abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:11 | Zajímavý software

    Vývojáři dekompilátoru rev.ng otevřeli jeho backend revng-c. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | Komunita

    Poněvadž Redis už není svobodný, konsorcium Linux Foundation a Amazon Web Services (AWS), Google Cloud, Oracle, Ericsson a Snap Inc. společně představili svobodný fork Redisu s názvem Valkey.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 18:55 | IT novinky

    Sam Bankman-Fried, zakladatel zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX, byl dnes odsouzen k 25 letům vězení [Yahoo Finance].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 18:33 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.18.2 svobodného multiplatformního balíku internetových aplikací SeaMonkey (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Zajímavý článek

    Na blogu programovacího jazyka Swift byl publikován příspěvek Psaní aplikací pro GNOME v programovacím jazyce Swift. Používá se Adwaita pro Swift.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    27.3. 17:44 | Zajímavý software

    egui je GUI knihovna pro programovací jazyk Rust běžící na webu i nativně. Vydána byla verze 0.27.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.3. 16:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.1 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.13. Thunderbird na verzi 115.9.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.3. 14:44 | IT novinky

    Linka STOPonline.cz v roce 2023 přijala 3700 hlášení závadného obsahu na internetu, 22 bylo předáno PČR, 23 bylo předáno ISP a 944 závadových domén zobrazujících dětskou nahotu či pornografii bylo nahráno do mezinárodního systému ICCAM, který je spravován asociací INHOPE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    26.3. 20:44 | Zajímavý článek

    Byla publikována podrobná analýza v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby CVE-2024-1086 v Linuxu v nf_tables.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Steam
     (24%)
     (29%)
     (14%)
     (9%)
     (25%)
    Celkem 390 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:31
    Rozcestník

    eRouška 2.0

    Byla vydána eRouška 2.0 pro Android a iOS. Nově využívá systém oznámení o možném kontaktu vyvinutý společnostmi Google a Apple. Zdrojové kódy eRoušky jsou k dispozici na GitHubu (Android, iOS).

    18.9.2020 16:22 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.9.2020 18:02 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    A k čemu mi je to dobré?

    K ničemu.

    Nechcou zavést i eroušky pro chřipku a další nemoci.......

    Buď se nekazíš a nebo ne a nějaká erouška ti v tom nezabrání.

    A stejně nikdy nevíš od koho jsi to chytil pokud to zrovna není člen rodiny.
    18.9.2020 18:16 Bagueta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Kdybys nebyl sobec, tak bys mohl limitovat osobní kontakt s ostatními, pokud by ses dozvěděl, že jsi byl v blízkosti zombíka. Ale to je velké 'kdybys'.
    18.9.2020 21:13 zxr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Limitovat? Takže jsi měl důvodné podezření, že jsi nakažen, ale dál jsi chodil do práce? Počítej s žalobou na náhradu škody a trestem za šíření nakažlivé nemoci.
    18.9.2020 23:23 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Když víš že jsi nakažený tak máš udělat vše pro to aby jsi nenakazil druhé a v tom ti žádný program nepomůže - je k ničemu.

    Pokud jsi nakažený tak se nemáš co potloukat v ulicích i když si nainstaluješ na telefon eroušku!
    18.9.2020 23:39 Bagueta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Ale tady se bavíme o situaci, kdy ještě nevíš, že jsi nakažený, ale byl jsi v blízkosti nakaženého.
    19.9.2020 05:18 ....
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Statistický nesmysl. Za poslední týden bylo v Praze 3000 nakažených. Tj každý pětistý Pražan se minulý týden dozvěděl, že je nakažený. Spočítej si, kolik lidí tak běžně za den potkáš, kolik za týden, za měsíc....

    V MHD se nepočítaj jen ti co tam jsou s tebou, ale i ti co tam byli předtím. Atd...
    xkucf03 avatar 18.9.2020 23:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0

    Už se to tu diskutovalo v roce 2016: infekční zmrdi.

    Opakuje se to každou zimu (nebo spíš od podzimu do jara) a MHD je těchto lidí plné. Zjevně musí vědět – i bez nějaké aplikace v mobilu – že jsou nemocní a měli zůstat doma a ne lézt ven mezi ostatní a infikovat je.

    Jestli bude koronavirus impulzem k tomu, aby se lidi chovali líp, tak fajn, aspoň nějaké pozitivum.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    19.9.2020 05:14 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Základní otázka je, kam všichni ti lidi jeli... Jaký pravidla chování stát nastaví, takový pravidla má. Však karenční doba na nemocenskou vedla k tomu, že se snížil počet nemocenských a hospitalizací. A i ti zaměstnavatelé chtěli, aby tam lidi na úkor svého zdraví chodili.
    20.9.2020 15:26 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Na druhou stranu nekteri lide maji takove zamestnani, ze nemuzou lezet doma jenom proto, ze jim neni dobre. Nejprve musi za doktorem, aby jim napsal neschopenku.

