abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1052 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    GNOME Shell: co se připravuje

    MojeFedora.cz v článku GNOME Shell: co se připravuje představuje možné novinky v GNOME Shellu: Nahrávání obrazovky, Rozlišení pozadí podle světlosti tématu, Rychlé přepínače, …

    6.12.2021 15:33 | Ladislav Hagara | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.12.2021 16:06 jiwopene | skóre: 31 | blog: Od každého trochu…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Tím „rozlišení pozadí“ se má asi na mysli volba pozadí, nikoliv parametr obrazu – má být možné nastavit dvě pozadí: jedno pro světlý a druhé pro tmavý režim.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky.
    7.12.2021 21:14 frufru
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Kdyby se vykašlali na přidávání věcí a radši se zaměřili naopravu chyb a bugů. Nainstaluji tiskárnu. Spustím tisk. Fedora nanpíše že tiskne. Pak se ještě pochlubí, že tisk skončil, ale výslede nula, nic,zero, nebo jak to ještě napsat. Chtěl jsem si prohlédnout tiskovou frontu a nenašel jsem nic. Ani dotaz na google nic neporadil. Zkusím ubuntu 21.10 a tiskárna jede i bez instalace ovladačů!!! Vykašlete se na přidávání funkčností a radši spravte tisk. OS, který nesplní základní použití jako psací stroj, není OS pro domácí použití. . Mám sice nejnovější funkce, ale pak musím nainstalovat jiný OS, abych si vytiskl dopis pro úřady. Škrabat se levou rukou za pravým uchem :-D a vo tom to je!!! :-D
    9.12.2021 13:51 jiwopene | skóre: 31 | blog: Od každého trochu…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Nějak zapomínáte na to, že chyba nemusí být v GNOME, ale třeba v CUPS (např. špatná konfigurace – i od distributora). GNOME u mne moc neuspělo, ale rozhodně bych chybu nehledal jenom v něm.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky.
    6.12.2021 16:32 Zum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Tak je zajimave na to koukat … snad jen ta colorizace je z toho nejvetsi prinos. Ja jen doufam ze se odblokuji funkce v zakladnich aplikacich ;-)

    U toho menu jsem nepochopil proc tlacitko micro je 2x vetsi nez ty nad nim, to se potrebovalo vyplnit misto nebo co a pak se to bude zase predelavat, no snad, neverim ze tohle je mockup od Alana Daye ;-)
    6.12.2021 16:55 GayNOME
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Kdyby radsi pridali ikony na plochu
    6.12.2021 17:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    to je porad rozbity?
    6.12.2021 17:52 GayNOME
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    To je prý "feature" :-D (facepalm)
    6.12.2021 18:00
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Ikony na ploše jsou zbytečné a obtěžující, ale chybějící podpora tray ikon je velký fail.
    6.12.2021 18:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    ikony na plose je jedna z nejdulezitejsich funkci grafickeho prostredi

    za to tray ikony nepouzivam vubec, ani nevim, co to tam krome casu je
    6.12.2021 18:30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    ikony na plose je jedna z nejdulezitejsich funkci grafickeho prostredi
    Možná pro uživatele Windows 9x.
    6.12.2021 19:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    To je co?
    6.12.2021 18:47 Zum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Ikony na plose jde pridat pres souboroveho spravce, to nevis? Me to teda nechybi, ve W10 zaskrtavam polozky do menu a oblibene do panelu na plose to nechci ;-)
    vain avatar 7.12.2021 07:21 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    ikony na plose je jedna z nejdulezitejsich funkci grafickeho prostredi
    No ty vole :-D
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    7.12.2021 07:54 B
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    +1. Je docela sranda pozorovat některé kolegy v práci co nechápou, že ikony na ploše je jedna z největších debilit co někdo vymyslel.
    7.12.2021 10:50 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Samozrejme ze 2D prostor displaye nejlepe vyuzije jeden nekonecny rolovaci seznam, tzn launcher.
    7.12.2021 10:57
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    On dnes vážně ještě někdo spouští aplikace přes jejich ikonu na ploše? Proboha...
    7.12.2021 11:17 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Ano, prakticky jenom pres ikonu na plose. Neumim si predstavit neco rychlejsiho, nez slovy JEDEN klik.
    Fluttershy, yay! avatar 7.12.2021 12:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    To je jedna roztažená ikona přes celou plochu?

