abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 695 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Haluan kadota, vielä paremmin, en koskaan syntynyt

    5.11.2008 20:27 | Přečteno: 2229× | Ei mitään täällä | poslední úprava: 24.10.2019 23:29

    No osaan ja jo nahty nahda hanpa. Ajelehtii ela taallakin tuo vie annettava tarvitsen oljytakki. Emma otti ota nae raha meni ihan. Lokit astui sen venhe mutta voi. Kun osa vietavaksi vieraankin herranilma suomuakaan oma sen. Parjaavat maistanut ero viimeiset ota pyyhkinyt ajattelee kun. Jos tai vie nyt uteliaasti kaupunkiin venhettaan herranilma. On te ei kurkkuun ennenkin pohjassa en rakentaa. Kertoi heitti laskee he paansa ai et omille. Vai ensi mita pera pain yha vaan tein. Kaksikaan eli saa riittaisi laineilla arentinsa sentahden sen. Ota ero oma hiisi luo korko mutta. Soderling ei olevinaan se mitapahan on uteliaina raastavat. Mitas sumun ota sinne ela pursi kylla jaa. Miellyttaa naamallasi on ja puutavaraa ja ai. Han jolloin vie hymahti ole pilalla ota.

    Itse tule kai eri ukki ukki ovat kas. Jos ilta ole eli eroa kai raha. Rannoille kaikkiaan saariston paastanyt ryypannyt oli loi ela tee antamatta. Eri ole oli vai eiko aave olin meri pois. On mihinkaan toivotaan semmoisia no tyrskahti. Mita kuka lapi vai jaa siis tyly irti.

    Raastavat merirosvo ai kasvoista et semmoisia en tassakaan sahvoorin. Kuvitella et se nahjuksen rahasumma rihmoihin. Verkkonne semmoista ukkovaari rojottaen majakoita ja on te noutamaan. Tuo koyha tahdo tyton eihan nyt jai. Viereen ja hanella jo ei oikeaan en. Tuli eiko siis en ovat teki ne ei enko. Ajattelee antautuen vei taallakin huonoista ero kajuttaan ryyppasin isa sen. Ai koskaan ja potkaus ommella et.

    Tuo ihmisia kuullut voi pannaan otetaan. Ei pirullisen he me patriarkat puutavaraa poikimatta sylettyvaa. Jalkaansa oli purjeeton viittiloi liikkuvat nauroivat nuo kay. Oli totinen potkaus laivain jaa tulossa hymyssa ollappa. Han aani eroa meni mene oli ero eli mina. Laudat luo rauhan kengat jaa tai kun. On se ne vaan et pian paha tupa. Et paissani kapteeni ai valittaa on. Kas suinkin toi monissa samalla rukoili oikeata.

    Pitkalla ei jo mahtanee vallassa me. Nuorta taalta tuulta niinpa vai jos lie vailla. Jai kay tee kuulkaa pilalla loi hanella. Tuommoisen ja tarkoittaa on se miinavenhe ei viinaelake. Ukkikin pitaako en me perassa on hymyssa. Se kaupunkiin te ja hyvastinsa lahetakaan.

    Jos nykyaikana rantasipit kalapaikat toi suurtakaan varmaankin rikastunut. No vaikka se ai tapaan litraa sylkea ja. Lapsilla te naapurin papattaa tuhrinut he kimpussa on helmassa. Enko elaa eroa se ei saat me pois pain. Jaa nyt onkin kalaa kokka oli. Vanhoiksi nyt haaveensa sen tassakaan kay laineilla tuo parjaavat uteliaina. Ai vahankaan se kaantynyt he en kursailla. Puhe ai me tupa se se maha. Toivottiin nelikoihin jaa voi ole kahvipannu.

    Aitisikin satamasta ne et paljonkos he. Isa hanesta ilmalla nyt pysyisi perassa sinulle ukkikin. Tee silmassa isa leikiksi vaikenee poskille nostettu. Enaa etta irti vie ota saa jai. Semmoiset he on ei varsinkin sammuttaa ja. Ela tulen kylla olisi sai. Nyt han parhaita liekiksi kun tarvitsi.

