abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 561 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    27.1.2013 02:36 Zadejte vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Stejkne je to jedno!
    27.1.2013 04:13 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Já to naštěstí zaspal (tejden a starosti na mě dolehly...). Ale přečíst si po probuzení, že "Pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí," to bylo přece jenom trochu moc i na mě.

    Ten chlap už to fakt dělá naschvál, plzák jeden.
    27.1.2013 05:52 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    27.1.2013 13:43 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    od Klause je to vicemene mile. IMHO tim chce narodu zdruraznit, ze po jeho odchodu uz bude jenom lip, trochu tak utesit priznivce KS a aspon tech poslednich par dni co mu zbyva byt prezidentem co nerozdeluje, ale sjednocuje. Ostatne, uz amnestii je asi nutno chapat v tomto smyslu, coz naznacil svym prohlaseni, ze ji chce narodu az do konce mandatu sam pripominat...
    gtz avatar 27.1.2013 14:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Klaus nemusí knížete a jeho věrného ocáska. No a že použil tento výrok tak co na tom? Bude levnější chleba/benzín apod.? Nebude. Jsou to jen a jen řeči. Nic jiného.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    27.1.2013 21:16 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Prezident levnější chleba ani benzín nezařídí, otázka spíše je, jestli se nebudete stydět, až pojedete do Polska/Německa/Rakouska/Slovenska pro levnější chleba či benzín a uvidíte tam v novinách fotku Zemana, jak tam něco ztropil
    gtz avatar 27.1.2013 21:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Polska/Německa/Rakouska/Slovenska
    Proč by tam něco měl tropit?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    27.1.2013 22:36 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Zkušenost z jeho minulého angažmá v nejvyšších patrech státní zprávy? Někdo si to ještě pamatuje.
    gtz avatar 27.1.2013 22:53 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Pamatuji si ho matně jako premiéra a nepamatuji se, že by venku tropil nějaké extra hlouposti. Jistě v těch dobách kdy on vládl se choval jako buldog, ale tehdy byla taková jiná doba. Snad se poučil a bude se chovat jak by se měl první muž našeho státu chovat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    27.1.2013 23:03 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Třeba když Zeman přirovnal Arafata k Hitlerovi?
    gtz avatar 27.1.2013 23:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tehdy to bylo v Izraeli ten jeho výrok byl hodně a hodně nešťastný. Bylo to sice v kontextu o tom co Arafat a jeho rodina dělají, ale to by si premiér neměl dovolit.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.1.2013 00:34 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Srovnání Arafata s Hitlerem tu už bylo, on k tomu ještě dodal, že by Izraelci měli Palestince vyhnat.

    Potom třeba nazval Rakušany jako „někdo, kdo není informován — vyhýbám se výrazu idiot“, když chtěli spojovat vstup ČR do EU s bezpečností Temelína, a následně to ještě přirovnal k referendu o anšlusu.

    Nebo když prohlásil, aby slovenští pivovarníci nekazili chuť spotřebitelů svým pivem a dováželi české.

    Nebo když svůj soukromý rozhovor s Günterem Verheugenem (komisařem EU pro rozšíření), kde on sděloval svoje osobní názory, citoval jako názory EU.

    Ostatně jeho nedávný výrok o znásilňování jako výhodě taky nebyl zrovna košer.
    29.1.2013 18:24 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Levnejsi chleba asi nezaridi, ale levnejsi benzin by mohl. Prezident muze vyhlasit valku, a valky se dnes casto poradaji prave kvuli rope, jejiz cena urcuje i cenu benzinu.
    29.1.2013 21:57 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Levnejsi chleba asi nezaridi, ale levnejsi benzin by mohl.
    Vzhledem k zastoupení lidí z Lukoilu v Zemanově kampani bych zrovna o benzínu v žádném případě nežertoval ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    gtz avatar 29.1.2013 22:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Benzín je u nás dražší díky naší spotřební dani. Bohužel Kalousek si myslí, že vybere větší prachy. Myslím si, že je to omyl. U nás nyní tankují pouze kamiony, kterým nic jiného nezbývá. Stačí si všimnout jak u posledních benzinek na SK je narváno kamiony. Nedávno jsem jel po D1 stavoval jsem se pro cigára u Shellky a stály tam "2" slovy DVA kamiony. Myslím, že kdyby se spotřební daň snížila tak by vybral daleko více.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.1.2013 00:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    čéče, nevim, jestli jako kamiony platěj jiný ceny než co je na sloupech, ale já jsem nějak nepozoroval, že by na Slovensku bylo palivo levnější, spíš naopak ...

    sem se teď kouknul na benzin.sk, nejlevněší Natural95 v Blavě za 1,429€ * ČNB střed 25,660 = 36,66814 Kč zatímco v Brně JEF za 34,30 ... a s naftou je to podobný

    že nikdo nebere na D1 u Shellky, no, nevim, jak to maj kamiony, ale podle mě se vyplatí kousek sjet než platit vysokohorskou přirážku 5-7 korun na litr - to už hází rozdíl v ceně větší než plat řidiče ...
    gtz avatar 30.1.2013 00:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Já tam taky neberu, beru u nás kde je cena srovnatelná s Unicornem, někdy je i levnější. Ona se situace o něco změnila, když SK změnilo ten svoji spotřební daň. Nyní ji mají hodně podobnou jako u nás. Nemyslel jsem Shellku, ale i ostatní benzinky u nás jsou využívány spíše jako spací místo než aby tam někdo tankoval.

    (Rakousko (482 €), Slovensko (515 €), Česko (516 €) daň na 1000 litrů NAT)

    (Slovensko (368 €), Rakousko (397 €)., Česko (440 €) na 1000 litrů Nafty).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.1.2013 10:40 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    (Slovensko (368 €), Rakousko (397 €)., Česko (440 €) na 1000 litrů Nafty).
    zajímavé ...

    cena Bratislava Jurki a Tankuj lacno 1,379 € * 25,660 = 35,38514

    cena Brno Globus 34,90

    máme o pětinu vyšší daň a stejně je tady nafta levnější?
    gtz avatar 30.1.2013 13:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    to byla daňová zátěž bez dph a ke konci roku 2012. Nevím jak se to nyní změnilo, ale u benzinek těch kamionů moc není. Onehdy jsem na toto téma kecal s jedním člověkem co dělal pro OMV a defacto řekl to co jsem si myslel. Že u nich tankovalo pouze pár kamionů a zbytek využíval pouze benzinku jako spací místo. Nafta u nás je také levnější, ale i ty kamiony co jezdí přes nás u nás neberou. Ono to asi ani nebude jen cenou, ale i tím že u nich nemusí měnit eura za kačky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.1.2013 13:53 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ono to asi ani nebude jen cenou, ale i tím že u nich nemusí měnit eura za kačky.
    tak já nevim, jak v tomhle byznysu frčí hotovost, peníze z ručky do ručky bez účasti státu, ale při platbě kartou taky není potřeba řešit směnárnu, nehledě na to, že velké řetězce benzínek eura berou ...
    27.1.2013 06:06 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Mě dost negativně fascinuje jak se všechny známé osobnosti pověšují na jednoho nebo druhého kandidáta podle jejich názorů (které jsou i často pokroucené kampaní). Přitom to IMHO vůbec není účel volby. Prezident by neměl mít žádné názory ale musel by reprezentovat přání občanů nebo se aspoň snažit o konsenzus. Volby prezidenta by pak měly být o vybrání jedince, který to zvládne nejlépe. Volby současného systému pak klidně může vyhrát ten člověk, kdo předem odhadne většinový názor obyvatelstva (třeba levici slíbit sociální věci, pravici daňové) a pak má dost peněz (sponzorů), aby mohl v médiích slibovat témata odpovídající preferencím té většiny. Po zvolení pak může dělat úplný opak, protože "imunita a lidi si zvykli na to, že se jim před volbama lže" ;-).

    [nevážně/stejný problém] P.S. Sakra já na tu Fischerovou neměl zaspat (byť to nemělo dopad). [/nevážně/stejný problém]
    27.1.2013 09:03 Rimrd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Vždyť je to fuk, i tu amnestii musí podepsat premiér a reprezentace občanů funguje jen v očích těch, co v reprezentaci věří (o těch si myslím své, obzvláště ve většinové demokracii), veto se dá přehlasovat, kecy ignorovat, skandály nevytvářet a volit v parlamentních volbách, které jediné mají význam.
    Bedňa avatar 27.1.2013 09:44 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Či si chorý, či si zdravý Janko Becher všetko spraví :-)

    Tento celosvetový systém kvázi demokracie stojí za hovno a netreba s tým vôbec strácať čas, prípadne sledovať kto čo povedal. Pozorujete okrem sto krát omielaných fráz, že by sa naozaj tvorili antikorupčné zákony? Nedeje sa to, rozkrádajú sa miliardy zo štátnych rozpočtov.

    Zmeniť sa to dá len kontrarevolúciou a nastoliť vládu odborníkov, alebo tak niečo, prípadne v rámci systému založiť stranu zo slušných ľudí a pokúsiť sa to zmeniť z vnútra. Teda u nás sa také pokusy už dejú, len to asi potrvá veľmi dlho na to aby som sa ešte tešil, že si to užijem.

