Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.
#HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.
Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.
Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).
Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.
Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.
Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).
Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.
javes@hammer bin $ ./ut Unreal engine initialized Bound to SDLDrv.so Joystick [0] : Unknown Joystick SDLClient initialized. Bound to Render.so Lighting subsystem initialized Rendering initialized LoadMap: Entry Bound to Fire.so Case-insensitive search: Botpack -> ..\System\BotPack.u Bound to IpDrv.so Game class is 'UTIntro' Level is Level Entry.MyLevel Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)... InitGame: Base Mutator is Entry.Mutator0 Browse: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?\ team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello LoadMap: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?\ team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello Case-insensitive search: genfluid -> ..\Textures\GenFluid.utx Collecting garbage Purging garbage -0.0ms Unloading: Package Render Garbage: objects: 16479->16476; refs: 225496 Game class is 'UTIntro' Level is Level CityIntro.MyLevel Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play (0)... InitGame: ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?\ skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello Base Mutator is CityIntro.Mutator1 Initialized moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel Created and initialized a new SDL viewport. Bound to UWeb.so Team 255 Login: Player Case-insensitive search: SoldierSkins -> ..\Textures\Soldierskins.utx Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0 Input system initialized for SDLViewport0 Opening SDL viewport. Bound to SDLGLDrv.so Loaded render device class. Initializing SDLGLDrv... binding libGL.so.1 appError called: No dynamic GL support in video driver Executing UObject::StaticShutdownAfterError Executing USDLClient::ShutdownAfterError Executing USDLViewport::ShutdownAfterError USDLGLRenderDevice::ShutdownAfterError USDLGLRenderDevice::Init USDLViewport::TryRenderDevice USDLViewport::OpenWindow UGameEngine::Init InitEngine Preparing to exit. Purging garbage Unbound to Engine.so Unbound to Core.so -0.0ms Unloading: Package Engine -0.0ms Unloading: Package Core Game engine shut down Unbound to SDLDrv.so SDL client shut down. Unbound to Render.so Lighting subsystem shut down Rendering shut down -0.0ms Unloading: Package Entry -0.0ms Unloading: Package Logo Unbound to Fire.so -0.0ms Unloading: Package Fire -0.0ms Unloading: Package credits -0.0ms Unloading: Package Botpack -0.0ms Unloading: Package UnrealShare -0.0ms Unloading: Package UnrealI -0.0ms Unloading: Package Female2Voice -0.0ms Unloading: Package Male2Voice -0.0ms Unloading: Package Female1Voice -0.0ms Unloading: Package BossVoice -0.0ms Unloading: Package Male1Voice -0.0ms Unloading: Package UMenu -0.0ms Unloading: Package UWindow -0.0ms Unloading: Package UBrowser Unbound to IpDrv.so -0.0ms Unloading: Package IpDrv -0.0ms Unloading: Package Announcer -0.0ms Unloading: Package CityIntro -0.0ms Unloading: Package city -0.0ms Unloading: Package Detail -0.0ms Unloading: Package ArenaTex -0.0ms Unloading: Package GenFX -0.0ms Unloading: Package NaliCast -0.0ms Unloading: Package RainFX -0.0ms Unloading: Package DecayedS -0.0ms Unloading: Package GenIn -0.0ms Unloading: Package NaliFX -0.0ms Unloading: Package genfluid -0.0ms Unloading: Package ShaneSky -0.0ms Unloading: Package AmbModern -0.0ms Unloading: Package AmbAncient -0.0ms Unloading: Package openingwave -0.0ms Unloading: Package Uttitle -0.0ms Unloading: Package AmbOutside Shut down moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel -0.0ms Unloading: Package UTMenu -0.0ms Unloading: Package LadderSounds Unbound to UWeb.so -0.0ms Unloading: Package UWeb -0.0ms Unloading: Package UTServerAdmin -0.0ms Unloading: Package IpServer -0.0ms Unloading: Package LadrArrow -0.0ms Unloading: Package SoldierSkins Unbound to SDLGLDrv.so Garbage: objects: 18648->0; refs: 225496 Object subsystem successfully closed. Exiting. Name subsystem shut down javes@hammer bin $Zdimal jsem googla, jak se dalo, ale nic... Q3A mi jede v poho, ale UT ani za boha. Kdo vi co s tim, pls HELP ME! Diky.
Tiskni Sdílej: