abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Seznam, najdu tam, co hledám

    27. 3. 2008 | Reklama | Tiskové zprávy | 53340×

    Když jsem před čtyřmi lety přišel do Seznamu jako vývojář, byla to pro mě velká změna. V prvé řadě jsem po deseti letech opustil Brno a přesídlil do stověžaté Prahy, dále jsem pak opustil malou firmičku (taková one-man show) ATC, s. r. o., a poprvé nastoupil do pěkně rozjetého vlaku v Seznamu.

    Tomáš Búřil, současný obchodní ředitel Seznamu a bývalý kolega z ATC, mě nenásilně lákal k přestupu asi dva roky.

    Vlastimil Pečínka - Seznam.cz
    Vlastimil Pečínka, Technický ředitel

    Když jsem se k tomuto kroku rozhodl (především kvůli okolnostem v ATC), byl pro mě Seznam v podstatě jedinou alternativou. V mém okolí, a nejen v něm, bylo plno lidí stejně zaměřených, kteří vyšli z podobných podmínek jako já. Zažili počítače v době, kdy to ještě nebylo spotřební zboží, každý musel být tak trochu programátor, většina si prošla kolečkem Karel - Basic - Pascal - C a k hardware měli posvátnou úctu, protože byl nedostupný a drahý. Přes můj subjektivní pocit, že je nás hodně a každý nás potřebuje, nebylo na trhu práce moc z čeho vybírat. Nenašel jsem žádnou firmu ani s pomocí personální agentury (z Brna se mi skutečně nechtělo), která by pro mě byla výzvou. Všichni hledali programátory pro věci, které mně nic neříkaly - Java, něco pod Windows, samé honosné anglické názvy, ale nejspíš nelákavá práce pod nimi se skrývající.

    V Seznamu to byla hned od počátku splněná očekávání. Banda kluků stejně zaměřených, skvělý team-leader Štepán Škrob a velká výzva hned do začátku - práce na zbrusu novém fulltextu. To, co jsem řešil v malém na Email.cz, se tady řešilo o řád či dva výše. Přišlo mi, že sem patří všichni ti stejně zaměření jako já. Však také v té době přišli nebo přicházeli.

    Bez zásadních kariérních choutek jsem se za ty čtyři roky vypracoval z pozice programátora na technického ředitele takové respektované firmy, jakou Seznam.cz je. To mi poskytlo v relativně krátké době možnost podívat se na Seznam z mnoha úhlů. Např. když jsem nastupoval, byl jsem ten, koho lákali a kdo viděl svoji příležitost zejména v tvorbě skvělých aplikacích, které používají statisíce lidí. Postupem času s kariérním růstem se to celé změnilo v starost o lidi a ve shánění dalších talentovaných lidí.

    Rozdíl v situaci před čtyřmi lety a dneškem vidím minimální, přesto zásadní. Školy dnes chrlí "IT odborníky", každý zná a chce dělat v Javě, .NET, apod., ostatně na trhu práce je velká poptávka po těchto lidech. Ti sebevědomější hned po škole chtějí dělat manažery, proto přece studovali. Nějak se vytratili ti skuteční "ajťáci", co chtějí rozumět tomu, co na počítači dělají, mají k němu úctu, vědí nebo chtějí vědět, proč a jak napsat tuto věc efektivně, co způsobí deset IF-ů navíc a hledají netradiční řešení. To samé pokud jde o provoz. Správcovat dva tři servříky není dnes obtížné, nástrojů je k tomu plno. Ale je to skutečně to, co je pro správného "ajťáka" výzvou?

    Věřím, že správných "ajťáků" je stále plno. Ostatně naše nově otevřená pobočka v Brně to dokazuje. Pravděpodobně se však tito lidé ztrácejí v přesile těch ostatních. Proto jim chci touto cestou rozsvítit světlo na majáku a ukázat cestu. V Seznamu je stále dost výzev a práce pro zapálené lidi. Občas se při rozhovorech objeví názor, že práce v Seznamu (v té technické části) je jen pro velké mozky, lidi s velkými zkušenostmi, někdo dokonce říkal i polobohy. To vytváří zbytečné obavy. Samosebou hledáme šikovné lidi, ale není tolik důležité, co ti lidé mají za sebou, jako co mají před sebou a zda na sobě chtějí pracovat. Např. v nové pobočce v Brně je plno talentovaných programátorů, kde pro každého je to nový styl práce, nové technologie, nové provozní věci, které si hlídat. A nemám obavy, že by jim to nešlo.

    Vývojáři - Seznam.cz
    Společné foto vývojářů

    Takže pokud se cítíte "ajťákem", pojďte k nám pracovat. Hledám šikovné programátory - linuxáře a administrátory. Co všechno vyvíjíme a udržujeme, najdete na homepage Seznamu. Co plánujeme, zjistíte, až tu budete pracovat :). Pro zájemce o administraci serverů a sítě taková malá ochutnávka: tisíc serverů, několik Gbps traffic, CISCO technologie, monitoring, load balancery, ... A navíc - najdete zde partu skvělých lidí, kteří tyto věci spoluvytvářejí a provozují.

    Pokud jste "ajťákem", ale dospěli jste do stádia, že z větší části se chcete podílet na řízení lidí, i pro vás mám nabídku. Hledám "vedoucího vývojových týmů", tj. člověka, který rozumí potřebám programátorů, bude se podílet na koordinaci implementačních prací a zavádění procesů pro implementační a testovací fázi vývoje. Dále pak hledám podobného člověka na pozici "administrátor senior", tj. člověka, který rozumí provozním potřebám a bude koordinovat práci administrátorských týmů. U obou očekávám částečnou odbornost doplněnou schopností dobrat se nejlepšího řešení s odborníky ve svých týmech.

