abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Ilfirin avatar 1.2.2008 19:34 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Konečně někdo přišel na to, kde je neobsazený trh a dokázal toho schopně využít. Jen tak dál.
    unknown_ avatar 1.2.2008 19:57 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Jenom aby ta nízká cena nešla na úkor kvality.
    1.2.2008 20:18 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Ono neviem, ta cena EEE PC sa nakoniec celkom pekne vysplhala.... :(
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    1.2.2008 21:40 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Stoji to tesne pod 10 litrov v Ageme, co je velmi slusna cena. A ked sa zoberie do uvahy hmotnost, velkost a OS+software, ktory je okamzite pouzitelny bez potreby nieco kupovat a instalovat...

    Jeden mame vo firme (mali sme ho skor ako sa u nas dal kupit) - a je to fakt dobre. Aj mechanicka kvalita vyzera dobre.

    Ak budu mat vsetky tie PC takto kvalitne spraveny software, tak to bude uspesne. Mozno Asus bude nakoniec firmou, ktora najviac pomoze rozsireniu Linuxu na desktope.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.2.2008 22:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    ...ale za desítku ale můžete mít mírně jetej plnohodnotnej notebook, s konfigurací která se nedá porovnávat...

    Navíc nepřítomnost bluetooth (připojení s GSM telefonem k inernetu) je fakt nepochopitelná, protože by byl při svejch rozměrech (a "slabší" konfiguraci) ideální pro net na cesty (auto, vlak, autobus), kde je vám wifi na...
    Pavel Čejka avatar 1.2.2008 23:03 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Príma a za 11000 pořídím zcela nový notebook s mnohem lepšími parametry kromě hmotnosti, která bude trojnásobná. A v tom je ten problém. Asus EEE má prostě dostačující výkon a zároveň velmi nízkou hmotnost velmi těsně pod kilogram. Je nás hodně, kteří sebou hardware nosíme, ne vozíme. Proto je tenhle mrňous tak zajímavý.
    cezz avatar 1.2.2008 23:07 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Absenciu bluetooth poriesi jeden maly USB bluetooth dongle..

    Inak porovnavat cenu s bazarovym notebookom IMHO nie je celkom fer.. Co sa tyka vypoctovej techniky idu pouzivane veci s cenou prudko nadol. (Nehovoriac o tom, ze firmy bazarove veci nekupuju uz len z principu /co mozno nebude celkom segment trhu, kam s tym notebookom Asus smeruje/) Kazdopadne je podla mna eeePC a "plnohodnotny notebook" "nebe a dudy". Kto chce "skutocny" notebook ten si ho aj kupi.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.2.2008 23:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    s bazarovym notebookom
    ??? a kdo to porovnával s notebookem z bazaru? Tohle je z druhé ruky, né vyrabovná kastle bez baterky z německa ;-) 3ePC jsem měl na chvíli doma a je to fakt na nic, říkám, kdyby na tom fungoval mobilní internet, tak možná pro někoho do vlaku, jinak je to jen přerostlý PDA. Až to bude mít použitelnej disk, 10 displej a PCMCA (na blueconnect), tak potom možná, možná... ;-)
    2.2.2008 00:10 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Huawei E220 tam chodi - tym je mobilny internet vyrieseny. SSD disk je vyhoda, hlavne pri takej malej velkosti - netreba sa bat otrasov. Je tam slot na SD kartu - kludne 16GB.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.2.2008 12:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Je tam slot na SD kartu - kludne 16GB.
    To je pravda, to je opravdu výhoda. Můžeš jich mít v kapse neomezenej počet a vzhledem k jednoduchosti jejich záměny ve čtečce, se i kapacita disku stává neomezená ;-)

    Nicméně, je ještě v takový fázi "puberty", až bude "dospělej" (za nějaký rok se technologie pohnou a ty věci co mi vadí se vyřeší), samozřejmě budu o koupi taky uvažovat...
    cezz avatar 2.2.2008 00:59 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    No je mi celkom jedno, ci to PC kupim z druhej ruky, alebo z bazaru. Jednoducho nie je nove a keby ho dotycny clovek len odniesol z obchodu k autu, viac ako 80% povodnej sumy za to nedam. (prehanam, ale ten cenovy rozdiel je pre mna v tomto velky)

    Disk mi v pohode staci a neni problem tam hodit par GB kartu. Rovnako nevidim dovod tlacit Bluetooth do PCMCIA, ked mam USB. Pokial budem musiet nahradit sucasny Apple MacBook za nieco nove, tak vyzera, ze EeePC bude jeden z mala (ak nie jediny) kandidat spomedzi PC.

