abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (18%)
    Celkem 678 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    deafboy avatar 1.7.2012 14:55 deafboy | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Už dávnejšie som sa snažil čítať text finálnej podoby ACTA, no po pár minútach som to vzdal. Existuje niekde výcuc odstavcov ktoré nás presne zaujímajú?
    Fluttershy, yay! avatar 1.7.2012 20:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Minimálně tuším Piráti měli komentované znění celé smlouvy. Jinak ty rozbory jsou vesměs buď zase právničinou, nebo moc jednoduché — nebo o nich nevím.

    Já jsem ACTA (oficiální český překlad) četl v zimě bez poznámek — co si vzpomínám, tak kontroverzní bylo skoro všechno (záleží teda, co tě zajímá).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    1.7.2012 15:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Co znamená "můj europoslanec"?

    Mimochodem, je dost děsný, že europoslanci z KSČM mají na LQ nejlepší skóre, zatímco tzv. "demokratické" strany jsou až za nimi, některé až hluboko na dně (ODS).
    1.7.2012 16:32 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Dole nejsou "demokratické" strany, dole jsou zástupci stran konzervativních. Těm jde pochopitelně o to, aby byly bohatí ještě bohatší a mocnější. Proto podporují věci jako ACTA, neb ty pomáhají zvyšovat nerovnost mezi lidmi.
    1.7.2012 20:34 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    V europarlamentu nikdo takový není. Tam jsou jen prasátka, kterým jde o jejich vlastní plné korýtko. A jsou případy, kdy se to kryje se zájmy jiných skupin (třeba filmového/hudebního průmyslu).
    Fluttershy, yay! avatar 1.7.2012 20:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Proč lžeš?

    (c) Péťa Tomeš

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 1.7.2012 22:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Nech spát toho o kterém se nesmí mluvit nahlas:-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 1.7.2012 20:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Ten, kterého jsi volil, nebo je ze sekce, kterou jsi volil. Nebo dle náhodného výběru, sympatií,...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Agent avatar 1.7.2012 21:32 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    To je ale kr*va. Tak já, když budu protestovat proti něčemu co se mi nelíbí, sem jako terorista jo? Stejně tak můžu říct, že oni jsou teroristi když prosazujou něco proti mojí vůli.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    pavlix avatar 2.7.2012 00:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Akorát rozdíl je v tom, že ty budeš mít spíš pravdu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    2.7.2012 20:54 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Všichni se smějí konspiračním teoriím. Bohužel ty jedině dávají smyslu tomu všemu dění okolo, protože popisují co se bude dít. :-))))) Jediný obor který se tzv. vyrovná konspiračním teoriím je sociologie která kupodivu říká naprosto totéž jako konspirační teoriec akorá to mají podloženo daty. Připravte se na omezení lidských práv/svobod a s usměvem vítejte do neofeudalismu! :-)))
    Agent avatar 2.7.2012 23:18 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Ne nadarmo se říká, na každým šprochu pravdy trochu.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    vencour avatar 3.7.2012 13:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Hmmm. Taky čekam, že by mi dala sociologie a možná statistika návod či odpověď na otázku a možnost nějakého společného nejlepšího prospěchu. Obrazně jsou to takové "puzzle se štěstím ve velkém".
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.7.2012 17:12 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Bohužel odpověď asi není. Existuje teoreticky řešení jiného uspořádání, ale na to nejsou připraveni lidi. A kdyby byli připraveni tak nejsou v našich měřítkách zdroje. A kdyby jsi je měl tak ti je sem přilítnou osvobodit pod rouškou demokracie. Východisko je pro pár lidí co se dostanou na vyžší patra potravinového řetezce, budou "mrdat prachy" a sdílet! :-) Ti co jenom "mrdaj prachy" to je v podstatě podnikatelská třída která si užívá života, neřeší filosofické otázky, jsou prostě jednodužší... Ti co vědí, mají možnot tvořit peníze, můžou začít spolupracovat/sdílet a něco pozitivního tvořit a budovat podmínky pro zlepšení stavu. Hlavně jde o energetické praktické záležitosti. Zbytek je plebs na nejnižší urovni který v menším měřítku ví o co jde, ale nemají moc možnost se z toho vykopat vejš a velká většina těch kteří chodí akorát do práce/domu/pivo/televize/pořád dokola. Ti poslední jmenovaní jsou ovladatelnej plebs, který se využívá při volbách do parlamentu/senátu/volbě na prezidenta, pomocí mediální manipulace a slouží jako zástěrka demokratického zřízení, ti rozhodují o dění ve státu a ti jsou v té největší prdeli a jsou to ti co se nespojí, protože se nejvíce bojí o práci, živobytí hypotéky apodobně. Musím uznat že současná podoba systému jako takového je naprosto dokonale vymyšlen a je téměř neprůstřelný. Ovečky jsou v ohrádce a jsou štastný! :-)))))
    Bystroushaak avatar 3.7.2012 18:41 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Přemýšlím, jestli jde tento názor specifikovat jako "levičácká sračka". Nejspíš to bude trochu složitější, protože se nám do toho mixuje simplexní pohled na svět a vlastní egoismus, kombinovaný s ve společnosti populárními memy o tom, jak se máme špatně.

    Dost mě překvapuje, že někdo kdo zvládne programování na úrovni p. Zimy vypotí podobnou vohnoutskou jednoduchost, na úrovni toho, co si říká onen "plebs" u piva.
    3.7.2012 21:22 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    1) Neprogramuji. :-) Já jenom řikám jak by něco mělo fungovat co se týká programingu. Takže sebe hodnotím jako html przniče GUI kresliče ale jinak oborem konstruktér.

    2) Nějaké argumenty by nebyly? :-)))

    Bystroushaak avatar 4.7.2012 00:44 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Východisko je pro pár lidí co se dostanou na vyžší patra potravinového řetezce, budou "mrdat prachy" a sdílet! :-)

    Tahle věta ani nedává smysl v kontextu těch předchozích.
    Ti co jenom "mrdaj prachy" to je v podstatě podnikatelská třída která si užívá života

    Fakt se mi libí jak se odkazujete na "podnikatelskou třídu", teď ještě přidat imperialistické špiony..

    Začít podnikat a stát se podnikatelskou třídou není tak těžké a znám několik lidí, kteří se vypracovali z ničeho během pár let tak, že teď pro ně peníze nejsou problém. Vděčí za to převážně tomu, že nesedí, nezávidějí úspěšnějším, ale ohánějí se jak můžou, aby uspěli.
    neřeší filosofické otázky, jsou prostě jednodužší...
    Jo, zato vohnouti se slezou z fabriky do hospody a začne hodina filosofie, kde se probírají tu velikáni antiky, příště zase čínští myslitelé..