    Koronac impulsem k lepsimu chvani nebude. Spis naopak. Naplno vidis, ze nase politicke elity se pouze snazi si na tom nahonit nejake politicke body, novinari zamestnani premierem z toho naschval delaji armagedon, tak proc ja bych se mel chovat lip. Treba ja se snazim udrzet opozici proti tem, kteri nevylezaji z bunkru a v rousce snad i spi. Ale jenom na internetu. Na verejnosti se o koronaci bavim radsi jenom s lidma, se kteryma tusim, ze maji podobny nazor.
    19.9.2020 05:37 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Smesne. Kdo si to nainstaluje, je hlupak a ovce. :-P
    19.9.2020 05:54 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Kdo chce, at se chrani izolaci nebo respiratorem. Ale proc neco vnucovat vsem? Virus populaci stejne projde. Smrtnost je luxusne nizka a ve skupinach, kde lze umrti ocekavat. Tato vsechna omezeni a opatreni jen prodluzuji lidske utrpeni a pusobi ekonomicke skody. O bezpecnosti nejakych smirovacich aplikaci nemam iluze.
    19.9.2020 07:52 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Přesně souhlasím že roušky v nemocnicích OK, jsou tam oslabené lidi.

    Ale zavírat podniky od půlnoci do rána? To je absolutní nesmysl, podle nich chodí virus pouze v noci?

    Pokud chcou aby se lidé nestýkali ať to zavřou úplně, tak stejný nesmysl je v hospodách já roušku nemám a personál ji musí mít - totální kravina.

    Tak stejně jsem byl teď nedávno u očního (není tam jiná ordinace) a i ten mi řekl že tu blbost mám sundat. (K očnímu chodí zdraví lidé - teda až na oči.)

    U praktického lékaře to beru protože nevíš zda to máš nebo ne.

    A kdyby úmrtnost stoupala tak to taky beru, nebo kdyby bylo hromada lidí v nemocnicích tak to taky beru, aby stíhaly je ošetřovat, ale podle jejich vlastních slov jsou průběhy u hromady lidí mírné.

    To budeme každý rok na 1/2 roku nosit roušky? A když už kolik lidí umře na chřipku? To už nikdo pro jistotu neřekne......

    Stejně ten virus je tu a sám od sebe nezmizí jenom tak..... Takže ho stejně každý dostane a kdo si myslí že ne je blázen.

    A jak říkám erouška je blbost.

    Protože až když zjistíš že jsi se s nakaženým potkal tak jsou pouze dvě varianty, nechytils to tak je ti erouška k ničemu a nebo jsi to chytil a zase je ti erouška k ničemu.

    Tak k čemu to je?

    To je jako napsaly program který má udržovat rozestupy, nějak nechápu jaký to má význam, pokud rozestup chci udržet nepotřebuji na to program, a že to není přesně 2m ?

    Za chvíli ti bude program určovat kdy máš jíst a kdy máš jít na WC !
    Vykook avatar 19.9.2020 08:44 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Protože až když zjistíš že jsi se s nakaženým potkal tak jsou pouze dvě varianty, nechytils to tak je ti erouška k ničemu a nebo jsi to chytil a zase je ti erouška k ničemu. Tak k čemu to je?
    Tyhle 2 varianty platí pouze v případě, že je člověk sobeckej kretén(a já věřím, že nejsi). Takže když mi to sdělí, že jsem byl s někým v kontaktu, tak omezím cesty ven mezi lidi a už vůbec nepůjdu k babičce na návštěvu.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    19.9.2020 09:01 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Takze kretene zalez, a nevylejzej, protoze si se 100% jistotou nekoho nakakazenyho potkal, jako kazdej z nas. Jo a nezapomen si nejdriv nainstalovat analni sondu.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    Vykook avatar 19.9.2020 09:15 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Ne nesnížím se na vaši úroveň a nebudu dále reagovat. Hezký den!
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    19.9.2020 11:58 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Panebože co nechápeš na tom že erouška ti neřekne že jsi se s nakaženým potkal, a až se to zjistí a řekne ti to tak už je to jedno protože buď to máš a mezitím protože jsi to nevěděl jsi nakazil další a nebo to nemáš a pak se nic neděje.
    19.9.2020 16:15 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Člověkovi, který nehodlá změnit své chování v případě podezdření na možnou nákazu to je k ničemu.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    19.9.2020 16:46 xyxy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Až do včera nebyl výrazný komunitní přenos ani v Praze. ...státu a hospodským se vrací ta obrovská propaganda proti rouškám, a tváření se, že je to jen rýmička, a že už jsme z toho venku. Ale ono všeho do času, doufám, že si kluby vytvořily přes léto zásoby peněz, protože turisti už nebudou, češi už nebudou a dotace už taky nebudou.

    V průměrné tramvaji při cestě z práce je okolo tebe v dostatečné vzdálenosti kolik? 30 lidí? A dalších 15 tam bylo dostatečně krátce před tebou, aby tě případně nakazili. I když pojedeš jen do práce a z práce, je to 90 lidí denně, tedy 450 za pracovní týden. Při počtu infekcí co jsou teď v Praze ti to tak akorát vyjde, a budou tě varovat jednou týdně. A to nemluvím o tom, že typicky zajdete s kolegy na oběd.
    19.9.2020 17:03 xyxy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Za mě už jsme teď prostě ve fázi "pozavírat a doufat, že to bude stačit". S touhle měrou zavlečení do škol, atd.... A k čemu to vůbec je, když se budeme tvářit, že se děti ve školách přece nenakazí všechny navzájem?
    Heron avatar 19.9.2020 19:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Upřímně řečeno vůbec jsem nepochopil, proč školy (ZŠ) vůbec otevřeli. Vzhledem ke strmému nárůstu už ke konci srpna bylo jasné, že školy to jen roznesou. Což se také přesně stalo. SŠ a vejšky mohou učit distančně od zítřka. Nebo měly by být. Takže školy budou otevřené 14 dnů, ty odvážnější tři týdny a stejně bude lockdown.