    Aj ten váš obľubený politik berie, berú všetci, je to korupcia nad korupciu. Chorá spoločnosť, chorý svet. Už sa opakujem asi po desiaty krát, až namiesto písania blogov, ich pôjdete pozabíjať, zavolajte ma.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    27.1.2013 11:02 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    až namiesto písania blogov, ich pôjdete pozabíjať, zavolajte ma.
    :))))zavolaj mu

    ten krásny blázon ma baví, najlepšie videá na youtube:))

    táto pííííííííí to stlačila:)

    Bedňa avatar 27.1.2013 15:43 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Je to típek, už som ho videl na trubke. V podstate hovorí to isté čo ja. treba tie svine vyzabíjať.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    27.1.2013 10:45 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Mě bylo sympatický že mediální ovečky nepřevládly. Respektive ta mediální kampaň nasrala zbytek lidí a šli volit Zemana... Výhra to už přestala bejt po skončení prvního kola. Tedka už to bylo jenom o to zda se tu bud mluvit německy a nebo ne...
    27.1.2013 11:19 soudruch Zemanberg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    a nebo rusky! soudruhu konspirátore, musíme být nestranní (a za každé situace nasraní) a hledat spiknutí všude - jedině tak ho odhalíme!
    27.1.2013 14:19 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Vaše reakce je přesně v duchu pomahačů STB za minulého režimu. kopající ANONYM. Alespoň se přihlaš pod svým jménem když už kopeš, chcípáku. :-)
    pavlix avatar 27.1.2013 14:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Alespoň se přihlaš pod svým jménem když už kopeš, chcípáku. :-)
    Tak si kopnu já.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    27.1.2013 14:47 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    NO PROTO NEJSEŠ CHCIÍPÁK VOE! :-)
    27.1.2013 15:19 Miriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    to nemůžu voe, já jsem jen kopající anonym a troll :-D do STB jsem to nestih :-(
    27.1.2013 11:39 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Teda že na to strašení němcema někdo dokáže skočit. Sem si myslel, že to bere jen úplný ignoranty.
    27.1.2013 14:14 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tak to rozeberem debílku, ju? Karlik začal plácat věci o tom že Beneš by šel dneska před mezinárodní soud pro mezinárodní zločince a genocidu, ju? A kdepak tu máme nacisty? Kdepak tu máme Mnichov? Kdepak tu máme kolaboranty? Kdepak tu máme Lidice? Cheš snad srovnávat odsun Němcu s vypálením a vraždami Lidicích? Karlik TO NIKDY NEŘEKL V DANÉM KONTEXTU A TO PRO MNĚ ZNAMENÁ JEDINÉ, KOPE ZA CIZÍ ZÁJMY, DEBÍLKU! :-(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.1.2013 14:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Hmm, člověk pod určitou inteligenční hranicí slova KS bohužel nepochopí. Zeman na to šel moc chytře.
    27.1.2013 14:34 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Hmm hele můj děda byl v Rajchu na nucených pracech a za tyhle pseudo intelektuální žvásty by ti dal přes držku...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.1.2013 14:37 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jo, přesně podobnou odpověď jsem čekal. A jak s tím souvisí KS?
    27.1.2013 14:40 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Souvisí s tím tak že on hájí mezinárodní internacionální zájmy, Viz jeho hlasování u nás v parlamentů, chování na ministerstvu zahraničních věcí a OSN... Pokud budeš chtít tak ti to rozepíšu když jsi tak málo informován o jeho činech...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.1.2013 14:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    No, uvědomuje si, že svět je víc než pár vesnic s hospodou a zlá Praha.

    Holt neskočím populistům na to, že nás tu chtějí zase zabrat Němci, nebo co si to lidí myslí.
    27.1.2013 14:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jo a uvědomuješ si taky že vy v té Praze žijete z peněz celé České Republiky???? Populista? Chááá spíš vidím dál než lidi kterým chrti jebou prdele...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.1.2013 14:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jo a uvědomuješ si taky že vy v té Praze žijete z peněz celé České Republiky
    LOL... já teda v Praze nebydlím a ani odtamtud nepocházím, ale opravdu jsi mě pobavil.
    27.1.2013 15:05 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jo tak to jsem rád. :-)
    pavlix avatar 27.1.2013 15:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Fanatismus škodí zdraví.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    27.1.2013 15:04 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    jo to máš recht. :-)
    31.1.2013 19:00 objekt pavlixovej fanatickej nenávisti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Fanatismus škodí zdraví.
    a fanatická nenávisť tiež, milý pavlix, a ty vieš nenávidieť fanaticky:-)
    27.1.2013 20:16 cazfe | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    To mi připomíná ty hospodský kecy vesnických povalečů o tom, jak prahu živí a že bez nich by jsme chcípali hlady. Tak jsem jim v dobré víře poradil ať se na to vy*erou a nechaj nás konečně vyhladovět. Je to už pár let takže asi na to nesebrali odvahu :-(
    27.1.2013 16:41 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Populistické a iracionální argumenty používaly obě strany. Osobně si myslím, že bez podpásovek by se Karlův tým do druhého kola vůbec nedostal, a možná bychom dneska neměli vítěze MZ.
    27.1.2013 16:53 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ale Fischera?
    27.1.2013 17:00 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Na to neumím odpovědět. Domnívám se, že např. Diensbier by měl proti Zemanovi mnohem větší šanci, jenoduše proto, že velká část Zemanových (levicových?) voličů v prvním kole volila Diensbiera.
    27.1.2013 17:14 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Nemyslím si, že to byl Černý les, kdo v prvním kole ubral hlasy Služebnímu pivu.
    27.1.2013 17:24 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    To taky nikde netvrdim. Souboj Fisera s Diensbierem skoncil prakticky remizou. Kdyby KS nesebral volice Roithove, Fiserove a Franze, pravdepodobne by skoncil nekde hluboko v poli a na druhem miste by byl Fiser nebo Diensbier.
    27.1.2013 17:29 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Obávám se, že Fischer. Dienstbier zjevně doplatil na slabou kampaň v porovnání s tou trojicí, která byla před ním.
    27.1.2013 17:37 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    To je samozrejme mozne. Hybatelem uspechu KS v prvnim kole byla kampan mladych lidi na socialnich sitich, kteri se nejak domluvili na spolecnem postupu, aby odvratili hrozbu finale Zeman-Fiser (alespon takove argumenty jsem casto cetl). Pokud jim skutecne slo o to zastavit Zemana s Fiserem, rozhodli se neskonale blbe pro nevhodneho kandidata.
    28.1.2013 02:05 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Kampaně na sociálních sítích většinou nejsou předem domlouvané a o kampani KS (jak jsem ji na vlastní oči viděl) si myslím to samé. Prostě to byla spontánní kampaň, podobně jako třeba vyvrcholilo Arabské jaro.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.1.2013 16:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jakých podpásovek přesně?
    27.1.2013 17:03 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Například nátlak na Roitovou, Fišerovou a Franze, aby se vzdali kandidatury ve prospech KS.

    Skvele pojeti demokracie.
    27.1.2013 17:36 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    A vzdali se snad?
    27.1.2013 17:40 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    A meni to snad neco na nemoralnosti takoveho pozadavku?

    Zatimco knize si pohodlne posbiral podpisy v parlamentu, vsichni tito kandidati sbirali desetitisice podpisu mezi lidmi. Pozadovat, aby kandidati zahodili tuto podporu mi prijde ze skupiny kolem KS sproste.
    27.1.2013 18:02 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    A jaký teda z toho měl KS prospěch?
    27.1.2013 18:06 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Odpoved na tuto otazku je zcela irelevantni.
    27.1.2013 18:53 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ne, tu bych právě od tebe chtěl slyšet, protože jsi napsal toto:
    Populistické a iracionální argumenty používaly obě strany. Osobně si myslím, že bez podpásovek by se Karlův tým do druhého kola vůbec nedostal, a možná bychom dneska neměli vítěze MZ.
    Takže bych rád věděl, jakým způsobem mu tato "podpásovka" pomohla do druhého kola.
    27.1.2013 19:21 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Takže bych rád věděl, jakým způsobem mu tato "podpásovka" pomohla do druhého kola.
    Napriklad tim, ze i presto nekteri volici podlehli hrozbam, ze jedine KS je schopen zastavit Zemana s Fiserem. (vysledek voleb ukazuje ze to byl uplny nesmysl).

    Ministr dvou poslednich vlad rozhodne nemuze byt pan cisty, jak ho vykreslovaly servilni media, castecne vlastnene jeho obchodnim partnerem. Kteri konkurenti meli takovyto pristup do medii?

