Portál AbcLinuxu, 21. července 2025 00:56


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
1.6.2007 21:15 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uz fungujou ? ;-)
andree avatar 1.6.2007 21:23 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
otazka skora asi mala byt ci este stale, hm? ;)
1.6.2007 21:50 mameluk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
asi tak, treba fallout tactics - skoda, ze uz nejede
Pavel Čejka avatar 1.6.2007 22:29 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38

Omyl, Fallout Tactics už jde opět spustit ... teda nezkoušel jsem hrát, ale ve verzích 0.9.36 a 0.9.37 se určitě hroutil už před zobrazením úvodní obrazovky a před testem přítomnosti CD v mechanice (musel bych ho vyhrabat z krabice s hrami). Bohužel po jeho ukončení zůstává nastavené nižší rozlišení, ale to už je jen drobnost. (Mám verzi od CD Projektu z NXK)

1.6.2007 22:45 mameluk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
takze na 0.9.38 uz jede? ja zkousel 0.9.36 a na tom je to jak rikas- havaruje okamzite po spusteni
Pavel Čejka avatar 1.6.2007 21:23 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Funguje co? Třeba Trainz 2006 ... hmmm, to bych mohl vyzkoušet, posledně byly problémy s mizejícími nápisy.
Pavel Čejka avatar 1.6.2007 22:36 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38

Bohužel problém přetrvává, určitě v české verzi Trainz 2004 stejně tak jako v Trainz 2006 demu ... plnou verzi Trainz 2006 jsem zatím instalovat nezkoušel.

1.6.2007 22:44 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Je to i u plné verze s nejnovějšími updaty a jak opengl, tak direct3d, o chybě se ví a pracuje se na odstranění...
2.6.2007 12:25 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Za tu dobu co se programuje wine, mohli vývojáři naprogramovat ty programy, který chtěj spouštět pod wine...
hmm
Václav 2.6.2007 12:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Ok, kdo se vrhne na tvorbu Half Life 2 a Warcraft 3? A celé MS Office by taky někdo mohl naprogramovat pro Linux..

Nebo jsem to špatně pochopil?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
freshmouse avatar 2.6.2007 13:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Tak to bych si nebyl tak jistý. :-D Nicméně to zkus navrhnout, vývojáři Wine se určitě plácnou přes čelo, že je to nenapadlo dřív. ;-)
2.6.2007 14:34 goliash | skóre: 12 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
No jasně. Proč nenaprogramujou C&C: Generals, C&C: Tiberium Wars, Half-Life 2, Max Payne 2 atd... Jsem velmi vděčný těmto vývojářům, díky nim si zahraju mé oblíbené hry bez rebootu do pseudoOS.
2.6.2007 14:53 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Mně se ve wine nikdy nepodařilo nic rozjet :-) Dokonce i to blbý dc++, který údajně jede každýmu mi padalo. Ale docela bych si zapařil nějakou pěknou strategii :-)
Václav 2.6.2007 14:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Total Anihilation tuším jede v pohodě. A Warcraft 3 je jistota :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
stativ avatar 2.6.2007 16:44 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Na total anihilation bych doporučil alternativní engine TA:Spring, který je naprosto perfektní. Mise a datové soubory umí používat z původního TA.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
Václav 3.6.2007 12:23 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Hm, to bych se na něj měl znovu podívat :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
2.6.2007 15:01 goliash | skóre: 12 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Generals Zero Hour můžu jen doporučit. Návod na něj najdeš na winehq.org.
Marek Bernát avatar 2.6.2007 17:35 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Starcraft. Ja som ho pod wine rozchodil a to mi tam tiež skoro nič nefunguje :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
2.6.2007 23:09 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Starcraft mi pod wine fungoval skvěle, až na jednu drobnost. Kvůli špatné mapě klávesnice jsem nemohl číslovat skupiny jednotek. Ale dohrál jsem to.
Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
Marek Bernát avatar 2.6.2007 23:33 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Bez číslovania? Klobúk dolu.

A to bol problém tú mapu zmeniť? Tipujem, že to bolo kvôli českej klávesnici. Prepnúť sa na anglickú by malo stačiť, nie?
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
3.6.2007 13:32 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
No jo, to mě nenapadlo. Já myslel, že je to nějaká chyba přímo ve wine. Každopádně vyzkouším.
Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
Marek Bernát avatar 3.6.2007 13:59 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Podľa mňa to je chyba vo wine. Ak odchytáva priamo signály a nepozerá sa na mapu. Ale nikdy som sa s tým nestretol, lebo čísla mám namapované ako na anglickej klávesnici, bez shiftu.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Luboš Doležel (Doli) avatar 3.6.2007 15:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Je. Například tlačítko delete na české klávesnici píše čárku.
3.6.2007 18:22 8an | skóre: 30
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Jo, na tohle opravdu stačí jenom přepnout na anglickou klávesnici. Ale mě ve Starcraftu vadí jiná věc, v Battle.Net klientovi se nezobrazuje pozadí, takže se řetězce překreslují přes sebe. Naštěstí má Starcraft tak nízké HW nároky, že funguje na Win98 pod Qemu.
If you build an operating system that even an idiot can use, only idiots will use it.
Pavel Čejka avatar 3.6.2007 21:02 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38

