Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 03:04
Cloudová kontaktní centra nahrazují tradiční call centra. Dell ukazoval, jak na digitalizaci. Oracle v ČR: 25 let na cestě k autonomnímu IT. Deset předpovědí pro IT organizace a uživatele v roce 2020.
Svět míří do cloudu a sním i péče o zákazníky. Z tradičních „on-premise“ call center přecházejí do komplexních cloudových kontaktních center. Agentura Gartner konstatuje, že globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne tak těžko uvěřitelné hodnoty 214,3 miliardy amerických dolarů. Tón budou udávat zejména infrastrukturní služby na cloudovém základě nebo infrastruktura jako služba (IaaS).
V Kongresovém centru Praha proběhlo Dell Technologies Forum s téměř 800 účastníky, kterým Dell EMC představil své letošní novinky z oblasti pracovních či herních počítačů a také podnikové IT infrastruktury. Jedním ze stěžejních témat akce byla digitální transformace.
V září uplynulo 25 let od založení české pobočky společnosti Oracle. Za čtvrtstoletí firma prošla velmi dynamickým rozvojem. Z původních 5 zaměstnanců, kteří sídlili na Budějovické ulici v Praze, využívali 3 telefonní linky a fax a prodávali pouhé 3 produkty, je dnes téměř 1800 zaměstnanců, kteří sídlí v pražských Jinonicích a v centru Brna a českým zákazníkům nabízejí stovky produktů a služeb Oracle.
Rozšíření našich schopností, lepší rozhodování, detekce a práce s emocemi či vzájemné partnerství strojů a lidí jsou čtyři aspekty, jež podle analytiků Gartner společně formují nový vztah s technologiemi a způsob, kterým je používáme.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.