abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 557 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    26.1.2014 08:35 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Squeeze? Like, seriously? :)
    pavlix avatar 26.1.2014 09:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    TV Noe? Seriously?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.1.2014 10:27 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Jsem přesně čekal.
    pavlix avatar 26.1.2014 12:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    To naprosto chápu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.1.2014 14:24 AMD Faununu SpecnazAlfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Jsem přesně čekal.

    No vidíš to, tak ses dočkal :-). Mezi námi děvčaty - pro mě nemá žádná televize takovou hodnotu, abych si zapráskal disk deseti GB denně, natož ještě jezuitskou propagandou. Mě by zajímalo, kdože to ten kanál financuje, když je to bez reklamy. Duch svatý? To určitě není levná záležitost.

    Jinak návod dobrý, možná to někdo použije, já tedy ale rozhodně ne. Tedy až nu jezuitskou plíživou vlezlost. Řekl bych, že ten návod byl napsán hlavně kvůli tomu jezuuitskému kanálu, ale to je jen moje nepotvrzená předtucha :-)

    26.1.2014 15:35 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    ako to myslis "bez reklamy"? ved tam je reklama 24/7 na Jezisa a jeho sluzby.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    pavlix avatar 26.1.2014 16:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    +1

    You made my day.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.1.2014 17:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    natož ještě jezuitskou propagandou
    Pochybuju, že tv noe má s jezuity cokoli společného.
    26.1.2014 19:58 AMD Faununu SpecnazAlfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    že tv noe má s jezuity cokoli společného.
    No tak to já taky pochybuju, že za tím vysíláním stojí řád jezuitů :-D. Já jsem to taky nemyslel doslovně. To slovo má i několik přenesených významů, které nejsou řekněme zrovna moc pozitivní. Já vim, že je to v nadpisu, že se jedná o TV Noe. A vím to, jakého zaměření je ta televize, párkrát jsem to omylem viděl. Ale i přesto mě zajímalo, jakých úskoků jezuité používají v praxi :). Tady jde o černoprdelnický kanál, ale vše je to hezky zaobaleno v roušce hezkého linuxového návodu. Takže už kapišto, králíku? :-)
    26.1.2014 20:14 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    ano, ti černoprdelníci narozdíl od tebe nejsou hulváti a mají dobré vychování, to jsou jejich "úskoky" používané v praxi - dobrota a slušnost
    26.1.2014 20:20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgární

    Zobrazit komentář
    26.1.2014 20:24 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    ty ve mně vidíš trolla, protože si nedokážeš přiznat, že jsem lepší člověk než ty. Je mi tě líto, jsi morální zakrslík.
    27.1.2014 20:02 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu

    jj , tech par stoleti upalovani se jim uz zajedlo ... ted jen ocernuji a prohlasuji za nemocne vsechny co neodpovidaji jejich predstave sveta ...

    USE="-gnome -kde";turris
    27.1.2014 20:21 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    ano, církev dříve byla jen o upalování a teď je jen o restitucích - slyšeli jste jedinou svatou pravdu
    27.1.2014 22:25 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu

    restituce mi nevadi , ale ohanet se ve spojitosti s cirkvi s nejakou moralkou ... a zvlast u veci jako je Radio proglass a Tv noe ..

    USE="-gnome -kde";turris
    26.1.2014 20:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Takže už kapišto, králíku? :-)
    Ono nic není černobílé.

    Mně to jejich zaměření naopak moc jasné není - na stránkách vágně deklarují rodinné zaměření s křesťanskými hodnotami, což ale nic moc neřekne, je to hodně široký pojem (mnohem širší než katolicismus). Nekoukám na jejich TV, takže nemůžu soudit, co přesně jsou zač.

