abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.4. 17:00 | Komunita

    Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.4. 03:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (59%)
     (13%)
     (2%)
     (25%)
    Celkem 393 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Dotaz: FPS v fgl_glxgears

    13.2.2005 22:16 tomon
    FPS v fgl_glxgears
    Přečteno: 637×
    Jaky mate score?? ja mam athlon 1700XP+, 256 RAM a radeon9000Pro a dosahuju 400.000 FPS. Neni to malo, nebo je to akorat vzhledem k me sestave??

    Odpovědi

    13.2.2005 22:30 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    dobry vecer, a ked uz budete skusat vykon neviete mi povedat co znamena tento chybovy vystup?
    fgl_glxgears
    X Error of failed request:  BadLength (poly request too large or internal Xlib length error)
      Major opcode of failed request:  16 (X_InternAtom)
      Serial number of failed request:  36
      Current serial number in output stream:  38
    
    moduly fglrx intel_agp agpgart natiahnute

    v X.org.log nevidim ziadne chybove spravy

    ked som prehladaval dmesg objavil som jednu chybovu hlasku

    {dmesg}

    mtrr: 0xe8000000,0x2000000 overlaps existing 0xe8000000,0x1000000
    [fglrx:firegl_addmap] *ERROR* mtrr allocation failed (-22)
    [fglrx] AGP detected, AgpState   = 0x1f000217 (hardware caps of chipset)
    {dmesg}

    vystup od glxinfo | grep direct

    direct rendering: No

    som vlastnikom nb dell d600

    Polívčička byla..
    13.2.2005 23:07 lubo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    ja mam score 2500.200 FPS a mam ovela slabsi stroj :)))) Tebe vobec nejde akceleracia na karte :)))
    13.2.2005 23:19 tomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    ja sem si rikal, ze je to nejak malo....ale mam modul agpgart a fglrx.. natazenej a nevim kde je chyba nebo kde ji tu axeleraci zapnout.
    13.2.2005 23:20 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    mam taky pocit ze mame podobny problem
    Polívčička byla..
    13.2.2005 23:23 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    zkus výpis glxinfo | grep direct, ten ti napíše jestli je nebo není podporovaná 3D akcelerace.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    13.2.2005 23:31 tomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    tomas@darkstar:~$ glxinfo |grep direct
    name of display: :0.0
    display: :0  screen: 0
    direct rendering: Yes
    
    tak nevim jo a vzpominam si, ze fglxconfig mi nastavil v xorg.conf BusID: x:x:x ktery mi X server nesezral a nespustil, tak jsem ho prepsal na BusID "PCI:1:0:0" , ktery jsem tam vzdy mival, ale nevim jestli to ted ma nejakej vliv na tento problem.
    13.2.2005 23:26 lubo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Na kartach ATI nefunguje akceleracia. Mozno sa ju niekomu podarilo rozbehat ale ked nainstalujes original ovladace tak ti to nepojde ja mam kartu NVIDIA tam je to ok :)))
    13.2.2005 23:40 tomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Uz jsem ji na jinejch distribucich rozjel, takze by to snad melo jit i tady. Poradte nekdo prosim.
    13.2.2005 23:43 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    v gentoo bezala aj mne

    arch linux nula bodov
    Polívčička byla..
    13.2.2005 23:45 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Koukni do logu X serveru a hledej (EE). Nemáš tam nějaký balast k nvidii? Nedávno jsem si nechtěně nainstalil nějaké balíčky pro nvidii a 3D akcelerace přestala fungovat.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    13.2.2005 23:51 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    X.org.log
    (II) fglrx(0): DRI initialization successfull!
    (II) fglrx(0): FBADPhys: 0xe8000000 FBMappedSize: 0x00501000
    (II) fglrx(0): FBMM initialized for area (0,0)-(1024,1281)
    (II) fglrx(0): FBMM auto alloc for area (0,0)-(1024,768) (front color buffer - assumption)
    (==) fglrx(0): Backing store disabled
    (==) fglrx(0): Silken mouse enabled
    (II) fglrx(0): Using hardware cursor (scanline 768)
    (II) fglrx(0): Largest offscreen area available: 1024 x 505
    (**) Option "dpms"
    (**) fglrx(0): DPMS enabled
    (II) fglrx(0): Using XFree86 Acceleration Architecture (XAA)
            Screen to screen bit blits
            Solid filled rectangles
            8x8 mono pattern filled rectangles
            Solid Lines
            Dashed Lines
            Offscreen Pixmaps
            Setting up tile and stipple cache:
                    24 128x128 slots
    (II) fglrx(0): Acceleration enabled
    (II) fglrx(0): X context handle = 0x00000001
    (II) fglrx(0): [DRI] installation complete
    (II) fglrx(0): Direct rendering enabled
    (II) Loading extension FGLRXEXTENSION
    (II) Loading extension ATITVOUT
    
