abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:22 | Zajímavý článek

    Na blogu programovacího jazyka Swift byl publikován příspěvek Psaní aplikací pro GNOME v programovacím jazyce Swift. Používá se Adwaita pro Swift.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:44 | Zajímavý software

    egui je GUI knihovna pro programovací jazyk Rust běžící na webu i nativně. Vydána byla verze 0.27.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.1 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.13. Thunderbird na verzi 115.9.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | IT novinky

    Linka STOPonline.cz v roce 2023 přijala 3700 hlášení závadného obsahu na internetu, 22 bylo předáno PČR, 23 bylo předáno ISP a 944 závadových domén zobrazujících dětskou nahotu či pornografii bylo nahráno do mezinárodního systému ICCAM, který je spravován asociací INHOPE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    26.3. 20:44 | Zajímavý článek

    Byla publikována podrobná analýza v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby CVE-2024-1086 v Linuxu v nf_tables.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.3. 18:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.1 svobodného 3D softwaru Blender. Přehled novinek i s náhledy a videi v obsáhlých poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.3. 18:22 | Nová verze

    Úkolníček Taskwarrior (Wikipedie) pro správu úkolů z příkazového řádku byl vydán ve verzi 3.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.3. 16:33 | IT novinky

    Společnost Canva stojící za stejnojmenným webovým grafickým editorem koupila společnost Serif stojící za grafickým editorem Affinity.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    26.3. 16:00 | Nová verze

    Byla vydána betaverze Fedora Linuxu 40, tj. poslední zastávka před vydáním finální verze, která je naplánována na úterý 16. dubna. Z novinek (ChangeSet) lze vypíchnout podporu frameworku pro strojové učení PyTorch. Fedora KDE Plasma Desktop přichází s Plasmou 6 a běží nad Waylandem. Fedora Workstation přichází s GNOME 46.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    26.3. 06:11 | IT novinky

    Před měsícem společnost OpenAI představila AI model Sora pro generování realistických videí z textového popisu. Včera zveřejnila 7 videí od umělců, kterým umožnila přístup k tomuto modelu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Steam
     (24%)
     (29%)
     (13%)
     (10%)
     (24%)
    Celkem 375 hlasů
     Komentářů: 9, poslední 25.3. 18:16
    Rozcestník

    Generální stávka Internetu

    Na středu 18. ledna je vyhlášena stávka webů proti SOPA (který má být Americkým kongresem schvalován 24. ledna). Přibývá významných webů (Reddit, FSF, Twitpic, Mozilla, ...), které v tento den svůj web nahradí touto statickou stránkou. Provozovatelé webů mohou formulářem oznámit své připojení ke stávce a uživatelé upozornit na web, který by rádi na seznamu hrdinů viděli.

    14.1.2012 17:48 | Fill | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.1.2012 18:05 jurasn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Hm jak se tak na to dívám, tak velký Google a Facebook beztak nechtějí obětovat své příjmy za jeden den a nakonec zbaběle neudělají nic.
    14.1.2012 19:53 nou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    no je jasne ze uplna odstavka neprejde. ale co by napr google mohol spravit je zmenit si logo ako to casto robi. ak by chceli ist este dalej tak by sa mohly medzi vysledkami vyhladaania objavovat zaciernene linky. teda cierny text na ciernom pozadi.
    14.1.2012 19:56 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tak, tak, tomu Googlu moc nerozumím, přitom u nich by vážně stačilo jen maličko, aby na celou věc upozornili.
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 20:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    třeba taky nechápou jak maj ten formulář vyplnit...
    14.1.2012 21:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Přesně, stačil by banner ("doodle").
    14.1.2012 23:09 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Možná Googlu ten zákon nevadí. I taková možnost existuje.
    14.1.2012 23:29 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Není pravda, že jim nevadí, jsou na seznamu organizací, které jsou proti. zde
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    14.1.2012 23:38 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tak v tom případě nevím, proč si aspoň nezmění logo.
    16.1.2012 08:48 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    dobrej napad, mezi vysledky hledani hodit ve stejnych rozmerech nejaky "rozmazany text" s priveskem "nalezená informace byla cenzurována...", odkazovalo by to na onu zminovanou stranku. bomba!
    14.1.2012 18:10 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Situace se mezitím trochu vyvinula (odkazy přímo na původní články na začátku diskuzí). Po boji sice zdaleka není, ale tohle myslím bylo nutné dodat (nevím, kdy přesně byla zprávička zadána, ale chybí mi to v ní).
    D.A.Tiger avatar 14.1.2012 19:18 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Podle těch odkazů to vypadá, že američtí zákonodárci berou zpátečku. Hmmm, vyvolalo to docela slušný odboj. No, nevím co čekali, Jen mě docela překvapuje, že se k tomu přidaly takové firmy jako Apple, nebo Microsoft (viz Wikipedie).
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    14.1.2012 19:31 phax7 | skóre: 34 | blog: PhaX_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Vypnout na 150 sekund web jim přenese víc publicity než škody...

