abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 560 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby

    Po intenzivních konzultacích s bezpečnostními složkami státu a na základě doporučení Vlády České republiky blokuje sdružení CZ.NIC vybrané dezinformační weby, které ohrožují naši národní bezpečnost. Tento zcela mimořádný krok je reakcí na vojenský útok armády Ruské federace proti svrchované Ukrajině a dezinformační kampaň, která ho provázela a stále provází.

    25.2.2022 15:22 | Ladislav Hagara | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.2.2022 15:38 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Pouceni do budoucna ohledne cz domeny a toho, jak se k ni neziskovka chova. Nejsem prorusky, ba naopak, ale jakakoliv cenzura je nepripustna!!!
    25.2.2022 16:40 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    no spis nadchazi situace, ze cokoliv proruskeho je nepripustne
    25.2.2022 19:29 ASDVCX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Myslíš proputinovské? No, ono jaksi není přípustné podporovat okupaci demokratického státu.. :)
    26.2.2022 10:22 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    CZ.NIC není neziskovkou, je to zájmové sdružení právnických osob.
    26.2.2022 18:50 Brad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ono je jedno jestli je kdo pro- nebo proti- (rusky, americky, vegetariansky, cokoliv), jde o to, ze jestli jsme svobodna spolecnost stojici na skutecnych moralnich zakladech, tak je JAKAKOLIV cenzura nepripustna.

    Jinymi slovy, to co provedli je samo o sobe projevem usvedcujicim je ze lzi, bojuji proti necemu, co sami delaji.

    Navic, jen tak na okraj, je toho blokovano daleko vic nez jen weby, napr. bridges do site Tor… aj.
    26.2.2022 20:31 asdfg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Svoboda pro antidemokratické zmetky skončila vítězstvím Hitlera v Reichu a komunistů u nás v 1946, obojí v legitimních volbách.
    26.2.2022 22:11 Brad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Svoboda je nezadatelné a nezcizitelné právo vzniklé narozením, s tím jsme sem přišli všichni. Že chtějí nějací nemocní obelhávat, zotročovat, okrádat lidi a připravovat je o to, co nikdy nebylo, není a nebude jejich je věc jiná, oni dobře vědí že je to špatně… Boha a Pravdu nikdo neobelže, a i oni to budou muset jednou pochopit.
    25.2.2022 15:40 Cenzor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Cenzura je zpet.
    25.2.2022 15:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    "cenzura" propagandy nepritele ve valce vam prijde nepripustna? A strelba do nepritele take? To je ultimatni ovcovitost.
    25.2.2022 15:46 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ano, prijde. V nasem pravnim radu je zakotvena svoboda slova. Tecka. Takto se chovame stejne jako nas nepritel. Ale cemu se divim. Virove divadlo dokazalo, ze stat nedodrzuje sva vlastni pravidla.
    Salamek avatar 25.2.2022 15:52 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    To je ale pekna kravina, i svoboda slova ma sve limity. Prakticky byl zazrak ze tyto podvratne weby byly tolerovany tak dlouho. Jejich ucel byl jasny par hodin po jejich zalozeni... Na tuto blokaci rikam jen:
    • Pozde
    • Malo
    ... a jen bych chtel podotknout ze jsme na seznamu nepratel ruska hned vedle USA, neni zadny duvod zde tolerovat jejich lzivou propagandu.
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    25.2.2022 15:56 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Kdo urci, co je spravne a co spatne cist? Strana? :-D Nechces nechat na lidech, at si sami vyberou, co budou cist a cemu budou verit??? Nebo jsi takovy kreten, ze potrebujes vladu a neziskovku, aby ti rekli, co smis cist? :-D
    25.2.2022 16:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Nijak mě nepřekvapuje, že nacista kolaboruje s ruskými fašisty.
    25.2.2022 16:08 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Sam jsi nacista, troubo :-D Nejak se v tom neorientuji. Podle putina jsou naciste na ukrajine, podle tebe jsem nacista ja, ktery jsem proti putinovi. Proc by nacista chtel svobodu slova, co? Ty asi bude trosku idiot, ze? :D
    25.2.2022 16:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Tak pokud pod svobodou slova zahrnujes nacisticke vojenské operace, tak jsi nepochybně nacista. Za "svobodu slova" ve prospěch nepřítele můžeš jít ve válce ke zdi. Možná ten okamžik není tak daleko.
    25.2.2022 16:18 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Co to meles?
    nacisticke vojenské operace, tak jsi nepochybně nacista
    Jake operace proboha? O cem zde mluvime ty hlupaku? O tom, ze kdyz nekdo plati cznicu za domenu, tak ma proste byt v zone bez ohledu na jeji obsah. Tecka.
    Za "svobodu slova" ve prospěch nepřítele můžeš jít ve válce ke zdi.
    Jsi magor? Dlouhodobe brojim proti statnim zasahum bez ohledu na to, jaka je vlada a proti komu zrovna zasahuje. Zde je to zasah proti nejakym webum, ale take proti lidem, kterym je najednou arbitrarne urcovano, co smeji a nesmeji cist.
    Možná ten okamžik není tak daleko.
    Vyhrozujes, slabochu? :-D
    Max avatar 25.2.2022 16:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Co tak čtu, tak oni by nejraději, kdyby Rus došel až sem a "srovnal nás tu do latě, abychom se měli líp". To jsou drsní vlastizrádci :-/. Podobně jako tu někdo kdysi linkoval video na pplk. Ivan Kratochvíl (YT kanál Petr Bureš), ti by také byli nejraději, kdyby to tu Rus obsadil, resp. "pomohl nám". Nepochopím :-(.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.2.2022 16:25 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Jasne, je to debilni, silene a spatne. To nerozporuji. Ale svoboda slova musi byt zachovana. Cenzura ze strany statu je nepripustna! Kdo bude arbitrarne urcovat, co hloupy obcan muze a nesmi cist?? Strana? Prezident? Premier? Vlada? NKU? Vzdyt je to silene. Necht si kazdy cte to, co chce.
    25.2.2022 16:31 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Přesně to je jádro problému. Bez ohledu na to, co si kdo myslí o současné situaci a o Rusku.
    Max avatar 25.2.2022 16:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Pozor, já tu cenzuru nijak neobhajuji, viz níže.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.2.2022 16:35 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    ne nemusi byt zachovana a ve valce nikdy zachovana neni - pokud budes ve valce sirit propagandu, nebo naopak prozradis tajemstvi, nikdo se s tebou mazlit nebude