    Pokud vás tato nabídka zaujala a chcete vědět více, neváhejte mi napsat na vlastimil.pecinka@firma.seznam.cz. Pokud si přejete přímo sjednat přijímací pohovor či zaslat své CV, obraťte se na Táňu Benkovou - tana.benkova@firma.seznam.cz. Více informací najdete na tématickém webu Vývojáři Seznam.cz.

           

    Hodnocení: 40 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.3.2008 06:42 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    "Seznam, najdu tam, co hledám" je pěkná vize. Bohužel stále nenaplněná. Platí "Seznam, najdu tam, co neznám".

    S těmi dětmi z fotky se ani není co divit. Nejvíc se zasměju při čtení plačkovitých komentářů na fulltext blogu.
    Heron avatar 27.3.2008 09:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    S těmi dětmi z fotky se ani není co divit.

    Tohle je přesné.

    27.3.2008 10:23 mirecta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    No pani mna by zaujimalo co za odborniky ste vy dva ked to tak posudzujete a jak by vypadali vase xichty na fotce !!!

    ste hrozne chytry take lidi zboznuji......
    27.3.2008 13:04 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Opravdu ti nepřijde divné, že tam není žádný zkušený senior developer, ale jsou to samí klucí?

    Stačí se podívat ke Googlu, kolik je tam zkušených a na naše poměry velmi starých matematiků a programátorů.
    27.3.2008 13:15 Radek Podgorny | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    ...do jakeho kurzu se muzu prihlasit, abych byl schopen poznat zkusenost z fotografie jako ty? ;-)
    27.3.2008 13:43 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Na to nepotřebuješ žádný kurs. Dostaví se to samo s věkem. U některých jedinců.
    27.3.2008 13:48 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    tak mi schvalne odhadni, kdo z tech lidi na fotce umi nejlip c++ :)) nebo mi aspon odhadni kdo z nich je programator python/c++ a kdo webmaster (html/css/javascript).. odbornik jako ty to musi prece poznat z fleku ;))
    27.3.2008 18:31 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    :-)

    To já bohužel nedokážu :-) Souhlasím ale s tím, že mladí lidé můžou být mnohem lepší, než ti staří.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    28.3.2008 07:05 TIGER
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    No ja nevim, ale mladi lide nemohou mit zkusenosti starsich ... myslim si, ze je to videt vsude. Od soferu na silnici az po manazery firem. Na druhou stranu je to celkem logicke, protoze zkusenosti se musi platit, a kdyz je nekdo nema, tak nemuze znat jejich hodnotu. Kolikrat se podepise takova zodpovednost bez precteni, ze clovek potom jenom kouka, co musi uhradit. Proste takova je doba .... potom se nedivme, ze silnice jsou preplnene kamiony ktere havaruji na nejvetsim parkovisti v Cechach (D1)nez aby se vyuzila zeleznice, ktera by byla rychlejsi a levnejsi. Krasne jsem utekl od temtu, co ? :-D
    28.3.2008 11:35 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Krasne jsem utekl od temtu, co ?

    ted uz jenom zbyva, aby sem nekdo napsal, ze za to muze neprimo V. Klaus a jeho neoliberalni kumpani ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    28.3.2008 14:23 vv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Kazdej prece vi, ze za vsechno muze Vaclav Havel...
    28.3.2008 22:10 piluk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    A co nadání?Nadaný člověk nepotřebuje mít letité zkušenosti.Jde mu to samo.....
    28.3.2008 13:58 ak47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Rika se, ze 10 let je prumerna doba, po ktere muze z cloveka byt programator (kombinace znalosti, praxe, ziskani spravneho pristupu k rozboru a reseni problemu, presun od schopnosti pouzivat cizi abstrakce k schopnosti vytvaret sve vlastni - dostatecne slozite - abstrakce).

    A je rozhodne pravda, ze pouze programator vi, co to znamena byt programator.

    Ale radoby-programatori se radi hadaji kdo je programator podleruznych blbosti jako vek (kdyz nekdo sedi u pocitace od 10 let, bude v 25 lepsi programator nez 60letej traktorista), pouzivany jazyk (schopny programator dokaze vytvorit neuveritelne veci v prakticky jakemkoli jazyce, proste si ho pro sebe ohne. ano, nektere jazyky davaji vetsi svobodu nez jine, a ano, zkuseny programator ma tendenci vyuzivat to, co ho nejmin skrti v rozkroku, ale nekdy neni zbyti, a je to i hodne otazka pohledu na vec), pouzivana platforma atd.

    Programator se proste podiva po tom, co pro dany ucel muze pouzit, a pak to udela.

