Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 07:23

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Max avatar 2.6.2020 00:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zajímavé počtení, díky.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
saly avatar 2.6.2020 02:19 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dovolím si dát tip na více lightweight řešení, vhodné například na různé SBC, a to spotifyd - malý headless Spotify "server".

Aktuálně to má minimálně pro mě 2 otravné bugy:
  1. občas to spadne, ne však během přehrávání (jde vyřešit automatickým restartem servicy třeba přímo v systemd), takže občas když chci začít poslouchat to musím nahodit
  2. při startu si to nepamatuje hlasitost a je na 100%, což je nepříjemné, proto schválně nemám automatický restart
Až budou ty bugy opravené, tak to bude perfektní.
Mám svůj web: https://www.renekliment.cz/.
2.6.2020 08:25 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
A vida, díky, tak tohle mi uniklo. No, stávající řešení zatím funguje stabilně a vcelku bez nějakých enormních nároků na HW, takže to už předělávat nebudu. Ale vím o tom... :-)
Josef Kufner avatar 2.6.2020 12:15 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Hlasitost můžeš nastavit třeba v PulseAudio pro konkrétní aplikaci. Pak bude těch defaultních 100% akorát.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
2.6.2020 07:56 Faceless man
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
existuje nejaky filter/adblock na preskakovanie zvukovych reklam cez spotify ?
2.6.2020 08:26 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Ano.
2.6.2020 09:10 Faceless man
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Nie dík...
2.6.2020 08:39 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Najdes nekde na webu, tohle nevim jak moc je aktualni, ale kdyz sem to testil, fungovalo to:
127.0.0.1 adclick.g.doublecklick.net
127.0.0.1 *.doublecklick.net
127.0.0.1 adeventtracker.spotify.com
127.0.0.1 ads-fa.spotify.com
127.0.0.1 analytics.spotify.com
127.0.0.1 audio2.spotify.com
127.0.0.1 b.scorecardresearch.com
127.0.0.1 bounceexchange.com
127.0.0.1 bs.serving-sys.com
127.0.0.1 content.bitsontherun.com
127.0.0.1 core.insightexpressai.com
127.0.0.1 crashdump.spotify.com
127.0.0.1 d2gi7ultltnc2u.cloudfront.net
127.0.0.1 d3rt1990lpmkn.cloudfront.net
127.0.0.1 desktop.spotify.com
127.0.0.1 doubleclick.net
127.0.0.1 ds.serving-sys.com
127.0.0.1 googleadservices.com
127.0.0.1 googleads.g.doubleclick.net
127.0.0.1 gtssl2-ocsp.geotrust.com
127.0.0.1 js.moatads.com
127.0.0.1 log.spotify.com
127.0.0.1 media-match.com
127.0.0.1 omaze.com
127.0.0.1 open.spotify.com
127.0.0.1 pagead46.l.doubleclick.net
127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com
127.0.0.1 partner.googleadservices.com
127.0.0.1 pubads.g.doubleclick.net
127.0.0.1 redirector.gvt1.com
127.0.0.1 s0.2mdn.net
127.0.0.1 securepubads.g.doubleclick.net
127.0.0.1 spclient.wg.spotify.com
127.0.0.1 tpc.googlesyndication.com
127.0.0.1 v.jwpcdn.com
127.0.0.1 video-ad-stats.googlesyndication.com
127.0.0.1 weblb-wg.gslb.spotify.com
127.0.0.1 www.googleadservices.com
127.0.0.1 www.googletagservices.com
127.0.0.1 www.omaze.com
---

Dete s tim guuglem dopice!
2.6.2020 09:18 Faceless man
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Dik, skusim...
12.6.2020 19:37 co ti chybi?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Rozbije to jine strany co? Co zkusit ublock?

||audio-ak-spotify-com.akamaized.net/audio/*****?__token__=exp=15*~hmac=*****

Jinak platim premium
3.6.2020 09:06 Nanonym
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Když jsem to před dvěma lety zkoušel ve FIrefoxu, tak na to stačil uBlock Origin.
3.6.2020 12:04 Michy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Není to trochu trapné? Když vám ty reklamy tak vadí, zaplaťte si premium
4.6.2020 07:58 Faceless man
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
ide o princíp - pokiaľ budem zarábať 3 x toľko ako teraz, budem si dávať premium služby všade...
5.6.2020 11:32 billgates | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Toto nie je princip, ale zmrdstvo. Princip je stale nazerat na vec rovnako, nezavisle od toho, aka je moja sucasna situacia - teda chovat sa principialne.

