abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.4. 17:00 | Komunita

    Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.4. 03:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (60%)
     (13%)
     (2%)
     (25%)
    Celkem 404 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    8.5.2011 17:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    A ten flash to tahá v čem? Flv? To by totiž mplayer zvládl...
    LukynZ avatar 8.5.2011 17:39 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    "Nové vysílání nespoléhá už na technologie Microsoftu, ale na kompresní formát H.264 (MPEG-4) přes Flash."

    Mplayer by to zvladl, ale jak to do nej dostat. To je ten problem
    belisarivs avatar 9.5.2011 20:03 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Takhle

    Dole v liste se ti ukaze takova seda ikonka, na kterou kdyz kliknes, tak ti to umozni vyber z linku a jejich stazeni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    16.5.2011 19:00 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Nevím co dělám špatně, ale u iVysílání to nefunguje.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    LukynZ avatar 17.5.2011 12:57 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Muj epiphany na to asi bude mit jiny nazor :)
    8.5.2011 17:29 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    To tá naša paródia na televíziu ponúkala pri live prenosoch z hokeja okrem Flashu aj Silverlight prehrávač. Žeby predpoveď?
    Have you tried turning it off and on again?
    robotics avatar 8.5.2011 17:38 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    SMRT RUSKÝM HOKEJISTŮM VRAZI!
    robotics avatar 8.5.2011 17:38 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    A ROZHODČÍM TAKY SMRT!
    robotics avatar 8.5.2011 17:43 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    I když smrt se nepřeje, tak smrt ne, ale něco špatného :-D
    robotics avatar 8.5.2011 17:44 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Maj strach že jim zavřou plyn nebo co!
    8.5.2011 18:46 XXXY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Můj otec je Slovák, matka Češka. Co se týče národnosti, jsem z těch nejhorších národů na světě. Jsem vaše SMRT a všechny nácky zabiju.
    robotics avatar 8.5.2011 18:55 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    A co jako? Tady jde o to že ten rusák CHTĚL UBLÍŽIT! debile
    gtz avatar 8.5.2011 21:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    CHTĚL UBLÍŽIT!
    copak on jen chtěl? on snad ublížil. A rozhodčí se na to jen díval a nic. Hlavně, že se ten druhý rusák pěkně usmíval, že sundal jednoho z našich. To snad by měl být trest do konce utkání.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 8.5.2011 21:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Třeba dojde na dodatečný trest jako v případě toho Lotyše (diskvalifikace sborné ~,^). Ale rozhodčí letos fakt nechápu, kam se poděl ten trend zpřísňování? Jinak klobouk dolů, že kluci udrželi nervy na uzdě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    robotics avatar 8.5.2011 18:57 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    A kokoti sou v každým národě vole. Stačí se podívat na diskuze.
    9.5.2011 01:56 XXXY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Stačí se podívat na diskuze.

    to jsou, čteš to po sobě ?
    robotics avatar 8.5.2011 18:58 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Dalibor Smolík avatar 11.5.2011 17:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Pořádný virus do jejich počítačů!!!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.5.2011 18:27 nonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    SMRT HOJEKOVÝM FANOUŠKUM! ZMRDI!
    Dalibor Smolík avatar 9.5.2011 10:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Předpověď počasí: Od východu k nám jde teplá vlna, vzniklá ohřátým vzduchem ze zapálených ruských hokejek. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.5.2011 17:43 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    To je fakt tak tezky napsat neco jako:
    mplayer2 rtmp://wcdn34.nacevi.cz:80/CT4?/CT4-MP4_576p.stream
    
