Portál AbcLinuxu, 19. července 2025 07:07


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
5.3.2010 10:44 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Huuuu, to jsou marketingovy kydy. Kdyby radsi opravovali bugy.
vain avatar 5.3.2010 10:47 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Njn, klasická strategie, vidíme to denně u Windows a Macu, no a teď dokonce už i Ubuntu. Aspoň zjistíme, jestli to k něčemu bude.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
5.3.2010 10:58 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Az na to ze Windows je odladeny uz v beta verzii, obzvlast pokial ide o uzivatelske rozhranie alebo funkcnost zakladnych veci. Ubuntu 10.04 bude podla klasickeho receptu zamrdany bugmi ktore budu horlivo prve 3-4 mesiace opravovat a potom sa na to vyseru a cely cirkus zacne znova s 10.10...
5.3.2010 10:59 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Jelikož to má být LTS verze, tak si myslím, že jste napsal nesmysl.
Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
5.3.2010 11:05 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Cela LTS verzia v podani Ubuntu je jedna velka fraska. Co ti amateri vedia o dlhodobej podpore? Dobre sa pozri na openSUSE. http://en.opensuse.org/Additional_package_repositories

Prakticky kazdy YaST repozitar a ze ich nie je malo, ma baliky aspon na 1-2 verzie dozadu. To je skutocna Long Term Support a nie obcas backportovat nejaky patch a na veci co uzivatelov zaujimaju sa sere... (Firefox, OpenOffice, Gstreamer... + milion dalsich)
5.3.2010 12:06 cortex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Lacko takze podla teba je termin long term support mozne pouzit ak mas v repozitaroch distribucie niekolko verzii rovnakeho balika? co takto doba pocas ktorej su k aktualnemu baliku vydavane najma security patche a bugfixy? jedina vec na ktoru by som sa spolahol pri "long term supporte" je debian a ubuntu zase tak daleko od debianu nema.
5.3.2010 12:11 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Ja moc dobre viem co je LTS v podani ubuntu. Je to ale aj tak onicom.
5.3.2010 13:37 asdfgh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
ubuntu není schopné záplatovat ani tu jednu jedinou verzi balíku, kterou v LTS má. Je to výsmech, drzost a žumpa v jednom,.
vain avatar 5.3.2010 11:30 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Windows odladěný už v betaverzi? Odladěnost nevidím ani u XP a ty tu jsou devět let. Stabilněji běhá moje Fedora, která je novátorskou distribucí.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Jardík avatar 5.3.2010 20:58 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Jo, to říkej někomu, komu na notebooku s intel grafárnou v linuxu zamrzává celý systém 3x do týdne a že se to táhne už 1,5 roku a pořád se to nalepší. Na Windows mi to nezamrzlo ani jednou a i kdyby se tam ovladače jebly (tak jako jednou ty nvidiácký na mém desktopu), tak se nezasekne systém, ale prostě je to zkusí nahodit znovu a když nic, tak to nehodí vesu - bez záseku a bez pádu jakékoliv aplikace. Je to sice částečně chyba ovladačů, ale taky částečně chyba systému, ve kterém to nejde jaksi udělat lépe (tj. bez pádu).
Věřím v jednoho Boha.
vain avatar 5.3.2010 21:06 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Jo, to vykládej někomu, kdo nemá na notebooku intel grafárnu, ne mě, co jí mám a nemám jediný problém, za to Windows nepochopily ani Wi-Fi.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Jardík avatar 6.3.2010 00:44 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
No tak kvůli wifi musím po instalaci linuxu odnést notebook k sousedovi, abych ho připojil přes kabel a stáhnul ovladače, zdrojáky jádra a jánevímcoještě. Ve Windows mi to nabízí wifi připojení už na konci instalace.
Věřím v jednoho Boha.
6.3.2010 01:05 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
ja si koupil notebook s windowsama, protoze model, co jsem chtel, s linuxem nemeli... a vetsi katastrofu jsem nevidel... napr. windows si v roce 2009 nedokazaly poradit s wpa2 a bylo nutne nainstalovat nejakou utilitu, ktera radsi prevzala cele ovladani bezdratovych sit... coz je trosku pruser, obzvlast kdyz ma clovek okolo sebe jenom wpa2 site...