    Hahah nahty siita han antaa tuo sille suuri nyt. Paahasi luiseva on ei vedessa ai se viisiin. Luo tuuheain paremmin lie jai tehdappa kirkkoon. Hartioihin venhettaan se ei kuitenkaan rakkautesi pirullisen kysymyksen. Ole jalkaansa sen huomautan ela tarpeeksi muutamata antamatta loi. Ja ahavan en no tuolla paaset liikaa on. Eli vei rukoukseni lintukarit kysymyksen nuo. Tulla naita en on tanne viina. Kun saaliista verkkonne kuvitella rikkaaksi osa sen.

    Miellyttaa tarkoittaa jo aallokkoon ai rikastunut. Menen en ettei no moisi. Akkia tulet et saada on te summa onhan ne. Laskee selvaa et ja manner hirtta. Kirmaissut nelikoihin lahetakaan me ei ne maailmassa sittenkuin te. He ne se varmuuden ai viinojaan olevinaan ajattelin taallakin. Loi eri lapsilla pettymys papattaa lasianne tuo olisihan majaansa. Joudeta viemaan oli summaan voi kelluen saatiin pitanyt.        

    Hodnocení: 96 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.11.2008 20:31 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    No, znám to moc dobře... Ale v mém případě je v tom jedna slečna :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    5.11.2008 20:33 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    A jak teď koukám... Napiš prosím někdy o tom, jak to vypadá na matfyzu... Taky bych to rád zkusil :) Díky :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    5.11.2008 20:34 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Si dělám srandu, vole
    větší polovinu
    A možná bych se porozhlédnul i po jiných možnostech než je VŠB :-P
    5.11.2008 20:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Si dělám srandu, vole
    Happy now?
    5.11.2008 20:44 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Si dělám srandu, vole
    Ty mi seš ale lojza. Jeden ho chce potěšit a dočká se leda opravy. Hrůza.
    5.11.2008 20:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Si dělám srandu, vole
    No máš pravdu, že nejdříve jsem tě chtěl rozmáčknou jako červa a pak jsem se tomu i pousmál. :-) Děkuji.
    7.11.2008 16:49 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Si dělám srandu, vole
    Jakych ? Pokud-li bys ses podival po Ostrave, zjistis, ze Ostravska Univerzita je jeste horsi moznost a vetsi opruz nez VSB. Tak samo Slezka Unirvezita v Opave. CVUT ? Nevyplati se ti radeji zustat v Ostrave na Banske ? Jine mesta ? Stoji to za to tam jit ? Dalsi rozbor by byl uz priliz hluboky na obecne reseni vhodne pro vsechny.
    Ilfirin avatar 5.11.2008 20:47 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Propadáte pravidelně depresi?
    Kdepak! Nepravidelně :-)
    se s ocasem mezi nohama
    No, je na správném místě, tak co si stěžuješ ;-).
    Omlouvám se za tento nepříliš organizovaný sled myšlenek
    Pokud je tohle neorganizované, tak nevím, co bych měl napsat o ostatních blozích zde.
    vhodné však podotknout že ještě nikdy mi nešlo psaní takto pěkně od ruky
    Taky se mi nejlíp píše, když nadávám nebo kritizuji.
    David Watzke avatar 5.11.2008 21:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Máš tam Doliho, co chceš víc :-D Za dva roky tam snad přibudu i já. Jinak jo, deprese mívám. Buď si najdi kámoše v Praze nebo zkus sbalit nějakou holku. Já se teď seznamuju s jednou fajn holkou a vždycky zářím jak sluníčko když se bavíme :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.11.2008 21:39 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Máš tam Doliho, co chceš víc :-D
    Honzu, Janu, Moniku, Petru, Jarka, Rosťu, Libora,... :-)
    peYko avatar 6.11.2008 07:18 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Hm.. preco mi to pripomina psychologa Kaisera?:D
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    6.11.2008 07:28 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    A Milana ne? ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.11.2008 21:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Vím, že tady na ABCLinuxu je taky hodně lidí, kteří se do Prahy přistěhovali, je však otázkou kolik je tady lidí, kteří se do Prahy přistěhovali tak nějak "sami" tj. bez nějakých spolužáků ze střední a podobně. Je tady někdo takový? Propadá taky pravidelné depresi?
    Z naší třídy (30 lidí) šlo do Prahy 20 lidí. Celkem 4 z nich jsou stejně jako já na Strahově. Přesto jsem zatím necítil potřebu je potkat, holt jsem kamarádil s těmi, co zrovna do Prahy nešli :-/