    Podnikatelé jsou strašně jednoduší. Oni se totiž vůbec nevypracovávají díky svým schopnostem, ale proto, že jenom sedí a peníze jim padají do klína.
    Ti co vědí, mají možnot tvořit peníze, můžou začít spolupracovat/sdílet a něco pozitivního tvořit a budovat podmínky pro zlepšení stavu. Hlavně jde o energetické praktické záležitosti.
    Co jsou "energetické praktické záležitosti"? Neříkejte že patříte k těm, které ze sna budí ropný kolaps.
    Zbytek je plebs na nejnižší urovni který v menším měřítku ví o co jde, ale nemají moc možnost se z toho vykopat vejš a velká většina těch kteří chodí akorát do práce/domu/pivo/televize/pořád dokola.

    Jediné co lidem v tomhle brání jsou oni sami, nic jiného.
    Ti poslední jmenovaní jsou ovladatelnej plebs, který se využívá při volbách do parlamentu/senátu/volbě na prezidenta, pomocí mediální manipulace a slouží jako zástěrka demokratického zřízení, ti rozhodují o dění ve státu a ti jsou v té největší prdeli a jsou to ti co se nespojí, protože se nejvíce bojí o práci, živobytí hypotéky apodobně.
    Takže vám vlastně vadí, že nevládne několik vyvolených jednotlivců? Nebo že masa lidí má průměrné malé IQ a nulovou angažovanost?
    Musím uznat že současná podoba systému jako takového je naprosto dokonale vymyšlen a je téměř neprůstřelný. Ovečky jsou v ohrádce a jsou štastný! :-)))))

    Jo, je to všechno dokonalá konspirace, která je popsaná v konspirační knize číslo 1 - jak vládnou světu. Jinak je fascinující, kolik lidí říká ostatním ovce, ale sami žijou úplně stejně.
    4.7.2012 06:46 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Tak konečně díky za nějaké argumenty které budou snmadno vyvratitelné díky tvému nebystrému vnímání světa. :-)
    Východisko je pro pár lidí co se dostanou na vyžší patra potravinového řetezce, budou "mrdat prachy" a sdílet! :-)

    Tahle věta ani nedává smysl v kontextu těch předchozích.
    A jako proč nedává smysl? :-))) Aby jsi pochopil. Systém se mění do té podoby kdy bohatí bohatnou a chudí chudnou. Jsou to spojené nádoby čím bude více chudých tím budue více bohatých a naopak. Asi musím začít psát více polopaticky aby to pochopili a bystří jedinci. I když nevim jeslti má cenu aby bystří jedinci to vubec chápali, protože to zřejmě asi vubec nepochopí. :-)))
    Ti co jenom "mrdaj prachy" to je v podstatě podnikatelská třída která si užívá života

    Fakt se mi libí jak se odkazujete na "podnikatelskou třídu", teď ještě přidat imperialistické špiony..

    Začít podnikat a stát se podnikatelskou třídou není tak těžké a znám několik lidí, kteří se vypracovali z ničeho během pár let tak, že teď pro ně peníze nejsou problém. Vděčí za to převážně tomu, že nesedí, nezávidějí úspěšnějším, ale ohánějí se jak můžou, aby uspěli.
    A takto popisujete řešení východisko? :-)))) Co z toho že vyděláte prachy? Co z toho že si budete užívat? Má to nějaký hlubší smysl? Chápete že já nikomu nic nezávidím jenom popisuji stav věcí? :-))) A když uspějete jak s tou slávou/penězi naložíte? Koupíš si nové auto, nebo pořídíš luxusní milenku? :-)))) Boha jeho. :-)))
    neřeší filosofické otázky, jsou prostě jednodužší...< Jo, zato vohnouti se slezou z fabriky do hospody a začne hodina filosofie, kde se probírají tu velikáni antiky, příště zase čínští myslitelé..

    Podnikatelé jsou strašně jednoduší. Oni se totiž vůbec nevypracovávají díky svým schopnostem, ale proto, že jenom sedí a peníze jim padají do klína.
    Pokud jsi si všiml tak vohnouty dole jsem popsal v dolních patrech mé reakce. Takže vaše reakce je irelevantní. :-) Pouze konstatuji to že 95 společnosti jede v systému a nepřemýšlí o souvislostech a nebo hlubším smyslu.
    Ti co vědí, mají možnot tvořit peníze, můžou začít spolupracovat/sdílet a něco pozitivního tvořit a budovat podmínky pro zlepšení stavu. Hlavně jde o energetické praktické záležitosti. Co jsou "energetické praktické záležitosti"? Neříkejte že patříte k těm, které ze sna budí ropný kolaps.
    Mno pokud jsi fakt přesvědčen o nevyčerpatelnosti ropy a matematické správnosti teze neustálého růstu při omezujících se zdrojích... Odhaduji že patříte do kategorie Rakouské školy, která je založena na podobných teoriích jaké tady razil pan Klaus že trh(neviditelná ruka :-)) ) vše vyřeší, tak i lidská mysl je natolik kreativní že z hovna vytvoří najednou něco. :-)) Voe já se živím konstruktéřinou a něco vymyslet je někdy dost težké. :-) ps. víš co se trdí o Fuzi? do 10 let ji tu máme to to tvrdily už před 30 lety a pořád nic... :-)))) Co se týká otázky sdílení, jde o to aby lidé pochopily že kdžy budou spolupracovat tak se budou mít lépe. Třebas svobodný software je dukazem toho že to funguje. :-)
    Zbytek je plebs na nejnižší urovni který v menším měřítku ví o co jde, ale nemají moc možnost se z toho vykopat vejš a velká většina těch kteří chodí akorát do práce/domu/pivo/televize/pořád dokola.

    Jediné co lidem v tomhle brání jsou oni sami, nic jiného.
    Částečně ano, částečně ne. Protože když budou všichni stejně schopní a aktivní tak výsledek je roven matematicky nule. že? :-))) Ti schopní mužou děkovat těm líným a neschopným protože díky nim jsou ti schopní navrcholu. :-))))) Chápeš? Pobíráš to? :-))) OC jsi prosim tě vystudoval za školu? Abych do takového to ustavu neposílal svoje budoucí děti...
    Ti poslední jmenovaní jsou ovladatelnej plebs, který se využívá při volbách do parlamentu/senátu/volbě na prezidenta, pomocí mediální manipulace a slouží jako zástěrka demokratického zřízení, ti rozhodují o dění ve státu a ti jsou v té největší prdeli a jsou to ti co se nespojí, protože se nejvíce bojí o práci, živobytí hypotéky apodobně. Takže vám vlastně vadí, že nevládne několik vyvolených jednotlivců? Nebo že masa lidí má průměrné malé IQ a nulovou angažovanost?
    Nepochopil jste. Nám vládnou elity, tedy aby jste to pochopil pár vyvolených už teď. :-))))) Já jenom tvrdím že by se mohli mít lidé daleko lépe když by začali přemýšlet a sledovat své zájmy, což nedělají. Sledují totiž zájmy někoho jiného. :-))))
    Musím uznat že současná podoba systému jako takového je naprosto dokonale vymyšlena a je téměř neprůstřelná. Ovečky jsou v ohrádce a jsou štastný! :-)))))

    Jo, je to všechno dokonalá konspirace, která je popsaná v konspirační knize číslo 1 - jak vládnou světu. Jinak je fascinující, kolik lidí říká ostatním ovce, ale sami žijou úplně stejně.
    To není konspirace, to je konstatování stavu. Aby jste mohl napsat že je to konspirace tak musíte napsat proč je to konspirace, tedy vyvráti ji. Což jsi neučinil....

