Portál AbcLinuxu, 27. dubna 2024 00:13


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
12.11.2011 20:45 __dark__
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Podle mě si odporuje "Malá velikost" vs "Většina implementace v hlavičkových souborech". Code bloat v C++ je právě způsoběný zbytečným umísťováním kódu do hlavičkových souborů.

Jinak ten abort při chybné alokaci je trochu drastický, nemyslíš :-) ?
inline void *operator new(size_t size) 
{ 
    void  *p = malloc(size);
    if   (!p)  abort();
    return p;
}
12.11.2011 20:53 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
No, když používáš templates, tak to ani jinam umístit nemůžeš, protože separace implementace od interface se s templates moc nedá. A ten abort .. asi jo. :D
13.11.2011 01:40 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
Co myslíš že dělá celej projekt GNU? Při nafailovaný alokaci provede exit().
12.11.2011 23:30 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Asi nejsem moderni, ale muze mi nekdo vysvetlit, proc lidi bavi porad dokola psat ty samy veci? Proc tu mame novou implementaci napriklad Stringu? To kazdej grafickej engine musi implementovat vsechno od zacatku?
12.11.2011 23:42 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
C++ string např. nepodporuje formátování (%s %f %i %d %l %x %p %c ...), implementace libstdc++ taky není zrovna efektivní, a mám rád když mám kontrolu nad svým kódem a nemusím řešit implementační rozdíly různých toolchainů.
14.11.2011 11:19 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
Mě by spíš zajímalo, kde na takový věci bereš čas. Mě by tohle napsat trvalo děsně dlouho, leda bych to měl jako fulltime job.
14.11.2011 14:21 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
Zde by šlo asi použít upravený reklamní slogan. Nemám tolik času abych mohl řešit problémy v cizím kódu. :-) Na druhou stranu, kdyby to takhle dělal každej tak by se malinko smazala jedna z výhod otevřenýho kódu. Každopádně autorovi fandím ikdyž tomu moc nerozumím. :-)
14.11.2011 15:30 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
Zde by šlo asi použít upravený reklamní slogan. Nemám tolik času abych mohl řešit problémy v cizím kódu. :-)
Nevím, mám přesně opačné zkušenosti. Ale o to mi vůbec nešlo. Já myslel kde celkově bere čas na to se věnovat takovému projetku, jedno jestli znovuvynalézá kolo, nebo vyvýjí zcela novou neokoukanou technologii. Většína mých projetktů skončila v tom lepším případě jako velmi zprasený proof of concept a to ne proto, že bych líp neuměl, ale prostě nebyl čas.
Každopádně autorovi fandím ...
Top já taky :-)
14.11.2011 15:56 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
Tak .. se musí vydržet a začít od malýho programu/knihovny, ale mít promyšlený design dopředu tak, aby se dalo dále rozšiřovat ;)
14.11.2011 16:51 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
No já právě většinou skončím u toho malýho programu. A když se mi to chce dodělat, tak začnu dlabat na design, zásady, prostě začnu prasit.
14.11.2011 15:52 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
no, kdybych měl daný design apod., tak se s implementací vlezu do týdne .. zas tak velký to není. Momentálně něco přes 6 tisíc řádků. Např. celý OctaForge má dost přes sto tisíc.
14.11.2011 16:49 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: OFTL - uvedení, funkcionalita, stav
Spíš kolik hodin...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.