abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (18%)
    Celkem 679 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.

    16.10.2010 09:16 | Přečteno: 2710×

    Začíná to celkem nenápadně. Autore, upravte si něco na svém blogu. Pokud to nezměníte vy sám, tak třeba změníme redakční systém a blogy budou upravovat moderátoři. Přitom jde o naprostou ptákovinu. Kdoví, co bude komu vadit zítra. Když se zavede jedno omezení, často pak následují další...

    Picture

    Možná to souvisí celkově se změnami, které se tady staly v poslední době. Možná jsem jenom oběť této doby.

    Takže, smazal jsem všechny svoje zápisy kromě tohoto. Je na něj totiž odkaz na jiném portálu a chci, aby zápis byl ještě chvilku k dispozici.

    Tento portál býval vcelku dobrý. Opravdu mi tu vadila jenom jedna jediná věc. Blogy o Linuxu nejsou nijak odlišeny od ostatních. Přitom je to server primárně zaměřený na Linux. Ale zápisy jsou všechny pomíchané dohromady. Tučňákem od moderátora se to nevyřeší. Dostanou ho jenom některé blogy o Linuxu.

    Nepište mi prosím, že si mám nahoře odstranit ten obrázek. Nic nebudu odstraňovat, k rozloučení se obrázek hodí. Každý autor blogu má právo dát si tam malý obrázek jaký chce. Já ho z perexu nesmažu. Den, kdy ho odstraní někdo jiný asi bude dnem začátku cenzury blogů.

    Na psaní zápisů se vykašlu a diskutovat můžu jinde. Sbohem abc. Kam se to řítíš.

           

    Hodnocení: 19 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Dent avatar 16.10.2010 09:37 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Mazat blogy kvůli tomu, že redakce nechce mít bordel (obrázky) v přehledu blogů? Měl jsem o vás trochu vyšší mínění.
    16.10.2010 15:38 hammet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Žabo-myší válka.
    16.10.2010 09:38 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Původní obsah zápisku pro případ, že jej autor také bude chtít mazat:

    Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.

    Začíná to celkem nenápadně. Autore, upravte si něco na svém blogu. Pokud to nezměníte vy sám, tak třeba změníme redakční systém a blogy budou upravovat moderátoři. Přitom jde o naprostou ptákovinu. Kdoví, co bude komu vadit zítra. Když se zavede jedno omezení, často pak následují další...

    Picture

    Možná to souvisí celkově se změnami, které se tady staly v poslední době. Možná jsem jenom oběť této doby.

    Takže, smazal jsem všechny svoje zápisy kromě tohoto. Je na něj totiž odkaz na jiném portálu a chci, aby zápis byl ještě chvilku k dispozici.

    Tento portál býval vcelku dobrý. Opravdu mi tu vadila jenom jedna jediná věc. Blogy o Linuxu nejsou nijak odlišeny od ostatních. Přitom je to server primárně zaměřený na Linux. Ale zápisy jsou všechny pomíchané dohromady. Tučňákem od moderátora se to nevyřeší. Dostanou ho jenom některé blogy o Linuxu.

    Nepište mi prosím, že si mám nahoře odstranit ten obrázek. Nic nebudu odstraňovat, k rozloučení se obrázek hodí. Každý autor blogu má právo dát si tam malý obrázek jaký chce. Já ho z perexu nesmažu. Den, kdy ho odstraní někdo jiný asi bude dnem začátku cenzury blogů.

    Na psaní zápisů se vykašlu a diskutovat můžu jinde. Sbohem abc. Kam se to řítíš.

    Dent avatar 16.10.2010 09:41 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Těch blogů není moc, šlo by "obnovit" všechno.
    belisarivs avatar 16.10.2010 09:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Otazka zni: "Opravdu to chceme?"
    IRC is just multiplayer notepad.
    16.10.2010 09:56 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Odpověď zní: Ne, opravdu to nechceme.
    16.10.2010 17:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tak zrovna ten o náboženství, lady Gaga, mě jako OpenTycoonovým bohu (;-)) a brutal dlouhé diskuze by bylo pro pochopení diskuze dobrý nechat :-D.
    Fluttershy, yay! avatar 16.10.2010 17:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Můžeš je do komentářů zkopírovat z archivu Google, dokud to jde. Já jsem jich pár obnovil, ale teď už na to nemám čas.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.10.2010 12:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Překlad tohoto zápisku: jeho přítelkyně si přečetla diskuzi pod jeho blogem o zelené slečně na ploše a řekla mu, že jestli sem bude chodit, tak bude zle.
    Quando omni flunkus moritati
    16.10.2010 17:23 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Pokud je slečna na náboženství, tak imho i ty o náboženství. Btw to ale nevysvětluje smazání zápisků :-/.
    16.10.2010 09:56 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jsem rád, že tento autor vypadne. Nezajímavých a hloupých textů beztak neubude. A ublížených blbců taky ne. Oni mu řeknou, ať si dá obrázek za perex - a on v tom vidí cenzuru a prohlašuje se za "oběť doby". A ještě z toho obviní nové majitele... To je gól.

    Už se nevracej.
    16.10.2010 10:15 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    jo, je to chudáček prostě no
    16.10.2010 10:05 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Vždy, když někdo má pocit, že "tu něco smrdí", měl by si čuchnout nejprve sám k sobě.
    Max avatar 16.10.2010 10:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Hmm, dobře ukazuješ svůj charakter ;-).
    Zdar max
    Měl jsem sen ... :(
    16.10.2010 10:30 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Protože Letec nepovažoval za nutné uvést podstatu problému, a jeho zápisek tedy může vyznít všelijak, pokusím se to doplnit.

    Otevřel jsem si zápisek Kotvy, které táhnou Linux ke dnu, kde jsem uviděl obrázek hned za prvním odstavcem obrázek. Protože si občas nějaký autor blogu nevšimne, že zde není zvykem dávat obrázky do perexu, nebo ho nenapadne, že je to záměr, a obrázek do perexu umístí, podíval jsem se do přehledu blogů – a obrázek tam byl. Udělal jsem tedy to, co v takovém případě skoro pokaždé někdo udělá (a často je to někdo ze čtenářů, ne nutně někdo z administrátorů) – požádal jsem autora (Letec) v diskusi, aby obrázek přesunul až pod tag <break>, aby se nezobrazoval v přehledu ale až u samotného článku.

    Letec mi následně poslal e-mail, že obrázkem tučňáka (který byl v tom perexu) chce označit linuxový zápisek, protože na Abíčku takové označení chybí, někteří dávají do perexu i mnohem větší obrázky, články také mají obrázky a že to ničemu nevadí. A že tedy jako kompromis obrázek ještě zmenší, ale na jeho umístění trvá, protože prý nejsou linuxové zápisky v blogu nijak odlišené.

    Na to já jsem reagoval e-mailem, že linuxové zápisky odlišené jsou (v přehledu mají ikonku tučňáka, existuje i jejich samostatný přehled), a že toto rozlišení dělají administrátoři. V dalším odstavci jsem se snažil vysvětlit to, že pokud si takhle bude své zápisky obrázkem zvýrazňovat každý autor, dojde za chvíli v přehledu blogů k válce o to, kdo tam vloží větší a víc blikající obrázek. Skončil jsem tím, že věřím, že tyto důvody Letec pochopí a obrázek přesune až za perex.

    Na to mi Letec odpověděl, že administrátoři sice linuxové zápisky označují, ale on že chce odlišit všechny linuxové zápisky. A zakončil to odstavečkem:
    Další možnost je prostě odejít z abc, o což vám asi jde. Jinak byste mi nepsal takové nepravdivé věci. Uvážím to.
    Na to jsem reagoval třemi odstavečky – linuxové zápisky jsou odlišeny právě tím redakčním tučňákem, a nemá smysl zavádět další kategorii „alespoň vzdálená souvislost s linuxem“, o které by navíc rozhodoval sám autor – protože pak by v takové kategorii byl skoro každý zápisek. V druhém jsem napsal, že Letce rozhodně z Abíčka nevyháním, jenom se snažím předejít situaci, kdy si do přehledu blogů bude přidávat obrázek každý, kdo bude mít pocit, že by se na jeho zápisek mělo upozornit. Na závěr jsem znovu požádal o přesun obrázku za perex, navrhl jako možnost odlišení zápisků ve vlastním blogu kategorie (které jsou v blog implementovány a mnoho autorů je používá); zopakoval, že linuxové zápisky dostávají redakčního tučňáka a zavádění další kategorie zápisků „autorsky linuxových“ mi připadá zbytečné.

