Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 18:06


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
paralaX avatar 15.3.2008 11:21 paralaX | blog: Last_Bullet
Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Snad ohnivé ne?
unknown_ avatar 15.3.2008 11:22 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hm, u mě jde gkrellm normálně rozšířit i na 1000 px.
pushkin avatar 15.3.2008 11:49 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
To on jde i s Clearellmem, ale zase nastane ten problém s odskakováním sloupců od okraje v panelech. Na to aby tam nebyl by ta bitmapa musela být 1000pix široká, což by mělo dva důsledky - jednak by značně narostla velikost souboru a jednak by se na úzkých gkrellmech ztratil efekt barevného přechodu. Alespoň tak mi to připadá, pokud máš skin, který tím netrpí, rád se mu podívám na zoubek ;-)
kotyz avatar 15.3.2008 18:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
u toho Yeti skinu to imho neodskakuje proto, ze ta bitmapa pro ukazatel neni slozena z kosticek, ale je jednolita, takze ikdyz se zvetsi nad fyzicky rozliseni ty bitmapy tak to neni poznat. a rozmer ma 120x484 px, 120 je to ma v nejsirsim miste, ktery odpovida ukazateli na 100% a syte cerveny. ale ikdyz se roztahne gkrellm pres pul obrazovky (pak vypada spis jako conky) tak by to nemelo vadit.

tak ted sem experimentalne overil, ze kdyz to dam nad 120, tak se starej problem prihlasi znova. ale neprojevi se to u gkrelltopu, ten pritom ma tu bitmapu jeste mensi, myslim ze 128x200 nebo tak nejak. ale zase vypada uplne jinak, je ulozena v xpm a buh vi, jaky dalsi triky se tam jeste uplatnujou. kouknout na zdrojaky toho pluginu by nebylo od veci. nicmene i sirku 120 muzem brat jako uspech, proti vychozim 60 ...

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 15.3.2008 19:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
Příloha:
mala ukazka zde, sirka 500
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 15.3.2008 18:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tech 120 je blbost, pokud to mas udelany podle toho myho skinu nebo podle skinu Yeti, tak by melo jit rozsirovat neomezene. sice nevim, jakej parametr v gkrellmrc na to ma vliv, ale metodou pokus&omyl by to slo zjistit. ten png obrazek s barevnym prechodem by na to nemel mit vetsi vliv, ten jen urcuje vyslednej vhled ukazatele. pokud by nebyl vykousnutej takhle do trojuhelnika, tak by ten prouzek nemel menit barvy s dylkou, ale zacinat na zeleny a koncit na cerveny (kouknete na zdrojaky pluginu gkrelltop, na ten obrazek. z nej sem chtel puvodne vyjit, ale nakonec sem si vypujcil ten ze skinu Yeti, kterej byl uz 'predzvejkanej').

zda se ze konecne po letech budeme mit poradny skiny na gkrellm, uz hodne dlouho sem se rozhoupaval k tomu udelat si vlastni, protoze ani jeden z tech cca dvou stovek co uz tady sou mi nesedel ...

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 15.3.2008 19:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
Příloha:
tak neomezene, jak sem se domnival, to nejde. viz vyse. overeno experimentalne.

ale myslim ze vim, jak z toho ven - gkrelltop. zkouknete tu bitmapu v priloze (zvetsil sem si ji na 1000% a porad vypadala dobre).

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
pushkin avatar 16.3.2008 17:00 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
Kouknout se na to můžu, jestli to provádí nějaký operace s bitmapami (nějaký zvětšení apod), který neumí gkrellm, tak jsme stejně nahraný. Alespoň já to ze zdrojáků nevykoukám a do zdrojových kódu gkrellmu už to neimplementuju vůbec :-)
kotyz avatar 16.3.2008 18:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
xpm je, zda se, lip 'natahovaci' nez png. ale myslim, ze gkrellm samotnej xpm nevezme, kdyz se mu predlozi misto png.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.