    a pokud jsi to nepochopil, tyhle weby jsou nepratelska propaganda a jsme ve valce
    25.2.2022 19:44 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    V ČR je vyhlášen válečný stav? Od kdy prosím? Abych se stihl rozhodnout, jestli padnu hrdinně při obraně vlasti, nebo potupně na COVID.
    25.2.2022 21:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    na formalni vyhlasovani valecnych stavu se uz davno nehraje
    25.2.2022 22:31 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ty jsi fakt rozumbrada, jen co je pravda.
    Fluttershy, yay! avatar 25.2.2022 22:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Mezinárodní právo zakazuje použití síly, tedy porušení tohoto zákazu je fakticky válečným aktem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    26.2.2022 09:16 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    My jsem ve valecnem stavu ty bolsevicka mrdko?
    26.2.2022 22:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    de facto ano bolsevicka mrdko
    Salamek avatar 25.2.2022 16:51 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Vite ze slova muzou mit realny dopad na realny svet ze ano? A ze bezzuba svoboda je svoboda urcena k zaniku? K cemu je obhajovani svobody slova v tomto pripade, kdy nepratelska velmoc zneuziva NASI svobodu slova pro rozvraceni NASICH svobod kde finalnim planem je likvidace NASI svobodne vlady a nahrazeni tech svobod ktere tu tak obhajujes totalitou v ktere svoboda slova zanikne jako prvni?
    Se zlem se neda bojovat dobrem, ale jen vetsim zlem
    A nemysli si ze jsem nejakym zpusobem 100% pro cenzuru (sakra vzdyt provozuji tohle https://blacklist.salamek.cz/download/) ale v tomto pripade mam z toho smiseny pocit. Je to cenzura? Ano je. Je cenzura zlo? Ano je.
    Ale tohle zlo je pouzito na likvidaci vetsiho zla... (zatim) nejsme v otevrenem valecnem konfliktu s RF ale urcite jsme v informacni valce s RF. Tohle je jedno male vitezstvi v teto informacni valce.
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    25.2.2022 17:08 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Jenže kdo určuje, co nebo kdo je zlo? A hlavně - jak by to měl určovat? Je OK, když vedení NIC.CZ si zanotuje s nějakým ouřadou o tom, že Rusko je zlo a je třeba ty špatné propagandistické weby blokovat? Já myslím, že nikoliv - tohle mají rozhodovat soudy, jinak tu máme hodně nebezpečný precedens a půjde to se zbytky svobody slova z kopce.
    Salamek avatar 25.2.2022 17:20 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Osobne si myslim ze by hezke kdyby to posoudil soud, ale v tomto pripade si myslim ze cekat na rozhodnuti soudu by mohlo zpusobit vice skody nez uzitku...
    Informacni valka je relativne novy koncept (v tomto modernim meritku) a nejsem si jisty jestli existuji nejake zakone postupy pro tuto situaci. (nejsem pravnik)
    Tohle bude pravdepodobne spadat do mezinarodnich sankci vuci RF a jak to bude pravne obhajene netusim. Stejne tak jako muzeme zavrit potencionalniho zlocince jeste pred vyhlasenim rozsudku z duvodu obavy dalsi trestne cinosti ci obavy z vyhybani se naslednemu trestu... predpokladam ze podobnou logiku aplikovali i zde. Jak jsem jiz rikal nejsem pravnik a tohle se urcite jeste bude resit (vsadim se ze majitele tech blokovanych webu se prave ted radi se svym pravnikem jak dal postupovat).
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    25.2.2022 17:39 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Promiň, ale to je jen takové okecávání situace. Je docela rozdíl, jestli zadržím někoho, kdo se zrovna chystal někoho zabít, nebo jestli vypnu někomu web, protože se mi nelíbí, co tam píše a někdo méně rozumově nadaný by tomu mohl věřit.
    25.2.2022 17:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    jenze rusove se nechystaji nekoho zabit, uz dva dny vrazdi i deti a pachaji valecne zlociny

    a jasne deklarovali, ze pocitaji i s nami

    ale strkej dal hlavu do pisku
    25.2.2022 21:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ukrajinci už osm roků vraždí i děti a páchají válečné zločiny, a nikdo je tu neblokuje. Naopak mohli chodit s vlajkou banderovců po Karlově mostě.
    Max avatar 25.2.2022 21:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Můžeš dodat nějaký zdroj svého tvrzení?
    Já raději věřím lidem, co tam bydleli a mají punc důvěryhodnosti díky důvěryhodné osobě.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.2.2022 22:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    https://www.youtube.com/watch?v=FULWJIHkvq8

    Byla toho tenkrát spousta, ale většinu cenzoři smazali.
    Max avatar 25.2.2022 23:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Co tam mám přesně vidět? Neupřesněný sestříhaný záznam ruské televize známé svými masírkami. Tak to je fakt věrohodný zdroj.
    BTW, můžu ti ukázat záznamy, jak česká armáda útočí na sídliště v ČB ;-). Informační úroveň je to úplně stejná.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.2.2022 23:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    To co nechceš vidět. Můžeš zkusit i nesestříhané:

    https://vk.com/video8340986_168815136

    Také si můžeš přečíst vyprávění člověka který byl přímo v centru dění:

    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/majdan-ukrajina-exposlankyne-rusko-spojene-staty.A190228_115336_zahranicni_fort

    A pak si můžeš prohlédnout fotky z té mateřské školy, údajně zasažené Rusy, které jsem tu nedávno dával do staršího blogu, a zkusit odpovědět na mojí otázku. Zatím na to nikdo neměl koule.
    25.2.2022 21:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    ty jsi fakt prolhany kolaborantsky rusky srac

    kdybych te potkal, upadl bys na schodech tak osklive, ze by ses z toho uz nevzpamatoval. a 50 lidi by dosvedcilo, jake jsi nemehlo
    25.2.2022 22:32 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ty si nějak věříš. Tak hlavně doufej, že nepotkáš někoho podobně osvíceného a neupadneš na schodech sám.
    26.2.2022 18:54 Brad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Tohle je typicka "jestrabi" odpoved - kdyz nepresvedci o "svoji pravde", tak dehonestuji atd... Pravda se nedá obelhat, to by si meli vsichni ti z rise lzi uvedomit.
    26.2.2022 22:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    s ruskymi. lhari nema smysl diskutovat, oni na to maji rozpocet a tisice agentu,ja ne

    a cr take ne, proste zkazat, zavrit, zlikvidovat
    27.2.2022 13:09 Brad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Je to virtualita mysli, mysl rozděluje… Všichni ti co bojují (a je jedno, na jaké straně) nemají co vybojovat, jediné, co se můžou a mají naučit je, že to nikam nevede. Bojuješ?
    25.2.2022 22:03 free
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Co tak čtu, tak oni by nejraději, kdyby Rus došel až sem a "srovnal nás tu do latě, abychom se měli líp".
    A to je přesně ten problém cenzury. Cenzor zablokuje oponetní názor, aby pak mohl podsouvat svoje vlastní dezinformace, protože kdyby byla svoboda slova, mohl by sis ověřit, co zablokovaní skutečně napsali a jestli skutečně napsali i to, co cenzor tvrdí, že zablokovaní napsali. Jenže teď už je ověřování informací ZAKÁZÁNO a jedinou "povolenou pravdu" má cenzor.

    Pokud věříš v cenzuru, jsi "srovnán do latě, aby ses měl líp" právě cenzorem.
    Salamek avatar 25.2.2022 16:28 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    A jde tady snad o me? Jde tu o hlupaky kteri si neumi overovat informace a jednoduse se nechaji zmast (zapomeli jsme snad na prvniho ceskeho teroristu fanouska SPD?) Bohuzel hlupaci a lehce zmanipulovatelni lidi existuji a web ktery na ne cilil za ucelem podvraceni CR v prospech RF (prakticky nepratelske zeme) si zaslouzi byt zlikvidovan. Jak jsem rikal, i svoboda slova ma sve limity.
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    25.2.2022 16:33 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Pokud ty weby odporovaly právnímu řádu, mělo se to řešit soudní cestou. A ne, že se jednoho dne někomu znelíbí a tak je prostě zakáže.
    25.2.2022 16:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    az bude po valce, muzes se souditdo aleluja - ve valce neni natakove nesmysly cas
    25.2.2022 16:44 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Chápu, že některým méně nadaným jedincům to nemusí dojít hned, ale jsme snad s Ruskem ve válce?
    Salamek avatar 25.2.2022 16:54 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Jsi si vedom toho ze existuje vice typu valky, ze ano?

