abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 717 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Televize UPC si dělá z lidí srandu

    14.12.2007 19:59 | Přečteno: 5399× | Normální život

    Býval jsem zákazníkem Karnevalu. Pořídil jsem si ho proto, že jsem potřeboval internet. Jenže v krátké době se poštěstilo a NetBox nabídnul své služby i v naší ulici.

    Vzhledem k tomu, že jsem zaplatil „startovné“ 1000 Kč, tak jsem si kabelovou televizi nechal. Jenže po pár letech jsem zkonstatoval, že se na TV vůbec nedívám a zbytečně platím, kromě povinných odvodů státu, ještě další peníze kabelovce. Tak jsem zavolal do Karnevalu a dle jejich instrukcí podal žádost přes Internet. Po nějaké době mi volala slečna, která se mne snažila přesvědčit, že mám zůstat, nabídla mi citelně nižší cenu, ale odolal jsem ;-)

    Chvíli to ještě trvalo, ale pak přišel den D, kdy jsem na výpisu SIPO neměl poplatek za kabelovou TV.

    Ovšem přišel další den D, kdy mi přišel dopis z UPC, že jim dlužím několik set korun. Ani jsem ho nečetl. Zjistil jsem, že se jedná o upomínku poté, co mi poslali ještě email s upomínkou.

    Vážený pane,Vážená paní
    důvodem našeho kontaktu je skutečnost, že jsme doposud nezaznamenali platbu k upomínanému dluhu po splatnosti, který evidujeme na Vašem klientském účtu. Dovolujeme si Vás touto cestou požádat, abyste provedl/a úhradu tohoto nedoplatku v nejbližším možném termínu.
    I nadále prosím věnujte pozornost Vašemu pravidelnému vyúčtování měsíčních poplatků.

    Tohle se mi samozřejmě nelíbilo, tak jsem jim odpověděl:

    Dobrý den, zaslali jste mi oznámení o nedoplatku za vaše služby. Já jsem ovšem nikdy zákazníkem UPC nebyl. Byl jsem zákazníkem televize Karneval, s níž jsem ovšem SMLOUVU UKONČIL.
    Televizi jsem platil pomocí SIPO. V létě jsem volal do Karnevalu, že chci ukončit smlouvu, řekli mi, že žádost musím podat přes webový formulář. Tak jsem učinil. Za pár týdnů mi volala slečna z Karnevalu, snažila se mne ještě přemluvit k dalšímu používání služeb, že jsou ochotni mi nabídnout výraznou slevu, což jsem odmítnul. Informovala mne tedy, že budu muset uhradit ještě měsíc, a pak mi televize bude odpojena a platby ukončeny. V měsíci září se mi ve vyúčtování SIPO poplatek za kabelovou televizi již neobjevil, čímž jsem považoval celou věc za vyřízenou!
    A najednou mi od vás přijde poukázka, že vám dlužím peníze. Nic vám hradit nebudu, udělejte si pořádek sami u sebe. Pokud jste mi televizi reálně neodpojili (což nevím, přestal jsem ji používat již dávno a zásuvka je zastavěná za skříní), tak ji tedy konečně odpojte, měli jste to udělat už dávno. V opačném případě se jedná pouze o administrativní chybu ve vaší evidenci.

    Uspokojivá odpověď přišla brzy:

    dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 21. 11. 2007, týkající se nesrovnalostí na Vašem klientském účtu u naší společnosti.
    Na základě Vašeho mailu jsme provedli důkladnou kontrolu Vašeho klientského účtu s tím, že ke dni 13/8/07 mělo dojít k odpojení služeb kabelové televize MINI.K odpojení však chybou v systému nedošlo.
    Z výše uvedeného důvodu dojde k odpojení služeb v nejbližším možném termínu a následnému odúčtování plateb za službu MINI od 13/8/07.
    Upomínku, která Vám byla doručena berte prosím jako bezpředmětnou.
    Za komplikace s tímto spojené se velice omlouváme.