12.6.2020 19:55 NIE
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
i tech cca 160,- je moc na to ze ta hudba ti nepatri a pokud se klientovi nepodari overit ucet, klient hudebni soubory smaze. Predtim jsem zrusil Apple music protoze to melo mene alb ale aspon bylo mozne si nektere skladby zakoupit abych je mel uz navzdy ackoliv to bylo ztratove aac, tady to nejde.
Gréta avatar 13.6.2020 13:53 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti

si ji ripni a jeto jako ;D

14.6.2020 14:26 NIE
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Moje hodinova mzda je 120,- adekvatni by bylo kdyby stala sluzba 80,- ;) na druhou stranu IP provider ode mne dostava cca 1000/mes (̂ ˃̥̥̥ ˑ̫ ˂̥̥̥ )̂
vencour avatar 14.6.2020 16:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Opravdu tolik? A co ještě jiného děláte pro svou a Vašeho okolí budoucnost?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
2.6.2020 10:49 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hele, nejsem jedinej blázen, co spouští věci v LXC. Já tam mám Steam - poté, co jsem rozběhal widle pod KVM jsem zjistil, že je na půlku věcí nebudu potřebovat, ó jaká ironie :-)
V tomto adresáři si vytvoříme podadresář s názvem snd-100000, do něj nakopírujeme z hostitelského systému obsah /dev/snd bez podadresářů a přepíšeme v něm vlastnictví tak, aby uid a gid odpovídaly vlastníkovi root:audio v kontejneru
Já udělal bind-mount celého /dev/snd (a /dev/dri), R/W přístup pro uživatele uvnitř LXC stačilo přidat pomocí setfacl
Quando omni flunkus moritati
2.6.2020 11:26 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Já udělal bind-mount celého /dev/snd (a /dev/dri), R/W přístup pro uživatele uvnitř LXC stačilo přidat pomocí setfacl
Přežije to restart? U mě tenhle adresář, pokud se nepletu, vytváří za běhu udev, ale můžu se mýlit, teď to nemám kde vyzkoušet. Mně to takhle na hulváta nakopírované drží už pár let, takže to používám. :-)
2.6.2020 11:48 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Nejspíš nepřežije, mám to ve skriptu po spuštění toho kontejneru.
Quando omni flunkus moritati
2.6.2020 13:55 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Ono by na to nejspíš šlo udělat i pravidlo pro udev, ale proč se s tím cicmat, když to funguje i takhle, že... :-)
Josef Kufner avatar 2.6.2020 14:06 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Nebo to připsat do /etc/fstab.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
2.6.2020 15:33 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Tak teď jste mě dostal - jakým způsobem se nechají ve fstab nastavit rozšířená ACLka? Potřebuji aby kromě klasického root:audio tam měl přístup i uživatel 100000 a skupina 100029 z neprivilegovaného kontejneru.
Gréta avatar 2.6.2020 21:33 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti

se tam připiše gid uid a takový tydlety hele třeba jako :O ;D

2.6.2020 22:23 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Což ovšem neřeší moje zadání... :-)
Gréta avatar 3.6.2020 22:06 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti

udělat novou skupinu proně provšecky a pro ti to tam ve fstab nastavit jinak jako nevim :O :O

3.6.2020 23:28 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Neprivilegovaný kontejner jede úplně mimo skupiny hostitelského systému, v jiném rozsahu ID účtů a skupin. Proto já taky tak nějak jako nevim :O :O

Navíc by se tady pracovalo s existujícím souborovým systémem, který vygeneroval udev. Fstab přijde ke slovu až potom, co je tahle struktura vytvořena. Jediné připojení v fstab, které mě napadá, je namountovat si to přes mount -o bind do jiného adresáře, ale tam právě parametry uid a gid nefungují, mount je sice neodmítne, ale na výsledku se nijak neprojeví.

Každopádně já to nepotřebuju řešit. Moje řešení funguje se statickou kopií, trekkerovo řešení s hookem při spouštění kontejneru funguje, patrně by fungovalo i to uvažované pravidlo do udevu. Jen mi prostě nebylo jasné, jak má fungovat to připojování přes fstab. A není mi to jasné stále.

3.6.2020 23:56 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
K prvnímu odstavci raději - než se v tom někdo začne rejpat - doplním, že samozřejmě na hostitelském systému jde vytvořit skupinu s GID 100029, jen to považuji za nežádoucí, protože si nejsem úplně jistá, jestli taková věc neotevře nějakou skulinku v možnosti úniku z kontejneru a obecně jestli to nějak neoslabí zabezpečení. Na první pohled ne, ale už párkrát se mi stalo, že můj první pohled neměl až tak úplně pravdu... :-)

Každopádně tu jsou ještě ty další dva odstavce.
4.6.2020 00:53 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
samozřejmě na hostitelském systému jde vytvořit skupinu s GID 100029, jen to považuji za nežádoucí
Pro ten Steam je to nutné, protože xhost nebere UID. Jestli to vytvoří nějakou skulinu, to nevím, taky mě žádná nenapadla. Ale dávám proprietární aplikaci přístup k /dev/dri, tudíž mě malinké skulinky vlastně nemusí zajímat :-)

K #35 - podle mě to přes fstab řešit nejde.
Quando omni flunkus moritati
Gréta avatar 11.6.2020 12:46 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti

noa jozef kufner co stim fstab přišel tady vod tý doby několikrát byl a nic sem nenapsal takže asi taky jako neví :O ;D