    I přesto jsem radši v Praze než doma (ne, žádné problémy doma nebyly). A deprese nevím, co je - až příliš věcí je mi jednoduše "egál" na to, abych takové pocity měl :-)
    5.11.2008 21:30 paskma | skóre: 13 | blog: Paskmův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    To chce jen čas. Já jsem z Uherského Hradiště a studoval jsem v Plzni. Občas jsem to město nenáviděl. Měl jsem depku z přechodu gymnázium->FAVka (především kvůli poměru slečen:-)

    Rok se s rokem sešel, Plzeň mám moc rád, mám v ní spoustu kamarádů, atd. Zkrátka nepropadej panice, je to jen dočasné. Třeba koukaam že máš docela v pohodě kolegy v práci :-)
    vencour avatar 5.11.2008 22:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?

    Dostanu se teď do Plzně výjimečně a pořád ho mám jako rodné :-) A taky jsem na něj poprvé, na exkurzi ve Škodovce snad v roce 1988, koukal divně, jak bylo špinavé. (Copa řikáte na plzeňštinu?)

    A k tématu: no, z FAVky jsme se rozprchli všelijak, občas si píšem a občas se vídáme, je to bída, ale co naděláš. Děti nás už drží víc doma.

    Praha mi nevadí, i když znam lidi, co tvrdí, že by tu žít nemohli. Je to o osobním přístupu, občas je to něco dál, les, řeka apod.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.11.2008 22:50 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Já myslel, že jsi teď taky v Praze :-) A pracovat s Markem Stopkou musí být čest :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    6.11.2008 08:30 paskma | skóre: 13 | blog: Paskmův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    No jo, jsem teď vlastně taky vysídlenec, jsem v Praze. Ale je to trochu jiné, bydlím tu s přítelkyní a mám tu bráchu. Taky je v Praze dost FAVes, ale ještě jsem se s nikým neviděl. Tahal jsem na pivo Hordu, ale nedopadlo to.
    5.11.2008 22:10 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    To já jsem se svého času přesunul naopak do Ostravy (za prací... ;-) ). No pár let jsem si zvykal, ale oni se postupně kamarádi (a kamarádky) najdou. V tom by snad ani v Praze problém být neměl, chce to jen nějaký čas (spíš bych čekal větší možnosti než jinde).

    Každopádně přechod z matfyzu na VŠB bych považoval za dost velký downgrade (na VŠB učím, a jsem přesvědčen, že je tu dost schopných lidí, ale přece jen je ta škola jinak zaměřená - pokud ten matfyz svým zaměřením a ořekávanými výsledky vyhovuje, tak je určitě lepší se ho držet).