    Celkově tě hodnotím na ovečku, poslušnou ovečku a takovejch je v naší společnosti 95 procent. žij si dál svým živůtkem lidský červe. :-)))) A to hodnocení se nezakládá na mém pocitu, ale na způsobu tvých odpovědi kdy jsi mě nic argumentací nevyvrátil pouze jsi potvrdil svuj mentální stav a neschopnost logicky samostatně myslet. :-)

    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2012 10:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    tl;dr
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 11:44 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    A jako proč nedává smysl? :-))) Aby jsi pochopil. Systém se mění do té podoby kdy bohatí bohatnou a chudí chudnou.
    No, tohle je tvůj názor, který je navíc imho založený jen na osobním pocitu.

    Já třeba pocházím z chudé rodiny a za posledních pět let jsme si polepšili o dost. Navíc neznám nikoho, kdo by si za posledních, dejme tomu 5 let nepolepšil.
    Asi musím začít psát více polopaticky aby to pochopili a bystří jedinci. I když nevim jeslti má cenu aby bystří jedinci to vubec chápali, protože to zřejmě asi vubec nepochopí. :-)))
    Možná by si stačilo po sobě text přečíst, než ho odešlu.
    A takto popisujete řešení východisko? :-)))) Co z toho že vyděláte prachy? Co z toho že si budete užívat? Má to nějaký hlubší smysl? Chápete že já nikomu nic nezávidím jenom popisuji stav věcí? :-))) A když uspějete jak s tou slávou/penězi naložíte? Koupíš si nové auto, nebo pořídíš luxusní milenku? :-)))) Boha jeho. :-)))
    Co tohle je za argumenty? Pokud chce někdo vyšší smysl a nevadí mu chudoba, tak ať si ho užívá. Pokud mu chudoba vadí, tak ať neřeší vyšší smysl, ale to jak získat víc peněz.

    Osobně nijak bohatý nejsem a s podprůměrným platem v mém prvním zaměstnání si krásně vystačím a zbývá mi dost na věci a služby které chci.
    Pouze konstatuji to že 95 společnosti jede v systému a nepřemýšlí o souvislostech a nebo hlubším smyslu.
    Já bych řekl, že o hlubším smyslu přemýšlejí úplně všichni, ale tohle je nejspíš věc názoru.
    Mno pokud jsi fakt přesvědčen o nevyčerpatelnosti ropy a matematické správnosti teze neustálého růstu při omezujících se zdrojích...
    Ne, viz níže.
    Odhaduji že patříte do kategorie Rakouské školy, která je založena na podobných teoriích jaké tady razil pan Klaus že trh(neviditelná ruka :-)) ) vše vyřeší, tak i lidská mysl je natolik kreativní že z hovna vytvoří najednou něco. :-))
    Jenže ta teorie souvisí s tou vaší. Navíc je její funkčnost prokázána již pouhou vaší existencí, protože někdo před vámi vždy vyřešil všechny problémy, které v danou chvíli měl.
    Voe já se živím konstruktéřinou a něco vymyslet je někdy dost težké. :-) ps. víš co se trdí o Fuzi? do 10 let ji tu máme to to tvrdily už před 30 lety a pořád nic... :-))))
    Ve skutečnosti je to již 40 let. To ovšem neznamená, že nikdy nedojde k pokroku. Praktické komerční využití atomu taky trvalo něký ten pátek, jen zde nebylo tolik nesmyslně optimistického očekávání.
    Co se týká otázky sdílení, jde o to aby lidé pochopily že kdžy budou spolupracovat tak se budou mít lépe. Třebas svobodný software je dukazem toho že to funguje. :-)
    Netvrdím opak.
    Částečně ano, částečně ne. Protože když budou všichni stejně schopní a aktivní tak výsledek je roven matematicky nule. že? :-))) Ti schopní mužou děkovat těm líným a neschopným protože díky nim jsou ti schopní navrcholu. :-)))))
    Tohle je obecný problém lidské přirozenosti. Já s tím ovšem na rozdíl od vás problém nemám (nestěžuji si na nefunkční uspořádání a lidi nepřipravené na lepší systém).
    Nepochopil jste. Nám vládnou elity, tedy aby jste to pochopil pár vyvolených už teď. :-))))) Já jenom tvrdím že by se mohli mít lidé daleko lépe když by začali přemýšlet a sledovat své zájmy, což nedělají. Sledují totiž zájmy někoho jiného. :-))))
    Já tedy nevím jak vy, ale já sleduji své zájmy. Je tedy fakt, že daněmi, které odvádím je plýtváno, ale pochybuji že za tím stojí nějaká konspirace, spíš obyčejná chamtivost a ignorance.
    To není konspirace, to je konstatování stavu. Aby jste mohl napsat že je to konspirace tak musíte napsat proč je to konspirace, tedy vyvráti ji. Což jsi neučinil....
    Jednalo se o argumentaci ad absurdum.
    Celkově tě hodnotím na ovečku, poslušnou ovečku a takovejch je v naší společnosti 95 procent. žij si dál svým živůtkem lidský červe. :-))))
    Jak jinak. Zcela nepřekvapivě dle principu "kdo nejde se mnou, jde proti mě".
    A to hodnocení se nezakládá na mém pocitu, ale na způsobu tvých odpovědi kdy jsi mě nic argumentací nevyvrátil pouze jsi potvrdil svuj mentální stav a neschopnost logicky samostatně myslet. :-)
    Lol. Takže se to nezakládá na tvém pocitu, ale ve skutečnosti na pocitu, který jsi získal čtením mých odpovědí. To dává fakt perfektní smysl.
    4.7.2012 12:19 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý

    1) to není pocit to jsou doložená čísla. Logicky, nebo číselně vyvrať jinak nediskutuj. To že sis polepšil musí být dáno tím že se Vám zvedli příjmy víc než inflace a už vubec to nehovoří o celku jako takovém. A je velice zábavné když ty mě osočuješ z mého pocitu a pak mluvíš o sobě a svých blízcích. :-))) Nepřipomíná ti to taky ten pocit. :-)))

    2) Dal jsem na stůl logické informace. Pokud s nimi nesouhlasíš tak je logicky vyvrat. Což jsi neudělal takže nevim o čem to tu píšeš. Fakt to nechápu...

    3) Pokud nehledáš vyžší smysl tak jsi bohužel jenom položka, zvíře nemající hodnotu. Jsi jenom součástka ne vědomí.