    "och, Apple - vynálezce hudby a stvořitel systémů při jejichž používaní mám skvělé pocity - bojuje za svobodu"
    D.A.Tiger avatar 14.1.2012 22:00 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Hmmm.. . asi jo, dává to smysl...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 19:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    www.devonrex.cz se přidá :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 19:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    co tam mam vyplnit do těch třech políček? a horní, nebo dolní?
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 20:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Do prdele, proč to nemaj popsaný, co tam mam vyplnit???!!! :-(
    otula avatar 14.1.2012 20:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Přece spodní - jméno, mail a adresa webu :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 20:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    A jak si na to přišel? Co když je to: velikost penisu, počet koček a oblíbenej film - neni tam popis...
    14.1.2012 20:35 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Jak to, že není?
    1. Name
    2. Email
    3. Your website
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 20:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    ...a moh bych dostat screenshot se zakroužkovánim?
    otula avatar 14.1.2012 21:22 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Příloha:
    Tady ho máš (bez kroužků)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 21:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Ale já tam mam jen prázdný vokýnka :-D

    otula avatar 14.1.2012 22:25 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tak si do nich prosím tě dej aspoň pelargonie ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    14.1.2012 22:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    :-D
    otula avatar 14.1.2012 23:31 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 22:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Příloha:
    mně chcíply i kaktusy...
    otula avatar 14.1.2012 23:30 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Přílohy:
    No jéje, že se vůbec divíš. Buďto nemáš brouzdat s liškou, nebo jí máš dát nažrat. Když jí všechno sežerou tví ufouni, tak se nediv, že ti pak schroustá písmenka :-P

