Portál AbcLinuxu, 19. dubna 2024 08:43


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
4.1.2013 12:09 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nie je tu žiaden komentár, tak pridám tiež nejaké to video:))

pobúrená verejnosť

vlk zožraný, koza sýta
Bedňa avatar 4.1.2013 13:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
KERNEL ULTRAS video channel >>>
4.1.2013 13:33 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
je je multitalent, bratn
6.1.2013 11:45 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Tak to je muzikant až na půdu, klobouk dolů. Asi to u vás máte lepší, prosazují se mladí. Tady pořád řadí to normalizační mafie co mezi sebe nechce nikoho pustit.

Strašně příjemně mě překvapily Živé kvety.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
6.1.2013 13:57 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
no, to je Piussi...okrem toho píše dobré poviedky ( už som na ˇ*nu niekde tu odkazovala)

jej sestre režisérke hrozí trest petícia
6.1.2013 14:06 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ak niečo môže priviesť ľudí k vedomiu, je to umenie
6.1.2013 14:16 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
6.1.2013 14:40 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Super, klasici rock'n'rollu by měli radost :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
4.1.2013 15:07 su v německu
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Unfortunately, this EMI-music-content is not available in Germany because GEMA has not granted the respective music publishing rights.

blbci :-(

5.1.2013 14:47 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tak pridam este jeden vtip, co som citala v jednej diskuii:)... je mimo temu:))

hadat sa s krestanom je ako hrat sach s holubom...povala vsetky figurky, poserie sachovnicu a potom odleti za svojimi sukmenovcami rozpravat o vitaztve.
6.1.2013 00:30 agnostik
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
zato miliantni ateisti si velmi radi seru do vlastneho hniezda. neboj nic, koniec krestanskej civilizacie je blizko, spomen si na to ked ti budu robit zensku obriezku.
6.1.2013 05:41 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
nie som militantná ateistka, ale ten vtip veľkú časť tých militantných kresťanov, vystihuje:)
spomen si na to ked ti budu robit zensku obriezku
ježííš, nestraš! :-)
6.1.2013 05:42 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
bez čiarky pred vystihuje:)
5.1.2013 16:13 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
SKK: že prý se teď budou muset na Slovensko pašovat kondomy :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
5.1.2013 16:58 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Najlepšia značka kondómov je česká, nie? Ale firma už má údajne nemeckého vlastníka. Takže slovenských katolíkov nemožno podozrievať zo zavedenia embarga na české výrobky:).
5.1.2013 17:09 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Napadají mně 2 možná vysvětlení :

1/ dojemná snaha o výrazné zvýšení počtu slovenských daňových poplatníků

2/ nelidská intrika za účelem decimovat slovenský národ rozšířením AIDS
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
5.1.2013 17:32 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Už každá trinástka berie hormonálnu antikoncepciu. To síce proti AIDS asi nepomôže, ale v budúcnosti to môže pomôcť znížiť počet dôchodcov, lebo pokiaľ viem, tak nikoho nezaujíma, že popri tej antikoncepcii užívajú aj cigarety, alkohol a iné povzbudivé látky a majú v rodine napr. cukrovku, sklon k cievnym ochoreniam alebo rakovinu prsníka(súkrmný prieskum medzi mladistvými požierateľkami antikoncepcie).

Inak, neverte, že by katolícka cirkev mala až toľko ovečiek, ako tvrdí KDH. A aj ten zvyšok je na ňu nasratý po odvolaní Bezáka.
5.1.2013 17:48 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
každá trinástka berie hormonálnu antikoncepciu
Nevím, mezi třináctky nechodím, ale to tvrzení mě docela překvapuje. Holt už rozdíl víc než jedna generace...
po odvolaní Bezáka
Je otázka jestli za tím skutečně byla jeho neochota trvat na oficiálních církevních dogmatech nebo jestli někomu přerůstal přes hlavu...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
5.1.2013 18:01 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
no, ja som v dennom styku s 15-kami :)... tehotných býva dosť už aj v prvom ročníku (nielen Rómky)...

ten Bezák je skrátka moderný kňaz, príliš svetský a demokraticky zmýšľajúci, a to tá konzervatívna cirkev neznesie... kamarát roky robí na bisk. úrade, Kristus by ich vyhnal z chrámu:)
5.1.2013 18:25 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
tehotných býva dosť už aj v prvom ročníku
Tak to to s tou hormonální antikoncepcí nebude až tak horké :-(

Já to vidím na vliv těch různých seriálů a telenovel. Kolega má jednu patnáctku doma a ta údajně bez mejkapu nevyjde na ulici. Jeho žena tvrdila, že mladá stráví v koupelně třikrát víc času než ona.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
5.1.2013 18:53 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ale je...je to pre gynelógov asi dobrý biznis, keď to tak propagujú, a čo by dievča nespravilo, aby nemalo vyrážky

to s tými kúpeľňami už platí aj pre chlapcov... som zvedavá na vyúčtovanie vodného a stočného:)
5.1.2013 19:08 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Máte doma metrosexuály ?-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
6.1.2013 04:48 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
my tu nemáme metro:)

začalo to "čekim", tak niečo od neho pre pamätníkov
6.1.2013 05:19 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
oprava:) toto je ona
6.1.2013 11:16 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Tak to je skvělý nářez !!! Ale ani ten Müller není k zahození, já od něj nejradši tuhle vykopávku. Rytmicky úžasně živé, v našich končinách dost vzácný jev.

K těm metrosexuálům: jen jsem si vzpomněl, že za mých mladých let každému chlapci stačilo mýdlo, zubní pasta, šampón, krém na ruce a hlavně hřeben elegantně vyčuhující ze zadní kapsy u kalhot :-)

A mimochodem, spíte někdy?
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
6.1.2013 11:36 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Spím prerušovane... včera v noci sa balil syn, už mal odísť do BL, ale zistil, že nemá kľúče... ja som po troch koláčoch(jeden sa nevydaril, omylom som do neho namiesto oleja naliala ocot:)) zaspala pri telke a zobudilo ma to pátranie po kľúčoch. Syn ešte spí:).Ale už končia prázdniny, tak musím nabehnúť na nejaký základný režim:).

Hrebeň v zadnom vrecku(zelený) a bokombrady:) ...
6.1.2013 12:09 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ta išče dva špivajuce vyhodňare:)

Prešov + Humenné
6.1.2013 15:11 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Ten se španělkou je jeho brácha?

V našich krajích bylo Humenné noční můrou každého brance...