    nevravi toto ze by DRI mala fungovat?

    btw skusal som to aj s kernelom kompilovanym +DRI manager aj s -DRI manager
    Polívčička byla..
    14.2.2005 00:01 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Jak jsem psal, když jsem měl knihovny dodavane s driverem pro nvidii, tak mi 3D akcelerace nefungobala. Dokonce mi to v logu psalo, že je DRI aktivni a vše se zdálo OK.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    14.2.2005 00:06 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    ako sa da zistit, ci sa mi nepletie nvidia do X ?

    podla toho co som zatial pozeral vyzera vsetko v poriadku

    fglrxinfo
    display: :0.0  screen: 0
    OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
    OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
    OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.1)
    
    Polívčička byla..
    14.2.2005 01:08 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Tohle dostávám na notebooku s radeonem M7: OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc.
    OpenGL renderer string: Mesa DRI Radeon 20030328 AGP 4x x86/MMX/SSE2 TCL
    OpenGL version string: 1.2 Mesa 6.1
    Podle tvého výpisu to vypadá, jako by vše jelo přes Mesa knihovnu a její SW akceleraci, proto to je tak pomalé. Zítra (nebo mam říct dnes? :-) večer mrknu na počítač, kde mám Radeon 9200 a plácnu sem kompletní nastavení.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    14.2.2005 00:06 tomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    z logu jen WW ale nikde zadny EE
    (WW) Open APM failed (/dev/apm_bios) (No such file or directory)
    (WW) fglrx: No matching Device section for instance (BusID PCI:1:0:1) found
    (WW) fglrx(0): Bad V_BIOS checksum
    (WW) fglrx(0): board is an unknown third party board, chipset is supported
    (WW) fglrx(0): could not detect XFree86 version (query_status=-3)
    
    No nektery hlasky znej podivne. A jak jsem psal tak c xorg.conf mam BusID "PCI:1:0:0" Dik za dalsi postrehy
    Ku8aZ avatar 18.2.2005 09:49 Ku8aZ | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Ehm, v tom pripade bych rekl, ze je to jasne. Nemate nahodou X.org v.6.8.x a ovladace ATI verze <6.8.x (nebo jak je ta posledni rada cislovana...)?? S novymi X.org totiz funguji jen ty posledni ovladace!

    A na Gentoo je potreba udelat
    opengl-update ati
    , ale bojim se, ze jina distra tento skript nemaji :-(
    Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
    13.2.2005 23:42 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Na kartach ATI nefunguje akceleracia.

    Tohle je lež. Mám pár karet od ATI a akcelerace funguje.

    Rady tohodle typu (ATI je na prd, mam NVIDII a jsem v happy) si prosím nech pro sebe, nikdo na ně není zvědavý.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    13.2.2005 23:47 lubo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Ked vies ako rozchodit akceleraciu na ATI karte tak mu pomoz a tym pomozes vela ludom tu na fore. Kazdy den tu abclinuxu padne nejedna otazka nefunguje mi 3D akcelerace na karte ATI.
    Rady tohodle typu (ATI je na prd, mam NVIDII a jsem v happy) si prosím nech pro sebe, nikdo na ně není zvědavý.
    Tak som to nemyslel ja som porovnaval ovladace a nie graficke karty ;)
    13.2.2005 23:51 lubo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Skus sa tu pozriet mozno ti to pomoze :)
    link
    13.2.2005 23:53 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Když jsem si pořídil ATInu, tak jsem sepsal malý návod. Dnes už bude asi zastaralý, ale třeba někomu pomůže.

