abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Dotaz: zalohovani DVD s ochranou ARccOS

    19.1.2006 17:09 anaman | skóre: 4
    zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Přečteno: 1333×
    Vazne neexistuje zadny opensource projekt pro ripovani DVD s tou sony zmrseninou, nebo se jen spatne divam?

    Odpovědi

    6.10.2006 23:28 James
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Fungufe program dvdfab descrypter 3.0.2.0
    8.10.2006 17:44 anaman | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Diky, jsi moc hodnej, ale windows aplikaci jsem tady na abclinuxu nehledal.
    8.10.2006 18:13 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    opensource neznamena antiwindows, a skoda ze ste neuviedol blizsiu poziadavku na operacny system a architekturu.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.10.2006 18:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Tak to je ovšem velmi hloupá reakce. Když se ptá na AbcLinuxu, tak se dá očekávat, že chce software pro Linux.
    8.10.2006 18:34 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    ano. a tym padom tu nemaju co hladat otazky a odpovede ohladne otazok k BSD, SUN a podobne. suhlasim s tym ze by sme v mali zaujme zvysovania urovne prispevky ktore sa primarne netykaju linuxu vymazat, vratane blogov. presnejsie povedane, asi budeme obidvaja tvrdymi extremistami.

    inac viete o tom, ze napriklad taky SUN aj s ich OS pomahaju tomuto portalu?

    ps.: neexistuje nahodou podobna technologia ako je v povodnej otazke aj pre Mac OS X Tiger? prevadzkujem ho legalne ako v dualboote, tak aj pod virtualizatorom MOL a s obidvoma OS som spokojny.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.10.2006 18:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Ach Bože :-(... BSD + Solaris systémy jsou OK, ale Windows fakt ne.
    8.10.2006 19:08 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    bsd a ani solaris niesu linux, windows je skutocne zvlastny os a kazdy z nas si z nim vytrpel svoje. ale skutocne nevidim dovod na to aby sme ignorovali opensource pre windows, ved nam pomaha ku globalnemu zvysovaniu bezpecnosti a znizovaniu majority produktov ms na platforme x86/ia64/StrongARM.

    teda, jeden dovod tu je: NeoRadikalizmus vo sfere IT

    ps: teda tu majoritu na ia64 pre wir berte z rezervou :-)

    mimochodom ak sa smiem opytat, co je to za titul?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.10.2006 19:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    *BSD a Solaris jsou příbuzné systémy, které na linuxové portály svým způsobem patří. Ale Windows? Windows diskuze se tu mažou. Navíc ten soft není open source.
    8.10.2006 20:02 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    to je sice pravda, ale odmietnutie windows aplikacie bolo slovami:
    :windows aplikaci jsem tady na abclinuxu nehledal.
    a to uz zavana radikalizmom. viem si zivo predstavit ako podobny radikali odmietnu pomoc s napriklad open office alebo firefoxom na windows, takto sa daju uzivatelia iba odplasit.

    mimochodom, mencoder si skutocne s takymito mediami neporadi? a ak by som mohol zopakovat moju otazku, co je to za titul?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.10.2006 20:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    To není žádný radikalismus. Když se tu zeptám na dobrý klikací vypalovací soft, tak taky pošlu do háje každého, kdo mi napíše Nero (protože po tom zcela logicky netoužím).

    Jaký titul?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.10.2006 20:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Jo aha, titul DVD, sorry :-D
    8.10.2006 21:20 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    poznal som ludi ktory mali na nero (aj pod linuxom) odlisny nazor,ved i ja mam na to tak isto vlastny nazor. ale otvorene priznat ze clovek posle "do prdele" ochotneho cloveka za dostatocnu odpoved, to uz chce odvahu.

    prosim, zamyslite sa nad tym ake poziadavky ste zadali v otazke a ake poziadavky ste pozadoval. zial tieto dva vyklady otazky niesu zhodne.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.10.2006 21:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    No, Nero byl špatný příklad, protože má verzi pro Linux. Moje chyba.

    To není dostatečná odpověď. Odpovídat programem pro Windows na linuxové diskuzi je prostě blbost. Dotaz na AbcLinuxu implikuje to, že soft má být pro Linux/Unix.

    Jinak já jsem ten dotaz nepokládal (vás poslední odstavec tak vyzněl).
    8.10.2006 22:13 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    v dnesnej schizofrenickej dobe je jedno kto ma kolko avatarov takze som nemohol urcit ci ste tu otazku zalozil vy alebo nie, choval ste sa tak.

    ohladom vasej poznamky ze otazka na abcLinuxu sa ma tykat linuxu alebo unixu, dovolim si tvrdit ze linux je podobny unixu velmi malo. unix nie je ani open source a ani zadarmo, unix je registrovana ochranna znamka ktora moze byt nalepena na roznych komercnych produktoch a tento portal sa nevola abcUnixu. tento portal je zamerany na open source a linux, ak teda nebolo prijate na zasadani valneho zhromazdenia nieco ine v poslednych rokoch.

    ale s jednou vecou suhlasim. v otazke bolo povedane "open source" program urciteho zamerania a dvdfab tam teraz zrejme nespada. najzabavnejsie na tejto hadke je to, ze niektory uzivatelia preferuju opensource aj ked je niekedy vyhodnejsie pouzit closed source *1. a pri takej ponuke tak je hned ohen na streche. nie, nebudem tu ukazovat rozne priklady z volneho trhu ako portovanie gimpshop alebo z komercneho trhu ako opensource nahrada za sapdb, nema to zmysel.

