abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 669 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    19.6.2012 09:28 Punker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Punk's not dead therefore Linux's not dead :-D
    Ilfirin avatar 19.6.2012 09:31 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Já s nim souhlasím :-)
    mess avatar 19.6.2012 09:39 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Ale lidi říkali, že punk je jinde. :-D
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    frEon avatar 19.6.2012 10:53 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    :-) ted jsem to chtel napsat
    Talking about music is like dancing to architecture.
    19.6.2012 13:24 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Používání Linuxu námkou punku - Visací zámek
    Připomnělo mi to Visací zámek. :)
    Pavel Čejka avatar 19.6.2012 14:30 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu námkou punku - Visací zámek
    A tak to taky mělo být https://www.youtube.com/watch?v=ZuYx_z9KU68
    19.6.2012 23:58 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu námkou punku - Visací zámek
    Napadá mně, že tohle byl byl skvělý námět na linuxácké tričko - nahoře nápis "LINUX", uprostřed ústa, ze kterých trčí žlutá Tuxova pařáta a pod tím "Známka punku" :-)

    20.6.2012 00:28 Karel von Barel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    To řikaly holky ;)
    20.6.2012 09:14 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Jak v které sloce - dopnit vzdělání (viz. link výše :o)
    21.6.2012 06:35 Harvie.CZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    A Linux je taky jinde :-)
    19.6.2012 09:41 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    So... idnes, fuck you! a jdu si pustit nějakej punk :)
    Bedňa avatar 19.6.2012 09:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Cestou z práce pustím Zónu A, mám tam tuším Na predaj ;)

    Už sa teším na tie texty
    Skurvený parlament
    Vyjebaný prezident
    Skurvený život
    Vyjebaný kokot
    
    Všetko je na piču 
    Všetko je na kokot 
    Všetko je na piču 
    
    ...
    
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.6.2012 10:05 Analphabet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Ten text skladal hroch ? :-D
    Bedňa avatar 19.6.2012 10:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Je to zviera, ale volá sa Koník :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.6.2012 13:39 Peter Fodrek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    az na to, ze pseodonym skladatela sa pise inak

    pisat sa to ma (na protest proti slovencine) "Koňýk"
    Bedňa avatar 19.6.2012 13:54 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Zainteresovaní vedia.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.6.2012 11:38 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    19.6.2012 11:39 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    19.6.2012 12:06 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Tak to mě rozsekalo :)
    Bedňa avatar 19.6.2012 17:06 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    :-D Túto optimistickú variantu som nepoznal :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.6.2012 12:05 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    A to se mi líbí :) To si snad i stá... ehm, koupím :)
    kotyz avatar 19.6.2012 17:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Jo, to už sem slyšel a je to dobrý. Anti-všecko. Nebo taková Malomocnost prázdnoty, to je taky věc!
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 19.6.2012 22:15 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Sú to skvosty :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Beetljuice avatar 19.6.2012 09:56 Beetljuice | skóre: 26 | blog: BeetljuiceBlog | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Vždycky sem měl rád PUNK :-)
    Aj dont spík ÍÍngliš :-(
    Fluttershy, yay! avatar 19.6.2012 10:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Fuck you, Technet.

    Ta statistika je vtipná. Provozovatelé většiny z TOP500 jsou pankáči. ^.^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2012 10:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Mně se líbilo, že Linuxu nikdy 4 % přiznat nechtěli a teď zase říkají, že je měl a už je nemá. WTF.
    19.6.2012 11:34 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Tomu se říká demagogie. Vybírám, co se mi hodí, přibarvuji, zabarvuji a přebarvuji, pokud možno aby to vyznělo skandálně, nebo aby se to líbilo těm, kdo mi platí.

    Krásně to ukazuje, jak "objektivní" a "nezávislá" naše média jsou. Říkám naše, ale myslím tím ta, co produkují v českém jazyce. Fakticky drtivou většinu z nich vlastní velké zahraniční firmy, takže našedávno nejsou.
    Cubic avatar 19.6.2012 10:48 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    chran buh abych hajil technet, ale dovol mi citovat:

    osobním počítači používat Linux dnes není znakem nezávislého geeka, ale přímo známkou punku.

    nasledne bych se rad zeptal co s tim ma co spolecneho TOP500? Ze by lidi vskutku necetli a neposlouchali...?
    19.6.2012 10:55 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    1) na osobnim pocitaci ho pouziva prekvapive dost non-geeku a BFU, takze to nepovazuji za punkove 2) v clanku neni nic zmineno o serverech natoz o superpocitacich, takze to vypada, ze nVidia nema nejmensi duvod investovat do Linuxu. Bylo by fer, kdyby to autor zminil, nemyslis?
    Cubic avatar 19.6.2012 11:35 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    1) nevim, neznam nikoho takoveho. Ani zmych kolegu z firmy, kde systemy ktere nas zivi bezi na linuxu nikdo na osobnim pocitaci linux nema (vyjma mou malickost), vsichni sli od Windows k OS X. Ti geekovatejsi maji maximalne doma "server" jako NAS a Time Machine atd. Upozornuju, ze ma zkusenost nemusi reprezentovat prumernou realitu, ale bude tezsi mne presvedcit. J