    A celkem souhlasím s Philem, máme příležitost toho tolik změnit a jestli se nezmění vůbec nic, tak budu velmi zklamán. Zatím jsem teda spíš zklamán.
    19.9.2020 22:36 yxy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Já bych to řekl obráceně. V létě se to rozvolnilo, aniž by kdokoliv počítal s tím, že v září začíná škola. Podle mě to byl systém "hlavně aby kluby fungovaly a cestovky lítaly, případně zavřeme školy". Však i ty Smart Wings dostaly ty 2miliardy záruk v okamžiku, kdy jim banka nechtěla půjčit už ani korunu. Tj je to defakto malá domů známým.

    No, to o té změně říká každý. A vždycky podle svého přesvědčení. Teolog hlásá, že konečně přijde příchod k Bohu, někdo další, že se konečně obrátíme k rodině, někdo jiný že konečně budeme mít čas sami na sebe, další říká že už se konečně naučíme sepolečenské zodpovědnosti nebo že budeme víc respektovat přírodu a žít s ní v souladu.... ...kulový. Z tohohle se nestane nic, a ti samí lidé to samozřejmě budou předpovídat i u přespříští krize. Neměli bychom zaměňovat předpovědi a naše přání...

    Mimochodem, ten talk jsem vypnul. Nezajímají mě názory na výuku od člověka, kterej není schopnej natočit patnáctiminutovej talk. Ono totiž v jazyce nefunguje dávat důraz na všechno, protože to pak prostě otravuje. Stejně jako to jeho zacházení s tempem. A už vůbec nechápu, kterej s prominutím kokot to video stříhal a točil.. Jakože záběry na člověka u tabule stylem neustále se kývající kamera, a do toho střih, střih, střih, šílené máchání rukama, střih, zoom, zoom, a.... se zbláznili? A přitom normálního profesora, kterej, tak jako už před sto lety, prostě sedí před tabulí a normálním hlasem to všechno vysvětluje, dokážu poslouchat klidně několik hodin. A na falešná dilemata (aktivita vs poslouchání), či argument "dělá se to tak už stovky let, tak to bude určitě špatně a je třeba to hodit do koše" jsem vysloveně alergickej..

    A mimochodem, po internetu je naopak daleko těžší dělat jakoukoliv interaktivitu, takže ta spíš zmizí i tam kde teď byla.
    Heron avatar 20.9.2020 08:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    No, to o té změně říká každý.
    Tak ony jsou změny a změny, že. Některé jsou naspadnutí, třeba placení kartou nebo nákupy online. Tohle se pohlo a v zásadě se to jen o pár let urychlilo. Do stejné kategorie řadím i distanční výuku. Některé školy nahrávají přednášky by default už několik let a díky tomu se mohou vzdělávat i nestudující na dané škole a student si to může potom v klidu projít znovu. (Merrifield hovoří o tom, že se lidé na přednáškách více soustředí, tak to třeba u mě neplatí oni omylem.) Nebo potom třeba home office. Pro mě je to default x posledních let a na jaře jsem zíral, jak mnozí (i firmy) objevují HO jako totální novinku.
    A mimochodem, po internetu je naopak daleko těžší dělat jakoukoliv interaktivitu, takže ta spíš zmizí i tam kde teď byla.
    Jenže to Phil nenavrhuje. On navrhuje zrušit přednášky a ten čas věnovat na semináře a cvičení v menších skupinkách. Takže té interaktivity bude ještě víc. V podstatě s ním 100% souhlasím, sám jsem zažil výuku, kdy nás bylo v ročníku 4 (+-1) a přednášky, semináře a cvičení byly totéž a potom jsem si doma ještě psal simulátory částic v céčku (protože jsem se nechtěl vzdát IT).
    20.9.2020 16:28 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    "Tak ony jsou změny a změny, že."
    Ano. Ale neměli bychom zaměňovat svoje přání a svoje očekávání.

    Interaktivitu v takhle malých počtech nikdo nezaplatí. ČVUT děleno pěti je prostě moc. Naopak se vytratí povídání se sousedem z hodin jazyků.
    21.9.2020 09:20 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Proc otevreli skoly?

    Aby rodice mohli do prace. U dost profesi nelze pracovat z domova. A ne vsechny deti muzou byt doma samotne. Prunik tech dvou skupin asi nebude maly a nekdo musi ten stat zivit.
    Heron avatar 21.9.2020 10:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Aha, a co se přesně získá tím, že se na měsíc otevřou školy, které způsobí promíchání viru, následné přetížení nemocnic atd?