    Mensi stream je MP4_404...
    LukynZ avatar 8.5.2011 17:50 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Problem to urcite neni, ale 1. rozhodne to neni user friendly, 2. kde to normalni clovek najde?
    8.5.2011 18:03 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Tuhle to tady bylo.
    9.5.2011 08:47 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    No fajn. Ale doma (připojení přes UPC) mi to kupř. nefungovalo - testoval jsem včera. Navíc.. Ne každý si chce pouštět pouze live stream.
    LukynZ avatar 9.5.2011 09:09 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Rad jsem se dival na uvolnete se prosim, protoze jsem v tv vse nevidel a ted smolik
    9.5.2011 17:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Njn ale to změnili nedávno teda. Teď mě to nejde ani s rtmpdumpem :-( (Uvolněte se prosím):
    ./rtmpdump -r "rtmp://wcdn102.nacevi.cz:80/ct-vod?id=MTIwNjY3NTIxMHw2MzQ0MDU1NTA1MzExNjU1MzU=&type=wpl" -y "ct-vod?id=MTIwNjY3NTIxMHw2MzQ0MDU1NTA1MzExNjU1MzU=&type=wpl" -V -f "LNX 10,1,102,65" -W "http://img9.ceskatelevize.cz/libraries/player/flashPlayer.swf?version=1415"
    Nejhorší na tom je, že na tom serveru wcdn102.nacevi.cz běží tohle a to je schopno streamovat i inteligentnější protokoly.
    27.5.2011 15:10 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Normální člověk má normílní OS co v pohodě přehrafe Flash.
    LukynZ avatar 29.5.2011 03:55 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    To souhlasi, muj OS ho prehraje, ale stejne tak ho normalni clovek v pocitaci nema
    8.5.2011 18:11 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    No jo, to je jiná kvalita než ten 404p flash :) Dřív ve staré verzi šlo kliknout "do okna" a stáhl se mi soubor, kterej sem si pak mohl dát do přehrávače (a měl jen omezenou platnost), teď už to fakt nenajdu.

    Jinak s flashem to dnes jde OK, ale dva zápasy před to ČT nějak nezvládla a nejel jim web a potom když jim jel tak zas nejel stream.
    8.5.2011 18:18 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Tak jsem to přechválil, 576p stream nestíhá, každejch pár sekund vypadne. Nebejt toho, tak VLC stále streamy ČT zvládá.
    robotics avatar 8.5.2011 17:45 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Počkat.. ted sem si přečetl teprv začátek zápisku, ale mě to tady jede. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10321199367-cesko-rusko/211471290120026-cesko-rusko/
    LukynZ avatar 8.5.2011 17:51 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Mi ne, trepe to neco o flashi :)
    robotics avatar 8.5.2011 17:56 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    To je divný já mám Debian squeeze 64bit chrome google a valí to.
    LukynZ avatar 8.5.2011 18:00 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    O to nejde, jde o to aby ti to jelo, musis mit flash, coz jsi predtim nemusel
    robotics avatar 8.5.2011 18:04 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Jasně flash je potřeba, ale to mi nevadí :-), bez flashe skoro nic dnes nejde, co se týče streamu.
    Grunt avatar 8.5.2011 21:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Chceš facku?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    robotics avatar 8.5.2011 21:53 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    8.5.2011 20:05 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    chrome má tuším flash vlastní, ne přes plugin. Je to tedy rychlejší na rozjetí v takové chvíli, kdy za deset minut chce někdo koukat
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    bambas avatar 9.5.2011 10:54 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Tak jest!
    robotics avatar 8.5.2011 17:57 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
    Nicky726 avatar 8.5.2011 18:07 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Skript televize od Petra Písaře by to měl dávat, zřejmě ale až budoucí verzi, bo to čt zas překopala. :-/ Ať se s tím jdou…
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    xkucf03 avatar 8.5.2011 18:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Řešením je být v nějaké komunitní síti, kde z toho hodní lidé dělají IPTV v nějakém rozumném formátu – pak se to dá přehrávat normálně VLCčkem. Na oficiální zdroje se bohužel dneska nedá spoléhat. (leda použít starou dobrou televizi nebo DVB-T kartu)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    tomboytom-deviant avatar 8.5.2011 19:02 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    No oproti olympiade ve Vancuveru a Silverlight je to pokrok. V ubuntu s flashem problemy par let nemame...

    Jendа avatar 8.5.2011 19:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    V ubuntu s flashem problemy par let nemame...
    A už tam funguje hardwarová akcelerace? Protože mně v Debianu ne, tak jestli je to distribucí nebo Flashem.