A ještě, čo myslítě Kefalín tým bokombrady ?
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
6.1.2013 16:55 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
nie, to je Tásler z IMT Smile:)

Humenné- koniec sveta, však? Ja som tomu ďalekému východu prišla na chuť, keď som cestovávala na služobky po tých kresných mestečkách(okrem toho, že som strávila dosť rokov v tom Prešove a v Košiciach a som polovičná východniarka, takže tú náturu mám čiastočne v sebe a veľmi jej rozumiem:)). To je dnes zdroj energie na smutnom Slovensku.

Neviem, čo je Kefalín:)) a bokombrady sú toto ( kopletný dizajn zo 70. r. som nenašla :))
6.1.2013 17:27 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Aha, pejzy !

Já měl za to, že to zná každý: Černí baroni vojín Kefalín
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
6.1.2013 17:46 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Nikdy som to nevidela celé:))... asi preto ma to nelákalo, že to bolo také "kultové"... trochu som z toho zakaždým zhliadla, ale nejako ma to nebralo (podobne ako ďalšie z tých "porevolučných" smelých umeleckých výpovedí o nedávnej minulosti). Asi som kacír, ale pripadá mi to ako mantinelizmus - od servilnosti k opačnému pólu.:(
6.1.2013 18:05 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ak mi je za ničím ľúto, sú to ruské perestrojkové filmy... pár kníh z tých čias mám, u nás vychádzali napriek tomu, že sa to asi veľmi nehodilo tým neostalinistom do krámu... medzi nimi bolo veľa tragikomédií, pri ktorých sa isli slzy do očí a boleli brušné svaly... neboli také schematické ako tí Čierni baróni
6.1.2013 18:25 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Knížka vznikla už před devětaosmdesátém a protože nemohla vyjít, šířila se strojopisnými opisy. Nepopírám, že z hlediska uměleckého není nic moc, ale tím kultem se opravdu stala. Škvoreckého Tankový praporje ale literárně lepší.

Měl jsem vzdáleného příbuzného, který v těch Technických praporech sloužil se Švandrlíkem, zemřel po padesátce, dost možná se na tom ta služba podepsala...

Ale, radši sem dám odkaz na jemný vojenský humor :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
6.1.2013 18:47 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Nečítala som ju, čítala som práve recenzie na film a seriál, s niektorými recenzentami sa môj dojem úplne zhoduje(táto sa týka seriálu recenzia). Možno som zachytila tie epizódky z neho... Tankový prapor som sfilmovaný videla, ale tiež ma to až tak neoslovilo... a to som kedysi hltala Mňačka:)...a všetko o 50. rokoch, pretože moja mama mi doma dávala lekcie občianskej náuky a potom sa divila, že sa hádam s učiteľmi:)
6.1.2013 19:00 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Připomněla jste mi legendární historku o učitelce, která s vážnou tváří dětem tvrdila, že Plzeň osvobodili sovětští vojácí převlečení do amerických uniforem.

Tuhle písničku ale tedy nemusím...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
6.1.2013 19:47 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Minule u nás v škole prišli na prednášku členovia Zväzu protifaš. bojovníkov, malo to byť o povstaní(sme na povstaleckom území), väčšina z nich sa narodila až po vojne, boli to dediči tzv. "255-iek"...Neviete si predstaviť, ako som trpela, lebo som sa nemohla pred žiakmi smiať! Pripomenulo mi to Obecnú školu a vyučovanie dejepisu učiteľom Hnízdom:)...
6.1.2013 20:04 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Holt je to dobrý kšeft být profesionálním partyzánem v době míru :-(

Nedával jsem sem tu písničku už dřív?
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
7.1.2013 02:16 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ja alebo vy... poznám ju:)... (zase spím na veršíky) DN
6.1.2013 19:03 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Pre tých chalanov muselo byť v 18-ke strašné pomyslenie, že na vojne strávia (stratia) 2!!!! nekonečné roky. A keď a vrátia, budú mať mladosť už za sebou:).Odhliadnuc od tej pre adolescentov nenávidiacich akékoľvek obmedzovanie neznesiteľnej autokratickej organizácie v armáde a od toho, že bola mocenským nástrojom totalitnej politickej moci. Museli sa ostrihať, navliecť si namiesto rifiel tie zelené gate:)- už to samo osebe bola potupa. Naučiť sa nemyslieť a poslúchať- pre niektorých psychické týranie. Ale pre toho môjho naj-najmladšieho by som nejakú tú vojenčinu brala všetkými desiatimi!!!

( našli sa kľúče!!!! hurá!!!)
6.1.2013 19:08 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Řečeno Amigovým slovníkem vyfasoval každý dva roky natvrdo za to, že mu narostlo péro :-(
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
6.1.2013 13:21 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Tak mi napadlo... Na Čekovského vystúpenie prišli plné námestie Rómov a vôbec ich neuráža, že ich etnikum imituje, naopak, berú ho ako svojho:).kurz rómštiny

Neviem, či Vám to pôjde(či to zas nebude na území ČR nedostupné), ale tu je ukážkatoho multitalentu a ešte Jaro Filip- Čekovský : Milovanie v daždi stojí to zato!
7.1.2013 00:02 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Jaro Filip- Čekovský : Milovanie v daždi stojí to zato!
uff, už prve jsem měl na jazyku něco o tom, že nechápu, co s tím exotem všichni máte, nicméně říkal jsem si, že vám do toho nebudu kecat, proti gustu žádnej ... ale tohle už je na mě trošku moc - vydržím toho dost, ale tohle jsem teda doposlouchat do konce nezvládl (a to jsem dneska přežil už i Rudu z Ostravy) :-/

jako jo, tak prstíky má šikovný, s hlasem to taky není nejhorší, ale co s tím předvádí, to patří někam do cirkusu, a ne připomínat Filipa, blé :-(
7.1.2013 02:14 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
nechápu, co s tím exotem všichni máte,
to je to!
7.1.2013 08:23 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
v noci som nemala čas, musela som pokračovať v spánku:))... tak teraz:

najlepšie čo máme

To je práve ten naturel, ktorý sa na ňom môže zdať nezasväteným podozrivý. Dokáže sa živelne zabávať, je svoj... žiadna hra na Úúúmelca maloslovenského formátu:). Nešaškuj, lebo ťa nebudú brať nikdy vážne... už som také rady niekde počula a niečo na tom bude.

("Partičky" a podobné vtipné relácie nepozerám, iste, niekto si môže tam účinkujúcich potom zaradiť do poklesnutých žánrov, čo na mňa zrejme neúčinkuje. Podobne ako mi nevadí jeho spoluúčasť na tomto štýle neprístupnom pre ľudí s vyšším IQ:)), tak ako mi nevadí ani ten štýl.

