krize by představovalo Babišovo úmrtí. Do čela famílie by se tak dostal nejspíš Vondráček, který má pověst politika, který vyjde s každým. Ten, oproti současnému 'Capo Di Tutti Capi' nikoho nesere, protože si zatím nenasyslil žádné miliardy, není slovák, není namočený v žádném korupčním skandálu a taky se nestačil zaplést s STB. Burešovým úmrtím by tak rázem padly veškeré překážky pro sestavení koaliční vlády, která by nepochybně důvěru sněmovny dostala.

    Žijete v přirozeném rytmu?

    Také se nedávno objevila zajímavá zpráva od Paula Kelleyho z Oxfordské univerzity, ohledně nedostatku spánku a nezdravého životního cyklu současné společnosti, se kterou plně souhlasím.

    I když to samozřejmě nebude tak kategorické jak se ten pán domnívá, faktem je, že honit žáky do školy na 8 hodinu je nelidské. Kór v kombinaci s neustálým šoupáním času.

    Většina lidí si dnes už totiž ani nedokáže představit, jak to fungovalo dřív. Kdy nebyly televize, ani počítače. Ti, co nevysedávali po hospodách a po schůzích, se večer věnovali sexu a společnost se utěšeně množila. Uléhali obvykle do desáté večer a díky tomu dali těch sedm hodin spánku i s tím, že museli dorazit do práce na nelidskou šestou hodinu.

    Ale školáci na tom byli lépe. Mohli si přispat a v létě měli před školou i čas na alotria. Ale dnes? Ukažte mi prstem na školáka, který uléhá na kutě před jedenáctou hodinou. Díky šoupání času dnes mají žáci akorát tak čas na to hodit do sebe snídani a vyrazit do školy.

    Jen velice málo lidí má ten luxus, aby ráno vstávali bez budíku, v pohodě dorazili do práce, v pohodě z práce, večer zalehli, usnuli a nechali si něco zdát. Většinou chodí spát pozdě, spí špatně, nic se jim nezdá, a ráno vstávají jak zmlácení.

    Knihy…

    Byly obzvláště dobrým společníkem před vynálezem šmatlaplacek.

    Včera jsem dostal po delší době chuť si něco přečíst, tak jsem zabrousil hned do několika knihkupectví. Ale nakonec jsem nekoupil nikde nic a zalovil až doma v knihovně.

    Neměl jsem chuť přehrabovat ty tuny braku, abych našel něco zajímavého. Nesmyslné formáty, vyřvané obálky, otřesná úprava a nehorázené ceny – až se mi z toho dělalo blivno. Možná kdyby nestály tak horentní ceny, tak bych snad i dvě tři knihy koupil. Ale vyvalit pětikilo per kus abych pak zjistil že jde o literární vatu – to se mi fakt nechtělo.

    Digitální demence

    O serveru ucho24.cz už jsem tady jednou psal. Je to děsná trouba, nicméně to neznamená, že by se tam občas nevyskytly zajímavé články. A to je důvod proč tento portál navštěvuji.

    Zajímavý názor se objevil kupř. v článku Pravidla honu na čarodějnice, dle kterého je příčinou radostného hýkání a přitakávání akcím, které evidentně zvyšují riziko vypuknutí nového celosvětového konfliktu, postupující digitální demence.

    Tuny hnoje na internetových portálech zavalují informace z relevantních zdrojů a generují novou skutečnost, co nemá vůbec nic společného s realitou. Novodobé mýty bleskurychle obalují jakoukoliv informaci, prakticky ihned jak se objeví. Jen namátkou případ Kramný, o kterém kdosi z TV Nova – nejspíš z osobní averze, usoudil že je vrah, a proto začal prostřednictvím tohoto média rozdmýchávat oheň osobních záští a antipatií, dřív než vůbec mohlo nějaké nezávislé vyšetřování proběhnout. Kramný sedí v lochu, odsouzen na 28 let a dotyčný je nejspíš spokojen. Na druhou stranu jiný, mnohem nebezpečnější psychopat a především – usvědčený chladnokrevný vrah Vladimír Mikuš – bude zanedlouho propuštěn.

    Politické panoptikum

    Jinak se to ani nazvat nedá. Minulý týden Donald Trump, americká obdoba našeho Babiše, pompézně zasadil s Macronem křak na znamení přátelství aby ho dnes vyhrabali a pro jistotu šoupli do karantény. Obdobným způsobem jako tihle dva se začali cicmat Kim Čong-un s Mun Če-inem. Jeden by měl při těch objetích pocit, že jen nahmatávají místo, tam tomu druhému vrazit kudlu do zad.

    Smrt je pro každého

    Poznámkou k umírání jsem to začal a i skončím. Včera se totiž objevil velice pěkný rozhovor s americkým lékařem specializovaným na paliativní péči – Jamesem Tulskym. Opravdu bych uvítal, kdyby si ho vzal k srdci každý lékař, co mě kdy ještě bude mít ve své péči.

    Nevím jestli jste někdy byli, podobně jako já, hospitalizováni. A lékaři místo aby na vás rovnou vybalili jak se věci mají, jen chodili kolem a kývali hlavama, že to bude dobrý. Věřte mi, je to k vzteku a mnohem horší, než vědomí kruté skutečnosti.