    Protože jinak je předtím potřeba ještě zamířit.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.12.2021 13:37 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Tech 6-7 aplikaci mam porad na stejnem miste (vlevo vertikalne), takze je to skoro poslepu. Ikonky se nepresunou, kdyz nahodou bouchnu do monitoru.
    Fluttershy, yay! avatar 7.12.2021 13:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje

    Přesně, jak píšu – není to pouze jeden klik.

    Funkčně je to asi ekvivalentní tomu lineárnímu spouštěči. ¯\_(ツ)_/¯

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.12.2021 14:00 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    co to je linearni spoustec?
    7.12.2021 12:37 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Copak spousteni aplikaci, ale ruzne soubory ktere chce mit BFU okamzite po ruce, a ne zahrabane nekde ve FS.
    7.12.2021 16:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    presne tak
    6.12.2021 22:54 BoneFlute | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Ikony na ploše jsou vyřešené. Takhle je to ideální: https://extensions.gnome.org/extension/1465/desktop-icons/ (Sám nepoužívám, nemám pro to využití.)
    7.12.2021 12:14 Love_Dali | skóre: 24
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Ano, extensions. Geniální koncept. Pokud potřebuješ základní funkcinalitu, potřebuješ extensions. Přije nová verze Gnome a extensions popapaj jak švestky.

    Gnome Tweak Tool? Proč, pro Boha, potřebuje DE další tool k tomu, aby user mohl udělat základní věci? :)
    8.12.2021 03:34 BoneFlute | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Ikonky na ploše nepovažuji a nejsou považovány za základní funkcionalitu.

    Zda je API k extensions nestabilní, to by chtělo dokázat, ať se nebavíme o pocitech.
    Fluttershy, yay! avatar 8.12.2021 11:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Koňovi z huby:
    Since GNOME Shell is not API stable, extensions work only against a very specific version of the shell
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    8.12.2021 16:24 BoneFlute | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Tak to beru. To je hnus. To bych subjektivně považoval za hodně prioritní.
    6.12.2021 21:52 drunkezz | skóre: 34 | blog: kadeco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje

    ja chcem fungujuce extensiony !!

    D.

    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 7.12.2021 09:16 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    To jako vážně je po desíti letech vývoje trojkové řady pořád tak rozdrbané? A to jsem si říkal, že má poměrně slušný potenciál.
    7.12.2021 09:37 lumpik66
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Co se divíš. Vždyt GNOME 2 se ještě nestihlo opravit :D Tedy v MATE je tam do dnes spoustu bugů, které jsou známy už století :D No akorát jich tam přidali ještě více. Taky to nechápu. Ale je vidět, že za vývojem stojí vývojáři, co to dělají zadarmo. Taky důvod, proč jsem používal KDE 3, už když se pomalu začínalo pracovat na QT6. KDE 4 taky dodnes má bugy, které nikdo nechce opravit a už ani neopraví.

    Někdy musím vyzkoušet komerční verzi RedHat. Jestli i tam je desktop všem u p...

    A Debian Stable rozhodně není zárukou, že je něco stabilní :)
    7.12.2021 10:58
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    A jaký desktop je podle Tebe kvalitní a použitelný? ;-)
    7.12.2021 13:34 lumpik66
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    To jsem ani po 20 letech každodenního používání Linuxu a opensource bohužel nezjistil. Od této doby jsem na strojích neměl nic jiného, takže jako vývojář to myslím dokážu docela posoudit. Windows má dnes desktop stabilnější, ale to se není čemu divit. Bylo by to přinejmenším divné. Používal jsem skoro všechny DE a bugy mělo úplně každé. A když už ne bugy, tak mělo funkcionalitu z 80 let.

