abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 697 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Dotaz: Unreal turnament

    28.5.2002 20:50 Jan Cienciala
    Unreal turnament
    Přečteno: 174×
    Stahl jsem si patch na UT aby mi jel pod linuxem, nainstaloval jsem to jako root. Zatim vse probihalo ok. Kdyz jsem ale do prikazove radky napsal ut, napsalo to tohle:
    "Unreal engine initialized
    Bound to SDLDrv.so
    Joystick [0] : Unknown Joystick
    SDLClient initialized.
    Bound to Render.so
    Lighting subsystem initialized
    Rendering initialized
    LoadMap: Entry
    Bound to Fire.so
    Case-insensitive search: Botpack ->
    ..\System\BotPack.u
    Bound to IpDrv.so
    Game class is 'UTIntro'
    Level is Level Entry.MyLevel
    Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...
    InitGame:
    Base Mutator is Entry.Mutator0
    Browse:
    CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
    LoadMap:
    CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
    Case-insensitive search: genfluid ->
    ..\Textures\GenFluid.utx
    Collecting garbage
    Purging garbage
    -0.0ms Unloading: Package Render
    Garbage: objects: 16419->16416; refs: 224671
    Game class is 'UTIntro'
    Level is Level CityIntro.MyLevel
    Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play
    (0)...
    InitGame:
    ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
    Base Mutator is CityIntro.Mutator1
    Initialized moving brush tracker for Level
    CityIntro.MyLevel
    Created and initialized a new SDL viewport.
    Bound to UWeb.so
    Team 255
    Login: Player
    Case-insensitive search: SoldierSkins ->
    ..\Textures\Soldierskins.utx
    Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0
    Input system initialized for SDLViewport0
    Opening SDL viewport.
    Bound to SDLGLDrv.so
    Loaded render device class.
    Initializing SDLGLDrv...
    binding libGL.so.1
    Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480
    OpenGL
    Xlib: extension "GLX" missing on display
    ":0.0".
    Xlib: extension "GLX" missing on display
    ":0.0".
    appError called:
    Couldn't set video mode: Couldn't find matching
    GLX visual
    Executing UObject::StaticShutdownAfterError
    Executing USDLClient::ShutdownAfterError
    Executing USDLViewport::ShutdownAfterError
    USDLGLRenderDevice::ShutdownAfterError
    Signal: SIGIOT [iot trap]
    Aborting.
    Exiting.
    Name subsystem shut down "
    a nic se nespustilo.

    Odpovědi

    28.5.2002 21:11 Jan Cienciala
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    dodatek:Mam spravne nainstalovane ovladace od nvidie pro 3D akceleraci
    dodatek 2:RH 7.3
    dodatek 3: Ne turnament, ale tournament
    CIJOML avatar 28.5.2002 21:22 CIJOML | skóre: 58 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    Rekl bych, ze chce pouzivat rozliseni 640*480 a to tvuj Xserver nema v konfiguraku. Musis ho povolit
    29.5.2002 02:17 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    dobry den taky bych potreboval poradit. mam celeron 1GHz a rivu tnt1 ,RH 7.1,ale mel puvodne bez nainstalovane MESAlib a libSDL, po instalaci UT a kompilaci MESA a SDL, si UT hlasil ze chybi glide, takze sem zjistil ze je MESA potreba configurovat s parametrem --without-glide(nebo tak nejak) po nove kompilace se zdalo vse v poradku, ale kdyz pustim hru v akcelerovanem modu tak, je vse hrozne pomale - respektive uz v menu to zhruba jednu sekunkdu reaguje a dalsi nereaguje...zkusel jsem jak OpenGL tak SDLGL v softwarovem modu to jede skvele
    ----
    grafickou kartu mam nastavenou podle clanku z vase serveru :-)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    1.6.2002 21:13 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    tak uz jsem to vyresil(to trhani) - znova (poradne) jsem si precetl "dokumentaci" k nv GLX a v appendixu C to bylo - "hadaly" se mi knihovny - mesa i ten nv GLX pouzivaji soubor libGL.so
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    29.5.2002 18:37 Jan Cienciala
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    Povolit? A jaxe to dela?
    31.5.2002 23:29 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    prominte nerozumim (k cemu se to vztahuje?)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    1.6.2002 10:15 Jan Cienciala
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    Ze musim povolit rozliseni 640*480.
    Josef Kufner avatar 25.4.2003 09:13 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    Povolit to de dvema zpusoby: 1. upravit /etc/X11/Xfree86-4 (tam jak jsou i ostatni rozliseni -- hromada cisel na malo radcich -- moc jinych tam neni a ja to nemam zrovna po ruce) a dopsat tam to spravny rozliseni 2. setup -> Nastaveni X -> .... je to dost intuitivni a melo by to byt jednodussi ne z 1. -- na obrazovce, kde jsou asi 3 sloubecky s rozlisenima zaskrtej toho radsi vic nez min. (bere to automaticky pak to nejlepsi, ale kdyz neco chce horsi tak to dostane) Bohuzel jsem to delal pod RH dost davno a moc si to nepamatuju. Hodne stesti.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    15.5.2004 19:17 javes | skóre: 8 | Ostrava Poruba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal turnament
    Mam podobny problem (je to sice trosku off topic, ale chtel jsem si zahrat UTcko).

    Pustim UT a objevi se mi podobna (nebo stejna?) hlaska jak vyse zminena - proste konci na:

    Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480 OpenGL Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0". Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0". appError called: Couldn't set video mode: Couldn't find matching GLX visual Executing UObject::StaticShutdownAfterError Executing USDLClient::ShutdownAfterError Executing USDLViewport::ShutdownAfterError USDLGLRenderDevice::ShutdownAfterError Signal: SIGIOT [iot trap] Aborting. Exiting. Name subsystem shut down "

    Mam strsi grafickou kartu (no dobre je to S3 s 2MB), a xfree 3.x (4ky uz S3ky nepodporujou). Menil jsem rozliseni, snazil se hledat OpenGL, proste vsechno, ale nejedemi to.

    Prosimvas kdo kdysi zkousel UTcko pod linem, nemohly by jste mi pomoct?
    17.5.2004 12:39 HonP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal turnament
    No, ja nevim, ale neni to uz trosku moc malo:)) (teda na UT)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.