    Na každého z nás čeká smrt. Dříve či později. A procházky po hřbitovech, spojené se čtením epitafů jsou výbornou průpravou – obzvláště když si spočítáte jak málo let měli mnozí odžito.

           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Fluttershy, yay! avatar 30.4.2018 12:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    I když to samozřejmě nebude tak kategorické jak se ten pán domnívá, faktem je, že honit žáky do školy na 8 hodinu je nelidské. Kór v kombinaci s neustálým šoupáním času. […] Ukažte mi prstem na školáka, který uléhá na kutě před jedenáctou hodinou.

    Během puberty především dochází k hormonálním změnám, které vedou k posunu cirkadiánního rytmu – právě o řádově dvě hodiny k té jedenácté. STFW „Sleep Phase Delay in Teenagers“. Současně v tomto věku je žádoucí delší spánek (>9 hodin).

    Studie za studií ukazuje, že posunutí začátku výuky aspoň na devátou je spojeno s lepším prospěchem a kvalitou života.

    Jenže problém našeho školství je, že tu není primárně pro ty děti (posléze adolescenty).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bedňa avatar 1.5.2018 00:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Tu bude problém v tom ako zaujať študákov.

    Keď si profák sadne na lavicu k inému študákovi a nerozpráva to autoritatívne, ale ako si vybrúsil vlastné sklo na pozorovanie vesmíru, tak ťa to proste zaujme.

    A pokiaľ profesori nedokážu študentov zaujať je to len ich chyba, bohužiaľ komunistické memorovanie, namiesto pochopenia problému je tu stále. Je to nudné a sú to ...

    Je to ich chyba, každý od narodenia chce informácie nasávať, až ťa od toho náš a váš školský systém odnaučí.

    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Fluttershy, yay! avatar 1.5.2018 01:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    To je jiný, ne zcela související problém.

    Velkou část gymplu jsem prospal, přestože někteří pedagogové byli skvělí nebo aspoň zajímaví.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xvasek avatar 30.4.2018 12:56 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Trumpův strom je jenom slabý odvar a kopírování Fica. Ten měl myslím loni nebo předloni stavět májku v Banskej Bystrici nebo kde, jenomže mu ji mezitím postavili - jak to dělají asi tak posledních 750 let - místní. No nic, místní májka šla dolů, přijel Fico, postavil svoji, odjel. :-)
    3.5.2018 11:30 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    a kde boli miestni mladenci ktori mali vlastnymi telami branit postaveny maj pred ficoidmi?!
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    30.4.2018 15:15 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    podle x jiných studií zase "skřivani" žijí déle, aktivněji a netrpí tolik represemi jako "sovy". Jak se mám podle všech těch studii zařídit nevím.

    vstávám už nekolik let v 6:25 bez budíku každý den +/- jednotky minut

    abych ti ukázal školáka co spí před jedenáctou večer, musel bych mít prsty i na prstech.
    30.4.2018 16:34 Kamil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    podle x jiných studií zase "skřivani" žijí déle, aktivněji a netrpí tolik represemi jako "sovy"
    Tohle zrovna může být velice snadno pouhá asociace, budou do toho spadat i lidé, kterým se z nějakých důvodů nedaří usnout večer a čumi jak sovy až do rána. Klíčem k těmhle studiím je uvědomění si, že málokterá prokazuje kauzální vztah.
    30.4.2018 16:35 Kamil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    P.S. oni to v těch studiích dokonce vždy uvádějí, akorát do bulváru se to už nedostane ;-)
    otasomil avatar 30.4.2018 15:59 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Vitejte!
    No imho nevim s tim spanim. Me se dari ulehnout i pred 20 hodinou, do pulhodiny chrnim. Rano vstavam ve 4 hodiny, mam hodinu pro sebe - joga, pak do prace na 6 hodinu. Ziju tak abych nesedel u PC vic jak hodinu denne. Dnes vim ze takovou praci kde bych 8 hodin sedel u PC bych nechtel. Nejpodstatnejsi je venovat se taky sam sobe protoze tohle je ve finale jedine co ma hodnotu.
    A ta smrt... nejhorsi je umirat v zajeti bolesti a beznadeje. Zde by pomohlo ono pomyslne tlacitku kdy uz clovek nemuze tak... Sam nechci byt nekomu na obtiz ve stari. Je mi neprijemna i predstava jak se o mne nekdo stara, prebaluje, krmi... Radeji odejdu vcas.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    vencour avatar 30.4.2018 17:21 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Hmm.

    K tématu - kdo zná Tondu Blaníka a jak to na vás působí? Aneb všimněte si, jací lidi jsou, co se s tím dá vůbec dělat?

    V antíku jsem pár perel našel. Hledej líp. A nejen v antíku. Navíc jak jsem se několikrát stěhoval, tak jsem někde občas něco nechal, možná to má někdo půjčené ... už nafurt. Takže už taky nesháním vše.

    Ad spaní: jde i o to uvědomit si, jak dlouho či kdy jsem vzhůru a kdy jsem vlastně produktivní. Nebo kvůli komu jsem vzhůru a o koho se starám. Stejně tak: Thomas Alva měl spát 4 hodiny. A proto si prý vynalezl žárovku ... takže se nediv, že jsou jiní odlišní, snaž se, aby Tě to nepostihlo negativně.

    A nakonec: to dávaj nuly jen nuly?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.4.2018 17:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Thomas Alva měl spát 4 hodiny. A proto si prý vynalezl žárovku ...
    Thomas Alva žárovku nevynalezl.
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 30.4.2018 22:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Noo máte pravdu v tom, že anglická wikipedie je o dost obsáhlejší. Když se podíávam zrovna na dějiny žárovky.
    Jinak ale tato informace odpovídá námětu blogu. Edison měl spát "do 5 hodin" a podle ostatních si dával ještě k tomu přes den šlofíka.
    Takže zase je vše o dost více barvitější. Nebo taky:

    Všechno je jinak.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Grunt avatar 30.4.2018 18:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Tohle je tam u vás v Ostravě normální? Nevyhrál můj kandidát, tak doufám že protikandidát co nejdřív pojde? Jako Zemana jsem nevolil, Babiše nemusím už vůbec, ale že bych si přál aby oba co nejdříve chcípli a počítal jim roky, to už mi přijde tak trošku přes čáru. Když nic, je to legitimní volba většiny národa a od vás se neočekává nic jiného než že ji budete respektovat. Fuj, že tu žluč musím jít spláchnout někam do hospody…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.4.2018 18:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Ale no tak, snažíš se napasovat lidskou etiku na stbáka, což dává stejný smysl, jako pohřeb vysloužilého počítače.
    Fluttershy, yay! avatar 30.4.2018 18:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Když nic, je to legitimní volba většiny národa a od vás se neočekává nic jiného než že ji budete respektovat.

    Formou balení kufrů, protože pod vládou těchto existencí tu časem nebude k životu.

    Akorát nakonec nemusí zbýt kam jít.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 30.4.2018 18:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Myslíš že jinde mají prezidenty a premiéry vlády osvícené? Se můžeš přestěhovat třeba na Slovensko. Víš co, tady se říká všechno naprd, ale bohudík že jsem se nenarodil o pár kilometrů na jih, to by bylo v pytli úplně…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 30.4.2018 19:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné

    Někde jinde mají do větší míry dlouhodobou koncepci, jak reagovat na společenské a technologické změny. Sice se zpožděním, ale přece. To tady chybí.

    Status quo znamená (aspoň z mého úhlu pohledu) dvě věci:

    • Omezené příležitosti dělat zajímavé (state of the art) věci.
    • Drastický pokles životní úrovně v dlouhodobém časovém horizontu. (Nehledě k tomu, že ta výchozí úroveň byla horší.) To jest: rozpadlá infrastruktura, nedostupná zdravotní péče,…

    Že jsou někteří čelní představitelé disociální hovada, je jen špička ledovce.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    30.4.2018 19:35 Kamil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Je rozdíl v respektu postu prezidenta (tj. je zvolený aby reprezentoval Česko, podepisoval zákony, byl vrchním velitelem ozbrojených sil, apod.) a respektu osoby, která post zastává. Já Zemana uznávám jako demokraticky zvoleného prezidenta, ale zároveň tomu plesnivému dědkovi přeji rakovinu a pomalou smrt. Je to jen fér, mně už smrt taky popřál, dokonce si na ni připil ;-)
    30.4.2018 22:44 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Respektovat nemusím nic a nikoho. Já sám se můžu považovat za vládce na tomto území, kontinentu, planetě, nebo v celé galaxii a můžu si to vymáhat libovolnými prostředky, vč. násilí. Stejným násilím, které vůči mě uplatňuje v „demokracii“ většinová společnost. Z etického hlediska je to totiž úplně totéž.

    Nerespektovat nekvalifikované rozhodnutí nekvalifikované většiny a přát si (přirozenou) smrt některých lidí, protože to nejefektivněji a nejčistěji řeší určité problémy, je to nejmenší. Nemluvě o tom, že demokracie je stejný oxymoron jako anarchie; jediná stabilní vláda bude ta, kde veškeré rozhodování a moc budou přeneseny na stroje, přičemž pravidla budou pevně zakotvená a neměnná a jediný způsob, jak změnit byť jediný zákon by zahrnoval úplnou likvidaci daného státu válečnou cestou a následně vznik nového. Pokud budou na Zemi jen takové strojově řízené státy a pro žádného člověka nebude dosažitelné naakumulovat moc dostatečnou na jejich svržení (nebo alespoň kladení významného odporu), možná bude poprvé v dějinách i chvíli mír.
    1.5.2018 09:05 To je sranda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Josef Vissarionovič Stalin: "Není člověk, není problém."

    Jen abys věděl koho kopíruješ, a jaké myšlenky a jaké ideologie zastáváš. A dostal jsi se k tomu možná rychleji než Marx s Engelsem.
    1.5.2018 13:51 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Fakt, že se s někým náhodou shoduji v jednom zcela vágním a triviálním výroku neznamená, že se shodujeme i v něčem dalším. To jen abys věděl, jaký jsi píčus.
    1.5.2018 23:04 Václav Havel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Jak velký píčus jsi, to už vědí všichni.
    1.5.2018 13:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Mluvíte k člověku, který chtěl natahovat dráty přes cestu, aby se tam zabili jedoucí cyklisti, takže asi tak...
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 1.5.2018 13:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Cooo? (Jsem cyklista)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.5.2018 14:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Proto je zcela na místě jakákoliv forma záškodnictví - ať již formou nástrah či překážek, resp. poškozování orientačního značení cest!
    https://www.abclinuxu.cz/blog/kenyho_stesky/2011/7/zaskodnicky-boj-proti-bikerum
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 1.5.2018 16:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Píšu si do deníčku: Kapica – malé bezvýznamné mínus.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.5.2018 17:21 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Zas ta vaše bujná fantazie: Natahovat dráty… aby se tam zabili…

    Ano, psal jsem o nástrahách, ovšem krajní řešení jaká zmiňujete mohou napadnout jen chorou mysl jako je ta vaše. Navíc jsem zcela jasně napsal, kde mi bikeři vadí a kde podle mě nemají co dělat – lesní pěšiny a stezky. Na cestách mi nevadí.

    Takže nejsem ani zdaleka tak militatní proti cyklistům, jak se mi neustále snažíte podsouvat. Jenže vy asi patříte přesně k té samé sortě bikerů, kvůli kterým se uvažuje o paušálním zákazu vjezdu na pěší zóny v Praze pro všechny kolaře, není-liž pravda? Nechcete mi to také připsat na vrub?
    xxx avatar 1.5.2018 18:40 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Jak ma vypadat nesmrtelna prekaza na bikery na stezce/pesine? Asi nemam tak bujnou fantazii, abych si ji dokazal predstavit.
    Please rise for the Futurama theme song.
    1.5.2018 18:53 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    já bych namaloval vedle stezky přechod pro chodce vedoucí mimo les - jelikož po něm pumičkáři neodolatelně jezdí, i když na něm nemaj co pohledávat, vyfičí po něm bez úhony pryč
    1.5.2018 20:22 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Tady se o tom píše. A tady už evidentně někomu trpělivost došla.
    1.5.2018 20:38 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    instalace bezpečnostního prvku vs. záškodnictví, nástrahy, překážky, poškozování orientačního značení cest
    xxx avatar 1.5.2018 20:49 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    To je chodnik ve meste. Ja myslel, ze resite cyklisty v prirode. Takze jsem fakt zvedavej, jak vypada nesmrtelna prekazka tohoto typu nekde v lese na pesine.
    Please rise for the Futurama theme song.
    2.5.2018 14:09 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné

    Ten Slovenskej retardér (asi od "postaveno retardem") je dobrej úlet. Ale jako ukázka jak všichni tihle Kapicové přemýšlí je to dokonalý. Místo toho, aby tam postavili to zrcadlo, co jim tam chybí, tak radši vymyslí past na cyklisty. Která navíc situaci pouze dramaticky zhorší, protože každý sportovní cyklista to bude skákat na což potřebuje dostatečnou rychlost...

    Každý má právo na můj názor!
    Grunt avatar 1.5.2018 19:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    kde podle mě nemají co dělat – lesní pěšiny a stezky.
    Já jezdím přes lesní pěšiny a stezky z práce domů a neměnil bych. Jako že bych měl po nich chodit pěšky nebo jezdit autem?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.5.2018 20:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Ano. Chodit pěšky, nebo jezdit na koloběžce.
    Grunt avatar 1.5.2018 20:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Po lesní pěšině na koloběžce. Přes 20 kiláků pěšky, na fajront vyrazím a třeba dojdu před půlnocí. Prostě Kapica. Co víc dodat. Nejsem příznivcem trialu (takové věci tu stejně nemáme, to je jen někde daleko v horách takže k tomu mi nepřísluší vyjadřovat se) takže to vyloženě nepodporuju, ale kolo jako dopravní prostředek do lesa rozhodně patří rozhodně víc než co jiného.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.5.2018 20:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Abychom se tedy nebavili akademicky, tak při psaní onoho příspěvku jsem měl tenkrát na mysli především tuto lokalitu.
    Grunt avatar 1.5.2018 21:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Vím, prošel sem si to. A nemůžu zhodnotit. Tady prostě takové věci nemáme (tady je maximum tak chodník k soutoku a ten svoje opodstatnění má). Prostě nějaká komerční záležitost pro lákání turistů nebo co já vím. Jediné pozitivum v takovém zásahu do přírody vidím v tom že ti sjezdaři můžou jezdit pouze upraveném chodníku a nebudou dál likvidovat divoce rostoucí okolí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.5.2018 14:40 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné

    Rychlebský stezky jsou obdobou lyžařských areálů - je to něco, co přitáhlo do jinak zapadlého kraje turistický ruch a dalo místním šanci na lepší životní úroveň. Stejně jako ty sjezdovky to má veškeré byrokratické oficiality, jako povolení lesáků atd. Je to zkrátka něco úplně jiného, než "běžné lesní cesty", za které se to tady snažíte vydávat (a kde až na výjimky v těsném okolí velkých aglomerací, kde to začíná být problém, nenarazíte na cyklistu celý den).

    Postoj ve stylu: "když přijedu z Prahy na svojí haciendu tak chci svůj klid a vy si tady klidně žijte na podpoře nebo chcípněte hlady" nás ke Švýcarsku nebo Rakousku moc neposune...