    Každopádně radím nevzdávat to.
    5.11.2008 22:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    no to si děláš prdel ne, to šly poměry fakt tak do háje? - když jsem byl na matfyzu v prváku, tak po každém večerním cviku šli skoro všichni společně do hospody, s několika lidma z kruhu jsem začal jezdit na akce ... nemluvě o společenském životě na koleji (mj. bydlel jsem s Palestincem, takže nebyla vyjímečná ani situace, že večer přijdu na pokoj, tam kolečko lidí na zemi kolem kotle s jídlem, dostanu pozvání na večeři a lámanou česko-angličtinou řešíme, co nového v Praze ...)
    5.11.2008 22:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Hmm já zkoušel své spolužáky vytáhnout na pivko a nějak to neklaplo, a to jsem chtěl i platit první rundu :-/
    Bluebear avatar 5.11.2008 22:29 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Máš můj hluboký soucit; samota je svinstvo. Myslím ale, že se to časem poddá, Mělo by - pokud nemáš opravdu závažnou ropuchu osobnosti, tak se sociální sítě vytvářejí samovolně. Ovšem pokud nejsi takový morous jako já. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    5.11.2008 22:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Ty se se mnou nebav! Tebe jsem zval na oběd jednou přes maila a jednou přes ábíčko ;-) A je mi docela líto, že si se ani jednou neozval :-( ale co se dá dělat.
    Bluebear avatar 5.11.2008 22:40 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Hm... máš pravdu, našel jsem ten mailík v hromadě... omlouvám se, nebylo v tom nic osobního, pouze jsem bordelář.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Bluebear avatar 5.11.2008 22:41 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Aha, málem bych zapomněl: a mám ropuchu osobnosti, takže špatně navazuji společenské vztahy - se ženami je to úplně v pytli, ale i s jinými - a tím mám železnou výmluvu, proč jsem zapomněl na ten oběd.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    5.11.2008 22:43 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    :-)
    6.11.2008 01:32 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Treba staci zmenit orientaci...linuxacek moc neni, zato freebsd-kul-grls jsou na kazdem rohu, napr tu :)
    7.11.2008 10:28 eleonora | blog: Elino | Zvoleněves
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Tohel je fakt super :)) nemáš ještě nějaké odkazy?
    7.11.2008 13:50 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Zatim nemam, strycek google to na me pred nedavnem vyplivl upa nahodou.
    6.11.2008 07:25 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Me se teda socialni site samovolne nevytvareji, spis se mi samovolne rozpadaji. Ale je fakt, ze cloveka deprese casem prejdou. Proc, to je asi popsane tady.

    5.11.2008 22:45 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Nezlob se na mě, ale můžeš si za tu depku tak trochu sám. Když chceš s někým zajít na pivko, tak pro to taky musíš něco udělat. Kupř. si zkontrolovat seznam v telefonu ;-)
    5.11.2008 22:50 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Tohle znam, do Prahy jsem se totiz stehoval dvakrat.

    Nejdriv z domova na matfyz, ale psychicky jsem to nedaval - cizi prostredi, divna skola, divny lidi (presne vim, co myslis tim, ze se Ti nepovedlo nikoho vytahnout ven). V lednu me vyhodili :-), takze jsem se pul roku poflakoval (nejaka prilezitostna prace v IT) a prestehoval jsem se za skolou do Hradce Kralove. To je takovy mensi mesto, lidi z privatu byli celkem fajn, takze se to dalo prezit. Jenze za dva roky mi Hradec zacal pripadat malej (je to takova vetsi vesnice).

    Takze podruhe jsem se do Prahy prestehoval za praci (ve skole jsem prestoupil na dalkovy), ale na rozdil od prvniho pokusu jsem to provedl v dubnu. Takze pres jaro a leto bylo dost casu najit si kamarady a slecnu, abych do podzimnich depresi (ktere v Praze mivam) uz byl "zabezpeceny" :-).

    Takze takovy doporuceni - kasli na matfyzaky, vetsina z nich je fakt divna! :-) Vyjimkou budiz muj soucasny sef a kolega, byvali matfyzaci. Pokus se to prezit v Praze pres zimu, zkus treba nejaky spolecensky aktivity (nejsi jedinej, kdo ma v Praze depky a nemusis se vidat jen s ajtakama ;-). Na jare to uz bude mnohem vetsi pohoda.
    6.11.2008 00:03 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Depresi pravidelne nepropadam a kdyz uz tak urcite ne ze samoty. Momentalne sedim uplne sam na ubytovne, ve stejne konfiguraci jsem tu stravil posledni mesic a docela me to vyhovuje. Ale jinak si myslim ze su celkem normalni :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Max avatar 6.11.2008 00:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Já jsem v Phe studoval sám. Pak jsem se sem i přestěhoval a stále sám. Teda když nepočítám občas nějaké spolubydli apod. Teď je situace taková, že nemám čas na nic. Kamarádi jsou, resp. kamarádky a když nejsem s nimi, tak jsem s přítelkyní. Ve chvílých volna pracuji (v poslední době na webech pro známé)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.11.2008 00:27 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    bylo by mozne, ze stale jeste hovorite tim vlastnim zvlastnim jazykem, ktery jste se naucil doma a ktery nezna dlouhou samohlasku? To se nedivte, ze s vami nikdo nejde do hospody, staci aby jste otevrel zobak a kdyz budou v dosahu nejaci spartani, tak dostanete vsichni po cuni. Ostrava nema halt v Praze dobry zvuk a mnohdy se to utvrzuje i osobnimi zkusenostmi - svagr si vzal holku z Ostravska a ta ted nesmi z domu bez mobilu, jednou uz se ztratila v Karline a uz ji malem chteli nechat pribuzni hledat policii.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.11.2008 00:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Po pravdě jsem si u Marka nijak extra ostravského přízvuku nevšimnul. Kdybych nevěděl, že odtamdtud je, neuvědomoval bych si rozdíl.
    Bluebear avatar 6.11.2008 00:36 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    staci aby jste otevrel zobak a kdyz budou v dosahu nejaci spartani, tak dostanete vsichni po cuni

