abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 726 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Firefox 3.5 a video tag

    3.5.2009 21:02 | Přečteno: 1978×

    Před chvílí jsem přeložil beta verzi firefoxu 3.5 a hned jsem se jal vyzkoušet podporu video tagu z HTML5. Co k tomu říci - prostě to funguje.

    Co to umí? Video tag se chová podobně jako IMG tag, zkrátka na dané místo na stránce se zobrazuje video, které je na začátku zapauzované. Podobně jako obrázek lze video otevřít v samostatném okně, nebo uložit. Bohužel podpora je zatím jen "beta", tudíž nepodporuje automatické opakování videa, a UI ještě není úplně dobroušeno (např. dokud se video nestáhne, nelze ho zobrazit samostatně atp.) Podporovány jsou zatím jen kodeky theora/ogg v kontejneru ogv. Sbírka videí pro testování je například na adrese http://tinyvid.tv.

    Mně osobně toto udělalo velkou radost, jelikož to znamená zpřístupnění video obsahu na webu standardní a otevřenou cestou. Líbí se mi, že podpora pro video je zabudovaná přímo v prohlížeči (podobně jako pro obrázky), a tudíž není řešena vkládáním externího přehrávače.

    Podle dostupných informací obsahuje hodně známých prohlížečů v nové verzi podobně koncipovanou podporu pro tag video, jediný o kterém jsem podobnou zprávu nezahlédl, je IE (překvapivě). Známý server youtube se zatím staví k používání tohoto tagu velmi zdrženlivě. Jsem také velmi zvědavý, zda se Adobe nebude snažit tento způsob přehrávání videa bojkotovat.

           

    Hodnocení: 78 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 3.5.2009 21:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Hezké. Jenom škoda té Theory... Já vím, naši kolegové ze země neomezených možností by nic jiného přehrávat nemohli... Uvidíme, jak se to chytne v dalších prohlížečích, zejména v tom nejpoužívanějším. Tipuji to na verzi IE10.
    3.5.2009 21:24 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Já myslím, že technologicky by nebyl problém použít ffmpeg, čímž by se otevřel přístup ke kvantu formátů včetně mpeg4 avc. Spíš je problém na druhé straně barikády: theora se nelíbí uzavřenistům (Safari apod.), takže HTML5 momentálně neobsahuje žádné doporučení ohledně podporovaných formátů. IE pokud vím bude po verzi 8 končit, což je ale zpráva tak fantastická, že se jí bojím uvěřit ;)
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    pools avatar 3.5.2009 21:37 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    máš k té poslední větě nějaký odkaz? dneska není apríl, nebo sem něco zapsal?

    Vivre libre ou mourir!
    xxxs avatar 4.5.2009 00:08 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    gazelle
    4.5.2009 06:08 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    3.5.2009 23:17 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

     

    IE pokud vím bude po verzi 8 končit, což je ale zpráva tak fantastická, že se jí bojím uvěřit ;)

    Jistě, stejně jako kdysi končilo IE 6.

     

    pools avatar 3.5.2009 21:36 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    ja myslim ze si budou stat za silverlightem a podpora pro neco podobneho se tam bude dostavat jen velmi pozvolna...

    Vivre libre ou mourir!
    4.5.2009 02:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Co je na theoře špatného? Je naprosto open, ne?
    Jendа avatar 4.5.2009 08:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    A to video je při stejném bitrate mnohem horší, než u konkurence (třeba z rodiny MPEG4).
    4.5.2009 10:12 phax7 | skóre: 34 | blog: PhaX_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    Jednou nějaký typos napsal na blogu jaké je to hrůzka, jak je to strašlivé, od té doby to všichni opakujou.

    Je to absolutně free, to je na tom to boží. Mozilla do toho lije prachy aby se to zlepšilo.

    Grunt avatar 4.5.2009 16:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Přílohy:
    Mozilla do toho lije prachy aby se to zlepšilo.

    Pokud myslíte Thusneldu, tak nevím. Je pravda, že má mnoho voleb, kterými se to dá všelijak optimalizovat, ale čistá Thusnelda zatím nic moc. Projel jsem stejné video jako v předchozím případě stejnými volbami, velikosti by také téměř sedly, ale výsledek. Snad se to jednou stabilizuje.

