abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | Komunita

    Poněvadž Redis už není svobodný, konsorcium Linux Foundation a Amazon Web Services (AWS), Google Cloud, Oracle, Ericsson a Snap Inc. společně představili svobodný fork Redisu s názvem Valkey.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:55 | IT novinky

    Sam Bankman-Fried, zakladatel zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX, byl dnes odsouzen k 25 letům vězení [Yahoo Finance].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 18:33 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.18.2 svobodného multiplatformního balíku internetových aplikací SeaMonkey (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Zajímavý článek

    Na blogu programovacího jazyka Swift byl publikován příspěvek Psaní aplikací pro GNOME v programovacím jazyce Swift. Používá se Adwaita pro Swift.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    27.3. 17:44 | Zajímavý software

    egui je GUI knihovna pro programovací jazyk Rust běžící na webu i nativně. Vydána byla verze 0.27.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.3. 16:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.1 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.13. Thunderbird na verzi 115.9.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.3. 14:44 | IT novinky

    Linka STOPonline.cz v roce 2023 přijala 3700 hlášení závadného obsahu na internetu, 22 bylo předáno PČR, 23 bylo předáno ISP a 944 závadových domén zobrazujících dětskou nahotu či pornografii bylo nahráno do mezinárodního systému ICCAM, který je spravován asociací INHOPE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    26.3. 20:44 | Zajímavý článek

    Byla publikována podrobná analýza v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby CVE-2024-1086 v Linuxu v nf_tables.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.3. 18:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.1 svobodného 3D softwaru Blender. Přehled novinek i s náhledy a videi v obsáhlých poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Steam
     (24%)
     (29%)
     (14%)
     (9%)
     (24%)
    Celkem 384 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:31
    Rozcestník

    Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows

    Phoronix představuje projekt Longene, což je jádro založené na Linuxu obohacené o binární kompatibilitu s Windows a to včetně ovladačů. Implementace Windows API probíhá narozdíl od WINE na úrovni modulu jádra. Současná verze 0.3.2 je založena na Linuxu 2.6.34.

    8.9.2011 13:29 | Nicky726 | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.9.2011 13:54 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    proc proboha cpat windows api do jadra?
    8.9.2011 13:58 olin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No jednak to zni jako zajimavy projekt a druhak se ty lidi nejak zabavit musi, ne?
    8.9.2011 14:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    a druhak se ty lidi nejak zabavit musi, ne?
    https://bugzilla.kernel.org/

    https://bugs.kde.org/

    https://bugzilla.redhat.com/

    atd., stačí si vybrat ...
    Jakub Lucký avatar 8.9.2011 15:42 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jenže opravovat bugy ti vůbec nezvedá e-penis, na rozdíl od nového "cool" projektu
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    8.9.2011 15:53 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    A zveda nejaky penis staveni modelu letadel? Nebo turistika? Zahradniceni? Sbirani hub?

    Nekdo ma svobody plnou hubu a pak pyskuje, kdyz ostatni lidi delaji, to co je bavi.

    Taky by lidi misto konicku nebo chozeni do hospody mohli zacit makat treba na oprave verejnych silnic, co? A vubec misto cteni abclinuxu.cz, by se mohli jit aspon sbirat odpadky. Staci si vybrat.
    pavlix avatar 8.9.2011 16:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    A vubec misto cteni abclinuxu.cz, by se mohli jit aspon sbirat odpadky. Staci si vybrat.
    Kdo ti brání?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jakub Lucký avatar 8.9.2011 17:43 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Pravděpodobně si nerozumíme.

    V první řadě zdůrazním, že nehodnotím, zda má daný projekt smysl nebo ne.

    V druhé řadě vysvětlím, co jsem myslel svým předchozím příspěvkem. V určité oblasti lidské činnosti (v našem případě IT) jsou aktivity, které mají různou prestiž (v předchozím příspěvku je označuju jako aktivity různě zvedající e-penis) a existuje množina lidí, kteří se na základě této prestiže mohou rozhodovat při volbě toho, co budou v dané oblasti činnosti dělat i přesto, že obecně nebo minoritně bude existovat názor, že takovéto rozhodnutí je z hlediska celku neefektivní.
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    8.9.2011 20:40 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jenže opravovat bugy ti vůbec nezvedá e-penis, na rozdíl od nového "cool" projektu
    Ahem... no předřečník asi chtěl říct "nezvětší" místo "nezvedne" (ještě aby! rajc z databází bugů... to už by byl člověk fakt chudák).

    Ale tady asi ani tak nejde o to, že by to nepřinášelo popularitu, jako že to zkrátka není žádná zábava.
    9.9.2011 00:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ale tady asi ani tak nejde o to, že by to nepřinášelo popularitu, jako že to zkrátka není žádná zábava.
    no, jak se to vezme ... pokud někoho baví jen to, co je vidět, a čím si zvětší svůj e-penis, tak to zábava není

    jinak si člověk s bugama může užít spoustu srandy - a momentálně jich je otevřených tolik, že opravdu nehrozí, že by si nevybral něco, co je mu blízké, a dělal jen tu nudnou práci, kdy něco opravuje z povinnosti
    frEon avatar 8.9.2011 15:52 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    kazdeho bavi neco jineho
    Talking about music is like dancing to architecture.
    otula avatar 8.9.2011 21:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    druhak se ty lidi nejak zabavit musi, ne?
    Panenko skákavá! <grammar nazzi>Jaký druhák? Nebo snad druhak? Ale takové slovo vůbec neexistuje. A to ani v hovorové češtině, či hantýrce :-o</grammar nazzi>
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    8.9.2011 21:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Zato tvoje "nazzi" se dvěma Z to vyloženě zachránilo :-D
    otula avatar 8.9.2011 21:30 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No jo, stane se, cizí jazyky mi nikdy moc nešly :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Inkayacu avatar 8.9.2011 22:22 Inkayacu | skóre: 4 | Český Těšín / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ale prdlajz. To, že „druhak“ nepoužívá nějakej pražáček, neznamená, že se to slovo v hovorové řeči nevyskytuje. Já osobně jsem ze Slezska a tam jsem ho už několikrát slyšel.
    9.9.2011 00:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    eh, Adamov je v Praze?