    Mně kaktusy také pochcípaly, ale když se o ně nestarám já, tak nám doma krásně kvetou :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    D.A.Tiger avatar 14.1.2012 23:36 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    To s těmi kaktusy mi připomíná jak jsem se pokoušel pěstovat masožravky. Jednu mi sežraly ocťačky a ostatní téměř vychcípaly hlavně suchem. Co jsem je přestěhoval k našim a stará se o ně maminka, tak se jim daří naprosto skvěle a většina i kvete :-D
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    otula avatar 14.1.2012 23:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tak to může být i prostředím. Jestli bydlíš v bytě, a rodiče v baráku, není se co divit. A kromě vzduchu a teploty mám někdy pocit, že kvítka vnímají i prostor kolem sebe. V kanclu jsem strčil monsteru na stůl uprostřed místnosti a během pár měsíců úplně šíleně zmohutněla a rozrostla se :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    D.A.Tiger avatar 14.1.2012 23:31 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    +1 :-D
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    the.max avatar 15.1.2012 19:57 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    tywe, ty ses v..l jak nadel :-D :-D :-D Dneska jsem se takhle jeste nezasmal:D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    otula avatar 16.1.2012 13:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Vůl nejsem, koule ještě mám ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    tsLnox avatar 17.1.2012 17:43 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    To je moc :-D Jdu do kytek (ano, já vím, jdu s křížkem po funuse, ale i tak :-D)
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 20:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    je to tam :-D
    14.1.2012 23:32 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Asi jsem to nepochopil. Pokoušel ses přidat devonrex.cz do seznamu protestujících stránek? Protože v tom seznamu není.
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 23:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Jakto kurva? ale zato je tam ten google...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.1.2012 11:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    jednak nevim jak si se na tuhle stránku doklikal, protože mně to nijak nejde, ale hlavně mi to příde spíš jak soupis těch návrhů, když je tam fejsbůk atd...
    15.1.2012 12:55 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Když najedeš na http://sopastrike.com/, tak v levo dole je nápis
    See full (unfiltered) list of protesting sites
    Tam se na tu stránku dostaneš. A google je tam proto (dokonce tam je více než desetkrát), protože nikdo nekontroluje co se do těch textových polí zapíše (proto unfiltered). Je tam dokonce i několik mailů - lidi prostě přehodili pole.
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.1.2012 17:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Ta stránka je pěknej chaos a devonrex.cz tam prostě nevidim...
    gtz avatar 16.1.2012 18:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Já tam nevidím ani abíčko
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    belisarivs avatar 17.1.2012 08:22 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    No, pokud se SOPA tyka jen USA, tak to ani nedava moc smysl.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Bedňa avatar 17.1.2012 08:48 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Prejde to V USA, pôjdu ďalej.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.1.2012 06:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    devonrex.cz na seznamu :-D co KERNELULTRAS.org?
    Bedňa avatar 18.1.2012 08:06 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    V práci mi to na IE nešlo vyplniť :-) ale pozri na web :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    14.1.2012 19:19 Rivon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    150 sekund? Měli to vypnout aspoň na 10 minut nebo i dýl.
    martin-ux avatar 14.1.2012 19:30 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    suhlasim. osobne by som cakal, ze to spravna na 24h. ano, je to strasne vela .. ale primerane vela na protest proti takemu zakonu.

    @D.A.Tiger: mna osobne neprekvapuje, ze sa k tomu pridal apple/microsoft. protestuju proti myslienke cenzury.
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
    D.A.Tiger avatar 14.1.2012 21:59 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    No, já osobně si myslím, že zrovna třeba Applu, který vydělává mimochodem prodejem autorsky chráněných děl, by přijetí něčeho podobného mohlo jen vyhovovat. Navíc i software je - mám ten dojem - takovým dílem. Nepláče náhodou Microsoft neustále nad tím, jak mu pirátské kopie jeho softu vyžírají kapsu?
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    14.1.2012 22:19 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Microsoft může na drtivé většině případů pirátství paradoxně maximálně vydělat, kdyby proti SOPA bojoval, tak by mě to dost překvapilo.
    martin-ux avatar 14.1.2012 23:03 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    no toto by bola na dlhsiu diskusiu pri pive :) .. apple na to ide rozumom, vid napr. itunes match.

    ale stale, bez ohladu teraz kto co predava, tu sa jedna o myslienku cenzury ako takej. ta nikdy nepriniesla nic dobre. IMHO preto podla mna protestuju.