    Btw. na jiných architekturách než je x86(_32) určitě bude mít problémy s Flashem i Ubuntu.
    tomboytom-deviant avatar 8.5.2011 23:09 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    Adobe podporuje pouze hardwarovou akceleraci dekodování H264 u HD videí přes VDPAU u NVida blobu a tam to (žeprý) funguje. Já to fungční na jednom stroji viděl (měl 310M). Hardwarová akcelerace vykreslování Adobe Flash, tak jak jej známe ve W7 pomocí API IE 9 žádný jiný prohlížeč na žádné platformě zatím neumí. Gnash a ještě ten jeden projekt umí něco akcelerovat pomocí něčeho svobodného (Galium3D?).

    Na 64 bitové architektuře mohu z vlastní skušenosti potvrdit, že problém s flashem není žádný. Nevím přesně co za verzi instaluje samotné Ubuntu (nejspíš 32bit "šmejďárnu" jak by pravil klasik) ale i samotný Adobe 64bit Flash "square" preview funguje perfektně ze svobodnými ovladači a Galium3D na Ati R600 :-)

    8.5.2011 20:22 asdfhajlskdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Já mám ve windows akcelerovanej flash a vy ve linuksech ne. Já v linuxu nemám viry, rootkity a ostatní bordel, kdežto vy ve Windowsech furt. Mě nehrozí, že mi spadne počítač, kdežto vám vjednomkuse. Já si můžu nastavit všechny barvičky v KDE, protože KDE rulezzz a ve windowsech je to natvrdo šedé. Já mám zadarmo v Linuxu defaultně předinstalované už i aplikace iptables, xmms a mozilla. Linux má OBROVSKY VELKÝ UPTIME, daleko větší než ty vaše posraný náhražky operačního systému. Vy musíte složitě klikat, jenže já, fiškus, si napíšu do commandlajny jen if [ -f ~/.bashrc ]; then . ~/.bashrc; fi. Kdybyste nebyli vymaštění imbecilové tak byste už dávno nádherný kvalitní operační systém Linux používali jako každý normální člověk !!! Jste jen tupci a hovada jdoucí s davem. LINUX RULEZZZZZZ!!!!!!! Beztak je máte ukradený vy socky s nagelovanejma vlasama. Je mi z vás na blití.
    8.5.2011 21:00 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Čekal jsem, že se pobavím, a ono to je skoro celý zkopírovaný z generátoru, co tu zná každý už asi 10 let.

    To ses mohl víc snažit, než upravit jen jednu větu, kamaráde. :(
    8.5.2011 21:26 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Až na tu první větu je to ok. :-D I na linuksech máme akcelerovaný flash - s nvidií a jejich blobem na 32-bitové x86 architektuře.
    Fluttershy, yay! avatar 8.5.2011 21:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Mně ten flash sice funguje, ale po několika minutách se zasekne a pak už nic. Ale naštěstí mám DVB-T, bez ČT4 to fakt nejde. Škoda, protože když jsem ještě koukal na play-off extraligy ve VLC, byl to luxus.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 8.5.2011 21:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Tak nějak, dokoukal jsem v klidu přenos F1 a přepnul na ČT4. Klidné sportovní odpoledne. :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 8.5.2011 21:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Sportovní odpoledne si představuju trošku jinak. Byl jsem se proběhnout po Pálavě a zahrál jsem si stolní tenis. ^.^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    the.max avatar 8.5.2011 22:26 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Sachy, jedine sachy!
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Limoto avatar 9.5.2011 12:21 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    VLC umí i DVB ;-)

    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2011 12:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    To sice jo, ale Kaffeine mi vyhovuje na televizi mnohem víc... a myslel jsem ten stream, samozřejmě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 8.5.2011 22:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Příloha:
    A chceš se nasrat ještě víc? Klikni.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 8.5.2011 23:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    A chceš se nasrat ještě víc? Klikni.
    Ano, ten zanedbatelný podíl IPv6 skutečně nasere.
    Grunt avatar 9.5.2011 00:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    To je první čeho si všimneš? Co vyšetření?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 9.5.2011 00:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Co vyšetření?
    Myslíš ten test na IQ? Díky Bohu negativní.
    9.5.2011 09:10 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Myslíš ten test na IQ? Díky Bohu negativní.
    :-D
    Jaromír Svoboda avatar 9.5.2011 17:04 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Čeho konkrétně bych si měl všimnout? Toho prťavého provozu na IPv6 jsem si taky hned všiml. Dále by se dalo říct, že to je tunýlek na penízky, viz partneři projektu a použité technologie, pak tu máme odkaz na neexistující web neexistujícího Ministerstva informatiky ČR:
    ping www.micr.cz
    PING www.micr.cz (194.228.62.223) 56(84) bytes of data.
    ^C
    --- www.micr.cz ping statistics ---
    5 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 4004ms
    