    Od září měla nastat povinná distanční výuka. Kdyby náhodou někdo neměl doma NTB nebo internetové připojení, tak jednorázový nákup NTB pro všechny základoškoláky by stál necelých 20mld korun. (Berte tato čísla v poměru s ostatními opatřeními.) Pro všechny. Kdyby to bylo pouze pro sociálně slabé, bylo by to mnohem menší číslo. dtto připojení k internetu.

    Tímto jednoduchým a levným opatřením by zvýšila úroveň školství, zachovala by se výuka pro jeden ročník (tohle kritizují někteří odborníci, že žáci vlastně přišly o ročník 2020) a ještě by zabránila další vlně epidemie (nebo by ji zploštila). Ne, naženeme děti do školy, protože to na ten měsíc má velký smysl...
    21.9.2020 13:14 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Ja na to pretizeni nemocnic zatim moc neverim.

    Co se tyka urovne skolstvi, tak si myslim, ze vetsina zaku se toho nauci vic ve skole nez doma. Samostudium vyzaduje disciplinu a tu kazde dite rozhodne nema. V nasi rodine to zvladame, ale kdyz se na tridnich schuzkach rozhlednu kolem sebe a poslechnu si nektere matky, tak jsem i ochoten uverit ucitelkam, ze moje deti jsou nadprumer, coz me na druhou stranu desi.

    20 miliard korun da bozsky Andrej radsi duchodcum. Deti k volbam nemuzou.

    A hlavne si uz konecne uvedomte, ze pred tim virem neuteceme. Ten vir tady je a bude. Podle me spis nebude vakcina. Pouze resime rychlost sireni. A ta je podle me zatim v pohode. A neverte novinarum, radi prehaneji a dobre zpravy nepisou.
    21.9.2020 15:32 //--/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Kdepak, důchodci vědí, že jim dal pět táců na ruku, ale důchody valorizovat nebude.
    To je ve skutečnosti lidí peněz do ekonomiky a další dotace podnikatelům maskovaná jako úplatek důchodcům.
    Já bych to zrušil. Ti, kteří z toho budou nejvíc profitovat na to nejvíc remcaj.
    Jendа avatar 20.9.2020 08:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Za mě už jsme teď prostě ve fázi "pozavírat a doufat, že to bude stačit".
    To už se znova nestane, lidi by je sežrali. Už i na oficiálních tiskovkách plánují doom a problém se do konce roku sám vyřeší (teda pokud imunita trvá alespoň 3 měsíce). Krásný k věci z roumingu.
    Jendа avatar 20.9.2020 08:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Přílohy:
    20.9.2020 16:13 -/*
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Penzijní reforma.
    20.9.2020 16:24 -/*
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Španělsko přestalo reportovat počty mrtvých. Stačí srovnat počty nakažených a mrtvých v březnu a teď.
    Jak říkali, i při současném průchodu potřebují 4% hospitalizaci. Kapacita lůžek intenzivní péče je 1000 míst, takže v listopadu nám jich bude nejméně i při současném průchodu chybět 4000... ..tj 3000 mrtvých. Problém ale je, že když bude mít jeden z deseti covid, tak už důchodcům budou ty roušky k ničemu.

    Krom toho, tím se situace vyřeší na půl roku. Definitivním řešením bude až přirozený výběr - imunní přežijí, zbytek pomře nebo bude mít trvalé následky.

    Další otázka ovšem je, co tu budeme toho půl roku jíst, když nám sem nikdo nebude ani ochoten dovézt potraviny.
    20.9.2020 16:31 -/*
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    V USA mají na 6.8 milionu nakažených 200 tisíc mrtvých. Toliko k promořování.
    22.9.2020 00:44 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Krat 0,06.
    20.9.2020 18:37 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Kam nikdo nebude vozit potraviny? K tobu domu? Nebo globalne do CR?

    Pokud globalne do CR, tak muzes byt v klidu. I v dobach nejvetsiho silenstvi soused jezdil po evrope s nakladakem. Rikal, ze kdyz na to prijde, tak ani nemusi vystupovat z autam jenom z okynka vystrci papiry.
    Jendа avatar 20.9.2020 07:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    a dotace už taky nebudou
    No to ani náhodou. Teď zase třeba vymysleli sedačkovné. Krásně to popsal tečka tady.
    V průměrné tramvaji při cestě z práce je okolo tebe v dostatečné vzdálenosti kolik?
    Přijde mi nanejvýš rozumné nejezdit MHD. Teda mně to přišlo z mnoha důvodů rozumné už asi tak před 10 lety (a proto jezdím všude na kole), ale teď je to ještě víc rozumné.
    A to nemluvím o tom, že typicky zajdete s kolegy na oběd.
    A nechodit do restaurací, alespoň ne dovnitř (to jsem teda taky nikdy moc nedělal). A ještě jsem teda přestal kupovat nebalené pečivo, a rohlíky mi bohužel dost chybí, veka/tousťák není úplně ono.
    Jendа avatar 20.9.2020 07:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Ehm, tomu viru trvá několik dní, než se namnoží a začne se z tebe šířit.
    20.9.2020 16:25 ---
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Jj. zhruba tolik dnů co trvá, než ze z infekční fáze dostane do fáze, kdy ho konečně začneš řešit.
    Jendа avatar 20.9.2020 07:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Ale zavírat podniky od půlnoci do rána? To je absolutní nesmysl, podle nich chodí virus pouze v noci?
    Ne. V noci se lidi intoxikujou a pak se dějou takové ty věci jako že celý podnik pije ze společné lajny jedním brčkem.
    Pokud chcou aby se lidé nestýkali ať to zavřou úplně, tak stejný nesmysl je v hospodách já roušku nemám a personál ji musí mít - totální kravina.
    Buď rád, znamená to, že jsi před personálem chráněn. Nejspíš se předpokládá, že personál má větší šanci se nakazit, a taky za celou směnu může nakazit mnohem víc lidí.
    Takže ho stejně každý dostane a kdo si myslí že ne je blázen.
    Pak je ještě rozdíl, jestli ho dostaneš 3x, nebo 7x.
    xkucf03 avatar 20.9.2020 10:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Zavřené hospody
    Ale zavírat podniky od půlnoci do rána? To je absolutní nesmysl, podle nich chodí virus pouze v noci?
    Ne. V noci se lidi intoxikujou a pak se dějou takové ty věci jako že celý podnik pije ze společné lajny jedním brčkem.