    Stejne tak byvaly reditel IT na MZV na videu deklaruje, ze je mu vyhrozovano, aby TO nepodaval pred volbami.
    27.1.2013 18:18 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Myslíš tím například je podporu internacionální smlouvy ACTA?
    27.1.2013 19:32 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Hmm hele můj děda byl v Rajchu na nucených pracech a za tyhle pseudo intelektuální žvásty by ti dal přes držku...
    No a? Můj děda a prastrýc taky byli na Einsatzu (druhý děd dělal v hutích, tak mohl zůstat doma, protože tam byl Říši užitečný) a nikdo z nich na to nevzpomínal nijak ve zlém, snad jen, že sice vydělal, ale prakticky nic (mimo příděly) nebylo, takže mu byl vlastně výdělek k prdu. Nakonec perlička: přivezl si domů nůžky Solingen, které nám slouží již třetí generaci.
    27.1.2013 19:35 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Na druhou stranu znám celou řadu lidí, kteří jsou původem ze Sudet... a švagrovi jsme hrdinně po válce umlátili dědu (a zbytek rodiny okradli a vyhnali), protože holt měli špatnou etnicitu.
    27.1.2013 21:24 AMD Faunom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    a švagrovi jsme hrdinně po válce umlátili dědu
    To je ale od tebe velmi nehezké, že děláš takové věci.
    27.1.2013 23:17 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Moji praprarodiče a děda žili u Domažlic, na samé hranici Sudet (na pomnichovské německé straně). Po vzniku ČSR se Němci pokusili vyhlásit Böhmerwaldgau a zůstat v Rakousku, ale přijeli vojáci a území obsadili. Němci byli celkem pochopitelně rozhořčeni, ale nakonec se na dvacet let podřídili. V polovině roku 1938 se situace opět vyostřila a opět přijeli českoslovenští vojáci. Henleinovci utekli za hranice, kde se z některých stali ordneři a podnikali z Bavorska divoké výpady, místy se střílelo. Zůstavší mladí Češi a Němci si nadávali a občas se porvali, sem tam i dost drsně. Po Mnichovu přišli fanatičtí nacističtí vojáci (Němci je zpočátku vítali), zabírali české domy a odsouvali Čechy (občas dost brutálně, místní Němci většinou jenom sledovali, báli se jakkoliv zasahovat, bylo to nebezpečné a trestné). Praprarodiče byli taky odsunuti, získali byt v Plzni, tam přečkali válku (mj. nasazeni ve škodovce) a po osvobození se vrátili. Na podzim 1945 přišli fanatičtí komunističtí partyzáni (Češi je zpočátku vítali), zabírali německé domy a odsouvali Němce (občas dost brutálně, místní Češi většinou jenom sledovali, báli se jakkoliv zasahovat, bylo to nebezpečné a trestné).

    Tak a teď by mě zajímalo, co bylo tak skvělého na těch dekretech, že na ně máme být hrdí. Vždyť je to ostuda, že jsme se zachovali úplně stejně. Sice je to celkem pochopitelné a omluvitelné tou strašnou válkou, ale stejně je to ostuda.
    27.1.2013 23:51 AMD Faunom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo

    No co na to říct, na odsun 1:1, na ostudu taktéž 1:1. Kdo má z ostudy větší kabát, jsem dole vyjádřil v číslech. Musím připustit, že národnostní politika Československé republiky nebyla šťastná a Němce opomíjela. zastoupení Němců ve státní správě bylo malé, bylo to okolo 20 %. Pošťáků, železničářů a uředníků německé národnosti bylo pomálu. Místní samospráva jim však zůstala, měli i své školy, mohli svobodně podnikat a volit své zástupce do Parlamentu. Čili bych to neviděl jako neúnosný a nepřekousnutelný národnostní útlak. Spíš bych u Němců viděl jakýsi komplex z toho, že po dlouhou dobu vnímali Čechy jako sluhy a najednou se ocitli ve státě jejich "sluhů", cožb pro ně bylo nepřekousnutelné.

    Příklon k Henleinovi je ale jasný úloha páté kolony taky. Málokdo ze sudetských Němců nevítal Adolfa se zdviženou pravicí. Henlein měl jakýsi protipól. Byl to Wenzel Jaksch, člen a později předseda německé sociální demokracie, ti byli jasně proti rozbití republiky. A půsovil dokonce i v Londýně s Benešem. Jenže Jakschovců bylo jako šafránu.

    Benešovy dekrety nepovažuju za nic skvělého. Ale po té neblahé zkušenosti se sudetskými Němci nebylo zbytí, byla tu podpora ze strany vítězných mocností a udělal to tak prakticky každý stát, kterého se to týkalo. Uchovat si na svém území časovanou bombu v podobě rozbíječů republiky, tak to by asi neudělal žádný poválečný politik.

    28.1.2013 01:47 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Spíš bych u Němců viděl jakýsi komplex z toho, že po dlouhou dobu vnímali Čechy jako sluhy a najednou se ocitli ve státě jejich "sluhů", cožb pro ně bylo nepřekousnutelné.
    Němci prostě chtěli být přednostně v území, kde vládnou Němci, alespoň autonomně. Tomu se snad ani nelze divit, Češi chtěli za Rakouska to samé a bylo jich také 22 %.
    Byl to Wenzel Jaksch, člen a později předseda německé sociální demokracie, ti byli jasně proti rozbití republiky. A půsovil dokonce i v Londýně s Benešem. Jenže Jakschovců bylo jako šafránu.
    Jaksch sice byl v Londýně s Benešem, ale stále usiloval o to, aby Sudety zůstaly po válce v Německu. Tím si výrazně naštval Beneše a taky byl odsunut. Proti Mnichovu sice bojoval, ale hlavně proto, že ČSR byl poslední stát ve střední Evropě, kde mohl bezpečně zůstat.

    Státotvorný byl předchozí předseda DSAP Ludwig Czech, ale DSAP doplatila hlavně na to, že se Češi a Slováci odmítali bavit o srovnání postavení Němců (autonomii či alespoň zavedení němčiny jako druhého úředního jazyka). Tím akorát podpořili Henleinovu SdP.
    Benešovy dekrety nepovažuju za nic skvělého. Ale po té neblahé zkušenosti se sudetskými Němci nebylo zbytí, byla tu podpora ze strany vítězných mocností a udělal to tak prakticky každý stát, kterého se to týkalo. Uchovat si na svém území časovanou bombu v podobě rozbíječů republiky, tak to by asi neudělal žádný poválečný politik.
    Těžko říct, předválečná větší podpora celkem rozumných požadavků DSAP (a dalších státotvorných německých stran jako DAWG, BdL, DDFP nebo DCV) ze strany československé většiny by hodně dokázala omezit podporu Henleinovi a asi i snahu o odtržení a teoreticky by to podobně mohlo fungovat i po válce. Ale prostě se to stalo, teď je otázka, kdy si konečně dokážeme veřejně přiznat, že je to uzavřená minulost a dekrety nepatří ze Sbírky zákonů, ale do muzea.
    28.1.2013 02:03 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    a proč se v tom vlastně štourat? Kdo se v tom začal štourat přitom dokázal nasrat půlku národa? heh? Dle mého soudu bylo, stalo se a jede se dál. Historii stejně píšou vítězové a nic s tím neuděláš. Tyhlety sračky vedou jenom k jedinému východisku, nasráním lidí a pak revizi v podobě prachů a majetku... Budem revidovat do jakého roku? 1000? nula? nebo mínus 2000 let? kolik ještě? :-( Nemá to význam....
    28.1.2013 02:37 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Když se s tím nic dělat nebude, tak se zase budou hromadit staré křivdy, až někde vybuchnou, podobně jako se to právě stalo v Sudetech. Taky si Beneš myslel, jak jedou dál, až dojeli.

    Nechci nic revidovat, chci potvrzení, že myslíme Česko-německou deklaraci vážně, tím, že nebudeme pořád šermovat dekrety, ale že je konečně vyhodíme ze Sbírky zákonů a necháme je jen historikům. Jenže půlka národa na takovou reflexi evidentně pořád není připravena, když řve i přitom, když kriminalisté zkoumají hroby při odsunu zavražděných Němců.
    28.1.2013 08:59 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tak se s tím smiř. Lidi to nechtěj. :-) Šláfengerg prohrál volby jenom díky své pitomosti, myšlenkové a slovní neuváženosti. Jeho volba a prohra.
    28.1.2013 20:37 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Neřekl bych, že stát si za svým názorem je pitomost, spíše je to ukázka pevných morálních zásad. No, lidi to zřejmě nechtěj.
    28.1.2013 02:53 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Kdo se v tom začal štourat přitom dokázal nasrat půlku národa? heh?
    Schwarzenberg to nebyl.
    Tyhlety sračky vedou jenom k jedinému východisku, nasráním lidí a pak revizi v podobě prachů a majetku...
    Kdo kde chce něco revidovat? Jestli se někde Zemanovu týmu povedl ukázkový FUD, tak právě tady.
    28.1.2013 09:00 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jo a kdopak odpovídal tak jak odpovídal? :-))
    28.1.2013 10:28 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Zeman odpovídal pokrytecky. Při několika předešlých příležitostech mluvil stejně jako Schwarzenberg při duelu. Proč náhle otočil?

    A vůbec, jak mohl být tak dobře připraven na "dotaz od diváků" na téma, o které několik let nikdo nezavadil?

    Mišák: no jo, dobře to zrežírovali. ;-)
    28.1.2013 10:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Kdo kde chce něco revidovat? Jestli se někde Zemanovu týmu povedl ukázkový FUD, tak právě tady.
    Ale zcela sportovně uznej - tohle byl od ovčáka Šloufa mistrovský kousek - od té doby si o dekretech beká každý a jak usáma sám potvrzuje, tohle pravděpodobně vyhrálo volby.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.1.2013 10:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    a proč se v tom vlastně štourat? Kdo se v tom začal štourat přitom dokázal nasrat půlku národa? heh? Dle mého soudu bylo, stalo se a jede se dál.
    Zvláštní, sice na jednu stanu jedeme dál, ale šťourání se zakazuje pod hrozbou nasrání národa. Bravurní logika. Navíc nějaký Miloš Zeman podepsal v roce 2002 prohlášení, ve kterém se píše
    Jsme si vědomi toho, že v rámci uplatnění Evropské úmluvy, (která obsahuje ideu evropského občanství), je diskriminace na základě občanství zakázána.
    http://www.czechoffice.org/eupressrelease.htm
    aby pak kritizoval někoho jiného, že řekl
    "To, co jsme v roce čtyřicet pět spáchali, by dnes bylo označeno jako hrubé porušení lidských práv a vláda pana Beneše by se ocitla v Haagu."
    Vážně nestačím žasnout nad mistrovství páně Šloufa.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.1.2013 17:38 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Uchovat si na svém území časovanou bombu v podobě rozbíječů republiky, tak to by asi neudělal žádný poválečný politik.