    --
    *1 netvrdim ze aj teraz, a niekto si radsej priplati za to ze si klikne a niekedy ta nahrada neexistuje.

    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.10.2006 23:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Linux je Unixu určitě podobnější než Linux Windowsu.

    Shrnu to takto: tazateli i mně je software pro Windows na h****, software pro Windows je tu offtopic (s čímž by i administrátoři souhlasili).
    9.10.2006 12:50 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Vy si proste stojite na vedeni. To co ma Linux spolecneho s Unixem, BSD, Solarisem a jinymi pribuznymi je jejich filozofie, zpusob prace s nimi.

    Bohuzel pojmenovat portal tak, aby vyhovel vasim kriteriim je nemozne. Nikdo by si asi nezapamatoval www.abclinuxuunixubsdopenbsdnetbsddebianugentooubuntukubuntuxubuntuslackwaremandrivafedorasuseredhatsolarisaixu.cz.

    Ale hlavne: programy pro linux, unix, solaris, bsd je mozne celkem bezproblemove prelozit na vsech techto platformach. Ale program pro Windows (pokud neni vhodne napsany v C) nikoliv. Filozofie Windows a vsech unix like systemu je jina. A opensource neznamena, ze je sw zadarmo.

    Proste uzivatel nechtel znat sw pro windows, jinak by se zeptal na portale venovanem rodine systemu Windows. Pak az pozaduje opensource.

    Vy to bud nechapete, nechcete chapat nebo schvalne prudite.
    9.10.2006 14:22 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    tak si asi stojim na vedeni. doteraz som bol v tom ze existuju rozne crty ktore su spolocne roznym operacnym systemom ako napriklad norma posix. mozno sa moj cely zivot tocil okolo bludu ked som to ppovazoval za znak pribuznosti ale asi nikdy nepochopim aku spolocnu filozofiu free OS (linux) s komercnym OS (unix).

    ale to nic nemeni na tom ze v otazke nebolo uvedene "nie pre windows" a akym sposobom to bolo upresnovane. zial pripada mi ze to podjebavanie bolo z druhej strany, ale na tom uz nezalezi.
    9.10.2006 14:53 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Linux, unix jsou posix systemy. Windows nikoliv. To vylucuje jakoukoliv pribuznost tohoto serveru s Windows, ale nikoliv s Unixem. Posix jde udelat z windows jen nejakymi necistymi metodami. Kdyz Thompson a Ritchie stvorili v Bellovych laboratorich Linux tak ho uvolnili jeho zdrojove kody - kazdy si ho mohl stahnout a uzivat zdarma. Az kdyz vedeni AT&T uvidelo, ze je v unixu potencial a velky business, zkomercnili ho. Takze podle vasi logiky (free/non-free) nejakou dobu by Linux byl potencialne pribuzny s Unixem a najednou (po "zkomercializaci") ne? Navic klony Unixu se daji rozdelit na BSD a SystemV vetev. To je podle me dostatecny duvod pokladat Unix, BSD, Linux za pribuzne.

    Filozofii unixu (napr. mnoho malych jednoucelovych programu, ktere delaji jednu vec, ale delaji ji dobre) prevzal i linux, bsd ... Nikoliv Windows, ktery preferuje komplexni nastroje, ktere delaji vsechno. Viz. prikazy net., netsh (i kdyz ten by se dal prirovnat k prikazu ip z baliku iproute) apod.

    Tazatel neuvedl "nie pro windows" protoze tak nejak predpokladal to co vsichni tady krome vas, totiz. ze mu tady s nejvetsi pravdepodobnosti doporucime program urceny pro Linux a zaroven takovy, ktery je siren jako opensource.
    stativ avatar 8.10.2006 18:41 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    dvd fab neni open source
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    9.10.2006 12:00 svatekr | skóre: 18 | blog: Svatekr | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Krásná debata. Ale to, co chtěl vědět se asi nedozví. Ví teda někdo, jestli existuje nějaký opensource projekt běžící pod Linuxem na to ripování?
    Každé zbytečně vyřčené slovo je vyřčeno zbytečně.
    9.10.2006 16:36 giahra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Pokud tazatel trvá na open source řešení a nechce používat freeware a Wine, bude patrně zklamán :-(.
    9.10.2006 13:05 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    Sice ti taky neporadim, ale mam pocit, ze uz i u nas je zakazane obchazet ochrany i kdyz jde o zalozni kopii a podobne. Zkus prvne hledat timto smerem, jestli takovy program vubec potrebujes.
    9.10.2006 19:28 svaca | skóre: 38
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    K9copy ?
    Never give up ! Stay ATARI !
    9.10.2006 19:51 anaman | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zalohovani DVD s ochranou ARccOS
    K9copy je skvely projekt, ktery pomerne uspesne rekomprimuje DVD9 na DVD5. Ripovani pres ochrany jsem v nem nenasel, aktualni verze to umi?
    Experimentoval nekdo s K3B - ignorovat chyby cteni - apod?
    Ohledne legalnosti vytvareni kopii: ano, to je na svedomi kazdeho uzivatele, ja tu resim technologickou stranku veci.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.