    Já to beru spíš tak, že ty podniky by měly být zavřené úplně (osobně teď do hospod a barů nechodím vůbec), ale to by bylo extrémně nepopulární, takže vláda udělala ústupek a zavřela to až od půlnoci – a doufá, že to trochu zpomalí šíření nemoci a zároveň ty firmy nezkrachují a lidi nebudou tolik naštvaní… Proto mi přijde poněkud nejapné, když se někteří hloupě ptají, zda se virus šíří až od půlnoci. Šíří se pořád a lepší je na taková místa teď prostě nechodit → měli by si uvědomit, že to mohlo být zavřené úplně.

    Jinak je samozřejmě otázka, zda zavřené hospody mají být důsledkem státního zákazu nebo toho, že se lidi budou chovat zodpovědně a určitých činností se teď vyvarují. Obecně jsem příznivcem toho druhého přístupu, nicméně pokud se jedná o nějaký výjimečný stav, je ten zásah státu přípustný.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.9.2020 16:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zavřené hospody
    A kde je nejaky vyjmecny stav? Nizke stovky v nemocnicich je vyumecny stav? Nerikej, ze i ty jsi podlehl medialni a politicke masazi.
    29.9.2020 11:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zavřené hospody
    Ten bude od středy.
    Jendа avatar 29.9.2020 19:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zavřené hospody
    Já myslím, že se to budou vší silou snažit udržet do soboty odpoledne (volby) a až pak to celé praskne. A to včetně falšování dat (dělají stále stejně testů, i když počet nakažených brutálně stoupá, cenzurování dat o kapacitě nemocnic atd.)
    JiK avatar 30.9.2020 01:46 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zavřené hospody
    neprijde ti divne, ze za prvnich 29 dnu mesice zari je prumer mene nez 7 mrtvych s koronavirem denne? Ze je tedy pocet mrtvych zcela srovnatelny s maximy z konce brezna, prestoze pocet zachycenych osob s pozitivnim testem je uz par tydnu opravdu vyrazne, cca 6-8x vetsi?
    Jendа avatar 30.9.2020 02:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zavřené hospody
    Částečně. Naučili jsme se je snad líp léčit (remdesivir a různé ty další látky, nastavení ventilace, Dčko…). Možná (kéž by) se rozšířila méně drsná verze.
    1.10.2020 21:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zavřené hospody
    neprijde ti divne, ze za prvnich 29 dnu mesice zari je prumer mene nez 7 mrtvych s koronavirem denne?
    Aha, takže jsem tu tvou podivnost přecijen vyhodnotil správně.

    Jestli to je podivné, to je IMO dost těžká otázka, přecijen chování toho viru furt ještě nerozumíme nijak skvěle. Prostor pro podivné chování tam určitě je. A ono když státy aktivně hledají a izolují vážné případy, zatímco o bezpříznakových skoro ani neví, tak celkem dává smysl, že to dává prostor rozšíření především méně vážných mutací. Na druhou stranu neexistuje žádná garance, že to skutečně funguje takhle jednoduše. Mně na tom zarazila ta rychlost distribuce tý změny, jak už jsem napsal. Nicméně opět na druhou stranu je pravda, že na jaře se taky vir šířil rychle, minimálně ve chvíli, kdy se dostal v dostatečném množství z Číny.