    Rozumný příspěvek. Nebýt odsunu, tak je v celé Evropě tak 10x více Kosov.
    27.1.2013 15:26 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Cheš snad srovnávat odsun Němcu s vypálením a vraždami Lidicích?
    Já ano. V obou případech šlo o zločiny* založené na tom, že opačná strana měla tu špatnou národnost. Němci (myslím ti současní) se za zvěrstva omlouvají dodnes. ale česká společnost dodnes neuznala, že sudetský odsun nebylo nijak košer a spousta lidí, které to postihlo, se nijak oproti republice neprovinili. A to říkám s vědomím člověka, jehož předci si za války zkusili a absolutně by se mnou nesouhlasili.

    * nesmíme zapomínat, že nešlo jen o odsun, ale i sprosté vraždění odsunovaných.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    pavlix avatar 27.1.2013 15:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    česká společnost
    To je kdo?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.1.2013 09:56 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Mrkni na výsledky posledních prezidentských voleb u nás - tahle společnost.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    31.1.2013 19:12 objekt pavlixovej fanatickej nenávisti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    česká společnost
    To je kdo?
    To je naozaj ťažko definovať, ale je isté, že ty si jej hovorca:-).
    27.1.2013 15:53 AMD Faunom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Němci (myslím ti současní) se za zvěrstva omlouvají dodnes.
    To bych teda rozhodně netvrdil. Zaznívají sicé slabé hlásky od např. německého prezidenta, ale je to spíš něco jako v duchu to my nic, to ten Adolf za může. A úst Posseltů nikdy nic takového nezaznělo, ani sebemenší náznak jakéhokoli pokání. A k otázce sudetských Němců se nikdo na vládní úrovni v Německu jednoznačně nyvyjádřil, pro ně je to stále otevřené.
    ale česká společnost dodnes neuznala, že sudetský odsun nebylo nijak košer
    Hodnotit společnost jde těžko, ale první krok udělala česká strana s česko-německou deklarací.
    * nesmíme zapomínat, že nešlo jen o odsun, ale i sprosté vraždění odsunovaných.
    To nepochybně, s tím souhlasím. Ale taky je třeba připomínat, že tohle vraždění odstartoval někdo jiný. A i to poválečné vraždění je jen slabým odvarem. Alespoň číselně vyjádřeno, počet obětí vraždění, heydrichiády, koncentračních táborů jde přes 300 tisíc za celou ČSR.
    27.1.2013 18:26 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ještě by bylo dobré doplnit, že odsun schválily vítězné mocnosti v Postupimi a Česko nebylo jedinou zemí, odkud byl odsun prováděn.
    28.1.2013 03:11 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    A k otázce sudetských Němců se nikdo na vládní úrovni v Německu jednoznačně nyvyjádřil, pro ně je to stále otevřené.
    Hodnotit společnost jde těžko, ale první krok udělala česká strana s česko-německou deklarací.
    Česko-německá deklarace je česko-německá, ten „první krok“ udělaly obě strany. A německá vláda se tam právě k otázce sudetských Němců vyjádřila dost jasně.
    28.1.2013 00:09 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    +1
    28.1.2013 01:49 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Aha, takže když oloupím vraha, tak to je v pohodě?
    27.1.2013 11:50 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Mě také těší, že se lidé nenechali zmanipulovat Mladou frontou, Hospodářskými novinami, Lidovými novinami, Respektem, masou umělců a facebookařů. Ale je to asi jediná dobrá věc, kterou tato přímá volba prezidenta přinesla. Zeman se Šloufem, s podporou komunistů, preferující povinné volby a na druhé straně Schwarzenberg s Kalouskem, 1. místopředseda jedné z nejhorších vlád, hlasující a obhajující Actu, s fanatickou mediální podporou, stěží uvěřitelný, že by hájil české zájmy... Mám si prostřelit hlavu pravou, nebo levou rukou? Co je lepší?
    27.1.2013 12:43 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Chlape, Schwarzenberg hájil český zájmy už dvacet let před listopadem. Jinak už mě nebaví tady polemizovat, ale slovem: jestli vám to přijde prašť nebo uhoď, tak to máte o jednom z nich nesprávný mínění.
    27.1.2013 13:36 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Chlape, Schwarzenberg hájil český zájmy už dvacet let před listopadem.
    nechtěl jsi náhodou napsat, že hájil svoje zájmy v české republice?
    27.1.2013 13:46 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    A nezapomeň dodat, že to byl nacista...
    27.1.2013 14:06 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Mě stačí jedno ACTA. A pokud máš svobodu alespoň trochu rád tak je ti vše jasné. Jinak tě nepovažuji za linuxáře a člověka kterýmu jde o svobodu.
    27.1.2013 14:10 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Super, takže si radši zvolíme člověka, který byl předsedou vlády, která přijala usnesení, že jedním z jejich cílů je zničit periodikum, které si dovolilo napsat o její očividné korupci. To je fakt demokracie dle mého gusta.

    A o tom, že se za vlády tohoto člověka připravovala vraždy jiné novinářky, která psala o tom samém, je jistě taky náhoda. Zeman přeci za nic nemůže, že? Jen má chudák celý život tu smůlu, že se obklopuje samými všehoschopými lidmi.
    27.1.2013 14:15 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Dokaž to a jdi s tím k soudu, máš na to právo. :-) Jinak já volím své zájmy a mně je bližší prasárna ACTA a to aby zde lidi mněli co žrát...
    27.1.2013 14:20 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    ... Jinak já volím své zájmy a mně je bližší prasárna ACTA a to aby zde lidi mněli co žrát...
    A co s tím má společného prezident republiky? :-)
    27.1.2013 14:24 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    to že by se měl jmenovat Karel...
    27.1.2013 14:35 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ať se jmenuje jak chce, mně je to celkem jedno. Já se ptám, jak prezident republiky zajistí, aby tu lidi měli co žrát.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.1.2013 14:37 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Já se ptám, jak prezident republiky zajistí, aby tu lidi měli co žrát.
    On je tu hladomor?
    27.1.2013 14:40 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Na to se zeptej Zimy.
    27.1.2013 14:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    jak zajistí výrobci převodovek že budeš mít co žrát? Jseš soukolí... Jenom volím co je ve svým výsledku pro mně výhodnější v komplexu. Chápeš? Žádnej spasitel neexistuje!!!
    27.1.2013 14:24 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Mohu se zeptat, kolik ti bylo na přelomu tisíciletí? Buď máš hodně krátkou paměť, nebo si to zřejmě nemůžeš pamatovat. Jinak Zeman je v tomhle asi tak čistý, jako Putin u Politkovské. Tomu se taky přece nic nedokázalo, ne?

