abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 731 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Glimpse 0.1.0

    Byla vydána verze 0.1.0 svobodného grafického editoru Glimpse (Glimpse Image Editor). Jedná se o první verzi tohoto forku grafického editoru GIMP (GNU Image Manipulation Program). Důvodem vzniku editoru Glimpse bylo odmítnutí přejmenování GIMPu. Vývojáře a uživatele Glimpsu slovo gimp uráží.

    23.11.2019 00:55 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Salamek avatar 23.11.2019 07:29 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Uplne me fascinuje jak si to SJW hovadko da tohle do popisu accountu na GitHubu po tom co jen prejmenuje GIMP na Glimpse (a to jeste spatne):
    ... I am best known for creating Glimpse Image Editor.
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 23.11.2019 09:02 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Mne to nikterak neuráží, takže i nadále budu používat GIMP. Nemám totiž potřebu hledat v názvech, co tam není. Glimpse bych byl ochoten používat jen v případě, pokud by byl funkčně o nějaký řád výše, ale tomu se mohu zatím jen smát.
    23.11.2019 13:25 enduser
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Asi tak, kdyby aspon pouzili > gtk 3.90 ;-)
    23.11.2019 09:19 Lol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Nebude to Pimp? Jsem zklamán
    23.11.2019 09:23 No já vám nevim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    glimpse-it.com

    Welcome to the original home of hardcore watersports action as they say. Glimpse-it.com is a website offering a ton of XXX content to its viewers. You can take a demo tour by clicking on “tour page” link, you’ll be presented with some video clips to tingle your imagination before you decide to subscribe. If you’re into the piss fetish, this website is surely the right thing for you. Countless hours of material, amazingly good-looking babes, and most important of it all – loads of warm piss.
    23.11.2019 13:30 No já ti taky nevim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Strana nema obsah, vyskocil jen popup od codewise.com.
    23.11.2019 13:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Ti to blokujou vole
    23.11.2019 13:47 a jinak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Vlastni ji sedo.de kde je "zaparkovana" a monetizovana dokud nenajde sveho kupce.
    23.11.2019 13:55 a to neni vse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Cele to patri united-internet.de ;-) Jim patri i godaddy.com
    xkucf03 avatar 23.11.2019 09:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0

    Nulový nebo záporný přínos. Má smysl o tomhle vůbec psát?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.11.2019 09:58 Ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Ale třeba na to autor, jako správně "progresivně" a politicky uvědomělý dostane nějaký grant nebo dotaci od EU nebo university v Berkeley.
    xkucf03 avatar 23.11.2019 10:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Raději GIMP

    Jo, třeba nějaký grant na centralizaci internetu a podporu proprietárního softwaru (GitHub). Místo svobodného Gitlabu běžícího příčetně na vlastní infrastruktuře.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.11.2019 11:00 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději GIMP
    Nemám vlastní infrastrukturu. Nemám na ní ani peníze ani čas ani zkusenosti. A kdybych měl, cítil bych se tam sám. Takže používám github. A takhle to má spousta lidí.
    multi avatar 25.11.2019 07:59 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Já myslel, že je to recese....
    23.11.2019 12:35 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    GIMP mě neuráží, ale budu používat Glimpse pro podporu rozumného řešení, v AURu už to je.
    xkucf03 avatar 23.11.2019 12:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Rozumné řešení čeho?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.11.2019 12:51 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Žabomyších válek na abclinuxu? ;-)
    23.11.2019 13:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Konfliktu.

    Ať už si budeš nadále překrucovat význam svobody podle svého (Jaklovsky), faktem zůstává, že někomu ten název z nějakého důvodu vadil (a nikdo nemá právo jim ho vnucovat), a tak se rozhodli si projekt forknout a přejmenovat.

    10/10 v dospělosti, tobě dávám 2/10, protože máš potřebu někomu něco cpát, jen protože TOBĚ to nevadí a nevidíš v tom smysl. Dva body ti uznávám protože umíš číst a psát, to malé děti neumí, ve zbytku jste zhruba nastejno.
    23.11.2019 13:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Ale mně zas vadí glimpse.