    Co se týče Jezuitů, ani ti nejsou tak černobílí, jak je líčí Jirásek. U mě osobně mají menší černý puntík než Římskokatolická církev jako taková... Ačkoli ne o moc ;-)
    26.1.2014 21:52 AMD Faununu SpecnazAlfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    No máš pravdu, že ten záběr maj asi širší. Ale já právě když sem na to čuměl, tak tam seděli na nějakým dýchánku ve studiu nějací ovaroví biskupové a pochvalovali si tam círk. restituce. Takže za tim určitě bude stát nějaký kardinál Richeliu v pozadí :). Jinak co se týče financování, tak na stránkách tvrdí, že stěžejní část se financuje z darů, a menší část z EU. Jestli ovšem nekecaj a neni to naopak :). Ale s těma jezuitama sem to fakt přepísk, to se musim autorovi tutoriálu omluvit, měl sem moc vtipné kaše k večeři :). O n je dvojité véčko debil, ale tentokrát jsem to fakt přestřelil :).
    26.1.2014 22:06 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    jasně, rejpni si do véčka, uznal jsi jednu chybu, uznáš i tuhle...
    Pavel Stárek avatar 27.1.2014 15:10 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    ...tak tam seděli na nějakým dýchánku ve studiu nějací ovaroví biskupové a pochvalovali si tam círk. restituce.
    Čímž sis vlastně odpověděl na otázku, jakpak že se tato stanice financuje. Financujeme si ji všichni, aniž by všichni chtěli :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    27.1.2014 01:19 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Mně to jejich zaměření naopak moc jasné není - na stránkách vágně deklarují rodinné zaměření s křesťanskými hodnotami,
    Hmm, takhle mě nad tím ani moc přemýšlet nenapadlo. Když se to zakládalo, tak se to explicitně založilo jako křesťanská televize, tj. jako je Proglas křesťanské rádio. Ale je jasné, že ne každý o tom tehdy věděl, tak ho může zarazit, že se to implicitně považuje za jasnou věc... Stačí číst Katolický Týdeník :P
    černý puntík
    Takhle bych na to zareagoval - něco, co se táhne skrz 2000 let Evropských dějin jako jeden z hlavních hybatelů/kulturních faktorů, a ještě navíc je to náboženství (čímž myslím, že náboženství má velkou sílu a dokáže vedle dobrého v lidech vzbudit i to zlé), to ani nemůže z té historie vyjít bez černého puntíku.

    Svoje negativní důsledky měla třeba věda (rozvoj destruktivních schopností lidstva, třeba), industrializace, osvícenské/sekulární proudy (které jsou pozitivně důležité jako vyvažování teistických proudů) a tak. Navíc církev byla často spojena se státní politikou či zájmy konkrétních panovnických rodů a tak podobně. Já bych naopak řekl, že právě vzhledem k té minulosti bychom měli být o to víc vděční za současný stav :)
    26.1.2014 10:51 2012 | skóre: 16 | blog: co_me_dneska_napadlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Popravde, cim je horsi nez ostatni programy v TV? Kdyz vyjmu sportovni kanaly(ktery obcas muzou nekoho zajimat), tak se tam fakt neda na nic divat...
    pavlix avatar 26.1.2014 12:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Televizi doma nemám, pouštím ji většinou když jsem někde na hotelu. A jak říkáš, je těžké vybrat nějaký kanál i kdyby jen jako kulisu nebo pohádku na usnutí. Tím pádem se mi Noe na obrazovce zjeví vcelku často a už jsem ji párkrát jen tak pro legraci nechal pár minut zapnutou, ale nic moc.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.1.2014 13:53 2012 | skóre: 16 | blog: co_me_dneska_napadlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Jsem naopak rad, ze v ty zmeti totalnich nesmyslu je neco co se odlisuje, i kdyz to traba nemusi nekomu sedet. Jsem pro experiment:

    Bylo by bylo zajimavy vzit po narozeni deti - idealne dvojcata - kazdyho zavrit do zvlastni mistosti a nechat cucet do dospelosti na braky z nasich televizi, naopak druhymu poustet jen TV noe, pekne az do dospelosti... pak je po zbytek zivota sledovat, co z toho vzejde... Bohudik(ale mozna bohuzel) si nikdo takovej experiment na triko neveme.