    otazne co s autorskymi pravami, pripadne patentami. sami vidime, aky to robi bordel a nevedia sa najst rozumne hranice co je (resp. malo by byt) a co nie chranene patentami. zakon nestihol zareagovat na novu dobu .. no cenzura rozhodne nie je riesenim.
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
    D.A.Tiger avatar 14.1.2012 23:38 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tak někdy u piva :)
    .. no cenzura rozhodne nie je riesenim.
    to je jasné...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    14.1.2012 19:34 pax
    Rozbalit Rozbalit vše ACTA & EU?
    Nechysta sa nieco podobne aj v u nas proti ACTA? Niejaky "odboj" v style "STOP ACTA" , aby v Bruseli schladili hormon....
    14.1.2012 19:51 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Přijde vám taky, že svět je plný ******, kteří se snaží všechno *******?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    14.1.2012 19:58 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Jj, však i taková stará lenivá lemra jako já se konečně rozhodla pořádně nastudovat kryptografii, TOR a další srandy na víc než jenom povrchní úrovni typu "ve škole mě naučili, jak to funguje, ale používat to neumím, protože nepotřebuju". Bojové umění se už nějakou tu dobu učím, přítelkyně kdysi závodně střílela, tak tohle mě naučí taky, no a za chvíli budu už plně připraven na to, až to tu celé půjde do hajzlu. :-D Kyber-anarcho-terorista se vším všudy, jen si zkus, Velký Bratře. :-D
    14.1.2012 20:04 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    ti urednik sifrovani zakaze a budes mit po zizalkach...
    14.1.2012 20:22 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Jak by sis takový úplný zákaz kryptografie představoval v praxi?
    14.1.2012 20:27 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    radsi nijak...
    14.1.2012 21:08 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Asi jako v Kingdom of Condom? Bys musel vydat privátní klíče, jinak podezření z terorismu a vezení?
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    14.1.2012 21:30 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Aha, čekal jsem něco reálného a doopravdy uskutečnitelného. Už jenom sledovat, kdo všechno šifruje a odlišit šifrovaná data od nešifrovaných (v tom nejtriviálnějším případě třeba binárních) v tom obrovském množství bordelu, který internetem cestuje, a zaměřit pozornost jenom na ty, kdo by představovali reálnou hrozbu by si vyžádalo neskutečné prostředky. Prostě se to snáze řekne než udělá, jen to chce rozmyslet si to do důsledků.
    15.1.2012 10:32 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    a zaměřit pozornost jenom na ty, kdo by představovali reálnou hrozbu
    your argument is flawed, sir ;-)
    15.1.2012 12:21 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Co by měl systém ze sledování terabajtů zcela zbytečných a nicneříkajících dat (které dneska musí tvořit minimálně 90% vešekerého internetového přenosu, spíš více), když by ho ve skutečnosti *opravdu* zajímali jen ti kriminálníci (whatever that means)? Kteří by si navíc okamžitě našli způsob, jak zabezpečovat komunikaci i nadále, na rozdíl od běžných lidí, kteří by jako jediní byli postihnuti (něco jako efekt obrácené chemoterapie). Neumím si dost dobře představit prostředky, které by si takové celkové sledování internetu vyžádalo. Znovu opakuji, že za předpokladu, že by tim systém chtěl *opravdu* něčeho dosáhnout a ne jen házat miliardy do luftu a jen tak plácat do vody a plašit ryby.

    Toto by mohlo navíc fungovat pouze v případě, že by byl takový zákaz zaveden globálně v celém vyspělém světě, aby se zabránilo vzniku "safe havens" (mluvím hlavně o odlivu firem), jinak by si daný stát pod sebou defacto podřezal větev.

    Mluvím o reálném světě a situaci, která by mohla reálně v následujících 10-20 letech nastat. Ne o alternativě 1984 nebo V for Vendetta, tam je přirozeně možné všechno.
    Jendа avatar 15.1.2012 13:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Netřeba sledovat těch 200 Gb/s, co teče NIXem. Stačí, když bude páka na „zájmové osoby“. Ty se dají určit snadno (můžeme začít osazenstvem AbcL, Kyberie, Kinderporna, brmlabu, odběrateli cryptoanarchy a liberationtech mailinglistů a lidmi, u kterých nám opatrné oťuknutí nmapem ukáže spuštěný Tor, Freenet nebo Bitcoin), a když jich pár pochytáš, 80 % ostatních se lekne a zbyde ti jich pár, kteří se už dají buď řešit individuálně, nebo se prostě nechají (na rozdíl od „Martina“ (rozhovor ca. v půlce) si nemyslím, že by několik rozdrobených hackerů představovalo pro Systém nějaký fatální problém).
    15.1.2012 14:03 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    No jo, ale to jsme zase u toho, proč by chtěl systém chytat geeky, když by byla podobná brutální opatření primárně zamířena na úplně jinačí cíle (teroristy, "teroristy", mafii, pedofily a já nevím ještě koho). Komunikaci lidí, které zmiňuješ ty, řadím právě mezi těch 99% procent pro systém zcela nezajímavých dat. I kdyby nás pochytali, tak by měli v klícce pár nezajímavých vrabců a "opravdový nepřítel" (znovu, ať už to znamená cokoliv) by jim stále unikal.