    Jinak by mě taky zajímalo, jak Zeman zařídí, že všichni "budou mít co žrát". Za prvé neznám nikoho a ani jsem o nikom, kdo by neměl na jídlo, ještě neslyšel (bezdomovce, kteří si tento styl života často sami vybrali prosím nechme stranou) a za druhé, je to věc každého člověka, jak si svůj život zařídí. Tady opravdu žádný spasitel nepomůže. To, že ČR je téměř nejrovnostářštější stát na světě, také o nějaké bídě části obyvatelstva moc nevypovídá.
    27.1.2013 14:25 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Dokaž nebo drž hubu. :-)
    27.1.2013 14:27 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tady se nám někdo zacyklil...
    27.1.2013 14:33 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jak říkám pokud máš informace/důkazy, tak neváhej, jdu na policii a oznam trestní čin. Co víc ti k tomu můžu říct? Hádat se o věku, paměti? Na to ti kašlu. Buď máš důkazy a nebo jdi někam. :-)
    27.1.2013 18:02 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ok, přidávám důkazy pro první část svého prvního tvrzení.
    Zde je článek, o který šlo: http://respekt.ihned.cz/c1-36123340-neco-sprosteho-a-vulgarniho
    A zde je usnesení vlády: http://racek.vlada.cz/usneseni/usnweb.nsf/0/1342609B7C57F892C12571B6006C4164
    Opravdu vám přijde v demokracii normální, aby se takovouhle ptákovinou zabývala vláda a přijímala kvůli tomu usnesení, při kterém padaly výrazy, typu že už je konečně potřeba dané periodikum zničit?
    28.1.2013 09:01 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tak se seber zvedni svoji prdel a běž na policii, oki? Co já s tím? :-) To ti mám i utírat zadek?
    28.1.2013 10:06 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    S čim mám jít na policii? Čet jste to vůbec? Nebo jen kecáte a a ni nevíte o čem? Víte vy vůbec, kam se minulý víkend volilo?
    27.1.2013 18:40 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Teď ještě jestli bych mohl poprosit o vysvětlení toho, jak Zeman zařídím těm hypotetickým lidem, co "nemají co do huby" to, že "budou mít co do huby".
    27.1.2013 13:41 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    A vy se těm novinám divíte? Jak si myslíte, že se má tisk postavit k člověkovu, který v minulosti bojoval proti svobodě tisku?
    27.1.2013 14:07 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Všechno je o prachách. Představu o svobodě tisku je stejná pitomost jako by jsi tvrdil o korporaci že jejich cílem je tvorba pracovních míst...
    27.1.2013 14:11 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Viz #23
    27.1.2013 14:16 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    žvásty. :-)
    Dalibor Smolík avatar 27.1.2013 13:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Druhého kola se nezúčastnil ani jeden z mnou preferovaných kandidátů, tak bylo nutné nějak volit. Po skonečení voleb se na různých místech (i na facebooku) vyrojily nápisy "Miloš Zeman není mým prezidentem" a podobně. Miloš Zeman JE mým prezidentem. Bez ohledu na to, jak jsem spokojen s volbami, si uvědomuji,že MZ byl zvolen všelidovým hlasováním na základě demokratické volby. A demokracie - abychom se ji naučili správně chápat a používat - také znamená přijmout volbu, která mi nemusí jít pod nos a hrát podle pravidel. Respektovat to. Samozřejmě, sledovat kroky prezidenta a mít možnost je kritizovat. To také patří k demokracii. A podle toho se zachovat u dalších voleb. Jedna věc je jistá: mediální kampaň, podporující KS zafungovala opačně. Nechť z toho novináři a majitelé médií vyvodí z této skutečnosti závěry.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 27.1.2013 14:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Většina pubescentů a ostatních lidí prostě výhru nepřijmou. Vrcholem je to, že sousedovi MZ někdo počmáral plot rudou hvězdou.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 27.1.2013 14:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jo, koukal jsem na Č24. To není známka vyspělosti demokracie.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.1.2013 14:23 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Souhlasím. :-) Ale obávám se že ti novináři to bohužel nepochopí...
    27.1.2013 14:29 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Na druhou stranu když Zeman jako prezident pohoří, a že na to bude čekat nemálo lidí, mohlo by to vám, pravičákům, pomoci v dalších volbách, a to bylo cool, ne?
    gtz avatar 27.1.2013 14:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Volby mají být v 2014 a myslím si (nejen já), že levice bude mít ve sněmovně ústavní většinu. Kalousek sice prohlásil, že se už těší na to, že bude KS premiérem, ale to jsou jen sny (ale zase nikdy neříkám nikdy TOPka může být něco jako KDU -> kam fouká vítr tam se stromek ohýbá).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    27.1.2013 14:39 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Hmm, ústavní většina s komunistama, z toho už jde vážně strach, a mohlo by se to použít i k postrašení voličů...
    27.1.2013 14:42 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tak s tímhle budou strašit hlava nehlava, už se na tu mediální masáž teším! :-)))
    27.1.2013 16:05 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Na druhou stranu je to docela strašidelné.
    gtz avatar 27.1.2013 15:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Nebo ústavní většina s novou stranou, kterou založí Klaus :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    27.1.2013 16:07 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Také možná posílí ta Zemanova strana. No, bude to rozhodně zajímavé.
    28.1.2013 20:40 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Anebo naopak Zeman do té doby voliče opět znechutí, tak jako se to stává při každých volbách po jiných volbách :-)
    Dalibor Smolík avatar 27.1.2013 15:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Zeman jako prezident pravděpodobně pohoří na mezinárodní scéně. Ale to na výsledek voleb, které budou nejpozději za rok a půl,nebude mít asi vliv. Spíš to vidím na rozkol v levici, protože Zeman bude dělat průvan jak na vládě, tak v parlamentu, na to nebyli poslanci zvyklí, za Klause tam byl klídek. Každopádně to nebude mít jednoduché žádná vláda, ani levicová. Zeman není prorusky orientovaný, již něco naznačila ruská média, je pragmatik, který bude jednat podle okamžitého zájmu. Rozhodně jeho vláda na Hradě bude jedna velká show, nuda určitě nebude :-)). Vidím to tak, že skutečná změna atmosféry v zemi nastane až za 5 let, do té doby může vyrůst nová osobnost.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.1.2013 23:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Zeman jako prezident pravděpodobně pohoří na mezinárodní scéně.

    A pročpak to? Pohořel snad na mezinárodní scéně jako předseda sněmovny nebo předseda vlády? Oni si holt v zahraničí nedělají úsudek podle toho, co jim nadiktuje MF dnes a další "nezávislá" média…

    Dalibor Smolík avatar 28.1.2013 09:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jako předseda vlády měl aféru v Izraeli. Dost se to muselo urovnávat pak mezi Izraelem a arabským světem. Něco prostě v euforii řekl, co neměl. Respektive mohl, ale ne jako premiér. Hlava státu si musí dávat ještě větší pozor. Doufám, že se z toho poučil a nebude se opakovat zbytečná aféra.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.1.2013 10:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo

    Zatímco Schwarzenberg nemá problémy o demonstrantech proti Temelínu prohlásit veřejně za "magory". S jeho hodnocením sice souhlasím, ale ministr zahraničí by takové věci IMHO říkat neměl. Mimochodem, dokážete si představit ten humbuk, kdyby to řekl Zeman? U Schwarzenberga se to ale holt bere jako "roztomilé" a "s noblesou". To je právě ten dvojí metr, který řadě lidí včetně mne vadí.

    Ještě víc mi ale vadí jiná věc: Schwarzenberg má sklony rychle se k něčemu (nebo proti něčemu) přihlásit, aniž by si nejdřív zjistil, o co opravdu jde. Naplno se to projevilo v nedávné době u Klausovy amnestie, dříve třeba v případě ACTA.

    28.1.2013 17:12 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Zeman o nich řekl, že jsou to idioti, a když prosazovali referendum, tak že měli podobné referendum o anšlusu. V takovém srovnání je Schwarzenberg opravdu jenom roztomilý.
    28.1.2013 17:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Mně to zase až tak zásadní rozdíl nepřipadá - tedy pokud to Zeman opravdu řekl v době, kdy byl ještě premiérem. Zkoumat, jestli je magor větší nebo menší nadávka než idiot, mi připadá malicherné.
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2013 18:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Zkoumat, jestli je magor větší nebo menší nadávka než idiot, mi připadá malicherné.
    Souhlas. Oba kandidáti byli spíš k pláči, než k smíchu. Nebylo z čeho vybírat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.1.2013 20:42 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Bylo to za jeho premiérování

    S nadávkami souhlasím, že jsou tak stejné, ale to přirovnání k referendu o anšlusu, které je v Rakousku podobně palčivé téma jako u nás Benešovy dekrety, tomu dává dost jiný rozměr.
    27.1.2013 14:33 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Výsledek voleb je (jako obvykle) především výsledkem manipulace a populistické kampaně. Obávám se, že ze strany obou kandidátů, nicméně ze Zemanovy strany to bylo navíc nechutné. Ale co... zmanipulovaní burani a hulváti si za prezidenta zvolili manipulátora, burana a hulváta. Jak české.

    Vsadím prestižky na to, že podstatná část voličů Zemana byli lidé jednoduší, kteří se nechali zblbnout jeho dělením společnosti na levici a pravici. Úplně stejná demagogie jako kampaň ČSSD v krajských volbách.
    27.1.2013 14:36 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    kolik máš IQ? :-) Je dokázáno v několika studiích že voliči levice jsou na tom s inteligencí daleko lépe než jejich pravicoví kolegové. :-)
    27.1.2013 15:25 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Kolem 130 (přesný výsledek si nepamatuju), pokud tě to zajímá.
    27.1.2013 15:50 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    BTW [citation needed]

    Vedle jsi odkazoval článek z NG, ovšem tam se porovnávali američtí konzervativci a demokraté, zatímco u nás takové rozdělení společnosti není.
    27.1.2013 17:11 lm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    vysledky nejakych studii nelze brat nikdy jako dukaz, nota bene kdyz existuji jine, formalne rovnez spravne provedene, ale s opacnymi zavery. to pripousti i ten clanek na national geographics.

    to mi trochu pripomina jednoho nejmenovaneho exota, ktery se tu kdysi ohanel vyzkumy, ze homosexualni pary jsou vlastne to nejlepsi pro vychovu deti :-/

    27.1.2013 17:15 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    A co lze brát jako důkaz? Slovo Boží?
    27.1.2013 15:57 AMD Faunom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Nechť z toho novináři a majitelé médií vyvodí z této skutečnosti závěry.
    Proč by z troho měli vyvozovat nějaké závěry. Ať si ti pisálci píšou co chtěj. Koho chleba jíš toho píseń zpívej, to platí v našich médiích dvojnásob. Ať si zpívaj co chtěj, aby měli co huby, ta medální masírka se stejně míjí účinkem.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.1.2013 14:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    V čem přesně spočívala ta manipulace? Zmiňovaná média (kromě HN) jsem četl a spíš se zaměřovala na prokazování lží. A u Schwarzenberga nebylo co prokazovat, protože nelhal...

    Ta ACTA mi sice taky vadí, na druhou stranu jsem to bral tak, že tomu KS bohužel nerozumí. Naštěstí by jako prezident o podobných věcech nerozhodoval.
    stěží uvěřitelný, že by hájil české zájmy
    A čí zájmy že by hájil?
    27.1.2013 15:18 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Například Šéfredaktor MF Dnes se výslovně vyjádřil, že bude podporovat Karla Schwarzenberga, a dle toho také vypadal obsah například na idnes, který se skládal hlavně ze článků, které Schw. podporovaly, dovysvětlovaly jeho nezdařené výroky a naopak Zemana se snažily ukazovat ve špatném světle. Tímto způsobem se chovalo více deníku a myslím, že si tohoto trendu nešlo nevšimnout. Přisuzoval bych to tomu, že většinu novin vlastní Zdeněk Bakala, sponzor a přítel Karla Schw.

    Myslím, že kvůli tomu, že se účastnil Bilderbergu, by hájil zájmy Evropské unie více než by bylo zdrávo, to už dokazoval ten podpis ACTA.