    Každý má právo na můj názor!
    2.5.2018 15:35 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Rychlebský stezky jsou obdobou lyžařských areálů - je to něco, co přitáhlo do jinak zapadlého kraje turistický ruch a dalo místním šanci na lepší životní úroveň.
    Běžte si vypláchnout ústa. Sjíždění těchto 'stezek' totiž nemá s turismem vůbec nic společného. O tom, že by to mohlo znamenalo nějaký extra ekonomický přínos nic nevím. Možná to pomohlo několika lidem co provozují penzióny a hospody v bezprostředním okolí. Jenže těm by stejně tak dobře posloužili i cyklisté co sjíždějí normální asfaltky. O normálního turistu tam dnes prakticky během cyklosezóny nikdo nezavadí – na štrachání se po asfaltu nic zajímavého není a na lesní cestě riskují, že je srazí nějaký rozjetý cyklotrotl.
    Grunt avatar 2.5.2018 15:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Ono je to opravdu letní obdoba sjíždění sjezdovek vs běžkaření. Prostě je to jakýsi areál na sjezdování. To jest celé.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.5.2018 15:54 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Fajn. Tak ať si přebudujou pro tento účel sjezdovky – stejně to tam stojí se sněhem rok od od roku více za starou belu. Alespoň budou mít tamní již existující areály celoroční sezónu. Jenže to by jim pak nejspíš chyběl ten adrenalin z kličkování mezi stromy.

    Tyhle tlupy sezónních nájezdníků už dokázaly spolehlivě ubít jakékoliv potěšení z pohybu ve volné přírodě, protože výsledkem jejich invazivního chování je akorát bezpočet zákazů vstupu do míst, kam se dřív dalo chodit zcela volně, bez omezení, v zimě, v létě.

    Na počátku je normální lesní pěšina. Pak to vysypou štěrkem, když to nestačí, nahážou na to makadam a pak to pro jistotu prolejou asfaltem.

    Když jsem tamtudy chodíval před deseti a více lety, běžně jsem potkával lesní zvěř. Dnes tam chcípl pes, protože pokud nelije jak z konve, je tam o víkendech ruch jak na Václaváku.
    2.5.2018 17:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Tyhle "tlupy sezónních nájezdníků" jsou pro místní, kteří z nich mají obživu, pravděpodobně užitečnější než vy.
    Quando omni flunkus moritati
    3.5.2018 08:49 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    To je možné. Stěží jim tam může přinášet nějaký užitek osoba, která se už v dané oblasti vyskytuje – díky vám podobným cyklotrotlům – pouze sporadicky.

    Ostatně, vaše užitečnost je z mého pohledu rovněž nulová.
    3.5.2018 13:15 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Stěží jim tam může přinášet nějaký užitek osoba, která se už v dané oblasti vyskytuje – díky vám podobným cyklotrotlům – pouze sporadicky.

    No, buďte upřímný, chatičkotrotle, ono toho užitku nebylo moc ani předtím, že ne... nakoupit v Praze, přivézt všechno autem, minimální výdělek pro místní, pokud vůbec nějaký.
    Ostatně, vaše užitečnost je z mého pohledu rovněž nulová.
    Možná by nebylo od věci uvědomit si, že vaše názory jsou velmi subjektivní, a - buďme upřímní - dosti pochybné. Zejména vzhledem k tomu, že si nárokujete právo rozhodovat o tom, kdo má kdy zemřít - ať už za to, že jej nechcete v nějaké politické funkci, nebo protože jezdí na kole tam, kde vy byste si radši představoval svůj klid (pardon, to už bylo vyjasněno, ty vaše nástrahy měly být nesmrtící a nezraňující, i když jste za celou tu dobu nějak nebyl schopen vysvětlit, jak by to mělo fungovat.)

    Jestli se někam sjíždí "sezónní nájezdníci", tak pravděpodobně budou někde ubytováni a i ti, kteří nebudou, něco vypijou či sní. Tak či tak je to zdrojem příjmů. Váš pohled se tedy s pohledem místních dost možná neshodne.
    Quando omni flunkus moritati
    3.5.2018 16:15 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    chatičkotrotle,…
    8-D chatičkaření rovněž není moje hobby. Pohybuji se místní dopravou (přínos rentabilitě lokální dopravy), chodím pěšky (pomalu), co potřebuji si nosím na zádech, žrádlo nakupuji v místních krámech a když to jde tak cestou pojím a hrdlo svlažím v místních putykách – pokud teda ještě vůbec fungují.