    Aby si si nemyslel, ze ti nutim - ak nechces nechaj tak :-D
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.2.2008 12:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Bluetooth do PCMCIA
    já bych tam nechtěl dávat bluetooth, PCMCIA port by se hodil (kvůli rozměrům samozřejmě blbost) na kartu s mobilním gprs internetem. Vbudovaný bluetooth by byl ale super na net přes gsm telefon, škoda, že to tam nedali.
    Já když jsem to viděl poprvé, taky jsem s toho byl nadšenej, ale časem, když jsem si to půjčil a vyzkoušel, nadšení opadlo, právě kvůli těmto detailům...
    cezz avatar 2.2.2008 14:25 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Vstavany Bluetooth by bol fajn, ale na GPRS mi postaci len ten telefon - ci uz cez Bluetooth dongle, alebo priamo pripojit telefon cez USB. (nastavovanie modemu nie je zas taky problem)

    Pokial ti vadilo fakt iba toto, tak prave to by som ja v pohode ozelel.. Inak zaujimalo by ma ako je to s tou baterkou. (9 hodin sa mi zda moc, vsade uvadzaju cca tie 3 hodky)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.2.2008 14:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    S tou baterkou je to samozřejmě blbost, měl jsem nepřesné informace, má standartní baterku, která vydrží něco přes tři hodinky (devítihodinová-dodatková placka přes celý spodek laptopa, která se sériově prý vůbec dělat nebude). Nevím jak je to teď s telefony, ale já vždycky přes kabel (kabel-vopruz) musel na USB emulovat com1. Jinak ten displej by se ještě mohl trošku roztáhnout do stran... ;-)
    Ilfirin avatar 2.2.2008 15:22 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Trochu offtopic, ale já se osobně těším na Pandoru (a také do ní půjdu :-) ).
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.2.2008 19:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    To je tohle? A není to kopie tohohle? ;-)
    Ilfirin avatar 2.2.2008 19:14 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Ne, to je tohle :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.2.2008 19:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Jo, aháá. Já zas teď pošilhávám po tomhle, navíc do toho před třemi dny udělali tohle. :-D
    2.2.2008 20:25 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    K čemu je dobré PowerPC s několik generací zastaralým hardware za přemrštěnou cenu, na kterém běží Linux…?
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.2.2008 20:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    O linux nejde, to byla jen třešnička, stejně dám na to AmigaOS4. Dobré je to k tomu, že je to AMIGA! ;-)
    Základem je kernel fungující na bázi preemptivního plánování, který se nazývá “Exec”, a který podporuje abstrakci unikátního hardwaru, diskový operační system “AmigaDOS”, rozhraní pro programování aplikací “Intuition” a uživatelské grafické rozhraní (GUI) “Workbench”. Nechybí samozřejmě ani příkazová řádka. AmigaOS se chová jako realtimový systém, přestože takový není. Používá tak propracovaný multitasking, že dosud zůstává nepřekonán - nenajdete operační systém s tak kvalitním víceúlohovým prostředím (velmi blízko je například BeOS, AtheOS nebo QNX, jsou však o hodně mladší a stále na AmigaOS nemají).
    10.3.2008 22:50 benghi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Boha jeho! Zase jeden vášnivej amigista... Nic co má na sobě napsaný Amiga nebo Atari nechci do nejdelší smrti vidět. Kdo to někdy zažil na vlastní kůži na místě, kde to MUSELO jet a bylo to i na něco jinýho, než na hry, tak bude zuřit kdykoliv uslyší ,,Amiga'' a za řeči o multitaskingu bude patrně i střílet.

    Ty finální pokusy dělaný už mimo Commodore byly taky žrádlo. Prohlášení typu ,,teď už to s tím hardwarem skutečně myslíme vážně''... Pro to bylo jediný slovo - slibotechna. To byla resuscitace tlejícího pacienta při který občas vypadly střeva nebo upadla nějaká končetina. (Tím myslím období tak -10 let zpět.) Pochybuju, že by to teď vypadalo líp.

    Jedinej počítač, kterej se kdy u Commodore skutečně povedl, bylo Commodore 128 a to jenom díky tomu, že to mělo CP/Mku a Z80ku. Jasně, šlo to hodit do C64 režimu s 6510 či co to tam bylo za potvoru, ale to snad soudnej člověk nikdy neudělal. Ale i tak si myslím, že v tý době byla jednodužší cesta si něco CP/Mkovýho postavit doma, neb návodů bylo docela dost.