    No a mohly by na těch stránkách být odkazy na poskytované streamy (nebo odkazy na stránky subjektů co využívají nacevi.cz).
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    Grunt avatar 10.5.2011 17:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Dále by se dalo říct, že to je tunýlek na penízky
    Jo, jo, přesně to. Viz realizátora. Já osobně mám teda představu o národním centru videa trošku jinou. Ne že se vybuduje za peníze daňového poplatníka infrastruktura (samozřejmě tím nejdražším možným řešením) a to se pak pronajme Nově (a jiným komerčním TV, viz hotové projekty – je tam zmíněno i Óčko i Prima), která to naplní svýma Růžovkama a ještě zaDRMkuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.5.2011 08:51 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Tak tos fakt neměl..
    Grunt avatar 9.5.2011 19:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Tak, tak. A doporučuju ještě stránky realizátora. To jsou extra leča. Např. jejich vysvětlení pojmu DRM a ten zápal pro věc… no z toho to nadšení přímo sálá. By mě schválně zajímalo kolik taková sranda zas vyšla daňového poplatníka… a nebo už radši ani ne (nač zas zvedat zbytečně tlak?).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.5.2011 19:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Ano. Opravdu nemá smysl si zvedat tlak. Už tak mě napadlo skočit na Kavčí hory a naházet jim před hlavní vchod nejmíň kýbl psích hoven..
    9.5.2011 23:49 ivdo | skóre: 6 | blog: ivdo | Ostrava 49° 50' 52" N, 18° 17' 01" E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    jako 100hoven ?
    9.5.2011 09:17 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    kup si telku a mas pokoj
    9.5.2011 09:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    A anténu, povídám, tu s sebou mám vozit v kufru?
    9.5.2011 12:29 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    http://www.mall.cz/dvb-t-anteny vetsina z nich neni vetsi nez notebook, ja osobne chytam na 10cm proutek ...
    Jaromír Svoboda avatar 9.5.2011 17:33 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Když už se tu řeší DVB-T, tak jaký odběr proudu mají ty sráče do USB? Grunte, psal jsi, že to Touchbook neutáhne, je to tak? Takže zapomenout na zapojení USB DVB-T přijímače třeba do tabletu Nokia N8x0/N900 (kdyby šlo doinstalovat ovladače na ty ARMy). Vždycky se dá udělat USB měřicí prodlužka malé délky co bude procházet přes ampérmetr, na napájení je samostatný pár vodičů a na data taky samostatný pár, tak by tomu měření odběru nemělo nic bránit (nevím jestli by ampérmetr neovlivňoval datový tok kdyby to bylo jako data a napájení po jednom páru). Co jsem se na netu dočetl, tak tablet N810 by měl být schopen dodat na USB host módu až 200mA.
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    9.5.2011 17:51 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Mohlo by to stačit, ale jen u kvalitního ovladače :-D.
    gtz avatar 9.5.2011 20:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Viz ten odkaz níže. Myslím, že ta spotřeba bude nad 200mA. Kdysi jsem si hrál s nějakým USB DVB-T od MSI a nedalo mi to a tak jsem to na stole zkusil změřit a spotřeba jestli si pamatuji správně byla za provozu kolem 400mA. Při ladění/prolaďování šla až k 500mA. Jsou to čísla tak 2 roky nazpět, třeba ty novější/dnešní tunery na tom budou lépe. Ale pochybuji, že se spotřeba sníží na těch 200mA.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.5.2011 20:58 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Tak v tý tabulce těm 200mA vyhovuje tak maximálně jeden (hned ten první). Pokud by se koupil nějaký moderní dvb-t only dongle, který má všechno v jednom čipu, tak by se asi vešel. Škoda jen, že má usb tak vysoký napětí, u nových technologií je to pak buď natvrdo na 5V a čip zbytečně vaří a nebo tam musí být měnič a pak jsou zase extra ztráty.