mimochodem, na stejne zelezo jsem obratem nainstaloval opensuse a vsechno jelo out-of-the-box
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
Jardík avatar 6.3.2010 03:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Ano, Windows XP SP2 a nižší opravdu WPA2 v základu neuměli a bylo nutné nainstalovat extra update, ale to je 9 let starý systém, pochybuji, že na 9 let staré linuxové distribuci se nějak rozumně rozchodit wifi. Linux byl v té době ještě v plenkách! Windows Vista i Windows 7 WPA 2 zvládají bez problémů.
Věřím v jednoho Boha.
6.3.2010 11:17 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Ano, Windows XP SP2 a nižší opravdu WPA2 v základu neuměli a bylo nutné nainstalovat extra update, ale to je 9 let starý systém, pochybuji, že na 9 let staré linuxové distribuci se nějak rozumně rozchodit wifi.
takze pozor... jednalo se o WXP SP3 a ty jsou z roku 2008! a wpa2 mi jede bez problemu i na nekolik let (tolik let, ze uz si napamatuju, kdy jsem delal update) starem slackwaru.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
Jardík avatar 6.3.2010 12:08 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Otec má na PC WinXP SP3 a tam mu jede WPA2 bez problémů hned. U souseda, co má WinXP SP2, tak tam jsem mu musel instalovat aktualizaci pro WPA2. Ale je klidně možné, že si u WinXP SP3 tu aktualizaci nainstaloval instalátor ovladače tý wifi karty, to nepopírám, ale spíš bych to tipoval na přítomnost té aktualizace v SP3. Každopádně SP3 je pouze update pro 9 let starý systém. Kdo ví, jestli WPA2 v tý době vůbec bylo, nebo bylo používané širokou veřejností (nějak to nezkoumám).
Věřím v jednoho Boha.
vain avatar 6.3.2010 08:05 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Aspoň něco, to Windows tu Wi-Fi nepochopily ani s ovladači, respektive jejich instalace nic nezměnila a ruční pokus jim je "vnutit" měl za následek vytuhnutí systému, takže Windows a můj notebook = bez Wi-Fi. Naštěstí jsem je chtěl jen zkusit, nyní si na něm chrochtá Fedora 12.

btw grafárna je 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile GM965/GL960 Integrated Graphics Controller (rev 03)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
5.3.2010 13:45 Mr.Tajny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Jo? Tak tady mas priklad windowsi odladenosti uzivatelskyho rozhrani a funcnosti zakladnich veci.. http://www.novinky.cz/internet-a-pc/software/193851-jak-zrychlit-start-windows-7-zmente-si-barvu-pozadi.html
5.3.2010 15:04 Aldagautr | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
beta verze je do sp2?
o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
5.3.2010 12:06 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Včera jsem nahlásil crash v lucidu přes Launchpad a dneska už je opravený a vydána oprava. :-)
5.3.2010 14:21 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
To je nahoda ze to tak rychlo spravili, ale snaha sa ceni. Tiez som uz ponahlasoval desiatky bugov a vacsina bola casom urobena...
5.3.2010 13:08 Mythical playboy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Kolko bugov si už nahlásil, pozri si čo píše Petr Tomeš, ja mám rovnaké skúsenosti, takýto ignoranti ma fakt serú čo len nadávajú a nič nespravia pre nápravu, keď si kúpiš Widle potom nadávať môžeš to je closed, komerčný produkt a tam chyby opravujú len oni, tu môžeš bugy plátať aj ty, tak namiesto vyplakávania chyť klávesnicu a makaj, alebo ťahaj k Widlám.
5.3.2010 13:15 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Ktoré chyby si ohlásil napr. ty? (a môžeš aj pripísať, ktoré si opravil)
5.3.2010 13:23 Mythical playboy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Ty si premenovaný Martin Petr, alebo tu je takých ťažkých prípadov viac, nebudem to každému opakovať, najdi si to, ale neviem podľa čoho :-)
5.3.2010 10:57 xurfa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a koho ty sračky zajímají?
5.3.2010 11:01 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Vynimocne suhlasim :) Aj tak su nove temy odpad kdory sa nechyta na Windows alebo Mac, este by som povedal ze aj Sonar tema v openSUSE 11.2 je krajsia. BTW. openSUSE ma aj krajsie pismo, zjavne vedia poriadne nastavit fontconfig a nemusia vyvyjat ziadne nove pismo. No ale openSUSE ma zase rozmrdanu spravu balikov, takze vytaz je jasny :)
5.3.2010 12:52 Senior Database Programmer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Laco, neblbni, "vytaz" neni medzi vybranymi slovami! Píše sa víťaz.
5.3.2010 11:09 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Me to fakt uplne dostalo... napr.