    ...ale to bylo takové hist[oe]rické odbočení...dovolím si ale ještě jedno a to už bude k tématu. Mám pocit, že EeePC je v podstatě z hlediska obchodního postavený na podobným základě, jako bylo Olivetti Quaderno, jenomže Quaderno bylo na svou dobu docela drahý. Když si poslechnu dnešní argumenty odpůrců Eee a tehdejších odpůrců Quaderna, je to v podstatě pořád totéž: 1. Je to na nic, neb to není velkej počítač. 2. Je to na nic, neb ten hardware je pomalej. 3. To je přerostlá databanka (nyni PDA), to si raději koupím Casio/Atari Portfolio/HP... (nyni zas různý Nokie a vím já ký krámy).

    A zajimavý je, že Quaderno byl zoufalej problém sehnat, neb to chtělo zoufalý množství lidí, ač po Casiu (ač mělo bombastickou reklamu i u nás v TV se stolem zkracujícím se z 20m na 20cm a dvěma manažerama) pes nevzdechl. To je právě ten vývoj po spirále. Složitou cestou odstraňování klávesnic, dotykovejma displayema a podobnejma nesmyslama jsme se obloukem dostali tam, kde jsme už jednou byli, akorát jsme z pohledu technologie krapet dál.
    1.2.2008 23:25 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Ide o to, ze vsetky notebooky podobnej velkosti ako Eee PC stoja tak 50 litrov a viac. A to je bez SW (len s Windows) - cize bezny pouzivatel musi dokupit a doinstalvoat kopu veci. Eee PC len zapne a vsetko funguje - a za menej penazi ako len samotny SW do Windows!
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.2.2008 23:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Eee PC len zapne a vsetko funguje
    Velorex, otočim klíčkem a taky jedu... Ale použitelnost? :-D

    Jediný pozitivum je, že nabootuje behem mrknutí oka, ale ten strašnej PDAčkovej odrbanej Xandros... :-D
    2.2.2008 00:16 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Pouzitelnost je uplne v pohode. Pre bezneho cloveka tam je firefox, kde je flash aj mplayerplug-in, takze chodia prakticky vsetky online veci. USB kluc alebo SD karta sa len pripoji a funguje automaticky. Je tam OOo na Office dokumenty, programy na spravu hudby, fotiek, videa, hry... Podstatne pouzitelnejsie ako prazdne Windows.

    Do toho Xandrosu sa daju doinstalovat mnohe potrebne veci normalne z Debianu - mc, nmap, joe, tcpdump... Za 200 korun kupit USB-serial adapter, nainstalovat minicom a mame super stroj na konfiguraciu sietovych zariadeni cez konzolu.
    1.2.2008 22:56 partizan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Asus vyrobky osobne moc v laske nemam, ale EEE sa mi celkom pacil a za snahu pretlacit linux kus vyssie ich musim fakt pochvalit...
    1.2.2008 23:30 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Asus vyraba niektore veci velmi zaujimave - napr. linuxove wifi routery, dost lacne a pritom kvalitne barebone servery (fakt musim pochvalit - debian chodi pekne) aj PC, teraz linuxove Eee PC.
    2.2.2008 05:15 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC

    Někteří asi nepochopili, že Asus eee není pro ně, ale pro lidi jako já. Pomalu uvažuju, že zrušim nb (nx7400 s Core solo) a nahradím ho velkým PC (doma desktop už mám) na koleji a eeečkem do batohu. A to je moje NXo jedno z těch lehčích. Jde o to, že tahle malá mrcha je mnohem skladnější, kdo má ve vlaku často 15.4" notebook na klíně tak ví. Eeečko je v dnešním světě, kdy chtějí lidi za co nejméně co nejvíce a dělají nelogické ústupky, něco vynikajícího. Doufám, že se toho chytí i ostatní firmy a budem si moc vybírat. Pokud to budou prodejci prodávat jako televize/radia/pračky bude to super, protože nikoho nebude zajímat co v tom jede za OS. Pokud se to ovšem zařadí mezi notebooky s nulovou propagací tak že o to nikdo ani nezakopne, tak se to u nás asi moc nechytne :( Každá lama co jde kupovat notebook kouká na rychlost,disk a procesor, zbytek ji nezajímá... jojo, windowsy hold potřebují výkon a Bill lidi naučil, že potřebují windowsy.

    Za 7-11" nb se dneska platí v desetitisících a pokud jde o výdrž na baterky tak to není nějak slavný (Eee je lepší průměr). Proto není eeečku co vytýkat naopak...