Ale aby bolo zrozumiteľnejšie, čo chcem povedať: on žiadnej z tých skladieb (niektorých je autorom) neublíži, len si ich podá po svojom, inak, než tí pôvodní interpreti- a vždy zaujímavo a originálne. Je ozaj všestranný, skladateľ, hráč, interpret, klaun / toto je skvelá vec!) - trochu sa obávam, dokedy môže vydržať niekomu tá energia pri tej výbušnosti (typické pre východniarov:)).

Takí tvoriví ľudia ako on sú dar od Boha:).

7.1.2013 11:34 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
á, Partička, mně se zdálo, že ten xicht odněkud znám ...

no, jedna věc je být originální, a druhá za každou cenu originální

aneb když dva dělají totéž, není to vždycky totéž

ohledně standing ovation (ach bože ... co je zase špatného na "potlesk v stoji"?), nevím, komu kdo tleskal, nicméně měje na paměti popularitu Evy a Vaška, nějací plácalové jsou mi někde - čas ukáže, kdo si za 50 let vzpomene na Čekovského tak, jak se dnes vzpomíná třeba na Grossmana nebo Šlitra
7.1.2013 11:34 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
měje => maje

achjo :-(
7.1.2013 17:16 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
To je smiešne:). Je vidieť, že nemáte o slovenskej jazzovej a rockovej tradícii ani šajnu. Je mi to jasné už z tých výrokov na adresu tých hudobníkov spomínaných v odkazovanom článku, ktoré sa nemajú o čo oprieť. A tie sa nedajú oddiskutovať.:-))

niečo od Vaška

a niečo od Evy

pavlix avatar 7.1.2013 17:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
To je smiešne:).
Co je směšné? A na jakém základě a proč se to vlastně snažíš kavola shodit?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.1.2013 18:40 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Smiešne je to prirovnanie k Vaškovi a Eve. Nedá sa to ako som napísala ani vyvracať, pretože je to nepodložená hlúposť. Ten vyslovený súd. Nie kavol.

Zato voči tebe budem osobná. Stále neviem, či je to u teba len nedostatok vtipu, to tvoje vyrypovanie postráda humor, a tak vyznieva skôr iba zlomyseľne.
pavlix avatar 7.1.2013 23:44 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Má otázka humor skutečně neobsahuje. To bude asi tím, že byla myšlena zcela vážně.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.1.2013 00:00 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
áno, ty si vážne nedokážeš dať rady so svojimi animozitami, dlho som si nahovárala, že ide iba o hluboké nedorozumění, ale nie, ty to robíš cielene a ja na to už kašlem. Aj tebe dobrú noc.
pavlix avatar 8.1.2013 07:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Nezájem.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.1.2013 14:21 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Zase si klamal. Nezájem sa prejavuje inak. Ty máš záujem nahlas deklarovať svoj nezáujem:).
7.1.2013 21:13 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
To je smiešne:).
Co je směšné? A na jakém základě a proč se to vlastně snažíš kavola shodit?
Ako vždy, prídeš, švihneš si bičíkom zozadu a ujdeš.-). Zbabelé a hlúpe. Priehľadná manipulácia. Snažíš sa sugerovať iným, že sa ich snažím zhadzovať. Je to jednoducho zbabelé podrazáctvo, nič viac.
7.1.2013 22:15 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
To je smiešne:).

Smiešne je to prirovnanie k Vaškovi a Eve.
jsem rád, že jsem aspoň pobavil

nicméně zajímalo by mě, co je na tom směšného ... pro mě je to spíše smutné, že lidi jsou ochotni tleskat ledasčemu, a tedy míra úspěchu není v žádném případě měřítkem kvality (pročež z nějakého sebepochvalného článku o tom, jaký jsme zorganizovali skvělý koncert, kde lidi standovali a ovacovali, nelze vyvozovat, že je to to nejlepší na Slovensku)
Je vidieť, že nemáte o slovenskej jazzovej a rockovej tradícii ani šajnu.
mno, možná je tu jen jistá jazyková bariéra, nicméně slovy "ani šajnu" bych v tomto kontextu nehodnotil někoho, kdo zjevně zná teho, čo hrával s [...] iba druhým v rade veľkých pri Bohu, a v souvislosti s "vrcholem večera" z odkazu, tedy Vargou, dává link na vrchol (nebo aspoň jedno z těch lepších období) jeho tvorby; ale to je vcelku buřt, anžto bez mučení přiznávám, že nějaké slovenské jazzové a rockové tradice jsou mi vesměs někde, neznám pořádně ani českou scénu

podstatné je, že naprosto nechápu, proč bych vůbec musel "mít šajnu" o nějakých tradicích k tomu, abych směl vyjádřit svůj názor na nějakého současného muzikanta?
Je mi to jasné už z tých výrokov na adresu tých hudobníkov spomínaných v odkazovanom článku, ktoré sa nemajú o čo oprieť. A tie sa nedajú oddiskutovať.:-))
ach ano, těžko se opírá a diskutuje, když něco neexistuje ... tedy alespoň nevšiml jsem si, a to bych jako autor příspěvku o tom snad něco vědět měl, že bych mluvil o více hudebnících z onoho článku, tedy ještě o někom jiném než o Čekovském?

- propašování odkazu na Vargu do otázky týkající se publika snad za "výrok o hudebníkovi" považovat nelze ...

a pokud vznikla nějaká mýlka, tak "plácaly" myslím ty, co tam ve stoje plácali
niečo od Vaška
hmm, chlapec má příjemně vyladěný booster ... ještě kdyby tak měl vyladěnou doprovodnou kapelu, hodil by se mu tam Ringo Čech se svými kvintolami :-)
a niečo od Evy
totálně vo ničom ...
7.1.2013 23:14 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
1. napísala som, že je to smiešne, lebo som nechcela priamo napísať, že je to urážka, - predstavila som si toho, čo ste ho tak dali dolu, a on by sa neurazil... asi by sa iba zasmial, možno by ho to inšpirovalo k nejakým novým improvizáciám (potlesk si rozhodne zaslúži - pričom nemám na mysli nijaké žartíky do Partičky, na tej sa ani nebavím, ak sa náhodou zobudím a ona beží v telke, prepnem na niečo, čo uspáva lepšie )

2. Varga je vrchol večera, lebo je služobne najstarší:)/už klasika ako títo ... ale všetci tam spomínaní sú trieda, občas asi musia robiť aj niečo čo ich uživí s niekým všeobecne populárnym ( Muller:)), aby mohli robiť, čo ich baví