    Ad seznam : Zatimco google alespon obcas demonstruje ze ma lidi co neco umi, jediny co demonstruje seznam je neuspesna snaha velkejch kecu o naplneni Lukasevicova ega. Ale co, hlavne ze nam velky Ivo dava horoskopy, co (podle jeho vlastnich slov) poslouzi nejednomu cloveku v okamziku, kdy na nej ceka zavazne zivotni rozhodnuti. Zajimalo by me v kterym horoskopu nasel ze kdyz bude hodne vytrvale predstirat ze ma neco v hlave ze mu to lidi nakonec sezerou.
    28.3.2008 16:02 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    souhlas se vsim moznym, ale abychom dlouho nechodili okolo horke kase - nejake napady, jak stmelit tu nepocetnou skupinu programatoru, kteri se nechteji zahrabat na seznamu, chteji slusne vydelavat a skutecne neco umi ?
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    1.4.2008 15:56 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Rika se, ze 10 let je prumerna doba, po ktere muze z cloveka byt programator (kombinace znalosti, praxe, ziskani spravneho pristupu k rozboru a reseni problemu, presun od schopnosti pouzivat cizi abstrakce k schopnosti vytvaret sve vlastni - dostatecne slozite - abstrakce).
    V tom případě již rok přesluhuji. A to je mi 26! :-D
    1.4.2008 16:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    No já nevím, ale vážně si měl v 16 něco co se dá považovat za dostatek praktických zkušeností?
    31.3.2008 12:10 Pavel Francírek | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Na FELu se prednasejici zminoval o tom, ze na spicce IT se clovek dokaze udrzet priblizne 5 let po skonceni skoly. Docela bych tomu veril a tyhle kysely poznamky to jen potvrzuji.
    27.3.2008 13:45 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    jestli to spis neni tim, ze nam zavidi.. :) tihle co maji nejvic kecu vetsinou zustanou akorat u tech kecu
    27.3.2008 15:10 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Máš pravdu, závidím!

    Hlavně tu ranní společnou rozcvičku a vyvolávání firemních hesel před fotkou čoklíka :)
    27.3.2008 15:21 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    ?? Ty pracuješ v japonské firmě?
    28.3.2008 14:16 ak47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    jasne, vsichni vam zavidi. podobny typ lidi znam, meli jsem jednoho ve skole.

    byl to naprosto tupej clovek, ktery se dokazal pouze biflovat, nebyl schopen logicke uvahy (ucil se vsechny 3 varianty ohmova zakona, nebyl schopen vzit jednu a odvodit).

    nastoupil k mcdonaldu, kde ho tak vymili, ze tam dokonce delal rad. jednou pak prisel, a zacal nekomu cpat, jak se neuveritelne tesi, az pristi mesic uvedou na trh nejakou dalsi podesev v housce:

    "ten krupavouckej salatek, ty cerstvoucky rajcatka, v ty dbroucky housticce ...............".

    vase firemni kultura bude asi neco podobnyho, ne ? tak se to tam v mekaci, pardon, v Lukasevaci, pekne uzijte.
    28.3.2008 14:17 ak47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    autokorektura ;=)

    vymili => vymyli dbroucky => dobroucky
    27.3.2008 14:48 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    vek nemusi nutne odpovidat zkusenostem ci znalostem

    v IT to imho plati dvojnasob

    napr. osobne znam asi nejmladsiho vyvojare z fotky (muj guru ;)), je mu 23let - znalost x86 assembleru (14let), 12let C (C++), 3roky python, 5let mysql+php, 12let linux, atd ... kolik "nekluku" tohle umi/ma za sebou?!?
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    28.3.2008 14:38 mirecta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    tak ja sem na te fotce taky a toho guru bych rad poznal !!!!
    28.3.2008 15:00 Michal Janák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Manžela té holky můžeš škrtnout. Tenhle guru to dělá očividně do USB :)
    30.3.2008 13:46 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    To jakože ten tvůj guru ještě neuměl pořádně číst a už programoval v assembleru?

    Tak jestli tomu, kdo sotva vezme do ruky nějakou knížku, začíná praxe programátora, tak to se pak ničemu nedivím. Asi si budu muset dát větší pozor, až budu zase číst nějaké CV.
    30.3.2008 19:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Jak jste přišel na to, že v devíti neuměl pořádně číst?
    30.3.2008 19:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Vlastní zkušenost :D
    Drom avatar 28.3.2008 22:57 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    +1!
    27.3.2008 10:41 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Nahodou ta blondynka nevypada spatne:-)
    V podstatě nic nevím
    27.3.2008 11:22 motyq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    to mas smulu :) ten napravo od ni je jeji manzel
    27.3.2008 12:33 astray
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    To není vada na funkčnosti.
    27.3.2008 20:26 Mard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Třeba manžel rád trojku :-) Seznamáckou trojku :-)
    28.3.2008 14:32 ak47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    to dva perspektivni blbci stoji, a lukasevko je ojebava, co ze vsechno seznam nenabizi ? ;-))))
    31.3.2008 11:50 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co neznám
    Driv to byla moje specialita.Na mou obhajobu dost casto nechtena:-)))
    V podstatě nic nevím
    27.3.2008 08:40 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Asi tak, když jsem reagoval na inzerci seznamu, tak napsali že nemají zájem, že mají dost kvalifikovanějších uchazečů. Přesto, jak si můžete vlevo nahoře (v Práce pro Seznam.cz) všimnout jejich inzerát tam stále visí..

    Ovšem podle toho co jsem se dozvěděl z jiných zdrojů, není oč stát, takže jsem vlastně rád.
    27.3.2008 09:10 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Rozdíl v situaci před čtyřmi lety a dneškem vidím minimální, přesto zásadní. Školy dnes chrlí "IT odborníky", každý zná a chce dělat v Javě, .NET, apod., ostatně na trhu práce je velká poptávka po těchto lidech. Ti sebevědomější hned po škole chtějí dělat manažery, proto přece studovali. Nějak se vytratili ti skuteční "ajťáci", co chtějí rozumět tomu, co na počítači dělají, mají k němu úctu, vědí nebo chtějí vědět, proč a jak napsat tuto věc efektivně, co způsobí deset IF-ů navíc a hledají netradiční řešení.
    Bohuzel, tohle je prevazne pravda.
    Bez zásadních kariérních choutek jsem se za ty čtyři roky vypracoval z pozice programátora na technického ředitele takové respektované firmy, jakou Seznam.cz je.
    Tak toho bych se nechtel nikdy dozit - opustit skvely misto primo u jadra tech problemu a moznost je resit a misto toho se muset zabyvat nezazivnyma vecma okolo (tim myslim, rozdelovani ukolu atd, proste management zdroju) Radsi zustanu adminem:-)
    hwsoft avatar 27.3.2008 13:06 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgární

    Zobrazit komentář
    27.3.2008 14:04 Dan1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    p. Pecinku si pamatuju jeste z ATC (email.cz) a musim rict, ze tehdy odvadel skutecne dobrou praci - kde jinde se vam postesti, ze vyvojar freemailu ochotne a rychle reaguje na podnety uzivatelu?

    Email.cz jsem mel velice rad, od te doby co ho koupil seznam a predelal po seznamovsku, tak tim pro mne email.cz skoncil.

    P.S. takova drobnost: muzete mi vysvetlit, proc kdyz zadam do prohlizece "email.cz", tak na mne vybafne prihlasovaci obrazovka webmailu, kde je defaultne predvoleno [user]@seznam.cz a nasledne je nutne v rozbalovacim menu zvolit, ze se opravdu chci prihlasit do @email.cz a nikoliv do @seznam.cz?
    27.3.2008 20:31 Mard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Kdyby jen to, ale když vyvolíte přihlášení přes SSL, tak pro změnu se zase přednastaví @firma.cz :-( To je když něco programuje nezkušená mládež. Nechápu proč nemůže být víc aliasů serveru, místo mail.seznam.cz třeba post.mail.seznam.cz, firma.mail.seznam.cz a člověk by si to mohl dát do bookmarku a ušetřil by nesmyslné přeskakování po okně. Poznámka pro tupouny (když tam vlezu přes post.mail.seznam.cz, tak po nastavení přístupu přes SSL, zůstane přednastavený @post.cz a ne nějaká jiná možnost!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.3.2008 21:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    To je když něco programuje nezkušená mládež.
    S tím věk nemá souvislost. Ubohá prohlášení byste si mohl nechat pro sebe.
    28.3.2008 20:26 Petr Mach
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Kdepak, na tomhle sektarskem webu se nesmi prezentovat nazory jine, nez ma redakce. To se pak nepolemizuje o tom nazoru, ale je snaha toho cloveka umlcet :-).

    Mimochodem, firebug mi na vasem webu hazi error.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.3.2008 23:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Kdepak, na tomhle sektarskem webu se nesmi prezentovat nazory jine, nez ma redakce. To se pak nepolemizuje o tom nazoru, ale je snaha toho cloveka umlcet .
    Nejsem si vědom toho, že by tady někdo někoho umlčoval (s vyjímkou sprostých textů). Takže raději ukažte, kde tak redakce činí. A prosím přestaňte mé příspěvky považovat za "postoj redakce", jsou to postoje mé osobní.
    Heron avatar 30.3.2008 08:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Takže už nejsi admin?
    30.3.2008 10:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Jenže když je někdo admin tak může mít taky své osobní postoje, které nejsou oficiálním postojem reakce... To máš to samé jako ministři také mají k určitým věcem své postoje, které nejsou přímo postojem vlády, ale jejich individuální. Sice se to některým předsedům nelíbí...
    28.3.2008 00:18 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    p. Pecinku si pamatuju jeste z ATC (email.cz) a musim rict, ze tehdy odvadel skutecne dobrou praci - kde jinde se vam postesti, ze vyvojar freemailu ochotne a rychle reaguje na podnety uzivatelu?
    +1

    Email.cz pod panem Pečínkou byl opravdu výborný.
    Drom avatar 28.3.2008 23:03 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Tak tak, schranku jsem mel u email.cz prakticky od svych internetovych zacatku a byl jsem moc spokojen. Co to vlastni seznam, tak uz ji jenom udrzuju pro spam :)
    Drom avatar 28.3.2008 23:00 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    +1
    27.3.2008 14:33 cthulhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Pro zájemce o administraci serverů a sítě taková malá ochutnávka: tisíc serverů, několik Gbps traffic, CISCO technologie, monitoring, load balancery, ...

    vy nehledate sys admina (experta na Linux/Unix), ale "spravce site" (holku pro vsechno co bude zmatene pobihat mezi Linuxem, Solarisem a do toho konfigurovat switche, ve volnem case pak hackovat Nagios (nebo jakykoliv jiny na kolene postaveny monitoring) a backupy a bude samou radosti bez sebe ze ma 1000 "serveru" - dokud neda bud vypoved nebo ho neprevezou do Bohnic

    27.3.2008 22:05 iok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Tak nejak :) Z Vaseho prispevku citim, ze jste take asi "ochutnal" adminovani v seznamu...ja take...kdo nezazil, nepochopi...
    28.3.2008 12:19 cthulhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    nastesti ne, jenom se mi "libi", jak nekteri lide dokazou z naprostyho shitu udelat konkurencni vyhodu a jeste ji prezentovat jako PR
    27.3.2008 22:19 pexxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    +1

    uz som sa stretol aj s tym, ze "spravca siete" bol volany na opravu kavovaru (samozrejme, nie priamo v seznam.cz) ;-)
    28.3.2008 14:51 lopuch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co (ne)hledám
    Je tu i protipól - jeden můj znamý nastupoval u jedné nejmenované společnosti, měli otevřené (a stále mají) pozice pro admina severů a admina sít. prvků, u pohovoru prý chtěli znalosti BGP, routing a podobné vychytávky no a ve finále ten človek jen zašrouboval nějakou žárovku a pak nic nedělal, ani mu nikdo neřek, co má dělat a ještě ho mizerně platili. Těžko říct, co je horší, jestli se v práci nudit, nebo být vyčerpán. Obojí je asi na prd
    Heron avatar 28.3.2008 18:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co (ne)hledám
    Těžko říct, co je horší, jestli se v práci nudit, nebo být vyčerpán.

    Tak rozhodně to první. Můžeš si dělat na svém.

    Max avatar 28.3.2008 19:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Tak mi děláme hodně věcí, a to, že nám někdo cpe věci na opravu, co nemají nic s polečného s PC mi vůbec nevadí, ba naopak :). Je to takové milé spestření :)
    Jednou mne naštívila jedna pani, že doma s manželem nemohou přijít na to, jak vyměnit baterie u klíčku k autu (prostě centrál na dálku, mno) a manžel jí prý poradil, ať to donese nám, že IŤáci jsou zručný :), mno, tak to donesla a já jí to rozebral do šroubku :) .... , po úpěnlivém prosení jsem jí tu hromádku zase složil, vysvětlil, jak se to rozebírá a šťastně odešla :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    29.3.2008 12:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    manžel jí prý poradil, ať to donese nám, že IŤáci jsou zručný
    Odkdy?
    Quando omni flunkus moritati
    Max avatar 29.3.2008 17:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Zřejmě dedukce typu : IŤák => koumavý maník s PC včetně mikropájky a práce s jemnou elektronikou(tady odsud se asi bere ta zručnost). Což samozřejmě nejni pravda, teda nemusí to být pravda.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    30.3.2008 15:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    No já nevim, někde jsem četl, že mezi nejnebezpečnější lidi na světě patří IŤák se šroubovákem v ruce...
    Quando omni flunkus moritati
    Johanus avatar 30.3.2008 16:01 Johanus | skóre: 2 | Prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Někde jsem slyšel tohle:

    Tři nejnebezpečnější lidi v oboru IT:
    1 - Programátor, který drží v ruce pájku
    2 - Technik, který programuje
    3 - Uživatel, který dostal nápad

    :-D
    RW1vY2UgbW9ob3UgamVuIHDFmWVrw6HFvmV0Li4u
    27.3.2008 21:16 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Já sice neumím programovat ani nejsem správce serverů v takovém měřítku abych mohl dělat v Seznamu a ani bych nechtěl přejít od práce co mám rád k řízení lidí což je pakárna ale určitě bych chtěl navrhnout přesun článku z "Tisková zpráva" např. do "Reklama alias nábor zaměstnanců".

    Ve skutečnosti je mě tenhle PR článek úplně fuk :-).
    27.3.2008 21:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    chtěl navrhnout přesun článku z "Tisková zpráva" např. do "Reklama alias nábor zaměstnanců".
    Takovou kategorii článků abclinuxu.cz nemá (historické rozdělení). Předpokládám však, že by nemělo činit potíže článek identifikovat jako reklamu, když má v URL "/pr/" a jako autor je uveden "Reklama".
    Prom avatar 27.3.2008 23:00 Prom | skóre: 10 | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    moc si toho ze svoji vedlejsky zurnalistika nepamatuju, ale to, ze reklama a tz musi byt zretelne a nezamenitelne oznacena, aby byla odlisitelna od ostatnich zprav, urcite ano - je to docela dost podstatna zalezitost!

    jestli abclinuxu pomalu pribiral v mem osobnim ohodnocovani bod po bodiku, timhle rovnou stovku ztratil. tohle se fakt nedela. cely clanek je ucelove podobny vsem ostatnim clanku, odliseni rubrikou je naprosto nedostatecne.

    budu to pricitat nezkusenosti redakce s zurnalistickou praxi, vzdyt tu lidi rozumi vice pocitacum (doufam) nez zurnalistice, ale moc doufam, ze se to uz nebude opakovat a tenhle clanek zmizi nebo bude poradne oznacen (jestli to nema seznam nejak posichrovane, aby se "neztratil")

    jinak k obsahu - verte, neverte, kultura firmy se odviji od nejvyssiho clanku. kdo uz se potkal s vedenim seznamu, jinak velmi schopnym clovekem, uz vi, kam vitr vane :)
    slax - nový pohled na svět...
    28.3.2008 10:00 Michal Janák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Myslíš pana Velkovezíra na letadélku Káněti? :)

    Fluktuace je svině, bývalí zaměstnanci pak sem tam pustí nějakou veselou historku...
    28.3.2008 14:04
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgarity

    Zobrazit komentář
    28.3.2008 21:03 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Taky tak .. tenhle clanek jsem si otevrel z RSS ctecky (nezobrazuju si autora - parkrat se mi stalo, ze nektery z lidi, ktere blokuju napsal neco, co by me normalne zajimalo) .. Zacatek clanku vubec nevypada, jako dalsi Seznami masirka ..
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    28.3.2008 21:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Příloha:
    Zacatek clanku vubec nevypada, jako dalsi Seznami masirka ..
    Začátek článku je zřetelně označen jako "Reklama". Viz příloha.
    28.3.2008 21:18 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    tohle se fakt nedela. cely clanek je ucelove podobny vsem ostatnim clanku, odliseni rubrikou je naprosto nedostatecne.
    Je to reklamní článek. Jak jinak byste ho chtěl označit než slovem "Reklama"? Není to první ani poslední reklamní článek, který tu vyšel. Všechny byly a také budou označeny jako reklamy. Není tu žádná snaha skrývat, že se jedná o reklamy.