    Všechno v pořádku, omluvu respektuji. Ovšem 3. den D přišel právě dnes - viz přiložený obrázek. Nevím, zda mne mají za blbce, nebo je tomu nějak jinak…

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jak byste nyní reagovali na mém místě? (sice se nejedná o žádné velké peníze, ale to je vedlejší)
     (72 %)
     (13 %)
     (12 %)
     (0 %)
     (4 %)
    Celkem 102 hlasů

    Obrázky

    Televize UPC si dělá z lidí srandu, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Josef Kufner avatar 14.12.2007 20:14 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    LOL, jsou to ftipálci. Rozhodně pak napiš pokračování :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 14.12.2007 20:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    No, sám bych asi ve své anketě zvolil možnost b) - tak uvidím, zda se nechám ovlivnit názory v diskuzi :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Josef Kufner avatar 14.12.2007 21:20 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Být neslušný nikam nevede. Tím ale nechci říct, že musíš být slušný ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 14.12.2007 21:26 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Pravda je, že vulgární bych určitě nebyl. Jen o trochu tvrdší, než v tom prvním mailu :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    17.12.2007 08:37 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Ono nekdy pomuze "slusne vynadat". Jednou nam v prujezdu domu nekdo zapalil popelnice. Vzhledem k tomu, ze jsme meli do zmineneho prujezdu okna na zachod a do koupelny, meli jsme zacouzeny a zniceny cely byt. Takze jsme to sli hlasit na pojistovnu. Tam jsme dlouho cekali, po pak prisal baba, zvejku v puse a co jako ze chceme - "nahlasit skodu? No tak ji nahlaste ...". Ja se rozpalil do bela (kvuli dymu v byte jsem celou noc nespal) a serval ji na tri doby. Zacal jsem tim, ze uz v prvni tride me ucili, ze kdyz s nekym mluvim, tak nezvykam. Nastesti vedle me stala maminka, tak vse bylo slusnymi slovy. A najednou, pani cela ochotna, jela s nama do bytu, vyfotila si skodu, poradila co a jak ... vse vyrizeno k naproste spokojenosti. :-)
    vencour avatar 14.12.2007 21:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu

    Neplatit a shánět nějakýho vedoucího ... slušně.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    otula avatar 14.12.2007 23:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    To je problém, protože veškerou komunikaci přijímají pouze přes webové formuláře. I když whois vyhodí kontakt na nějakého pana Michala Chobota - těžko ale říct, jestli je to osoba, která by tohle řešila.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 16.12.2007 15:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    To je problém, protože veškerou komunikaci přijímají pouze přes webové formuláře.
    Není pravda. klientske.centrum (zavináč) upc (punkt) cz - ale nemají to rádi, když jsem jim kdysi takhle napsal, v odpovědi bylo, že mám příště použít formulář :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otula avatar 16.12.2007 15:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Myslel jsem spíš nějaký telefon. Ale asi jsem tak zmagořený internetem, že mne nenapadlo hledat číslo v tom dopise, co mi od nich přišel. Jen nechápu, proč je u něj poznámka pro volající z Prahy a mobilních telefonů. To jako brňákům nezvednou? ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 16.12.2007 16:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Jen nechápu, proč je u něj poznámka pro volající z Prahy a mobilních telefonů. To jako brňákům nezvednou?
    To je kvůli ceně hovoru. Vycházejí z toho, že "meziměsto" je dražší (což už dnes není pravda) a mobil-pevná je dražší než mobil-mobil (což také nemusí být pravda). Jinak telefonní čísla se dají normálně najít v telefonním seznamu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otula avatar 16.12.2007 17:02 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Jinak telefonní čísla se dají normálně najít v telefonním seznamu.
    Fakt. Dokonce i do brněnské pobočky. Jen nechápu, proč nedají kontakty na své stránky. Snad každá normální seriózní firma to dělá. Párkrát se mi stalo, že jsem chtěl něco objednat, ale dotyčná firma se také chtěla nechat kontaktovat jedině webovým formulářem, tak jsem si raději našel jiného dodavatele. A někdo má pro změnu číslo, na které nelze zpět volat.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 16.12.2007 17:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Jen nechápu, proč nedají kontakty na své stránky.
    Asi nechtějí, aby je telefonicky otravovali nasraní zákazníci. Každopádně to svědčí o tom, jak si svých zákazníků váží - společně s obchodními podmínkami (kde je u "domácího" připojení zakázáno využití k výdělečným účelům a dokonce ani připojení nesmí použít osoba, která nežije ve společné domácnosti) dává docela slušný obrázek.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.12.2007 00:11 pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Také se mi něco podobného asi dvakrát nebo třikrát přihodilo. Řešil jsem to obvykle dvěma až třemi e-maily (se vzrůstající asertivitou, ale snažil jsem se být relativně slušný). Pokud to nepomohlo, kouknul jsem se na www.justice.cz do obchodního rejstříku, kdo je jednatel, majitel apod. dané společnosti a poslal mu doporučený dopis do vlastních rukou na domácí adresu (ano, na justice.cz zjistíte nejen adresu trvalého bydiště, ale třeba i rodné číslo dotyčného). Efektní je koupit na poště takovou tu obálku s červeným pruhem. No a protože žádný majitel, jednatel společnosti či podobné velké zvíře (je-li to větší firma) nechce osobně běhat na poštu, tak je náprava obvykle celkem rozumně rychlá.
    JiK avatar 15.12.2007 00:18 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    to je velmi pekne reseni.
    vencour avatar 15.12.2007 00:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu

    Dík za tip.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Josef Kufner avatar 15.12.2007 00:28 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    No vida... to je moc pěkné využití té nefungující pošty :D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 15.12.2007 07:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    moc pěkné využití té nefungující pošty
    Pošty mám za poslední měsíc také plné zuby. Kromě toho, že mi nedávno nedali žádné oznámení a po týdnu poslali obchodní balík zpět, mi rodiče první týden v prosinci posílali balík s nějakými věcmi pro děcka. Udali na něj i cenu, a přesto se ten balík záhadně ztratil. Ani podací číslo v jejich databázi pro sledování zásilek neexistuje…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 15.12.2007 07:30 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Díky, to vypadá na vhodné řešení
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.12.2007 13:12 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Doporucuji obalku s dodejkou. Testovano na lidech :-).
    15.12.2007 13:10 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    UPC jsou dementi ... dva roky jsme jim chodili vysvetlovat, ze 40-60% packettloss pingu na jejich gateway neni normalni (mail prez ssh se obcas nepovedlo napsat, protoze pokud druhe masine neprisel ani jeden znak behem hodiny, tak ukoncila spojeni) a tak nejak jsme s nimi vdycky dohodli ze to opravi a ze my zaplatime pulku ... pak tu slevu zacali odmitat, tak jsem jim prestal platit.

    Meli kecy, jako ze nemuzou uznat reklamaci, kdyz u nas nebyli technici, tak jsme zadali o techniky, ti dorazili jenom jednou (z asi 6ti pripadu), pak zase, ze nemuzou poslat techniky, kdyz neni hlaseni, ze to nechodi (nechodi to ted - ale vy tam nejste - je tam linux, dokazu s tim cokoliv odsud - ne, musite byt tam a zavolat ... stalo to 500kc z mobilu a nikdo to nezvedl, ze pry vsichni operatori hovori). Pak jsme se dohodli, ze zavolam druhy den (to jsme tam stali ctyri, jeden s mecem, jeden s lesenarskou trubkou a ja 30 cm dlouhym nozem u pasu) a kdyz to nebude fungovat, tak nam poslou techniky - druhy a treti den jsme meli packetloss pod 1%, pak zase 40-80%.

    Volali, ze mam vratit modem (kdyz uz jsem asi pul roku neplatil), tak jsem jim rekl, ze jsme 6x meli slibene a nedostali techniky, zpravidla chodi po dvou, takze at nam poslou jednoho (splni 8% toho, co slibili) a ja mu dam modem do ruky ... to pry nejde ...

    Kdyz mi poslali vyzvu k exekuci, tak jsem jim s usmevem prisel vratit modem (po dvou letech neplaceni) s tim, ze jsem s tim stejne spolehlivy, jako jejich internet, tak by je to nemelo prekvapovat.

    Spoluzacce s FELu (taky v dejvicich ... jinde tu sit pry maji dimenzovanou o neco lepe a maji jenom vypadky a ne tak strasny packetloss) prisel technik, vlezl do rozvadece (na mu koukala prez rameno ... blba zenska to nepochopi, ne?), otocil cudlikem "GAIN" a najednou to jelo (nechapu, ze ho nechala odejit bez fyzickeho poskozeni).