    Minimalne v Informacni valce jsme s RF uz par let...

    https://vojenskerozhledy.cz/kategorie-clanku/teorie-a-doktriny/valceni-podoby (tady to vypada ze je nejaky seznam, ale obsah jsem moc neprochazel)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    25.2.2022 17:11 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Je válka a "válka". Vyhlásil náš stát válku Rusku? Pak by to smysl dávalo. Pokud se bavíme o informační "válce", tak to nepotvrzuji ani nezpochybňuji, ale tam se z legislativního hlediska pohybujeme úplně jinde a takové blokování je přinejmenším velmi pochybné, ne-li nezákonné (ale kdo by si s tím u nás lámal hlavu, že).
    25.2.2022 17:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    ono hlavně pokud proruským švábům, ke kterýms e zřejmě řadíšě i ty, nezatneme tipec, tak je dost možné, že za tři týdny budou rusové bombardovat prahu
    25.2.2022 17:36 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Promiň, že to tak napíšu, ale vyzníváš jako slušný omezenec. Nikde jsem nenapsal, že se biju za zájmy Ruska nebo podporuju to, co dělá, ale vadí mi ta cenzura. A války pak vznikají právě kvůli takovým omezeným lidem, kteří umí svět vidět jen černobíle a bez mrknutí oka přejímají propagandu (je úplně jedno, na jakou stranu) a ještě ji i aktivně šíří a brojí proti těm, u kterých to byť jen vypadá, že by mohli mít jen náznak pochybností. Chtělo by to nadhled, pochopení, zamyšlení a méně rádoby vtipně-ostrých označení pro druhé.
    25.2.2022 17:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    jenze ona to neni cenzura, je to valecny aktm respektive z nasi strany obrana
    25.2.2022 18:25 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Hele, to máš jedno. Třeba ti to časem dojde.
    25.2.2022 18:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    ta cenzura je ale ve valce potreba

    taky mi vadi v miru bombardovani, ve valce je to holt obcas nutne
    25.2.2022 16:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    samozřejmě, probudil jsi se z hibernace?
    26.2.2022 10:17 Jsf.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ano, minimálne od té doby, co v Ruská Federace vyhodila do vzduchu muničák a zavraždila dva občany. Akt státního terorizmu je válečný akt.
    JiK avatar 25.2.2022 15:53 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    nasim pravnim radem si vlada vytirala prdel (nejen) posledni 2 roky de-fakto kontinualne. To sis jeste nezvykl? Jsme ve studene valce, a zase ji prohrajeme, protoze jsme zase na strane, ktera si vybrala socialismus...
    25.2.2022 15:56 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    +1

    Zde s tebou souhlasim.
    25.2.2022 16:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    jestli je západ socialismus a rusko/čína ne, tak jsem tedy přesvědčený socialista

    25.2.2022 16:16 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Rusko a Cina su skor tvrdy korporatny fasizmus.
    25.2.2022 16:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    fašismus a nacismus
    26.2.2022 18:51 Brad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ano. Vizte vyse.
    25.2.2022 15:58 Jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Pro Piráty to musela být Sophiina volba :p
    25.2.2022 16:00 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Proc by zavedeni cenzury melo byt pro levicovou stranu Sophiina volba? :-D
    25.2.2022 16:01 aragornakarkulka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Pokud tohle zachrání byť jediný lidský život, pak je ta cenzura na místě. Jsem rád že se CZ.NIC k takto nepopulárnímu kroku odhodlal.
    Max avatar 25.2.2022 16:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    whois aeronet.cz
    ...
    nserver:      lia.ns.cloudflare.com 
    nserver:      sri.ns.cloudflare.com
    ...
    
    dig @lia.ns.cloudflare.com aeronet.cz
    ...
    aeronet.cz.             300     IN      A       192.124.249.14
    
    nano /etc/hosts
    ...
    192.124.249.14  aeronet.cz
    192.124.249.14  www.aeronet.cz
    
    Proč to píšu, když mě aeronet.cz nezajímá? No, díky blokaci mě zajímá, co tam píšou, že se tak moc znelíbili :).
    Zdar Max
    PS: jinak teda nic moc, nejsem z blokace moc nadšený, i když od známých přicházeli různý šroty a prý to psali na aeronetu, tak to byla pravda :-/
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 25.2.2022 16:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Tak si tak čtu poslední článek. No teda, to je nálož :D

    Proces zametání před ruským domem bude důkladný. Jakmile medvěd vyleze z brlohu, jen tak nezaleze a na Ukrajině bude dělat pořádky, až se bude Zelenský v exilu zelenat. Bohužel, pořádky nikde jinde se dělat nebudou. Liberální demokracie Západu se více stmelí, semknou a ve svých lumpárnách proti lidu a národům se utvrdí.
    ...
    Válka na Ukrajině být nemusela, kdyby USA se o ní nesnažily dnem i nocí. Jenže ta válka bude bez škod. Ruské precizní údery zničí jen vojenské body a techniku. Američané už teď prohráli. A to je skvělé
    ...


    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    27.2.2022 11:20 Brad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Příloha:
    Oni jsou trošku tendenční, ale ne ve smyslu politickém, ale spíš psychologickém (říkají pravdu, ale vztah k ní mají někdy "citově zabarvený" v opačném smyslu, tzn. nevědomky někdy šíří i strach z některých těch informací)

    Pravda je ale to podstatné, oni ji velmi často znají a hlavně sdělují, a souhlasím i s tím co jsi napsal výše, informace mají být ověřitelné atd.

    Jsem vděčný že jsi poskytl IP, mnoha lidem to pomůže, mě to ale moc nepomohlo, děje se mi tohle (příloha).

    Sucuri je firewall, který používají přímo oni, a to proto, že útoky na ně v minulosti byly v hojném počtu i velké síle. Já mám teď jiného providera než v minulosti, a mám pocit, že "by v tom také mohl mít prsty" (pozměňovat odpověď serveru), a když ne provider, tak přímo NIX - takže by se pro srovnání hodila informace, jestli je na tom někdo stejně (a případně by se dal sestavit seznam providerů čestných a nečestných)
    27.2.2022 20:22 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Sice tam v HTTP požadavku posíláš IP adresu místo doménového jména, ale řekl bych, že důvod je, že se stěhují. Jejich DNS server teď vrací jinou IP adresu a na té vyjednání TLS ukončí server a na prostém HTTP je nějaký javascript od Googlu, který když nechám zpracovat Firefoxem, tak vrací hlášku registrátora domén „aeronet.cz is parked free, courtesy of GoDaddy.com.“
    25.2.2022 16:45 Oriwen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    On je zajmavý i vlastník aeronetu - Domains By Proxy, LLC Velmi důvěryhodné.
    26.2.2022 00:27 Už sem nechci chodit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Aspoň od tebe jsem čekal víc rozumu.

    Principy, morálky, zákony mají být od toho, aby chránily před nespravedlností, násilím a zlem. Ne od toho, aby chránily právo nespravedlnost, násilí a zlo chápat.

    Lidi, co teď řvou proti cenzuře a jejich principy se z nějakého důvodu nacházejí na jedné strany z jasně nevyprovokovanýcm chladnokrevným vraždícím zlem, mají prostě v hlavě sračky a ať i kdyby jejich morální principy byly dobré a ne špatné, tak je zjevně uplatnili špatně.
    Max avatar 26.2.2022 00:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Já nemám rád aeronet, ale také se mi nelíbí, že se dva sejdou a řeknou si: "tak to bloknem". Jsme snad právní stát, ne? Takže opravdu neuznávám to, jakým způsobem blokace proběhla.
    Další možnost je, že blokace nám hloupějším nebyla jen dobře objasněna, na jakém právním základu proběhla.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.2.2022 05:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ne, právní stát rozhodně nejsme. A rok od roku se to zhoršuje.