    Ale ono se to rozhodně na technické úrovni. Chtějí měnit víc než název. Takže to celé stojí a padá s tím, která skupina bude schopnější.
    23.11.2019 13:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Vadí ti něco, co se tě nijak nedotkne a někomu jinému to pomůže?

    Ne že by mě to překvapovalo, ono to bylo jasné zpočátku - první se nadávalo když to chtěli přejmenovat, jak minorita (a samozřejmě Soros) omezují chudáka majoritu, a když si to teda vyřešili tak, aby to vůbec nikoho neomezovalo, tak to těm samým lidem vadí stejně. Protože přes všechny ty kecy o svobodě je to o potřebě se vymezovat. A jestli to dělá minorita vůči majoritě či majorita vůči minoritě je úplně to samé, dělají to všichni. Jen škoda, že si to někdo neumí přiznat, že to není o omezování svobody ale o své vlastní bigotnosti - to není až taková ostuda jako být pokrytec a lhát si sám sobě o svých vlastních hodnotách (ne nutně ty, nevím jaké jsi podtržítko).
    23.11.2019 14:12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    ;-)
    23.11.2019 14:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Dotýká se mě to a uráží jako připomínka lidské hlouposti. V Gimpu je dost mého kódu. To je skoro jako by mi přejmenovali dítě, protože Kristýna uráží muslimské spolužáky nebo tak něco.
    23.11.2019 18:47 :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    V Gimpu je dost mého kódu
    tu du dum dum :-)
    xkucf03 avatar 23.11.2019 14:23 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0

    Zato ty asi číst neumíš :-)

    1) Tady jsem se ptal, co že to vlastně řeší, protože z té věty to nebylo patrné. Díky za vysvětlení, teď už vím, co jsi tím myslel. Tohle je v pohodě, nemám s tím problém, forkovat si může každý, co chce.

    2) Pak jsem se tu ptal, jestli má smysl o tom psát? Přijde mi to dost na hraně (z hlediska významnosti) zda by o tom měla vyjít zprávička, když kromě názvu nic nepřináší.

    3) A pak jsem tu psal, že přináší zhoršení v tom, že podporují centralizaci internetu a proprietární služby/sítě. To je prostě fakt.

    Celkově vzato, ať tu ta zprávička klidně je, ale beru to spíš jako negativní publicitu toho projektu. Dokud takových zpráv nebude tolik, že by to otravovalo/spamovalo, tak to není zásadní problém.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.11.2019 13:52 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Devianti. Normální člověk takové uchylne asociace nemá.
    23.11.2019 14:23 +
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0

    muj anglicky slovnik pro slovo gimp ukazuje

    1. mrzak
    2. slaby duchem

    super reklama /s

    xkucf03 avatar 23.11.2019 14:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Raději GIMP

    Pro mne je GIMP v první řadě grafický editor. V jiném kontextu jsem toto slovo ani neznal, nesetkal jsem se s ním dřív.

    Slovník slovnik.seznam.cz tohle slovo taky nezná.

    Slovník thefreedictionary.com uvádí na prvním místě: „A narrow flat braid or rounded cord of fabric used for trimming. Also called guimpe, guipure.“ a pak teprve kulhání, kulhavou chůzi, případně osobu, která kulhá. Asi to nebude úplně obvyklé slovo.