    Resume je to, ze UPC je banda zmrdu s poddimenzovanou siti, kterou maji sice pod kontrolou, ale nemuzou dat net vsem, protoze na to jejich sit nema. Delaji si z lidi prdel urovni sluzeb i na zakaznickem centru a to zcela vedome a potrebovali by si poradne nabit drzku ...
    otula avatar 15.12.2007 14:05 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    S výrazivem si moc hlavu neděláš :-) Ale připomněl jsi mi našeho ředitele. Také má od nich internet. Líbilo se mu mé VoIP, tak jsem mu objednal také Sipuru, ale ouvej. Co chvíli se mu nedá dovolat, když už se spojení uskuteční, není mu skoro rozumět, vypadává to. Ty výpadky se netýkají jen VoIP, ale i normálního připojení. Párkrát jsem se mu na to byl dívat. Vždy bylo řešením vypnout a zapnout modem, dodaný kabelovkou. Pokud jde o špatný zvuk, upgradoval jsem mu v Sipuře firmware, zkoušel jsem svou Sipuru - je to sítí. Přitom má 1Mbps download, kolik má upload nevím, ale snad by měl být v nějakém rozumném poměru. A pokud jde o modem, mnohokrát jim volal - oni od nich žádný problém na jeho přípojce nevidí, takže je to určitě v pořádku, modem je také určitě v pořádku, blablablablabla... Reklamace nereálná.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.12.2007 17:30 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Přitom má 1Mbps download, kolik má upload nevím, ale snad by měl být v nějakém rozumném poměru.
    Rozumný poměr je pro některé poskytovatele 1:16.
    Quando omni flunkus moritati
    David Watzke avatar 15.12.2007 19:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Správně, UPC by mohlo vyprávět ;-) Teď mám 12/1 Mbps a když jsem začínal na 1 Mbps, upload byl AFAIK 128 kbps. Příšernost. Kdybysme neplatili už takhle úchylnou částku za připojení :-D připlatil bych si kilo za ten double-upload.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    otula avatar 15.12.2007 21:30 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    To snad ani nejsou poskytovatelé, ale vydřiduši. Díky za můj poměr 4/1Mbps
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Max avatar 16.12.2007 01:00 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Mno, já jsem zatím s UPC spokojen. Upload by mohl být vyšší. Mám svých 5Mbit/512kbit za nějakých 779,- měsíčně a jsem spokojen. Ztráty nulový, pingy výborný, rychlosti kolem 600KB/s, moc nesosám, jen net, občas nárazově pár iso obrazů. Opravdu škoda toho uploadu :(. 512kbit si člověk nemůže rozjet žádný pořádný server :(. Připlatit si kilčo na 1Mbit je pro server taky nicotný, takže to nemá cenu :(.
    Jinak volat na technickou podporu? Nikdy !!! Vždy jen email, vím jak to chodí. Technická telefonní podpora nejni rychlá v jistých časových dobách ani např. u MS natož u UPC ...
    Ale na druhou stranu, třeba taková podpora u GTSky je celkem v poho :), teda pokud má člověk kontakty přímo na techniky a nespoléhá se na tu jejich zelenou linku. Ta je sice hned k dispozici, ale cesta k technikům a veškeré vyřízení trvá pekelně dlouho a většinou nedopadne moc slavně :-/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.12.2007 22:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    hmmm... to já mam za sedmsetněco jen 3/384, a hned druhej den po instalaci mi poslali mail že stačí zavolat a zvednou mi to na 5/512. Ááááále, paní na infolince UPC Polska mi řekla, ano, ano ale musíte počkat ještě 17 měcíců a 29 dnů, pí*a, ještě teď sem nasranej když si vzpomenu na ten její veselej tón. + asi 80kč s telefonu v p*deli, za 3 minuty zbytečnýho hovoru...
    Max avatar 17.12.2007 07:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Mě to zvedli z 2,5Mbit/256Kbit průběžně během asi 5 měsíců a volat jsem nikam nemusel. Probíhalo to u všechn uživatelů. :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.6.2009 22:07 upc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu

    To je i ma zkusenost. Rychlost UPC Internet mi zvedli automaticky. Sice s tim ze zacatku byly problemy, ale jsem +- spokojenej.