    Akorát mi teda asi nějak uniklo, že do ní leje prachy Mozilla.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.5.2009 20:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

     

    Akorát mi teda asi nějak uniklo, že do ní leje prachy Mozilla.

    why open video?

    5.5.2009 20:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Grunt avatar 5.5.2009 21:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    Díky ti Tomeši. Na druhou stranu by opravdu mohli zasponzorovat nějaký ten kodek(ať už Thusneldu nebo Snow).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.5.2009 13:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    To sice jo. Ale pro standardní internetové video bych si představoval rozlišení 640xY, bitrate videa mezi 512kbps-1Mbps a zvuk 64kbps a není to zas tak strašné. Řekl bych, že se to celkem vyrovná některým videům z YouTube(Tam za to sice nemůže VP6, ale to moc nehraje pro tento případ roli) a tam to nikomu moc nevadí.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    3.5.2009 21:57 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Nekterým poskytovatelům videa se také nebude líbít snadná "stahnutelnost" onoho videa, přece jenom z flashových přehrávačů, které jsou do stránky vkládané (často obludným) Javascriptem, se video vytahává mnohem hůře. Posledně jsem musel u jednoho serveru dokonce použit odchytávání paketů, abych zjistil, odkud to zatracené video vlastně tahá. Něco takového by znamenalo pro "běžného uživatele" nepředstavitelnou překážku, leda že by někdo napsal aplikaci, která by automaticky detekovala stahovaná videa a ukládala je.
    3.5.2009 22:25 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Jednoduchsie je zohnat rozsirenie do browsera, ktore zobrazuje vsetky http requesty od browsera a vytiahnut adresu odtial. Pre Firefox odporucam rozsirenie s nazvom "Tamper Data" (to dokaze pred odoslanim request aj menit, co sa niekedy moze dost zist). Pre Epiphany som videl HTTP Live header (alebo tak nejak, tusim aj v FF je to iste) a pre ine browsery neviem.
    3.5.2009 23:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Bohužel i proti tomu jde udělat nějaká ochrana. Myslím, že jsem se jednou nebo dvakrát setkal s videem, kde se vypočítával nějaký hash z aktuálního sezení a i po odchycení wiresharkem to wget nemohl stáhnout. A o streamovaném videu nějakým proprietárním protokolem radši ani nemluvě...
    4.5.2009 06:10 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Čím populárnější jejich služba bude, tím víc bude cirkulovat stahovacích utilit, ať už se budou snažit jakkoliv. Je to ve výsledku zase jen bič na poctivce.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    5.5.2009 01:51 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Já se hlavně bojím toho, že se nakonec do flashpluginu integruje nějaká šifrovací knihovna a nezávislé stahování videí se pak bude rovnat nějakému crackování programu.
    5.5.2009 09:03 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Když se to tam nechá dojít tak to tam bude.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Limoto avatar 4.5.2009 18:13 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    A k čemu mi to bude, když to video není přes HTTP?


    kotyz avatar 3.5.2009 23:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    U vetsiny flash videi staci pockat dokud se nenacte cely a pak si akorat zkopirovat ten soubor s videem z /tmp a prejmenovat ho na neco.flv. Ale uz sem narazil i na takovy, kde se to takhle neukladalo, holt meli nejakou vetsi ochranu. Na youtube to ale takhle normalne funguje.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Salamek avatar 3.5.2009 23:27 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    takhle to dělam s fleshovyma hrama
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    4.5.2009 14:22 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

     Taková aplikace už funguje -- ClipNabber, KeepVid (na webu lze najít i bookmarklety na stažení HD videí z YouTube). Mnohokrát prověřeno jako funkční :-)

