Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 02:34
HRD□BČE, TYS MI TU P□RUCHU DIAGN□STIK□VAL TÉMĚŘ PŘESNĚ, HLAVNĚ JSI TREFIL TÁPÁNÍ. T□HLE MYSLÍM ALE D□KÁŽE VIDĚT JEN□M NĚKD□ Z DRUHÉ STRANY, TEDY NĚKD□, KD□ SÁM K□MIX DĚLAL.
PŮV□DNĚ JSEM MĚL V PLÁNU VTÍPEK S TRIBUTEM D□ MNICH□VA (MĚST□ PR□SLAVENÉ MIM□CH□DEM TÍM, JAK TAM P□ŘÁD VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ STŘÍDAJÍ WIND□WS A LINUX), JENŽE JÁ BLBEC SI NA P□SLEDNÍ CHVÍLI □VĚŘIL FAKTA. VÍC JAK ST□ LET SE TEN TRIBUT P□SÍLAL D□ BAV□RSKA A ZR□VNA ZA T□H□ SVATÉH□ VÁCLAVA SE MÍST□ VÝBĚRU PŘESUNUL□ D□ SASKA. NAVÍC MNICH□V V TÉ D□BĚ BYL JEN□M NĚJAKÝ PIT□MÝ K□STELÍK NA K□PCI UPR□STŘED NIČEH□ UPLÁCANÝ Z BLÁTA, NEJVÝZNAMNĚJŠÍ MĚST□ BAV□RSKA BYL□ ŘEZN□. N□, TAK JSEM K□MIX NARYCHL□ CCA ZE DV□U TŘETIN PŘEDĚLAL, NA PŘEPIS□VÁNÍ HIST□RIE JS□U JINÍ EXPERTI. I KDYŽ MEZI NÁMI, □N BY SI T□H□ ASI NIKD□ NEVŠIML
J□, A SVATÉH□ VÁCLAVA URČITĚ ZNÁ I KAŽDÉ MALÉ DĚCK□, P□KUD VÁCLAV TEDY P□DLE ŠK□LNÍCH □SN□V NEPŘIPADNUL ZR□VNA NA NĚJAKÝ KLIMAPÁTEK.
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ ...SNAD T□ NENÍ ZA HRAN□U
"sposta z nich vyvolala akci a problem byl odvracen"Jistě, například tu novou dobu ledovou jsme naštěstí úplně odvrátili, pomocí CO2
Jsem si normálně ucvrkla do biobombarďáků -> KOUZLO
S trianglema je konec. Podvýbor Evropské Komise pro rozvoj školství zaostalých zemí východní Evropy, zejména pak zemí skupiny V4, doporučil Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy omezit výuku trigonometrie.
Z důvodu předpokládaných klimatických stávek žákyň a žáků základních škol bylo nutné zredukovat celkový počet vyučovacích hodin. Aby bylo možné zachovat vyučovací předměty s předpokládanou vysokou užitností v blízké budoucnosti, například předměty "občanská výchova", "dějiny společného Evropského kontinetu" nebo "náboženská tolerance", bylo nutné omezit výuku některých tendenčních a zastaralých předmětů, zejména matematiky. Matematika byla shledána jako genderově nekorektní pavěda vyvinutá "starým bílým mužem" aby upevnil své výsadní postavení v multikulturním a multigenderovém světě na úkor utiskovaných menšin.
Bylo například nezpochybnitelně dokázáno, že pouhých 0.00023% dívek testovací skupiny žákyň první třídy dokáže bezchybně spočítat Pythagorovu větu. Manhattonskou vzdálenost ovšem žákyně dokázaly spočítat s výrazně vyšší úspěšností 7,82%, dokonce děvčata dosáhla těžko uvěřitelné úspešnosti 24,62% po té, co jim byl princip výpočtu stokrát zopakován.
#ClimateStrike
V porovnání s afroameričany v Kongu to jsou všecko běloši. Máš omezené vcítění do problémů kulturních menšin a tak se dopouštíš předsudečné mikroagrese ;D
A aby nikdo nemoh tvrdit že Gréta s tou matikou kecá, tak tady je zdroj.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.