    Samozřejmě nesouhlasím s tím, jak Zeman či jeho volební tým označoval Schw za nácka, to bylo dost hnusný, a bylo vidět, jak moc toho prezidenta Zeman chce. Mimochodem nejsem fanda Zemana ani Schw., nevolil jsem ani jednoho.

    27.1.2013 15:22 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    udělal jsi dobře, já to nevydržel a šel volit... :-(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.1.2013 15:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Já bych to spíš přisuzoval k tomu, že MZ lhal jako když tiskne a překrucoval výroky KS. K tomuto zjištění se stačilo dívat na debaty v TV. Obsah deníků pak už byl jen důsledkem této skutečnosti.
    27.1.2013 17:13 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Například Šéfredaktor MF Dnes se výslovně vyjádřil, že bude podporovat Karla Schwarzenberga, a dle toho také vypadal obsah
    a co je na tom spatneho? Dulezite je, ze to zcela jasne rekli a nesnazili se manipulovat nejak podprahove. Ano, neni to u nas uplne obvykle, tohle jasne vymezeni deniku je typicke spis pro anglo-saske zeme, ale to prece neznamena, ze je to spatne. Me z tech reakci prijde, jak kdyby u nas bylo povinne si kupovat LN/HN/... a aspon hodinu denne je studovat. Jestli chces +/- objektivni zdroj informaci, pust si CT nebo Cesky rohlas. Pokud chces tvrdit, ze i tam bylo zpravodajstvi silne nevyvazene, tak to prosim necim relevatnim doloz a nezapomen dat podnet rade pro rozhlasove a televizni vysilani.
    27.1.2013 17:26 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tak on to Kubík prohlásil v České televizi, na idnes jsem takovou informaci nezaregistroval. Pokud má jeden kandidát pod palcem několik deníků a využívá toho a druhý nemá žádné, tak je to nespravedlivé. Ale naštěstí to vypadá, že Češi sebou nenechají příliš manipulovat.
    27.1.2013 17:30 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jako kdyby se Zeman žádných manipulací nedopustil.
    27.1.2013 17:52 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tak on to Kubík prohlásil v České televizi, na idnes jsem takovou informaci nezaregistroval.
    podle toho, co jsem vcera slysel na Radiozurnalu, tak to udelaly vsechny velke deniky zcela otrevrene, krome Prava (sam nemuzu posoudit, zdaleka nectu vsechno)
    Pokud má jeden kandidát pod palcem několik deníků a využívá toho a druhý nemá žádné, tak je to nespravedlivé.
    zaprve, KS nemel nic pod palcem, patrne vsichni to udelali zcela dobrovolne a IMHO i s nadsenim. Za to, ze u nas neni solidni levicove zamereny tisk asi KS muze stezi. A ze se na stranu MZ nepriklonily ani levicove orientovane servery, jako napr. Denik Referendum, jiste o necem taky svedci (mineno, co se kvality kandidata tyce). Kazdopadne, stezovat si na zaujatost tisku, ktery neni placeny z verejnych penez a ktery jasne deklaruje, ze ma takovyto nazor a bude jej hajit, je bud uplne mimo misu nebo hranici se snahou omezovat svobodu slova a tisku
    27.1.2013 17:57 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Nevim jestli to dobrovolne delaly deniky, ktere vlastni Swarzemberg spolu s Bakalou.
    27.1.2013 18:21 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    ktere deniky KS spoluvlastni?
    27.1.2013 18:33 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tak se asi castecne pletu, KS podil v Respektu prodal svemu partnerovi (vlastnil zbylou cast) Bakalovi v roce 2012. Bakala ale nadale vlastni slusne medialni portfolio, ktere podporovalo KS.
    27.1.2013 18:59 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    aha, takze KS vlastne nic nespoluvlastni a navic Respekt nni denik ale tydenik. Co se Respektu tyce, nazory redaktoru jsou dlouhodobe konzistetni, takze o tom, ze byli k necemu donuceni/koupeni muze byt rec jen stezi. Opozicni smlouvu a vse z toho vyplyvajici Respekt kritizoval vzdycky, s kritikou nepruhlednosti Zemana konta prisel davno pred prvnim kolem voleb, nedlouho pote, co republiku zaplavila prvni vlna plakatu se Zemanem a kdyz uz jsme u toho, v tydeniku Respekt zadna vyrazna kampan pro KS nebo proti MZ neprobehla ... takze, o cem teda mluvis?
    27.1.2013 19:07 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    O tom, že část médií vlastní Swarzembergův obchodní partner a tato média Swarzemberga nekriticky podporovala.
    27.1.2013 19:27 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    aha, v tom pripade goto #104
    27.1.2013 19:31 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    zaprve, KS nemel nic pod palcem, patrne vsichni to udelali zcela dobrovolne a IMHO i s nadsenim.
    Je přece úplně jedno, jestli to dělaly "dobrovolne" protože je vlastnil Karel, nebo to dělaly "dobrovolně" , protože je vlastnil Zdeněk, Karluv podporovatel a obchodni partner.
    27.1.2013 20:34 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    goto #120
    27.1.2013 20:45 cazfe | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    A napadla tě možnost že to dělali prostě proto že Zemana nikdo z Respektu rád nemá? což vzhledem k minulosti umím pochopit. Navíc pokud by jsi Respekt četl tak by jsi tuto skutečnost věděl, tím se Respekt netajil a před první volbou otevřeně podpořil Schwarzenberga a Roitovou. Na západ od nás je naprosto normální pokud některý deník případně týdeník otevřeně podpoří jednoho z kanidátů.
    27.1.2013 21:25 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Samozrejme ze napadlo.
    29.1.2013 18:50 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tak oni ho nemeli radi! A kde je novinarska profesionalita?
    29.1.2013 23:41 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Holt mají ještě paměť. Ty bys snad zvládl udržet neutralitu vůči člověku, který se tě pokusil zničit?
    27.1.2013 18:24 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Já jsem proti jakémukoliv omezování svobody slova novinářů, jen mi vadí, že jedna politická strana má takový vliv v několika denících. Ještě si pamatuji na ty oslavné články na TOP 09 a tu kampaň proti VV, to byla také sranda.
    27.1.2013 18:46 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    jen mi vadí, že jedna politická strana má takový vliv v několika denících.
    to jo dost pozmene tvrzeni na uplne jinou diskuzi, kde jsi navic zapomnel dodat, ze ti vadi, ze napr. komunisti maji velky vliv na Halo noviny. Zpet k puvodnimu tematu: jestli nechces omezovat svobodu tisku, pak muzes spolecne se Zeman prohlasit, ze novinar, ktery vyjadri svuj nazor neni profesional a dane periodikum jednoduse nekupuj a necti. Jako ty mas svobodu ty periodika necist a ignorovat, stejne tak ji i tvoji spoluobcane, tak nech laskave na nich, jak se rozhodnou. Jestli chces objektivi informace, pust si CT24 nebo Radiozurnal. Pokud se ti bude zdat, ze nejsou objektivni, je naprosto legitimni si stezovat, ale prvne bys ty tvrzeni mel necim podlozit. IMHO zde moc neni o cem diskutovat
    27.1.2013 16:22 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Nemám žádné výhrady proti tomu, jak se média stavěla k Zemanovi. Problém je, že k Schwarzembergovi byly naopak až nechutně servilní. V opačném případě by totiž musela tato média připomenout církevní restituce, smlouvu ACTA, zveřejnit video ředitele odboru IT na MZV Klouzala, informovat o mnohamiliardové arbitráži ve sporu s Arevou, kterou náš pan ministr zahraničí způsobil svým hloupým podřeknutím či snad dokonce záměrným únikem informací.... atd...
    27.1.2013 17:16 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    To je bohužel pravda.
    27.1.2013 23:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    a spíš se zaměřovala na prokazování lží

    To mi připomíná výstižný komentář "Zeman lže, Schwarzenberg se mýlí."

    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.1.2013 10:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ano, zatímco to první je vědomé a účelné, to druhé je prostě z blbosti.
    28.1.2013 10:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Nepochopil jste narážku. Jde právě o to, že kdykoli Zeman řekne něco, co není pravda, tak automaticky lže, zatímco u Schwarzenberga se to buď ignoruje nebo, nejde-li to, napíše se, že se mýlí.
    stanger avatar 27.1.2013 13:00 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Uz zacinas pripominat tohle: http://www.youtube.com/watch?v=6f4897y9qRM :)

    27.1.2013 14:10 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    ACTA, nesouhlas se zákazem nášlapných min v OSN, čelnem této zkurvené vlády rozpočtové nezodpovědnosti, vše za souhlasu Karlíka...
    27.1.2013 14:06 pan Větvička
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jsem příliš zásadový na to vybírat a volit menší zlo. Navrch jsem nedokázal rozhodnout který z nich to menší zlo představuje. Přežili jsme pokrytce, přežíváme ješitu, přežijeme i lháře.
    27.1.2013 14:17 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    jeto hrozný, naprostej souhlas...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.1.2013 16:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jééééé! Jakou já mam radost z toho, jak tady teď všichni fňukáte! :-D :-D :-D

    Českej národ není tak prohnilej a hloupej, jak sem se bál, že se volbou presidenta ukáže!!!
    Ještě dokážeme táhnout za jeden provaz, proti zvůli mocných!!!

    Ať žije Pan president Miloš Zeman !!!