3. no, mne napr.veľa nehovoria pesničky a divadlo Suchého a Šlitra a už vôbec nie Suchý a Molavcová... nevyhovuje mi ten žáner a ten druh ukecaného humoru... chápem, že to vo svojej dobe bolo niečo nové, že tomu ľudia dávali politické podtexty... ale Voskovec a Werich, to ma baví stále, z Wericha pre mňa ten humor stále nevyprchal, mám rada Svěrákove filmy, ale tá cimrmanologie ma už nudí:)... alebo neznášam muzikál, a napriek tomu uznám, že v ňom môžu účinkovať výborní tanečníci alebo speváci... alebo by som nešla na tri dni moknúť do Čiech do stanu na nejaký metalový festival ako môj syn - no zrejme, ak mu to zato stojí, niečo na tom bude- na mňa to pôsobí ako na psov a mačky ohňostroj:)

4. čakala by som nejaký pádny argument, prečo tí dotyční sú podľa Vás na úrovni Evy a Vaška:))... ak teda malo ísť o názor, a nie o nejaký letecky rýchly subjektívny dojem

5. plácalovia a hroziči:)...ja mám skôr rada komornejšie prostredie, a títo muzikanti asi nevypredávajú športové haly...teda, pokiaľ nie sú zapožičaní populárnymi spevákmi, ktorí tie haly vypredávajú( Muller:))
8.1.2013 12:11 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ad 1 - ono spíše záleží, zda to chce být jako urážka chápáno, že ... po stránce technické jej nijak neshazuju, a po stránce projevu, pokud posílám do cirkusu někoho, kdo účinkuje (snad dobrovolně) v pořadu typu Partička, pak tedy opravdu nevím, jestli by to nechápal spíš jako pochvalu ...

ad 2 - vztahem šedin k popularitě bych si nebyl tak jist ... k odkazu, vida název, přišla na mě taková asociace ...

ad 3 - "a už vôbec nie Suchý a Molavcová" - tak to se shodnem ;-)

nicméně když píšu čas ukáže, kdo si za 50 let vzpomene, tak to máme právě toho Šlitra, po kterém se dnes jmenují čtyři ulice ... a nikoli Osvobozence, to je plusmínus 80 let, ne 50; Cimrman sice bude 50 brzy slavit, ale hlavní rozmach byl v polovině 90. let a dodnes je živ, byť jen napůl, takže to není dobrý příklad

ad 4 - já prozměnu stále čekám na vysvětlení, kde někoho stavím na úroveň Evy a Vaška?

toto duo jsem zmínil pouze pro názorné předvedení principu, že popularita nejde ruku v ruce s kvalitou (že z popularity nelze dovozovat kvalitu)

ad 5 - to je vlastně k bodu 4, takže se nakonec shodneme, že popularita ("vyprodávání sportovních hal"(*)) není nutnou podmínkou kvality? - výborně, a shodneme se tedy i na tvrzení, že popularita není postačující podmínkou kvality?

(*) v této souvislosti se mi ovšem asociovalo, že mě mrzí, že jsem onehdá na Pražském jaru nezastihl jednu vyprodávačku sportovních hal ...
8.1.2013 13:15 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
po prvé: Vôbec neposudzujem niekoho podľa toho, v čom všetkom účinkuje. Úplne chápem, že tí ľudia musia z niečoho aj žiť. Chodia na aj firemné akcie, kde manažment predstiera utužovanie a budovanie rodinných vzťahov vo firme:) a hrajú tam pre tie vyzubené ksichty. Z niečoho musia aj existovať. Podstatné je, či popritom aj niečo zaujímavé a svoje (pre seba) tvoria, alebo iba kalkujú s tými tleiskačmi a hrozičmi na plných štadiónoch.

po druhé: neviem aké šediny máš na mysli:), snáď nie moje... a pokiaľ ide o tú ukážku, nudná tuctovka a klišéovitý zlý text

po tretie: no aspoň na niečom:)... ale inak mi vôbec nevadí, ak sa nezhodneme:)... mňa aj tak nedonútiš povedať, že sa mi páči niečo, čo sa mi nepáči a naopak... nie som nijaký odborník, sama nezahrám na ničom ani notu, mám len svoj vlastný neomylný cit, čo je to pravé orechové... a občas sa možno trafím aj do vkusu niekoho iného, no nie je podmienkou;-)

po štvrté: vyznelo to tak, že Čekovského (cirkusanta) a tých na jeho úrovni a na jeho vlne, prirovnávaš k Eve a k Vaškovi a publikum, ktoré ich vyhľadáva a tlieska im v stoji k fanúšikom jednoduchej zábavy typu Eva §Vašek

po piate:ďalšia zhoda- v oboch smeroch; v prípade Čekovského sa skôr bojím, že mu tá púopularita uškodí,lebo pre fanfóny a Lakatošov nebude mať čas na poriadnu robotu:)... má v sebe takú iskru, že priťahuje všetky vrstvy - každú niečím iným ( jeho humoru možno celkom nerozumieš, je z dosť rázovitého prostredia, ktoré nepoznáš - ja sa jeho imitáciám smejem, pretože sú presné!!!keby namiesto toho kreslil, povedala by som, že je výborný karikaturista- a na to treba zvláštny talent tiež)

po piate:? vidím, že pozorne sleduješ moje odkazy:)... ale pokiaľ ide o anushku a pod., ja by som si zas sama od seba počúvanie indickej hudby nevybrala, mala som to teraz cez prázdniny ako zvukovú kulisu... ja tomu nerozumiem, to môj syn tomu (nie práve anushke) druhu hudby nejako prepadol( okrem toho death metalu atď-), ja mám rada skôr všetko odvodené od jazzu, tie východné záležitosti ma až tak asi (ani tá filozofia) neberú ... ja skôr niečo jednoduchšie:))
8.1.2013 22:20 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
1) doporučil bych návrat na začátek této části diskuse, já jsem fakt nevěděl, odkud toho člověka znám, dokud to tady nepadlo, těžko jsem ho tedy dle toho mohl posuzovat ... no, možná nějaké podvědomí ...

takže bych spíše považoval za pozitivní (v jistém smyslu ...), že na základě ukázky něčeho jiného jsem jej zařadil tam, kam se sám řadí - ono žít se dá i z platu dělníka, netřeba kvůli tomu ohýbat hřbet a účinkovat v něčem proti své vůli

2) s těmi šedinami jsem myslel to, že Varga nemusí být "vrcholem večera" jen protože je "služebně nejstarší", et vice versa

3) já jsem nikoho k ničeho takovému nenutil, opět doporučuju návrat na začátek, kde říkám "nechápu, co s tím exotem všichni máte", tedy vyjadřuji vlastní podiv a zhnusení, nenařizuju nikomu stejný vkus

a že se potom nenechám přesvědčit o nesporných uměleckých kvalitách, které tam ovšem já jaksi nevidím, to přeci neznamená, že bych někomu říkal, že se mu to nesmí líbit - ať si lidi poslouchají co chtějí, ale ať v tom probůh nehledají něco, co v tom není; ostatně nemohu si dělat žádné iluze, když vím, že jsou za určitých okolností ochotni poslouchat i mě, a to, jak mizernej muzikant jsem, vím poměrně přesně (pročež nezpívám střízlivej, abych se vůbec snesl :-))

4) ok, tak jsme si to snad vyjasnili ...