    Právní základ je válečný stav s Ruskem.
    Josef Kufner avatar 26.2.2022 10:40 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Správný postup by asi bylo podat trestní oznámení na provozovatele těch webů kvůli <doplň důvod> a v rámci předběžného opatření (či podobného nástroje) ten web vypnout. Následně by se tím zabýval soud a provozovatel zablokovaného webu by měl příležitost se bránit a případně být odškodněn, pokud by se ukázalo, že to zablokování bylo neoprávněné.

    Na nic.cz se píše "rozhodli jsme se po konzultacích s nejvyššími představiteli státu tato výrazná dezinformační internetová média zablokovat", což tak nějak implikuje svévůli někoho, kdo by měl v první řadě respektovat síťovou neutralitu a to je velice špatně. Vzhledem k situaci je zde asi zřejmé nebezpečí zprodlení takovéhoto opatření, takže bych jim neměl zazlé, že napřed blokují a pak to teprve formálně pořeší, ale ta zprávička na nic.cz by měla rovnou říkat, že ty právní kroky tam jsou namísto prostého "nám se nelíbí, tak jsme ho zablokovali".
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    ⧠ A = 0 avatar 26.2.2022 16:15 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    +1
    Nevolte zmrdy.
    26.2.2022 09:27 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    neblabol! cerna a bila... jine barvy neznas ty akademicky moralisto. Tohle je k zbliti co leze retardum z hub. Hlavne nasadit respirator, uk vlajecku a demostrace pred ru velvislanectvim. Ja byt ukrajincem, tak mi samou vdecnosti expoduje hlava.
    26.2.2022 15:34 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Postmoderna skončila. Zlo je zlo a kdo ho chce hlásat, ať jde do prdele.
    26.2.2022 18:08 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    zlo bylo vzdy zlo idiote.
    27.2.2022 11:23 Brad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    To ano, ale velmi často se převléká za něco jiného. Lidem to ale neuniká, a to se režimu a říši lží za atlantikem nelíbí.
    25.2.2022 16:07 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Porusovat svoje vlastni TOS je zmrdske bez ohledu na duvod. Charta 77, anyone?
    25.2.2022 16:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    ja myslím, že zmrdské je dodržovat TOS či jiný papír bez ohledu na okolnosti - zvlášť když mezi ty okolnosti patří nepřátelské válečné operace a obhajoba válečných zločinů
    25.2.2022 16:19 Slavko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    už len inkvizičné súdy a bude to úplné...
    25.2.2022 16:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    nikoliv inkvizicni, ale vojenske, s popravou na miste
    25.2.2022 16:46 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Jen si dávej pozor, aby se podobné super nápady jednou nezačaly obracet proti tobě. Kdo s čím zachází...
    25.2.2022 16:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    muze se to stat, ale "cenzura" techto webu tu pravdepodobnost snizuje
    25.2.2022 22:12 free
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    cenzura tuto pravděpodobnost naopak zvyšuje
    26.2.2022 08:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    nesmysl
    25.2.2022 20:59 aesfdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Jj, bohužel jsme se dostali do bodu, kde se proti nám začíná obracet demokracie.
    26.2.2022 11:33 afesgrdtfhgj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Naopak. Proti nám by se obrátilo, kdybychom Dělnickou Stranu nezakázali.
    Antidemokratická hnutí nesmí mít možnost zneužívat výhod demokracie k jejímu rozkládání.
    25.2.2022 16:24 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    ja myslím, že zmrdské je dodržovat TOS či jiný papír bez ohledu na okolnosti
    Jakoze dodrzujes smlouvy jen, pokud se ti to hodi? :-P Jsi tedy nula.
    25.2.2022 16:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    samozrejme, umerene okolnostem

    predstav si, ze ve valce a proti tyranum je mozno zcela v souladu s moralkou porusovat i mnohem zavaznejsi zakony - treba zabijet
    25.2.2022 19:54 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    S tímto přístupem ale Osvícení nedosáhnete. Já preferuji nasadit proti násilí alegorické vozy a masivní letákovou kampaň.
    25.2.2022 18:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Perfektní mělo to přijít dřív. Po dezinfo webech by ještě chtělo začít blokovat další veřejně škodlivé weby. Začal bych hnízdištěma kyberšikany jako je třeba fb a instáč.
    25.2.2022 18:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    A taky twitter. Víte že je aeronet na twitteru?
    25.2.2022 19:19 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    A to som si zvolil cz.nic ako dns v nadeji, ze kedze maju vztah k oss tak budu rozumne pristupovat k domenam. Toto je dost sklamanie a z dlhodobeho hladiska krok mimo.
    25.2.2022 19:33 Alf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Nojono. Putinofilové končí, protože invazi už před normálním člověkem neobhájíte. :)
    25.2.2022 19:36 OW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Hurá, báječný nový svět je zpět. Nač se učit myslet, když máme jasnozřivý cz.nic. Nejdřív necháme vyrůst zástupy blbounů a pak nám vadí, že věří každý blbosti co přečtou, tak jim pro jistotu jim budeme dávat do ručiček jen schválené tiskoviny (děkuji, tohle jsem v mládí zažíval). Nevím co brání požádat soud o předběžné opatření a následně zabránit šíření něčeho o čemž se domnívám že není v souladu se zákony a ústavou. Ovšem jiná situace nastane, až budeme v opravdové válce - tam už budou platit jiná pravidla.
    25.2.2022 20:04 asdfsg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Přesně tak. Je konečně potřeba, aby skončilo to přizdisrářství a zlo se začalo nazývat zlem.
    25.2.2022 20:26 OW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Doporučuji ke studiu ústavu - válečný stav a navazující zákony (s nouzovým už máme dvouroční zkušenosti)
    25.2.2022 22:21 free
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Přesně tak. Cenzura je zlo. Lidi co zažili minulé totalitní režimy to věděli, proto dali do ústavy svobodu slova. Je smutné sledovat, jak se dějiny opakují.
    26.2.2022 08:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    jona proto tu bojujes za obnoveni sovetskeho svazu

    demente
    26.2.2022 09:30 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    drz uz hubu podtrzitko, takova nicka bude prvni kdo bude mavat ruskou vlajkou az se neco semele.
    25.2.2022 19:44 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ještě že jsme ti hodní. Kdybychom byli ti špatní, byla by to cenzura...
    Quando omni flunkus moritati
    25.2.2022 20:03 asfdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Rusko bude dostávat prostor až nebude mlátit lidi na náměstích.
    25.2.2022 20:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Lidi na náměstích se mlátěj i v tý slavný EU a kanadě.
    25.2.2022 20:58 fdgsdfgf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Není ničí právo zapalovat auta nebo blokovat dopravu.
    25.2.2022 21:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Přesně to samí říkaj v rusku.
    25.2.2022 22:25 sfdsdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    V Rusku vedou dálnice přes náměstí?
    25.2.2022 23:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Mluvíme o dálnicích a nebo náměstích mentálku? :D
    xkucf03 avatar 25.2.2022 20:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše CZ.NIC selhal a cenzuruje domény
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.2.2022 13:39 jiwopene | skóre: 31 | blog: Od každého trochu…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC selhal a cenzuruje domény
    P.S. Je to skutečně tak, v roce 2022 si musíme seznamy IP adres šířit podobně, jako v roce 1984 :-)
    +1 ☺

    Odkazuje to pouze na tehdejší stav technologie překladu doménových jmen, nebo je to narážka na toto?
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky.
    xkucf03 avatar 3.5.2022 18:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše 2600, 1984
    Příloha:
    Ta fotka pochází ze staršího článku, ale už tehdy jsem vybral vydání 2600 z dubna 1984, přišlo mi to takové symbolické :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.2.2022 20:39 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Klasik (uz si nepamatuji ktery, ale asi Voltaire) napsal: Nesouhlasim s jedinym slovem, ktere rikas. Ale budu do posledni kapky krve bojovat za to, abys to mohl rikat. S tim souhlasim. Proti informacim se ma bojovat informacemi a ne cenzurou.