    Saljack avatar 15.12.2007 14:19 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    JJ s UPC mám teď taky špatnou zkušenost. Byl u nás chlap s nabídkou na digitální televizi na 4 měsíce za korunu. Tak jsem to vzal. Jenže když jsem chtěl 30 října ukončit smlouvu přes telefon bylo mi řečeno že to jde pouze přes ten jejich formulář. Tak jsem jim napsal a myslel jsem že vše bude ok. Jenže pak mi přišel dopis s tím že výpovědní lhůta je 35 dní (chlápek samozřejmě tvrdil že 30 a že stačí 30. října zavolat a že bude vše OK) tak jsem si řekl dobrý tak zaplatim 50 korun. Jenže mi přišlo vyúčtování a na něm bylo digitální televize prosinec 300kč tak jsem jim napsal. Přišla odpověď ve stylu že asi budu platit jenom těch 50kč (fakt je to napsaný debilně vůbec jsem to nepochopil) a že je ta výpovědní smlouva uvedena ve smlouvě. Takže příště se na nějakou digitální televizi vyse.. . Ale nejvíc mě štve že ten setopbox chtěj poslat poštou. Nevíte někdo jestli to nejde někde v Praze vrátit osobně? Na jejich linku se mi volat nechce to je zase na hodinu čekat u telefonu, tohle by taky konečně mohli udělat.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Max avatar 16.12.2007 00:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    U mne také byl a když jsem to nechtěl vzít, tak na mě koukal a divil se, vždyť je to zadara, tak proč to nechci. No, nejsem jako každej navrklej na všechno, co je zadara. Nepotřebuji, tak nepotřebuji.
    Když jim nechceš volat, tak jim napiš mail. Ale myslím, že se jim to dá vrátit osobně.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.12.2007 22:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    poslal bych to poštou, nebo kurýrem, na tvoje náklady s potvrzením odběru. tam to někdo podepíše a víc už tě to nemusí zajímat, podpis máš a co si s tim udělaj někde na recepci je jejich věc ;-)
    MMMMMMMMM avatar 15.12.2007 17:50 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Osobně bych jim napsal slušnou formou a s klidem, možná i s úsměvem... chybu přiznali, je tedy jisté, že tohle je omyl a že se to vyřeší. takže bych to bral spíše úsměvně. v životě jsou i horší věci :)
    Max avatar 16.12.2007 00:45 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Jsem Otulo nevěděl, že jsi takový pruďas a hned při nějaké chybičce píšeš takové rozzlobené emaily s vykřičníkama .... :).
    To chce klid chlape, klid a fusky v teple :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    otula avatar 16.12.2007 10:58 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Já jsem vcelku klidný člověk :-D Ale občas, když se sejde pár okolností a něco mne vytočí, tak někomu dokážu (bez vulgarit) vynadat. Párkrát jsem seřval personál/vedoucí v restauracích, jednou výše postaveného člověka z nadřízeného stupně, a jednou i našeho bývalého ředitele - málem mne to stálo místo.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    17.12.2007 08:49 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Nemas na fakture (ve smlouve) uvedeny nejaky udaj spatne? Ja mam net od Telecomu objednany pres telefon, na fakture bylo blbe jmeno. Navic prvni mesic nejel. Nekolikero volani na ZL, mnoho otazek jestli mam zelenej kabel v zelenem otvoru, nekolik zadosti o opravu jmena ... a furt nic. A pak prisla faktura, opet s blbym jmenem. Tak jsem ji opet zabalil a poslal doporucene zpet s dopisem, ze skutecne nejsem "Hosbauer" ale "Hofbauer" a ze doud net nebude zprovoznen a opravena smlouva, tak nic platit nebudu. No a do tejdne prijel technik, ADSL rozjel (chyba v ustredne) a prisla i opravena smlouva a faktura (dokonce se slevou za nefungujici obdobi). :-)
    otula avatar 17.12.2007 11:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    Ne, v tom problém nebude. Spíš jsem se blbě trefil do období, kdy UPC přebíralo Karneval, takže měli (v Karnevalu) buď jiné starosti, nebo už na to kašlali, takže mou žádost vyřešili jen polovičatě. No a v UPC možná také levá neví, co dělá pravá, takže jsem poslal stížnost, ti ji uznali, poslali konečně techniky, aby to odpojili, zaregistrovali si to odpojení, ale už zapomněli zrušit ten můj „dluh“ (a nebo to na mne prostě zkoušejí)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    17.12.2007 10:22 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    ignorovat, v pripade dalsej upomienky im poslat e-mail, v ktorom bude prilozena aj ta ich kladna odpoved
    4.1.2008 17:11 KV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    To já zrušil jejich slavnou digitální televizi po dvou měsících ze tří za korunu. 22.10.2007. 6.12. si týpek odnesl i setobox. A co se asi nestalo? Za prosinec faktura zvýšená i o jejich mega supr televizi. Tak mi pak přes jejich úchvatnou linku sdělili, že se to dovyúčtuje a sníží mi platbu v dalším období. No a je tu leden a co se asi stalo? Částka se mi zvýšila ještě o minulý nedoplatek - limit na inkaso - a k tomu rovnou hodili ještě televizi za leden, abych se mohl dívat asi do zásuvky ve zdi. No comment.
    6.1.2008 04:33 ap
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu
    oni maj reditel a zamestnance se vlastni skolu....neumi cist,psat,pocitat,atd
    18.6.2009 02:56 upc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu

    +1

    Jsem rad, ze jsem UPC internet zrusil.

    11.12.2008 08:45 lib
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu

    inzerce, nejvybranější obchody, super programy, zábava
    to vše na novém portálu KlikneteZde.Cz
     

    15.1.2009 09:37 Všimálek Josef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize UPC si dělá z lidí srandu

     15.1.2009 Dobrý den. Tady bych chtěl popsat jak UPC přistupuje ke svým platícím zákazníkům. Někdy v říjnu mě telefonoval obchodní zástupce společnosti UPC, že jsem si sjednal telefon po Internetu"holý nesmysl nikdy jsem si nic neobjednal." Jedinou službu kterou jsem užíval byl Internet. Tady všechno začalo velký kolotoč a vysvětlování atp. Ono totiž jejich obchodník dělal smlouvu ve vedlejším bytě a na smlouvu napsal moje jméno které si opsal na dveřích. Takže další měsíc jsem byl týden bez Internetu jelikož mě odpojili opět bezdůvodně. Později se vše vysvětlilo ale jaké bylo překvapení když mi došel rozpis plateb obyvatelstva SIPO a tam požadovali 543kč za službu kabelová televize. Volal jsem zákaznickou linku a tam mě sdělily, že kabelovou televizi nemám a oni po mě nic nepožadují. Samozřejmě jsem okamžitě zablokoval účet a na poště po zaplacení poplatků jsem položku nechal vyjmout. Další měsíc opět na Sipu kabelová televize ale už jen 399kč. Opět jsem volal zákaznickou linku a tam mě řekli že mě to UPC neúčtuje ale někdo jiný. Tak jsem řekl že jdu na Policii. Rovněž jsem tak učinil a dvouhodinovém vysvětlování jsem tak konečně sepsal oznámení. Další den dopoledne jsem telefonoval na poštu ohledně Sipa kde jsem se s nima nemohl vůbec domluvit ale jsem se nedal a požadoval adresáta který požaduje peníze za kabelovou televizi a jaké překvapení ono to přece jsou služby UPC! Opravdu hrozný kolotoč a to jsem dal vývověď služby Internet abych s nimi neměl žádnou sebemenší smlouvu na jakoukoliv službu. Už nikdy UPC!!! a to nemluvím o tom co dělali nervy. Takže teď už akorát čekám kdy mě u dveří zazvoní exekutor!! Jelikož tomu jěště není konec a došla upomínka ohledně placení kabelovky za měsíc prosinec. Jsem zvědavý jestli se mi vůbec někdo ozve a odškodní aspoň za ty poplatky které jsem musel investovat zbytečně. S pozdravem Všimálek
     

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.