    Další odpověď už jsem nedostal, až teď jsem narazil na tenhle zápisek. Mrzí mne, k čemu se Letec rozhodl – pokud vím, je první, kdo se rozhodl na žádost o přesun obrázku reagovat takto radikálně, a nevím o žádném jiném případu, kdy by autor blogu žádosti o přesun obrázku nevyhověl.

    Letec v zápisku naznačuje souvislost s posledními změnami na Abíčku. Ta souvislost není žádná – o přesun obrázku bych požádal kdykoli dříve, i v době, kdy jsem byl čtenář jako každý jiný. Teď mám u blogu dvě práva navíc – přidělit či odebrat tučňáka a stáhnout či vrátit zápisek na titulní stránku. Žádné takové právo jsem v tomto případě nepotřeboval ani nepoužil, postupoval jsem úplně stejně, jako bych byl kterýkoli jiný čtenář.

    Blogy tady na Abíčku jsou velmi otevřené, administrátoři nemají právo do zápisku nijak zasahovat, diskuse pod blogy se moderuje jen ve velmi výjimečných případech. Pouze v případě tapetování, zjevné reklamy nebo nějakých urážek se zápisek stahuje z titulní stránky, dál ale zůstane v přehledu blogů na samostatné stránce. To všechno funguje „výměnou“ za dodržování jednoho nepsaného pravidla – že se autoři nebudou pomocí perexu zvýrazňovat v přehledu blogů a pokoušet se tak získat pozornost na úkor jiných zápisků. Pokud vím, zatím vždy stačilo s autorem zápisku se domluvit a autor sám nevhodné zvýraznění odstranil.

    Vidím tři možnosti, jak to může s přehledem blogů dál fungovat. První možnost je, že to bude fungovat jako dosud na gentlemanské dohodě, s případným občasným upozorněním toho, kdo si umístění perexu v přehledu blogů neuvědomí. Druhá možnost je technické opatření, které zakáže do perexu vkládat cokoli jiného než čistý text. Třetí možnost je, že si do perexu každý začne vkládat svůj obrázek, aby svůj zápisek odlišil, a obrázků bude čím dál víc a budou čím dál větší. Čtenáři si postupně začnou pomocí vlastních stylů obrázky vypínat (jako už to teď dělají u obrázků v diskusích) a budou tlačit na nějaké systémové řešení (buď podle varianty dva, nebo jako je to u avatarů, tedy možnost vypnout si obrázky v perexu v nastavení uživatele). Nejjednodušší je samozřejmě možnost první, ale jak je vidět, někdo může vidět cenzuru i v tom, když dostane mnohem větší svobodu, než jinde, ale zároveň s tím také odpovědnost za to, jak bude třeba perex jeho blogu vypadat v celkovém přehledu blogů.

    PS: Poslední smazané zápisky jsem stáhl z titulní stránky tak, jako to děláme vždy v případě smazaných blogů.
    16.10.2010 10:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Myslím, že jsem pochopil, že jste chtěl jen malou technickou úpravu. Díky za vysvětlení.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.10.2010 10:39 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Ano, ve snaze o podrobné vysvětlení jsem vynechal „manažerský souhrn“ :-) Tady je:

    Letec zveřejnil na blogu zápisek, kde byl obrázek tučňáka ještě v té části, která se zobrazuje v přehledu všech blogů. Já jsem jej požádal, aby jej přesunul až za toto místo, tj. v zápisku by byl zobrazen stále stejně, ale v přehledu blogů by ten obrázek nebyl.
    16.10.2010 10:44 Dadam | skóre: 12 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Chápu to dobře tak, že vzal obrázek tučňáka, který se ukazuje u vybraných zápisků, a umístil si ho do perexu?
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 10:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Ne, dal tam nějakýho jinýho tučňáka, velikosti asi tak toho hrobu, co tam má teď...
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 12:01 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Chtělo by to upravit engine ábíčka tak, aby byl u blogů tag break vložen automaticky - před první obrázek, delší odstavec, atd...
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 12:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    A aby ti to přineslo pivo k televizi nechceš? :-D Stačí tohle: http://bugzilla.abclinuxu.cz/show_bug.cgi?id=1243
    Heron avatar 16.10.2010 12:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Toto bohužel nikde nefunguje dobře. Perex musí psát autor, mohla by tu však být automatická kontrola. I když IMHO v tom není problém. Pokud už někdo neví co je to perex a obrázek se dostane kam nemá, je na to upozorněn a je to upraveno. Stálý členové (hmm, kdo to dnes vlastně je?) toto vědí a jejich zápisky jsou po této stránce OK.
    Gilhad avatar 16.10.2010 13:33 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Nevím, já začal psát blogy až teď (zatím mám jen dva a oba v jeden den - to asi na stálého člena nestačí) a jsem si jist, že jsem od začátku věděl, že obrazek v perexu ne a víc jak 150 slov taky ne. Vidím určitý (a dost podstatný) rozdíl mezi cenzurou a trváním na dodržování alespoň minimálních pravidel týkajících se vzhledu.
    16.10.2010 17:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Blog sice nemám a tak nevím strukturu formuláře, ale imho by na perex byl dobrej speciální box, ve kterým by byl povolenej jen plain text.
    Heron avatar 16.10.2010 17:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Potom by ale zase lidé začali řvát, proč se to spojuje se článkem :-)

    Přitom si opravdu stačí přečíst návod, či si nechat poradit v diskusi pod prosbou na odstranění obrázku.
    16.10.2010 22:13 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    A niektori by sa pytali, co je to ten perex...
    Heron avatar 16.10.2010 22:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Prací prášek :-D, odstraní všechny obrázky.
    17.10.2010 01:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tak by se přejmenovalo na abstrakt (nejlépe psaný v češtině i angličtině) :-D.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.10.2010 12:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    AssTract :-D
    16.10.2010 10:41 Dadam | skóre: 12 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Hlasoval bych pro číslo jedna. V tomhle světě je zákon na každou hovadinu, právě kvůli podobným individuím, kteří na nepsané gentlemanské dohody kašlou a když je na to člověk upozorní, začnou vřískat.
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    belisarivs avatar 16.10.2010 11:24 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    +1

    Pokud odejde kazdy takovy, se kterym snaha domluvit se selhava, bude jenom dobre.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Max avatar 16.10.2010 11:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Děkuji za uvedení na pravou míru. Taktéž nevidím smysl v tom, něco měnit. Vždy se najde někdo, kdo bude chtít něco extra. Letce nemá cenu řešit, když si chce hrát na uraženou fňuknu, tak ať si hraje.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Přemek Vyhnal avatar 16.10.2010 12:20 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    "Druhá možnost".

    Nechápu proč to tak nefunguje už dávno, koho zajímá nějaký "break"? co to je?
    NO RAPTORS!
    16.10.2010 15:45 pán tě vidí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    +1
    16.10.2010 16:39 Dadam | skóre: 12 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    -1. Je to způsob, jakým si můžete sám nastavit, kde má končit perex. Myslíte že zdejší blogeři nechápou, že v perexu obrázky být nemají? Já vám nějak nevím, zavádět do kódu kontrolu takového detailu kvůli jednomu dacanovi? Nebo se vám zdá moc smělé chtít po blogerech, aby si přečetli doporučení pro psaní postů?
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    Fluttershy, yay! avatar 16.10.2010 16:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tento formulář slouží pro vkládání nových zápisů do vašeho blogu. Každý zápis musí mít titulek, který by měl stručně a jasně popisovat, o čem váš zápis bude pojednávat. Titulek bude zobrazen i ve vašem RSS. Mějte také na paměti, že z titulku bude automaticky vygenerována textová adresa pro váš zápisek. Text zápisu pište ve validním HTML (rychlokurz, příručka).