    - jinak třeba já slovo "druhak" používám, byť v žertu
    pavlix avatar 9.9.2011 01:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Tak hlavně jiná hromada pražáčků to používá, třeba já :). A dokonce jsem to používal dávno předtím, než jsem začal cestovat na blízký východ ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 12:50 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    To, že „druhak“ nepoužívá nějakej pražáček
    Teď mluvíš o kom?
    neznamená, že se to slovo v hovorové řeči nevyskytuje
    Žádný slovník ho neuvádí, můžeš mi tedy vysvětlit význam tohoto slova? (Pokud se údajně používá, nějaký význam zajisté mít musí.)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 13:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Nemůžeš se učit češtinu takhle skokem, musíme začít u toho, jestli znáš význam slova „jednak“. Pak můžeš teprve postoupit na další level.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.9.2011 14:02 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Mohl bych te o neco pozadat? Jdi s tou prazstinou do hajzlu.... Diky ;-)
    otula avatar 9.9.2011 15:43 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Zajisté mi doložíš, kde jsem kdy použil jediné slůvko, typické pouze pro Prahu, či Středočeský kraj.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 19:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Nedoloží, protože taková slova v době bulvární televize vnitrostátání migrace a globalizace prakticky neexistují. Maximálně místní výrazy v některých skupinách lidí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 20:45 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ještě se mi nestalo, že by mi někdo na Moravě nabídnul třeba rejži.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 22:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    To mě taky ne, většinou byly spíš brambory nebo něco ještě jiného.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 22:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    nebo něco ještě jiného
    …například rýže nebo knedlíky, že jo?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 10.9.2011 08:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Lol. Pražák s Brňákem se hádají o to co by mu nabídli na Moravě. Tady jedině Érteple, rýžu nebo knedle/knedlu(ale ještě jsem na Moravě neviděl podnik kde by nabídli jen jednu knedlu) vy dva knedlici. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 10.9.2011 13:07 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ona ta rýža či erteple se podávají jen v určitých regionech Moravy, každopádně se shodneme na tom, že se zde nepodává rejže :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 10.9.2011 13:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ona ta rýža či erteple se podávají jen v určitých regionech Moravy
    U vás na Kyjovsku prej arteple, takže to zas také není takový rozdíl.
    každopádně se shodneme na tom, že se zde nepodává rejže
    Ale klidně jo. Na plátky nakrájeny a na vlastním tuku usmažený režisér (to by byl ale asi rejža)…akorát nevím jak by to chutnalo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 10.9.2011 14:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    U vás na Kyjovsku prej arteple
    Sakra, chlape, tobě museli do hlavy implantovat ještě nějakou přídavnou paměť. Si ani sám nepamatuji, kdy jsem zde zmiňoval, odkud pocházím :-D