    Proč to přijde podivný tobě / máš nějaký vysvětlení?
    19.9.2020 16:33 yxvyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Zkontroloval někdo ty zdrojáky a shodu s běžně distribunovanými binárkami?
    19.9.2020 16:58 Gejman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    jo, je to ok
    19.9.2020 17:04 yxvyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Jo? Kdo?
    8.10.2020 00:27 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    To se dá nějak rozumně udělat? Jak?
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    Josef Kufner avatar 8.10.2020 11:59 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Vemeš zdrojáky, sestavíš z nich binárku a porovnáš s distribuovanou binárkou. V ideálním případě by soubory měly být identické. Reálně tam budou drobné rozdíly, například čas sestavení či jiné pořadí čehokoliv.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    19.9.2020 17:11 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    V pátek bylo o tisíc případů méně, ale počty udělaných testů nikdo nezveřejnil.... Kdepak, bude muset vymřít ještě hodně domovů důchodců, zkrachovat ještě hodně hospod, a odejít spousta montoven, než si lidi uvědomí, jaký nesmysl byla ta úlitba klubům a cestovkám v létě. A to jsem ještě zvědavej, jestli tu covid nedosáhne úrovně, kdy už procento odfiltrované rouškou přestane stačit.
    19.9.2020 19:22 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0

    Uffff, i na serveru o svobodném Linuxu se vyskytují ovce, co věří tomu nesmyslu o C19 :-(
    Pracuji jako zdravotník na Bulovce, lékaři, sestry a další střední zdravotní personál se těm výmyslům v médiích jen smějí a nevěřícně kroutí hlavou, čím nás mainstream krmí. jsou to lži. Nejde vůbec o zdravotnický problém, o pandemii (k dnešnímu dni v 10 miliónové ČR je cca 500 hospitalizovaných lidí!!!), vůbec o epidemii - chřipková epidemie na přelomu r. 2016-17 = nakažených 10% obyvatelstva, hospitalizovaných cca 140 tisíc, umřelo přes 12 tisíc lidí. Chápete ten rozdíl??? Zde u C19 jde o politickoekonomický problém. Na tuto tzv. pandemii je napojeno Bigfarma, pojišťovny, vlády a mnoho dalších subjektů, kteří si z toho udělali neskutečný byznys. Proto je nutné neustále udržovat lidi ve strachu (takto se lépe ovládají) a zahlcovat je katastrofickými scénáři.
    Jde tady o naši svobodu, o nic víc... Chtějí nám ji sebrat, zavést povinné očkování neotestovanými vakcínami, brzy zavést povinné čipování - to vám ještě nedochází???

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    Vykook avatar 19.9.2020 22:14 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Ještě ti tam chybí zmínka o židozednářích, čakrách či reptiliánech a bylo by to kompletní.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    buml avatar 20.9.2020 09:34 buml | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Naprostej souhlas.
    To vite, doba ledova je doba ledova.
    20.9.2020 10:07 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    No úplně s tebou nesouhlasím, v tom že na chřipku umírá tolik lidí atd.....

    Ale souhlasím s tebou v tom že na chřipku se taky umírá a nikdo z toho nedělá problém nikde se nezveřejňují statistiky kolik je kde nemocných na chřipku kilik jich umřelo a myslým že je to podobné jako slavný covid.

    Stačí se podívat že údajně odborníci co tomu mají rozumět neví co mají dělat jedni tvrdí neřešit a nechat lidi nakazit a druzí jenom kýchneš a vše zavřít všem nasadit náhubky a podobně a pak rádoby politici aby se zavděčily voličům se točí jak na kolovrátku......

    Ano souhlasím že by se měly někteří chránit, například v nemocnicích roušky beru, například i u praktických doktorů protože nevíš zda to nemáš atd....

    Ale ve školách je to blbost jsou to zdraví mladí lidé a i když se nakazí tak by to měly přežít úplně normálně tak jako chřipku a další nemoci.

    Nebo při chřipkách se taky zavírají školy a dělají takové manévry? Taky se pouze chrání nemocnice, zákazem návštěv ale jinak se nic neděje a hlavně i na chřipku se umírá a o tom se nemluví..........
    20.9.2020 12:46 hrabě trautenberg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    To ti není podezřelý, že odborníci tápou, ale v internetových diskuzích je to všem jasný? Jak si to vysvětluješ?
    20.9.2020 14:10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Ty jsi sice všeználek ve všech oborech, ale český pravopis ti nějak unikl...
    21.9.2020 07:58 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Pocet mrtvych na chripku se nezverejnuje, protoze ho nikdo nezna, a nikdo ho ani neresi. Jen se odhaduje, ze prumerne v prumerny chripkovy sezone NA tu chripku umre cca 3000 lidi.

    Kolik je tu v tuhle chvili lidi, ktery umreli NA covid? nejspis cista NULA.