    P.S. Kolikpak asi žere proudu ledka na těch donglech :-D.
    Jendа avatar 9.5.2011 21:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    No a nebo v nejhorším externí napáječ, někdo si to tu tuším chtěl ubastlit k TouchBooku.
    P.S. Kolikpak asi žere proudu ledka na těch donglech :-D.
    Jsem dostal k Vánocům USB hub, a hned druhý den jsem to rozdělával a odpajoval (ani ne tak z důvodů elektrických, jako spíš až oslňování či osvěcování pokoje v noci). Ale žere to tak 30 mA.
    gtz avatar 9.5.2011 21:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Na těch USB donglech budou použité asi SMD, které budou brát tak do 10mA.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jaromír Svoboda avatar 10.5.2011 09:33 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    No a nebo v nejhorším externí napáječ, někdo si to tu tuším chtěl ubastlit k TouchBooku.
    Šlo by to udělat i z nějakého gelového Pb akumulátoru se stabilizačním obvodem k tomu a je to, nějaký akumulátory jsou třeba tu: http://www.gme.cz/cz/chemie-baterie/pb-akumulatory/452361376.html
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    gtz avatar 9.5.2011 21:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Jenže to je Asus a jeho problematické DIB7700. Podobnou věc Asus rve do svých multimediálních NTB s DVB, kde je podpora Linuxu nevalná a nevím zda vůbec již funguje.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.5.2011 21:55 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Jo DIB7700 ten jsem tuším zkoušel rozchodit (jestli je to ten samej co ve winfast donglu H, ono těch DIBů je hodně), je fakt, že u něj si kamarád stěžoval, že mu v linuxu hodně topí. Ale k rozchození v zásadě stačilo doplnit USB ID do ovladače. To co nefungovalo je tuším analog.
    gtz avatar 9.5.2011 22:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Já jsem zkoušel DIB7700 - interní v NTB a měl jsem smůlu jak s digitálem tak i analogem. Totiž tam je použitá nějaká sračkoodní zvrácenost od Asusu a v lspci mi to házelo jak DIB7700 tak i Yuan tuner.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xxx avatar 9.5.2011 21:32 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    root@holly:/home/geo# lsusb 
    ...
    Bus 001 Device 013: ID 2013:0246 Unknown (Pinnacle?) PCTV 74E
    ...
    
    http://www.gadgetvenue.com/pinnacle-picostick-usb-dvbt-tv-tuner-09185451/ . Podpora v Linuxu spis dobra. Ovladace nejsou primo ve V4L, treba vlastni kompilace, ale jinak je ovladac bezproblemovy.
    root@holly:/home/geo# cat /sys/bus/usb/devices/1-1.3/bMaxPower 
    300mA
    
    Please rise for the Futurama theme song.
    gtz avatar 9.5.2011 20:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Některé USB DVB-T jsou celkem hodně náročné a jejich spotřeby jsou třeba zde testy DVB-T
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 10.5.2011 17:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Grunte, psal jsi, že to Touchbook neutáhne, je to tak?
    Jo, utáhne. Spadne to když tam zapojím takovou tu velikou kraksnu co pomalu žere víc než celý TB, pak to sletí, ale jinak USB dongle jede bez problémů.
    Takže zapomenout na zapojení USB DVB-T přijímače třeba do tabletu Nokia N8x0/N900
    Ty jo, tak to nevim teda.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.5.2011 18:16 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    super, aspon nemusis hloupnout pri sledovani sportu... kdyz uz nevis co s casem tak si bez radsi zabehat...
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2011 18:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Při sledování sportu se hloupne? [citation needed]
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.5.2011 18:22 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    tak treba tady: http://www.neurological.org.nz/News/General-Articles/Article/Too+much+television+linked+to+dementia/

    a kdyz budez googlit tak toho najdes mnohem vic...
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2011 18:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Ale o sportu tam toho moc není, resp. zhruba nic. Pokud jsem to dobře projel, tak hlavně jde o aktivní proti pasivnímu trávení času.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2011 18:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    A podotýkám, že třeba já jsem se naučil jezdit slalom a chytat sledováním a napodobováním špičkových sportovců.

