abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 670 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    16.12.2008 14:08 | nic | poslední úprava: 3.1.2019 14:59

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.12.2008 14:13 Zdeněk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 14:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Power Matic 250 NBK V vypadá zajímavě, u těch ostatních mne znejisťuje ten nylon...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 14:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Pokud chceš celokoženou obuv, tak proč se nepoohlídněš taky po army shopech?
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 14:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Protože v kanadách je v zimě zima a v létě horko.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 18:00 jk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Kdyz pouzijes i vojensky ponozky, tak kanady nejsou vubec spatny boty. Novejsi kanady uz nejsou ani prilis tezky, ale zase stoji podobne jako normalni pohorky. Chodil jsem s nima po horach a nemohl jsem si stezovat (zadny puchyre ani vlhkost) 

    16.12.2008 14:29 Petr Prášek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Meindl má pěknou prodejnu v Lidické ulici v Praze (hned u Palackého mostu).

    viz www.meindlboty.cz/

     

    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 14:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Hezké, ale:

    Navíc v obchodech v Brně/Olomouci prakticky nevedou velikost 42.

    Prahu mám fakt z ruky.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 14:39 Petr Prášek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Jasně, právě proto nabízím jiné město, ne? ;-) Dobře, zkus obchody s možností objednání na internetu typu www.bartsport.cz/ , ten má kamenný obchod i Brně. Ale řekl bych, že do Vánoc už to nestihnou poslat.

    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 14:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Vím, že to řeším celkem pozdě, ale na druhou stranu 25. prosince už by se mi ty boty mohly hodit. Jinak bych si tam vybral...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 17:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Dobře, zkus obchody s možností objednání na internetu...

    To u bot není moc dobrý nápad.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Josef Kufner avatar 16.12.2008 17:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Jop, to teda neni. Když jsem si kupoval boty, vyzkoušel jsem asi 25 párů než jsem našel ty co mi sedly.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    17.12.2008 12:15 Petr Prášek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Ech, myslel jsem samozřejmě si je v té pobočce vyzkoušet. Bartsport (a nejen on) umožňuje poslat vytipované boty, které nemají v prodejne, ze skladu na prodejnu. Pak ti přijde echo, že zboží dorazilo. Pokud ti nesedne, tak ho nevezmeš.

    Radit nakupovat boty do hor bez vyzkoušení bych si opravdu netroufnul. :-) Ahoj

    Pravák Bob avatar 16.12.2008 14:34 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Můžu se zeptat proč trváš na kůži? Podle mých zkušeností je kůže horší - hrozně špatně schne a po pár letech praská.
    knowledge brings fear
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 14:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Lepší než hadr, který se po pár letech roztrhá.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 14:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    To je pravda, lepsi boty rozpraskane nez roztrhane :-D
    16.12.2008 14:47 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    pokud kůži dobře udržuješ a je to dobrá kůže, tak nerozpraská 

    Pravák Bob avatar 16.12.2008 14:55 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Po šesti letech nošení v zimě na sněhu / v létě po horách jsem si koupil nové, úplně stejné Lowy Renegade z nubuku (tedy, jinou barvu). Vydržely neuvěřitelně a vypadaly dobře. Kůži, aby nepraskala musíš mastit a to pak zase nedýchá. Tolik moje zkušenosti.
    knowledge brings fear
    16.12.2008 14:58 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    ty moje Hanwagy to maj řešený tak, že hlavní výdechy jsou u kotníků (vnitřní strana je z jemné perforované kůže) takže nubuk mazanej včelím  voskem, od kterého voda skoro odskakuje :-) nevadí

    16.12.2008 21:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Mastné né, to jí zase rozbačkoruje. Včelí vosk, prodává se ve všemožných formách.
    Pravák Bob avatar 17.12.2008 10:55 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Ani vosk prodyšnosti moc nepomůže :-)
    knowledge brings fear
    17.12.2008 12:47 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    V celokozenej topanke aj tak odhadom 95% vlhkosti unika vrchom okolo nohy a max. tych 5% cez topanku samotnu. Takze ak POCTIVYM navoskovanim klesne priedunost materialu z 5% na 1%, tak som celkovo klesol na 96% priedusnosti (napriek tomu, ze vyrobcovia konkurencnych, polofunkcnych impregnacii sa budu pravdivo ohanat tym, ze vosk znizuje priedusnost o 80%, ale uz zabudnu povedat, ze zaklad tych ich percent je nieco ine ako celkova vlhkost vypotena nohou). Za to mam topanku, ktora po 5 dnoch cvachtania v mokrom snehu ani nenamoka (nie ze neprepusta, to samozrejme tiez). Co, podla sledovania topanok mojho okolia na trekoch, nedokaze ziadna ina impregnacia.

    Dobry a osvedceny trik je zobrat v zime hrubu ponozku alebo aj dve, cez to mikrotenovy sacek a az potom do topanky. Topanky navlhnute od potu sa pri zimnom treku so spanim v stane/zahrabe nedaju ususit a a) su cely cas mokre b) v noci zamrzaju a neda sa do nich rano rozumne dostat a tlacia, nez rozmrznu. Sacek ich udrzi suche a mokre ponozky nie je problem v noci ususit na sebe (kto ma dobry obeh) alebo v spacaku. Spotreba je asi 1 mikrotenovy sacek na nohu a den.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Pravák Bob avatar 17.12.2008 13:02 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Fíha, tohle by moje nohy asi nepřežily. :-)
    knowledge brings fear
    17.12.2008 20:00 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Ale prezili. Ide o zimne riesenie, kde sa nohy az tak nepotia ale je nemozne ususit topanky. Je lepsie kazdy den poobede mat trocha vlhke nohy, ako 1. den ich mat cely den suche a kazdy dalsi uz stale mokre.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    kyknos avatar 17.12.2008 20:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    a preziji to i ostatni kolem? i kdyz, kolegu co se vsadil ze 14 dnu nebo jeste dyl nesunda kanady z nohy jsme take prezili :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.12.2008 16:07 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Místo mikrotenu se dříve používaly plátěné onuce.. Prakticky stejný efekt, ovšem noha se tolik nepaří, usychají rychleji než fusekle a mnohem déle vydrží.
    17.12.2008 20:01 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Pokial sa noha tolko nepari, tak to znamena, ze prepustaju vlhkost do topanky. A mokra podsivka a koza na topanke uz v zime vonku neuschne.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    kyknos avatar 17.12.2008 20:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    a co do boty nasypat nejaky do not eat?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    drc avatar 17.12.2008 20:40 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    To, že to nemáš jíst, neznamená, že to nesní tebe.

    xxxs avatar 17.12.2008 20:41 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    dunoteaty su fajn, ale bud ich budes susit a to casto nemas kde, alebo si ich ponesies kvantum.
    16.12.2008 14:46 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    na základě zkušeností svých a svých kamarádů ( víc jak 7 letých zkušeností) doporučuju si připlatit za tyhle: www.hudy.cz/default.asp
    takhle dlouho mi ještě žádné boty nevydržely a to je nosím dost často - po stavbách i po horách


    kůži je dobré pravidelně ošetřovat - vyzkoušené mám prostředky na bázi včelího vosku

    celokožené pohory s membránou mají výhodu v tom, že když ti po letech membrána rozpraská, tak dobře ošetřovaná kůže drží dál.

    p.s. - po 7 letech mám pořád stejné tkaničky :-)

    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 14:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    takhle dlouho mi ještě žádné boty nevydržely a to je nosím dost často - po stavbách i po horách

    Já předpokládal něco, v čem by se dalo i chodit jinde než v těžkém terénu v zimě.

    kůži je dobré pravidelně ošetřovat - vyzkoušené mám prostředky na bázi včelího vosku
    celokožené pohory s membránou mají výhodu v tom, že když ti po letech membrána rozpraská, tak dobře ošetřovaná kůže drží dál.

    Vím a proto od začátku směřuji k té kůži s membránou.

    p.s. - po 7 letech mám pořád stejné tkaničky :-)

    ^_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 14:53 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    to je v pohodě - daj se nosit i do města a i na jaře a na podzim - fakt lepší boty neznám

    drc avatar 16.12.2008 19:56 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    +1 Je to pevná bota pohodlná jak bačkůrky. I když kdybych je na pul nedostal pod stromeček tak mám pořád svoje staré Prabosky...

    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 17:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Nehledě k tomu, že ty alasky jsou, mírně řečeno, trošku přes finanční limit.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 17:55 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    to jsou, ale znám kolem sebe 5 lidí co je maj a z toho 4 je mají zhruba stejně dlouho jako já - 7 let. na trhu jsou ještě déle a nevypadá to, že je hned tak přestanou vyrábět - kdyby jo, tak hned kupuju další pár
    a jak tady už někdo píše - ty boty mi hned sedly na nohu bez dalšího rozcházení

    neznám boty, které vydrží to co tyhle a ta investice se podle mě vyplatí

    16.12.2008 16:14 Dave
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Souhlasim, mam je taky a jenom si je pochvaluju. Chodim v nich jak v lete, tak v zime, jsou vyborne i na macky. Perfektni univerzalni boty. A kupodivu jsem nemel vubec zadne potize s rozchazenim. Od zacatku mi padly na nohu jak backory.

    16.12.2008 17:17 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    taky se pod ne muzu podepsat (mam starsi model ktery nema tolik pogumovanou spicku), jenom se mi ted po 5 letech zacina trosku rozpadat vnitrek u achylovky - nic vazneho (mam pocit ze mi od koupi trosku povyrostla noha, nebo co...)

    never use rm after eight
    16.12.2008 17:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Vypadají dobře, ale ve velikosti 15 mám asi smůlu :-( takže zase budu chodit v kanadách...

    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.12.2008 18:11 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Vypadá to, že bys měl smůlu i kdybys chtěl poslat individuálně větší kousek. Ale zeptat se jich můžeš, za kolik ti ušijou větší. ;-)
    17.12.2008 01:05 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Boty bych si naslepo neobjednával, bez vyzkoušení v prodejně to nemá cenu a pochybuji že nějaký prodejce riskne takový kšeft. Uvidím co seženu zítra v prodejně na Žižkově v Praze, tam mají normální boty na běžné nošení, ale pochybuji že tam budou mít trekové.

    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.12.2008 18:30 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    15? To je jake cislo ve dvoucifernem cislovani? Ja mam 47, to budete mit asi vetsi nohu ;-)
    kyknos avatar 16.12.2008 18:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    koukam kolega :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.12.2008 20:25 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Pripojuju se s doporucenim znacky Hanwag, ja osobne mam jiz cca ctvrtym rokem celokozene Hanwagy, nosene, krom odpadle mini nalepky hanwag z boku podrazky na nich neni prilis znat, ze by je nekdo nosil. Podobne zkusenosti ma par daslich kamaradu(-ek), co s nimi obcas vandrujem.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    kyknos avatar 16.12.2008 15:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    To je vše. Navíc v obchodech v Brně/Olomouci prakticky nevedou velikost 42.
    ani takhle male cislo? zajed si do vidne, tam jsem svou padesatku koupil bvez problemu a jeste za polovic, co me stoji po usilovnem shaneni v praze :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 15:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Do Vídně fakt cestu nemám...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 17:40 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Do Vidne je to z Brna kousek, a rozhodne se vyplati si tam udelat vanocni nakupy... je to tam mnohem levnejsi; respektive to neni tak nehorazne predrazene jako v CR, a jeste dostanes mnohem vetsi vyber, lepsi sluzby, a nebudou ti tam rok starou radu nabizet jako nejnovejsi model.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Josef Kufner avatar 16.12.2008 17:40 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Ale pokud ty boty tam stojí výrazně méně, zaplatilo by to cestu ;-)

    Celkem dobrý námět na výlet, ne?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 18:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Kdyby byl čas, tak ano.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Josef Kufner avatar 17.12.2008 02:09 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    To někde nevykouzlíš jeden víkend?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    17.12.2008 02:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Na co víkend? Snačí jednou nejít do školy, když ráno vyrazí, na oběd je doma. :-)
    Josef Kufner avatar 18.12.2008 03:41 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    No pokud vyrazí v pondělí a oběd doma bude páteční, tak proč ne. Na jeden den je to moc cestování.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    20.12.2008 14:57 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Co je to za stuhlost.  Z Brna jezdí Student agency. Jízdenka tam a zpět stojí 320kč. Pro studenty je myslím jestě nějaká sleva. V 6 vyjedeš z Brna od Grandu, 8:15 jsi ve Vídni. Projdeš předem vytipované obchody a 11:35 jedeš s botama zpět. V brně budeš 14:00, takže ještě stihneš menzu:-)

    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    Josef Kufner avatar 21.12.2008 01:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    A není škoda tak spěchat?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    16.12.2008 22:43 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Já tedy mám křápy mezi 41 a 43, obvykle tedy 42 (přijde mi, že každá firma to čísluje trochu jinak), a nikdy jsem neměl problém se sehnáním bot... Nevím, co řešíte.