    Nevím, jestli si rozumíme, jinak tvé úvaze samozřejmě není vůbec co vytknout, naprosto souhlasím.
    15.1.2012 15:09 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    To ale predpokladas, ze opravdovy nepritel existuje. A ze je rozdlisitelny od statu.
    16.1.2012 12:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Protože:
    „Tento rok se zapíše do historie. Vůbec poprvé zavedl civilizovaný národ úplnou registraci zbraní. Naše ulice budou bezpečnější, naše policie efektivnější a celý svět nás bude následovat vstříc budoucnosti!“

    Adolf Hitler, 1935
    Proto:
    "Totalitní stát může dělat velké věci, ale jednu věc udělat nemůže: nemůže dát dělníkovi v továrně pušku a říct mu, aby si ji vzal domů a měl ji v ložnici. Puška visící na zdi dělníkova příbytku nebo farmářovy chýše je symbolem demokracie. A je naším úkolem dohlédnout, aby tam zůstala."

    George Orwell
    Jendа avatar 16.1.2012 14:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    ale to jsme zase u toho, proč by chtěl systém chytat geeky
    Třeba pro to, že geeci mají ve zvyku pokoušet se nahlodávat totalitní režimy?
    17.1.2012 12:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    geeci mají ve zvyku pokoušet se nahlodávat totalitní režimy
    [citation needed]
    17.1.2012 13:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Nemusíme chodit daleko: http://stallman.org/ :-D
    Jakub Lucký avatar 17.1.2012 13:34 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Klíčové slovo "hacktivism" nestačí?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    17.1.2012 13:43 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tak vzhledem k tomu, že se proti pokusům o omezování svobody na internetu jako první ohrazují právě geekové, tak bych se nedivil, kdyby se proti němu taky jako první postavili na odpor (ať už přímo nebo pomocí hledání alternativ, jako v případě zákazu šifrování, které jsme tu řešili).
    16.1.2012 10:54 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Co by měl systém ze sledování terabajtů zcela zbytečných a nicneříkajících dat (které dneska musí tvořit minimálně 90% vešekerého internetového přenosu, spíš více),
    stále nechápu, proč by se měly sledovat "terabajty zcela zbytečných a nicneříkajících dat", to je podmínka, kterou si tam naprosto nesmyslně přidáváš
    když by ho ve skutečnosti *opravdu* zajímali jen ti kriminálníci (whatever that means)?
    a to je druhé nesmyslné omezení

    tvůj dotaz zněl: "Jak by sis takový úplný zákaz kryptografie představoval v praxi?"

    a odpověď: "Asi jako v Kingdom of Condom? Bys musel vydat privátní klíče, jinak podezření z terorismu a vezení?"

    chyba je v tom, že předpokládáš aplikaci zákazu jenom na "kriminálníky (whatever that means)", a tuto skupinu nějak neurčitě vymezuješ tak, aby se ti to hodilo - aby do ní nespadl kdokoliv šifrující

    jenže on do ní právěže spadne "kdokoliv" - takže si své vývody laskavě pouprav, aby tomuto odpovídaly

    ostatně on už ti to říkal Jenda - stačí pár examplárních případů a nejméně 80% zbytku se zalekne(*) ... a připomínám, že se bavíme o tom "Jak by sis takový úplný zákaz kryptografie představoval v praxi?" a ne "jak pochytat zločince(**), když jsou jak jehla v kupce sena"

    (*) viz silnice, někde je naprosto nesmyslné omezení rychlosti, a většina řidičů tam nejezdí dle toho, kolik situace umožňuje, nýbrž tak do 110% hodnoty omezení - jeli by tak i kdyby neměli příklady, jak policajti někde někoho změřili?