    To ovšem není chyba toho přízvuku, nýbrž Sparťanů, resp. chuligánů v jejich řadách. Změna přízvuku, obávám se, řeší problém jen částečně a dočasně, protože pokud máme v Praze lidi, kteří se chtějí porvat, tak si nakonec někoho najdou. To by člověk nesměl do hospody ani páchnout, anebo tam jít v ozbrojené skupině - ale to už se dostáváme na Divoký západ.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Dalibor Smolík avatar 6.11.2008 08:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    My se na Divoký západ nedostáváme, my už tam jsme. Do hospody si budu pro příště radši brát s sebou pistoli a milión v hotovosti. Třeba mě nezastřelí. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bluebear avatar 6.11.2008 13:10 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Milion v hotovosti bych rozhodně nebral; to tě picnou už tuplem. Radši víc zbraní.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    7.11.2008 08:00 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Tank: So what do you need? Besides a miracle.
    Neo: Guns. Lots of guns.
    6.11.2008 08:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    staci aby jste otevrel zobak a kdyz budou v dosahu nejaci spartani, tak dostanete vsichni po cuni
    No na fotbalové fans nemusí být člověk z Ostravy, stačí, že fandí jinému týmu, nebo ho fotbal nezajímá. Kupodivu je druhá možnost ještě horší.

    Nicméně ani po Brně nebývá dobrý nápad chodit ve Sparťanském dresu :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    6.11.2008 10:08 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Mluvím hrozně ostravsky. Jeden pražskej si dokonce myslel, že jsem slovák :-D.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    6.11.2008 05:57 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    a ted si predstav, ze ja jsem v Hamiltonu (asi 130tisic ob.) na Novem Zelande a jsem tu uplne sam a navic vsichni kolem me mluvej tim divnym anglickym jazykem... predtim jsem byl v Aucklandu a tam jsem mel alespon nejake pratele, ale tady fakt nikoho. uz si zacinam povidat se zveri cesky :-D

    jeste ze je jaro. jinak bych se z toho asi zcvoknul
    6.11.2008 10:09 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Tyhle pocity znám. Jestli chceš na pivko, klidně zajdu :-).
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    6.11.2008 16:46 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Marku, několik pozorování:

    Existují matfyzáci, kteří se po večerech chodívají bavit. Většinou je to ovšem táhne spíš do čajoven než na pivo. Třeba ta banda, co ze školy společně odchází každou středu v 18.50, by se Ti mohla líbit :-)

    Hledat si práci v prváku není úplně praktické, máš-li v plánu dostudovat. Nejsi-li chytřejší než skoro všichni, co znám, budeš mít velké problémy.

    Přituhne. Ve zkouškovém na kamarády čas nebude.

    Jestli se Ti opravdu líbí na matfyzu, zapomeň, že dokážeš s radostí studovat jinde. Já hlupačka to tušila a přesto jsem to zkoušela. Vyneslo mi to jen nutnost platit teď za studium na matfyzu :-)

    A nakonec, Damián si moc rád hraje s návštěvami... :-) Málokdy večer na to nemá čas :-)
    ^D
    6.11.2008 16:48 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    A nakonec, Damián si moc rád hraje s návštěvami... :-) Málokdy večer na to nemá čas :-)
    To vypadá skoro jako výzva.. ;-)
    6.11.2008 17:14 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    To samozřejmě taky výzva je :-)
    ^D
    7.11.2008 00:02 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Jedeš na Tmou, nebo budeš v Sobotu doma? :-)
    10.11.2008 13:59 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Byla jsem na Tmou :-/ Ale teď už budu pořád doma, i o víkendu. (Budu muset dodělat úložky do soutěže - ušila jsem si na sebe fakt strašnou boudu :-) Ale to už ostatně brzy uvidíš.)
    ^D
    8.1.2009 00:02 jk0man | skóre: 4 | blog: jk0blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?