    27.1.2013 16:14 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ať žije první dáma Miroslav Šlouf!!!
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.1.2013 16:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ať žijí schyzofrenik Kolibáč a všechna jeho zdejší alterega! :-D

    ...se s tim smiř! :-D :-D :-D
    27.1.2013 17:17 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Kdepak je Herr Königstiger?
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.1.2013 18:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Žádný kouření nebude! A nepřemlouvej mně! Stejně prej nepolikáš! :-D
    gtz avatar 27.1.2013 22:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    :-) co raději správně nepolykáš :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.1.2013 22:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Co je ti do mýho čůráka? Já se taky nestarám o tvý "nanokladélko" :-D Herr Königstigera to tady nebaví, protože je tady spousta čůráků a žádná píča (kromě tebe alias Miriam), tak si teď klepe hlavičkou do klávesnice na nějakym babskym fóru, kde je to samá píča.
    28.1.2013 03:03 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jen tak OT. Neví někdo jak by se nazýval registrovaný partner homosexuálního prezidenta/ky? Vlastně ono i jak by se nazýval manžel prezidentky. První muž mě přijde jako "první jaffa".
    27.1.2013 17:03 lm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    jee a pak nam se prijd napsat, treba za rok, jak se ti nastupem zemana zlepsila tvoje zivotni uroven, jo ? teda jestli si najdes, pri tom uzivani si blahobytu, chvilku ;-)
    27.1.2013 17:10 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    aktivisticky prezident muze vlade notne zneprijemnovat zivot. Rozhodne bych netvrdil, ze to nema vliv vubec zadny.
    27.1.2013 17:22 lm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    pokud by chtel prudit a z nejakeho me neznameho duvodu by dostal medialni prostor, protoze jedine ceho se obavaji je ztrata preferenci, tak by se jen prizpusobili nove situaci a neutralizovali by jeho tlak (maji k dispozici bis, archivy a velmi pravdepodobne uz dostatek nashromazdenych materialu k jeho diskreditaci). k tomu ale nedojde, protoze tohle zeman vi a je v jejich spolecnem zajmu nejit si po krku.
    27.1.2013 17:28 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Napriklad k prehlasovani veta prezidenta potrebujete 101 poslancu. To je pro koalici "94 + blize neurceny pocet volnych poslancu" mnohe mslozitejsi prekazka nez prosta vetsina pritomnych poslancu nutna k prohlasovani zakona.
    27.1.2013 18:05 lm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    a cim je to v rozporu s mym predchozim prispevkem ? nehlede na to, ze u vsech podstatnych zakonu tech 101 hlasu bylo a je stejne potreba. vzpomente si na hlasovani o zvyseni sazeb dph. navic tu budou pristi rok nove parlamentni volby a klidne tu socdem + komunisti muzou mit ustavni vetsinu.

    nechci kazit vas optimismus, ale zeman je se stavajicim establishmentem jedna banda. jediny u koho bych veril nejakemu "zatapeni" vlade a ps byl Okamura, ale ten skoncil pred branami.

    27.1.2013 18:09 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Domnivam se, ze muze vice nez jen prudit. Naopak se nedomnivam, ze budou mit proti nemu nejakou tajnou munici.
    LukynZ avatar 27.1.2013 19:30 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Me docela zarazila ta Morava. Pokud me pamet neklame, Zeman vyhral snad ve vsech krajich krom Prahy. To tam asi zustanou a nevytahnou z ni paty :) Nicmene uz jsem slysel, ze na socialnich sitich to tezce breci. Mladez to brala docela vazne jak se zda :) Mam pocit, ze kdyby ti cechacci zazili volby jako maji v USA, tak se asi budou strilet. Inu v ramci prirozeneho vyberu asi jen plus. :)
    27.1.2013 23:32 shadowhand
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Me připadá, ze pokud to mládež brala vážně, tak to s ni není tak spatny
    28.1.2013 21:54 ............
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    ale ved je to len banalita. prezident nema v rukach ziadnu moc je to len dalsia z rady zbytocnych funkcii. mna skor prekvapilo ako vazne to cesi brali. na slovensku zaujima osoba prezidenta len par dochodcov a babky demokratky.
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2013 23:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    No nevím, prezident měl v očích lidí v Česku dost velkou váhu, jeho úřad byl sice formální, ale prezident vždy požíval dost velké úcty, a to i za dob totality. Dnes navíc svoji pozici prezident ještě posílí, protože byl zvolen přímo. A zejména, pokud jde o osobu Zemana ;-). Jeho bude všude plno ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Karel mel velkou podporu u lidi s prijmy nad 30k mesicne. Lide s vyssimi prijmy jsou v prumeru inteligentnejsi. Cim inteligentnejsi volic tim rozumnejsi volba, v prumeru samozrejme. Tudíž KS byl rozumnejsi volba nez pan preident Zeman.

    Zemana volili vidlaci z vesnic, Schwarzenberga inteligence z mest. Je to politicky nekorektni, nicmene v jadru pravdivy.
    28.1.2013 00:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Lide s vyssimi prijmy jsou v prumeru inteligentnejsi.

    To je velmi diskutabilní předpoklad a v našich podmínkách obzvlášť.

    Cim inteligentnejsi volic tim rozumnejsi volba, v prumeru samozrejme.

    Tady je zásadní chyba v předpokladu, že vždy existuje objektivně a univerzálně rozumnější volba. Většinou je to tak, že se volič rozhoduje podle toho, co je výhodné pro něj. A mezi tím, co je výhodnější pro voliče s vysokými příjmy, a co je výhodnější pro voliče s nízkými příjmy, bývá často velký rozdíl.

    Klidne bych se vsadil, ze lide s prijmy nad 30k jsou v prumeru inteligentnejsi.

    Rozumnou volbu lze definovat ruzne. Pro me to je ta volba, ktera povede k vetsimu stesti spolecnosti. Nemyslim si, ze by bohatsi volili tak, aby to bylo vyhodne jenom pro ne. Napriklad Kalouskovy uspory jsou mozna v delsim casovem horizontu solidarnejsi, nez kdyby se vlada rozhodla zvednout duchody a dalsi socialni vydaje o 10%.
    28.1.2013 01:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Klidne bych se vsadil, ze lide s prijmy nad 30k jsou v prumeru inteligentnejsi.

    Když vezmete průměr všech s vyšším příjmem a průměr všech s nižším, tak asi ano, ale z toho nic neplyne.

    Rozumnou volbu lze definovat ruzne. Pro me to je ta volba, ktera povede k vetsimu stesti spolecnosti.

    Tak v tom případě s vaším předpokladem, který jste uvedl v původní úvaze nemohu souhlasit.

    Nemyslim si, ze by bohatsi volili tak, aby to bylo vyhodne jenom pro ne.

    Všichni samozřejmě ne, ale většina ano - a to nejen těch bohatších. Ti bohatší budou jen - aspoň statisticky - lépe schopni vyhodnotit, co pro ně bude výhodnější.

    Napriklad Kalouskovy uspory jsou mozna v delsim casovem horizontu solidarnejsi, nez kdyby se vlada rozhodla zvednout duchody a dalsi socialni vydaje o 10%.

    "Kalouskovy úspory" jsou především mediální fikce. To, co se uspoří na výdajích, v podstatě jen pokryje část toho, co napáchal na příjmové straně rozpočtu (především za svého minulého působení na MF). Výsledkem je udušený růst a deficit vyšší, než kdy dříve.

    Deficit behem kazdeho roku teto vlady klesnul, coz je uspech. I diky krokum tehle vlady si muzeme pujcovat mimoradne levne. Vyssi DPH urcite dusi rust, taky s tim spousta ekonomu nesouhlasi, radsi bych samozrejme byl kdyby to usetrili na vydajich.
    28.1.2013 16:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Klesnul, ale z jaké hodnoty? I přes to neustálé klesání je stále výrazně vyšší než kdy dříve. To je asi tak jako když jsem se na druhém stupni ZŠ na 1500 metrů každý rok o minutu zlepšil, což nikdo jiný nedokázal - jenže i tak jsem byl v osmé třídě pořád nejpomalejší.
    V dane situaci jsou dosazene schodky relativni uspech, ve srovnani s tim, co chtela CSSD (tusim ze -165 mld po 4 roky, podle me by to ani nedodrzeli).

    Vyssi vydaje jsou kompromis mezi: a) podpora rustu b) vyssi naklady na obsluhu dluhu. Podle me zvolila vlada pomer mezi a) a b) lip nez to co navrhuje CSSD. S cim nesouhlasim je to, ze uspory pociti hlavne chudsi.
    28.1.2013 23:04 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Deficit behem kazdeho roku teto vlady klesnul, coz je uspech. I diky krokum tehle vlady si muzeme pujcovat mimoradne levne. Vyssi DPH urcite dusi rust, taky s tim spousta ekonomu nesouhlasi, radsi bych samozrejme byl kdyby to usetrili na vydajich.
    Nepatří náhodou český deficit k nejrychleji rostoucím v Evropě (i když je jinak mezi těmi nižšími)? Jen jestli je to tak skvělé i v souvislostech.
    K nejrychleji rostoucim urcite ne, protoze je klesajici (deficit, ne dluh).
    29.1.2013 10:49 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Pardon. Přeřekl jsem se. Rozpočtový deficit ne. Pod taktovkou skvěle vlády, s podvázanou ekonomikou, máme jeden z nejrychleji rostoucích dluhů. Ale o ten přece vůbec nejde, dokud je fiskální fetiš uspokojen.
    28.1.2013 06:09 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Bohatí volí stejně "sobecky" jako chudí. Jediný rozdíl je v tom, že bohatým jde většinou o to, zda si koupí druhé auto, nebo drahou dovolenou, chudý volič žijící od výplaty k výplatě řeší dost podstatnější problémy.