    (**) přičemž slovem "zločince" míním lidi pro společnost nebezpečné, nikoli všechny, kteří pouze porušují nějaký zákon, třeba ten o zákazu kryptografie
    16.1.2012 11:08 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Už jsem tady svůj postoj a předpoklady vysvětloval asi pětkrát, po šesté to dělat nebudu, sorry. Pokud se mi to ani tolikrát nepovedlo, nemá to smysl a oba budeme akorát zabíjet čas. Možná si to vyříkámě někde v tom lágru nebo tak, tam bude času asi dost.
    16.1.2012 11:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    pokud ti pět lidí řeklo, že je s těmi předpoklady něco v nepořádku, asi nebude problém jenom v tom vysvětlování ...
    16.1.2012 16:46 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Nepochybně.
    14.1.2012 21:43 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    ---------snip---------

    Zákon o používaní kryptografie

    § 1 Používanie kryptografie je zakázané.

    ---------snip---------

    Aké jednoduché. Musíš si uvedomiť, že napísať zákon je vec úplne nezávislá od jeho vymáhateľnosti, od jeho vymáhania, od súladu s inými zákonmi, od súladu s ústavou, od zdravého rozumu, atď atď.
    14.1.2012 21:49 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    V mém příspěvku bylo "v praxi" zcela záměrně. Zajímala mě právě ta vymahatelnost, to, jakými prostředky by se dodržování zákazu kontrolovalo a co všechno by ovlivnil (bankovnictví, interní firemní komunikace a spousta dalších případů). Vzhledem k tomu, co vyvolal ten miniaturní protest proti SOPA si ani něodvažuju představit, co by způsobily snahy o zákázání kryptografie.
    Jendа avatar 15.1.2012 05:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Stačí zakázat steganografický software (jeho držení = 10 let) a jediný problém zůstane s náhodnými daty, případně podstrkáváním zašifrovaných souborů (což jde už dnes například s dětskou pornografií a nikdo to neřeší). To se dá „vyřešit“ tím, že si do počítače nainstaluješ nějaký vládní SW, který ti zaručí, že když ti někdo na webu podstrčí do cache prohlížeče třeba zašifrovaný soubor, případně budeš potřebovat vygenerovat náhodná data, budeš nevinný (např. se bude podepisovat, že toto je skutečně náhodné). Případně se na to dá použít vládní krabička, kterou si nainstaluješ před síťovou kartu.
    15.1.2012 12:26 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Pointu chápu a v podstatě souhlasím, ale vážně ti to nepřijde trochu přitažené za vlasy, i v dnešní našponované době? :-) Spíš bych přemýšlel nad možnostmi reálných řešení reálně hrozících situací. ;-)

    To je jako s tou hackerskou sítí, o které se teď psalo. To by se taky dalo vyřešit ze strany systému tím, že se satelity sestřelí, pozemní stanice se vyhodí do vzduchu řízenými střelami nebo se na ně pošlou tanky. A jsme teda v tom případě totálně v prdeli a vlastně nemá smysl se, co se týče internetové svobody, o cokoliv snažit. :-)
    Jendа avatar 15.1.2012 13:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Pointu chápu a v podstatě souhlasím, ale vážně ti to nepřijde trochu přitažené za vlasy, i v dnešní našponované době?
    Nepřijde. Jasně, dokud budou ve vedení státu tak neschopní lidé, jací jsou, nehrozí to. Ale situace se mění…
    15.1.2012 14:08 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Všechny zde zmíněné katastrofické scénáře vyžadují totalitní policejní stát se vším všudy. Že je naše západní demokracie čím dal zkriplenější, o tom není pochyb, ale k totalitě máme opravdu ještě daleko. Navíc západní ekonomika (nejen Evropská (TM)) určitě krachne ještě dřív, než by k tomu mohlo dojít, tak bych se nebál. :-)
    belisarivs avatar 17.1.2012 08:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    takze ty doufas, ze to tu pujde do hoven driv nez tebou schvalovane (ci tolerovane) praktiky dovedou Evropu k totalite? Bravo.
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.1.2012 09:22 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Schvalované? Tolerované? Děláš si ze mě kozy nebo ti dělá potíže udržet v hlavě názory od více než dvou jmen nebo nicků v diskuzi? Nebo že by nějaká nová ultimátní forma trollingu?