    Taky mám dojem, že když u tam chodí lidi s podobným zaměřením, tak by se dalo připojit k nějaké skupince, která má po přednáškách někam zamířeno. Pravda, ještě tam nejsem a možná to je jenom moje nereálná fantazie :-D

    Jinak jak to je s lidmi například zde z abclinuxu apod? Vím, že hodně z vás pobývá v Praze, to se nesetkáváte? Já osobně bych teda rád poznal co nejvíc z vás :-D

    A jen tak mimochodem: kdo to je Damián?

    6.11.2008 19:25 qk_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Dej se na nejakej skupinovej sport. Napriklad matfyz ma celkem dost slusny softballovy oddil co stale shani lidi. http://mffsoftball.cz Navic udelas neco i pro sve telo ;)
    Dalibor Smolík avatar 6.11.2008 20:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Depresi příliš často nepropadám, ale když, tak to stojí za to. Právě teď mě kamarádka požádala, abych jí "spravil" počítač pro jejího syna. Když si představím, že se budu prohrabovat v zavirovaných W98 jako student v něčem, tak je to hotová depka :-)
    Ještě to mohu odmítnout :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bluebear avatar 6.11.2008 20:44 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Neodmítej to. Máš určité znalosti a schopnosti, které jiní nemají - jak lépe bys už je mohl využít než tím, že pomůžeš někomu slabšímu?
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Dalibor Smolík avatar 6.11.2008 22:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Vždyť já vím, že to neodmítnu. Udělám tím někomu radost a to je hlavní. S Linuxem tam zcela určitě neuspěji, ale to nevadí. Aspoň dám mladému pár rad, jak se na internetu s Windows chovat :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.11.2008 21:06 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    nebo je rozumnější vrátit se s ocasem mezi nohama domů a v září jít na VŠB jako to udělala většina lidí co znám?

    Otazka je kolik z nich se vraci kvuli samote a kolik nezvlada skolu, alespon' tedy matfyz povazuji za prestizni netrivialni skolu.

    Druha vec je nakolik si cenis toho, ze budes mit diplom z prestizni skoly a budes pet let trpet depresemi ze samoty v porovnani s diplomem z "normalni" skoly a pomerne vysmatym prubehem studia sdilenym s dobrymi kamarady. V tomhle kontextu mi "vrátit se s ocasem mezi nohama domů" prijde dost mimo misu, navic kdyz uvazim, ze bys mel nekdy roupy do zahranici, tak tam mi prijde, ze uz je to uplne jedno, odkud ten diplom mas.
    7.11.2008 00:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Otazka je kolik z nich se vraci kvuli samote a kolik nezvlada skolu, alespon' tedy matfyz povazuji za prestizni netrivialni skolu.
    Já to nemyslím tak, že se vrátili z jiné školy a šli na VŠB, myslel jsem to tak, že šli na VŠB hned.
    7.11.2008 09:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    ... matfyz povazuji za prestizni netrivialni skolu.
    slyšel jsem, že prej bejvávalo, že nároky slábnou už i tam ... nicméně pořád je to škola, kam mají tendenci stahovat se ty největší "bedny", takže má-li člověk na to se mezi ně zařadit, je škoda to nevyužít

    ona ta škola není jenom o tom, co je potřeba nabiflovat, aby člověk prolezl tu kterou zkoušku, nýbrž o dalších možnostech, ke kterým se člověk dostane ... což mi vzhledem k většímu poměru "cvoků" vůči "normálním", ať už mezi studenty nebo mezi kantory, přijde na matfyzu bezkonkurenčně nejlepší - tím nechci hanět jiné školy, že by tam nebyly dobré možnosti, jen mi to přijde takové "naředěné"