    16.12.2008 23:33 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    To já čím dál větší. Připadá mi, že si už naprostá většina výrobců popletla pánská a dámská kopyta a všechny boty šijou v dámské šířce. :-/
    16.12.2008 15:09 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    GTX a kolegovia su v celokozenej topanke zbytconi, skor skodia ako pomahaju, pretoze topanka potom pomalsie vysycha. Pokial ti do celokozenej topanky tecie voda, tak je vina inde ako v membrane, prip. jej neexistencii.

    Saltic Granit - Pomer cena/vykon neprekonatelne a pohodlnost taktiez, aj ked to je dost individualne. Pokial mas sirsiu a oblu nohu (teda nie palec vystrceny daleko dopredu) nohu, tak nic lepsie v danej cene nekupis. Navyse ak by sa ti s nimi nieco v buducnosti stalo, tak su schopny to za rozumne prachy a vo vybornej kvalite opravit. Vratane vymeny podrazky.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 15:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Vypadá dobře!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.12.2008 13:28 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Stoja okolo 3000+ Kc. V Zline u vyrobcu/dovozcu sa daju aj vyskusat. Nechavaju si to sit nikede v Taliansku a v podstate rovnake topanky (bez gumoveho krytia spicky) ma aj Fitwell a mozno este niekto. Takze sa asi budu dat vyskusat aj niekde inde a objednat na dialku. Membranu to NEMA! Napriek tomu, co sa o nich obcas pise: membrana Windtex. Bez voskovania (impregnacie) pretecu.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    17.12.2008 22:47 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Tak som odvazil svoje: 2080/par vo velkosti EU 49 = US 15 = UK 14. BTW podla webu robia az po 16, ale neviem ci US alebo UK.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    16.12.2008 15:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    outdoorforum.cz Tam je to probrané důkladně. Já bych si goretexem třeba celokožený boty nekazil. Záleží na kůži, má to být z alpského skotu a má mít tak 3mm. A málo švů.
    xkucf03 avatar 16.12.2008 16:23 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Upozornění: Tento zápisek není o politice.

    Já si ale stejně myslím, že ČSSD je zlo a lidi by měli volit jinou stranu. :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 16:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    No, to jo, ale nemusí se to cpát všude.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 17:15 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    treba komunisty :)
    16.12.2008 16:30 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Mám boty Lowa a jsem docela spokojený, nabízejí i pozáruční opravy zdarma a opravdu to funguje, zalepili mi i čtyři roky staré boty.
    16.12.2008 17:06 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    www.eliass.net

    Maji i kamennou prodejnu v Brne, ale tu osobne neznam, vyuzivam leta Ovu a Prahu.

    Celokozene, s Texovou vlozkou okolo 4 tisic je dolni hranice. Opatrne, at nezaplacete. Ale jinak, Scarpa rulez :-)
    16.12.2008 17:09 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Eliass se tvářil zavřeně, když jsem tam byl před pár týdny osobně...
    16.12.2008 17:20 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    minuly tyden sem tam kupoval nejake rukavice a tvarili se otevrene

    never use rm after eight
    16.12.2008 17:23 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Kdo ví, co to bylo. Každopádně to bylo během otvíračky a žádnou ceduli tam vyvěšenou neměli. Čepici jsem si pak koupil o pár m dál v Hudy. :-)
    16.12.2008 17:08 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Má zkušenost s celokoženými botami je taková, že:

    1. vyžadují hodně a kvalitní údržby, pokud mají vydržet

    2. nosit kvalitní boty do přírody po městě je pro mě plýtvání. Zbytečně bych si odíral podrážku a vystavoval svršek těm slaným sračkám...