    Ta vaše skupina navštěvuje především svoje oblíbené štace. Na pivo staví jen kde se jich to hejno papoušků s hromadou železa kolem vůbec vleze. Takže prosperují pouze restaurace s dostatkem parkovacího prostoru kolem – ve zmíněné lokalitě vím pouze o jediné: "Hotel Černá hora". Ovšem tahle hospoda prosperovala i předtím. Pak možná ještě něco na tom trhne hospoda "U Stonožky" a zbytek zdechl pes.
    3.5.2018 16:24 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    chatičkaření rovněž není moje hobby
    No vidíte, já zase nejezdím na kole.
    Quando omni flunkus moritati
    3.5.2018 16:37 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Dobrá, v tom případě si z předchozího příspěvku odmyslete "vám podobným"
    3.5.2018 17:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    No, někdo si dal tu práci, aby si oběhal papíry (#56) a tuhle atrakci vymyslel, takže k tomu zřejmě měl nějaké důvody. Ať už chtěl něco vydělat, nebo vydělat víc, zjevně mu předchozí stav nevyhovoval, a tak ho chtěl změnit.
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 1.5.2018 20:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Jinak furt lepší jízda po lesní pěšině než ničení porostu tam kde ta pěšina není, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 1.5.2018 20:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Eroze je docela problém, zvlášť ve špatně navržených úvozech. Tam by fakt kolo vůbec nemělo co dělat. (Ačkoliv nějaký cyklista je banalita, když jsou lesáci hovada.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 1.5.2018 20:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Úvozy znám z fotek a od babky ze Slovenska. Nejbližší ode mně jsou pravděpodobně tam někde u vás v Beskydech. Tady žádné nejsou.
    Ačkoliv nějaký cyklista je banalita, když jsou lesáci hovada.)
    Asi tak. Po těch lesích jezdí několikatunové kolosy co těží dřevo, traktory, a bůh ví co. Nechává to díry tak po pás když je rozbahněný terén. Nějaké kolo, to si ani neuprdne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.5.2018 22:38 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Asi vám to nikdo ještě neřekl, ale právě kvůli těžby se vybudovalo všude možně po lesích tolik asfaltek a zpevněných cest. Po těch ať si kolaři jezdí jak chtějí. Mě vadí, že si uzurpují i místa primárně určená pro pěší.

    Dneska už se tak nemůžete kvůli magorům v trikotech v poklidu projít ani uprostřed lesa. V honbě za adrenalinem už roupama neví co dělat.
    Fluttershy, yay! avatar 1.5.2018 22:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Nejbližší ode mně jsou pravděpodobně tam někde u vás v Beskydech. Tady žádné nejsou.

    Moravský kras je blíž než Beskydy.

    Po těch lesích jezdí několikatunové kolosy co těží dřevo, traktory, a bůh ví co. Nechává to díry tak po pás když je rozbahněný terén. Nějaké kolo, to si ani neuprdne.

    Spíš mnohatunové a ještě to po sobě nejsou ochotní opravit.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.5.2018 00:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Moje mysl, narozdíl od té vaší, s nástrahami nepřišla a rozhodně neměla potřebu takovou myšlenku ventilovat v blogu. To, že se to teď snažíte zmírnit na "retardéry a jiná technická opatření", protože byste rozhodně někomu nechtěl ubližovat, je roztomilé.
    Navíc jsem zcela jasně napsal, kde mi bikeři vadí a kde podle mě nemají co dělat – lesní pěšiny a stezky. Na cestách mi nevadí.
    Takže byste ty nástrahy o blíže nespecifikovaném ranivém účinku aplikoval jenom někde, to jste to vylepšil.
    Takže nejsem ani zdaleka tak militatní proti cyklistům, jak se mi neustále snažíte podsouvat.
    No jestli se ta vaše ne-militance projevuje tak, jak jste popsal v tom blogu, tak to je dobře, že militantní nejste. Nerad bych v lese "našel" nášlapnou minu.
    Quando omni flunkus moritati
    Agent avatar 1.5.2018 22:36 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    faktem je, že honit žáky do školy na 8 hodinu je nelidské - Tvl já od 16 chodil na praxi na 6:00.

    slaměný panák by byl lepší prezident – sice by také nedělal vůbec nic, ale tím že by držel hubu a neprovokoval, by navíc stmeloval zdejší společnost. - Nebyl. Lidi by zas brblali, že nic nedělá a je tudíž k prdu. Možná by si pak uvědomili, že tento institut je celkem k ničemu. Krom toho, Hejvl nebo straka Klaus společnost nerozdělovali?

    Když už jste načali téma smrti, shodou okolností jsem sledoval zvědátory na téma smrt, věříte na reinkarnace a posmrtný život?
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    1.5.2018 23:36 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Tvl já od 16 chodil na praxi na 6:00.
    A já zas na druhém stupni ZŠ ulehal se sluchátky a poslouchal noční vysílání rádia, nebo později MP3 přehraváč, protože jsem nemohl usnout (a ráno vstát).
    Krom toho, Hejvl nebo straka Klaus společnost nerozdělovali?
    Myslím, že by se ti docela mohly zamlouvat diskuze na tomto webu.
    Když už jste načali téma smrti, shodou okolností jsem sledoval zvědátory na téma smrt, věříte na reinkarnace a posmrtný život?
    V konvenčním významu reinkarnace a posmrtného života – ne. Funguje přirozená recyklace, kdy se z mrtvého těla stane třeba hnojivo nebo potrava a ty můžou dodat živiny zase jinému živému tvorovi, ale v tom už není nic vědomého. Ve chvíli, kdy přestane operovat tvůj mozek (nebo možná přesněji řečeno nervová soustava), je konec.