- The strong use of Aubergine suggests that it’s more corporate messaging - jasne, zatimco dosavadni hneda byla zamerena na korporatni segment velkovyrobcu toaletniho papiru

- the fine dot patterns suggests a more enterprise focus, as does the use of the dark aubergine - jojo, jemny tecky jsou korporatni, zatimco treba kosticky jsou pro koncaky

- more developer or engineering oriented focus: note the use of the graph-paper theme with wide spaced dots, and outline shapes. - to je skutecne krucialni aspekt z hlediska vyvojare. Ze se mu IDE v Jave nacita deset minut, to je proti tomu uplna prkotina.

- the font will be called Ubuntu, and will be a modern humanist font that is optimised for screen legibility. -Marku, to je genitalni nazev fontu, to jsme skutecne necekali. A zamerit se na to, aby font byl citelny na obrazovce, to taky jeste nikoho doted nenapadlo, jeste ze ten Canonical mame!

Ja vam nevim, neni ten Shutleworth nakonec teplej? Nebo mu nikdo nerek, ze normalni chlapi rozeznavaji a umej pojmenovat zakladni barvy a takove pitomosti jako lilkova apod. jim naprosto nic nerikaj? :-D
5.3.2010 11:43 Peta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
To bude ten rozdil mezi vama...ze on ma prachy a umi kecat a ty mas kulove a barvy nepoznas :)
5.3.2010 11:47 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
LOL
5.3.2010 11:59 pindík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Nechápu co nutí tyhle případy psát pod každou zprávičkou, že je dané téma nezajímá; mě taky třeba nezajímá stav open-source hardwaru, ale narozdíl od Tebe do té zprávičky nelezu (s nenávistí v očkách a fanatickou slzou na víčku) a nezačnu o tom pindat nenávistné žblebty...
5.3.2010 13:14 Mythical playboy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
+1 +1 +1 +1 ....
5.3.2010 13:16 xurfa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Protože tyhle marketingové řeči = vymývání mozků a manipulace, a proti tomu je potřeba říci rázné slovo.
5.3.2010 16:23 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Aha, takže pokud tomu dobře rozumím, Vám zprávičky připomínají vymývání mozků a nejste proti tomu sám dost imunní, takže potřebujete aby tady ty zprávičky nebyly? Cenzura zpráviček podle obsahu, který vyhovuje Vám by byla ideální, co? Snad máte mozek a sám podle titulku poznáte zda-li číst nebo ne. Pokud nepoznáte, není není Vám pomoci.
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
5.3.2010 12:40 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mně se to dost líbí a na nové Ubuntu se těším.
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
5.3.2010 13:02 Petr Němec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vždycky jsem si myslel, že uživatelé Linuxu jsou vzdělaní lidé, protože chtějí poznávat něco nového, něco se učit, ano, Linux je o učení něčemu jinému. Když ovšem pročítám diskuze pod články, většinou o ubuntu, mé domnění se rozplývá. Měl jsem pocit, že by měla Linuxová komunita táhnout za jeden provaz, opak je ovšem pravdou, někteří totiž ani nestojí za svou distribucí, jen haní jiné. Pokud mě nějaký článek nezajímá, nečtu ho, proto článek není v hlavní větvi celý, přečtu si titulek a podle něj se rozhodnu, jestli článek/zprávičku budu číst. Z přispěvatelů tipu: koho to zajímá? Je mi šoufl. Jako by zde hrála jistou roli závist, nevím. Zamyslete se nad sebou.