    Nevím, proč autoři zvolili rekurzivní rekurzivní akronym shodující se zrovna s tímto slovem, možná to bylo myšleno sebe-ironicky. Proč ne? Nemám s tím zásadní problém, dneska je GIMP (psáno velkými písmeny) spíš značka, jméno grafického editoru. To už mi víc vadí dnešní hysterické reakce a snahy všechno a všechny předělávat, vyhazovat z práce nebo veřejně lynčovat a pomlouvat.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.11.2019 15:40 Vasil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději GIMP
    Za to muze jedna SEO strana na kterou se odkazuji jen troubove.
    23.11.2019 20:42 podtrzitko ne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději GIMP
    To jako vazne??

    https://www.youtube.com/watch?v=S8kPqAV_74M
    xkucf03 avatar 23.11.2019 20:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději GIMP

    Ano, film jsem viděl, ale v češtině a tam mu říkají mrzák. Nicméně kdyby se měl každý urážet nad každou (i domnělou) kulturní referencí a mělo se to „napravovat“, tak to bychom nedělali nic jiného.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.11.2019 20:58 podtrzitko ne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději GIMP
    Ano, film jsem viděl, ale v češtině a tam mu říkají mrzák.

    A tak ti treba! :-)

    Nicméně kdyby se měl každý urážet nad každou (i domnělou) kulturní referencí a mělo se to „napravovat“, tak to bychom nedělali nic jiného.

    Na to jsem nenarazel, narazel jsem na neznalost tohoto proslaveneho terminu. A proto dalsi velky minus pro dubbing.
    23.11.2019 15:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Člověk s rodilou znalosti angličtiny si (pokud to tedy není rovnou ten software) pod slovem Gimp vybaví někoho, kdo kulhá, špatně chodí. Nic urazliveho. Sexuální nebo urážlivé významy jsou vysoce slangove v rámci určitých skupin. Tvrdit že slovo gimp má sexuální podtext (slang pro homosexuála v černém latexu) je stejně jako tvrdit, že sexuální podtext má slovo bear (slang pro vousateho a chlupateho homosexuala - ale jinak úplně normální slovo pro běžné zvíře).
    23.11.2019 15:50 debian+
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Preklad blizsie nam, ze nazov programu KRAVA nemoze byt, lebo pre niektore osoby je to urazka s pre inych je to iba zviera.
    23.11.2019 15:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    +1, program Ovce by zase u Slovaku zpusoboval konstantni erekci.
    23.11.2019 19:09 Baca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Sa hlboko mýliš. Ale taký baran... :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.11.2019 16:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Slovo "gimp" není v angličtině až tak známé, v seriózních (výkladových) slovnících se nenachází. V podstatě ho znají spíš ti, kdo ho jako nadávku používají, a ostatní ho pochopí leda z kontextu.

    Malá citace k tomuhle slovu:
    Unfortunately, it hasn’t caught on as well as other words, so despite any power I might want it to wield, most times, it carries mere confusion.
    23.11.2019 16:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Asi dost záleží co bereš jako standard, zda vzdělaného Angličana, Newyorčana či Kaliforňana nebo rednecka odněkud z Texasu či Alabamy. Kdysi mi v nějakém testu slovní zásoby vyšlo asi 200% oproti průměrnému Američanovi.

    Čtu teď v Londýně vydanou sérii detektivek a tam se slovo gimp a lisp vyskytuje běžně v popisu osob (obojí jako drobná fyzická vada, nikoliv název sw).