    Ale výslovnost arteple jsem nikdy neslyšel. To už spíš herteple. Tady severněji se pak také říká třeba brambore (1. pád mn.č.). Když jsme u toho, největší dorozumívací rozdíly jsou asi u obíhanice (tedy u náplně do jelit).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 10.9.2011 15:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Sakra, chlape, tobě museli do hlavy implantovat ještě nějakou přídavnou paměť. Si ani sám nepamatuji, kdy jsem zde zmiňoval, odkud pocházím
    Vždyť se s tím chlubíš všude možně dokola kde jen můžeš.
    Ale výslovnost arteple jsem nikdy neslyšel. To už spíš herteple.
    Ono se to možná trochu jinak vyslovuje a trochu jinak zapisuje. Ale je to dost možné. Nad źymńokmi jsem také musel chvilku přemýšlet o jaké zimní potvory jde než mi to došlo.
    Tady severněji se pak také říká třeba brambore (1. pád mn.č.). Když jsme u toho, největší dorozumívací rozdíly jsou asi u obíhanice (tedy u náplně do jelit).
    To už bude asi moc na severu. To jsem ještě v životě od nikoho neslyšel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 10.9.2011 21:50 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Vždyť se s tím chlubíš všude možně dokola kde jen můžeš.
    Vždyť jsem to skoro úspěšně tajil, ani v hlavičce jsem to nikdy neměl. Zmínil jsem to jen výjimečně, když to bylo nutné kvůli souvislostem :-D
    To už bude asi moc na severu.
    Relativně – Boskovicko
    To jsem ještě v životě od nikoho neslyšel.
    Věřím. Náplň jelit má velmi má až extrémně lokální názvy. Brňáci název obíhanice také neznají, ale například kolega z Nížkovic ho zná velice dobře.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    10.9.2011 13:16 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Já bych mu nabídl zemáky, rýžu a šišky. Knedle určitě ne.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Grunt avatar 10.9.2011 14:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    šišky
    Divné. Na severevoýchodě (konkrétně na Kysuci) jsou šišky zase naše Béleše, určitě ne knedle.
    zemáky
    Jo, jo. Nebo krumpeľ a bandúrky. Možná kdybych přejel Moravskou hranici víc na východ. (zemáky kupodivu též běžný výraz na Kysuci) :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 10.9.2011 14:42 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    zemáky kupodivu též běžný výraz na Kysuci
    Ono to slovenské pohraničí používá hodně takovou moravsko-slovenštinu. Když mi jistá starší paní, žijící kousek od Lanžhota na opačné straně hranice, něco vykládala, tak se po půlhodinovém monologu zarazila s dotazem, zda jí vůbec rozumím, že jistý člověk, kterého znám, jí nerozuměl ani slovo. Já jsem si do té chvíle vůbec neuvědomil, že bych snad měl mít problém jí rozumět, ale zároveň jsem se vůbec nedivil, že jmenovaný s tím problém měl.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 10.9.2011 15:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    jí nerozuměl ani slovo
    No já bych se vůbec neostýchal a klidně si ukázal prstem: Pražští Pepici (sorry pavlixy :-)).
    Ono to slovenské pohraničí používá hodně takovou moravsko-slovenštinu
    Ono taky viz historii. Slovácko (též Moravské Slovensko) se za dob Slovenského štátu chtělo připojovat (Hodoš, Kyjov, Strážnice, VnM a dál na sever k UH, druhá hranice dokonce od Valtic, Poštorné, Charvy na SV) právě k suverénnímu Slovensku s tím, že je vlastně plné (moravských) Slováků. Nebýt rozdělení v třiadevadesátém, tak ani pomalu není poznat, že se člověk na nějaké Slovensko dostal. Původně jsem si myslel, že Slovácká kultura má kořeny na české straně, ale to není vůbec pravda. Na Panoramiu jsem našel klasickou slováckou chajdaloupku s malovaným žudrem ještě hodně daleko ve vnitrozemí směrem na JV (jeden by snad řekl pomalu až v Maďarsku). Takže ono se není co divit. Oblast Záhorie, min. SZ část určitě do Slovácka patří se vším všudy (včetně jazyka). Tak a schválně kolik malých a velkých písmenek mám teď blbě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 10.9.2011 21:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No já bych se vůbec neostýchal a klidně si ukázal prstem
    :-)
    Ono taky viz historii...
    Vcelku zajímavé informace.
    Tak a schválně kolik malých a velkých písmenek mám teď blbě.
    To se nikdo nedoví… ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    belisarivs avatar 10.9.2011 22:59 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Slovácko (též Moravské Slovensko) se za dob Slovenského štátu chtělo připojovat (Hodoš, Kyjov, Strážnice, VnM a dál na sever k UH, druhá hranice dokonce od Valtic, Poštorné, Charvy na SV) právě k suverénnímu Slovensku s tím, že je vlastně plné (moravských) Slováků.
    To slysim/ctu prvne. Nebyly by nejake zdoroje?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 11.9.2011 09:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Já se o tom dozvěděl na Wikipedii [1],[2],[3], ale jinak použij Google [1],[2],… – něco se snad píše i na Palbě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jakub Lucký avatar 13.9.2011 13:10 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jo, jo. Nebo krumpeľ a bandúrky.
    Chlapci, nezapomínajte ani na krumpíre...Ty sú hodně na jihu, kúsek od Lanžhota...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    otula avatar 10.9.2011 14:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    šišky. Knedle určitě ne.
    Výraz šišky jsem obvykle viděl používat pouze v souvislosti s malými knedlíčky. Například šišky s mákem, kterým jsme doma říkali šulánky s mákem (i když nevím, jestli výraz šulánky mamka nedotáhla ze Zlínska či z Valašska).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 10.9.2011 15:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ono to bude mít IMHO souvislost s tím o jaké knedlíky jde: Jestli o pšeničné nebo bramborové (dál na severu nebo SV to víc a víc přechází z pšenice do brambor až se člověk dostane do kraje s haluškama). Zase s podivem, že Knödel je původem Německý výraz a značí ty bramborové. Souvislost Šůlánků s makem vidím v tom, že těsto je z obojího a původní knedle se tak nějak dělaly. Jen je zase obdivuhodné, že Šůlanky s makem (až na názvosloví) jsou úplně všude ty stejně hnusné Šůlanky s makem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 10.9.2011 21:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    ty stejně hnusné Šůlanky s makem.
    Jaké hnusné??? Já je miluji! :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    xxxs avatar 10.9.2011 18:38 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    na slovensku je siska vasa kobliha.
    otula avatar 10.9.2011 22:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jo, on to Grunt zmiňoval, když mluvil o beleších. I když u nás se beleše říkalo tomu, co má dnes populární název langoš, tedy velké placaté koblize. Ono je to ve finále jedno, prostě je to smažením zpracované kynuté těsto :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 11.9.2011 09:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    I když u nás se beleše říkalo tomu, co má dnes populární název langoš
    Langoš je dlouhý a velký a hlavně se na něj cpe česnek, sýr, kečup nebo tatarka. Béleše jsou menší (těsto je ale asi u všech jedno a to stejné) a cpe se na ně marmeláda nebo povidla a někdy i cukr. Šišky jsou úplně to stejné, jen jsou trošku tlustější a opravdu se víc blíží ke koblize (práškový cukr jsem na nich viděl vždy). Na koblihu se nic nemaže, cpe se to do ní.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 11.9.2011 10:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jo, já jsem to bral „po stránce technické“ :)

    Langoš jsem poprvé v životě jedl na nějakém festivalu, když se kolegyně hrnula ho koupit, že je to strašně dobré. Tak jsem ho zkusil též, načež jsem konstatoval, že je to obyčejný předražený beleš na slano :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 11.9.2011 11:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Langoše jsou původem tatarské jídlo, resp. to pojmenování. V pohraničí Dolních Uhrů a Horních Uhrů známé též pod názvem „osuščok“ (aspoň si to myslim, protože se to dělalo před pečením chleba než se vymetla pec). To co se dneska podává ve fastfoodech nemá s langošem nic společného, ale jsou to fakt béleše s česnekem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 11.9.2011 11:10 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Díky za info. Co všechno se člověk nedoví v diskuzi k naprosto nesouvisející zprávičce :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    12.9.2011 11:26 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    U nás se říká šišky všemu. Je jedno jestli jde o kynuté (u nás se říká kysané) nebo ze zemákového těsta. Když jsem přijel do Prahy a chtěl tu v malém obchůdku šišku, dávali mi štriclu chleba.