    Pokud totiz vemes lidi, ktery umrou S chripkou, tak jich bude 10+ tisic KAZDEJ rok.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    Jendа avatar 21.9.2020 10:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Kolik je tu v tuhle chvili lidi, ktery umreli NA covid? nejspis cista NULA.
    Jak velké zkrácení života ještě považuješ za „neumřel na covid“?
    21.9.2020 10:32 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Presne takovy, jako kdyz neumre na chripku.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    Jendа avatar 21.9.2020 17:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Asi jsme se nepochopili. Já jsem tvůj komentář pochopil jako že tvrdíš, že všichni lidé, co se o nich říká, že umřeli „na čovid“, by za čas t (minuta, hodina, den, měsíc) umřeli stejně, a proto je nesmysl o nich tvrdit, že umřeli na čovid. A já se ptám, kolik je podle tebe ten čas t. Protože pak se to dá validovat - například pokud víme, že „na čovid“ umřelo v první vlně o X lidí víc než jsme očekávali podle dlouhodobých průměrů, tak pak očekáváme, že v příštím t umře naopak o X lidí méně.
    29.9.2020 11:21 k
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    To t může být klidně 50 let, pak se to validuje těžko, protože někde je to rok, někde let 70 a ta statistika se ti rozplizne skoro přes celé století.
    Jendа avatar 29.9.2020 19:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Jenže j nemůže říct, že jeho t je 50 let, protože by tím o sobě tvrdil, že je zrůda (nepovažoval by za oběť někoho, komu vzal čovid většinu života).
    20.9.2020 16:43 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    +1 V rodine a mezi znamymi mam nekolik lekaru. Vsichni rikaji vicemene toto. Selskym rozumem si rikam, ze se s tim moc nadela. Smrtnost je mala, ekonomicke skody vsak obrovske. Jedine spravne reseni je ze strany statu nedelat nic. Chranit se budou ti, kteri se citi ohrozeni: izolace, respirator, stity, atd. Ostatni nerizikovi na to budou kaslat. Populace se promori a kolektivni prirozena imunita nasledne bude chranit i rizikove. Z meho pohledu je toto nejlepsu reseni a je zahodno tojoto stavu dosahnout co mozna nejrychleji tak, aby skody ekonomicke nebyly jeste vetsi.
    20.9.2020 22:52 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0

    chřipková epidemie na přelomu r. 2016-17 = nakažených 10% obyvatelstva, hospitalizovaných cca 140 tisíc, umřelo přes 12 tisíc lidí. Chápete ten rozdíl??? Zde u C19 jde o politickoekonomický problém.

    Zdroj pls? Trochu brutální čísla... Taky nejsem příznivce COVIDu, a klidně si dovedu představit, že se to šíří v testovacích centrech u toho odběru, kde to roznáší medici. Jak to že revizor musí ukázat placku a medik nemusí ukázat platný test na covid než na člověka sáhne?... divné.
    21.9.2020 09:24 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Uz jsi byl na odberu? Ja jo, kvuli sluzebni ceste do zahranici, a nikdo na nikoho nesaha. Zamaskovana osoba se te zepta, jestli souhlasi jmeno, email, telefon, strci ti kartacek do krku (kolegovi jindy do nosu) a odchod. A cele to probihalo venku pred stavebni bunkou.

    21.9.2020 20:51 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    strci ti kartacek do krku (kolegovi jindy do nosu) a odchod

    V rámci chronické paranoii se dá spekulovat, že -> "strčí ti kartáček do krku/nosu" -> čínské testy -> máš COVID. Prostě virus je připravený na těch testovacích tyčinkách a tím se roznáší, aby se poté mohl zázračnou vakcínou léčit. Né, děkuji, zůstanu u svého primitivního způsobu života, o chlebu, vodě, bramborách a blízko lesa.
    21.9.2020 22:03 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Tak to pak jo. :)

    Ale vzhledem k tomu, ze kolegove a nasi zakaznici tam behem prazdnin byli v souctu asi dvacetkrat, tak ani tohle Cinanum moc nefunguje.
    22.9.2020 00:25 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Zrovna dnes jsem zachytil dobrou historku. Kolega od kamaráda se necítil zrovna OK, tak vyrazil, aby se nechal otestovat, jestli tedy náhodou nemá covid-19. Jenže fronta byla dlouhá, čekat ho nebavilo, tak se sebral a šel do prdele. A za čtyři dny mu přišlo, že je nakažený.

    A pak že to nejde i bez odběru 8-P
    23.9.2020 13:46 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Tak jsem dnes viděl na vlastní oči odběry a ještě potom v TV. Zamaskovaná osoba jak píšeš, před ní si sedne člověk, medik vezme špejli a zasune do nosu dotyčeného, protože to zasunují docela hluboko, musí si druhou rukou přidržet hlavu dotyčného. Vzorek předají dál, berou další špejli a znovu. Zasunout špejli, podržet hlavu dotyčného aby to šlo odebrat a tak dokola.

    Tou rukou v rukavici, kterou tu hlavu VŠEM přidržuje, a kterou si po každém odběru nedezimfikuje to roznáší. Protože kdo z nakažených si předtím sáhl na hlavu, odhadem každý, ten to na tu rukavici předá a tak rukavici jde z hlavy na hlavu. Kdo tomu nevěří, nechť zhlédne libovolné zprávy.

    Nečekal jsem mnoho, ale tohle je síla. Už chápu ten nárůst.