    Neni to tak davno, co byla Zeme obihajici kolem Slunce fake news siricim se z dezinformacnich webu, ktere se elfove snazili stahnout z internetu.
    25.2.2022 21:10 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    +1
    25.2.2022 21:55 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Presne tak, ale to si ty blbe totalitni kurvy bazici po cenzure neuvedomuji. Pri tom je to presne ta sorta bezzemku, kteri pred bolsevikem udavali, za bolsevika udavali, ale koupili si velmi radi v tuzexu kalhoty. Mor a rakovinu na lidi chtejici cenzuru. Chteji poprit nase zapadni hodnoty,
    26.2.2022 11:38 aefsrdtf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Proč bych měl někomu umožňovat zneužívání demokracie k jejímu rozkládání?
    Ve volbách 1932 (před vypálením Reichstagu) dostal Hitler 37.3%. V roce 1946 dostali komunisti v ČSR 31.2%.
    Takže za mě byl prostě zákaz Dělnické Strany správným krokem a podobně správným krokem bude vykopání Ruské propagandy tam kam patří. Invazi prostě relativizovat nejde.
    25.2.2022 21:30 fekalzrout
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Pokud se bojíte editovat /etc/hosts, tak nekdo na redditu mi hodil link na wayback machine, tady je odkaz na snapshot: https://web.archive.org/web/20220121175512/https://aeronet.cz/news ja treba na anetnews nikdy nebyl a o existenci jsem se dozvěděl až ze správ o cenzuře.
    25.2.2022 21:41 fekalzrout
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    sorry link má být tenhle aeronet.cz
    25.2.2022 22:33 Krakonoš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    WebArchive je hodně užitečná služba a cenzoři z CZ.NICu a naší vlády na ni naštěstí nedosáhnou. Ale přečteš si tam jen staré články. Na druhou stranu to má výhodu v tom, že si je tam přečteš, i kdyby cenzor sestřelil přímo ten "dezinformační" server (ne jen jeho DNS záznamy).
    26.2.2022 14:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    stačí jedna policejní žádost a webarchive ochotně kopii smaže
    25.2.2022 22:10 Jana J. | skóre: 4 | blog: Sem_vlozte_jmeno_blogu | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Hmm, došlo k čemu logicky dojít muselo, to jest k přesunu mimo českou národní doménu. První vlaštovka je tu (ta grafika teda tahá za oči)...
    25.2.2022 22:41 free
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Jsem zvědav, jestli teď přikročí k blokaci webů přímo koncovým uživatelům přes ISP, jako to dělá ošklivá totalitní Čína.

    (pro méně chápavé: ironie poukazující na pokrytectví některých jedinců, neobhajuji čínskou vládou)
    26.2.2022 11:46 adsfdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Až na to, že Čína se snaží ututlat masakr protestujících na náměstí, zatímco my tady umlčujeme obhajování invaze.
    26.2.2022 22:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    podle rusů na ukrajině dělaj náckové etnický čistky, netušim co je na tom pravdy ale je dost možný že umlčujem mnohem víc než jen obhajování invaze
    Fluttershy, yay! avatar 26.2.2022 22:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    podle rusů na ukrajině dělaj náckové etnický čistky, netušim co je na tom pravdy
    To je jednoduché: vůbec nic.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    26.2.2022 23:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Stejné nic jako v Bělorusku v roce 1943?
    26.2.2022 23:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    A podle čeho tak soudíš? Tys tam byl a proved investigaci? Poté co jim tam tvoji komunističtí kamarádi z ruska udělali hladomor, tak spoustu ukrajinců začalo ohromě nenávidět všechno ruský. Ostatně, proto se taky přidali k hitlerovy když táhnul do ruska. Od tý doby tam maj velice aktivní a hlavně velkou neonacistickou scénu takže bych se ani nedivil když by opravdu k nějakejm etnickejm čistkám docházelo.
    26.2.2022 23:36 Jsf.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Jednoduse proto, že ta tvrzeni nejsou podlozena zadnymi dukazy. A kdyby ano, ty by meli byt predlozeny na prislusnem mezinarodnim fóru (OSN treba) a zverejneny. Taky se dá rozumne predpokladať, že genocidu spomínaného rozsahu by si vsimnul i nekdo jiny než jenom Kreml. Takto je to jenom tvrzeni moci posedleho stareho dedka, ktery v poslednich mesicich opakovane prokazatelne lhal. Aplikujic Occamovu britvu, hypotezou, že k nejakemu masivnimu porusovani lidskych prav vuci ruske mensine na Ukrajine dochazelo nemá smysl se ani zabyvat.
    Fluttershy, yay! avatar 26.2.2022 23:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Zaprvé jde o systematické lži (potažmo projekce) ruského režimu. Víme, co říkal George Orwell o své zkušenosti s prací válečného propagandisty, která zčásti inspirovala román 1984?

    Zadruhé, konkrétněji, je to tvrzení při nejlepší vůli na úrovni [un]known [un]knowns, kterými válečný zločinec Donald Rumsfeld mával při odůvodňování ilegální invaze do Iráku.

    Zatřetí, s ohledem na početnost onoho batalionu Azov, což jsou nejvýše nízké jednotky procent v ozbrojených silách a nula mandátů v parlamentu, jako… ehm… takový problém má leckdo včetně větších či menších mocností (Amerika, Indie,…). Tím ho nechci bagatelizovat a souhlasím např. s tříděním vojenské pomoci, aby zrovna těmhle jednotkám nešla.

    Zato čistky v Čečně, ze které mají hrdlořezi zrovna mířit na Ukrajinu, na ty řeč nepřijde, zvlášť od kremlobotů, bo je to součást jejich státní ideologie.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.2.2022 00:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Hmm to není zas tak špatný argument. Etnický čistky vetšího rázu by se špatně tutlaly. V nějaký míře se to tam ale dít musí vzhledem k politický situaci. Fakt že tomu média nedávaj žádnou pozornost a bagatalezují tamní neonacistickou scénu ale moc důvěry nevyvolává, v tom se doufám schodneme.

    Čečna, jako ostatně skoro všechny muslimský země, homosexuály pronásleduje. Na ty řeč samozřejmě nepřijde nikde protože rusáci nechtěj kálet na svý spojence a u nás zase není politicky průchozí kritizovat islám. Můžeš poděkovat levičákum, je to jejich práce.
    Fluttershy, yay! avatar 27.2.2022 00:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ruské ultrakonzervativní (státní v synergii s církví – křesťanskou) představy o „homosexualismu“ a prohnilém západu se táhnou k fašistickým blábolům Ivana Iljina, taková analogie k Evolovi (a když to člověk čte, podobně úplně blbá).

    Takže třeba proto čečenské čistky Moskvě zjevně nevadí?