    4) Je dost časté že lidé mající podprůměrné přijmy jsou se situací nejvíce spokojeni. Počkej až přidjde manželka děti barák, atd adt. to bdueš koukat. :-))) Ale co muj život to není takže přeji hodně štěstí. Mě osobně to nestačí na to co chci... :-))

    5) Teorie o neomezeném lidském mozku je super. Akorát občas chcípne hodně lidí... Pokud to tak bereš věř si čemu chceš. třebas neomezenému růstu a HDP...

    6) Jste v podstatě nevyvrátil to co jsem napsal

    7) Dělám si z vás prdel. Protože kdo nevidí alternativy, nevidí co by se dalo jiného udělat je otrokem. Prostě berete svoji realitu taková jaká je, nesnažíte se něco měnit, vezte se na systému/vlně. Takových tu jako jste vy je 95 procent populace. Mohu tuto cestu jenom vřele doporučit všem co nehctěj přemýšlet. Je to jednoduché. A nakonec já nechci aby jste semnou souhlasil, ale aby začali lidi přemýšlet o svém životě a o životě druhých a přitom je mi jasné že vy to nejstea zřejmně ani nebudete.... :-( Z tohoto heldiska pro mne neznamenáte nic víc než položku ze které mužu vytáhnotu nějaké peníze a nebo zkrouhat vám mzdy. Na nic víc nejste zajímavej.

    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2012 12:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Jak mám vědět, že ke všemu svému konání/úvahám nepřistupuješ jako ke svému pravopisu?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.7.2012 12:34 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    hmm, tak to nedokážu posoudit. To totiž záleží na tom jakou máš semnou osobní zkušenost a podle toho mě vnímáš. Určitě chybuji, a musím pracovat na zlepšení stavu. Jak sám sebe vnimám je asi vedlejší to probírám akorát sám sesebou. :-)))) Je fakt že asi hodně lidí chce aby ho lidé vnímali pozitivně pokud tam není nějaká defomrace třebas z dětství (odhaduju). :-)
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 12:58 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    to není pocit to jsou doložená čísla. Logicky, nebo číselně vyvrať jinak nediskutuj.
    Nene. To samé můžu říct vám.
    To že sis polepšil musí být dáno tím že se Vám zvedli příjmy víc než inflace a už vubec to nehovoří o celku jako takovém.
    Já prostě v okolí nevidím skutečně chudé lidi a že jsem jich dříve znal ne zrovna málo. I na vesnici, kde lidé neměli ani na to aby si pořídili splachovací záchod si nyní můžou dovolit lecos a to ne jen díky půjčkám.
    A je velice zábavné když ty mě osočuješ z mého pocitu a pak mluvíš o sobě a svých blízcích. :-)))
    Rozdíl mezi pocitem (stav v mé hlavě) a vlastní zkušeností (něco co se stalo, je to zaznamenatelné a já u toho byl), nic?
    Nepřipomíná ti to taky ten pocit. :-)))
    Přesně tak.
    Pokud nehledáš vyžší smysl tak jsi bohužel jenom položka, zvíře nemající hodnotu. Jsi jenom součástka ne vědomí.
    Dokaž to.

    Jinak já smysl hledal do té doby, dokud mi nedošlo, že to nemá smysl. Spadá to do stejného odvětví manipulace, jako náboženství, až na to, že si ho vyrábíš sám, mantinely, které tě udržují v ohradě vlastních omezení.

    Když se mě teď někdo ptá na smysl či důvod, říkám "protože můžu a chci", čistě proto, že můžu a chci.
    Je dost časté že lidé mající podprůměrné přijmy jsou se situací nejvíce spokojeni. Počkej až přidjde manželka děti barák, atd adt. to bdueš koukat. :-))) Ale co muj život to není takže přeji hodně štěstí. Mě osobně to nestačí na to co chci... :-))
    Dík. Možná máte pravdu, zatím tenhle problém ale nemám. Navíc neplánuji zůstat do smrti na stejném místě, takže kdo ví co bude..
    Teorie o neomezeném lidském mozku je super. Akorát občas chcípne hodně lidí... Pokud to tak bereš věř si čemu chceš. třebas neomezenému růstu a HDP...
    Ale já přece nikdy nepsal, že věřím neomezenému růstu. Navíc vy také věříte tomu, že lidé si poradí.
    Jste v podstatě nevyvrátil to co jsem napsal
    Pro mě je tohle diskuze, ne boj na nože, kde musím vždy vykrýt a negovat vše, čím mě druhý diskutující zahrne.
    Dělám si z vás prdel. Protože kdo nevidí alternativy, nevidí co by se dalo jiného udělat je otrokem. Prostě berete svoji realitu taková jaká je, nesnažíte se něco měnit, vezte se na systému/vlně.Takových tu jako jste vy je 95 procent populace.
    Jenže na hodnocení něčeho takového se známe krapet málo.
    Mohu tuto cestu jenom vřele doporučit všem co nehctěj přemýšlet. Je to jednoduché. A nakonec já nechci aby jste semnou souhlasil, ale aby začali lidi přemýšlet o svém životě a o životě druhých a přitom je mi jasné že vy to nejstea zřejmně ani nebudete.... :-(
    V tom případě jste si zvolil vskutku bravurní způsob, jak k tomu lidi donutit.
    Z tohoto heldiska pro mne neznamenáte nic víc než položku ze které mužu vytáhnotu nějaké peníze a nebo zkrouhat vám mzdy. Na nic víc nejste zajímavej.
    Čím se pak lišíte od těch strašlivých elit, které tak nesnášíte?
    4.7.2012 14:45 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    :-))) na to fakt už nemám. Jdu vydělávat prachy voe! :-)))
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 17:12 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Do toho zlého kapitalistického systému?
    vencour avatar 3.7.2012 19:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý

    No uvidíme, jestli nějaká přístupnost k informacím, internetu a relativně dlouhý život dají i těm "ovcím" šanci se změnit.

    Čas od času mne něco ohromí ... naposled to bylo citování Ústavy USA v Star Trek TOS 2/25 Sláva Omegy ... více třeba na wiki
    Cituju J.T.Kirka ... "My, lid Spojených států, abychom vytvořili dokonalejší jednotu, nastolili spravedlnost, upevnili rovněž domácí klid, zajistili obranu země, podporovali růst, blahobyt, zabezpečili dobrodiní svobody pro sebe i své potomstvo, dáváme si a ustanovujeme tuto Ústavu. Tato slova musí platit pro všechny, jinak nejsou nic."