    2) Mozna by to fer bylo, ale myslel jsem ze mluvime o technetu? :)
    21.6.2012 09:55 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    No, třeba moje tchyně používá Kubuntu. Ve své věkové kategorii je geek - umí najít na internetu recept na koláč a vytisknout ho. Vyznává zvláštní styl punku, v podání populární dvojice Evy a Vaška.
    19.6.2012 13:11 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Na většině serverů ale grafika není třeba takže nvidia nemá důvod do ní investovat.
    19.6.2012 13:47 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    NVidia Tesla pro masivně paralelní výpočty?

    Mimochodem open-source podpora OpenCL pro AMD grafiky je ve vývoji, což NVidii taky zrovna nenahrává...
    19.6.2012 13:57 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Ano, ale to rozhodně není na typickém serveru.
    Fluttershy, yay! avatar 19.6.2012 14:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Na druhou stranu právě pracovní stanice, superpočítače a věci mezi tím jsou důvodem, proč nVidia dělá ten svůj binární blob pro Linux.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.6.2012 15:18 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    No to jo, ale zjevně je nepálí že se to komunitě nelíbí, je to prostě jejich volba. Já jsem třeba rád že ten svůj blob dělají a používám ho a nijak mně to neomezuje, někoho to třeba omezuje ale to je jeho volba. Ale nadávat soukromé firmě že někomu něco nedává mně přijde nahlavu:-)
    Voty avatar 20.6.2012 16:26 Voty | skóre: 12 | blog: gemini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Já jsem za ten BLOB taky rád, ale přecejen to není vždy úplně ono. Bohužel jej trochu vystihuje rčení: Je dobré, že to není špatné, ale nebylo špatné, kdyby to bylo dobré.

    Jak jsem psal jinde, IMHO jde o spíše o filozofický střet dvou přístupů, kdy ani jedna strana není ochotna ustoupit ze svých pozic a bohužel obě strany k tomu svůj pádný důvod a nezadatelné právo. Což ale neznamená, že by nemohlo být (pro mne) lépe. Proto mi Linusovo vyjádření nepřijde úplně mimo mísu, neboť ledy se sami od sebe jen těžko pohnou a předpokládám, že zdviženému prostředníčku předcházela i jiná vyjednávání.
    Jednu rozbil a tu druhou ztratil.
    pavlix avatar 20.6.2012 19:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Nevšiml jsem si, že by kterákoli zde zmíněná kritika nvidie stála pouze na tom, že ta firma něco nedělá.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.6.2012 10:55 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    ne, ještě na tom že to co dělá dělá podle "komunity" špatně protože "komunuita" by to chtěla jinak:-)
    Fluttershy, yay! avatar 19.6.2012 11:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    provozovatelé

    ...vlastně je označení za pankáče poklona.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.6.2012 10:45 maco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Je neuveritelne ako kazdy radoby odborny hw web pise o tomto FU. Keby to nepovedal, nikto by o tom vystupeni nevedel, takze dobre to zpropagoval.

    Nato aky je strasne "ten linux" nepopularny, nikto ho nepouziva a je na 000.0001% pc, tak ma kazdy strasnu potrebu o nom pisat, a keby len pisat ale upne hovadiny. Vacinou mu vkladaju do ust co vobec nepovedal atd.

    Proste du blejt.
    19.6.2012 11:06 Brumla01 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Dovoluji si durazne nesouhlasit, linux pouzivam uz cca 8 let a jsem zarytym metalistou.
    19.6.2012 11:34 guest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Punk nie je len o hudbe - to je aj o presvedceni. Ja mam rad metalovu hudbu, ale co sa tyka presvedcenia (v niektorych veciach), dalo by sa o mne povedat, ze som pankac (a "a" to vyzera lepsie).

    Mimochodom, tunajsi pankaci by mohli skusit slovensku skupinu Cad (s makcenom na C).
    19.6.2012 11:07 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Nejde o nic víc než o snahu přitáhnout na článek co nejvíce lidí. A panu Nývltovi se to podařilo, odkaz už lítá všude, od linuxových serverů po sociální sítě. Technet není nic jiného než masový IT bulvár, který má za úkol lákat průměrné šedé masy. (Byť ne tak šílený jako Živě.cz.) Žije z reklam a možná i "odměn" MS (je naprosto normální, že MS vám coby vydavateli platí, když píšete o jeho produktech a "nehaníte je". U středních magazínů je to v řádu 100 kKč ročně, u velkých to bude úměrně). Technet by vychválil i kečup, kdyby ho MS uvedl na trh, jako revoluční novinku nemajíc konkurenci.