Josef Kufner avatar 2.6.2020 12:16 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Btw, PulseAudio umí tunely, kterými jde posílat zvuk po síti i jako PCM bez komprese.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
2.6.2020 13:54 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Vím, kdysi jsem to používala, než jsem si pořídila ten bluetooth zvukový adaptér. Ale mám doma i uživatele Windows, takže jsem chtěla univerzálnější a co nejjednodušší řešení.
vencour avatar 2.6.2020 20:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Klaním se, děkuji za příspěvek, určitě se k němu časem několikrát vrátím, zatím není pro mne úplně aktuální.
A snad se neurazíte, když napíšu: "vítejte na tomto serveru, kéž je Vám tu (také) nádherně."
(Sám jsem mj. zjistil, že od kernelu 5.4.x mi padá "standardní suspend to ram" (neprobere se korektně) a protože mam i prioritnější věci, tak to zatim jen registruju a jsem rád, že jsem na tuto řadu ještě nepřešel všude.)
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Gréta avatar 2.6.2020 21:36 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti

toje přeci přemenovaná johanka už si si s ní jako povidal v tom svým blogísku vo muzice :O :D :D ;D

vencour avatar 2.6.2020 22:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Uff, asi maj pravdu. Děkuji za komentář.
Přijde mi další zjištění ještě lepší ... AbcL neumírá a kvalita žije.
Co mi to jen ... nejlepší přirovnání mne teď napadá, jak ve Velkém třesku se kluci vracejí z neúpěšné cesty na Comic-con přes Star Trek, poslouchají svoje holky, jak se hádají, jak může Thor uzvednout kladivo a jakým právem právě on a napadne je, že se dostali do paralelního vesmíru ...
Jo to se mi líbí, klasik by řekl fascinující.
A dovolím si ještě jedno žasnutí ... Fyzika v Pánovi času.
A Gréto, nejsi Anička? Taky byla tak famózně poetická.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
2.6.2020 22:24 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Maj pravdu. :-)
Gréta avatar 3.6.2020 22:09 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti

nóóó jestli sem jako famózně poetická nevim ale anička se jako určitě nemenuju :D ;D

vencour avatar 3.6.2020 22:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Měl jsem na mysli tuhle Aničku. Přišlo mi, že se vyskytuje aspoň občas vedle Johanky.
A dík za odpověď.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
12.6.2020 21:12 ._
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Ne, to je prece Amicka, ty ji neznas :D :O :O
vencour avatar 12.6.2020 21:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
To asi těžko, ten odkaz vede k Amigáčovi.
Aha, ano, Amicka ... :-)
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Gréta avatar 13.6.2020 13:51 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti

amigu znám jenom z emulátoru :O ;D
ale jako nedivila bych se amigoj kdyby tendelten chaos trošičku přiživoval a tys mu to jakoby žral i s navyjákem :O :D ;D ;D

2.6.2020 22:36 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Hmm, mně zase s gentoo-sources vyššími než 4.19.72 žere notebook mnohem víc energie, tipuju, že to má souvislost s opravami dalších chyb intelovských procesorů. Co jsem to zkoušela, zdá se že to je vyřešené ve verzi 5.5, ale ta zatím není pod Gentoo uznána za stabilní a nešly mi s ní zkompilovat moduly pro Virtualbox. Takže prozatím zůstávám u staršího jádra, protože třetinová výdrž při běhu na baterky a sklon k přehřívání není u přenosného počítače úplně to pravé ořechové...
vencour avatar 2.6.2020 22:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Standardní odpověď bývala tuším zkotrolovat přes powertop nebo používáním/vypínámím komponent.
Jelikož mi zatím oba noťasy vydrží aspoň hodinu, tak tohle mne nenapadlo řešit a sledovat, dík za upozornění.
Co koukam, aktuálně je stable 4.19.120 a taky jedu jen 4.19.86 (mimo těch 5.4.38).
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
2.6.2020 22:51 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Tohle byl vysloveně procesor. Vadil tomu třeba i jen spuštěný jackd napojený na ovladač dummy. Nic to nezpracovávalo, nebylo to napojené na žádný HW, stačilo to jen spustit a okamžitě se mi zvedla spotřeba a začalo to topit.

Jinak stable je momentálně 5.4.38.
vencour avatar 2.6.2020 22:57 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Aha, vzpomínam, že takhle se chovaly i dosud nepodporované (nebo chybně) procesory nebo chipsety, několikrát jsem kolem nich za posledních snad 15 let proběhl. Na detaily si teď nevzpomenu.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
3.6.2020 09:44 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Podle mě to má souvislost s novou verzí záplaty STIBP, kterou asi backportovali z jádra 4.20. Už si to nepamatuju přesně, je to pár měsíců, ale mám pocit, že když jsem tuhle věc vypla, bylo to OK.
vencour avatar 3.6.2020 10:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kterak Spotify ve vzdáleném LXC kontejneru spustiti
Jo jo, pokud nikde nikdo nepanikaří, tak taky jen překopíruju současný .config do nového kernelu, projedu zběžně "make menuconfig" a zbuildim.
Takže asi budu v dohledné době pokračovat čtením release notes ke kernelu. Atd.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.