    Takže doufam, že pozitivní tvář duchovního svět vytvořeného lidmi bude silnější než to horší v nás všech.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.7.2012 21:29 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Mno taky doufám že se díky netu otevře více lidem oči. Ale osobní zkušenost je taková že lidi moc nechtěj. Chtěl žít v tom svým smrádečku. Vyhovuje jim to, tak proč je měnit. :-) Dost si lidi neuvědomujou (já do nedávna taky) že život není jenom o užívání si života což ti nabízí současný systém aby lid nemyslel, ale také je o vyžších cílech a vědomí než je to co vidí všichn iokolo sebe. Nejdřív musí začít každej u sebea tím neříkám že jsem už začal a nebo kdo ví jakej jsem nadčlověk a podobný nesmysly, jenom řikám že jsem si to uvědomil, neřikám že dělám všechno správně, pouze že se snažim a cejtím tu sílu bytí všude kolem sebe... :-) Pak totiž chodíš po městě, přírodě nebo kde chceš, čumíš na lidi a uplně jinak to chápeš což je boží!!! :-)
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 00:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Mno taky doufám že se díky netu otevře více lidem oči. Ale osobní zkušenost je taková že lidi moc nechtěj. Chtěl žít v tom svým smrádečku. Vyhovuje jim to, tak proč je měnit. :-) Dost si lidi neuvědomujou (já do nedávna taky) že život není jenom o užívání si života což ti nabízí současný systém aby lid nemyslel, ale také je o vyžších cílech a vědomí než je to co vidí všichn iokolo sebe.
    Tohle se dalo říct v libovolné době lidské historie. Přesto tu pořád jsme a nemáme se špatně.
    Nejdřív musí začít každej u sebea tím neříkám že jsem už začal a nebo kdo ví jakej jsem nadčlověk a podobný nesmysly, jenom řikám že jsem si to uvědomil, neřikám že dělám všechno správně, pouze že se snažim a cejtím tu sílu bytí všude kolem sebe... :-) Pak totiž chodíš po městě, přírodě nebo kde chceš, čumíš na lidi a uplně jinak to chápeš což je boží!!! :-)
    Ou yeah, fakt boží.
    4.7.2012 06:51 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    hehe, ovečka se zapojila do debaty. :-))) Podnikáš a nebo si zamestnaný? Kolik je hranice tvého máme se dobře na naše poměry v naší měně? :-))
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 12:03 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    hehe, ovečka se zapojila do debaty. :-)))
    Mám na tyhle pokusy o shazování nějak reagovat? Paradoxně to škodí hlavně vám, protože pak působíte dětinsky.
    Podnikáš a nebo si zamestnaný? Kolik je hranice tvého máme se dobře na naše poměry v naší měně? :-))
    Jsem zaměstnaný, v prvním zaměstnání, už skoro půl roku.

    Hranice se těžko určuje, protože je to silně subjektivní věc. Já se mám dobře s podprůměrnou mzdou - mám kde bydlet, mám na internet, elektřinu, vodu a teplo, navíc si nejím špatně, minulý měsíc jsem si koupil server a nový monitor.
    4.7.2012 12:24 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Ne, neshazuji tě, jenom ti chci naznačit že prachy jsou jinde a že ten tvůj svět je dosti omezenej... Já ještě pochopím že ten systém porpurují lidi co z něho maj skutečný prachy, ale takhle tě mužu označit pouze za nevědomou ovečku. Promin.
    Bystroushaak avatar 3.7.2012 18:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Však ten návod je přece úplně triviální už od počátku věků:

    Buď největší svině ze všech sviní, měj všechno pod palcem a pak si diktuj podmínky. Pokud tě tedy společný nejlepší prospěch ještě bude zajímat.
    3.7.2012 21:31 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    To sice platí i dnes, ale... Ty jseš přesvědčen že takovýto způsob jednání posune tebe, tvoje bytí a celou společnost do dalšího levelu? Si nemyslím. :-)))))
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 00:22 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Ty jseš přesvědčen že takovýto způsob jednání posune tebe, tvoje bytí a celou společnost do dalšího levelu?
    Jo, až skončíme jako energetické bytosti převibrované do vyšší dimenze, kde opěvují pravdu a lásku.
    4.7.2012 06:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    No s pravdou a láskou na mě nechod. Pravdoláskař je označení typu pomocných elit které to tu zprasily, voe. :-( Jinak buď si tam kde jseš, nevyvíjej se, nikdo ti nebrání zůstat ve svém omezeném vnímáání světa. :-)) Ajaj asi jsem nasral ovečku. Ti jsou vždicky naštvaní když se jim řekne že žijou v ohrádce. :-)))
    4.7.2012 10:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Co máš pořád s těma ovcema? Proč zrovna on by měl být ovce a ty ne?
    4.7.2012 12:01 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    No to je právě ta otázka! To totiž nikdo neví! :-))
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 12:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Ajaj asi jsem nasral ovečku. Ti jsou vždicky naštvaní když se jim řekne že žijou v ohrádce. :-)))
    Jo, jasně. Je jedno co říkají ostatní, jsou to jen ovce.

    Závidím vám váš pohled na svět, opravdu ano. Taky bych si přál vidět sám sebe jako vyvoleného, který prohlédl a ví že má jako jediný v moři ovcí pravdu. Bohužel mě to přešlo někdy s pubertou, okolo patnáctého roku. Ale musí se nechat, že to byl fajn pocit.
    4.7.2012 12:26 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Hmm tak to právě blbě chápeš. Jde o to aby jsi začal přemýšlet ne o tom abych se já opájel nějakým věděním. Sám nevím spoustu věci voe. Ale rozhodně vím že tohleto má nějaký vyžší smysl. A pokud tě mužu nakopnout v přemýšlení tím že ti řeknu že jseš ovce tak bude pro společnost jenom dobře. :-)
    4.7.2012 12:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Když řekneš někomu, že je ovce, tak ho akorát tak nasereš.
    4.7.2012 12:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Přesně! A čím více se člověk nasere tak tím více začně fungovat a něco dělat. :-) Osobní zkušenost/nebo projekce jak chceš. :-) Na lidi žádný ťuťu ňuňu nefunguje, Tepat tepat tepat! :-)))
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 13:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Pokud by mě po těch letech na 4chanu nasralo něco tak jednoduchého, jako že jsem ovce, tak bych musel vrátit svůj 4chan gold account.
    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2012 13:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Dobře ty!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.7.2012 19:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Pokud by mě po těch letech na 4chanu nasralo něco tak jednoduchého, jako že jsem ovce, tak bych musel vrátit svůj 4chan gold account.
    :-D pěkně
    4.7.2012 13:38 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    A čím více se člověk nasere tak tím více začně fungovat a něco dělat. :-)
    Ano, je dost pravděpodobné, že pokud do někoho budeš furt jen tepat tepat tepat, začne něco dělat, např. ti rozbije hubu :-)
    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2012 13:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Příloha:
    Ovce sem, ovce tam…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 4.7.2012 13:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Dost dobrý :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 13:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Aby to nakonec nedopadlo jak v http://xkcd.com/1013/ :)
    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2012 13:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Celou dobu jsem na to myslel.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.7.2012 14:46 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    jo jo tak to je! :-)
    2.7.2012 06:59 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Včera jsem se někdy po půlnoci díval na ČT24 na reprízu nějakých speciálních OVM. Stěžejní téma byl autorský zákon, duševní vlastnictví, ACTA apod. Diskuze, které se účastnili mimo jiné p. Bartoš v ČPS, mladý Svěrák a nějaký zástupce odborové organizace amerických režisérů, mě jen utvrdila v tom, že ČPS žije úplně mimo realitu, a hlavně věcně nemá co nabidnout. P. Bartoš nebyl chvílemi schopný vůbec smysluplně reagovat a dokola opakoval pár (nejspíš špatně naučených) "myšlenek", které ale neměli valný obsah.
    3.7.2012 15:17 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Je to pravda. Jeho vykon pusobil misty velmi smesne. :-) Docela jsme se tem jeho demagogickym zvastum zasmaly - tedy s lidmy, kteri kradeni filmu a porusovani licencnich podminek a priori odsuzuji.
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2012 15:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2012 15:33 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    jj, to urcite ;-) ja jsem take pro zachovani svobodneho internetu a take nechci, aby mi nekdo mohl lustrovat data v mem computeru. ale na druhou stranu jsem pro tvrdy boj proti pirateni filmu a porusovani licencnich podminek.
    3.7.2012 15:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    ja jsem take pro zachovani svobodneho internetu a take nechci, aby mi nekdo mohl lustrovat data v mem computeru. ale na druhou stranu jsem pro tvrdy boj proti pirateni filmu a porusovani licencnich podminek.
    To by mě zajímalo, jak chceš v praxi tyhle dva postoje sladit dohromady.
    3.7.2012 16:05 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Verim tomu, ze to jde a musi to jit. Slusni lide nemohou byt omezovani kvuli lidem, kteri kradou obsah. Stahovaci a sdileci at plati likvidacni odskodneni, s tim problem nemam. Lide se musi naucit, ze za sve ciny plati a take to, ze za sluzby a zabavu se take plati.
    3.7.2012 17:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    V tom případě nechápu, proč ti vadí pirátství - vždyť piráti za ten obsah tak či onak také musí zaplatit (připojení, premium, provoz trackeru, výpalné OSA, reklamy...).
    3.7.2012 17:19 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Osa je blbost a problem je v tom, kolik ti pirati plati a komu... A take to, ze porusuji podminky uziti dila.
    3.7.2012 17:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    problem je v tom, kolik ti pirati plati a komu...
    Já myslel, že ty jsi tzv. pravičák a že ti nebude vadit cena, kterou určil pirátům trh.