Jinak, nové témata se mi celkem líbí, bylo po nich dlouho voláno.
5.3.2010 13:18 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Je dosť ťažké nečítať správy o Ubuntu, keď z posledných 12 správičiek je tretina o Ubuntu. A podľa mňa je pravda aj to, že v porovnaní s inými distribúciami Ubuntu príliš veľa opráv do upstreamu neposiela (minimálne pri tých projektoch, čo sledujem ja).
5.3.2010 13:32 Petr Němec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Teď byl okolo ubuntu opravdu rozruch, jindy to tak nebývá, důležitá je ale skutečnost, že ubuntu je mezi distribucemi nejpoužívanější, také to je nejspíš důsledek častých zpráv o ubuntu. Pokud Vás to opravdu nezajímá a máte pocit že je tu toho o ubuntu až moc, nejspíš navštěvujete špatný portál. Na Linuxu je přece krásná jeho různorodost, pokud máte pocit, že pro ubuntu není poskytováno dost oprav (nepopírám), máte na výběr z několika set dalších distribucí.
5.3.2010 13:39 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Pokud Vás to opravdu nezajímá a máte pocit že je tu toho o ubuntu až moc, nejspíš navštěvujete špatný portál.
Asi je najvyšší čas sem prestať chodiť (a prenechať to ľudom, ako ste Vy).
5.3.2010 14:27 Radim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Asi. Resp. výborně! ;-)
Sešívaný avatar 5.3.2010 15:51 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
No, skvělé! Ještě aby to napadlo i ty trolly, co sem píšou pod přezdívkami asdfgh a Laco, a možná se konečně zase dočkáme konstruktivní diskuse.
5.3.2010 13:20 Mythical playboy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Úplný súhlas, ak to tu číta nejaký admin navrhoval by som tie bláboly od veci vymazať a možno rozšíriť členov o správcou diskusií, ktorý by také blbosti mazali, je ich tu plný server.
5.3.2010 13:24 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Keď sa ti nepáči, že si tu všetci nemyslia to čo ty, možno by si to nemal čítať.
5.3.2010 13:30 Mythical playboy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Tak podla teba
a koho ty sračky zajímají?
je komentár k veci?
Napísať ružová je krajšia by bolo lepšie a hneď by sme vedeli aj kde ho zaradiť :-)
5.3.2010 13:26 xurfa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Kdo mluví o závisti? Bububu je prostě ZLO. Jednat tím, jak agresivně si přivlastňuje věci které patří celé linuxové komunitě (viz každou chvíli zprávička o linuových novinkách formulavané tak, že se jedná pouze o bububu); a co je horší, Canonical se snaží prostě agresivními metodami donutit vývojáře, aby se vzdali svobodné licence ve prospěch bububu.

Čili je to ZLO a proti zlu je třeba bojovat.
Zamyslete se nad sebou.
Vy zřejmě myslet neumíte, jen opakovat pár moralistických frází - jste xblití!
5.3.2010 13:36 Mythical playboy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Si prečítaj svoje príspevky v tomto vlákne, "ZLO", "agresivními metodami", "třeba bojovat" takže ty si úplne iný ako ten zlý Canonical a ako by sa tebe páčila napríklad prezívka Blburfa, neviem ako u ostatných, ale u mňa si si ju vyslúžil.
5.3.2010 13:41 Petr Němec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Asi jste mě špatně pochopil, vůbec jsem nehájil ubuntu. Pokud je to zlo, bojujte proti němu, já jsem ovšem narážel na příspěvky tipu: koho to zajímá? Pokud si nemůžete pomoct jinak, než si vylévat zlost zde a neumíte se vyjadřovat zdvořileji
jste xblití!
je mi Vás líto!
5.3.2010 13:52 asdfgh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
V poslední době začíná být těch zpráviček o ubuntu že příliš mnoho, se stále bezvýznamnějšími tématy. Skoro jsme zralí na přejmenování portálu na ABCubuntu
5.3.2010 14:30 Radim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Hochu, ty máš ale velký komplex! ;-)
5.3.2010 15:58 me
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Pro tyhle "linuxáky" je totiž ideální počet instalací libovolné distribuce 2 (ve vesmíru). Když jsou 3, zbystří. Když je jich víc než 10, už by si ji nikdy nenainstalovali. No a Ubuntu jich má víc než 100, takže je to srovnatelné s Windows. Je to "ZLO" a je proti němu třeba bojovat. Na druhou stranu tihle svobodní, originální a čímkoliv globálním neovlivnitelní jedinci tráví spoustu svého času přesvědčováním kamarádů, aby zkusili linux... Co už.
5.3.2010 13:23 Rovano
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo taky jsem byl zvědavej na novej bootsplash, když se mi aktualizoval. Ale nic z něj nemám, když se mi objeví na necelou sekundu a pak se už startuje KDE :D
5.3.2010 13:34 asdfgh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth o novém vzhledu a fontu pro Ubuntu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Tomu říkám drzost. Pan Shuttleworth si koukám nevidí do huby!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.