    Co mně osobně spíš přijde zajímavé je, jak vypadají nejbližší okamžiky po smrti. Čekal bych, že mozek bude odumírat postupně. Troufl bych si spekulovat (ale opravdu jen spekulovat, nejsem neurobiolog), že některé části mozku mohou ještě nějakou dobu fungovat, resp. snažit se o to. Vlastně se ptám, jestli mrtvola může být po smrti ještě v nějakém napůl vědomém stavu.
    2.5.2018 08:26 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Co mně osobně spíš přijde zajímavé je, jak vypadají nejbližší okamžiky po smrti.
    Podle mě nijak. Mozek zkrátka vypne. Podobně jako když někdo upadne do bezvědomí, nebo takového toho "zdravého spánku opilce" – beze snů.

    Nepopírám onu životní zkušenost těch co prožili klinickou smrt, ale domnívám se, že jde o vzpomínky vygenerované mozkem který nebyl zcela ve stavu off.

    Je celkem logické, že smrtelné zranění nemusí vést nutně k okamžitému úmrtí mozku – teda… pokud se při něm ten mozek nerozprskne na všechny strany. Ovšem v jakém pořadí vypíná své okruhy si rovněž netroufám říct. Řekl bych, že to záleží na okolnostech. U někoho může být smrt rychlá, krátká a bezbolestná. Další se dočká smrti v blaženém bezvědomí a jiného mohou bolesti při plném vědomí sužovat do poslední chvíle.
    2.5.2018 13:32 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    No, nedávno se třeba podařilo částečně oživit mozky poražených prasat z jatek několik hodin po smrti. Viz třeba tady:
    “These brains may be damaged, but if the cells are alive, it’s a living organ,” Steve Hyman, director of psychiatric research at the Broad Institute in Cambridge, Massachusetts, told Technology Review in an interview. [...] The research has implications not only for how scientists understand the human brain but could change the way we perceive death, consciousness and other things associated with thought.
    Hodí se zmínit, že ty mozky nedokázaly přivést zpět k vědomí (pokud jsem to správně pochopil i dle jiných zdrojů). Otázka je, jak to vědomí vlastně definovat. Je to fakt binární stav, že pokud fungují alespoň tyto části mozku, tak je to vědomý stav, ale jinak ne? Nemůže to být spíš nějaká úměra, kdy čím menší část mozku funguje, tím méně je to vědomé?

    Při silném krvácení se napřed začne motat hlava, pak stmívat před očima, pak s sebou dotyčný asi třískne, nakonec mu začne slábnout už tak nepravidelný pulz – a v tu chvíli, jak tam nehnutě leží, by lékař řekl, že je v bezvědomí. Ale fakt ten mozek prostě najednou vypověděl službu jako počítač, když vypadne proud?

    Ostatně, něco obdobného je zajímavé i u narkózy. Mám tu zkušenost a dodnes jsem to nedokázal plně zpracovat. Pamatuji si jen prvních pár nádechů s tou maskou. Probuzení na sále (AFAIK se většinou ptají na jméno) si nepamatuji vůbec. Probral jsem se až na chodbě, když me překládaly zpátky na postel. A trvalo možná další minutu než jsem si začal uvědomovat tu bolest v břiše – a navíc se to stupňovalo, nedosáhlo to hned plné intenzity.

    Tohle by v podstatě nasvědčovalo tomu, že to ten binární nebo skoro-binární stav víceméně bude, ale fakt těžko říct...
    2.5.2018 13:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Ale fakt ten mozek prostě najednou vypověděl službu jako počítač, když vypadne proud?
    Jo. Mimochodem, doporučuji k přečtení výtečnou knihu Frederica Vestera: "Myslet, učit se,… a zapomínat?"

    Bezvědomí při ztrátě krve by se dalo nejspíš přirovnat ke standby režimu. Kdy se vypnou aktuálně nepotřebné části a vnější periferie, ale základní systém je stále v běhu.

    2.5.2018 00:19 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Ono hlavně většina lidí, co mají plnou hubu stmelování společnosti, jsou případy, se kterými by se slušný člověk stmeloval jenom ze slušnosti. Autor toho blogu, který si přeje smrt jiných lidí, ať jsou to politici nebo cyklisti, je jeden z takových případů.
    Quando omni flunkus moritati
    2.5.2018 07:14 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Evidentně nepoznáte ironii. Pokud jde o stmelování, tak to za mne docela dobře vystihnul Horáček.