    A jestliže ti vadí, že u pirátského šíření nejde dostatečná část peněz tvůrcům, proč ti to samé nevadí u legálního prodeje?

    Kdo myslíš, že se na umělcích napakuje víc, Rapidshare AG, nebo MPAA?
    pavlix avatar 3.7.2012 22:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    A jestliže ti vadí, že u pirátského šíření nejde dostatečná část peněz tvůrcům, proč ti to samé nevadí u legálního prodeje?
    Tipoval bych, že víc obdivuje hudební kapitalisty než hudební tvůrce. Ona velká část těch tvůrců nebude úplně podle jeho ideologického gusta.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2012 17:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    za sluzby a zabavu se take plati

    …ovšem obecně to pravda není.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2012 16:18 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Pirátství úplně nezmizí nikdy, stejně jako nikdy nevymizí normální zloději. Je potřeba najít nějaký kompromis mezi těmi extrémy. To, že to alespoň do určité míry nějak jde ukazují statistiky (třeba tady). A čekal bych tedy od někoho, kdo má politické ambice, že s nějakým návrhem řešení přijde.
    3.7.2012 16:32 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    +1
    vencour avatar 3.7.2012 16:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Schválně jestli začnou dřív korporace myslet jen na příští roční vyúčtování nebo lidi krást ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2012 17:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý

    Tady se ovšem opět ukazuje, jako roli hraje stát, totiž

    • buď je stát nástrojem skupiny mocných k ovládání ostatních lidí (poddaných), pak budou zákony vznikat diktátem korporací jako v tomto případě;
    • nebo je stát nástrojem společnosti, který by měl zajišťovat co nejspokojenější život jednotlivých občanů, pak budou zákony zajišťovat prospěch celé společnosti (v tomto konkrétním případě by zřejmě nebylo umělcům garantováno zákonem nic nad rámec principů svobodné kultury).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2012 17:19 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Nemyslím si, že úlohou státu je zajišťování co nejspokojenějšího života občanů. Měl by jim v první řadě zaručit určitá práva a svobody. Jenže co se často nechápe je, že svobodu jednoho nelze bránit na úkor svobody jiného.
    3.7.2012 17:24 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    +1
    3.7.2012 17:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Cílem společenství lidí by mělo být nalezení nejlepšího řešení pro všechny. Tudíž to co jsi napsal je logická 3,14čovina. Abych ti to vysvětlil polopaticky když se všichni rozhodnou že pro ně nejlepší bude vyrovnaní si svých životních šancí, tak je toto rozhodnutí relevantní. A ještě poznámka pro hloubavé kapacity STÁT lze naprosto jednoznačně chápat jako společnství lidí. :-)
    3.7.2012 18:40 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Když pominu tvoje pominutí, tak si trochu rozporuješ. Nejlepším řešením pro všechny nemůže být rozhodnutí o vyrovnání životních šancí, pokud mám použít tvůj nic neříkající příklad. Pokud je chceš vyrovnat, pak někomu musíš ubrat a někomu přidat, což asi pro ty, kterým bereš nebude nejlepší řešení... A jen tak mimochodem, nelze stát chápat jednoznačně jako společenství lidí. Například já, jak jsi asi nepochopil, jsem mluvil o státu jako instituci.
    3.7.2012 21:37 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    No ty to bohužel nechápeš. :-))) Ty jseš přesvědčen že Buh ti dal právo vlastnit víc než ostatní protože to je svatý zákon. :-)))) Není. A tedka vážně o tom co ty budeš a nebo nebudeš mít defakto rozhoduje ten nejsilnější ve společnosti STÁTU je to většina (i když stejně orzhodujou elity) Takže pokud mluvíš o tom že chceš mít právo vlastnit tolik a tolik bez návaznosti na ostatní tak si v podstatě uzurpuješ něco co patří těm ostatním akorát si přitom myslíš že na to máš svatý nárok. :-))) Bavíš mě chlape. :-))
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 00:51 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Za všechno můžou zlé elity a stát. Fascinující, jak nedokážeš/nechceš přijmout zodpovědnost sám za sebe.
    4.7.2012 06:55 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    ááá ovečka se zase ozvala. :-) Chlape já se snažím převzít odpovědnost za sebe jak jenom nejlépe umím... :-) Bohužel matematicky je dáno že 1 není 10 000 000 takže asi tak pokud to pochopíš. :-) Pokud ne tak se ti to pokusím ještě jednou vysvětlit. :-)
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 12:17 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Samozřejmě že se snažíte, ještě aby za to mohly vaše chyby. Nebýt těch elit, tak je dneska svět úplně jinde *spiklenecké mrknutí*.
    4.7.2012 12:28 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Hele ještě jendou ti to povím. Ty se svým podprůměrným přijmem nejvíce hájíš zájmy elit, který z tebe žijou. Tobě to přidje nomální??? Ale asi jo ovce zustane ovcí elity elitami, atd. atd...
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 13:25 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Změní se něco, když mi to přijde nenormální?
    4.7.2012 14:47 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Ne. A to je ten kámen urazu....
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 17:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Takže jsi vlastně taky ovce, ne? Ovce která si myslí že není ovce, ale ve skutečnosti je na tom kromě toho stavu mysli úplně stejně.
    4.7.2012 07:05 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Jenže ty už mě nebavíš :-) Ať ti člověk předloží cokoliv, vyleze z tebe podobná sračka.
    4.7.2012 08:18 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Mno nebavím tě protože nedokážeš logicky argumentovat a pouze se spokojíš s odpovědí že zemně lezou sračky. Přitom je to tak jednoduché. Všechno je spojená nádoba a "jednoduchá" fyzika... Prostě kdžy změníš stav na jedné straně změní sena druhé a tím se váhy vyvažují...
    4.7.2012 10:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    ...a celé je to myslím fixováno ve stropě :-D
    4.7.2012 12:00 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    No muže být i v trubkách a gravitací. :-)))
    Bystroushaak avatar 4.7.2012 12:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Mno nebavím tě protože nedokážeš logicky argumentovat a pouze se spokojíš s odpovědí že zemně lezou sračky.
    To je jedna varianta. Druhá je, že z vás lezou sračky. Člověk s kapkou sebereflexe by se nad tím zamyslel a zjistil zda chyba skutečně není na jeho straně. Vy namísto toho odpovíte, že je ovce a manipulován elitami, proto ho to nebaví.
    4.7.2012 12:30 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    hmm a co to takhel vyvráti? takhle jsi naznačil dvě možnosti ale nevyřešil jsi logcky která je ta pravdivá. :-) že by menší inteligence?
    pavlix avatar 4.7.2012 13:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Jen blbec se dokáže dlouhodobě bavit urážením druhých v diskuzi. Ostatní to rychle přejde.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 4.7.2012 13:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Mno nebavím tě protože nedokážeš logicky argumentovat a pouze se spokojíš s odpovědí že zemně lezou sračky.
    Sorry, ale tohle už je tomešovská reakce. Když ti několik lidí dává najevo, že tvoje argumentace je mimo, tak to sice ještě neznamená, že mají pravdu (apage satanas), ale už to znamená, že když všem budeš nadávat, že diskuze nikam nepovede :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2012 17:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Zákazem otrokářství zanikla možnost otrokářů svobodně obchodovat s otroky.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2012 18:35 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    A ti otroci, to byli otroci z vlastní vůle?
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2012 18:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Pokud bych se uchýlil k tradiční pravičácké rétorice, pravil bych: „Nepochybně!“
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.7.2012 12:32 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Třeba v dobách starého Říma to tak bylo - lidi se dobrovolně prodávali do otroctví, aby se vykoupili z dluhů. Ve výsledku pak za Řím neměl kdo bojovat, protože v armádě byli jen svobodní občané...
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2012 22:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Nemyslím si, že úlohou státu je zajišťování co nejspokojenějšího života občanů.