    Naposledy jsem použil driver radeon pro Xka a karta fungovala bez problémů (hraju na tom ET a kreslím ve VariCADu).

    Dnes, pokud můžu, se fglrx driveru vyhýbám.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:22 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    A co je zle na fglrx?
    Mne fungoval celkom bez problemov na mandrake aj debiane s nejakou 9000 (teraz mam zasa nVidiu, takze bohuzial uz nepomozem).
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    14.2.2005 00:26 tomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    a co za soubor bych mel stahnout ja kdyz mam radeon 9000??? nejak se v te nemcine nemohu zorientovat.
    14.2.2005 00:28 tomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    pardon, to byla reakce na zdenka burdu a jeho navod, kde stahuje ovladac z adresi http://www.schneider-digital.de/html/download_ati.php
    14.2.2005 00:27 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    rozbehnut fglrx to je mala maturita v linuxe

    a ked sa to nakoniec cloveku podari zbuildovat, nakoniec to nefunguje
    Polívčička byla..
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:47 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    ???
    Tak to teda ani nahodou, robil som to cez leto a vtedy som toho o linuxe vedel ovela menej ako teraz a rozbehol som ho pod mandrakom aj debianom. Pamatam sa, ze s tym boli problemy a buildovalo sa to krvopotne, ale nakoniec mi to islo.
    Velka skoda, ze uz ATI nemam, ale ak sa bude dat, tak si zasa zozeniem 9000 a napisem navod ako na to.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    14.2.2005 00:57 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    kazdy mame svoj nazor, je rozdiel nainstalovat driver pre nvidiu a zmenit jedno slovo v xorg.confe a instalovat ati driver (ble)

    ..mne nerobi problem skompilovat jadro a buildnut fglrx, ale nech to aj ide
    Polívčička byla..
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 01:06 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Suhlas, nvidia je nic, ale ja som fglrx uz rozchodil viac-krat, hoci to bolo pred pol rokom, takze vela si uz z toho nepamatam.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    14.2.2005 01:12 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Jo, a ATI je taky na nic a nejaka flamewar na tohle tema uz tady asi tak dva dny nebyla. :-P

    Dej si tam S3 Virge a bude klid. :oD
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 01:25 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Sorry, ak si zle vysvetlujem vas prispevok, ale tam nebolo "nvidia je na nic", ale "nvidia je nic", v zmysle, ze ju rozchodi kazdy BFU. Jedna flamewar na den mi stacila :-)
    Re S3 Virge: viete ju zohnat? :)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    14.2.2005 01:28 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    S3 Virge: viete ju zohnat? :)
    Umim, mam ji v serveru, ale nedam. :-)
    Jesus Jimenez avatar 14.2.2005 08:06 Jesus Jimenez | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    jedna se mi vali na stole a sem tam ji pouzivam jako podlozku pod kafe ;)
    Doaenův zákon průtahů: Čím pomaleji pracuješ, tím méně naděláš chyb. -- Murphy
    14.2.2005 00:31 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Nemám rád binární smetí od kteréhokoliv výrobce HW, když je dostupný std. driver přímo v distribuci. Také mě to nutilo kompilovat znovu a znovu ovladač když jsem měnil jádro. (ten stroj je pokusný králík :-) Pokud někomu fglrx funguje a vyhovuje, tak ať ho používá.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:43 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Znova mi nezostava nez suhlasit, ale mne std. driver priamo v distribucii fungoval rovnako ako nv pre nvidiu, proste pomale. Mozno som mal podobny problem, ako teraz tu autor, ale kazdopadne fglrx mi vzdy islo v pohode a s kazdym kernelom.
    WTF? ...praca sa da znacne spohodlnit ak si spravite skript na kernelove maky a za tym maky vsetkych ostatnych ovladacov. Kompilovat rucne po kazdej rekompilacii kernelu by bolo fakt dost o hubu ;-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    14.2.2005 01:16 tomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Tak zpet. Tuxracera sem ted nainstaloval a jde uplne v pohode, glxinfo pise OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc. OpenGL renderer string: RADEON 9000 PRO DDR Generic
    OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25)
    direct rendering: Yes glxgears : 12179 frames in 5.0 seconds = 2435.800 FPS fgl_glxgears : 2467 frames in 5.0 seconds = 493.400 FPS je to teda fakt malo a nefunguje mi akcelerace nebo funguje ale spatne nebo jak to teda je: athlon 1,54Ghz radeon 9000pro. Akcelerace by teda fungovat mela kdyz jede racer. tak nevim. Dik za nazory
    14.2.2005 01:22 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Hmmm, tak to vypadá, že fgl_glxgear je slinkovaný s nějakou divnou knihovnou. Pokud ti všechny ostatní aplikace fungují správně, tak to asi nemá cenu řešit.

