Portál AbcLinuxu, 12. prosince 2025 09:46

Týden na ITBiz: Lidé ne vždy chtějí, aby chatboty vyjadřovaly emoce

17. 4. 2023 | Redakce
Články - Týden na ITBiz: Lidé ne vždy chtějí, aby chatboty vyjadřovaly emoce  

Odbyt osobních počítačů ve světě klesl o 29 %, nejvíc propadl Apple. Inovace ve vývoji aplikací – mikroservisní architektura a cloudové prostředí. Novinky ve VMware Anywhere Workspace vylepšují automatizaci. Lidé ne vždy chtějí, aby chatboty vyjadřovaly emoce.

Odbyt osobních počítačů ve světě klesl o 29 %, nejvíc propadl Apple

Odbyt osobních počítačů ve světě klesl v prvním čtvrtletí meziročně o 29 procent na 56,9 milionu přístrojů. Informovala o tom výzkumná společnost International Data Corporation (IDC). Největší pokles zaznamenala mezi hlavními hráči na trhu společnost Apple. Výrobci se potýkají s poklesem spotřebitelských výdajů po skončení pandemie covidu-19.

Inovace ve vývoji aplikací – mikroservisní architektura a cloudové prostředí (Stratox)

Jaké jsou výzvy a důležitá hlediska při nasazení mikroslužeb? V současném rychle se měnícím světě IT se vývojáři aplikací zaměřují na efektivní způsoby zvládání běžných překážek a čelí výzvám spojeným s tradičním vývojem.

Novinky ve VMware Anywhere Workspace vylepšují automatizaci

Společnost VMware oznamuje nová vylepšení platformy VMware Anywhere Workspace, včetně radikálních změn architektury Workspace ONE, které umožňují vysoký výkon a škálovatelnost pro miliony koncových bodů, a nové inovace v portfoliu řešení VMware App Volumes, které výrazně snižují časovou náročnost správy a náklady na infrastrukturu virtuálních aplikací a desktopových prostředí. Společně tato vylepšení umožňují IT týmům provozovat efektivnější digitální pracovní prostředí, která spolehlivě umožňují produktivní práci v hybridních modelech.

Lidé ne vždy chtějí, aby chatboty vyjadřovaly emoce

Automatizované asistenční systémy během konverzací se zákazníky používají formulace typu, že „rádi (rády?) pomůžou“, „potěšilo je, že mohli problém vyřešit“ apod. Výzkumníci ze Scheller College of Business na Georgia Institute of Technology nyní zkusili zjistit, zda vyjadřování emocí zvyšuje spokojenost zákazníků.

Zprávičky

Další články z této rubriky

Týden na ITBiz: S rizikem Harvest now, Decrypt later je třeba začít počítat
Týden na ScienceMag.cz: Neviditelný elektrický drát umožňuje vedení elektřiny pomocí zvuku
Týden na ITBiz: Neocloudy – nové slovo, prudký růst?
Týden na ScienceMag.cz: Optici pomáhají vytvořit stavební kámen evropského kvantového internetu
Týden na ITBiz: Vědci vyvinuli magnetický tranzistor pro energeticky účinnější elektroniku

Diskuse k tomuto článku

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.