    Delší příspěvky lze rozdělit na úvodní část, která se zobrazí ve výpisu a zbytek textu. Při zobrazení zápisu budou obě části automaticky spojeny do jednoho celku. Pro dělení použijte speciální značku <break>. Dávejte si pozor na to, aby tato značka nebyla mezi párovými HTML značkami. Systém zlom vyžaduje až od limitu stopadesáti slov. Do úvodní části zápisku (před značku <break>) prosím nevkládejte velké obrázky ani prázdné odstavce.

    Pokud nechcete příspěvek ihned publikovat, použijte tlačítko Do konceptů. Můžete se k příspěvku kdykoliv vrátit a vydat jej, až budete spokojeni. Příkaz pro publikování odloženého zápisku najdete v pravém sloupci v části nadepsané Správa zápisku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.10.2010 00:14 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    HTML je zkratka pro HaTMatiLku ?
    16.10.2010 17:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    navrhl jako možnost odlišení zápisků ve vlastním blogu kategorie (které jsou v blog implementovány a mnoho autorů je používá)
    Taky nechápu co řeší, tohle tady bylo snad od doby co jsem se registroval...
    Václav 18.10.2010 12:01 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    A co varianta 4, ve výpisu blogů automaticky měnit obrázky z perexu na <a href="adresa_obrazku">(obrázek)</a>
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 10:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    No ty si DEMENT! Každej normální člověk to chápe, jenom naše katolický hovádko musí mít zase něco extra, svojí malou křivdičku, díky které už sem snad ale naštěstí nikdy nepáchne. (jenže tolik štěstí mít určitě nebudem, protože si stejně zas jen sere do huby...)
    16.10.2010 10:54 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tys to rozsekl :)
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 12:02 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    naše katolický hovádko
    lol :-D
    tomboytom-deviant avatar 16.10.2010 10:56 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Já se nepřestávám bavit ;)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.10.2010 11:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Chtít po někom přesunout obrázek o odstavec jinam, protože do perexu se to dávat nemá, to je teda hrozná cenzura. Teď si představte, jak se tady cenzurují články - někdy přesuneme obrázek i o dva odstavce!

    Chtělo by to chladnou hlavu a trochu pochopení.
    brk avatar 16.10.2010 11:27 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Co tak vkládání obrázku do perexu prostě zakázat a takový příspěvek vůbec nepřijmout k publikování? Ne že by mi zrovna tenhle autor nějak chyběl, ale diskuse k neexistujícím zápiskům jsou taky nepříjemné.

    USE="-qt -kde"
    16.10.2010 11:31 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    To už se tu řešilo několikrát, je na to i chyba v bugzille – č. 1243. Zbývá vyřešit, jestli to chceme, a pak to naprogramovat :-) Já jsem pro, nemyslím si, že bychom někdy chtěli udělat výjimku a obrázek v perexu by někde nevadil.
    Fluttershy, yay! avatar 16.10.2010 11:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jo, už jsem blízko i tomu, že bych dal dokupy patch, mělo by to být triviální. Akorát motivace bude teď o něco menší, když jeden z těch chytrolínů odchází.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.10.2010 11:43 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Teď jsem narazil ještě na 1457, ze které plyne, že samostatný seznam zakázaných tagů pro perex už existuje, takže oprava by měla být opravdu triviální, přidat do tohoto seznamu tag <img>.
    Josef Kufner avatar 16.10.2010 23:20 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Pozor na smajlíky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 11:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Hlasoval jsem.

    BTW: Je tam někde i "omezení velikosti obrázku v diskusi"? Já se v tý bugzille nevyznám...
    16.10.2010 11:47 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 12:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    1435, dík ;-)
    Dalibor Smolík avatar 16.10.2010 12:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Zobrzování koček zakázáno ale není! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.10.2010 00:16 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    no ja nevim jak vy ja tam prdnu obrazek a kam se prilepi tam zustane :-)
    16.10.2010 11:20 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.

    Sbohem abc. Kam se to řítíš

    bojím se, že tam kde končí většina solidních firem když je někdo koupí (jako se to stalo naší firmě) - přišel holding - s ním spousta hypercool, naspídovaných, mladých, energických, inovativních, neotřelých lidí, kteří nám vysvětlovali, jak to všechno teď pošlape a co všechno bylo ve staré firmě (mimochodem ta firma byla ve svém oboru více-méně leader, byla na trhu od 91 roku a jela jak hutě) špatně a jak oni to teď dají do kupy a všichni před námi padnou na prdel.

    - to splnili - někdo opravdu na prdel padá, ale moc neodhadli kdo to bude

    - vždycky jsem si myslel, že Dilbert je s nadsázkou - z toho co jsem za poslední dva roky zažil si myslím, že Dilbert je decentní, umírněný a pouze lehce naznačující  :(

     

     

    16.10.2010 11:24 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    aha, tak než jsem zplodil svůj příspěvek, tak se tady objevilo vysvětlení.

    - no nic - Letec to podle mě přehání

    kéž by to tak bylo i v naší firmě :(
    16.10.2010 11:37 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Snad bych jen doplnil, že pokud někdo má pocit, že si jeho zápisek zaslouží redakčního tučňáka, přičemž ho nedostal, může to být tím, že si onoho zápisku žádný admin nevšiml. V takovém případě doporučuji se připomenout.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 11:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Ještě bych dodal, že zápisky tzv. "vyložené píčoviny", budou od teď označovány malou "píčou", pokud někdo bude mít pocit, že si jeho zápisek zaslouží redakční "píču", přičemž jí nedostal, může to být tím, že si onoho zápisku v záplavě "píčovin" žádný admin nevšiml. V takovém případě doporučuji se o svou "píču" připomenout a "nepíčovat" o tom jako "píčus" v dalších zápiscích... :-D
    Heron avatar 16.10.2010 11:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jak jsem pochopil tak, že tento typ zápisků se odstraňuje ze seznamu na titulce.
    Petr Tomášek avatar 17.10.2010 11:05 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Hahaha, to by tam zbylo tak možná 1/5 příspěvků...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Heron avatar 16.10.2010 11:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tučňákem od moderátora se to nevyřeší. Dostanou ho jenom některé blogy o Linuxu.

    A některé ne tak úplně linuxové jej dostanou "skoro hned" s publikací zápisku. Jo, toto moc nefunguje stejně jako hodnocení článků / zápisků, tam zase hlasuje málo lidí. To by chtělo nějak vylepšit (nevím jak, kdybych věděl, napíšu to rovnou).

    16.10.2010 12:04 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    On ten výběr je nazván „Výběr zápisků, které se týkají Linuxu, Open Source či IT“. Takže to, že to dostanou i ne úplně linuxové zápisky, je v pořádku (tedy pokud je v pořádku zacílení toho výběru). Ale já tučňáky nesleduju, takže nedokážu posoudit, jak moc je ten výběr kvalitní. Každopádně pokud se vám zdá, že ten výběr neplní svou funkci, můžete o tom otevřít diskusi třeba v blogu, ať je to na jednom místě a nemusí to někdo vyzobávat z jednotlivých komentářů v jiných diskusích.
    16.10.2010 14:05 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    můžete o tom otevřít diskusi třeba v blogu, ať je to na jednom místě
    souhlas. Plus bych k tomu prihodil i otevreni diskuze o kvalite/zamereni/odbornosti clanku, ktere zminujes zde(*).
    Jinak pripadna neobjektivita s hodnocenim clanku/blogu jako kvatliniho/linuxoveho by sla vyresit tim, ze by se rozsirila skupina hodnotitelu a kazdy by mohl dat sve vlastni hodnoceni. Na hlavni strance by se pak uvadel prumer nebo by zapisek dostal tucnaka, kdyz by mel prumer od hodnotitelu vetsi jak XX% a pod. Hlavni featura by ale byla, ze by slo sledovat hodnoceni vybraneho hodnotitele (pripadne si zapnout na hlavni strance jeho hodnoceni). Myslenka je zalozena na tom, ze hodnoceni, zda je clanek/blog kvalitni, je do jiste miry subjektivni zalezitost, stejne tak jako treba hodnoceni kvality knihy/filmu. Pokud ale clovek nejaky cas cte recenze na knihy/filmy, casem najde recenzenta, se kterym ma steny nebo podobny vkus a pak pri volbe, zda cist danou knihu/jit na film, da jeho recenzi mnohem vetsi vahu. Ale mozna by to byl jen zbytecne moc komplikovany system a moc lidi by to stejne nepouzivalo ... tezko rict. (**)