    Neodvažuju se hádat, zda si autor uvědomuje, že kdyby ze dne na den zmizel Linux, tak na tomto světě přestane fungovat vše technické, co vzniklo v posledních 20 letech, od spotřební elektroniky, přes auta, speciální stroje, celé páteře internetu až k vědě a krizových infrastruktur.

    Zato kdyby zmizel ze dne na den Windows, zmizely by botnety, schránky s emaily by měly v sobě jen emaily, vzrostla by reálná propustnost sítí a na netu by zavládlo blaho známé z poloviny 90. let. Ale firmy a úřady by se otřásly v základech z povstání sekretářek, které by náhle nemohly poslat úžasný řetězový mejl s přáním lásečky a podtržené spoustou pusinek pro bezva lidičky.
    19.6.2012 11:29 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    :D +1
    19.6.2012 11:41 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Krásně napsáno. Poslední dva odstavce zarámovat. A ten první taky. :-)

    +G
    19.6.2012 11:43 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    ... a s trojským koníčkem
    19.6.2012 23:09 nyan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    je naprosto normální
    Ehm. Panove, naucte se rozdil mezi "bezne" a "normalni" prosim. Dekuji :-)
    AsciiWolf avatar 20.6.2012 14:45 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku

    Slovo: normální
    Význam: běžný, obvyklý, pravidelný, průměrný
    

    Viz slovník. ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 20.6.2012 15:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Ten slovník není závazný. Krom toho existují věci jako psychologická definice normality aj.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.6.2012 15:39 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Taky jsem se nejprve urazil. :) Ale pak mi došlo, že tím asi myslel to, že sice tato praxe MS je běžná, ale určitě ne "normální" z hlediska etiky.
    20.6.2012 00:32 Karel von Barel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    :-D +1
    21.6.2012 10:05 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Z Linuxu se dají posílat maily úplně stejně jako z Windows.

    Kdyby zmizel Windows, zmizela by s ním i velká většina PC her.
    19.6.2012 11:40 rh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Vzdy me pobavi, kdyz nekdo vytahne neco jako 1%. Kdyz si vezmu ze na svete jsou tri miliardy desktopu (myslim ze to by mohl byt realny odhad) - at si koupi pisalci platku typu zive a technet koupi kalkulacku a spocitaji si na kolika PC pak ten linux bezi. Kazda firma by byla nadsena, kdyby mela takovy pocet uzivatelu svych produktu. I 1% muze byt pekne velke cislo ...
    19.6.2012 11:44 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    A ten počet desktopů se samozřejmě každý měsíc zvyšuje. Takže 1% dnes je v absolutních číslech více než 1% před rokem. Pokud se tedy Linux pohybuje kolem 1%, počet jeho uživatelů pěkně roste.
    19.6.2012 11:47 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Von ty Technety a Zive bere nekdo vazne?
    19.6.2012 11:54 guest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    to jsou kostata na tom technetu...
    19.6.2012 13:12 2012
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Podepsán Václav Nývlt, technet. Není to ten co v Cimrmanovi bořil monarchii? :D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2012 13:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Nývlt dělal tuším dvojníka :-)
    Bedňa avatar 19.6.2012 13:31 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Áno bol dvojník a chcel "bořit monarchií", len sa stal omyl a nešktil cisíra, ale jeho dvojníka Macháne :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.6.2012 13:41 2012
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    tyvole, a teď píše na technetu...
    19.6.2012 14:01 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    A co Fuka? Ten si to asi vodsedí celý, není nikomu podobnej."
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    Bedňa avatar 19.6.2012 14:18 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    :-D :-D :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.6.2012 16:53 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    František Fuka je punker jako my. Jede v Ubuntu.
    19.6.2012 14:31 faha | skóre: 6 | Tachov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku

    Punku jo? Bejvavalo, bejvavalo ...

    19.6.2012 16:59 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Sex pistols nenáviděli Pink Floyd. Jsem zarytým příznivcem Rogera Waterse. A teď díky Borcům z Technetu vlatně také pankáč.
    Mám v tom hokej.
    20.6.2012 07:24 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Kdo se boji neni muz. Kdo neni muz je zena. Ja se bojim. Tak nevim...
    21.6.2012 13:53 haha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    Tak podle wikimedia stats ktere v tom clanku odkazuji linux opravdu uz nema 4% ... ale 5.8% :-) - jasne vetsina je android ale jak linus rikal v ty prednasce to je market kam se nvidia cpe nejvic :-)

    Je to celkem smutny a zaroven typicky jak takovej skvele odlehcenej talk od cloveka co se opravdu vyzna a umi mluvit mainstream media prekrouti do "linus poslal nvidiu dopr..." aby to prodali a dusledky je nezajimaj (no popravde tak je to dneska ale v kazdym jobu :-) )
    21.6.2012 18:48 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používání Linuxu podle Technetu známkou punku
    to jsou tipicti novinari. nicemu nerozumi, nic neumi a maji moc formovat verejne mineni.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.