5) Lakatošov? :-)

no, mně ta jiskra jaksi míjí, a pokud spočívá pouze v tom, že je k tomu potřeba nějaké hluboké znalosti souvislostí, pak je asi jasné proč - jen mi to jaksi neštymuje s tím Milovaním v daždi, kde autora i několik různých verzí původního interpreta (a některé z nich by si IMO též nezasloužily spatřit světlo světa) znám ...

5+) nesleduju, prostě jsem přemýšlel o té hudbě, co vyprodává sály a není zrovna jedničkou v Esu ...

ha, teď jsem se podíval na wiki v souvislosti se zmínkou o jejím otci a hraním v Československu ještě před tím, než se mezinárodně proslavil, a vidím, že Ravi v prosinci zemřel ... smutné :-( (i když, v 92 letech, to je vlastně dobrá zpráva ...), a smutné že se o tomto dovídám tímto způsobem, ani v jednom zdroji zpráv co se ke mně dostanou o tom nebyla zmínka :-(
Bedňa avatar 8.1.2013 22:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Som si hovoril, nezapojím sa, ale nedalo mi.

Marián Čekovský je výborný zabávač, kamarát sa s ním osobne pozná a hovorí že je s ním fakt prdel. Výroky ako "Poďme na Štrbské Presso dáme kávu" sa stali legendárnymi.

Je výborný muzikant, no on je s umením ďalej, tak medzi muzikantmi je fakt legenda a to čo tu postuje SKK sú fakt blbosti.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
8.1.2013 23:44 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
je fakt legenda a to čo tu postuje SKK sú fakt blbosti.
ty aby si im tu nevliezol do zadku-to by som sa divila. Aj vlk sýty, aj kza celá, lenb si ich nerozhnevať, keby si napísal, čo si naozaj myslíš. Ak chcú osobne útočiť na SKK, tak sa pridáš- nebudeš predsa za blbého Slováka, ty si iný, ty si múdry Slovák:), nepasieš ovce ako ja, si civilizovaný. Vieš čo? nemáš štipku hrdosti! A teraz sa mi uľavilo, už som to mala dávno na srdci, bratn.

A keď si taký génius, nájdi ty niečo, čo stojí za to, aby si to postol , ty blowjoboperator! A trochu sa vzmuž konečne!
pavlix avatar 9.1.2013 00:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Je výborný muzikant, no on je s umením ďalej, tak medzi muzikantmi je fakt legenda a to čo tu postuje SKK sú fakt blbosti.
A máš od něj v zásobě něco co stojí za poslech?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bedňa avatar 9.1.2013 18:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Ty vole sa sem vrátim a tu je nablito viac ako to dokážem ja po púlke slivovice :)

Na trubke je toho málo a čo je, tak točené z mobilu. No stačí si pozrieť jeho životopis a hodiť to Googla a pridať download (prípadne pridať jazz days), nerád by som sem dával linky na share servery.

Inak sa musím SKK ospravedlniť, prehliadol som v tých nekonečných textoch Free Faces to je dobrá muzička, v nejakom podobnom projekte ešte hral, ale už neviem názov.

Jazzík s trubky.

Popík

Dokáže zahrať všetky žánre, spolupracoval s veľa v Česku a Slovensku známymi spevákmi (teda nie len ČS), ale jazz mu fakt sedí, len som prekvapený že toho je tak málo na trubke, teda asi to nieje hlavný prúd.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
pavlix avatar 9.1.2013 19:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Inak sa musím SKK ospravedlniť
Pozdě, už jsi zaškatulkovaný a navíc do škatulky se mnou :).

Tak k tomu jazzu se přidávám, ten dává smysl. Popík je popík, takový čistokrevný :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bedňa avatar 9.1.2013 22:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Zaškatuľkovala nás, pretože nás ma rada a cíti silu slobodného softvéru a slobodného myslenia. No aj s Kavolom to už nebude švédska trojka :D
KERNEL ULTRAS video channel >>>
10.1.2013 00:03 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
pekne si notuješ s niekým, kto si o tebe myslí, že si slovenský blbec
10.1.2013 00:05 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
tak tomi okres-čekovský:)... to sme si to už tu hrali, asi v Zmiji u Daga:))
pavlix avatar 10.1.2013 00:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Spíš cílí sílu svobodného vyjadřování, kdy lze psát úplné sračky a nikdo to nesmaže :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
10.1.2013 01:24 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Úplné sračky si tu písal ty a som rada, že ti ich už nikto nezmaže. Tu sa totiž ukázal v plnej kláse tvoj charakter. Iste, toto je len virtuálny svet. Ale aj cezeň preráža charakter. Zamiešal si sa do tejto debaty nie preto, že by si potreboval vyjadriť svoj názor na Čekovského (ne)umenie, ale potreboval si zhodiť nejaký môj názor, rozumej: moju schopnosť niečo správne posúdiť:). Potom si sa Bedňovi vlichotil, keď si súhlasil s tým, čo si predtým "oponoval"- lebo ty vždy potrebuješ niekoho do tandemu, keď útočíš. Sám, to si sa pokakal. Dobrú noc.( Viem, nezájem:)).
10.1.2013 01:25 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
sám by si sa pokakal
Bedňa avatar 10.1.2013 08:17 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Neútočí na teba, píše o našich sračkách, tak nám ich neber.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Bedňa avatar 10.1.2013 08:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Musíme tu niečo zanechať pre ďalšie generácie :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
10.1.2013 00:37 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Tak k tomu jazzu se přidávám, ten dává smysl. Popík je popík, takový čistokrevný :).
Zrazu! Pozoruhodné, ako vieš obracať, ako sa ti to práve hodí.A v tej škatuľke s tebou nie je zatiaľ nikto. Si tam sám.
10.1.2013 00:18 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Free Faces to je dobrá muzička
Ja som ich ako si videl neprehliadla, dokonca hlavný spor bol o to, že je všestranný, multitalent, talentovaný ako tí z tej dobrej muzičky:), , ale hlavný spor bol o to, že sú to všetko hovadiny, slabota:) ... snáď by to ešte mohol vylepšiť F.R. Čech:).