    Ale mam za to, ze spolecensky min nebezpecny a mozna i pro spolecnost prospesnejsi, bude ten druhy :-D

    26.1.2014 15:35 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Z obou vyrostou zabedněnci, ovšem jeden každý svého druhu.
    pavlix avatar 26.1.2014 16:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Ale mam za to, ze spolecensky min nebezpecny... bude ten druhy :-D
    Ale s tím bych i souhlasil. Ten druhý, když uvidí reálný svět, tak zapomene na přikázání a půjde skočit ze skály.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 27.1.2014 10:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu

    Retro Music a Rebel se celkem dají :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.1.2014 12:19 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    lidé potřebují víru, po tom, co s naší republikou havlistická lůza udělala a jak se všichni vyhranili proti komunismu... Neexistuje jiné lepší řešení.
    26.1.2014 14:03 2012 | skóre: 16 | blog: co_me_dneska_napadlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    a ono to predtim bylo lepsi? jestli jo, tak jmenuj konkretne co teda bylo na systemu predtim lepsiho...
    26.1.2014 14:33 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Pred tim bylo rozhodne lepsi zrizeni za prvni republiky, kde by vsak bylo treba odbourat urcite socialisticke tendence. Za rakouska take nebylo uplne spatne.
    26.1.2014 14:31 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Osobne si myslim, ze nejlepsim resenim pro spolecnost je opravdu cisty kapitalismus. Vsemozne alternativy socialismu, ktere muzeme dnes nalezt u nas i v dalsich zemich eu, jsou nefunkcni cestou do pekla pro dluzniky. Vyhraneni proti socialismu a komunismu, coz jsou amoralni zrizeni, je axiomem.
    26.1.2014 15:07 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Souhlasím, socialismus je zlo v nejvyšším kalibru, ale některé pohledy na komunismus odrážejí právě paradoxně naprosto svobodný trh bez regulací a decentralizaci státní moci do rukou lidí. Kapitalismus v dnešní podobě nemůže existovat, neboť bohatí co rozkrádají svět ho nezískali podíl kvůli svému vlastnímu přičinění, ale kvůli socialistickým zlodějnám a podvodům deformujím trh - čest výjimkám. Víra je fajn, když je vírou osoby svobodně zvolenou, stejně tak z ní vycházející solidarita, ne solidarita státem vynucovaná, kdy každému amorálně sebere a pár lidem dá a zbytek rozkradou bohatí.
    26.1.2014 15:39 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Nevim, jake pohledy na komunismus mate na mysli. Teoreticky komunismus, ktery se snazi o beztridni spolecnost a kolektivni vlastnictvi, povazuji za absurdni myslenky, ktera jde proti duchu prirody a prirozenosti. Lide si nejsou a nebudou rovni a snahy tyto rozdily zamlcovat a mazat je trestuhodna. Komunismus je podle mne jen populistickym cilem a slibem socialistu, ktery jim slouzi (slouzil) k udrzeni u moci.

    Kapitalismus v dnešní podobě nemůže existovat

    Co je to kapitalismus v dnesni podobe? Pokud mate na mysli tu socialistickou wellfare amoralni nechutnost, ve ktere bohuzel zijeme, tak to opravdu neni zadna podoba kapitalismu.
    26.1.2014 16:25 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Kapitalismus v dnešní podobě = nadvláda korporací + vynucovaná amorální solidárnost + státní regulace + minimum svobodného trhu
    26.1.2014 17:15 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    To ale prece neni zadny kapitalismus ;-)
    26.1.2014 18:24 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Proto říkám "kapitalismus v dnešní podobě", jsou lidé, kteří si to myslí a používají označení kapitalismus. Je to podobné jako naše pravicové politické strany TOP 09 a ODS, které nedělají pravicovou politiku. Levicovou politikou to nazvat nelze, protože i levicové ideály uskutečňují špatně (byť i ty ideály levice jsou z principu špatné a amorální). Co dělají? Špatnou špatnou levicovou politiku vydávanou za pravicovou. Dnešní evropský systém jde na ruku korporacím a zájmovým lobby, nedává jedincům kteří potřebují, ale bere všem a příliš. Je nazýván kapitalismem a přitom se nejvíce podobá socialismu, který jsme tu měli před rokem 89.
    xkucf03 avatar 27.1.2014 10:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    +1
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.1.2014 17:23 danc | skóre: 21 | blog: Blog nejen o Linuxu | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Ja jsem staromilec, teprve nedavno jsem upgradoval z Lennyho ;-)
    27.1.2014 12:21 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Rád žiješ na ostří nože? :)