    Na Moravě je nářečí velice různorodé. U nás na dědině (Halenkovice) je nářečí trochu jiné než v dědině vedle (Žlutava). Pěkné pojednání je na uvedeno zde: http://www.halenkovice.cz/nareci.pdf

    Šulánky s makem jsme taky dělávali. Mňam mňam. Hned bych si dal. Taky patenty, tašky, metyju. Tečou mi gryndy.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    12.9.2011 12:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    ... vy dva knedlici. :-)
    hm, normální člověk by řekl "vy dva blbouni"

    ti orientálci jsou fakt nějaký divný ...
    pavlix avatar 10.9.2011 11:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jestli narážíš na to, že na moravě se nepoužívá záměna ý za ej, tak jsi na omylu, aspoň pokud jde o Brno. Trávím na Moravě skoro tolik pracovního času co v Čechách, a tahle údajně (a původně snad opravdu) pražská záměna tam pronikla, jenom to tam říkají s moravským přízvukem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 10.9.2011 13:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No tak teď nechci nikoho urazit, ale píšeš, že jde o pracovní čas. Tedy předpokládám, že to slyšíš v oněch prcovních kruzích. Tedy mezi lidmi, kteří možná navštěvují pro změnu Prahu. A pokud jsou to stejní experti, jako jistý člověk, s nímž jsem měl to neštěstí se často potkávat a jehož řeč spočívala z 50 procent z anglikanismů, z dalších 30 procent z pražštiny a zbytek to, co prostě nešlo dokurvit, tak věřím tomu, že můžeš mít pocit, že sem tyhle patvary pronikly. MImochodem, dotyčný, ač rodilý Moravák, už bydlí někde u Prahy a cítí se konečně dobře.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 10.9.2011 13:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No tak teď nechci nikoho urazit, ale píšeš, že jde o pracovní čas. Tedy předpokládám, že to slyšíš v oněch prcovních kruzích. Tedy mezi lidmi, kteří možná navštěvují pro změnu Prahu. A pokud jsou to stejní experti, jako jistý člověk, s nímž jsem měl to neštěstí se často potkávat a jehož řeč spočívala z 50 procent z anglikanismů, z dalších 30 procent z pražštiny a zbytek to, co prostě nešlo dokurvit, tak věřím tomu, že můžeš mít pocit, že sem tyhle patvary pronikly. MImochodem, dotyčný, ač rodilý Moravák, už bydlí někde u Prahy a cítí se konečně dobře.
    Tvá zapšklost mě překvapuje.

    Jinak, ať každý srovná se svou zkušeností. Tak jako pro některé křesťany, každý, kdo se vymyká jejich ideání představě, není ve skutečnosti pravý křesťan, tak pro tebe, každý, kdo řekne ej, stejně automaticky není pravý moravák.

    Mně osobně je to jedno, já mám moravu rád, trávím tam spokojeně celé dny, pracuju, navštěvuju známé, bývám tam mezi příjemnýma lidma.

    Nevyhledávám společnost menšinových, leč křiklavých, fašounků, ani by to pro mě jako člověka, který spáchal ten zločin, že se narodil v Praze, nebylo moc dobré.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 10.9.2011 14:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No ona to není zapšklost, on to byl jeden jediný člověk. A kdybys ho znal, zcela bys mne chápal. Kromě jeho rodičů jsem znal jen jediného člověka, který ho měl rád, a to byla jeho holka.
    tak pro tebe, každý, kdo řekne ej, stejně automaticky není pravý moravák.
    Ať už jsem to formuloval jakkoli, takhle to rozhodně necítím, ani nemyslím. Jenže sám nespisovné tvary v hovorové řeči používám pouze zcela záměrně a každé takové slůvko jako rejže nebo viď (ano, viď je slovo spisovné, ale typické pouze pro Čechy) okamžitě podvědomě registruji. A mohu tě ujistit, že se s tím skutečně nesetkávám. Pouze někteří lidé používají viď. Dnes spíš člověk slyší, že je všude samá kráva, samej vůl (sic). Také lidských pohlavních orgánů je více, než lidí samotných. Máme, holt, moderní dobu (v tomto povzdechu by zajisté velké procento lidí chtělo někomu vzdávat čest).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 10.9.2011 15:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Od té doby, co jsem strávil nějaký čas na moravě, tak slůvko viď taky registruju :). Taky jsem se tam učil mluvit trochu více civilizovaně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 10.9.2011 22:02 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Taky jsem se tam učil mluvit trochu více civilizovaně.
    Za to máš u mne jedno malé bezvýznamné plus :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 10.9.2011 14:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jestli narážíš na to, že na moravě se nepoužívá záměna ý za ej, tak jsi na omylu, aspoň pokud jde o Brno
    Až na malý detail: Že Brno už dávno neleží na Moravě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.9.2011 12:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jestli narážíš na to, že na moravě se nepoužívá záměna ý za ej, tak jsi na omylu, aspoň pokud jde o Brno.
    to je pravda, používá, akorát naopak

    již za první republiky byli hyperkorektní strejcové terčem posměchu:
    "Já nevím," povídala kočička, když se pejsek podepsal, "myslím, že ses podepsal špatně. Psát se přece musí jemnou řečí, a tak se mně zdá, jako se nemá psát černej nebo zelenej, štěkavej, že se asi v jemné řeči nemá také psát pejsek."