Pavlix použije kohokoľvek, aby si mohol nakydať:). Ak ti to lichotí, len pokračuj.

10.1.2013 20:01 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Bedňa, tu máš ešte jednu "blbosť" ako odškodné za to, že som ti konečne zavesila na nos, čo ma už dávno svrbelo na jazyku.

CD+Č
Bedňa avatar 10.1.2013 20:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
To som už videl, ale toto mu nesedí.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
10.1.2013 20:22 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
preskakoval mu hlas, mal asi už v sebe tú tvoju slivovicu:)... ale ten záver bol dobrý:)
Bedňa avatar 10.1.2013 20:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Zabávač je výborný a hlavne ho to baví. Takže dosť často robí veci čo niesu moc umelecké ale pobavia jeho a aj väčšinu populácie.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
10.1.2013 21:07 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Myslím, že sa hlavne tými svojimi srandičkami baví sám:)... Na tých ksichtoch "z krivého zrkadla", keď napodobňoval tých prešovských a košických rómskych metalistov som sa smiala, keď som to videla prvý raz, až mi slzy tiekli. Je prirodzený, nič nehrá. Parobek jak ma buc.
Bedňa avatar 10.1.2013 21:15 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Hlavne aby mu to vydržalo :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
10.1.2013 21:32 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Tak to som niekde napísala kavolovi... že či mu tá energia dlho vydrží... ale za reklamu platia viac ako za umenie a za štěstí si prachy nekoupíš:). A potom, v tej brandži sú veľké výdavky. Máš okolo seba plno ľudí, ktorí sa chcú baviť za tvoje. Tiež mám obavu, že sa nechá požrieť:). Škoda by ho bola.
10.1.2013 20:23 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
tu bol na Cigánskom dni:)) a Cigáni boli úplne nadšení z jeho vystúpenia, spievali s ním
9.1.2013 00:33 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
tak kde si s tými ukážkami, čo stoja za to, ty dedko vševedko?
9.1.2013 00:56 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
kam si šiel? hľadať toho kamaráta kamaráta, čo sa osobne pozná s čekim (videl ho hrať raz v Humennom TU :), a teraz ten kamarát kamaráta nahráva s čekim jeho najlepšie skladby, aby si mal čo postovať a nes.ať si do h.by
9.1.2013 11:03 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Kde si? Maľuješ poľovnícke výjavy? :)

Pozerám, či si už našiel od čekiho, s ktorým sa osobne pozná kamarát kamaráta, na internete nejaké skladby,čo by neboli blbosti, ako boli tamtie, ktoré som postovala ja.

No ale vyzerá to tak, že si sa stratil, alebo vytratil - vyber si:). Tak napíš aspoň, ktoré z tých jeho vecí sú tutovka, keď už si sa raz aspoň zaručil za kvalitu čekiho ako zabávača a muzikanta:). Alebo si s tými tvojimi skoro osobnými stykmi s uznávaným zabávačom a hudobníkom len kecal? A vôbec nemáš kamaráta, s ktorým si sa chválil? Hááá?;-)
8.1.2013 23:16 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Stačilo mi pár videí, abych poznal, že Čekovský je opravdu skvělý muzikant. A je nepochybně lepší, když masy baví někdo takový, než aby je bavili nedouci, jejichž jedinou kvalifikací jsou jejich konexe. A pokud takhle dostane prostor v médiích, tak má možnost jim občas podstrčit nějaký kvalitnější kousek muziky, třeba jenom tím, že ho ti lidi začnou hledat na Youtube a tam pár těch lepších věcí je.

Že zemřel Ravi Shankar jsem se před pár dny dozvěděl i z těch větších serverů, nemusel jsem nic hledat...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
8.1.2013 23:59 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Ja možno nemám vaše hudobné vzdelanie, teda nie možno, určite:)... ale mám všeobecne nos na na to, kde je nejaká kreativita, talent... Viem motivovať iných, neviem seba:))... To je moja najväčšia možno aj jediná:))pedagogická prednosť, presvedčiť iných, že majú talent a že majú za niečím ísť s odvahou a bez ohľadu na to, že ich niekto bude chcieť zneisťovať. Myslím, že dosť bezpečne rozoznám brak a niečo hodnotné, neviem čím, nejakým zmyslom. Nepotrebujem, aby mi to odúhlasila nejaká autorita- Bedňa a comp. a pod:)).

Mám rada s vami tieto debaty, lebo sa všeličo dozviem, niečo mi pomôžete objaviť... podobne to bolo s Dagom, ale toho to tu už nebaví, lebo človek by nemal zabíjať čas s ješitnými volmi, ktorí si myslia, že nerozumejú, o čom je reč, lebo je o ničom.
9.1.2013 00:14 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Kdysi jsem dva roky chodil do houslí, strašně mě to nebavilo, možná to učitel dělal špatně. Pak jsem kolem deseti let pro sebe objevil muziku a začal jsem poslouchat napřed Greenhorny a potom postupně všechno. Pak jsem se jako samouk začal zabývat zobcovkou, kytarou, basou a foukačkami a s tím související teorií a vydrželo mi to dodnes, skoro už 40 let. Možná bych byl mnohem dál, kdyby mně to ten učitel dokázal přiblížit aby mě to bavilo hned.

Takže to není o školním vzdělání, ale o celoživotním sebevzděláním se...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
9.1.2013 00:29 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
človek sa celoživotne vzdeláva v tom, čo ho baví a baví ho to, o čom sa niečo dozvie... ak o niečom nič nevie, nemôže ho to začať baviť... takže to, že vás nútili na tie husle, hoci ten učiteľ nevedel udržať váš záujem, muselo byť pre vaše celoživotné sebavzdelávanie kľúčovým momentom:)
9.1.2013 00:18 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Už som dolu napísala, že tvoj názor rešpektujem a ponechávam si zároveň vlastný.

Čo sa týka Mullera, je naozaj dobrý, má hlas a herecký talent(čo je na šansón, ktorý vlastne spieva, výborný predpoklad) po otcovi. Niekedy sú tie jeho vlastné texty trochu... no, trápne sentimentálne... cítiť z nich sebaľútosť, príliš polopate sa v nich odhaľuje... cítim potom za neho taký ostych, akoby sa vyzliekal na javisku:). Ale keď dostane do rúk dobrú pieseň, tak z nej naozaj urobí zážitok pre dušu. Okrem iného s ním spolupracuje(ovali) aj Čekovský a ďalší z tých recenzií. Oni sú popri ňom v pozadí, lebo populárna hviezda, všeobecne známa je Muller. Keď sa ti lepšie páči jeho verzia, ešte to nutne neznamená, že tá druhá je zlá, ak je iná a nekopíruje tú pôvodnú, a ten iný interpret sa s ňou trochu pohrá.

Som schválne zvedavá, kde Bedňa teraz nájde tie lepšie ukážky, na rozdiel od blbostí, čo som našla ja. Stavím sa, že nikde:).Hľadala som a veľa som toho nenašla.

Syn mi púšťal Georga Harissona, ktorého má rád- z neho prešiel na Raviho a jeho dcéru. No a vtedy som len tak - aby som ilustrovala aktuálnu prázdninovú atmosféru:))- tu dala ten odkaz na ňu. Len tak, ani som nevedela, že vypredáva haly:).
9.1.2013 00:48 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
7.1.2013 23:15 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
SKK, nedělejte si z Kavolových řečí nic, chtěl bych ho slyšet hrát tak jak to podle předchozích ukázek umí Čekovský. Tyhle ukázky jste ale nevybrala dobře, moje ucho v obou trpělo při neladící sólovce. Kurňa, elektrickou ladičku má dneska každý začátečník a profík by zase mohl mít hudební sluch :-(

Ve Veselém se Zelenkou bych problém (jak se zdá Kavolovi) nehledal...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
7.1.2013 23:28 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Nerobím, kavol je slušný, je to jeho dojem, tak čo už. Len ten zákerák pavlix si už žiadal nejaký jasný komentár. Ani my dvaja - vy a ja- sa vo všetkom nezhodneme, ja nerozumiem niečomu, čomu rozumiete vy a netajím to:)). zajtra idem do roboty! Do keluuuuuuuuuuuuu! Majte sa krásne, Vám aj kavolovi na dobrú noc: jednu z medzinárodného rýchlika
7.1.2013 23:30 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ono a totiž veľa na you tube nájsť nedá...
8.1.2013 10:05 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
chtěl bych ho slyšet hrát tak jak to podle předchozích ukázek umí Čekovský
proč, probůh proč?

... ještěže můj zaměstnavatel si nemyslí, že musím umět programovat nejmíň jako Knuth, abych vůbec směl nahlásit nějaký bug ;-)
pavlix avatar 8.1.2013 10:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
A já bych zas nemohl pochválit či pomluvit jídlo v restauraci, které si zaplatím. Nejsem přeci profesionální kuchař.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.1.2013 10:36 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Vy dva jste se hledali až jste se našli. Honem běžte požádat o registrované partnerství :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
pavlix avatar 8.1.2013 11:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Jednou se na Abclinuxu výjimečně nehádáme a hned je z toho někdo celý nesvůj.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.1.2013 12:31 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
LOL :-D
8.1.2013 12:32 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
no áno, lebo sú takí ľudia, čo sa spoja proti nenávidenému nepriateľovi aj s čertom:)
pavlix avatar 8.1.2013 13:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Mně kavol nikdy nevadil. A ty jsi mě sice před časem zaskočila, ale na to, být mým nepřítelem, nemáš.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.1.2013 13:24 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
No ty si myslíš, ako som si všimla v diskusiách, že na teba nemajú, kľudne si to mysli ďalej, podstatné je, čo si myslia o tom tí druhí a nie, čo si o tom myslíš ty.
pavlix avatar 8.1.2013 13:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
To jsem nepsal. Pohybuje se tu spousta chytrých a fajn lidí, se kterými diskutuju už jen kvůli jejich přínosu do diskuze.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.1.2013 14:05 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
V každom prípade nie si jediný povolaný, ktorý by mal rozhodovať o tom, kto je chytrý a fajn a je prínosom do nejakej diskusie - a kto nie, aj keď si sa do tej funkcie sám nanominoval. Je to čisto subjektívne. Napr. pre mňa dosiaľ žiadna diskusia, ktorej si sa zúčastnil( myslím samozrejme tie neodborné:)), nebola žiadnym prínosom (a nemyslím len tie, kde si sa zúčastnil hlavne aby si si mohol rýpnuť do mňa). Naproti tomu je tu viac múdrych, vtipných a príjemných diskutujúcich a tých pár zlomyseľných rýpačov, ktorí sa na človeka občas nalepia, aby mohli vyrypovať a dokazovať si, akí sú fajn a múdri, beriem ako súčasť miestneho koloritu. Keďže si viackrát podčiarkoval, ako nemáš záujem sledovať čo tu píšem, ako ťa to nezaujíma a aké je to pre teba neprínosné, nepočítala som s tým, že by si si vyhľadal diskusiu, kde sa bavíme dvaja vlastne o ničom, len tak, pre zábavu a kde ťa moja prítomnosť nemôže nijako obmedzovať. Zrejme som sa mýlila. Ako si to tu, ssím ťa, našiel? To už sa pred tebou ani nedá nikde zašiť? :)
pavlix avatar 8.1.2013 14:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Naštěstí mi subjektivitu nemůžeš zakázat.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.1.2013 14:24 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
A niekto ti niečo zakazuje? Už som ti napísala niekede vyššie alebo nižšie:), aby si si svoje názory subjektívne názory mal, že nie sú nijako smerodajné.
8.1.2013 12:44 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
toto si mal zadarmo a ešte ako nezvaný hosť, ktorý si prisadol k stolu a ani sa neopýtal, či je voľné a či je to jedlo na tanieri pre neho
8.1.2013 12:40 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Podľa mňa kecáš o niečom, čomu nerozumieš a na čo nemáš vyvinuté počúvadlá a vhodný vkus. To je ako keď nevieš medzi sebou rozoznať dvoch Japoncov a odhadnúť im vek a obaja sa ti zdajú rovnako živí a škaredí.
8.1.2013 12:41 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
hej... a neuhádneš, ktorý je z polystyrénu
7.1.2013 19:29 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Možno trochu odpoveď pre kavola na otázku, čo na ňom všetci máme.

recenzia
pavlix avatar 7.1.2013 17:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Taky jsem byl zticha, protože jsem vůbec nechápal, co to jako má být. Ale subjektivně mně už ta první ukázka přišla velmi slabá. A tohle přijde úplně mimo. Asi si pustím toho Rudu.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.1.2013 18:32 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Čo príde úplne mimo? Valihora, Šeban, Buntaj, Rózsa, Čekovský prirovnávaní k českej dychovke na sobotňajšiu tancovačku v miestnej hospode? :)