    Nevidím moc důvod zůstávat na oldstable - obzvlášť když je Wheezy venku už tak dlouho a ty si hraješ s multimédii. deb-multimedia.org už je snad nepodporované, ne?
    26.1.2014 15:08 martin knocik | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    daemontools to neznie kresťansky, skončíte v pekle :)
    26.1.2014 17:24 danc | skóre: 21 | blog: Blog nejen o Linuxu | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    +1 ;-)
    27.1.2014 22:52 Radek Hladik | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    A to, nedej bože, jestli nepoužívá FreeBSD... :-)
    thomas87 avatar 26.1.2014 20:56 thomas87 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Diky za skvely navod! :)
    26.1.2014 21:32 Antonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    9GB denne? Stoji to fakt za to? Vzdyt na min. 9/10 se nikdy divat nebudes a bude se v tom mizerne cokoliv hledat.... Nebylo by lepsi rozparsovat si jejich program a ukladat jen porady, ktere te zajimaji?

    btw, asi z tebe nebudou moc nadseni, protoze traffic je, narozdil od tebe, asi neco stoji...
    26.1.2014 21:42 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Dneska je 9GB nic, může třeba po týdnu zálohovat do cloudu s neomezeným limitem dat. Hledání řeší televizní seznam. Podle mě skvělý nápad, začnu podobně nahrávat tu zkurvnou státní televizi, abych měl dost důkazů, až ty zmrdy budu žalovat.
    26.1.2014 22:16 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Ja by som to archivoval do /dev/null, tam sa toho zmesti...
    27.1.2014 00:08 danc | skóre: 21 | blog: Blog nejen o Linuxu | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    9GB denne mne nevadi, nejstarsi nahravky muzu umazavat...

    Na TV se skoro nedivam, takze asi zkouknu jeste min nez tu 1/10, ale hleda se v tom podle ulozeneho TV programu docela dobre.

    Parsovat program a podle toho ukladat by nebylo spatne, ale dalo by to vic prace naskriptovat a taky dopredu jen podle nazvu nevim, ktery program za to bude stat.

    Za posledni tyden mne vlastne zaujal jen porad "Noční univerzita: P. Rastislav Kršák,  SVD - Papua - Nová Guinea (2. část)", ktery by mne podle programu nahravat nenapadlo.

    Nad tim, co je stoji traffic jsem neuvazoval, predpokladal bych (mozna mylne), ze to maji v pausalu. No kdyztak jim poslu nejaky prispevek :-)
    xkucf03 avatar 27.1.2014 10:27 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu

    To by chtělo zálohovat na nějaký server (nejlépe ve stejné serverovně, kde jsou oni) a domů si natahat jen ty vybrané pořady.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    27.1.2014 10:01 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Vysílají tam cyklokros? Pokud ne, tak nebrat...
    27.1.2014 12:04 Senior database developer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Zlodejove kol to jsou.
    22.8.2014 17:20 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Díky moc, teď v souvislosti s http://festivalunited.cz/ se to hodilo. ;-)
    27.3.2020 07:54 katolik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přehrávání a nahrávání streamu TV Noe v (K)ubuntu a Debianu
    Ahoj, nevite jestli se da TV stale grabovat?

    Diky Dominik

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.