    A k těm aktivním a pasivním záležitostem -- cožpak nejde u televize plést, žehlit atp.?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.5.2011 19:12 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    jo, puvodne jsem myslel sledovani tv obecne. ten sport jsem tam pouzil hlavne proto ze o nem mluvi autor blogu.
    A k těm aktivním a pasivním záležitostem -- cožpak nejde u televize plést, žehlit atp.?
    to asi jde, ale podle vysledku tech vyzkumu to bud nikdo nedela, nebo to nema zadny pozitvni efekt...
    A podotýkám, že třeba já jsem se naučil jezdit slalom a chytat sledováním a napodobováním špičkových sportovců.
    tak pokud se na to divas s ucelem se neco naucit tak je to o necem jinym... ale obavam se ze vetsina lidi jak sednou k tv tak vypnou mozek :)
    LukynZ avatar 9.5.2011 19:07 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Behat jsem byl v patek :)
    Jendа avatar 9.5.2011 21:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Co furt maj' všichni s tím běháním? Jako kdyby neexistovaly zábavnější a kdoví jestli ne zdravější [NPOV - pro mě jo, nemůžu kvůli kolenům běhat - nárazy] způsoby pohybu (kolo).
    robotics avatar 9.5.2011 21:08 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Já jezdím na kole a dost mě to baví, ale jen v lese a na cyklostezkách. Jen škoda že nejsou v mém okolí nějaké dlouhé sjezdy :-).
    Jendа avatar 9.5.2011 21:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    jen v lese a na cyklostezkách
    Mezi mým domovem, školou a ostatními místy zájmu není les a cyklostezky jen sporadicky.

    Dlouhé sjezdy znamenají dlouhé výjezdy do kopce.
    robotics avatar 9.5.2011 21:48 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    jo to jo...15minut do kopce a pak 1 minutu z kopce :-D.
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2011 21:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Kolo taky není zrovna nejzdravější (opět klouby, navíc pro svaly to začíná být užitečné při pořádných zátazích (prý kolem stovky kilometrů na silničce)), to tak plavání nebo "Nordic walking", ale to není sport.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 9.5.2011 21:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Kolo taky není zrovna nejzdravější
    MUDr. mi doporučila kolo a plavání, tak tomu věřím, no.
    navíc pro svaly to začíná být užitečné při pořádných zátazích
    Má experimentální data toto vyvrací. Po 6 měsících 8 km každý pracovní (školní) den mi stoupl špičkový (30s) výkon z 490 na 560 W. Trvalejší (10min) výkon nedokážu přesně změřit, ale nějaké zlepšení tam také vidět je.
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2011 21:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Tak tobě by pomohlo cokoliv.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.5.2011 08:59 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    No vida jeste chvili a dozenes mikrovlnku :-) Jak to meris/pocitas?

    Limoto avatar 10.5.2011 16:33 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    Čím to měříš? :-D

    Jendа avatar 10.5.2011 21:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Už jsem to tu někde psal. Změřil jsem si výškový rozdíl mezi přízemím a posledním patrem školy (14,2 metru), vyhlídnu si, kdy je volno, a zjistím, že to vyběhnu za 26 sekund.

    P = E/t = m×g×h/t = 105 × 9,81 × 14,2 / 26 = 560 W

    Trvalejší výkon stoupáním na kole od Vltavy na Kavčí hory (převýšení ~80 m), ale to je mnohem méně přesné, protože neznám přesně odporové síly atd. Minimální výkon vyjde 190 W, ale pravděpodobně to právě kvůli odporovým silám bude víc. Také záleží na použitém kole, stačí se projet na prskoletu za 2000 z Kauflandu a pak na normálnějším kole.
    Grunt avatar 10.5.2011 23:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    P = E/t = m×g×h/t = 105 × 9,81 × 14,2 / 26 = 560 W
    Ty brďo. Reálný výsledek sice asi bude jiné číslo, ale za přístup dávám malé bezvýznamné plus, protože leč znám jak vzorec pro práci, tak druhý Newtonův zákon na zpaměti, tak taková primitivní leč účinná kombinace by mě asi jen tak z plezíru nenapadla. Ty to musíš mít v té kedlubně pořádně pomotané. :-)