    "To je možné," uznal pejsek, "tak já to škrtnu a napíšu to správněji. Jenomže teď nevím, mám-li to napsat s měkkým i, nebo s tvrdým y."

    "Já píšu všechno ponejvíce s měkkým i," řekla kočka, "ono se mně měkké i zdá jemnější."

    "Když myslíš, napíšu tedy měkké i," řekl pejsek a podepsal se písek ...
    otula avatar 12.9.2011 13:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ono je hezké, že dáváš za příklad člověka, pocházejícího od Hradce Králové, což je oblast „silně postižená“ „hejkáním“.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    12.9.2011 14:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Nó... Malý Svatoňovice, to už je dost na severu, tam mohl možná být spíš pod vlivem krkonošskýho nářečí než hradeckýho. Nadruhou stranu, onehdá jsem tam byl a nepřišlo mi, že by lidi mluvili jinak než já, takže asi tam hradecká čeština bude ;-)
    12.9.2011 16:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    za příklad? co prosím?
    otula avatar 12.9.2011 18:00 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No myslím tím Josefa Čapka. Nic proti němu nemám, ale určitě to není vhodný příklad člověka, který by byl nestranným v otázce "hyperkorektních strejců".
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    12.9.2011 21:15 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    a kdo tu mluvil o nějaké nestrannosti?

    hele, a žereš maso?
    otula avatar 13.9.2011 08:48 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    a kdo tu mluvil o nějaké nestrannosti?
    Nikdo :) Pouze obyčejně při argumentaci citací předpokládám nestrannost/nezaujatost citovaného. Člověk zaujatý má jiný pohled na danou problematiku (lze předpokládat, že jeho narážka v pejskovi a kočičce byla reakcí na to, že byl možná někým sám kritizován za používání takovéto češtiny).
    hele, a žereš maso?
    Máš strach, že bych tě mohl kousnout? Neboj, jsem na holky ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    13.9.2011 10:42 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    a kdo tu mluvil o nějaké nestrannosti?
    Nikdo :) Pouze obyčejně při argumentaci citací předpokládám nestrannost/nezaujatost citovaného. Člověk zaujatý má jiný pohled na danou problematiku (lze předpokládat, že jeho narážka v pejskovi a kočičce byla reakcí na to, že byl možná někým sám kritizován za používání takovéto češtiny).
    tož záleží na kontextu, že ... když tvrdím, že někdo něco napsal (resp. že si z něčeho dělá legraci), tak citací dokládám, že to opravdu napsal, a nikoli to, jestli to, co napsal, se zakládá nebo nezakládá na pravdě, tedy jestli při tom psaní byl zaujatej, nezaujatej nebo zfetovanej ...
    hele, a žereš maso?
    Máš strach, že bych tě mohl kousnout? Neboj, jsem na holky ;-)
    mno
    otula avatar 13.9.2011 11:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    citací dokládám, že to opravdu napsal, a nikoli to...
    Zřejmě jsem nevhodně volil svá slova a formuloval věty. Napíšu to tedy (snad) jednoznačněji: dle mého názoru není možno na základě výroku jediného člověka, u něhož navíc lze do jisté míry předpokládat, že tento jeho výrok mohl být produktem jakési uražené ješitnosti, obecně tvrdit, že již za první republiky byli hyperkorektní strejcové terčem posměchu. Stačilo by tuto větu doplnit …terčem posměchu Josefa Čapka – pak by byla mnohem korektnější, jenže už by ztratila to zdání obecně platné skutečnosti, které ses možná snažil vyvolat.
    mno
    :) Na tomto filmu jsem byl s bejvalkou v kině. Jo, při této hlášce řvala smíchy :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    13.9.2011 15:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    tak ještě jednou ... žereš maso?
    otula avatar 13.9.2011 15:39 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jestli mne chceš pozvat na párty, tak mi, prosím, nachystej jako zákusek třeba kynuté koláče s tvarohem či mákem, na pozobkávání nějakou plodovou zeleninku, jako rajčata, papriku, okurek, olivy, k tomu můžeš nakrájet nějaký sýr (holandské středně staré nebo staré vůbec nejsou špatná volba, camembert mám raději mladší) a naloupat nějaký vlašský ořech. Na pití dobré víno (raději červené, pokud bys váhal nad odrůdami, rulandské modré či cabernet sauvignon by mohlo být OK) a neperlivé nealko. Potom ještě nějakou dobrou kávičku, třeba New York Extra nebo XXXX, způsob přípravy nechám na tobě, věřím, že ji nepokazíš. Pokud bude i zmrzlina, tak bych prosil poctivou smetanovou, ne nějaké náhražky z rostlinných tuků.