    3. mám rád lehké boty. :-)

    Proto mám na chození po zmoklém nebo zasněženém městě (a lítání v přilehlých lesích) noname pohorky z C&A s membránou a hadrou/semiší navrchu, které svůj účel plní víc než dobře a nestály ani 1000 Kč. ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 17:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Takové boty mám, ale hodilo by se mi něco pořádného do sněhu a do Tater. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Josef Kufner avatar 16.12.2008 17:43 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Problém se sněhem jsem vyřešil teplýma ponožkama do letních bot :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 18:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    A v mokrém sněhu?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 18:12 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Zapracuje membrána. :-)
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 18:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    V hlubokém mokrém sněhu?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 19:38 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    návleky (jestli budeš chodit často, tak s ocelovým lankem dole - neprošoupe se o kameny) - např:

    http://sport.popina.cz/outdoorove-doplnky/navleky/singing-rock-iceberg

    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 19:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    To jsem čekal. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 20:37 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    ono ti nic jiného nezbyde - pokud nemáš nepro kalhoty s integrovaným sněhovým límcem, tak sice budeš mít super boty, ale ze zhora ti do nich napadá a seš v mokru

    a návleky ti i ochrání kalhoty, když třeba škobrtneš v mačách.

    16.12.2008 17:26 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Pokud chces neco na bezne chozeni po meste a obcasne mensi vylety, pak bych koupil neco spis levnejsiho a je vcelku jedno co (aspon ma zkusenost je takova, ze schodila podrazka a pak se zalaca odlepovat). Pokud chces neco do hor, tak mam (zatim) velmi dobrou zkusenost s Garmont Pinnacle, znami si velmi chvali vyse jiz minovane Hanwag a Asolo.
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 17:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Varianta (b) je správně, ty garmonty jsou už ale moc (drahé, těžké,...).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 17:33 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    A coz stary dobry glaady? (jsem liny se jit podivat, jak se to spravne pise) ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 17:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    ?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 17:42 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    16.12.2008 17:52 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Az bude problem, da se ocenit ocelova spicka ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 18:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    To raději nějaké farmářské panzerbotky --- na ty může spadnout běžící motorová pila a... jsi v klidu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 18:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Tak to ne-e. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xkucf03 avatar 16.12.2008 17:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Spíš martensky :-)
    (Do města super. Akorát do přírody se nehodí, byť vypadají podobně jako kanady, které se tam běžně nosí.)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.12.2008 17:51 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Do nejakyho lehciho terenu to jde. Ale samozrejme kanady jsou kanady. ;-)
    xkucf03 avatar 16.12.2008 22:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Ono ne že by to nevydržely, ale jde o to, že tyhle boty se nosí perfektně naleštěné :-)
    (tedy ne odrbané z lesa – chce to mít dvoje boty)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.12.2008 17:44 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Napoprve jsem cetl celokozene ponorky. Myslel jsem, ze soudruzi maji dalsi uzasny vynalez hned po celobetonovych kriznicich. ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 18:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    LOL
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 18:30 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Jestli chceš celokožené, pak bych se na nějaký gote-tex vykašlal.

    Já už pár let chodím v botkách Vetsport Yuma ( http://www.hanibal.cz/boty/pohorky/324-vetsport-yuma/ ) a jsem spokojený. Mají koženou podšívku, žádné membrány a Vibramovou podrážku. Švů je minimum.

    Na paragliding i chození po kopcích mi stačí. A za cenu, za kterou ji mají je myslím solidní.

     

    O kůži se člověk musí starat. Jinak skutečně popraská. To ale není chyboy kůže. To je absence údržby. Chce to boty pravidelně mazat. Já používám Snoseal.

    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 18:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Ty odkazované jsou docela těžké...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 19:06 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Ano. boty z tlusté hověziny nebudou lehké. :-)

     

    Fluttershy, yay! avatar 16.12.2008 19:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Dal jsem si je na seznam, ale nepředpokládám, že by byly normálně v každém druhém obchodě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.12.2008 19:20 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    To nevím. Já je kupoval před lety v Praze v Hanibalu. Měli prodejnu na Francouzské (tuším). Mám ale pocit, že je mívají i v Hudy Sport.

    Ať si vybereš kterékoli boty, vem si s sebou silnější ponožku a každé si vyzkoušej. Vždy celý pár a projdi se v tom po prodejně. Chvíli je nech na noze, ať víš, jak ti sednou. Když jsem si vybíral boty, zjistil jsem, že některé mě po chvíli začaly tlačit (byly nízké - mám vyšší nárt). Projevilo se to ale až po chvilce sezení a klábosení s prodavačem. :-)

    Vybíráním a zkoušením bot jsem tenkrát strávil v prodejně asi dvě a půl hodiny. :-D

    16.12.2008 20:25 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Silno odporucam kupovat o cislo vacsie ako tie, ktore presne sadnu. Skutocne jedno cislo navyse nie je privela. Momentalne mam o nieco medzi 1.5 az 2 cislami vacsie a na zimu do mrazov na horach som tazko v pohode. Len som musel troska poupravit sneznice, aby sa tam tie 49-ky vosli.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    16.12.2008 20:33 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    Souhlas. Proto jsem říkal ať si vezme tlustou ponožku. Když ji si ji navlíkne na normální, většinou to dá právě 1 číslo navíc.