    Já přeji každému především to, co si zaslouží. O usmrcování cyklistů tady opakovaně točíte jen vy - pravděpodobně jste se sám ohodnotil, že byste si to z mého pohledu zasloužil. Budiž vám tedy přáno. Já bych se spokojil pouze s tím, abyste byl donucen sundat svou prdel ze sedla a to kolo po takových úsecích nesl na rameni.
    2.5.2018 12:12 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Aha, tak teď je to ironie...
    Já přeji každému především to, co si zaslouží. O usmrcování cyklistů tady opakovaně točíte jen vy
    Přičemž jestli si zaslouží zemřít, o tom rozhodujete vy. A jasně, s tím usmrcováním jste to tak nemyslel, když jste psal o nástrahách, měl jste prostě na mysli jenom nesmrtící a nezraňující nástrahy jako například postavit cyklistům do cesty stánek s pivem.
    pravděpodobně jste se sám ohodnotil, že byste si to z mého pohledu zasloužil. Budiž vám tedy přáno. Já bych se spokojil pouze s tím, abyste byl donucen sundat svou prdel ze sedla a to kolo po takových úsecích nesl na rameni.
    Své projekce si nechte pro sebe.
    Quando omni flunkus moritati
    2.5.2018 00:31 V.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Tak Keny, co říkáš, kolik let máš odžito Ty?
    Chodíš vůbec do hospody? Dřív než sem něco napíšeš nebo potom?
    Rodina souhlasí s tím, co sem píšeš, zajímá je to nebo na Tebe prdí a je jim to fuk?
    2.5.2018 06:48 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Zanedlouho to bude pade. Ani málo, ani moc. Do hospody občas s kámošema zabrousíme, ale nijak pravidelně a rozhodně to nemá žádnou souvislost s tím co píšu se - už jsem to tady několikrát uváděl : tohle psaní je především ventilací myšlenek, které zabírají mozkovou kapacitu potřebnou k práci.

    Ty si chodíš někam pro souhlas s tím co si myslíš?
    2.5.2018 13:34 V.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    No, víš, já myslel spíš na to, čim jsi život naplnil. To, jak píšeš, vypadá, že nejsi spokojený. Možná se sebou, možná s ostatními.
    Jo ženský spíš mluví. Tedy mluví a vlastně se to člověka netýká. Proč by tak nemohli fungovat i ostatní.
    Psal jsi občas o potomcích. Oni dost často sdílí názor rodičů. Nebo aspoň mají zvídavé otázky, zvídavější než zdejší diskutující. Proto jsem se ptal, zda to s nimi probíráš, jak žiješ a co a proč děláš. Že jsi občas překvapený od zdejších komentářů.
    Já pro souhlas ne že bych přímo chodil. Ale rád si vyslechnu názor. Nalezl jsem nějaký prostor pro "kování náhledu na svět", pro zušlechťování názoru. I na jeho precizování pořád pracuju. Odpověděl jsem?
    2.5.2018 14:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Vezmu to odzadu. Jo odpověděl. Ovšem jedna věc je vyslechnout názor a druhá nějaký názor prezentovat. To není stejný proces. Pokud nějaký názor prezentuji, tak to znamená že mě většinou zajímají i ty reakce. Ale někdy, jak už jsem uvedl, jde vyloženě o mentální očistu.

    Pokud jde o potomky (a nejenom mého vlastního syna), tak u těch především usiluji o to, aby měli pokud možno názor svůj vlastní a zatím se mi to daří. Jinak by zřejmě neměli potřebu se mnou komunikovat. A probíráme všechno možné.

    Ze zdejších komentářů překvapený nejsem. Na tomto portále jsem totiž dost dlouho na to, abych věděl co se dá od koho čekat. Jedinců v kategorii idiot tady zase není až tak moc.

    Pokud jde o ty ženské, tak nechápu co mělo být cílem sdělení. Sice mají svoje specifika – především v tom, že mi přijdou přitažlivější než chlapi, ale ta nijak nesouvisí se vzájemnou komunikací.

    Pokud jde o tu spokojenost – dokonale spokojený člověk === mrtvý člověk. Navíc nebudu předstírat spokojenost když lháři a darebáci usilují o moji občanskou svobodu.

    A o naplnění mého života se nejspíš spolu nepobavíme, protože na to dojde až budu mrtvý a to mi bude srdečně fuk. Nějakou rekapitulaci tedy nechám na jiné.
    3.5.2018 17:35 V.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Keny, chceš říct, že i těmito příspěvky dáváš své rodině příklad, tím, jak zde vystupuješ? Jsi členem akademické obce, že?
    Tohle podle mně vadí tvým kritikům.
    3.5.2018 21:11 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    A? Každý z nás je svobodný jedinec, který by měl také svobodně uvažovat a nebát se svoje názory také svobodně prezentovat. Bytostně nesnáším ty, co se nejprve koukají kolem sebe, jen aby náhodou nešli proti proudu.

    A mimo to členem akademické obce nejsem, jsem zaměstnanec. Na tohle téma už se tady rovněž několikrát šermovalo.

    Pokud jde o kritiku – je bláhové se domnívat, že ti bude každý souhlasně přitakávat. Vždycky se najde někdo, komu šlápneš na kuří oko. Ostatně, mám přátele které rovněž čas od času ten konfrontační tón popudí. Nicméně už mě znají dost dlouho na to, aby věděli, že se nic nejí tak horké jak se uvaří. A mnohdy jsou nakonec rádi, že do toho někdo píchnul jako první. Každý má zkrátka mantinely jinde. To co mě už zdvihá ze židle nechává jiné v klidu.
    paul2no avatar 14.5.2018 15:57 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Chodit do školy na 8:00 (na střední na 8:10) mělo výhodu v tom, že tím člověk nezabil celý den. I to je důvod, proč bych nechtěl mít pracovní dobu Po - Pá 9:00 až 17:00 (nebo tak nějak), protože s takovou se nedá už nic jiného stihnout.
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    Josef Kufner avatar 14.5.2018 23:22 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čekání na smrt a jiné
    Ono 8-16 není o moc lepší.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.