    Možná bys mohl porovnat výstupy ldd /usr/X11R6/bin/glxgears a ldd nevimkdeje/fgl_glxgears
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    14.2.2005 01:32 tomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    No pouzivaj obe stejny knihovny. Add "nema cenu to resit" : alle me docela vadi, ze mam tak mizerny vykon oproti ostatnim. Mival sem kdysi vetsi.
    14.2.2005 01:34 tomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    pro uplnost: tomas@darkstar:~$ ldd /usr/X11R6/bin/fgl_glxgears
    libGL.so.1 => /usr/X11R6/lib/libGL.so.1 (0x40016000)
    libX11.so.6 => /usr/X11R6/lib/libX11.so.6 (0x400bb000)
    libXext.so.6 => /usr/X11R6/lib/libXext.so.6 (0x40183000)
    libm.so.6 => /lib/libm.so.6 (0x401a4000)
    libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x401c7000)
    libpthread.so.0 => /lib/libpthread.so.0 (0x402f6000)
    libdl.so.2 => /lib/libdl.so.2 (0x40347000)
    /lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)
    14.2.2005 11:52 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    No a co je spatne? fgl_glxgears snad musi byt logicky pomalejsi nez glxgears. Vykreslovani do textury neni nejak extra rychla zalezitost, co ja vim.
    14.2.2005 12:17 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Presne tak, glxgears pri 2500 fps je na tu sestavu normalni vysledek, fgl_glxgears pri 400 fps je taky odpovidajici. Ja osobne mam glxgears = 6500 fps (AMD64 3000+, GeForce6600GT, Slamd64) :)
    18.2.2005 09:56 Hanz | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Nemate nahodou chipset via? Pokud ano tak vam mozna nemate zaveden modul via_agp. A doufam ze jste nezapomnel na fglrxconfig.... :) Protoze na uplne zakladnich vecech se vetsinou chybuje :)

    Omlouvam se, jestli jsem uz trochu out of order, jen jsem kouk na zacatek diskuze a pak nakonec, zda uz nebyla vyresena.
    18.2.2005 09:16 Roman ŠANDOR | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    a spustas "glxgears" alebo "fgl_glxgears"? Lebo zam je zasadny rozdiel, ja mam pri glx asi 4000 a nejake drobne a pri fgl asi 800 :-)
    14.2.2005 01:08 Pavel_K | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Zdravim :) ja mam athlon 1800XP+, 256 RAM a radeon9000 a mam 1199 FPS ...mam debiana, a hardwareovou akceleraci sem bastlil asi mesic,...a pak jak blesk z cisteho nebe to jelo. takze moc neporadim jen asi tolik ze v glxinfo musi zmizet
    OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
    OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
    OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.1)
    \a musi tam byt neco jako toto
    OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc.
    OpenGL renderer string: Mesa DRI R200 20020827 AGP 1x x86/MMX/3DNow!/SSE TCL
    OpenGL version string: 1.2 Mesa 4.0.4
    
    a pak prikladam jednu otazku ...jak donutim aby mi AGP jelo 4x ?
    14.2.2005 10:41 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Tak myslim, ze pokud tam je Mesa, tak to je spatne. Musi tam byt ATI.

    Dale FPS je take odvisle od rozliseny, ktere tady nikdo neuvadi.