    Mimochodem, dokument Welcome to Chechnya propagoval např. Mehdi Hasan (pokud vím, sám muslim, více v textu o Bruneji, zvláště druhé polovině).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.3.2022 00:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Dvojí metr
    válečný zločinec Donald Rumsfeld mával při odůvodňování ilegální invaze do Iráku.
    Tak proč nejsou dosud uvalené na USA sankce? Proč tu pořád máme amerického velvyslance? Proč je američanům dovoleno sem jezdit a americkým firmám dovoleno zde prodávat zboží a služby?
    27.2.2022 14:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    nemusis byt neonacista abys nenavidel vsechno rusky

    to by byla vetsina lidi s mozkem neonacisty :)
    26.2.2022 09:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    nastesti nefunguje
    25.2.2022 22:12 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Konečně. Díky odvaze všech, kdo se na tom podíleli. +100 bodů pro CZ.NIC.
    26.2.2022 08:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    +1000
    26.2.2022 11:39 dsf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    +1
    25.2.2022 22:55 Yarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Zajímavá protiprávní sólo cenzurní akce samozvaných obránců jediné pravdy z CZ.NIC, jež je navíc i v rozporu s jejich vlastními podmínkami (ze zablokovaných domén se nešíří malware ani DDOS útok). Tímto svoji slušnou a po desetiletí budovanou pověst kompletně spláchli do záchodu. Doufám, že jim to u soudu provozovatelé dotčených webů pořádně osolí. Každopádně já jim děkuji za zajímavý seznam, o většině těchto webů jsem neměl dosud ani tušení :)
    # echo "192.124.249.14 aeronet.cz
    217.11.249.162 protiproud.cz
    185.178.175.226 czechfreepress.cz
    185.178.175.226 www.czechfreepress.cz
    88.86.120.88 exanpro.cz
    88.86.120.88 www.exanpro.cz
    178.238.37.215 voxpopuliblog.cz
    78.24.14.63 prvnizpravy.cz
    78.24.14.63 www.prvnizpravy.cz
    89.221.213.141 skrytapravda.cz" >> /etc/hosts
    
    skrytapravda byla smazána z wedos webhostingu, že by další samozvaní cenzoři? No každopádně zajímavý námět na blacklist protiprávně jednajících webhostingů. Zdá se, že IT dovednosti jsou v totalitě prostě nezbytné.
    25.2.2022 23:02 anitiputin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Poveste ho! Zradce vlasti!
    26.2.2022 00:15 _j_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    WEDOS taky, jo? To by mě zajímalo, na základě čeho ten web odstranili. Pokud to tak je, píšu si ho na seznam firem, od kterých nic nekupuju (a to u nich mám pár domén, takže jestli je to tak, migruju jinam).
    26.2.2022 00:57 Yarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Těžko říct. Mohl to smazat i vlastník, protože to třeba přesouvá někam jinam. Nicméně vzhledem k tomu, že nameservery wedos blokují i vlastní domény wedos z blacklistu NICu, tak si myslím, že to náhoda nebude. Naproti tomu třeba DNS servery Endora fungují tak, jak mají a vlastní domény resolvují zatím stále bez problému.
    26.2.2022 11:27 dsfdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Všeobecné podmínky WEDOS:
    "Zákazníkovi je zakázáno využívat služeb k účelům, které jsou v rozporu se zákony ČR či v rozporu s dobrými mravy, rozesílání nevyžádané pošty apod.
    Zákazník je povinen dodržovat obecně závazné právní předpisy České republiky a jednat v souladu s dobrými mravy a všeobecně uznávanými morálními a etickými normami. Zákazník zejména nesmí porušovat zákonem chráněná práva provozovatele a třetích osob."

    Prostě prohlásili, že obhajování invaze je porušením morálních norem, které podporovat nebudou. Případně se dá mluvit o tom, jestli schvalování porušování mezinárodního práva (např vedení útočné války) není náhodou schvalováním trestného činu, na což je tu paragraf.. :)
    26.2.2022 08:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    spis provozovatele tech webu dostanou u soudu 20 let, jde o terorismus
    26.2.2022 08:48 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Potom po 20 rokoch sa dostanu z basy uz s napisanym Moj Boj 2 - Navrat Jediho a vsetci sa dosmejeme. Naco zbytocne validovat ich nazory tym, ze ich cenzurujeme?

    “Any book worth banning is a book worth reading.” ― Isaac Asimov
    26.2.2022 09:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    protoze ty jejich "nazory" zpusobuji smrt mnoha lidi
    26.2.2022 09:20 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    26.2.2022 11:30 assfdgfh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    V anarchokapitalismu nikdo nemá povinnost hostovat ničí obsah, ani mu umožňovat využívat svoji přenosovou kapacitu nebo svoje DNS servery.
    26.2.2022 13:51 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Presne tak. Vsetko zalezi od uzatvorenych zmluv.
    26.2.2022 14:06 fcbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    V anarchokapitalismu chybí autorita, která by mohla smlouvy vymáhat.
    26.2.2022 11:23 asdfg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Nah. Nebude jim prodlouženo vízum.
    26.2.2022 11:23 aesgrdthzr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Proud "Rusko je hodný, západ je zlej" v ČR s invazí na Ukrajinu definitivně skončil.
    26.2.2022 16:11 Yarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Zdá se, že tu máme další samozvané cenzory mezi operátory. Pro postižené:
    echo 178.248.236.242 cz.sputniknews.com >> /etc/hosts
    
    Nebo raději nějaký zatím svobodný DNS resolver, třeba google 8.8.8.8.

    Sorry kluci, poslouchal jsem Svobodnou Evropu za totáče a budu si i nyní poslouchat a číst, co budu sám chtít, ne, co vy mi schválíte.
    26.2.2022 00:17 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ty weby už fungujou. Pro sracího sysla: ZÁSAH!
    26.2.2022 04:02 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Je mi zle, co tady čtu. Já byl dnes svědkem, kdy člověk v baru všem tvrdil, že za útokem na Ukrajinu stojí Židé a tleskal Putinovi. Být ten člověk o 10 či 15 let mladší, dostal by ode mě okamžitě po hubě, ale staršího pána fakt fyzicky konfrontovat nebudu, byť se mi z něj dělalo opravdu špatně. A tady to je podobné, s těmi žvásty. Že se nestydíte. Ale hláška "Ruská válečná lodi, běžte do prdele" vejde do dějin a inspiruje mnohé k obraně a boji.
    Max avatar 26.2.2022 09:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Problém je na tvé straně, že každého, kdo s tou blokací nesouhlasí, považuješ za milovníka Ruska, který souhlasí s invazí.
    Jenomže zprávička a diskuse není o tom, kdo miluje Rusko a souhlasí s invazí, ale o tom, jakým způsobem došlo k blokaci několika webů.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.2.2022 10:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    technicky nemusi byt milovnikem ruska ani s invazi souhlasit

    ale kazdopadne je minimalne uzitecny idiot, ktery rusko podporuje a za invazi je spoluzodpovedny
    Max avatar 26.2.2022 11:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ty děláš, jako by tu byly ty portály týden. A fakt nechápu tu tvojí argumentaci alá: "Kdo není se mnou, je proti mě".
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.2.2022 14:28 sfdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Rusku stačí, aby západ nedělal nic.
    26.2.2022 09:59 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Clovek, ktery je schopen uchylit se k brachialni agresivite jen kvuli zjevne bludnym nazorum priopileho jedince bude zrejme jednodussi, proto se pokusim shrnout, co tady bylo napsano do nekolika vet.