    Grunt avatar 6.5.2009 14:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    Pokud tím narážíte na RTMP, musím upozornit, že nestáhnutelnost nebyla jeho hlavním cílem. To je jen vedlejší efekt toho, že je to nový formát a není snadné z něj to video bez specifikace formátu vydolovat. Naštěstí se pomocí reverse engineeringu podařilo tento streamovací formát rozluštit a pokud si stáhnete zdrojáky gnashe přímo pomocí bzr, tak je tam utilitka utilities/rtmpget.cpp, která by se o dumpování měla postarat. Bohužel asi v současné době není moc funkční. Na IRC mi to vysvětlili tím, že se podařilo kompletně rozluštit RTMP protokol, změnilo se API hlavní knihovny, která se o RTMP stará, ale nějak nezbyl čas na upravení utlity. Každá pomocná ruka je prej vítána. A jinak všechno co jde přehrát musí také logicky jít uložit a zase stejně přehrát, teda samozřejmě krom ochrany DRM.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Salamek avatar 3.5.2009 22:15 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    nějaké screeny by byly ?
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Grunt avatar 3.5.2009 23:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    Ježiš, to zas bude oheň na střeše. Jinak teda nevím, ale mě to funguje už delší dobu. Nepoužívají to oni už nějakou dobu na Wikipedii?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.5.2009 06:11 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Máte nějaký konkrétní odkaz?

    Mimochodem například ukázka video tagu na w3schools nefunguje, protože tam mají nějaké wmv.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Grunt avatar 4.5.2009 13:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Máte nějaký konkrétní odkaz?

    Konkrétní odkaz na co?

    Mimochodem například ukázka video tagu na w3schools nefunguje, protože tam mají nějaké wmv.

    Na formátu videa nezáleží. Celé je to propojené přes gstreamer a ten zase používá v základu libav knhovny z ffmpeg, takže všechno co jde přehrát mplayerem či ffmpeg by mělo jít přehrát i v tagu video:

    $ ldd epiphany | grep gst
            libgstinterfaces-0.10.so.0 => /usr/lib/libgstinterfaces-0.10.so.0 (0xb74d8000)
            libgstvideo-0.10.so.0 => /usr/lib/libgstvideo-0.10.so.0 (0xb74d1000)
            libgstbase-0.10.so.0 => /usr/lib/libgstbase-0.10.so.0 (0xb6579000)
            libgstreamer-0.10.so.0 => /usr/lib/libgstreamer-0.10.so.0 (0xb64c3000)
    

    Kdyby se konečně měli v gststreameru k sesynchronizovaní s ffmpeg, tak by se dali přes tag video přehrávat i 720p H.264 akcelerované přes VDPAU(samozřejmě, kdyby se to všechno šikovně nastavilo).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.5.2009 13:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Příloha:

    To s těma přílohama snad už ani není možné.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.5.2009 14:53 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Konkrétní odkaz na co?
    Na tu wikipedii.
    Na formátu videa nezáleží.
    Ve FF jo. Nepoužívá žádné další komponenty v systému, jako je např. gstreamer.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Grunt avatar 4.5.2009 15:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Na tu wikipedii.

    Jakýkoliv článek s mediálním obsahem.

    Ve FF jo. Nepoužívá žádné další komponenty v systému, jako je např. gstreamer.

    Řekl bych že to bude jen otázka času. Osobně se mi libovolný kodek/kontejner líbí mnohem víc než jeden někým určený.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.5.2009 15:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Mně ani ne. Hned tam začnou cpát proprietární zmetky.
    Grunt avatar 4.5.2009 15:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    No a? Že je H.264 je používaný či ne-li dokonce nejpoužívanější standard, který má dávno docela dobré otevřené implementace jak pro kódování, tak dekódování a o rozdílech v efektivitě kódování mezi otevřenými variantami a H.264, H.265 či VP8 není třeba snad diskutovat. Akorát by se zase asi opakovali problémy s kodeky z dřívějších dob. Proto bych určil třeba jako fallback Theoru nebo něco podobného.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.5.2009 20:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Proti H.264 nic nemám. Proti ASF/WMV jo.
    Grunt avatar 5.5.2009 20:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    Proto ten fallback.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.5.2009 20:26 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Jaký fallback? Že by dávali video ve dvou formátech? S tím se nikdo patlat nebude.
    Grunt avatar 5.5.2009 20:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    …nebo něco podobného.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 5.5.2009 20:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    A nebo proč ne? RealMedia má pro streaming hned několik formátů v jednom streamu(které se liší bitrate) a na YouTube jsou téměř všechny také ve dvou formátech(VP6 - standardní, H.264 - HD a ještě se lišící rozlišením a použitým zvukovým kodekem). Prostě se určí nějaký formát se kterým by nebyly problémy nikde(jak z licenčního hlediska, tak po stránce náročnosti či multiplatformnosti - Theora je horký kandidát) a krom toho nech si tam cpe kdo chce co chce.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.5.2009 15:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Příloha:

    A jo, oni tam mají i výběr a pokuď vše selže tak se použije Cortado. Myslel jsem si že je to právě ten video tag, jelikož i když jsem vypl všechny mediální pluginy, tak to hrálo. Že by to mohla být Java by mě ani ve snu nenapadlo(nedá se na to kliknout pravým).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.5.2009 16:47 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Jakýkoliv článek s mediálním obsahem.
    Ten jsem byl právě líný hledat. Moc pěkné, jen tak dál.
    Osobně se mi libovolný kodek/kontejner líbí mnohem víc než jeden někým určený.
    To asi ano. Ono se to postupně ustálí na nějaké množině obecně používaných - jako u obrázků. Důvod proč je tam ogg viz wikipedia nebo něco.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Grunt avatar 4.5.2009 17:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Důvod proč je tam ogg viz wikipedia nebo něco.

    Pozor! Není. (Teda pokud se stále bavíme o HTML5)

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.5.2009 21:47 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Já vím: myslel jsem to tak, že původně to měl být ogg. Teď se neví co to vlastně bude. :)
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.5.2009 07:37 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Ty ovladaci prvky dole, to jako fakt tak bude vypadat? Male a hnusne.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.5.2009 08:30 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    No jo, kvasnička aby si nezanadával. :-D
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.5.2009 19:21 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    :-D a ne snad? Se na to podivej, totalne to ignoruje UI systemu i prohlizece a je to nepomerne male....
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.5.2009 21:47 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Sedni si a dopiš to, je to open source, narozdíl od těch flashovejch hovadin.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.5.2009 22:42 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Ja Firefox nepouzivam pro prohlizeni webu, pouze pro vyvoj, takze absolutne nemam motivaci... coz mi ovsem nebrani to okomentovat.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    5.5.2009 09:03 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Tak to dodělejte do svého oblíbeného prohlížeče. Nebo snad používáte nějaký uzavřený?
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.5.2009 11:14 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Pouzivam Safari. Nightly buildy WebKitu umely video uz na konci r. 2007 a soucasna stabilni verze Safari ho umi normalne (s velmi minimalistickym, ovsem funkcnim rozhranim, jak je u Apple zvykem). OGG to ma udajne umet s pomoci XiphQT (QuickTime komponenta pro podporu OGG), ale osobne jsem to nezkousel.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    AsciiWolf avatar 4.5.2009 12:25 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    Ale tohle je java applet... ;-)

    Grunt avatar 4.5.2009 12:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Přílohy:

    No jo, sakra. Tak to je zrada(ale funguje…a dobře). Ale to druhé už není Java Applet:

    configure:20778: checking whether to enable HTML5 client-side database storage support
    configure:20787: result: yes
    configure:20791: checking whether to enable icon database support
    configure:20800: result: yes
    configure:20804: checking whether to enable HTML5 video support
    configure:20813: result: yes
    configure:20817: checking whether to enable XPath support configure:20826: result: yes configure:20830: checking whether to enable XSLT support configure:20839: result: yes

    Akorát to teda má háček:

    console message:  @1: Unsafe JavaScript attempt to access frame with URL http://tinyvid.tv/show/3mjsavwxpfu7u from frame with URL http://www.connect.facebook.com/extern/login_status.php?api_key=fd0c8a92d175beaafabd8a879b2adafd&extern=2&channel=http%3A%2F%2Ftinyvid.tv%2Fstatic%2Fxd_receiver.htm. Domains, protocols and ports must match.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.5.2009 01:29 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Nemusíš koukat do about boxu, máš tam text jako kráva :-)
    4.5.2009 02:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Takže bychom se mohli technicky vzato konečně obejít bez toho ****** **** **** *** ** *** ****** flashe? ;-)
    Salamek avatar 4.5.2009 07:29 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    ano :-)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2009 08:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    ??? Proč mi to funguje i v 3.0.9 (win) ???
    vlastikroot avatar 4.5.2009 11:01 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Me to taky funguje, dokonce na linuxu.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2009 11:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    ...kde asi udělali soudruzi z Mozilly chybu? :-D
    4.5.2009 12:00 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    mě taky, firefox 3.0.8