    16.12.2008 19:57 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?

    mě se na takové běžné courání venku osvědčily Garmisch. Tuzemská výroba, slušná cena. Bohužel firemní web www.garmisch.cz nějak nefunguje ale prodejna v Třebíči určitě ano. Výběr taky slušný, od sandálů přes pohorky až po motorkářské holínky na čopra.

    16.12.2008 20:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše offtopic
    Četl jsem titulek zápisku jako Celokožené ponorky a uvažoval jsem, co si to lidé vymýšlejí za blbosti...
    16.12.2008 20:27 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: offtopic

    vot těchnika :-O !!!!

    16.12.2008 20:31 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: offtopic
    Někdo tě už předběhl. ;-)
    16.12.2008 21:34 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: offtopic
    Aspoň nejsem sám, komu se ty ponorky nezdály... :-)
    17.12.2008 12:00 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: offtopic
    a já to četl zase jako celokožené ponožky. otázka je co je horší :)
    17.12.2008 04:11 petris
    Rozbalit Rozbalit vše prabos

    zdravim, kupoval jsem botky dva roky zpatky a nakonec vyhraly www.prabos.cz/trekkingova-obuv.phtml prabos altaj (predatory tenkrat jeste nevyrabeli). za prijatelnou cenu kvalitni botky s membranou (dnes uz tam myslim davaji goretex, drive skytex). ale spis nez znacka je dulezitejsi jak se ti  v nich bude chodit...

    17.12.2008 04:28 JohnnyDoe | skóre: 11 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Ono jde o to si rozmyslet, na co to člověk bude nejčastěji používat, a podle toho zvolit boty a výšku investice.

    Je také důležité si uvědomit, že žádné boty nebudou univerzální - vždycky je to něco za něco. Není reálné, aby jedny a ty samé boty byly ideálně vhodné na "courání do města když je 3 cm sněhu" (beton + sníh) & "Brdy" (les, hlína, bláto) & "Pyreneje" (ostré skály apod.) / Černá Hora & "Ledovce" (sníh, led, skály) & "Himaláje" (blésmrt). Ony prostě navzdory všem hyper-moderním technologiím budou buďto těžké, nízké, lehké, celokožené s tlustou kůží, s tenčí kůží, s kombinací kůže & textil, gore-texové, s gumovým lemem, s tuhou podrážkou, drahé...

    Takže si řekni, na co je plánuješ primárně používat, a podle toho se rozhodni. Osobně se třeba domnívám, že jak píšeš že jenom tak do Tater a semtam nějakej ten sníh, tak celokožený jsou pro někoho kdo tam netráví každý den zbytečný, budou moc těžký a budeš se o ně muset moc starat. Raději si kup za 3500 nějaký goretexový, lehký, kůže & textil co budou dobře schnout a snadno se "prát", a zkus třeba chytit nějakou akci. Do 3 let ti membrána nejspíš odejde, podrážka se prošoupe a třeba je i vyhodíš; koupíš si ale nový - třeba se z tebe stane zatím šerpa a budeš chtít boty na jiným levelu pro jiné použití.

    Mňo, snad je z toho pointa patrná a naopak ty odkazy na vlastní fotky nejsou moc nápadně vlezlé :-).
    17.12.2008 11:43 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Prvne -- vykasli se na doporucovani konkretnich modelu po Internetu, nema to cenu, Njedulezitejsi na bote je to, jestli ti sedi.

    Pak je take dobre se zamyslet, k cemu ta bota ma slouzit. Jsem presvedceny, ze nosit kvalitni pohorku po meste je reseni z nouze, na to je ji proste skoda, nehlede na to, ze pohorka je proste z definice pevna obuv, ktera ti musi nohu podrzet, kdyz zrovna skaces z kamane na kamen s 20kg na zadech, a proto na chozeni na autobus v ZOMG 3cm snehove brecky s notebookem na zadech je to nesmysl. Navic nevim jak u vas, ale v nasem velkomeste :) se pomerne hodne soli, a sul na botu dobre proste neni, at vam prodavac tvrdi cokoliv (krome bot urcenych do prumsyloveho prostredi, samozrejme). Ja proste v pohorach po meste nechodim.