    Nepřejmenujeme lisp? :D
    23.11.2019 17:19 MasCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Nebo třeba C a C++, což je zřejmá reference na velikosti dámského poprsí a méně přírodou obdařené jedince, kteří se cítí býti ženami to může urážet.
    Jendа avatar 23.11.2019 17:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Ale to se stalo. Domain Driven Design, DDD, je prý velikost podprsenek. Do teď jsem to netušil. Úplně vidím, jak něco pojmenuju blbě, protože neznám zas tak dobře angličtinu mimo odborný slovník, a někdo mě za to vyhodí. (kdybyste chtěli nějaké další úžasné příběhy, i když kdo ví jestli nejsou fake, tak 1, 2)
    23.11.2019 17:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    a někdo mě za to vyhodí
    (x) Doubt
    23.11.2019 19:03 Věra Pohlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Ale to se stalo https://twitter.com/sarahmei/status/1073251153360482304
    Takoví lidé mi vždycky připomenou jeden výrok jejich prezidenta. A říkám si, že asi mluvil i o nich.
    Gréta avatar 23.11.2019 19:08 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    24.11.2019 08:57 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    tak abych tomu dodal trochu stavy, tak navrhuji novy jazyk: Cunt++
    23.11.2019 15:52 debian+
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Pre mna je GIMP skratka. Vid, ked spustas progra, tak sa pise celym nazvom.
    23.11.2019 16:22 Elvis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Gnu LIMPy Slow Erection :)
    23.11.2019 17:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Slow Erection
    To má znamenat co? Jakože trvá deset minut než se ti postaví? :-)
    23.11.2019 17:50 Elvis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    15 minut a výsledek je i tak jen polovicaty... Glimpse mě uráží...
    23.11.2019 19:44 Frnda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Mne urazi textovy editor Pico. Ale forkovat ho kvuli romu rozhodne zatim nehodlam.
    xkucf03 avatar 23.11.2019 20:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Náno, já vim moc dobře, o co ti jde.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.11.2019 21:00 podtrzitko ne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    I don't gedit...
    23.11.2019 21:05 podtrzitko ne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    A co na to vse vlastne rika mistni Kate?
    23.11.2019 23:06
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    kdesu kate?
    23.11.2019 21:41 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    GIMP neni nejak super jmeno ani kdyz odhledneme od jeho vyznamu v anglictine.

    Prijde mne, ze by bylo vhodne se na vec divat pragmaticky - verim, ze s novym jmenem by se GIMP prosazoval na skolach daleko vic a snad se vsichni shodnou na tom, ze skoly jsou na prosazeni OSS kriticke. IMHO neni odpor vyvojaru GIMPu racionalni, ale spis detinsky.
    23.11.2019 22:03 +
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    +1
    23.11.2019 23:12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    IMHO neni odpor vyvojaru GIMPu racionalni, ale spis detinsky.
    Stejně tak byla dětinská i ta původní snaha pár křiklounů přinutit vývojáře GIMPu k jeho přejmenování.
    24.11.2019 12:40 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Gimp je silná značka.
    pushkin avatar 23.11.2019 22:04 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Na tohle a podobný πčoviny jednou zhyneme...
    24.11.2019 00:24 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Pokud někoho uráží název programu GIMP, pak má především vážný psychický problém sám se sebou. Představa, že jej vyřeší tím, že program přejmenuje nebo bude používat přejmenovanou verzi, je nesmírně bláhová.

    Jinak intelektuální kvalita projektu se dá tušit už z toho, že hned na hlavní stránce je jako jeden z pěti hlavních navigačních odkazů Code of Conduct, který je tak dán logicky na roveň nejzákladnějším bodům serveru a celého projektu. Prostě člověka, který na stránky poprvé zavítá, logicky ze všeho nejvíc zajímá Code of Conduct, tak ho tam musí mít prominentně vyvěšený jako hlavní orientační bod.

    A to je tak nějak dnešní svět v kostce. Ani nemusím psát v co se obrací, aby to taky někoho neurazilo.
    xkucf03 avatar 24.11.2019 00:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    +1
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.11.2019 01:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Já věděl, že číst umím ;-)
    Jendа avatar 24.11.2019 01:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Teď jsem si to otevřel na pomalejším připojení („jenom“ ~8 Mb/s), a všiml jsem si, že se ty obrázky viditelně pomalu načítají. A ona jsou to dvoumegová PNGčka o rozlišení 5+ megapixelů a pak downscalovaná v té stránce. WTF.
    24.11.2019 12:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    Aby sis to mohl zvětšit a podívat se, že je v liště napsáno gimpsex, err glimpse, ne asi?
    24.11.2019 14:10 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0
    +1
    Gréta avatar 24.11.2019 15:31 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glimpse 0.1.0

    si jako myslim že tady vubec nejde o to řešit nějakej problém s urážlivým názvem jako poroučet druhejm co jakože mužou nebo nemužou dělat. přetahovačka o název programu je jenom způsob jak toho jako dosáhnout ;D

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.