Prepáč, ale neviem, nakoľko sa dá tvoj talent v oblasti, ktorou sa zaoberáš, porovnať s talentom takého Čekovského, v oblasti, ktorou sa zaoberá on. Často práve ľudia bez mimoriadneho talentu bývajú raz - dva hotoví so zhadzovaním talentovaných, neviem, možno neprajnosť?
pavlix avatar 7.1.2013 23:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Hodnotím konkrétní ukázky a stojím si za tím, že žádný zázrak nepředstavují. Než se mi dostaly do ruky tyto ukázky, tak jsem o Čekovském neslyšel, takže si netroufám hodnotit v širších souvislostech.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.1.2013 23:52 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ja som nereagovala na tvoj názor na čekovského, ten (názor) mi je ukradnutý, reagovala som na tvoju sugesciu, že zhadzujem kavola...to bolo jednoducho od chrbta a hnus
pavlix avatar 7.1.2013 17:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
a to jsem dneska přežil už i Rudu z Ostravy
To je ale částečně převzaté od Nohavici, to co odkazuješ.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.1.2013 18:57 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Čo je prevzaté od Nohavicu? Konvergencie? ( na skladbu z niche odkazoval kavol) To má byť v t i p n é ?

A vôbec, tu sa neodohrávala nijaká veľmi verejná diskusia o niečom, čo by ťa mohlo zaujímať... tak čo ťa tu na tom asi zaujalo? Možnosť presadiť si tvoj názor na mňa? Vieš čo? Nechaj si ho, mysli si čo chceš, ale musíš s tým stále obťažovať ?
pavlix avatar 7.1.2013 23:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Čo je prevzaté od Nohavicu?
Rozklikni odkaz, na který jsem reagoval, a uslyšíš. Pokud neuslyšíš, tak v dalších nabízených písních rozklikni originál od Nohavici.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.1.2013 22:31 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ano, sám to zmiňuje ... pročež nechápu, proč na to upozorňuješ ... jako srovnání Nohavica vs Ruda ve světle srovnání Filip+Müller vs Čekovský+Čekovský?

... jo ještě abych mu zase tolik nekřivdil, musím říci, že na té nahrávce mě téměř stejnou měrou sral ten onanista Vereš
7.1.2013 23:20 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
prečo onanista?...
8.1.2013 12:20 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ále, to se tak říká, když někdo nezná míru ...
8.1.2013 12:30 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
A v čom konkrétne bola tá miera prekročená? Aj ty si saxofonista? Hrávaš jazz, soul, funky a pod.? Alebo ZUŠ?:)
8.1.2013 12:45 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
A v čom konkrétne bola tá miera prekročená?
v tom, co všechno se do té skladby snažil dostat

hudba není o tom předvádět se, co všechno s tím nástrojem umím, a urvat si pro sebe víc prostoru na úkor ostatních - je tu jistá nuance, existuje taková velmi tenká čára, hranice, mezi tím, když je nějaký nástroj (i hlas) ve skladbě či její části dominantní a ostatní mu přirozeně nechávají prostor, a tím, kdy ten nástroj jenom "onanuje" a ostatní upozaďuje, anebo se s ním o ten prostor přetahují

ano, některé jazzové proudy fakt nemám rád ...
Aj ty si saxofonista? Hrávaš jazz, soul, funky a pod.? Alebo ZUŠ?:)
goto 71
8.1.2013 13:41 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
v tom, co všechno se do té skladby snažil dostat
tebe vadia improvizácie? na tom je ten štýl založený, že by prekročil mieru sa mi nezdalo... ale tebe alebo niekomu inému sa to zdať mohlo... ja ani keď varím, neurobím jeden druh jedla stále rovnako, ale čo skriňa an potraviny a chladnička práve dá:)...

teraz zabijem.:)) ja mám celkom rada aj ten hip hop... a reggae:)
8.1.2013 22:23 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
tebe vadia improvizácie?
nevadí

ale musel bych se zase opakovat - o tom být za každou cenu originální, že když dva dělají totéž, nemusí to být totéž, i o té souhře více muzikantů, a tak dále ...
8.1.2013 23:06 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
a nepáči sa ti ani toto? okrem iného pekné video

Ja tvoj názor rešpektujem. Preto určite nezmením svoju mienku na toho "cirkusanta".:)

Mne keď je na figu, tak si pustím rádio blues. A som inde:).
9.1.2013 11:24 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
okrem iného pekné video
hmmm ...
Pravdepodobne sa nachádzate mimo
SK alebo CZ. Mojevideo poskytuje
 svoje služby výlučne občanom z
         týchto krajín.

Prosím odpovedzte správne na túto
           hádanku:

   andej sunim meso ej okľok
odpověděl jsem "medes" ...
   Zlá odpove! ítajte zprava!
hm, tak to sa mi ozaj nepáči ...
9.1.2013 13:35 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
tak to mi je ľúto, lebo sú tam pekné zábery prírody, z Kráľovej hole na tieto vrchy okolo:)...Hudba Čekovský, zase niečo celkom iné, než bolo v tých odkazoch vyššie. Nedá sa to spustiť tu?

(Je mi ľúto aj že som hnusná na Bedňu. Aby bolo jasné, s tebou to nemá nič spoločné, ani s našou debatou a tvojim názorom, to je dlhodobejšia záležitosť. Bedňa bude možno pamätať Ťapákovcov z maturitnej otázky.(Bola Anča-zmija ozaj zmija?:) ) Neznášam pripos.atý konformizmus.)
9.1.2013 13:37 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
nie, tak to je niečo iné- to je Koyšovská hoľa za KE, odtiaľ je zas Jakubisko:)... ale hudba je Čekovského
pavlix avatar 7.1.2013 23:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
ano, sám to zmiňuje ... pročež nechápu, proč na to upozorňuješ
Napsal jsi Ruda z Ostravy, tak jsem očekával ukázu Rudovy tvorby a vypadla na mě rádobyumělecky přepracovaná Nohavicova píseň, tak se nediv.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
5.1.2013 17:07 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
zase to s ničím nesúvisí:))... ale toto je krásne video o slobode
25.1.2013 23:02 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: amnestie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
komentujem st. diskusiu... ale pre Bedňu, až raz bude pamätník a z nostalgie sa bude hrabať v starých archívoch:)

čekovský dáva deža

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.