Aha, v rámci zachování stručnosti diskuze jsem si dovolil tu velkobratrskou mafii mlátící své zákazníky a opakovaně vyhrožující DoS útokem, porušující vlastní (!) přepravní řád, s nulovou SLA a ještě k tomu zakazující přepravovat kde co zanedbat. Předpokládal jsem, že by si o ni normálně myslící člověk ani neopřel kolo.
DPP je naprosto regulérní mafie.
Řidiči DPP ohrožují na zdraví a životě ostatní účastníky silničního provozu, zejména pak chodce a cyklisty. Hnáni nereálným jízdním řádem předjíždějí na nebezpečných místech1, nedbají stopek, přechodů ani předností v jízdě2, křižovatky projíždějí zásadně při přechodu oranžové v červenou nebo později a překračují povolenou rychlost. Všichni účastníci silničního provozu mají závodění zakázáno, jenom pro DPP zase platí alternativní fyzikální zákony.
Dědkové za okýnkem poskytují turistům nesmyslné informace o tarifních zónách, aby je pak revizoři na druhé straně mohli stáhnout za to, že mají jízdenku za 24 místo za 32.3
V dobách, kdy města uvažují o nízkoemisních zónách pořád čucháme mráčky černého dýmu z dieselových autobusů Vrakosa z konce minulého režimu. Co do hluku, zabraného prostoru a exhalací si mohou podat ruce s automobilovou dopravou.
Řidič, který neumístí své dítě do dětské sedačky a nepřiváže, je vrah, zatímco stejné dítko se potácí u tyče v autobusu jedoucím stejně rychle po stejné infrastruktuře.
Přepravní podmínky zakazují v bodě 7.4.6.b. přepravu skoro všeho.
1 Například v podjezdu Sdružení pod 5. května mě už párkrát autobus vytlačil na chodík; v děravém domě u Karlových lázní jsem setřel levým loktem špínu z předjíždějící tramvaje. Ostatní teroristi zase rádi neustále zvoní a po předjetí spustí proud písku.
2 Doporučuji chvíli pozorovat ranní dění na křižovatce Kloboučnická, jak se chovají autobusy vyjíždějící na Nuselskou.
3 Dvoustupňová kontrola na lanovce v dobách, kdy byla za 26, ale u vstupu 18korunová jízdenka prošla a u výstupu již (správně) ne, se snad už stala legendou.