Jenomže k takovému řešení je potřeba licence na W98 (nelegální použití odmítám, ostatně ani z legálního užívání Woken moc nadšený nejsem). Jsem si jistý, že před lety koupená OEM licence k prastarému dávno odloženému PC nedovoluje použití v emulátoru (ačkoli technicky se tomu software nijak nebrání). Krabicovky kupuje málokdo, takže to není řešení pro všechny, spíš jen pro nepatrné zanedbatelné procento uživatelů. Zatímco Wine navzdory drobným problémům umožňuje hrát spoustu her včetně Starcrafta, které lze dneska koupit za pár korun. Zrovna Starcraft nedávno znovu vyšel v balíčku spolu Warcraftem 2 a Diablo 1 (myslím, že ve Wine nefunguje, zkoušel jsem jen 1x a nijak důkladně).

Ostatně, když něco hrajete, napište na WineHQ info, zvlášť pokud je potřeba použít nějaký trik k rozchození hry.

3.6.2007 23:53 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
To já se radši přepnu do winxp (legálních-jen kvůli hrám) a hraju tam, než se vztekat u instalace a laborováním v linuxu a pokusu jménem wine. Navíc na většinu her se musí sehnat stejnak crack, protože prostě linux z cd tu ochranu nepřečte. A kvalita 3D a zvuku ve wine.... Doopravdy je pro mně jednodušší udělat restart, kterej trvá i s najetím winxp cca 2min, než pokusy ve wine. Navíc jednou hra funguje, vyjde nové wine, hra nefunguje....Nene čas je důležitější než přesvědčení o zlém OS od M$.
hmm
Ilfirin avatar 4.6.2007 15:32 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
REJP:
25.9.2006 11:04 Vojtin
Ačkoliv nejsem pařan, viděl jsem u kámoše pařit flatout2 (ve winxp). Teď jsem nemocnej a byl jsem si koupit něco k snědku. Uviděl jsem krabici z touto hrou za 299Kč a šáhl po ní. Otázka zní jde tato hra nějak rozchodit ve wine, či jinak v linuxu? Samozřejmě neni problém nabootovat do winxp, ale....znáte to....Linux je lepší :)
Ta ztučněná část je reakce na tvůj příspěvek
4.6.2007 16:18 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
ano, ale flatout 2 v linuxu už nehraju (grafika stojí za prd, navíc jak píšu víše z každou novou jakoverzí wine buď flatout nefungoval nebo zas nefungovalo něco jinýho.), to byl jeden z posledních zádrhelů proč jsem zača rebootovat do winxp a vzdal pokusy s wine. Druhou hrou je mafia, opět grafika se nedá srovnat s tim jaká je ve wixp.
hmm
Pavel Čejka avatar 4.6.2007 19:30 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38

Jasně, uznávám, ale já bych si to Wokna buď musel koupit, což nechci, nebo používat nelegálně, což taky nechci. Takže si radši kupuju jen hry o nichž vím, že ve Wine fungují alespoň z větší části, nebo to občas risknu, vyzkouším a pak reportuju, co a jak nefunguje. Nutno říct, že občasné laborování mi nevadí, naopak mne to docela baví, je to vlastně součást hry :-) Utratit tu a tam třeba 200Kč za zajímavou hru jen pro to, abych ji vyzkoušel mi zas tak moc nevadí. Skutečně nefunkční jsem vlastně koupil jen jednu (NOLF2), ostatní se v průběhu času zprovoznit podařilo.

Když už se jednou rozhodnu chvilku volného času věnovat hře, tak mi tolik nevadí, jestli si hraju s Winem, nebo hrou samotnou, tak jako tak to je čas ztracený. Případně třeba programuju pro ZX Spectrum. To vše dělám jen pro potěšení.

Krom toho se lze problémům s Wine lehce vyhnout použitím správné verze a to jaká verze je správná, chci-li opravdu jen hrát kontkrétní hru, se lze většinou dozvědět na winehq.org. Případně tu a tam svou neumělou amatérskou angličtinou samouka nějaký report přidám.

4.6.2007 19:37 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Taky možnost, ale já prostě když chci hrát hru tak chci hrát, je to stejný jako když si chci pustit hudbu nebo film. Prostě zasednout k počítači, zapnout hru a hrát. Na laborování nemam už náladu. Hry hraju na odreagování a ne se ještě víc nasrat při instalaci hry. :-)
hmm
2.6.2007 17:38 ee
Rozbalit Rozbalit vše Re: Wine 0.9.38
Zahrej si wesnoth, na ten nepotrebujes emulaci a je to perfektni strategie :-).
4.6.2007 22:46 MitrA | skóre: 2 | blog: MitrA | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Star Trek: Elite force 2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Star Trek: Elite force 2 jede bez problemu...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.