    Nikdo nerozporuje, ze ty weby psaly zjevne bludy a dezinformace. Diskuze se vede jen o tom, zda se jim ma dovolit mluvit co si mysli, nebo se je ma nasilim umlcovat. Nasilne umlcovani nesouhlasnych nazoru je totiz prave rozpoznavacim znakem totalitnich rezimu. Dale i z tech lzi lze zjistit spoustu informaci, treba to co propaganda chce abychom si mysleli.
    26.2.2022 10:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby

    nasilne umlcovani nepratelske propagandy ve valce je znakem pudu sebezachovy

     

     

    jdete s tim obhajovanim rusu do prdele

     

     

    ted i kvuli temto webum umiraji na ukrajine lide, vcetne malych deti

     

    za mne maji byt autori tech webu v kriminale, nebo aspon dostat nekde v prujezdu pres tlamu tak, ze z nich budou mrzaci

    26.2.2022 11:44 fdsfdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Zmrzačit ne. Deportovat. Do Kyjeva.
    26.2.2022 11:44 fdsfdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Aby se měli možnost přesvědčit o tom, kde je pravda. A zeptat se Ukrajinců na názor.
    Max avatar 26.2.2022 11:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    1) nejsme ve válce, takže ten argument nechápu
    2) nikdo tu Rusy neobhajuje, nevymýšlej si
    3) jasně
    4) já autory považuji za vlastizrádce, ale hafec let na ně každý kašlal a teď se to najednou řeší protiprávně, což je špatně.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.2.2022 14:32 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    1) jsme ve válce, nenalhávej si, že ne 2) neustále někdo 4) hafec let byl mír a nikdo si neuměl představit další válku v Evropě, teď nám klepe na dveře, fakticky už začala - a ta velmoc, co provozuje ty weby, nám otevřeně vyhrožuje
    26.2.2022 17:23 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    nejsi ty nejaky uchyl z neziskovky? :-D
    27.2.2022 12:22 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    K zamyšlení: člověk, který spolupracoval se západními tajnými službami ve snaze zbavit republiku nadvlády sovětského bloku byl taky vlastizrádce
    Quando omni flunkus moritati
    26.2.2022 11:43 xcxvbn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Celá otázka je částí širšího problému: zda by antidemokratická hnutí měla mít právo požívat výhod demokracie.
    A já říkám, že prostě neměla. Komunisti se měli zakázat a nemělo se jim umožnit nalézt do veřejných funkcí. Zákaz Dělnické Strany byl dobře. Pokud tu někdo káže radikální Islám, ať mu neprodlouží vízum. A pokud tu někdo hodlá šířit Ruskou propagandu, tak bych ty weby prostě nikde v médiích nejmenoval.
    26.2.2022 17:50 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ve zkratce: Ten člověk byl zcela střízliv a do tváře mi řekl, že on osobně má seznam židů, které by zplynoval.
    26.2.2022 09:53 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Pozdě ale přece. Také mne v práci neustále jeden otravoval s těmito názory z těchto webů a odkazy, že prý covid, očkování a roušky je podvod atd... Potom přišel z brekem na krajíčku že jeho maminka dostala covid a je na tom velmi špatně v nemocnici na přístrojích a máme se za ni modlit.
    26.2.2022 13:03 \/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Sú viaceré ciele tohoto zákazu: Aeronet je jednoznažne projekt "českých" čukárov (a nie že nie). (dávnejšie som to čítal teraz už nie). Počas vojensko policajnej akcii na ukraine riadenej oligarchicko/nacistickej zberbov, ktorá celých 8 rokov šla proti dohodám, si zobrali čučkári oddych a čakajú ako to všetko dopadne. Možno potom spustia projekt pod iným menom.

    V spoločnosti vznikne revolučná nálada zo strany voľnomyšlienkárov a niektorých oklamaných vlastencov.

    Dôsledok môže byť:

    1. vzniknú tvrdšie zákony pre cenzúru (alebo stačí aj prax), t.j. zostrí sa fašizmus

    2. alebo sa použijú tí ľudia na rozbitie už tak krehkého štátneho riadenia. A niekto nás príde "zachrániť". Pre ČR je pripravované napríklad Lichtejštansko. t.j. zostrí sa fašizmus

    A teraz sa vyjadrím k útoku rusov.

    Vo svojej podstate je to zlé čo sa stalo. Viem že by rusi si mali znova zažiť to isté ako od 22.6.1941 aby boli spokojný západný partneri, t.j. podľa vyjadrenia _. Rozhodli sa ale že na ich území už nikdy nebudú vyhladzované celé dediny a mestá.

    Zlé je to preto lebo vznik spravodlivej celo-planetárnej mnohonárodnostnej spoločnosti sa odkladá najmenej o 50rokov. (t.j. najmenej dve generácie) Aj keď sme ani doteraz neboli veľmi blízko ale čas sa predĺžil.
    26.2.2022 13:08 \/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Viackrát som to čítal ale aj tak chyba. Malo byť:

    Aeronet je jednoznažne projekt "českých" čučkárov (a nie že nie). (dávnejšie som tie stránky čítal, teraz už nie).
    26.2.2022 14:29 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    "českých" čučkárov

    Tady moje slovenština selhává, co to je?
    26.2.2022 15:55 \/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    To je česká informačná služba, ktorej veliteľ dostal vyznamenanie v Lengly (mimochodo aj toto bola provokacia).

    Je to pomenovanie ktoré zaviedol prezident Zeman.

    26.2.2022 15:56 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Ono to asi bude dolnomoravsky.
    26.2.2022 14:01 efgrthzjugjhk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Společnost se prostě přestala tvářit, že vyvraždit a nevyvraždit jsou rovnocenné názory a že nestranné je dát oběma stranám stejný prostor a rozhodnout, že se vyvraždí jen půlka.
    27.2.2022 21:47 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Přesně. Jako v manželství - kompromis.
    26.2.2022 14:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    a další růský šváb si tu jede propagandu o nacistické ukrajině :)

    hloupé je, že když jsme sundali Koněva, hned jste měli plnou hubu nacistických čechů - takže tady vám to už nikdo nesežere :)
    26.2.2022 16:13 \/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    "a další růský šváb si tu jede propagandu o nacistické ukrajině :) "

    - existencia Azovu a spol je propganda...... Ale veď ti tu operuješ slovnými spojeniami ruský šváb (rovnakými alebo podobnými operujú aj neonacistický pomätenci na ukraine)

    "hloupé je, že když jsme sundali Koněva, hned jste měli plnou hubu nacistických čechů - takže tady vám to už nikdo nesežere :) "

    - jo to že nebolo tomu nezabránené, bola chyba, ale vaši liberálny spolubojovníci na to šli "chytro", žeriav prišiel skoro ráno aby sa Ľudia nestihli zorganizovať.

    ps. vieš čo vôbec znamená nacizmus, nacionalizmus, vlastenectvo,.....napoviem niesu to synonymá

    Je bláznovstvo si myslieť, že zlí ľudia nerobia zlé veci.
    26.2.2022 23:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    co byla chyba, ze sundali toho valecneho zlocince?

    nacismus je ruska statni ideologie
    26.2.2022 17:26 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Boris Johnson v parlamentu: "We live in a democracy and we live in a country that believes in free speech, and I think it's important that we should leave it up to Ofcom rather than to politicians to decide which media organisations to ban. That's what Russia does."

    Kevin Bakhurst, Ofcom: "Clearly, we have a statutory responsibility as a regulator to freedom of expression and freedom of the press. That is our fundamental starting point on this. Removing a licence from any broadcaster is the ultimate sanction and has a huge impact on freedom of expression. Freedom of expression is most under threat during periods of crisis and military conflicts ... This is the fundamental tenet of a liberal democracy: freedom of the press and an independent media regulator that makes decisions based on evidence and isn't blown around by political winds during stormy periods."
    26.2.2022 19:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Politici mimo kontrolu občanů - trest bez soudu
    Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Jak si mohu ověřit, že ty vypnuté weby byly skutečně dezinformační? Pokud tomu mám "prostě věřit", kde je aspoň nějaké soudní rozhodnutí, které by dokládalo, že ten web dělal něco nelegálního a byl vypnut dle platných zákonů?