    (*) ja vim, puvodne toto tema otevrel nekdo jiny, ale ty (Heron) jsi na rozdil od nej aspon registrovany a vcelku sem i pises, takze je sance, ze ten blogovy zapisek treba i napises:-)
    (**) hm, jak si to tak po sobe ctu, mozna se naskyta otazka, proc ten zapisek nenapisu rovnou ja:-) Jednak proto, ze jsem doobedval, musim zas jit makat a vecer na to uz nebudu mit chut (nebo budu sepisovat rozzureny zapisek o komunalnich volbach, protoze tusim, ze u nas letos nedopadnou dobre)....a druhak (a to predevsim), protoze su liny:-) (resp. ktery zapisek bude nebo nebude mit tucnaka je mi ukradeny, nejake zprehledneni clanku, co se kvality tyce, bych mozna uvital, ale nejak moc me to taky netrapi)
    16.10.2010 14:20 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    To hodnocení, jak to popisujete, je teoreticky hezké, různé podobné věci už se tady několikrát navrhovaly – a mně by se také líbilo, kdyby to takhle fungovalo. Ale podívejte se v přehledu blogů, kolik lidí pro jednotlivé zápisky hlasovalo – je to tak kolem 10 na zápisek. A to hlasují všichni. Kdybyste vybral nějakou skupinu lidí, o nichž budete vědět, že nebudou ten zápisek hodnotit podle sympatií/antipatií k autorovi nebo tématu, ale budou se snažit posoudit kvalitu článku a jeho zaměření, dojdete podle mne ke stejnému stavu, jak to funguje dnes – tedy že těch dobrých zápisků si snad po nějaké době aspoň jeden člověk všimne. Jinak pokud vím, právo na přidělování tučňáka je samostatné právo (není potřeba spolu s ním mít další práva třeba na zamykání v poradně), takže pokud se na to někdo cítí, může zkusit napsat redakci nebo Lubošovi.
    18.10.2010 09:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    A některé ne tak úplně linuxové jej dostanou "skoro hned" s publikací zápisku. Jo, toto moc nefunguje stejně jako hodnocení článků / zápisků, tam zase hlasuje málo lidí. To by chtělo nějak vylepšit (nevím jak, kdybych věděl, napíšu to rovnou).
    Jestli narážíš na vpsfree blogy, tak těm jsem dal tučňáka já ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.10.2010 09:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jestli narážíš na vpsfree blogy, tak těm jsem dal tučňáka já ;-)
    A já...
    pavlix avatar 18.10.2010 11:44 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Taky bych se pod to podepsal, kdybych mohl :). Vpsfree sice určitým způsobem kritizuju, ale souvislost s Linuxem mi přijde zřejmá.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Heron avatar 18.10.2010 16:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tato skupina blogů to není.
    18.10.2010 16:29 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    No tak se netvař tajemně, jako hrad v Karpatech, a řekni rovnou, které to jsou ... i když předpokládám, že půjde jenom o jiný pohled na to, co by mělo a nemělo ve výběru být.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 11:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    ...smaže svoje zápisky! Jaký neštěstí! :-D Co si myslíš? Nejsi SADAM aby to někoho zajímalo! :-D
    Heron avatar 16.10.2010 12:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jen tak dál. :-(

    Dívám se do archivů a ty jeho zápisky nebyly špatné. Na některé navázala i zajímavá diskuse.

    Tímto prohlášením v podstatě říkáš: nezajímáš nás, táhni. Co tady pak ale zbyde? Jen hnůj.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 12:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Ne, tím říkám: Letec je podle mně "lesotupec", jeho zápisky jsou mně u prdele a některý z nich sloužily vyloženě k jedný jediný věci - rozpoutat megaflame a umístit se mezi nejvíc komentovanejma blogama. To mi fakt (narozdíl od SADAMovejch) chybět nebude...
    18.10.2010 01:32 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Letec byl jednou z největších záhad, které se kdy na ábíčku vyskytly. Léta se lidé přeli o to, jestli je opravdu tak blbý, nebo to jenom hraje, v rámci nějaké dlouhodobé recese (ty jeho legendární a hlavně opakované kousky s Google, letité ignorování všech připomínek, spousta imbecilních příspěvků a ubohých reakcí...) Postupně se většina přiklonila k druhé variantě. Nakonec i já, protože jsem prostě nemohl uvěřit, že by na světě mohlo existovat něco tak pitomého.

    Ted už zase nevím, která verze platí, každopádně jak si tak čtu tento jeho nejnovější výtvor, všechno to do sebe zapadá. Stále drží duševní lajnu, kterou nasadil už dávno.
    16.10.2010 12:07 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    podle popisu udalosti v nekolika komentarich toto cenzura urcite nebyla, najdi si to autore na wiki :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    16.10.2010 12:54 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    na linuxOn.sk su obrazky v perexoch takmer v kazdom blogu a myslim, ze to vobec nie je na skodu
    Gilhad avatar 16.10.2010 13:41 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    A na youtube má dokonce většina zápisků video a kolik lidí tam chodí ...

    To, že je někde něco možné ještě neznamená, že to je automaticky vhodné všude.
    16.10.2010 13:47 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    no ja myslim, ze v blogoch to je vhodne, len by asi ten obrazok mal byt od textu alignovany vlavo alebo vpravo a mat stanovenu nejaku maximalnu vysku/sirku
    Gilhad avatar 16.10.2010 14:22 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    To je věc estetického cítění. Mě se naopak líbí víc styl bez obrázků.

    A pokud je někde zažitý jeden způsob a všichni ho dodržují, tak mi přijde hloupé, aby se jeden stavěl naštorc, když k tomu není opravdu důležitý důvod. Konec konců nikdo není nucel psát blogy jen na jednom jediném a pořád tom samém místě :)
    17.10.2010 02:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    No moc přehledný mi to nepřijde...
    16.10.2010 13:29 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Kdo chce psa být, sám sobě škodí:-)
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    Fluttershy, yay! avatar 16.10.2010 13:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Mně vadí spíš ty sračky dole, viz příloha. Netuším, kdo to vybírá, ale musí to být nějaký úchyl, když všude hází (skoro)nahé baby.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.10.2010 13:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Robert? ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 16.10.2010 13:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    OMG!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.10.2010 09:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Nepřipadá mi, že by tam "skoro všude" byly nahé baby. A ano, ten latex jsem vybral já. Nejenže ta ženská není ani trochu nahá, ale nepřipadá mi to celé jako nic nehorázného.
    Dalibor Smolík avatar 18.10.2010 10:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Přesně tak. Připadá mi to nejen vtipné, ale i vkusné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.10.2010 10:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Naprosto souhlasím, je to vkusní a vtipné, rozhodně pěkná upoutávka!
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    16.10.2010 14:10 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Kto sa ma na to pozerat... mohli by tam byt radsej chlapi :)
    Dalibor Smolík avatar 16.10.2010 14:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    S tím latexem mi to přišlo docela vtipné :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 16.10.2010 14:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Mně ne, ten vtip je hodně otřepaný.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 16.10.2010 14:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Navíc třeba u nějakého článku o Nokii (na itbiz.cz) tam byla naprosto nesouvisející (skoro)nahá ženská na posteli, to už nemá odůvodnění vůbec žádné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dalibor Smolík avatar 16.10.2010 15:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    S tím souhlasím.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 15:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Navíc třeba u nějakého článku o Nokii (na itbiz.cz) tam byla naprosto nesouvisející (skoro)nahá ženská na posteli, to už nemá odůvodnění vůbec žádné.
    upálit! u - pá - lit! Já to říkám pořát! :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 15:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.