    I tak nesouhlasím s hodnocením, že KS volili ti chytřejší a MZ ti blbější. Třeba v Ostravě podpořila MZ kulturni a podnikatelska sfera podobne jako KS v Praze. (pouze konstatuji, nehodnotim)
    29.1.2013 09:12 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Lide s vyssimi prijmy jsou v prumeru inteligentnejsi.
    :)))
    Dalibor Smolík avatar 29.1.2013 10:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Tentokrát bych nesouhlasil, byl jsem překvapen, kolik lidí s vysokoškolským titulem a v nikoliv špatné sociální situaci volilo Zemana! A důvod? Schwarzenberg je sice charizmatický člověk, nicméně přestárlý a nebude schopen funkci utáhnout sám. Za ním jdou určité zájmy, do kterých není vidět a nemusejí se ztotožnit se zájmy lidí v ČR. (Včetně vlastnictví médií apod.). Možnost otevírání Benešových dekretů jsou jen špička ledovce (viz jeho výrok "nelze přece zrušit to, co už bylo zrušeno") . Naproti tomu Zeman (považovaný obecně za křupana i v táboře jeho příznivců) je průhlednější a to i včetně jeho kamarádů Šloufa apod., ví se, co lze od něj čekat, do všeho bude strkat nos a rozvíří stojaté vody naší politiky, bude v "opozici" i vůči pozdější možné levicové vládě, nenechá poslance spát.
    Netvrdím, že s tím, co jsem výše napsal, se plně ztotožňuji, ale tenhle názor jsem párkrát vyslechl. Jako jedno z možných vysvětlení výsledků voleb to však postačí.. prostě tady nevyrostla žádná osobnost, která by splňovala aspoň trochu požadavky, kladené na prezidenta)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.1.2013 10:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    V jedné diskusi jsem se setkal s dalším, IMHO docela zajímavým, argumentem: vzhledem k všeobecně známému napjatému vztahu Zemana s většinou novinářů se dá očekávat, že po Zemanovi "půjdou jako slepice po flusu", zatímco v případě, že by byl prezidentem jejich miláček Schwarzenberg, by hrozilo, že se budou snažit jeho průšvihy a přešlapy tajit nebo aspoň žehlit a bagatelizovat.
    Vyhrálo větší zlo, bohužel...
    27.1.2013 21:32 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    nevyhral pan co neumi zpivat ceskou hymnu, ktery neumi vhazovat volebni listky, ktery neni soucasti teto zkurvene vlady, ktery nepodepsal ACTA, ktery neuznal kosovo a ktery nerestituoval v Cechach dle rakouskeho prava a ktery neni vyhrou, jenom nam zbyl z tech vsech kreatur. Jo a nikdy nevlastnil zadnej pracovni tabor! :-)
    27.1.2013 23:29 shadowhand
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Půvabnej smysl pro humor...
    neumi zpivat ceskou hymnu

    No a? Česká hymna je mimochodem hrozně nudná, když ji slyším v TV, okamžitě přepínám.

    neumi vhazovat volebni listky

    Ó, úplně jsem se zděsil.

    soucasti teto zkurvene vlady

    Tuhle vládu považuju za nadprůměrnou. Její neoblíbenost plyne hlavně ze stavu ekonomiky.

    podepsal ACTA

    To nepovazuju za tak zasadni, k tomu uz jsem se vyjadroval jinde na abc.

    kosovo

    To jde mimo mne, nevypada to na neco zasadniho...

    restituoval v Cechach dle rakouskeho prava

    Chapu snahu o navraceni ukradeneho majetku.

    Nerikej ze nechapes, proc tolik lidi nesnasi Zemana. Ma vlasnosti typicke pro psychopaty: nehorazne lze, je agresivni, manipulativni, alkoholik (viz pad v CT), je presvedcen o vlastni nadrazenosti. Ma kolem sebe bud podivny sedy eminence anebo jeste vetsi burany nez je on. Viz ti 2 vidlaci co se sklebili za nim behem tiskovky. Pro me je Zeman nejhorsi kandidat z toho 9-clenneho panoptika.
    28.1.2013 02:51 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Pro me je Zeman nejhorsi kandidat z toho 9-clenneho panoptika.

    Překonal u tebe i Bobošíkovou? (pro mě jsou tihle dva celkem nastejno.)
    28.1.2013 10:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    No tak Bobošíková a ještě Sobotka byli dva největší tragédi - Zeman je alespoň otevřený vzhledem k EU, což bude po létech s Klausem příjemná změna.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.1.2013 10:29 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jo, to beru na Zemanovi jako jediné pozitivum.
    28.1.2013 10:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Zajímavé, pro mne to bylo téměř jediné pozitivum Schwarzenberga. :-)
    28.1.2013 12:51 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Myslíte to, že je pro EU, ale s tím, že se jeho členem stane Rusko? To je stejné, jako kdybych prohlásli, že mám ze Zemana na hradě radost, pokud přestane urážet své oponenty :-)
    29.1.2013 18:45 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Jestli by se Rusko melo stat clenem EU, byl bych jednoznacne pro. Jenze to se nestane - Rusko samotne na tom zajem nema (presne z tech dvou duvodu, ze kterych by to pro nas bylo vyhodne), a stejne tak na tom nemaji zajem velke evropske staty.
    Dalibor Smolík avatar 29.1.2013 01:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    A taky konečně někdo řekl nahlas, že stranu LIDEM nikdo nevolil a přesto je nejen v parlamentu, ale i ve vládě a jeden čas zaujala post silového ministerstva :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Radsi Bobosikovou nez Zemana, 1) na ni se alespon da divat 2) nejsem zastancem fiskalniho paktu atd.
    Dalibor Smolík avatar 30.1.2013 10:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    S Bobošíkovou bych si popovídal o politice v přítmí kavárny :-), ale jako prezidentku bych ji nebral.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.1.2013 17:53 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ona až tak ošklivá není, aby se nedalo rozsvítit velké světlo :-)

    Osobně bych se bez té schůzky obešel, kariéristy tohohle typu nemám rád ať už jsou jakéholi pohlaví...
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    Dalibor Smolík avatar 31.1.2013 00:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Samozřejmě to byl vtip. To bych se mohl sejít rovnou s Tymošenkovou. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 31.1.2013 01:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.1.2013 13:14 cazfe | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Zato vyhrál pán který stojí za D47, olovem, aférou bamberk, rozkladem policie, nejvyšího kontrolního úřadu, státního zastupitelství atd.

    Dokážu pochopit že Kníže je pro většinu nevolitelný, ale proč se sakra dostal Zeman do druhého kola to už pochopit nedokážu. Přitom si každý mohl v prvním kole vybrat dle vlastních preferencí, až na Zemana protože toho může volit tak maximálně někdo kdo teď přiletěl z měsíce kde strávil minulých 20let.
    28.1.2013 15:23 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Zato vyhrál pán který stojí za D47, olovem, aférou bamberk, rozkladem policie, nejvyšího kontrolního úřadu, státního zastupitelství atd.
    Kdepak, Zeman je čistý jako lilie. Jen má chudák tu smůlu, že se kolem něj úplnou náhodou motají samí všehoschopní lidé. A ti samozřejmě také za nic nemůžou, vždyť to tehdy perfektně fungující policie společně s perfektně fungujícím státním zastupitelstvím všechno odložila, pokud náhodou rovnou nevyšetřovala lidi, kteří na to poukázali. Jeho voliči Vám to rádi v kterékoliv diskuzi vysvětlí.
    28.1.2013 15:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Když byl vyšetřován exministr Zemanovy vlády Ivo Svoboda, skončil ve vězení a nevím o tom, že by Zeman nebo jeho lidé nějak významně zasahovali do vyšetřování nebo soudního řízení. Když byla vyšetřována exministryně Vlasta Parkanová a policejní prezident si dovolil upozornit, že se ministr Kalousek pokouší ovlivnit vyšetřování, odnesl to policejní prezident vyhazovem a (zatím) podmíněným trestem (bleskurychle rozhodnutým v nepřítomnosti) za incident, který už byl předtím dávno odložen. Tohle jste měl na mysli?
    28.1.2013 16:23 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Ne, to jsem nemyslel. Všimni si prosím (můžu doufám tykat, když už bydlíme v podstatě "přes kopec"), že jsem v tom příspěvku současný stav nijak nehodnotil. Jinak ano, za to, co popisuješ, měl Kalous už dávno minimálně letět z vlády, ale to nic nemění na tom, že za Zemana tu byly zcela záměrně a velmi úspěšně rozbíjeny konkrétní policejní týmy, které se korupcí zabývaly.
    Se současným fungováním této instituce se to nedá ani omylem srovnávat.
    29.1.2013 01:33 cazfe | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    Souhlas jenom bamberk by stačil na všechny dnešní kauzy ( aby je přebil ), a to nemluvím o olovu který bylo vyslověně lidsky naprostý svinstvo. Takže za sebe při plném svědomí a vědomí říkám nahlas, že kdo volil Zemana je dle mého názoru naprostý debil! A teď mě klidně ukřižujte.
    29.1.2013 16:58 Rais
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chjo
    To je ale obecne znamy fakt, ze narod je slozen prevazne z debilu, a proto je demokracie jako vlada vetsiny vlastne vlada debilu ;-)

    Po dvaceti letech svobodnych voleb musi byt uz i snad tomu nejvetsimu idealistovi jasne, ze se nema sanci cokoliv dulezityho v tomhle systemu zlepsit. Korunu tomu nasadila tahle prezidentska taskarice.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.