    Vidíš to, nejsem moc náročný, ani si neobjednám žádný hlavní chod, abys neměl práci s vařením :-)

    Kdypak ta párty bude? A nebo byl důvod tvého dotazu jiný? ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    14.9.2011 08:36 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    oukej, tak v květnu
    otula avatar 14.9.2011 10:04 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Květen? Hm hm hm, to nevím. Právě na květen jsem zvažoval, že bych některý týden zajel opět do Českého ráje, ale asi mi nevyjde čas ani na to. :( Když vezmu letošní rok, tak od května jediný víkend, kdy jsem si mohl dělat, co jsem chtěl, byl teď ten poslední, a to jsem ještě v sobotu odpoledne musel ke kamarádce na oslavu narozek. Ale aspoň jsem se vyspal :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    14.9.2011 14:54 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Český Ráj? - budeš to mmít po cestě ...
    otula avatar 14.9.2011 15:06 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 01:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ale takové slovo vůbec neexistuje. A to ani v hovorové češtině, či hantýrce
    Mýlit se je lidské. Ale s tím nazzi tomu nasazuješ korunu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 12:47 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Mýlit se je lidské.
    Teď nevím, zda tím omlouváš Olina, nebo kritizuješ mne :)
    Ale s tím nazzi tomu nasazuješ korunu.
    No jo, nevymlouvám se na překlep, jak mnozí rádi dělají, už Kralukovi jsem přiznal, že mi cizí jazyky nikdy nešly :,-(
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 13:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Teď nevím, zda tím omlouváš Olina, nebo kritizuješ mne :)

    Ani jedno. Ve skutečnosti omlouvám tebe :).
    No jo, nevymlouvám se na překlep, jak mnozí rádi dělají, už Kralukovi jsem přiznal, že mi cizí jazyky nikdy nešly :,-(

    Ono to chce ubrat i trochu sebejistoty u svého vlastního jazyka. Já už jsem to udělal, když jsem si začal při čtení knih pečlivě všímat slov, kterým nerozumím. Inspirovala mě k tomu angličtina, kde si domýšlím ještě trochu víc (závisí na knížce, třeba v anglickém překladu Alchymisty jsem napočítal jen tři neznámá slova).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 14:40 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No, pak mi ale určitě dokážeš říct, co slovo „druhak“ znamená. Moc rád si rozšířím své obzory ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.9.2011 14:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    jednak ..., druhak ... = zaprvé ...., zadruhé ...
    otula avatar 9.9.2011 15:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Nikoliv, to se mýlíš. Slovo jednak se váže se opět slovem jednak. A to tak, že nutně. Tedy musí být ve větě minimálně 2 a nemohou tam místo toho být žádní druháci, páťáci, ale ani prváci. Už jen tohle samo o sobě napovídá, že pokud by člověk chtěl vytvořit patvar druhak, musel by k němu použít patvar prvak, nikoliv jednak.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.9.2011 15:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Nikoliv, to se mýlíš.
    Takhle se to běžně používá.

    Jestli ti připadá nesprávné, běž to vysvětlit všem těm lidem, co to takhle používaj :-D

    Mimochodem, říká ti vůbec něco pojem slang?
    otula avatar 9.9.2011 15:38 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jestli ti připadá nesprávné, běž to vysvětlit všem těm lidem, co to takhle používaj
    Jo, a budu stejně úspěšný, jako bych se jim snažil vysvětlit, že není vyjímka, ale výjimka, že není vyhýbka, ale výhybka (zrovna u našeho vlakového nádraží je restaurace „Na vyhýbce“ – mám infarkt pokaždé, když to vidím), že nejsou pernamentky, ale permanentky, že není standart, ale standard, že mi těžko dají typ na dobrý tip (tahle 2 slova zaměňuje neuvěřitelné množství lidí)…

    Ale to, že nemám šanci to těm lidem vysvětlit, neznamená, že je to správně.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 19:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    mám infarkt pokaždé, když to vidím
    Tak to se vyhýbej lidem, kdybych já měl infarkt pokaždé, když někdo řekne něco podle jeho zvyklostí (ať už je to špatně nebo je to skutečný slang), už bych nežil.
    Ale to, že nemám šanci to těm lidem vysvětlit, neznamená, že je to správně.
    Všichni jsou blázni, jenom ty jsi letadlo :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 20:42 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ona jedna věc je, když to někdo napíše někam, kde to hned zapadne, a jiná věc je, když si to někdo hodí do názvu a vyvěsí nad svůj kšeft.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.9.2011 20:04 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Pouzivam "jednak" a "druhak" ve vyznamu "zaprve" a "zadruhe," a to i pres to, ze vim, ze je to z hlediska kodifikovaneho jazyka spatne. Nicmene to mi nebrani ve snaze udelat z mnou pouzivane verze verzi mainstreamovou. Kdyz se do mainstreamoveho jazyka dostaly takove potvary jako "ridicak", "nakladak", "osobak", "brejle", tak proc by se takove stesti nemohlo mit spojeni jednak... druhak?
    otula avatar 9.9.2011 20:50 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Řidičák či náklaďák jsou zcela přirozená zjednodušení dlouhých názvů. Brejle jsou typickým przněním češtiny, typickým pro centrální část Čech. Ale druhak nemá žádný důvod pro existenci. Ani zkrácení či zjednodušení nějakého výrazu, ani české hejkání. Je to stejný nesmysl, jako standart, pernamentka, či protěžování – vznikl jen z něčí hlouposti.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.9.2011 21:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    standart a typ je jinej typ (:-D) chyby - záměna slova za podobné.

    Pernamentka, karkulačka a protěžování je pravopisná chyba.

    Brejle a druhak jsou slang. Jestli se ti to nelíbí, nepoužívej to. Že to je "špatně" nebo "prznění" je tvůj osobní názor, kterej celkem nemusí nikoho zajímat ;-)

    otula avatar 9.9.2011 21:41 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    protěžování je pravopisná chyba
    No, nemyslím. Spousta lidí to tak i říká, nejenom píše. Respektive – píšou to tak, protože si myslí, že tak to slovo je. Stejně tak pernamentka.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 22:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No, nemyslím. Spousta lidí to tak i říká, nejenom píše. Respektive – píšou to tak, protože si myslí, že tak to slovo je. Stejně tak pernamentka.
    Je v tom velký rozdíl. Protěžovat by tak klidně mohlo být, jen s trochu jinou etymologií, ale víceméně stejným významem. Zatímco pernamentka je pouhá zkomolenita, která by korektním odvozením vzniknout ani nemohla.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 23:00 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Protěžovat by teda nemohlo být ani s žádnou etymologií (leda bys měl u někoho pořádnou protěkci). Jedině ve smyslu postupně těžknout, ale za celý život jsem tohle slovo neslyšel nikoho použít (ani v literatuře), používají se tvary jako těžknout či pronést se.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 23:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    (leda bys měl u někoho pořádnou protěkci).
    Tenhle typ argumentu už jsem někde viděl. Tuším, že to byl hloupý argument proti neživotnosti slova klient ve smyslu programového vybavení ve stylu „a ty si jako myslíš, že je ta klienta, nebo co?“ :)