    Connecting people, woe! :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.10.2010 16:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tak to byl zase šéfredaktor ITBizu :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 14:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    ale musí to být nějaký úchyl, když všude hází (skoro)nahé baby.
    Pusťte k tomu mně! :-D
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 14:16 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    :-D
    Gilhad avatar 16.10.2010 14:25 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jo, a budou tam (skoro)nahé kočky. To by nám ještě chybělo :)
    Max avatar 16.10.2010 14:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    ... a wožralý ... :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Heron avatar 16.10.2010 15:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jsem rád, že nejsem jediný komu to vadí ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 16.10.2010 15:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Není to u tebe z jiných důvodů? ~_~
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 15:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jen nekecej vole, ze stejnejch! :-D Ty už jsi na to přece taky přišel, že to nebyla jen nevinná pospubertální zvědavost... :-D
    Heron avatar 16.10.2010 17:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Myslíš orientace? Ne. Jako vtip jsem to pochopil i se tomu pousmál, na druhou stranu ten článek neměl se ženami v leskle černém nic společného a tohle už, nezblobte se na mě, opravdu zavání bulvárem.
    16.10.2010 17:37 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Co tam hodit Knutha v latexu?
    Heron avatar 16.10.2010 17:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.

    Knutha s* Lamportem, jo, to by šlo :-D

    *) Či přesněji v

    Jendа avatar 17.10.2010 18:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Fluttershy, yay! avatar 17.10.2010 20:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Absolutně irelevantní. Nevztahuje se to totiž na nepřihlášeného (náhodného) návštěvníka. Zdejší osazenstvo si může třeba blokovat itbiz.cz i Jílka, ale když přijde někdo nový, zděsí se a uteče. Nehledě k tomu, že já sem taky lezu z telefonu nepřihlášený.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.10.2010 17:48 Eks
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Promiň letče, vrať se, za to můžu já - ty luštěniny mě vždycky tak nadýmají.
    16.10.2010 21:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jediný co mi napadá: Vaše starosti a roršíldovy prachy, to by se žilo! :-)

    Jasně! Dráp cenzůry se zasekl a je třeba na barikády. Tý vago, prostě majitel serveru nechce v pertexu fotky. Na to snad nemá právo? Jak je tím ochuzené právo říct svůj názor? Tím že tam nebude tučňák?

    Tyhle starosti... a toho rotšílda nebo gejtse prachy....
    Dalibor Smolík avatar 16.10.2010 23:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Taky si myslím, že se jedná o bouři ve skleničce vody :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2010 23:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    16.10.2010 23:21 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    myslim si, ze jste reagoval takhle z toho duvodu, ze Vam neni problematika IT tak blizka. Proto se to pokusim vysvetlit.

    Na vetsine (rade, hodne) podobnych enginu ve svete se v prehledu nejaky obrazek umistuje. Tvurci takoveho enginu s tim pocitaji a take je v takovych strojich naprogramovano tak, ze autor preda systemu obrazek, kterym chce v perexu upoutat a nebo oznami, ze tam nebude zadny. velikost a kvalita obrazku je nejak omezena, to vse je mozne a praktikovatelne.

    Jak jiste vite, minuly programator abclinuxu leta nestihal a rada napadu a vylepseni zustala lezet. Obrazek v perexu muze byt pro nekoho zajimavy, protoze ma tim moznost upoutat na svuj clanek. Ma to i co docineni s krativitou, urcitym soutezenim - to jsou vse veci, ktere bychom meli v nasi vedomostni spolecnosti podporovat. Jiste nejde jen o to, aby se nekdo svymi linuxovymi prispevky obrazkem tucnaka odlisil od tech Jilkovych zvratku. Jde tedy o to, ze blogistovi byla odeprena 'bezna' moznost sve prezentace a to bohuzel z toho duvodu ... ano z jakeho duvodu.

    Tim duvodem je ten engine, o kterem zde pan Korbel (majitel Stickfishe) psal, ze podepisoval 3 faktury na dodelani funkcionality a ani jednou se to nepodarilo. Proc je tomu tak. Bohuzel je nutno konstatovat, ze se z hlediska IT musi jednat o 'nevhodny' projekt, ktery trpi tou castou chorobou takovych one-man-shows - totiz ze je nedokaze za rozumnou cenu nekdo jiny nez autor upravit.

    Vysledkem je, ze neschopnost realizovat rozumne funkce v rozumnem case se prevede do roviny - 'smazte to!!' A argumentuje se pravem provozovatele, ze ten si muze naridit co chce. To je samozrejme pravne OK, ale presto jsem toho nazoru, ze je treba reakci uzivatele 'letec' vyuzit k tomu, ze si nalijeme cisteho vina a pojmenujeme opravdove problemy.
    17.10.2010 09:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Já stále nemám pocit, že je to problém IT. Jinak tim co píšete vlastně souhlasím. Ale nemyslím, že upoutávky, soutěž je právě na technicky, odborně zaměřeném serveru potřeba. Tedy ne soutěž těmito metodami. Skutečně si žel dovedu dobře představit, že za chvíli budou ve výpisu blogů obrázky blikajícící, hrající, vyskakovaci okna...

    Inteligence čtenářů abclinuxu je myslím dostatečná na to, aby si přečetla kdo to píše a tak i co asi tak rozklikne.

    Každá sajtna si tvoří nějakou grafickou podobu. Aby jí dle svého dotvářel každý přispívatel, to se mi zdá šílené. Proč bych třeba já nenacpal do příspěvku své oblíbené patkové písmo? Proč by ... nedal pohyblivý a veliký obrázek? Přeci je nejde cenzurovat.

    Že by šlo aby systém vzal jen obrázek do určité velikosti, že to, že to zde není není záměr ale neochota, neschopnost... vim já, možné to je. Ale prostě redaktor chce bez obrázků, tak je to bez obrázků. To není cenzura. Ve všech redakcích novin mají své pravidlené hosty, kteří jim přináší svůj geniální článek (pologramotný spisek dokladující jejich duševní postižení grafomanií a paranoiou). Jsou odmítání, stěžují si na cenzuru a znovu přichází.

    Ostatně kdyby byl obrázek omezený, určitě se najde člověk, co bude cenzurovaný a omezený ve své svobodě timhle.

    Hyperkorektnost je hutná tyranie. Cenzůra je špatná, tak se postavíme do pozoru a budeme muset, pokud provozujeme něco podávající informace, zveřejnit všechno, co kdo bude chtít. Pro do absurdna dovedeným právem na vyjádření svého názoru ztratíme právo rozhodovat si o tom, co tvořím a provozuji.

    Ono zvulgárnění abclinuxu se stalo právě tím, že příchozí, místo aby se nejprve rozhlédli jak se tady píše a diskutuje, hned vnesli svůj styl. Mají na to přeci právo, nejde je cenzurovat, hohóó! Možná jsem staromódní, ale líbí se mi jedna vlastnost, a tou je ohled na druhé. Nejen že nekuřákům nečudim pod nos, ale před lidmi co jim vadí vulgarizmy mluvim slušně, před cudnými nechodim nahatej... nejen kouř může otrávit. Myslím, že než člověk začne bořit normy, měl by se trochu zamyslet, jestli to opravdu je nutné, není-li to jen exhibice jeho ega.
    namenenezalezi avatar 17.10.2010 10:43 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Ono zvulgárnění abclinuxu se stalo právě tím, že příchozí, místo aby se nejprve rozhlédli jak se tady píše a diskutuje, hned vnesli svůj styl. Mají na to přeci právo, nejde je cenzurovat, hohóó! Možná jsem staromódní, ale líbí se mi jedna vlastnost, a tou je ohled na druhé. Nejen že nekuřákům nečudim pod nos, ale před lidmi co jim vadí vulgarizmy mluvim slušně, před cudnými nechodim nahatej... nejen kouř může otrávit. Myslím, že než člověk začne bořit normy, měl by se trochu zamyslet, jestli to opravdu je nutné, není-li to jen exhibice jeho ega.