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    2.2.2008 07:49 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    za 10 tisic jde sehnat notebook s wifi, na kterem pojede 3d akcelerovany desktop a celkem slusne hry: notebook za 10 tisic
    kvuli tomu bych i tu vahu ozelel.
    cezz avatar 2.2.2008 11:20 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Spravne a vo vlaku, autobuse, cafe, v parku na lavicke, na namesti s free wifi je mi 3D akcelerovany desktop na co? :-) Aku podstatnu vyhodu ma 2x vacsi a 3x tazsi notebook v takomto pripade? Ja osobne jeden taky momentalne mam a dovolim si tvrdit, ze ziadnu podstatnu vyhodu som neobjavil hoci je to naozaj kvalitny kus HW. Preto ma EeePC naozaj zaujalo.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    cezz avatar 2.2.2008 11:23 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    2.2.2008 11:50 Danoh | skóre: 4 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    a pritom macbook je sam o sebe velmi dobre prenosny, nie velky a dobry stroj. (tiez take mam) Eee PC je vsak urceny pre ludi, ktori potrebuju portabilitu predovsetkym. To ale vela ludi pochopit nevie a preto sa vsade objavia prispevky typu - "mne to je nanic, a preto je to hlupost".
    porta patet et cor magis
    cezz avatar 2.2.2008 14:15 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Presne tak. EeePC rozhodne nenahradi klasicky notebook a uz vobec nie desktop. Je to len dalsi krok smerom k portabilite.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    emorjino avatar 2.2.2008 15:08 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    JJ, přesně. Já EEE vnímám jako mezistupeň pro lidi, kterým je PDA málo a notebook moc.
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    2.2.2008 15:55 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Když si tam hodíš ubuntu, tak ti jede akcelerovaný desktop out-of-the-box.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    Ilfirin avatar 2.2.2008 15:57 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Bluemoon? Pochybuji ;-)
    2.2.2008 20:54 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    ja rozdily mezi distribucemi nedelam, oni ani moc velky v podstate nejsou a vzhled neni zadny neprekonatelny rozdil. ubuntu jako suse, napr. mail server ma stejny konfiguraky vsude. jadro je taky vsude stejny. konfiguracni soubory gnome nebo kde (na ktere se taky chystam) maji take vsude stejna pravidla. nainstalujete si rpm manazer na debian a yast na nem rozchodite taky. to same opacne, otazka je proc bych to delal, kdyz jsem se rozhodl pro debian a ne pro rpm distro. rozdily jsou jen mezi lidmi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.2.2008 22:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    +1

    ...konečně to někdo řekl...
    2.2.2008 21:00 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Eee PC ma i915 a Celeron 900 podtaktovany na 630 MHz. Cize nic na narocne vypocty, ale nejaky vykon tam je. Tux racer funguje (a je tam od vyroby :) Ale nie je to stroj urceny na 3D desktop a podobne kraviny. Dokonca sa mi ten jednoduchy desktop tak zapacil, ze som ho tam nechal. Plne KDE by tam asi bolo dost tazkopadne, o Gnome radsej ani nehovorim.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.2.2008 22:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Plnohodnotný desktop jde samozřejmě nainstalovat, stejně tak na tom chodi XP, údajně i Leopard. To co jsem měl pujčený já, nejelo na 630, ale na 900Hz (ale nevilučuju, že to co se prodává lidem, chodí na 630, stejně tak jak standartní baterie vydrží 3x méně, čili okolo 3. hodin). 3D desktop bylo to první o co jsem se zajímal, teoreticky není problém, ale neznám nikoho kdo by to zkoušel (nemohl jsem do systemu zasahovat, bylo to pučený od kamaráda a byl to majetek Asus PL, čili hrabat se v tom a něco zkur*it, znamenalo děsnej průser).
    3.2.2008 12:47 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    To melo byt asi 900MHz, ne?
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.2.2008 13:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Jasně :-D týýýý woe, FUDnul jsem celej svět... :-D
    3.2.2008 01:28 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    Na tý věci jede half life 2 a far cry. Compiz prostě není problém a na youtube je dokonce video. To malý rozlišení dělá divy, ty 3D věci tam jsou velmi dobře použitelný. Pro mě je to plnohodnotný počítač :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.2.2008 01:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    no, ku*va! Navíc ten pos*anej CF na tom chodí... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.2.2008 01:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    ...nezkoušelte na mně 630MHz, takhle mi to nechodilo ani Burtoně na 1680, to musí chodit na 900!!!
    emorjino avatar 3.2.2008 11:25 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC
    imho jde u takových věcí hlavně o grafiku. A já mám GMA900 v PC a tahá mi CF bez problémů v rozlišení 1024x768
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    2.2.2008 11:54 Tomáš Veselý
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asus tento rok uvede více linuxových PC

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.