    Jinak ano, doufám, že tento systém, který má nejblíž k totalitě od doby Sovětského svazu nebo Třetí říše, krachne dřív, než někoho napadne tyhle svobodu omezující svinstva zavádět.
    15.1.2012 17:23 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    V mém příspěvku bylo "v praxi" zcela záměrně. Zajímala mě právě ta vymahatelnost, to, jakými prostředky by se dodržování zákazu kontrolovalo a co všechno by ovlivnil
    Pri tvorbe takýchto zákonov (a som presvedčený, že sa takéto zákony bežne prijímajú) sa vonkoncom nemyslí na to, aby bolo každé porušenie stíhané. Ale keď už treba niekoho dostať z cesty, tak aspoň netreba dlho vymýšľať, za čo ho stíhať.

    (teraz, ma ospravedlňte, idem si opraviť trhlinku v alobalovej čiapke.)
    16.1.2012 10:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    tak nějak, není dne abych nějaké to nařízení neporušil, ať už vědomě či nevědomě
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 21:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    To je fakt :-D kdo ti dokáže ,že data typu: "njvueirejl cndjfuhg OŮDJIKSNDJSDGHUFHOAJE SLKSDMKDHFWJOEKJ jhbns hiujodfljfbg jhekgd5fdh 4g5hfdfg4 dgfg56" je zakódovaný něco a né jen nesmysl kterej mam v kompu protože jsem úchyl art-diskgrafik :-D
    Jakub Lucký avatar 14.1.2012 22:00 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Dokazovat? Na co? Pošlou tě na 5 let do lochu za nevydání šifry a basta... Jestli to je nebo není šifrované je už tvůj boj, nemáš mít na disku náhodné stringy...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2012 22:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    ...my už bysme se nějak domluvili soudruhu generále... :-D
    14.1.2012 22:19 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    "Když já jsem v tom stresu zapomněl heslo."
    Dent avatar 14.1.2012 22:47 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    "Však my vám dáme dost času na to, abyste si vzpomněl."
    Jendа avatar 15.1.2012 05:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tvůj problém, stát ti poskytl dost možností, jak heslo nezapomenout:
    • Mohl jsi použít šifrovací software 602DataEncryptor, který v případě vyšetřování umožní bezpečnostním složkám přístup.
    • Mohl sis nechat klíč vygenerovat na CzechPointu.
    • Mohl jsi použít novou službu České Pošty Datový Trezor a heslo si do něj uložit.
    // nebo se stav, já ti se zapomenutým heslem pomůžu - můžeš si vybrat, jestli máš radši pilník nebo vodu!
    15.1.2012 06:23 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    vzdej se svých svobod, konečně budeš svobodný...
    Jakub Lucký avatar 15.1.2012 08:52 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    No, v tom případě nespolupracuješ... Tak to máme za 5 let...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jendа avatar 15.1.2012 10:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    15.1.2012 10:09 100% Lenin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tady v Rusku na to mají dobrý pořekadlo - žehličky a páječky, vzpomeneš aj na sračky (supervolnýpřeklad :D)

    Tož, dej jim 60 vteřin na zasunutí a nahřátí a uvidíme kde bude Tvůj stressssssssssssss.
    14.1.2012 22:24 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Oni maj panove porad jeste dojem, ze jim nekdo musi prokazat nejakou vinu. A prave takovej zakon o zakazu sifrovani je pro statni masinerii idelani. Ten kdo sifrovat potrebuje pro nekaly ucely bude mit dost penez aby si zaplatil odvraceni pohledu statni moc a exemplarnich prikladu a nepohodlnejch buricu muzou bejt plny lagry ... pardon, vezeni.
    14.1.2012 23:32 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Bože, a to si většinou říkám, že já jsem ten paranoik.
    pepe_ avatar 15.1.2012 02:29 pepe_ | skóre: 48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu

    Bohužel toto není paranoia ale realita. Bude hůř.