    Keďže neviem nič o linuxe a som len bežný nešikovný užívateľ IT,ktorý sa tu nechcene priplietol, nebudem si na abc zakladať blog len preto,aby som namiesto desiatok náhodných čitateľov provokovala k návšteve mojej výlevovne stovky pravidelných návštevníkov tunajšej hlavnej stránky.Tak to uzavriem pre seba ja, ale čo tak pozorujem dianie okolo/nielen na abc linuxu/, je to asi taká spoločenská zákonitosť, že ak niekto zavedie niečo, čo má mať určité pravidlá na udržanie určitého štýlu a úrovne, keď sa tomu začne dariť, ten štýl a úroveň pritiahne postupne pozornosť rôznorodých ľudí ,,zvonku". Tým spopularizovaním si vlastne to zariadenie spôsobí, že tí rôznorodí ho postupne prispôsobia neštýlovosti a úrovni nesúrodej masy.Takže možno tie princípy linuxu/ ktoré som tu matne postrehla/ idú proti nemu samému. Jedine, že si to budete regulovať nejako každý sám za seba a uzavriete sa pred prenikaním tej vulgarizácie ,,do seba." Ale to si človek môže rovno založiť blog kdekoľvek a moderovať si komentáre, aby mu to tam niekto nezvulgarizoval.

    17.10.2010 10:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    No, ona se ta úroveň někdy drží tím, že když přijde někdo s něčím vybočující z místního stylu, je slušně, potom důrazně požádaný o změnu a nebo odchod. Leč exhiba hned začne řvát (tím nemyslím letce!), že on si přeci může psát co chce a že je to cenzůra. A cenzůra je čert, takž všichni zacouvají a nechají se tyranizovat, protože jinak by byli cenzoři a ti jsou přeci špatní. A za ním přijdou další a už to jede a méně otrlí korektní odejdou raději pryč.

    Cenzůra, svoboda, diskriminace... to jsou výborný štíty, za který jde schovat kdejakou otravnost, drzost nebo i lumpárnu a nikdo na vás nemůže.
    namenenezalezi avatar 17.10.2010 12:30 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    méně otrlí korektní odejdou raději pryč. ... Cenzůra, svoboda, diskriminace... to jsou výborný štíty

    Tzv. korektnosť je niekedy ťažko rozoznať od alibizmu. Človek si povie : do tohto sa ja miešať nebudem, to je pod moju úroveň. Lenže potom neostane skoro nikto, kto by sa postavil voči hrubosti a bezohľadnosti. Ja si nemyslím, že také správanie stačí ignorovať; udržať si od neho bezpečnú vzdialenosť mne osobne zaručí, že mi to hovienko nepristane na hlave, ale zároveň tým zväčšujem hranice tolerancie, za ktorú si tá bezohľadná hrubosť dovolí ísť. Ukážkou je napr. situácia v školách, keď sa v dôsledku chybného výkladu pojmu demokracia alibisticky toleruje aj také správanie, ktoré je s hlavným cieľom tejto inštitúcie v priamom rozpore.Je to dôsledok hodnotového relativizmu / v tomto sa stále opakujem, ale pokladám to za zásadný problém/, a ten súvisí zase s prehnaným individualizmom, utilitarizmom a pod. Ale to by zase mohlo vyvolať ideologické rozrtžky:-).
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.10.2010 12:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Ja si nemyslím, že také správanie stačí ignorovať; udržať si od neho bezpečnú vzdialenosť mne osobne zaručí, že mi to hovienko nepristane na hlave, ale zároveň tým zväčšujem hranice tolerancie, za ktorú si tá bezohľadná hrubosť dovolí ísť. Ukážkou je napr. situácia v školách, keď sa v dôsledku chybného výkladu pojmu demokracia alibisticky toleruje aj také správanie, ktoré je s hlavným cieľom tejto inštitúcie v priamom rozpore.Je to dôsledok hodnotového relativizmu... .. .
    Souhlas, dalo by se to rozvést ještě do daleko větší hloubky, ale potom už by to nabíralo "obrysy reálnýho světa" a byl bych zbytečně nasranej, takže to dál rozvádět nebudu. :-D
    17.10.2010 14:29 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    dalo by se to rozvést ještě do daleko větší hloubky, ale potom už by to nabíralo "obrysy reálnýho světa" a byl bych zbytečně nasranej

    jsi ctecka mych myslenek .-)
    Fluttershy, yay! avatar 17.10.2010 13:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Myslí se tím Jílek, že ano? ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 17.10.2010 14:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    lol, ty uz toho jilka taky vidis vsude, jako jiny vidi za vsim zlem sveta paroubka, microsoft nebo komunisty ... :-D :-D :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.10.2010 14:34 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    to vis kotyz lidi maj v sobe jeste furt to prvotni nabozenstvi - animatismus a personifikuji objektivni sily dobro zlo lasku nenavist ale neco na tom bude je to o tom rozenavani jak sme si nedavno psali /zlomyslne se rehtajiciho smajlika vynecham rači at si me s nekym neidentifikujes/
    17.10.2010 14:46 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Aha Jílek je antropomorfní personifikace? Doufám, že nemá zálibu v žacích nástrojích. :-D
    kotyz avatar 17.10.2010 14:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    jilek s kosou? prevoznik jilek? OMG LOL :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 17.10.2010 14:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Na Smrtě nemá ani omylem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.10.2010 18:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Njn, tak co jiné Kačer Svátku pečené duše, Otec prasátek nebo třeba víla zubnička ? :-D
    17.10.2010 18:09 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.

    ...prevoznik ...

    s lodema zkusenosti ma a mozna i prevazel za slusny peniz

    ale od zacich nastroju se nejak v posledni dobe distancuje

    kotyz avatar 17.10.2010 14:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    rika se animismus, ale to jen tak pro poradek. a carky by tomu taky neuskodily ;-) jinak zajimava myslenka. ale myslim si, ze to bude malicko jinak. jilek tu spouste lidem lezi uz hodne dlouho v zaludku a tak si ho spojujou s kdejakyma neoblibenyma nebo utocnyma komentarema at uz je napsal on nebo nekdo jinej. a treba kolibac je na nej podle myho letmyho posouzeni uz primo alergickej ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 17.10.2010 14:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tím by se vysvětlovala ta vyrážka, co mi nedávno naskočila. Jílek škodí zdraví.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 17.10.2010 15:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    jak komu. me neskodi. mozna dokonce i prospiva. ale to by bylo uz moc odvazny tvrzeni, nepodlozeny dukazy ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 17.10.2010 16:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Mně vadí dost. Už jenom když si chci počíst v MHD na telefonu, aniž bych se přihlašoval, musím amortizovat posouvací tlačítko, když se přesouvám přes ty jeho žgryndy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.10.2010 18:11 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.

    kotyz animatizmus zde http://sk.wikipedia.org/wiki/Animatizmus

    je to o tom rozlisovani

    17.10.2010 18:25 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    jo mam tam pravopisní chybu

    carky nepatri k memu stylu .-)
    17.10.2010 18:40 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Animizmus je odvodený od slova anima (= duša) a zakladá sa na presvedčení, že všetko, čo nás obklopuje má dušu (KOMOROVSKÝ 2000, 16). Táto viera predpokladá nesmrteľnosť duše, aj po odumretí telesnej schránky. Najčastejší prejav tejto viery v praktickom živote je vznik žiarového pohrebného rítu, kde pri pochovávaní do urny, robili pozostalí na urne otvory pre dušu, tzv. dušníky.Animatizmus je pokročilejšou formou animizmu, a ide o spontánne chápanie vecí ako živých bytostí (KOMOROVSKÝ 2000, 15).

    jak se tu objevi zminka o urcitych vlastnostech nebo jevu v hlave uzivatelu se objevi konkretni predstava totozna s podobou konkretniho nicku v projevech ktereho byly ty vlastnosti zjisteny a tak se stalo ze se jejich symbolem stal jeho nick

    aninickizmus by bylo presnejsi
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.10.2010 06:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Analanus bude nejlepší :-D
    18.10.2010 06:33 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    ahoj amiga

    jsem vedel ze je to neco z latiny

    18.10.2010 06:34 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    :-) jeste to prosvihnu jede mi to o dvacet minut
    17.10.2010 14:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    A cenzůra je čert, takž všichni zacouvají a nechají se tyranizovat,
    Tady to doufám snad na nikoho neplatí, ne? :-/
    17.10.2010 15:45 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    hallo pane kolego

    obdivuji Vasi povahu a Vase nervy. Ja tu napisu nejakou kravinu ( a vy to vite), tak presto delate jakoby nic a argumentujete na urovni, poklidne.

    Co skutecne obdivuji je Vase schopnost nereagovat primo na to, co bylo cilem meho prispevku (jak jste jiste poznal a) aspon jednou kopnout do Jilka, b) lehka kritika pana Literaka ohledne jeho programatorske tvorby), ale do odpovedi zamontovat Vas pohled na cenzuru ale udelat to na vyssi obecne urovni. To je fantasticke. Jedina nevyhoda je, ze to asi zase nikdo nepochopi.

    Vysvetleni pro pravicove volice(begin):

    Dag zde (linuxovy portal) jednou napsal clanek o autistech. A ted pozor. Nepise 3 clanky tydne o sve praci s autisty. Ani nepise o tom, jak mu rodice autistickych deti dekuji, co pro jejich deti dela. Dokonce ani nepise o tom, ze ho zastavuji lide na ulici a ptaji se ho, co si maji pocit se svym autistickym ditetem. Dag dokonce nepise ani o tom, jak vypada jeho danove priznani a jak dlouho dokaze ve svem veku udrzet erekci.Dag to nedela, protoze:

    Ono zvulgárnění abclinuxu se stalo právě tím, že příchozí, místo aby se nejprve rozhlédli jak se tady píše a diskutuje, hned vnesli svůj styl.

    Vysvetleni pro pravicove volice(end):

    Dlouho jsem patral po tom, co mi zde tolik vadi (coz jsem intuitivne tusil), a hlavne jak to formulovat. A Dag to rekne proste jen tak v jedne vete. To neni fer.

    Ja to nedokazu tak formulovat a uchyluji se spis k tem kretenum, podstatou zustava ta neomalenost urcitych uzivatelu a tu samozrejme nemuzeme odstranit nejakymi technickymi prostredky. Meli bychom mit, jak rika Dag, ohledy. Ptam se ovsem, zda tento nazor sdili vsichni. Prezident Havel byl toho nazoru a dostalo se mu jen nepochopeni a nadavek, stavajici prezident je pry oblibeny a pritom vlastne rika, ze ohledy jsou luxus. Takze nekdy nevim, jestlu by technicke prostredky nepomohly.
    Dalibor Smolík avatar 17.10.2010 16:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Já teď jsem nepochopil váš útočný tón. Co vám vlastně nejvíce vadí? Snad ne to, že má někdo jiný názor než vy? Tomu nevěřím. Kopnul jste si do pravicových voličů. No, dobrá. Dag píše o autistech, protože s nimi pracuje. NO a co? Třeba to někoho napadne udělat taky. Bylo by to prospěšné. Snad v tomhle jsou ty největší "ohledy", tady je ta pomoc společnosti. A je úplně jedno, zda je ten člověk pravicový či levicový. Každá pomoc se počítá. Jinak k těm prezidentům - já spíše upřednostňuji toho současného. Lépe mi vyhovuje. Ale někdo mi kdysi řekl, že i lidé jako Havel jsou potřeba. Uznávám to a skláním se před moudrostí autora tohoto výroku (parafrázuji film Noc na Karlštejně :-)). Život je prostě složitější. Co ji jen vadí, jsou nevybíravé útoky na lidi s jiným názorem. Snažím se to nedělat a nelíbí se mi to u nikoho. Ne vždy to kritizuji tady, ale jinde (i při osobním jednání) to sdělím. Ale pokud někdo někoho napadá, má ten druhý se adekvátně bránit. Pacifista určitě nejsem. Ohledy nejsou luxus. Ale někdo je bere jako slabost toho druhého. Nikoliv nadhled. A to by se mělo rozlišovat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.10.2010 18:58 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Ale pokud někdo někoho napadá, má ten druhý se adekvátně bránit.

    ja si to neodpustim pane smolik

    a co rikate na situaci : osoba A napadla osobu B osoba B se adekvatne brani osoba C prispecha na pomoc osobe A a brani osobe B v adekvatni sebeobrane
    Dalibor Smolík avatar 17.10.2010 19:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Zcela teoretická úvaha. Možná nevíme, jak se osoba B v minulosti chovala k osobě A a co vedlo k napadení osoby B osobou A. Osoba C někdy považuje původní příčiny za důležitější, než osoba B si připouští ;-). Ale uznávám, že takový problém nebývá vždy jednoznačný.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.10.2010 19:51 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Možná nevíme, jak se osoba B v minulosti chovala k osobě A a co vedlo k napadení osoby B osobou A. Osoba C někdy považuje původní příčiny za důležitější, než osoba B si připouš

    tak si situaci upresneme 1/osoba C nema vedomost o puvode a prubehu konfliktu mezi A a B 2/ osoba C ma k dispozici jenom neuplne a objektivne neoverene informace o puvodnich pricinach konfliktu mezi A a B

    osoba C navic prispecha aby branila ucinne sebeobrane osobam D, E, F, G, H, I.......pred napadajici osobou A i kdyz nema objektivne overene informace o puvodnich pricinach konfliktu mezi A a vsemi dalsimi osobami
    17.10.2010 21:07 terapeut amater
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    koukam, ze tu prestrelku s panem Jilkem jeste porad nedokazete vydejchat. Prozradim Vam jeden trik, ktery doporucuji i nekteri terapeuti. Jmenuje se to 'metoda sklonovani'. je to neuveritelne, ale pomaha to:

    Sklonujeme:
    • Jilek, ta sv..e, ten kre..n
    • bez Jilka, te sv..e, toho kre..a
    • k Jilkovi, te sv..i, tomu kre...i
    • vidim Jilka, tu sv..i, toho kre...a
    • volame: Jilku, ty sv..e, ty kre...e
    • o Jilkovi, te sv..i, tom kr.....i
    • s Jilkem, tou sv..i, tim kr.....m
    Existuji i jine metody, ktere se napr. doporucuji zenam, ktere trpi rozvodovym traumatem, zde se osvedcilo napr. bodat nozem do fotografie byvaleho manzela. Ta vyhoda sklonovaci metody je v tom, ze se musite koncentrovat na ty koncovky a tim zatezujete tu racionalni cast mozku a tak rikajic odebirate tu energii te pocitove casti. U toho noze je to podobne, tam treba trefujete oci toho nenavideneho/ne.
    17.10.2010 21:57 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    no ja vam nevim ty zaklinadla sv..e, ty kre...e asi nepudou kazdemu od huby
    17.10.2010 22:22 terapeut profesional
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    metody, ktere se napr. doporucuji zenam, ktere trpi rozvodovym traumatem

    Tuhle metodu si beze změny dejte patentovat, už ji máte jistě ověřenou na svém bývalém.
    Dalibor Smolík avatar 17.10.2010 22:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    No, osoba A někdy dost tvrdě a nevybíravě řekne pravdu na rovinu, což se nelíbí osobám D, E .. atd. a osoba C může sice rozporovat způsob sdělení, ale odděluje obal od obsahu. No, a flame je na světě ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.10.2010 23:15 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    a co kdyz

    osoba B, E, F, G, H ... dost tvrdě řekne pravdu na rovinu, což se nelíbí osobe A a osoba C okamzite rozporuje nejen zpusob zdeleni, ale neoddeluje ani obal od obsahu

    jinak nic ve zlem a dobrou
    Dalibor Smolík avatar 17.10.2010 23:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    jasně, ok :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.10.2010 17:44 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Doufám že nemírná chvála mé osoby je způsob, jak sdělit co si myslíte obecně o problému. Jinak souhlasím. Je fakt, že k sepsaání nelinuxového blogu jsem se odhodlal až když byly blogy zpolitizované, sebeprezentační a výlevné - tedy jsem si řekl, že není co zkazit. Osobně když vstoupím na cizí stránky, chovám se jako na návštěvě, tedy velmi opatrně. Ale někdo to holt vnímá jinak.
    17.10.2010 19:03 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    ja cetl nekolik vasich blogu a zanechal jsem tam na nekterem starsim blogu zda se mi i komentar

    jsem rad ze to lide jako vy /pouziju vyjimecne diakritiku / vyvažují
    Dalibor Smolík avatar 17.10.2010 19:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Doufám že nemírná chvála mé osoby je způsob, jak sdělit co si myslíte obecně o problému.
    Ta chvála nebyla nemírná :-) - ale vystihnul jsi to přesně. Pochopil jsi, co si o tom problému myslím. Tady panuje obecně přesvědčení, že pravicoví voliči nebo politici jsou asociálové, kterým je jedno, jak lidé dopadnou, ale to není pravda. Právě na rodiny s postiženými dětmi by se mělo myslet - patří to k vyspělé civilizované společnosti. A každá taková práce, která vede ke zlepšení jejich situace, je prospěšná. Ti lidé si tu situaci nezpůsobili - a to je to podstatné. To, že dnešná vláda tento problém podceňuje vidím také.
    Samozřejmě s tím, že se lidé mají chovat na webu jako když jsou na návštěvě, souhlasím. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.10.2010 19:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Teď už jdu lesem :)). Nějak jsem nepochopil, co jsem pochopil.