    P.S. Navrhuji změnit text zprávičky na: "Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané údajně dezinformační weby" nebo dát slovo "dezinformační" do uvozovek.
    26.2.2022 20:32 sfdgfh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politici mimo kontrolu občanů - trest bez soudu
    Měl jsi na to pár let. Na seznamu státních dezinformačních webů už jsou dlouho.
    26.2.2022 23:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politici mimo kontrolu občanů - trest bez soudu
    jsi mel deset let hlavu v prdeli nebo co?
    Pavel Čejka avatar 26.2.2022 19:37 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Cenzura je nepřípustná.

    Nesouhlasím s blokací.

    Ve vypjaté situaci chci mít možnost sledovat názory ze všech stran i když jsou teď třeba blokované weby, které jsem pravděpodobně nikdy nečetl, na tom nezáleží.

    Jak se ukázalo opakovaně, někdy je to, co z počátku bylo prohlašováno za dezinformaci pravdou a naopak.

    Cenzura vždy slouží zájmům toho, kdo cenzuruje, nikdy nepomáhá čtenářům.

    Cenzurovat názory, které neporušují zákon, tzn. například nevybízejí k násilí, ale pouze informují, nebo vyvolávají otázky k zamyšlení je zločin na stejné úrovni, jako otevřeně lživá propaganda.

    A k čemu je cenzura zdejších webů, když si můžu číst rovnou ty ruské, kdybych chtěl?

    K čemu je cenzura zdějších webů, když existuje nepřeberně zpravodajství z celého světa, kde se stejně mohu dozvědět informace z nejrůznějších úhlů pohledu?

    Rozumím rusky i anglicky, nemám problém sledovat obojí současně a taky to dělám. Začneme kvůli tomu budovat Great Firewall jako v Číně, jen abychom neznepokojovali masy? Stane se používání VPN zločinem na úrovni terorizmu, jako to platí pro Ujgury v Číně?

    Kroky NIC.CZ považuju za hloupé a zcela zbytečné gesto.

    Jak může NIC.CZ dopředu vědět, že se tam např. nechystali zveřejnit něco v neprospěch útočníka, co by do mainstreamu neprošlo? Nebo naopak? Co když cenzura napomáhá nespravedlnosti? Kdo to může vědět, když si to teď nesmíme přečíst?
    26.2.2022 19:52 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    +1
    26.2.2022 20:35 fgfdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Hitler vyhrál demokratické volby před vypálením Reichstagu, komunisti v roce 46 vyhráli demokratický volby a později hrozili krvavými protesty zfanatizovaného davu. Jedině takováto podpora veřejnosti umožnila nacistům a komunistům převraty.
    Nepřátelé demokracie prostě nemohou mít nárok na její výhody.
    26.2.2022 21:03 \/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    To je chyba súčasnej demokracie.

    Chyba je vo všeobecnom hlbokom vzdelaní. A v učení sa vzdelávať.

    ps. na roote vyšiel ďalšia zaujímavá správa o návrhu ďalšieho cenzúrovania. Takže k mnou napísaným cieľom 1., 2. si pripíšte

    3. - sociologický test v zmysle "ako ľahko prejde cenzúra v spoločnosti"
    26.2.2022 22:08 afesrd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Hovno. Ozvu se až někdo začne blokovat něco co považuju za problém. Např odlišný názory.
    Na rétoriku "blokovat válečnou propagandu je stejný jako blokovat kohokoliv jinýho" ti seru.
    26.2.2022 19:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
    26.2.2022 20:54 Freeze Peach
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Bavím se jak tu ruský švábi pláčou: "Bé, bé, freeze peach!"

    Jen si plačte. Moje nejmenší housle na světě hrajou jen pro vás.

    Díky, nic.cz! Díky všem, kdo se staví proti ruské agresi! Slava Ukraini!
    26.2.2022 22:44 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Uz aby sa cz.nic rozhybal a v druhom kole zacal blokovat aj prispevky idiotov...
    JiK avatar 27.2.2022 14:00 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Zde je jeden válečný plakat pro zamyšlení, pro ty, kdo to schvaluji nebo dokonce obhajují.
    27.2.2022 14:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    ano, a proto je potreba rusaky a jejich propagandu likvidovat
    27.2.2022 14:29 Český Elf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Příloha:
    Paráda, další šváb, který sem cpe ruskou propagandu. Píšu si tě na seznam. Už sem vás tu nasbíral pěkných pár - dostanu od soudruha předsedy pochvalu.

    27.2.2022 19:18 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Radio bys chtel? Stranky cist bys chtel? Cist budes to, co rekneme my(strana, nejvyssi soviet, vlada, stat, cznic)!!! :-D :-D V ustave jsme vam napsali, ze je svovoda slova a hotovo :-D
    27.2.2022 19:54 Freeze Peach
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    "Bé, bé, freeze peach!"
    27.2.2022 21:25 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Svoboda slova a svoboda urcit si, jake zdroje budu cist, je (byla) soucasti zapadniho svobodnejsiho sveta, demokracie. Je zakotvena i v listine zakladnich prav a svobod. Odsuzuji to, co se stalo na vychode, ty weby jsem snad nikdy necetl, pres to trvam na tom, ze stat nema omezovat lidi a narizovat jim, co smeji a nesmeji cist. Pokud kvuli totalitnimu nepriteli zavedeme totalitu, pak jsme na jejich urovni. Co potom budeme branit? Totalitu proti totalite?
    JiK avatar 27.2.2022 21:03 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Jak jsem napsal, jsem proti blokování serverů, cenzuře a rušení TV a rádia. To dělají totality. Spojenci dokázali vyhrát 2.světovou bez toho aby se uchylili k něčemu takovému.

    Nicméně, pokud chcete udělat něco hmatatelnejsiho než plácat na internetu, tak jdete poslat prachy na obranu ukrajinské centrální bance. Mají hezky udělaný crowdfunding.

    https://bank.gov.ua/ua/about/support-the-armed-forces

    Pokud chcete přispět druhé straně, tak to už podsilate pokaždé, když platíte u benzinové pumpy nebo za plyn na topení a teplou vodu.
    Fluttershy, yay! avatar 27.2.2022 22:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Spojenci dokázali vyhrát 2.světovou bez toho aby se uchylili k něčemu takovému.
    Ehm. Namátkou. Britové provozovali cenzuru tisku – asi tak první týden války, než se jim to organizačně zhroutilo – a BBC silně selektovala obsah. Spojené státy zřídily Office of Censorship, s níž média spolupracovala. Např. plátek fašisty Coughlina nemohl být rozesílán.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    JiK avatar 27.2.2022 22:44 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    tak to je trosku rozdil, ne? To, ze statni medium Britanie (BBC) nepretiskuje nepratelskou propagandu je velmi odlisne od toho, kdy aktivne rusis cizi rozhlas (jako komunisti) nebo jeho poslech trestas smrti (jako narodni socialisti)...
    Fluttershy, yay! avatar 27.2.2022 23:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC blokuje vybrané dezinformační weby
    Selektivní JiK jako obvykle.

    V původním tvrzení bylo „blokování serverů, cenzuře a rušení TV a rádia“ – inu, jedná se o konjunkci: serverů prakticky nebylo, ale cenzura evidentně byla… a ta propaganda, tu nejenže nepřetiskovali, ale také produkovali. Est post aves.

    Jinak s rušičkami byli nacisté opravdu průkopníky.

    Jo a ještě tu byly jiné nástroje, spojené s např. House Un-American Activities Committee.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.