    15.1.2012 12:32 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Možná bude. ALe myslíš, že nám v takovém světě ještě bude záležet na nějakém šifrování a vydávání klíčů? :-) To spíš budem řešit akorát to, jak se nenechat chytit tajnou policií, kam schovat ty bouchačky a výbušniny na sabotáže a "kdo mezi náma je asi agent". Ve světě, kde by bylo možné to, co tu padlo, už bude zkurvených takových věcí, že tohle už bude maličkost.

    Takže, chlapi: nesedět tolik u počítačů, ale makat na fyzičce! Běhat, posilovat, naučit se bít (= hodně koukat na Matrix), to bude potřeba, až si pro vás přijdou! :-D
    Jendа avatar 15.1.2012 05:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Znáš málo lidí :). Mě taky všichni měli za paranoika, pak ale poznali ******.
    15.1.2012 21:09 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    nepohodlnejch buricu muzou bejt plny lagry
    Ještě bych to rozvedl, vězení v dnešní době není pro spoustu lidí trestem, ale zlepšením.
    14.1.2012 20:44 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Zdá se, že jsem nepochopen. Možná kvůli těm hvězdičkam.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Jendа avatar 15.1.2012 04:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    jose17 avatar 15.1.2012 11:53 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    a abicko bude stavkovat 150 sekund ci cely den?
    Ja vim, on vi, ty nano!
    Jendа avatar 15.1.2012 13:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Ábíčko předně není v juesej.
    15.1.2012 21:10 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Stávkoval bych ale taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.1.2012 21:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    jj, mam tam potenciální klienty na kočky...
    jose17 avatar 15.1.2012 23:11 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Ačkoliv se totiž může zdát, že jde o čistě americký zákon, a že nás tedy zahraniční právní úprava nemusí příliš trápit, opak je pravdou. SOPA má významné přeshraniční důsledky, navíc je z velké části zaměřena právě na porušování amerických autorských práv neamerickými subjekty.
    zdroj: http://www.tyinternety.cz/udalosti/co-znamena-sopa-pro-otevreny-web-wikipedii-a-svet2-5612
    Ja vim, on vi, ty nano!
    gtz avatar 15.1.2012 23:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Přidá se i web kam tak rádi chodíme a diskutujeme?

    abclinuxu jsem tam nenašel ani ostatní portály ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    18.1.2012 11:05 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Zrovna si říkám, jak je tohle možný?!
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    18.1.2012 13:22 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Stávka se koná proto, aby se na problém upozornilo. Tady na abclinuxu o SOPA všichni ví, vycházejí o tom tady články. Abclinuxu tím, že funguje, dělá pro zamezení cenzury internetu víc, než kdyby nefungovalo. Stávka takového webu by IMHO nedávala smysl. I na anglické Wikipedii jsou teď dostupné články SOPA a PIPA, zatímco zbytek encyklopedie stávkuje.
    16.1.2012 23:52 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Mimochodem anglická wikipedia se taky připojí - viz (Je to twitter Jimmyho Walese, tak snad je to důvěryhodný zdroj).
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    17.1.2012 00:19 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tohle bych nečekal, super!
    18.1.2012 13:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Dokonce i Google se připojil.

    Ačkoli dost nenápadně, za nějakej pěknej doodle (banner) bych býval byl radši...
    18.1.2012 13:51 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Já mám google.com česky, takže mně se tam neukazuje nic. Asi je to tak v pořádku, problém se týká USA.
    18.1.2012 14:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Aha, na ten originál Google se dá kdyžtak dostat tudy (aspoň doufám).
    18.1.2012 15:15 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Jo, to je anglicky, tam se mi to zobrazuje. U http://google.com to asi závisí na nastavení prohlížeče (já mám nastavenou vyšší prioritu pro češtinu).
    mirefek avatar 18.1.2012 15:39 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Google zmenil logo. Jen da trochu prace se k tomu dostat.

    PS. DuckDuckGo taky
    18.1.2012 16:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    18.1.2012 20:25 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Nalezeno z roumena.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.1.2012 21:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
    Tak sem to zmrdovi mentálosenátorovi vokomentoval...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.