    Takže v principu preferuješ tu násilnickou variantu?

    Možná jsem nezvolil nejvhodnější formulaci, ale lepší mě nenapadla. V zásadě tím myslím poskytnutí¹ ochrany před deformacemi trhu, bezpečnosti, infrastruktury, ochrany životního prostředí, zaštítění hodnot mimo trh (základní výzkum, vzdělání aj.),… za cenu co možná nejmenších zásahů do svobod občanů.

    ¹ Na výčtu jednotlivých bodů se zřejmě zdaleka ne s každým shodnu, ale to není předmětem této diskuse.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.7.2012 07:10 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Na všech bodech se neshodneme, ale jinak ano. Kromě toho si ale myslím, že stát by měl definovat mantinely, v rámci kterých se mohou lidé pohybovat. A to, jak si zajistit nejspokojenější život je pak na nich, za předpokladu, že se budou pohybovat uvnitř těch mantinelů. Když si hodně nakradu, budu spokojený, jenže to už jsem přelezl mantinel. Naopak pokud budu hodně makat v rámci mantinelů, chci mít zajištěno, že výsledky mé práce mi nikdo nevezme.
    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2012 10:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Ty mantinely považuji za součásti uvedených bodů (např. krádež je IMHO de facto deformace trhu nebo souvisí s narušením osobní bezpečnosti, obecně řečeno). Mantinely nad rámec tohoto patří jednoznačně k násilnickému státu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2012 17:24 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Aha, takze pro spokojenost lidi, kteri chteji krast, sebereme tvurcum a distributorum jejich svobody. To je tedy svoboda jako blazen ;-) Nuti snad nekto ty lidi na ty filmy koukat? Zemrou snad kdyz neuvidi posledni film??? ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2012 17:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Je absurdní, aby stát garantoval (kopírovací) monopol v marginálním odvětvím. K tomuto tématu viz např. částečně Johanna Blakley: Lessons from fashion's free culture.

    Co se stahovačů týče, za (společensky) mnohem podstatnější považuji tvorbu odvozených děl a jejich redistribuci.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2012 17:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Statistiky BSA? Child please. Že s lokim věříte tomu, že to jde, je asi jasné každému, kdo čte vaše komentáře. Jak to ale chcete udělat? Máte něco lepšího než jen "Nevím, ale určitě to nějak jít musí!"?
    3.7.2012 17:22 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Máš lepší statistiky? Ukaž. Jinak já návrh řešení nemám, ale taky nemám politické ambice, jako páni piráti. Tzn. ti, kteří (kdyby se národ zbláznil) by se potenciálně mohli podílet na tvorbě zákonů.
    3.7.2012 17:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Tak počkat, tady čuchám "argument" typu "Vy zas bijete černochy". Já tady nějakou ČPS a její (ne)kvality vůbec neřešim, já se ptal lokiho, jak si v praxi představuje svou myšlenku realizovanou.
    3.7.2012 18:42 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Jenže celá tahle podčást diskuze vznikla mým komentářem, ve kterém jsem o pirátech mluvil. A kde jsem narážel na to, že právě oni nejsou schopni předložit jakýkoliv návrh řešení. A že to jsou právě oni, kdo by toto měli udělat vzhledem k tomu, že jdou do voleb.
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2012 18:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Já tam vidím zřejmou myšlenku: omezení v současnosti státem garantovaného monopolu. Není úkolem politických stran řešit např. existenční problémy korporací.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2012 20:09 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Jakého monopolu? Monopolu na co?
    3.7.2012 19:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    No, na tvůj komentář já nereagoval. ČPS jsem delší dobu nesledoval, takže nevím, jak na tom teď jsou. Nějaké ty výhrady jsem k ním měl vždycky.