    Jinak přesná výška jde změřit jen pomocí primitivních nástrojů a úhlů. Ale je stejně k ničemu, protože předpokládám že nekonáš pohyb rovnoměrný přímočarý směrem nahoru. No spočítat počet schodů a změřit (odhadnou) překonanou dráhu by snad neměl být až takový problém.

    protože neznám přesně odporové síly atd
    Čistě pro zajímavost: Jde to změřit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.5.2011 23:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Jinak přesná výška jde změřit jen pomocí primitivních nástrojů a úhlů. Ale je stejně k ničemu, protože předpokládám že nekonáš pohyb rovnoměrný přímočarý směrem nahoru. No spočítat počet schodů a změřit (odhadnou) překonanou dráhu by snad neměl být až takový problém.
    No právě že výškovej rozdíl by měl stačit, snad dráhu nepotřebuješ...
    Grunt avatar 10.5.2011 23:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Tak teď si provedl docela slušný manévr pro zmatení nepřítele. Zas abych si vzal prášek. Zitra na to mrknu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 11.5.2011 00:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Ty brďo. Reálný výsledek sice asi bude jiné číslo, ale za přístup dávám malé bezvýznamné plus, protože leč znám jak vzorec pro práci, tak druhý Newtonův zákon na zpaměti, tak taková primitivní leč účinná kombinace by mě asi jen tak z plezíru nenapadla. Ty to musíš mít v té kedlubně pořádně pomotané. :-)
    No magor, no…
    Jinak přesná výška jde změřit jen pomocí primitivních nástrojů a úhlů.
    No a nebo si změříš pravítkem výšku jednoho schodu, spočítáš počet schodů v jednom „půlpatře“ a vynásobíš 8.
    Ale je stejně k ničemu, protože předpokládám že nekonáš pohyb rovnoměrný přímočarý směrem nahoru. No spočítat počet schodů a změřit (odhadnou) překonanou dráhu by snad neměl být až takový problém.
    Vykonaná práce nezávisí na trajektorii.
    Čistě pro zajímavost: Jde to změřit.
    Jo, a teď je tam mix hladký asfalt, kostky, hrubý asfalt, beton, různě se ta cesta klikatí, chvíli jsi mezi baráky v závětří, chvíli je průvan…
    Fluttershy, yay! avatar 11.5.2011 09:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    No a nebo si změříš pravítkem výšku jednoho schodu, spočítáš počet schodů v jednom „půlpatře“ a vynásobíš 8.

    Chyba měření?

    Vykonaná práce nezávisí na trajektorii.

    Teoreticky. Včera jsem zvedal 300kg železobeton z díry ven, kdybych zarval kolmo k zemi, byla by vykonaná práce nulová, protože bych se ztrhal... a železobeton by zůstal v díře.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 11.5.2011 20:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Chyba měření?
    Nevím, tak dva milimetry na schod, tedy 0,2 metru na celou dráhu? To už spíš nepřesnosti ve zmáčknutí stopek ve správný okamžik.
    Limoto avatar 11.5.2011 15:13 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    Jsem myslel, žes měřil ten výkon na kole... Ale vy pražáci v té olympiádě máte nějak hodně bodů, já jsem byl letos s 22,5 bodama 9. v olomouckým kraju (nebo to bylo loni lehčí? :-D )

    Jendа avatar 11.5.2011 20:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Letošní výsledky ještě nejsou, ale IMHO se mi to docela povedlo. Stay tuned…
    Limoto avatar 11.5.2011 20:35 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    Já jsem byl letos D ;-)