    Hygiena v ČR zatím za 5.

    xkucf03 avatar 21.9.2020 09:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Ohleduplnost a opatrnost, jinak nás čeká válečná medicína - Petr Widimský
    Pracuji jako zdravotník na Bulovce, lékaři, sestry a další střední zdravotní personál se těm výmyslům v médiích jen smějí a nevěřícně kroutí hlavou, čím nás mainstream krmí. jsou to lži. Nejde vůbec o zdravotnický problém…

    Asi jak kdo. Situace je stále taková, že ani odborníci se neshodnou, jak na tom jsme a co nás čeká. Ohleduplnost a opatrnost, jinak nás čeká válečná medicína - Petr Widimský:

    Kdo se však bojí této nemoci nejvíce, jsme my, zdravotníci pracující v nemocnicích – lékaři, sestry a další personál. Avšak není to proto, že bychom se osobně báli o sebe a o své zdraví. Naše obavy se týkají toho, že při zahlcení nemocnic stovkami pacientů s covidovým zápalem plic nebudeme schopni zajistit péči nejen o tyto nemocné, ale ani o běžné nemocné, o které se staráme normálně

    Tato situace nastala na jaře v mnoha zemích světa – politici to moc nepřiznávali, ale záběry ze Španělska, Itálie, Brazílie či USA byly velmi výmluvné. Nyní se totéž velmi pravděpodobně stane i u nás v Česku.

    Stresem pro většinu lékařů není léčit pacienta, ani provádět složitou operaci. Stresem pro nás nemocniční lékaře je představa, že na 50 akutních lůžek na oddělení budeme mít najednou 100 pacientů, kteří by ta lůžka potřebovali všichni ve stejnou dobu. Komu péči poskytneme a komu ne? Toto dilema zná válečná medicína, ale v Evropě od skončení 2. světové války ho v takto náhlém a rozsáhlém měřítku nikdo řešit nemusel.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.9.2020 22:50 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Proč si poslanci myslí, že mají všichni chytrý telefon s tarifem, stále zapnutý bluetooth, internetové připojení apod.???

    Ta jejich zaslepenost dospěla až tak daleko, že velká prohlášení dělají přes twitter...? To už je fakt na hlavu.

    Pokud vím, tak není zákonná povinnost mít mobil (jakýkoliv), TV, rádio, číst noviny atd. To vše je dobrovolné a je na svobodné vůli občana, to sledovat.

    Je jedno jak může eRouška pomáhat, když mám starý tlačítkový mobil s předplacenkou, tak to tam nedostanu ani kdybych se rozkrájel.
    21.9.2020 01:10 CZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Taky není povinné eRoušku používat, takže co to plácáš?
    21.9.2020 07:51 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Pointa je, že poslanci a jiní zaslepenci žijí v domění, že je svět 100% digitalizovaný a na základě toho fungují.

    95% důchodců (které vláda chrání, jak tvrdí) funguje se seniorským mobilem kam eRoušku nenainstalují.
    29.9.2020 11:17 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Neznám ani jednoho takového. Máme v rodině jeden případ zcela bez mobilu (dlouhodobě upoutaný na lůžko) ale jinak všichni důchodci a geronti (45+) v okolí mají smartphone. Jak jinak by se dostali na své oblíbené důchodcovské skupiny na facebooku?
    21.9.2020 08:06 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Posranci zasadne nemysli, takze zbytek tvyho postu je onicem.

    Mimochodem, u zivnostniku a firem je taky nezajima, co maj nebo nemaj, internet a pocitac maji narizenej ze zakona povine. Ted uz i vsichni ostani ovcani. I kdyz to tem ovcim jeste ve valny vetsine nedoslo.

    Abys totiz splnil povinost distancni vyuky, tak si ten internet s tim pocitacem poridit musis. A naprosto nikoho nezajima, ze ve tvym prdelakove muzes pouzivat tak leda RFC 1149. Mno a kdyz uz ten intenet vlastne vsichni maj, tak muzem zacit s rusenim penez - to se trebas taky oduvodni covidem. Co na tom, ze trebas bankovky maji ochranou vrstvu, o tom nebudem mluvit.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    21.9.2020 15:36 ///---
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eRouška 2.0
    Oproti době, od kdy se čeká, že budeš mít schránku a stálou adresu, je to už jen drobné polaďování šroubů.
    23.9.2020 10:23 Tomáš Roll
    Rozbalit Rozbalit vše Prymula chce židům zakázat pejzy - COVID-19
    Příloha:
    Tak už je to tady :-/

    23.9.2020 10:33 Dana Burešová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prymula chce židům zakázat pejzy - COVID-19
    No to si snad děláte pr***!!! My se tu všichni omezujeme, já jsem přišla kvůli debilním covidovejm opatřením už o třetí práci a nakonec se ukáže, že to tady roznáší nějakej pejzovatej žiďák? Řekněte, že to není pravda nebo mě snad jebne!
    23.9.2020 12:04 Shikmo Vochi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prymula chce židům zakázat pejzy - COVID-1918
    Kdo ví, jestli to nepřitáhl ten Tomio Okamůra, když sem imigroval z Asie! A jak teď už nepracuje jako popelář, ale má nějakou tu cestovku, tak sem furt jako vozí další.
    23.9.2020 12:32 Shikmo Vochi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prymula chce židům zakázat pejzy - COVID-1918
    Příloha:
    .
    25.9.2020 18:44 Tomáš Roll
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prymula chce židům zakázat pejzy - COVID-19
    Příloha:
    Aktualita
    25.9.2020 19:54 Shikmo Vochi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prymula chce židům zakázat pejzy - COVID-1918
    Příloha:
    27.9.2020 23:42 Dana Burešová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prymula chce židům zakázat pejzy - COVID-1918
    Souhlasím s oběma návrhy! Kde to můžu podepsat?

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.