    Nadruhou stranu ale, jestliže oni nedostanou šanci bránit společnosti proti útokům na soukromí a další svobody, kdo jiný to udělá? Jediná další strana, která v tomto směru vykazuje nějaké ambice, je KSČM, což teda děkuji, ale nechci.
    3.7.2012 20:09 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Já nechci, aby mě bránil někdo, kdo zvládne nanejvýš vykřiknout pár hesel, ale rozumnou alternativu není schopný předložit. Je možné, že je to jen jejich politickou nevyzrálostí, neschopností dobře komunikovat. Ale poslední dobou si myslím, že to je fakt tím, že jsou totálně mimo.
    3.7.2012 20:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Já nechci, aby mě bránil někdo, kdo zvládne nanejvýš vykřiknout pár hesel, ale rozumnou alternativu není schopný předložit.
    Alternativu k čemu?
    4.7.2012 07:11 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Například k ACTA a podobným dohodám.
    4.7.2012 10:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Proč je potřeba alternativa k ACTA?
    pavlix avatar 4.7.2012 13:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Aby byl nějaký podklad k buzerování obyvatelstva.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.7.2012 13:37 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Když pominu můj osobní názor na ACTA (nečetl jsem ji), pak přinejmenším proto, že je dost reálná šance, že někdy v budoucnu to přijde na stůl znovu. A nebude stačit jen proti tomu křičet, to pak nikdo poslouchat nebude. Bude potřeba přijít s nějakou alternativou, která bude problém řešit jinak.
    4.7.2012 19:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Já teda zatím nezaznamenal, že by ACTA nějaký problém řešila, spíš mi přijde, že vytváří problémy nové...
    4.7.2012 20:04 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    ACTA samozřejmě problém řeší - konkrétně ten problém, že já jako zadavatel podobné legislativní perly tady mám konkurence zcela neschopný obchodní model, šílenou cenovou politiku, s platícím zákazníkem zacházím jako s kriminálníkem a všemožně mu nejrůznějšími způsoby ztrpčuju život, no a protože nejsem schopen ani ochoten nic lepšího vytvořit, tak si snažím svůj byznys udržet uplácením (tedy pardon, lobováním) u zákonodárců a zběsilou kriminalizací. A samozřejmě protože se zdroje tenčí, jelikož už nejsem prakticky schopen vytvořit žádný kvalitní produkt, tak je třeba donekonečna parazitovat na zbytcích kvalitních produktů desítky let starých. A tak se ochrana duševního "vlastnictví" prodlužuje, a prodlužuje, a až bude hrozit, že by zas ty zlaté slepice mohly přestat snášet vejce, tak se holt zase prolobuje dalších dvacet let navrch.
    4.7.2012 20:09 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Jenže řešením toho, že je něco pro někoho subjektivně drahé popřípadě jinak nevýhodné, není začít krást...
    4.7.2012 20:13 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Aha. Zatímco druhá strana mne okrádat může zcela legálně, že. Viz výpalné za všemožné nesmysly, nebo soudruzi z OSA, Dilia, Integramu - a aby toho nebylo málo, tak si hlásí ještě další, např. "umělci" zvukaři, kteří své šoupání čudlíky považují za umělecký výkon.
    5.7.2012 10:11 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Zkusil sis to "šoupání čudlíky" někdy? Taková prdel, jak ti to možná přijde, to zase není...
    Quando omni flunkus moritati
    5.7.2012 10:15 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Jo, taky není prdel šoupat čudlíky v Airbusu. Tak si prosím tě zkus založit svaz pilotů - umělců a vybírat od cestujících výpalné. Pochopitelně se to výpalné nebude omezovat na zákazníky aerolinek, jak by k tomu piloti přišli, kdyby se někdo kochal jejich uměleckým výkonem zadarmo při pohledu na oblohu. Hádej, kam tě s tím pošlou.
    4.7.2012 20:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    No to není, piráti (ve smyslu ČPS) ale neříkají, že ano.
    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2012 20:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    …což obecně nemusí být pravda, ale to je fuk, protože netuším, proč sem pořád taháš nějaké kradení.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 4.7.2012 21:32 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Hele, co ty vo tom víš a co máš konkrétně na mysli? Pokud se něco, co už bylo volně šiřitelné, stane zase zpoplatněné ve smyslu autorských práv, to neni zase krádež z druhé strany a tedy porušení rovnováhy či porušení spravedlnosti?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.7.2012 20:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    No, však jo, to jsem myslel tím vytváří problémy nové. Ještěže to neprošlo.
    pavlix avatar 3.7.2012 22:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Máš lepší statistiky?
    Nepotřebuju lepší statistiky na to abych odmítal ty od prokazatelně zločineckých organizací.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.7.2012 22:39 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Máš lepší statistiky?
    Otázka myslím stojí jinak: má vůbec někdo nějaké statistiky, které by nebyly evidentně pochybné?
    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2012 23:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Teď jsem si to pustil. Ten odborář je neskutečný kretén.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Agent avatar 5.7.2012 13:11 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Já sem si pustil Hydepark s Bartošem a řekl bych, že si vedl dobře: Bartoš-Hydepark
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Agent avatar 5.7.2012 13:47 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Proč by měl politik vymýšlet obchodní model? Může mi to někdo říct? Mě to připadá, že vydavatelské domy nejsou schopny vymyslet funkční obchodní model a místo toho vymýšlí blbosti typu acta a pod.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Agent avatar 5.7.2012 13:59 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    "... nebyl chvílemi schopný vůbec smysluplně reagovat a dokola opakoval pár (nejspíš špatně naučených) "myšlenek", které ale neměli valný obsah"

    Tak přesně tenhle pocit mám z těch druhých dvou tam - Svěráka a toho emeričana.

    Škoda jen, že jim tam Bartoš neřekl, kolik dostává umělec z jednoho prodaného CD.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Fluttershy, yay! avatar 5.7.2012 14:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Svěrák občas řekl něco, co mělo hlavu a patu, ale dostal mě výrok toho odboráře, že bez copyrightu by neexistovalo umění.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.7.2012 14:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    5.7.2012 14:07 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Škoda jen, že jim tam Bartoš neřekl, kolik dostává umělec z jednoho prodaného CD.
    Tak. A ještě si mohli popovídat na téma holywoodského účetnictví a silně ztrátových "propadáků" typu Hvězdných válek, Harryho Pottera apod.
    Fluttershy, yay! avatar 5.7.2012 14:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Nebo na téma vzniku Hollywoodu (versus tehdejší situace okolo copyrightu).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Agent avatar 2.7.2012 23:26 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2012 23:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Podívej se na ten web pořádně...

    ...ale zahlédl jsem kdesi zmínku o tom, že v souvislosti s Hollywoodem probíhají jednání o rozšířených právech "umělců" na filmy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Agent avatar 3.7.2012 11:17 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    A jaký je rozdíl mezi tímto a jinými "seriozními" weby?
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2012 11:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eurohlasování o ACTA v úterý
    Že tenhle je seriózní asi jako Necyklopedia. (Což neříká nic o TV H@VNA a Plesku.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.