    Za dobu existence abclinuxu.cz již vyšlo článků s označením "Reklama" 143 - nijak mě to netěší, raději bych byl, kdybychom se bez nich obešli, ale to zatím nejde. Nerozumím však tomu, proč lidé najednou pociťují jako problém zrovna tento článek.
    Prom avatar 30.3.2008 23:29 Prom | skóre: 10 | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    co delat ? oznacit reklamu jinym typem pisma, barvou, carou, aby jakakoli zamena s clankem byla vyloucena predem. je to fakt zakladni pravidlo zurnalistiky a elementarni slusnost ke ctenari. neberte to prosim nikdo jako utok, nebo urazku - napiste si nejakemu sefredaktorovi novin ci casaku, ktery uznavate, napise vam to same...

    ...a jestli to tak 143x nebylo, tak to bylo 143x spatne. ja si toho vsiml poprve, byl jsem tedy 143x podveden ? ;) ...
    slax - nový pohled na svět...
    31.3.2008 10:49 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Abych to shrnul. Sice se tu s vámi přetahuji o to, jestli jsou zdejší rekl. články dostatečně označeny, nebo ne, ale naše primární snaha je, aby se nikdo reklamou podveden necítil. Reklamy vydávat musíme, ale zároveň chceme, aby lidem nelezly na nervy. Všechny připomínky k tomu, jak jsou na AbcLinuxu.cz reklamy prezentovány, tedy bereme v potaz. Avšak požadavku na např. barevné označování rekl. článků asi vstříc nevyjdeme - nicméně zkusím vymyslet jiný nenásilný způsob, který by mohl rekl. články identifikovat.
    31.3.2008 12:00 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Abych to shrnul. Sice se tu s vámi přetahuji o to, jestli jsou zdejší rekl. články dostatečně označeny, nebo ne, ale naše primární snaha je, aby se nikdo reklamou podveden necítil. Reklamy vydávat musíme, ale zároveň chceme, aby lidem nelezly na nervy. Všechny připomínky k tomu, jak jsou na AbcLinuxu.cz reklamy prezentovány, tedy bereme v potaz. Avšak požadavku na např. barevné označování rekl. článků asi vstříc nevyjdeme - nicméně zkusím vymyslet jiný nenásilný způsob, který by mohl rekl. články identifikovat.

    Toho jak zde zachazite s reklamou si velmi vazim.Jste jedni z mala co k tomu maji takovy pristup.

    R.

    V podstatě nic nevím
    31.3.2008 14:47 armg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    co takhle to zkusit dat primo do nadpisu do zavorky
    31.3.2008 19:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Něco na ten způsob asi bude potřeba zavést přinejmenším pro RSS, protože tam je PR článek rozpoznatelný jen podle URL, což je opravdu málo.
    28.3.2008 09:49 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    heh, to je ulet. zrovna na konci prosince jsem posilal do toho slavnyho seznamu svoje CV, protoze sem hledal praci. Presne tak jak je krasne propagacne-managersky napsano, jsem rocnik ktery zacal s pocitaci v roce 1985, myslim si, ze presne odpovidam tomu co tam ten pan tak krasne propaguje, ale nikdo mi nenapsal ani to, ze o me nestoji. jsem rad, ze jsem do seznamu nenastoupil....
    28.3.2008 12:49 RAVI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Nad firmou Seznam.cz jsem zanevrel pri reseni prvniho problemu s prihlasenim do emailove schranky a po komunikaci s Helpdeskem a jelikoz jejich jedina pomoc spocivala v tom, ze si v podstate muzu trhnout nohu ... priste budu vyuzivat server email.cz tak akorat jako cil BruteForce utoku ...
    28.3.2008 14:09 ak47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám

    Vlákno bylo přesunuto do samostatné diskuse.

    Max avatar 28.3.2008 18:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Teda, čekal jsem, že komentáře onu reklamu nejen zanulují, ale dají jí i do mínusu, ale že se do diskuse zapojí členové seznamu a strhne se tu boj, to jsem nečekal. Mno, aspoň to pořádně pobaví, když už nic jiného ... :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    28.3.2008 19:05 Radek Podgorny | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    ...ano, je to smutne. Obvykle se komentaru zdrzuji, ale tady to bohuzel neslo. Navazet se do seznamu a jeho sluzeb, to je v poradku, rika se tomu kritika a pokud je konstruktivni, velice si ji cenim(e). Pokud se ale nekdo navazi do lidi, je to hnus. :-(

    ...ale vetsinou jsem se taky bavil. ;-)
    28.3.2008 19:18 Arnoštěk
    Rozbalit Rozbalit vše Uvedu na pravou míru...
    Lidi, důvod, proč postpubertální mládež bez zkušeností tvoří 90% zaměstnanců v Seznamu, je hlavně personální politikou (myslím tím hlavně platovou složku) mocného IVA. Seznam prostě radši za pár grešlí zaměstná čerstvé absolventy a lidi bez zkušeností, než aby si zaplatil odborníky. Kdybyste viděli, jaké nástupní platy (a to jsou na tom vývojáři ještě v porovnání s ostatními odděleními dobře) se berou v Seznamu, tak byste asi jen těžko přemáhali smích. Top management Seznamu hrabe, hrabe a stalé hrabe a zbytek zaměstnanců se musí spokojit s malou almužničkou, za kterou by zkušený ajťák, který zná cenu své práce, nehráb ani prstem. A ještě se pak tomu někdo diví.

    Ps: Mocného IVA pamatuji ještě z VŠ a už tehdá to byl debil. No a nyní to dopracoval až na megalomanské prase, které řídí onanistickou společnost, dalo by se říci spíše sektu, která denně masturbuje nad jeho portrétem a vzývá prázdná hesla.

    JSEM RÁD, ŽE NEPRACUJI V SEZNAMU:-)
    Max avatar 28.3.2008 20:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uvedu na pravou míru...
    Když už se tak pěkně zamýšlíš nad ostatními, tak už by jsi se možná mohl také zamyslet nad sebou ;-).
    Zdar Max
    PS:nikoho nebráním, seznam je mi u ..., jen ta forma, to vyjadřování, chjo :-/
    Měl jsem sen ... :(
    28.3.2008 20:42 Arnoštek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uvedu na pravou míru...
    No asi jsem to trochu přehnal, přiznáván. A na mocného IVA mám prostě svůj názor, který je, přiznávám, negativní. Stejně tak určitě existuje spousta lidí, která má negitivní názor na mě. Takovej už je prostě svěj. Jen mě trošku rozohnil tento PR článek...takovéto mazání medu kolem huby a realita je přitom úplně jinde. Ale každý svého strůjce jest.
    29.3.2008 16:28 georgo23 | skóre: 26 | blog: instalace_vmwaru | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Pane pojdte si hrat ..... ne ne neeee, ty vase hry jsou pekne vypeceny :-)))))) . Takhle nejak jsem to cele pochopil z toho obsahleho vlakna na kterem jsem se vazne pobavil :-))).
    jen se učím jak se to naučit .... ...
    30.3.2008 03:10 Johanus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Je vidět, že Seznam má PR stranu věci velice hezky vypracovanou. Akorát by si u svých partnerů měl zajistit to, že zakáží diskuse pod jejich PR články :-D

    O Seznamu a to, co provedli s email.cz si myslím své. A lichotivé pro Seznam to fakt není. Skoro bych řekl, že posrali, co mohli a co nemohli, to posrali taky. Pamatuji se, když jsem s email.cz začínal - byla to fajn služba (na svou dobu pokroková), ale poté, co ji seznam asimiloval... Bohužel, jako fulltext taky Seznam už není to co byl. Jaksi zaspal dobu. Byly doby, kdy jsem šel pro informace radši na Seznam, ale dnes jdu radši na Google. Dává jaksi relevantnější odkazy na mé dotazy. Škoda, kdyby se ho nechopili lidé, kterým jde jen o PR, ale o technický pokrok, mohl být seznam na špici.
    30.3.2008 08:45 Mirek Prokes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Další případ Splužáci. Dřív super služba, jak to schramstnul Seznam, hnus a hrůza.
    Johanus avatar 30.3.2008 09:16 Johanus | skóre: 2 | Prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Ano, i to je bohužel pravda. Seznam mohl z těchto služeb udělat jedničku na internetu. Bohužel, šanci propásl a je to opravdu škoda - jak pro český internet, tak pro jeho uživatele.