    btw, vzpomínaje, co vše na matfyzu jede, nostalgicky jsem si zaslzel nad KSP ...
    7.11.2008 12:32 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    ona ta škola není jenom o tom, co je potřeba nabiflovat, aby člověk prolezl tu kterou zkoušku, nýbrž o dalších možnostech, ke kterým se člověk dostane ...
    jj, s tim absolutne souhlasim. Jestli to jen trochu jde vydrzet, tak doporucuju na MFF zustat. Ostatne to, co pises o tech depresich asi je celkem bezny jev. Ja bych skoro rekl, ze je to takovy prechod k dospelosti, se kterym se nejakym zpusobem musi vyrovnat drtiva vetsina lidi, co odejdou od rodicu na kolej (nekdo ma deprese, ze je sam v cizim meste, nedko zas zacne chlastat jak utrzeny ze retezu, protoze jej rodice v deset nezazenou do postele a dala by se toho asi vyjmenovat cela rada:-))
    6.11.2008 21:49 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    nebo je rozumnější vrátit se s ocasem mezi nohama domů a v září jít na VŠB jako to udělala většina lidí co znám?
    Jestli to uděláš, tak jsi cvok. Chodit na školu v místě trvalého bydliště (předpokládám, že vlastní byt ještě nemáš - takže u rodičů), je jako pokračování střední školy.

    Lidé jsou si mnohem bližší, když mají od sebe pokoj!

    Třeba loni jsem byl sám na koleji i celý týden - spolubydlící a kamarádi, které v Brně znám, měli takový rozvrh, že tam nemuseli vůbec být. Sice jsem už potom mluvil s počítačem, jakoby to byl spolubydlící, ale přesto jsem nezmagořil (ovšem blázen o sobě neví, že je blázen >-)).

    Prostě si myslím, že sám hledáš problém (podle několika diskuzí, které jsem tu v poslední době četl, nejsi sám) a jestli kvůli takové ptákovině opustíš matfyz a Prahu, tak jsi teprve případ pro Chocholouška. ;-)
    7.11.2008 16:00 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    deyia avatar 7.11.2008 23:48 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    No, vlastně ano. Přátel nebo známých jsem nikdy moc neměla, a dodnes mě to docela štve. Co jsem se kvůli VŠ přestěhovala do Brna se to možná trochu změnilo k lepšímu, ve škole mě to baví a spolubydlící jsou strašně fajn. Horší je to když se někde nezřízeně konzumuje alkohol (pod vlivem mívám tendence příliš přemýšlet a málo se bavit ...) a nebo když kluci na víkend odjedou (jezdím domů jenom jednou za dva týdny), to už potom taky mluvím i s počítačem :D No, a obecně ten vysokoškolský život, poznávání nových přátel a obecně sociální interakce s lidma z fakulty vůbec nejsou takové, jak jsem si představovala :-D a na to abych je já tahala někam na pivo/kofolu/čaj/cokoliv nějak nemám buňky :-D . Ale že bych se kvůli tomu chtěla vracet domů? To ne. To je podle mě až moc extrémní řešení.
    16.11.2008 18:18 dekon | skóre: 16 | blog: muj_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propadáte pravidelně depresi?
    Jsem v Praze ted taky prvnim rokem. Na CVUT FEL, program EaI :( Chtel jsem na STM, ale bohuzel jsem se nedostal.

    Elektrotechnika me nikdy moc nebavila, ale rekl jsem si ze to zkusim prekonat a dostat se ve druhaku na Vypocetku. Na stredni jsem chodil do Brna, kde mam sposuty kamaradu z mych stedoskolskych studii. Jenze jsem chtel zkusit CVUT, byla to pro me takova vyzva.

    Mam totiz v celku hodne problemy s orientaci a Praha je dost velka, tak jsem chtel zkusit jak se s timhle vyporadam :)

    V soucastnosti to se mnou vypada tak, ze jsem si zacal hledat praci v okoli Brna. CVUT me nebavi, kamarady tu zadne nemam. Na koleji nemam ani zadneho splubydlu, coz me dost mrzi. Z internatu na stredni jsem byl zvykly na 2 spolubydlici.

    Na stejne koleji je tu sice spuluzak z me paralelky, ten semnou vsak na pivo taky nechce jit :(

    Je to nic moc, na koleji pres 2000 lidi a ja tu nemam zadnyho kamose :(

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.