    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2009 12:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    ...doma to skusim na dvojce :-D
    Marián Kyral avatar 4.5.2009 12:12 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    This is the Java Cortado Applet version of the video player. For a better playing experience you'll need a browser that can playback Ogg media using <video> and <audio>. Firefox 3.1 nightly builds, Opera experimental builds and Safari with XiphQT installed can playback videos with varying degrees of success.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2009 12:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    นี่ คือ Cortado จาวาแอปเวอร์ชันของวีดีโอ. สำหรับการเล่นประสบการณ์ที่ดีที่คุณจะต้องมีเบราเซอร์ที่สามารถใช้เล่น Ogg สื่อ <video> และ <audio>. ของ Firefox 3.1 ทุกค่ำคืนสร้าง, โอเปร่าทดลองสร้างและซาฟารี XiphQT กับการติดตั้งสามารถเล่นวิดีโอที่มีองศาการเปลี่ยนแปลงที่ประสบความสำเร็จ.
    4.5.2009 23:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Pán se uči thajsky?
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.5.2009 09:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Né, pán demonstruje, že neumí anglicky... :-D
    Marián Kyral avatar 5.5.2009 17:36 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    Kdyby pán vložil trochu toho úsilí do naučení se několika základních slovíček, tak by na tom byl pán mnohem lépe...

    Já začínal takovými jednoduchými slovy jako LOAD, SAVE, EXIT, QUIT :-D

    vlastikroot avatar 5.5.2009 18:11 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    ... tyhle slovicka sou vsecky k nicemu ... jedine RUN vladne vsem :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    5.5.2009 18:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Imho nejdůležitější je rozumět slovním spojením s výrazy DELETE a OVERWRITE ;-)
    kotyz avatar 5.5.2009 18:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Jo, parametr --force-overwrite patril k mym oblibenym ... ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2009 20:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    A REMOVE.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.5.2009 08:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    ...kucí, jakej je rozdíl mezi "SAVE AS" a "SAVE ASS"?
    default avatar 6.5.2009 09:15 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    No to první ukládá pod novým názvem a to druhý plechuje prdel. V počítačové branži zpravidla Save As… znamená automaticky Save Ass. :-D

    6.5.2009 15:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    To druhý má na konci jedno 'S' navíc ;-)
    default avatar 4.5.2009 14:41 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    Jo, jo. Café cortado je dobrý. Jsem ho pil posledního půl roku. Teď zase posledních pár týdnů ujíždím na café con leche. :-D

    4.5.2009 15:53 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    Ted uz jenom doufat, ze nikoho nenapadne implementovat do prohlizece moznost odpauzovat video z javascriptu.

    5.5.2009 01:31 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    To snad už jde, ne?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.5.2009 20:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag
    Nebo možnost zakázat přeskakování reklamních bannerů :-)
    Grunt avatar 5.5.2009 22:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3.5 a video tag

    No, tak nevím. Provedl jsem srovnání s tím co nabízí na YouTube a Theorou a vůbec to nevypadá špatně. Hlavní výhodou by určitě byla nenáročnost:

    Theora:
    BENCHMARKs: VC:  62.202s VO:   0.022s A:   0.000s Sys:   1.801s =   64.025s
    BENCHMARK%: VC: 97.1526% VO:  0.0337% A:  0.0000% Sys:  2.8137% = 100.0000%
    
    H.264:
    BENCHMARKs: VC: 104.439s VO:   0.024s A:   0.000s Sys:   2.819s =  107.283s
    BENCHMARK%: VC: 97.3495% VO:  0.0224% A:  0.0000% Sys:  2.6280% = 100.0000%
    
    A to má být prej Thusnelda 1.5x - 4x rychlejší než současná Theora. A pokud se jim podaří dosáhnout slibované efektivity komprese, tak by to u těch 2Mbps byla docela vážná konkurence.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.