    Ne vždy je chyba na straně toho, kdo si něco umí představit, někdy je i na straně toho, kdo si něco představit neumí. Já říkám, že je to chybný pravopis i výslovnost, ale že mám za to, že by hypoteticky, kdyby to slovo v češtině neexistovalo, mohlo vzniknout, a mohlo mít i prakticky stejný význam. A ty si myslíš, že by nemohlo. V pořádku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 23:32 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Tuším, že to byl hloupý argument proti neživotnosti slova klient ve smyslu programového vybavení ve stylu „a ty si jako myslíš, že je ta klienta, nebo co?“ :)
    No tak to byl skutečně hloupý argument, jelikož je vždy ten klient – životný i neživotný. Uniká mi nějak souvislost s protežováním.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    10.9.2011 00:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Klient je životný. Životnost = (mužský rod) && (1.pád != 4.pád) ;-)

    A co se týče hypotetické etymologie slova protěžovat... neznáš výraz "být na někoho/něco zatížený"? To by mohlo být ono :-D
    pavlix avatar 10.9.2011 01:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Klient je životný. Životnost = (mužský rod) && (1.pád != 4.pád) ;-)
    Pamatuješ si tu diskuzi kolem překladů pocházející ze světa jabberu? Pokud vím, tak tvé tvrzení je zcela v rozporu s tehdejší odpovědí ÚJČ.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.9.2011 12:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=201 hned první bod. Je tam jen výjimka* u vzoru soudce, na to jsem zapomněl...

    *) pro otulu vyjímka :p
    pavlix avatar 10.9.2011 13:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Proč mi to píšeš? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 13.9.2011 09:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    *) pro otulu vyjímka :p
    Grrr… :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 10.9.2011 13:20 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Klient je životný.
    Slovo klient je možná ještě podle jazykových příruček uváděno pouze jako životné, každopádně ale by mělo být v oblasti softwareové skloňováno jako neživotné, podobně jako jsou Čapkovi roboti versus kuchyňské roboty.
    neznáš výraz "být na někoho/něco zatížený"? To by mohlo být ono
    :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 10.9.2011 01:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Uniká mi nějak souvislost s protežováním.

    Způsob argumentace, oba jste použili absurdní příklad, aby to vypadalo, že ten, proti komu argumentujete, neví, co říká (on ten ženský rod, ty tu protěkci). V obou případech naprostá pitomost.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 10.9.2011 13:26 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    ty tu protěkci. V obou případech naprostá pitomost.
    ??? Pokud někoho protěžuješ, potom jedině proto, že má u tebe protěkci. Nebo proto, že ho přecpáváš cukrovím.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 19:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Nikoliv, to se mýlíš.
    Mýlíš se v tvém hodnocení, kdo se mýlí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 20:42 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Eh, nemýlím.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 22:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jen jsem tě na to upozornil, jak s tím dál naložíš, je na tobě. Popírání existence relativně běžně používaného hovorového slova není nic, co by ti přidalo na vážnosti, spíše naopak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 23:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Popírání existence relativně běžně používaného hovorového slova
    Už jsem vysvětlil, že je to stejně běžné slovo jako pernamentka. Nemám, co bych k tomu dodal. Vážnosti přidávat nepotřebuji, stačí mi být zcela nevážný.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 9.9.2011 23:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Už jsem vysvětlil, že
    Opět se mýlíš. Jen jsi prezentoval svůj názor na věc, navíc mylný.
    Vážnosti přidávat nepotřebuji, stačí mi být zcela nevážný.
    To vidím. Jednak srovnáváš běžně odvozené slovo s chybnými slovy vzniklými například záměnou písmen, druhak z nějakého nepochopitelného důvodu doufáš, že lidé z ničeho nic začnou mluvit podle tvojí představy o češtině. Já osobně v tom vidím zahleděnost do vlastní důležitosti.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 9.9.2011 23:34 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jednak srovnáváš běžně odvozené slovo s chybnými slovy vzniklými například záměnou písmen, druhak z nějakého nepochopitelného důvodu doufáš, že lidé z ničeho nic začnou mluvit podle tvojí představy o češtině.
    Prosím, můžeš mi tuto větu přeložit do češtiny?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 10.9.2011 01:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Prosím, můžeš mi tuto větu přeložit do češtiny?
    Jediná dvě slova, která neumíš, výše vysvlětlil kralyk.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 10.9.2011 13:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    No dobře, takže:
    běžně odvozené slovo
    Takže ty tvrdíš, že tak, jak se od jeden odvodilo slovo pro výčet jednotlivých vlastností (nebo jak to správně popsat) jednak, tak se z nějakého zvláštního důvodu odvodilo pro dva (asi chtěli ušetřit položky výčtu a cpát tam dvě naráz) slovo druhak. Jo, to fakt sedí. Není třeba slovo raketa odvozeno od volant?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 10.9.2011 13:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Není třeba slovo raketa odvozeno od volant?
    Ty musíš být hodně mimo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.9.2011 20:16 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    A proč ne ? Rusové třeba mají ještě Treťjaka.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    11.9.2011 01:13 Duch vanoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Pánové velice zajímavá i jímavá debata, natolik, že nelze nepřipomenout časté užití slova "druhák" ve smyslu druhého zálivu čaje;) PS: To co považujete za kohoutek jest ventilem, pájka pajedlem, a především reset restartem. Ale jinak dále fokusujte tárdžety bysme trendsetovali. PPS: Dokumentovaný bug se stává featurou!
    otula avatar 11.9.2011 10:40 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    pájka pajedlem
    Já bych řekl, že pájka zůstává vždy pájkou, tedy například pro účely elektrotechnické slitinou cínu a olova, dodávanou ve tvaru trubičky, plněné tavidlem :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    8.9.2011 14:57 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Aby se dalo snadněji sundat?
    Grunt avatar 8.9.2011 15:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Protože Linuxové volání a API, ELF a ostatní se do NT jádra budou cpát hodně těžko. V podstatě je to nekompatibilita mezi těmito systémy jen administrativní problém. Teoreticky je existence Windowsů(EXE), GNU (ELF) a Macu(BUHVICO) zbytečná, protože všichni dělají to stejné jen každý jinak. No a z celé trojice je GNU/Linux ten nejflexibilnější (může to hackovat každý bez toho aby musel pracovat v Mrvkvošrotu nebo Applu). Proto asi takový projekt.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlk avatar 8.9.2011 18:07 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows

    viac by sa mi pacilo keby spravili nieco co by umoznilo spustat Mach-O, (exace z mac-u)

    a mohlo by to byt implementacne aj jednoduchsie nez nejake winapi, alebo uz nieco take existuje ? :-)

    You don't exist, Go away !
    Ruža Becelin avatar 8.9.2011 14:03 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Koukam, ze to delaji v Cine - bude tam nejakej ten backdoorek jako bonus? :-D
    8.9.2011 14:14 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Debilní diakritika... Čtvrt hodiny jsem hledal, co je Cine za vývojový prostředí, než jsem si všimnul, že to píšou v Číně... :-)
    regine2 avatar 8.9.2011 14:36 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ruští carové jsou také všude:-): Car půjčovna, Car servis, Car Spiritka, Car katalog, Car limuzíny, Strahov Car ...;-)
    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    Ruža Becelin avatar 8.9.2011 15:02 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    :-D

    Sorry, ale nechtelo se mi hledat pismenka - psat cesky na slepo neni nic moc...
    AsciiWolf avatar 8.9.2011 17:24 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Nepleteš si náhodou Čínu s USA či Británií? :-P
    8.9.2011 18:07 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Čína ty backdoory umisťuje už teď, Britové se teprve připravují.
    8.9.2011 19:05 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    A amici je uz davno maji :D
    8.9.2011 15:10 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Jasně, vývojáři ReactOS mají už vše hotové a nemají na čem pracovat a tak uděláme další projekt, který si klade za cíl to stejné akorát to jinak implementujeme. Miluji open source :-)
    pavlix avatar 8.9.2011 16:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Miluji open source :-)
    I já :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.9.2011 15:21 Tomas Vesely
    Rozbalit Rozbalit vše Nemusí to být špatný nápad, ale...
    V mnoha případech to může být lepší, než emulace přes wine, protože řada věcí je přes wine téměř nerealizovatelná, nebo pomalá. Stejně předpokládám, že tento projekt většinu věcí z Wine, jako jsou knihovny přebírá. Ovšem je otázka zda má vývoj stojící neskutečně mnoho sil, v době, kdy se pojetí klasického desktopového systému pomaličku mění, smysl.
    8.9.2011 15:24 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemusí to být špatný nápad, ale...
    V podstate to presúva wineserver priamo do jadra (a zvyšok Wine funguje ako predtým).
    8.9.2011 16:18 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemusí to být špatný nápad, ale...
    To je přesně ono. Desktop brzy nebude mít stejně smysl. Už teď pro velkou většinu uživatelů stačí systém typu Chrome OS, tedy bootloader pro prohlížeč.
    9.9.2011 14:08 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemusí to být špatný nápad, ale...
    Asi ještě pár let potrvá, než si zahraju Starcraft v prohlížeči stejně plynule jako nativně ve Windows.
    9.9.2011 16:18 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemusí to být špatný nápad, ale...
    OpenGL v prehliadači je, natívny kód sa tam spúšťať dá, takže už stačí len niekto, kto bude chcieť komplikovanejšiu hru pre prehliadač naprogramovať. :)
    8.9.2011 15:22 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Mierne mi uniká zmysel zobrať časť Wine a presunúť ju do jadra. Možno to bude rýchlejšie, ale pochybuje že tak výrazne, aby to vyvážilo prípadnú nestabilitu (ale možno práve to je cieľ :) ).
    cezz avatar 8.9.2011 15:33 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Myslim, ze hlavny dovod je binarna kompatibilita vratane ovladacov.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    8.9.2011 15:41 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Je otázne, či im nejaké ovládače momentálne fungujú (dosť o tom pochybujem a bez nich je to len zastaralé Wine čiastočne v jadre).
    8.9.2011 15:49 Rada | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Ale ovladače z windows už v linuxovém jádře fungují - byť jen jejich podmnožina - v podobě modulu ndiswrapper:-)
    8.9.2011 17:57 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Longene ale ndiswrapper neobsahuje. :)
    8.9.2011 16:30 Aminux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Longene: Linux binárně kompatibilní s Windows
    Já bych radši uvítal pořádnou podporu 3D akcelerace ve Virtualboxu. A nepotřebuju žádný WINE ani dualboot. Beztak Windouz mám tak co.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.