    Jendа avatar 11.5.2011 22:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Jo, blbě jsem to napsal, letošní výsledky pro Prahu ještě nejsou.
    D
    No jo, nejsem tu nejmladší.
    11.5.2011 17:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    No a nebo si změříš pravítkem výšku jednoho schodu, spočítáš počet schodů v jednom „půlpatře“ a vynásobíš 8.
    Spíš bych si půjčil GPS. A nebo samozřejmě standardní barometrická metoda :-D.
    Jendа avatar 11.5.2011 20:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Spíš bych si půjčil GPS.
    Já mám NAVSTAR GPS přijímač. Ale přesnost určení nadmořské výšky bývá tak ±10 metrů, takže se tím 14m budova blbě měří :-).
    A nebo samozřejmě standardní barometrická metoda :-D.
    Jako že hodím barometr ze střechy a změřím čas, za který dopadne na zem? Nebo ho uvážu na špagát a budu měřit změnu periody kmitu nahoře a dole, z čehož pak vyjde rozdíl tíhového zrychlení? To asi nebude moc přesné.
    12.5.2011 04:27 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Aha, tak to by mohl být problém. Možná by šlo tu náhodnou chybu eliminovat zprůměrováním mnoha měření a nebo by ses holt musel snažit v dubajském mrakodrapu :-D.

    No myslel jsem tu poslední :-D i když je fakt, že za tak trapnou informaci je nový barometr hodně.
    9.5.2011 21:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Já mam u kola starost vo záda, ale odborník nejsem...
    10.5.2011 17:00 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    já spíš o koule ...
    Isah avatar 10.5.2011 20:44 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    Se na tom nemůžeš hrbit. Nastavit správnou výšku a sklon sedla zvládneš buď sám, podle pocitů nebo link.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    vencour avatar 9.5.2011 20:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    Už zase zDoSovaný ČTv? Snad loni šlo při hokeji iVysílání pár minut a pak k.o.?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    robotics avatar 9.5.2011 20:51 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Mě to taky sakra nejde. Musím koukat na německy komentované :-D.
    vencour avatar 9.5.2011 20:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani

    Ok, ten nefunkční link je tady. Jak je ten funkční?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    robotics avatar 9.5.2011 21:05 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    http://live-sport.info/L-ch1.php je to německy :-)
    9.5.2011 21:13 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    WORKSFORME :)

    Snad to nezakřiknu... Ale raději koukam na 404p stream (díky za link z diskuse!), PAL se trhal.
    robotics avatar 9.5.2011 21:16 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    sotva ste se na to připojili tak ste to zahltili a už se to cuká.
    robotics avatar 9.5.2011 21:27 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    http://www.lshunter.tv/index.php?option=com_lsh&view=lsh&event_id=48340&tid=66742&channel=0&tmpl=component&layout=popup
    gtz avatar 9.5.2011 21:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Hezký hokej a je tam 5:1 :-) Tento tým vyklepnul Slováky?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2011 21:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Myslíš který? ^.^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 9.5.2011 23:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Co si to sakra To IIHF a pořadatelé dovolují? To je jako co?

    Proč máme jako vítěz skupiny hrát ve středu v 16:15 ??? přitom Kanada hraje s Rusy ve čtvrtek 20:5 večer.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.5.2011 23:19 gooooooooooooool
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Hrůza, ale co jinýho se dalo čekat od těch čobolů.
    gtz avatar 9.5.2011 23:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    To definuje pořadatel? nebo IIHF?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2011 23:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    To výchozí pořadí asi pořadatel, ale nevím to jistě, pak to ještě můžou ovlivnit dobře platící televize (Finové a Kanaďané), nebo tak to aspoň říkal Záruba.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 9.5.2011 23:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Nevím co je na tom za pravdu, ale přenos se prý děje dle SWE, tak se není čemu divit, že IIHF upřesňuje ve večerním utkání Švédy a ve druhém Kanadu. S takovou spravedlností ať táhnou do háje
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.5.2011 22:51 mr_iks
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    o casech rozhoduji vlastnici vysilacich prav (tzn CT, STV, aj., zalezi na domluve), dnes mela pri vyberu prednost svedska televize, priste zas nekdo jiny
    9.5.2011 23:27 gooooooooooooool
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    I když kondice je nejvyšší kolem 17.00 a o 20.00 klesá. To ti slovenští kreténi nedomysleli :).
    16.5.2012 21:47 Balthazar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    Naštěstí nepohřbila a máme online vysílání na skvělé stránce online-tv.cz
    17.5.2012 21:53 Balthazar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceska televize pohrbila online vysilani
    http://online-tv.cz

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.