    Jestli hadr nebo kuze, to je spis vec osobniho nazoru. Kozena bota je (obecne) pevnejsi, teplejsi, odolnejsi, ale protoze je to kuze, tak se proste musi udrzovat (ja nedam dopustit na poradny krem/vosk, spousta lidi ti doporuci jenom nejakej impregnacni sprej). Hadrova bota ti bude vic vetrat, ale zase proste mnohem lip protece, goratex negoratex, protoze jak tak v te bote chodis a ohybas spicku, ta membrana tam drive nebo pozdeji popraska. Kozena bota bude pevnejsi a proto vhodnejsi do tezsiho terenu. Prodavaci v HUDYsportu maji oblibenou pohadku o lidech, co si koupi hadrokozenou botu s membranou a divi se, ze jim po 14 dnech pochodovani s tezkym batohem odejde, je otazka, jak moc je to prehnane, ale neco na tom bude.

    Pokud cekas, ze obcas pujdes suti nebo osklivym firnem, vrele doporucuju koupit botu, co ma gumovou obsazku na spicce. Za jedno odpoledne se mi povedlo jednu postarsi, celokozenou botu celkem osklive odrit, coz te kuzi opravdu neprospiva (a ta bota byla relativne cerstve nakremovana).

    Takze abych to shrnul -- jestli to jsou prvni pohory, je 4kkc mozna skoro moc. Ja si jako prvni po zdedenych celokozenych, co mi moc nesedeli, koupil nejakou hadrokuzi s membranou od Lafumy, vydrzely asi dva roky, staly mozna 2.5kkc. Ke konci do nich teklo, protoze jim popraskala podesev a vespodu boticky nebyla membrana. Ale teda vubec jsem je nesetril (na druhou stranu ale i poctive impregnoval). Odchodil jsem v nich Ukrajinu a Pyreneje.

    Ted mam za 3.5, mozna necely 4 neco celokozenyho, tezsi bota to je, s membranou, zatim jsem spokojeny.
    17.12.2008 11:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Přesně tak, proto si kupuju tyhle. Ihned po koupi je namatlám osvědčeným mixem jeleního loje a včelího vosku, takže ztmavnou. A je zas na nějaký ten rok vystaráno.
    Fluttershy, yay! avatar 18.12.2008 19:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Tak zítra si půjdu vyzkoušet LaSportiva Tibet GTX a možná i Saltic Granit. Vetsport Yuma nelze u nás sehnat, Meindl Jersey Pro GTX taky asi ne, Asolo Power Matic 250 NBK V už vůbec ne.

    Mimochodem, nevíte někdo něco o značce Aku? Všude je toho plno. Na fóru jsem zjistil jen, že jsou měkké a obvykle se snadno prošlapou, což mne odrazuje.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 19.12.2008 13:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Asi půjdu do salticů, mají gumovou obsázku a perfektně mi sednou. LaSportiva Tibet GTX tu gumu nemá a navíc mi zase tak dobře nesedí --- v 41,5 jsou mi téměř těsné, v 42 mi lítá kotník...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 23.12.2008 12:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Příloha:
    Takže se objevil další klíčový parametr: přítomnost kůže na vnitřní straně boty --- hadru bych svým atypicky špičaným kotníkem roztrhal --- LaSportiva Tibet GTX má jen hadru, takže jsem se rozhodoval mezi Saltic Granit (perfektně mi sedí, mají gumovou obsázku a kůži i zevnitř, chybí jim membrána) a momentálně nedostopnými botami Meindl Jersey Pro (GTX) (totéž, co saltiky, ale nezkoušel jsem je a momentálně nejdou sehnat; mohou mít membránu).

    Saltic Granit tedy mám doma.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Josef Kufner avatar 23.12.2008 18:49 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celokožené pohorky...?
    Gratuluji. Nechcceš napsat článek "putování za botami", kde by jsi popsal a shrnul své zkušenosti z nákupu, přehled dostupných modelů, jejich výhody/nevývýhody a podobně?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.