    Me treba vse funguje SuSE 9,2 s ATI Mobility FireGL T2 (ale nevim, jestli je to hodne nebo malo). Asi takhle:
    glxinfo
    name of display: :0.0
    display: :0  screen: 0
    direct rendering: Yes
    server glx vendor string: SGI
    server glx version string: 1.2
    server glx extensions:
        GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
        GLX_EXT_import_context, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read,
        GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig
    client glx vendor string: ATI
    client glx version string: 1.3
    client glx extensions:
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_ATI_pixel_format_float,
        GLX_ATI_render_texture
    GLX extensions:
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
        GLX_ARB_multisample
    OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
    OpenGL renderer string: MOBILITY FIREGL T2 Pentium 4 (SSE2) (FireGL) (GNU_ICD)
    OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25)
    OpenGL extensions:
        GL_ARB_multitexture, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_compiled_vertex_array,
        GL_S3_s3tc, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program,
        GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_imaging,
        GL_ARB_multisample, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters,
        GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,
        GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
        GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
        GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
        GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
        GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_transpose_matrix,
        GL_ARB_vertex_blend, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program,
        GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers,
        GL_ATI_element_array, GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader,
        GL_ATI_map_object_buffer, GL_ATI_separate_stencil,
        GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_float,
        GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATI_vertex_array_object,
        GL_ATI_vertex_attrib_array_object, GL_ATI_vertex_streams,
        GL_ATIX_texture_env_combine3, GL_ATIX_texture_env_route,
        GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
        GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax,
        GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
        GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,
        GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_polygon_offset,
        GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
        GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap,
        GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
        GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
        GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
        GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp,
        GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array,
        GL_EXT_vertex_shader, GL_HP_occlusion_test, GL_NV_texgen_reflection,
        GL_NV_blend_square, GL_NV_occlusion_query, GL_SGI_color_matrix,
        GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_border_clamp,
        GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SUN_multi_draw_arrays
    glu version: 1.3
    glu extensions:
        GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess
    
       visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
     id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
    ----------------------------------------------------------------------
    0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
    0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
    0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
    0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
    0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
    0x28 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
    0x29 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
    0x2a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
    0x2b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
    0x2c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
    0x2d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
    0x2e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
    0x2f 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
    0x30 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
    0x31 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
    0x32 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
    
    A tady jsou vysledky FPS:
    hodnoty pro glxgears, kolecka bezi jen v malem ramecku
    6335 frames in 5.0 seconds = 1267.000 FPS
    6902 frames in 5.0 seconds = 1380.400 FPS
    6044 frames in 5.0 seconds = 1208.800 FPS
    6591 frames in 5.0 seconds = 1318.200 FPS
    6571 frames in 5.0 seconds = 1314.200 FPS
    6430 frames in 5.0 seconds = 1286.000 FPS
    hodnoty pro glxgears, kolecka pres celou obrazovku, rozliseni 1600 x 1200
    338 frames in 5.0 seconds = 67.600 FPS
    335 frames in 5.0 seconds = 67.000 FPS
    338 frames in 5.0 seconds = 67.600 FPS
    
    18.2.2005 11:36 David Macura | skóre: 14 | blog: Trápeníčko | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Mám sepsaný mini článek na instalaci ATI pro Slackware,jadro 2.6.10, Xorg (6.8.x?). Tento postup by měl fungovat snad na všech distrech. Nejsem doma, ale až bude čas hodím to asi na blog, nebo se domluvím na nějakém článku. Můžu vám ale říct, že instalaci ATI karet už dělám jako rutinu a za pár minutek to může být hotové, ale v 99% se to nevyhne bez kompilace jádra a úpravy /etc/fstab. A pro jádro 2.6.10 je potřeba změnit názvy proměnných v 1 souboru.
    Nejsem lama...
    18.2.2005 12:19 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    No ja som instaloval ati ovladace tiez, a zatial nikdy nebolo treba kompilovat jadro (pod FC1, FC2, FC3).
    18.2.2005 13:05 David Macura | skóre: 14 | blog: Trápeníčko | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    nikde neni psano, ze nemuze byt jadro nakonfigurovano tak, aby to fungovalo i bez ni;) Ale ze zkusenosti vim, ze kdyz nechce fungovat 3D, je v tom zakopany pes.
    Nejsem lama...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.