    Podle mne by se PR neměl stavět před technickou stránku věci (pokrok chcete-li), pak to dopadadá tak, že i z dříve dobrých služeb se stane paskvil...
    RW1vY2UgbW9ob3UgamVuIHDFmWVrw6HFvmV0Li4u
    30.3.2008 09:34 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Nejvtipnější na tom ale je, že ony jsou jedničkou na (českém) Internetu. (Osobně se tomu trochu divím :-))
    Johanus avatar 30.3.2008 09:56 Johanus | skóre: 2 | Prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Svým způsobem ano. Ale zase na druhou stranu: seznamácký fulltext není dobrý, freemailové služby jsou taky k pláči... Je to dáno tím, že na českém internetu je poměrně malá konkurence a to kvalitě moc neprospěje. Snad jediná služba, která se mi tam líbí a kterou používám je jejich slovník :-D (i když ten je spíš LangSoftu). Další docela hezky vypadající počin je TV program, ale vzhledem k tomu, jak často se na TV dívám ho moc nevyužiju :-)
    RW1vY2UgbW9ob3UgamVuIHDFmWVrw6HFvmV0Li4u
    Max avatar 30.3.2008 11:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    mapy.cz jsou také jejich počinem. Nebo ne? Myslím si, že výborným ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    30.3.2008 11:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Bejvávalo... Ještě s minulou verzí jsem byl nadmíru spokojen, ale ta nová je kvůli efektům nepříjemně pomalá (a to IMHO nemám žádnou šunku).
    Max avatar 30.3.2008 17:01 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Mno, na tu novou přešli už pěkně dávno, ne? Tenkrát jsem secsakra pocítil znatelné zpomalení :-/. Nicméně po takové době už mi to ani nepřijde a prostě jsem se s tím naučil žít :-/ :). Jak ono to bylo? Nezpomalilo se to tenkrát tím, že přešli na javu? Už ani nevím, v jakém kabátě to měli kdysi :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Johanus avatar 30.3.2008 12:17 Johanus | skóre: 2 | Prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Ano, máš pravdu, na ty jsem zapomněl. Je to dobře odvedený kus práce. Akorát nevím, jestli jsou přímo jejich, nebo jestli je to nějaký SW typu slovník.
    RW1vY2UgbW9ob3UgamVuIHDFmWVrw6HFvmV0Li4u
    Max avatar 30.3.2008 17:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    A teď koukám, že spustil další zajímavý projekt :
    foto.mapy.cz/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Johanus avatar 30.3.2008 17:16 Johanus | skóre: 2 | Prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Ano, projekt to je zajímavý, ale co si budeme povídat - originální myšlenka to není. Tohle obsahuje Google earth už delší dobu. Ano, já klukům ze seznamu fandím, ale prostě nestačí jen kopírovat konkurenci. Chtělo by to něco nového.
    RW1vY2UgbW9ob3UgamVuIHDFmWVrw6HFvmV0Li4u
    30.3.2008 15:08 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    O Seznamu a to, co provedli s email.cz si myslím své. A lichotivé pro Seznam to fakt není.
    Tady bych to na seznam neházel. Email.cz nějakou dobu (po odchodu pana Pečínky) před asimilováním seznamem fungoval dost blbě - opakované výpadky, nepřicházela/neodcházela pošta, havárie databáze. V tomhle případě se musí uznat, že převzetí seznamem se projevilo pozitivně alespoň co se funkčnosti týče.
    Quando omni flunkus moritati
    30.3.2008 20:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    O Seznamu a to, co provedli s email.cz si myslím své. A lichotivé pro Seznam to fakt není.
    Tady bych to na seznam neházel. Email.cz nějakou dobu (po odchodu pana Pečínky) před asimilováním seznamem fungoval dost blbě - opakované výpadky, nepřicházela/neodcházela pošta, havárie databáze. V tomhle případě se musí uznat, že převzetí seznamem se projevilo pozitivně alespoň co se funkčnosti týče.
    ano, už to tu v diskusi několikrát padlo a už jsem se na to chtěl ozvat, že mají lidé krátkou paměť ... email.cz měl prvně výpadky, pak odešel Vlasta Pečínka, pak šel email.cz úplně do kytek, a pak teprv jej převzal Seznam, který jej zase "zpoužitelnil" (ať žiji eufemismy ;-))
    Johanus avatar 30.3.2008 23:54 Johanus | skóre: 2 | Prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Ano, po odchodu pana Pečínky to bylo tak říkajíc už úplně v řiti... A ano, dá se říct že "zpoužitelnil" :-D
    RW1vY2UgbW9ob3UgamVuIHDFmWVrw6HFvmV0Li4u
    30.3.2008 12:27 vv
    Rozbalit Rozbalit vše Spravne to delate, soudruzi!
    Vemte fluktuaci (obchodniku), asocialnost a nedostatky v hygiene (nekterych programatoru) a mizivou pocitacovou gramotnost (uklizecek?) v Seznamu a mame tu firmu, kam neni radno vstupovat! Nadale je nam pak mozno dustojne bublat z bazin v nizinach naseho sebevedomi.

    Pak jsou tu ty platy... Nepekna vec. Kazdy prece vi, ze cim znamejsi znacka, tim vic nul na konci musi mzda. I treba nastupni! A jestlize tohle nejaka firma odmita chapat, pak nutne skonci na smetisti dejin.

    A ten, jaksejenmenuje, ... Lukasenko! On si vam leta letadlem a jeste provokuje pracujici lid najakymi temi fotografiemi. Koho to zajima?! A to uz vubec nemluvim o tom, ze je tak (slusne receno) vymoceny, ze to letadlo ani sam nevlastni! Kdyz se to tak vezme, to by nam tu mohl takhle letat kazdy?! To ma byt nejaky kapitalista? Na co si to hraje?!

    Jeste, ze je tu ten Gugl. Temhle hochstaplerum zatne tipec. Budou tu kvalitni sluzby pro kazdeho. Jeden spolehlivej email, jedno skvely vyhledavani, jeden uzasnej reklamni system, proste vsechno bude jedno! A pekne provazany! A internacionalni!! Ale to ty kluci pitomy, seznamacky, jeste nepochopili!!
    31.3.2008 17:22 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravne to delate, soudruzi!
    Díky, toto vaše osvěžující résumé mě příjemně pobavilo. :-)
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    30.3.2008 18:56 Georgius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Nemám co bych dodal

    http://www.abclinuxu.cz/blog/jirka/2007/10/seznam-email-na

    .. dodnes e-maily neobnoveny !
    2.4.2008 07:36 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    Jak to chodi v seznam.cz nevim, nicmene mam par zkusenosti:

    Kdyz jsem si hledal praci v Praze, tak v seznam.cz jako u jediny firmy bylo soucasti prijimaciho pohovoru prakticka zkouska znalosti a schopnosti (uchazel jsem se o misto spravce linuxovych serveru).

    Myslim, ze spousta kritiky je opravnena(vypadky, ztracene maily atd.), nemohu ale z vastni zkusenosti posoudit, schranku mam na vlastni domene, z dalsich sluzeb vyuzivam minimum, ale rozhodne ze bych byl nejak nespokojen se rict neda.

    Hodne dela lidska zavist, a je mnohem jednodussi plivnout jedovatou slinu bez toho aby dany clovek sam neco dokazal nebo vytvoril. Kolik takovych zavistivcu vybudovalo neco lepsiho, nez to na co nadavaji a plivou?

    Do seznam.cz jsem nakonec nenastoupil, nebot je mi blizsi prace u ISP.
    3.4.2008 07:01 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam, najdu tam, co hledám
    U nas v Systinetu, je prakticka zkouska take soucasti pohovoru. Jak se k ni postavi, casto prozradi o cloveku vic, nez cely pohovor.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.