    Ono, já si myslím, že i na postižených by se dalo ušetřit. Jsou i zbytečné nebo alespoň neúměrné výdaje. Spíš je problém, že se šetří na místě, kde ušetřené peníze budou stát daleko víc peněz následně. Ale to je na dlouho a nepaří to k problému cenzury.
    Dalibor Smolík avatar 17.10.2010 19:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    To nic, to já jsem se zamotal do formulací :-). Původní moje myšlenka byla, že jakýkoliv druh pomoci ( i když není systémový ze strany státu) je dobrý, lepší než nic. Určitě pokud se to dobře organizačně zvládne, lze ušetřit. To je pravda. To je v té konkrétní rovině. Pokud to však vezmeme makroekonomicky, část vybraných peněz na daních by měly směřovat v rozumné míře právě do této oblasti. Rodiny postižených dětí totiž nemohou dostatečně podnikat nebo se plně věnovat své kariéře, což by jinak udělat mohly.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.10.2010 20:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    No právě. Když se navíc podaří, aby dítě zůstalo v rodině, tak i když dostane nějakou pomoc od státu, tak to bude mnohanásobně méně, než když to rodiče už nezvládnou (a divit se leckdy jde jedině, že to tak dlouho vydrželi) a dají dítě do nějakého ústavu. Právě šetření na té podpoře, kde jde v rámci rozpočtu o drobné, vede k výdajům násobně vyšším. A to jsem odmyslel humání aspekt, zachování rodiny a pod.
    17.10.2010 09:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Svoboda vyjádření je v tom, že si smím udělat vlastní stránky podle svého, šířit vlastní tiskoviny. Ne v tom, že majitelé, vydavatelé musí zveřejnit co chci já a v podobě jakou chci já.
    17.10.2010 10:29 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Vysvětlujete to sice hezky, ale úplně špatně. Zaprvé, engine Abíčka je opensource, takže přidávání obrázků k blogům mohl naprogramovat kdokoli – a patche od externistů existují, třeba Luboš toho napsal do enginu dost. Zadruhé, srovnáváte Abíčko s něčím, s čím srovnávat nejde. Samozřejmě, existuje mnoho různých blogovacích systémů, které umožňují kde co. Jenže Abíčko není jen jeden z mnoha blogovacích systémů. Abíčko jsou také články a zprávičky nebo poradna – přičemž tohle všechno se objevuje na jednom místě. Takže máte vedle sebe redakční článek a zápisek v blogu, prakticky na stejné úrovni – kde to jinde najdete? Když se podívám po dalších českých IT serverech podobného typu, ty zobrazují pouze výběr z blogů, a obrázky v tom přehledu nemají. Za třetí, současný engine vkládání obrázků do perexu umožňuje, ale prakticky nikdo je tam nechce – pokud se nějaký obrázek v perexu objevil, vždy někdo v diskusi autora požádal o jeho přesun, vždy autor vyhověl, a nikdy nikdo nenapsal „proč, já obrázky v perexu chci“.
    Ma to i co docineni s krativitou, urcitym soutezenim - to jsou vse veci, ktere bychom meli v nasi vedomostni spolecnosti podporovat.
    Abíčko kreativitu a zdravou soutěživost podporuje daleko víc, než si myslíte. „Kreativita“ typu „můžu si dělat co chci“ není žádná skutečná kreativita, navíc takovouhle „kreativity“ máme v naší společnosti na každém rohu stokrát. Ve skutečnosti není podstatné nějak se vyjádřit, ale vyjádřit se tak, aby to mělo nějaký přesah, dopad na ostatní – autor tedy má mít za své dílo nějakou odpovědnost. Vzhledem k tomu, že se zde blogy publikují na společnou stránku s redakčním obsahem a s ostatními blogy, má tady autor mnohem větší odpovědnost, než jinde. Podobně tady autor technicky může vkládat obrázky do perexu, ale když se podívá na jiné zdejší blogy, měl by si všimnout, že to zde není zvykem. Opět je na jeho odpovědnosti, že na tohle „společenské“ pravidlo přistoupí a společnost tak posílí. Dokonce mohl nějaký kreativní autor obrázek do perexu vložit tak, že by nikomu nevadil a zároveň úroveň zápisku pozvedl. Když se realizuje kterákoli z vámi navržených úprav, svoboda autorů se tím zmenší – buď nebudou moci vkládat obrázky vůbec (tedy ani v tom případě, kdy by to někdo dokázal udělat kreativně a odpovědně), nebo bude mít obrázek každý druhý zápisek, a kreativní použití se mezi nimi ztratí.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.10.2010 17:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tim duvodem je ten engine, o kterem zde pan Korbel (majitel Stickfishe) psal, ze podepisoval 3 faktury na dodelani funkcionality a ani jednou se to nepodarilo. Proc je tomu tak. Bohuzel je nutno konstatovat, ze se z hlediska IT musi jednat o 'nevhodny' projekt, ktery trpi tou castou chorobou takovych one-man-shows - totiz ze je nedokaze za rozumnou cenu nekdo jiny nez autor upravit.
    Tím problémem není one-man show. Já se ve zdrojácích orientuju a i pro mě je to problém.

    Problémem je obrovská redundance kódu (v Javě i HTML) a místy složitý návrh, který se nedrží pravidla KISS.
    17.10.2010 17:46 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Zrovna v tomto případě by podle mne stačilo do souboru conf/tag_checker.xml do /config/rules[id="blog-perex"]/remove doplnit tag IMG a restartovat webový kontejner :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.10.2010 17:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Jasně, já jsem mluvil obecně.
    Jardík avatar 17.10.2010 00:39 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Tak jsem ti z google cache obnovil 2 zápisy, ale přestalo mě to bavit. Může pokračovat někdo jiný. Do google: cache:http://adresablogu
    Věřím v jednoho Boha.
    17.10.2010 02:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Nepovolení obrázku v perexu? Oproti katolickým úpravám bible a historie to je hadr cenzura... :-D
    17.10.2010 10:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Bible. Myslíte nezařazení apokryfních textů? To je furt spíš zásah editora než cenzura. I když pro věřícícho jakýkoliv zásah do Bible je docela pikantní, vzhledem k tomu, komu to kecá do psaní :))))

    On do nebiblického textu mluví editor, nebo vydavatel, korektor a do podoby grafik. Potom do toho mluví střet práva na vyjádření a ochrana soukromí, nactiutrhání, šíření poplašné... Prostě kde se dvě práva setkají a stojí proti sobě.
    17.10.2010 12:56 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    šíření poplašné...

    myslíte Apokalypsu ?
    17.10.2010 12:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    :)) No zda-li! :)) I když, ono to nakonec má vcelku happy end. Běžnej thriller.
    17.10.2010 15:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Spíš než thriller to je imho spíš výjev z kvalitního rauše :-D
    17.10.2010 21:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    No jestli můj to jmenovec zvládl za střízliva, tak měl solidní fabulační schopnost. :-) I když podle mnohých se jednalo o politický, protiřímský blogový zápisek, něco jako tady :)))

    A nebo mu to diktoval opravdu Bůh, já u toho nebyl, skeptik nemůže vyloučit nic.
    17.10.2010 15:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Bible. Myslíte nezařazení apokryfních textů?
    Možná, spíš ale hlavně svérázný výklad a modifikace desatera (jedno ubrané, jedno přidané), případně párdalších pasáží...
    17.10.2010 17:20 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Začala tu smrdět mírná cenzura blogů. Končím. Odcházím.
    Blogy na abc jsou svobodne a je skoda odchazet kvuli takove malichernosti. Na linuxsoftu je to daleko horsi.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.