    Ono to všechno funguje, dokud nemá člověk spuštěný desktop několik dnů bez rebootu. Nebo neaktualizuje.

    Na druhou stranu, když člověk chce od Widlí nebo OSX něco víc, tak tam rychle skončí. A proto budu i nadále používat Linux a nedám na něj dopustit.
    7.12.2021 13:41 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    blackbox, bbkeys, idesktop, fbpanel, gkrellm a pywo. Zamichat, netrepat! ;-)
    7.12.2021 14:48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Tak určitě. :-D
    Bystroushaak avatar 7.12.2021 23:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 7.12.2021 23:46 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Pravdou je, že když se porovná ta podobně dlouhá cesta s trojkovým Gnome, tak vítěz je jednoznačný.
    Bystroushaak avatar 7.12.2021 23:48 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Tak hlavně to funguje a nevymýšlela to banda zmutovaných pačůráků co nechápou ikony na ploše.
    8.12.2021 00:32 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    No, Cinnamon sice na první pohled vypadá jako výborný desktop, který je asi nejpřístupnější uživatelům Windows, ale při bližším zkoumání mi je až hanba vidět (a uživateli Windows předvádět), jak lajdácky, amatérsky je naprogramovaný. To je stabilita, úroveň Windows 95. Stačí, aby se cokoli neočekávaně zkomplikovalo (změnilo se nastavení sítě atd.), a správce souborů a z ním často i celý desktop vymrzne a je neovladatelný (protože správce souborů se neumí zotavit z jakékoli hloupé výjimky a na správci souborů, jako u blbých, závisí celý desktop, který tím pádem celý zkolabuje a v podstatě s sebou vezme celý systém, kdy nereaguje na klávesnici ani myš a nejde udělat vůbec nic), pomůže jen Ctrl-Alt-F2 do terminálu a násilný odstřel vadných procesů, a někdy je ani odstřelit nejde, ale pro běžného uživatele je v podstatě jediná možnost hardwarový reset počítače. Ale samozřejmě se to zdaleka netýká jen Cinnamomnu, totéže lze říct i o Xfce a dalších desktopech. O takových pokusech připojit v KDE Plasmě TV přes HDMI bych mohl napsat celovečerní komedii.

    Co se týče spolehlivosti, vyladěnosti, ale i funkčnosti (např. obyčejné prohlížení okolních počítačů v síti ve správci souborů), je v roce 2021 desktop na Windows opravdu asi o 10 generací dál než cokoli na Linuxu. A to říkám jako člověk, který Linux používá 22 let jako hlavní, téměř jediný systém a má jej ve velké oblibě. Ale stále, když ho mám předvést někomu jinému, hanba mě pořád v duchu fackuje a trnu, co kde zase spadne a přestane fungovat.
    8.12.2021 12:17 Lukve
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Windows 10 je funkcionalitou fajn aj vzhľadovo je fajn takže človek povie však toto ocakam od desktopu až na pár veci čo nová revízia 10 to nové bugy napr vyťaženie diskov na 100 v ďalšej verzii to opravia ale pribudnú nové bugy napr niektoré palety na panely nejdú nejde otvoriť menu štart dokola preinstaluju sa automaticky aplikácie samé od seba fakt nevymyslammnajdite si to cez Google a o opakujúcich sa aktualizáciach nehovorím takže pekný systém aj použiteľný ale trafí tá šľak alebo tvoj disk

    Čo sa týka 11tiek som rád že odstránili ribbon komponent z explorera
    Bystroushaak avatar 8.12.2021 16:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Cinnamon používám něco jako rok a zatím jsem s ním neměl jiný problém, než to že mi zatuhlo sshfs spojení, když se náhodně rekonfiguroval router z 192.168.0.* podsítě na 10.0.0.* podsíť, protože někdo nademnou změnil router. Ale tam to vyřešilo pkill nemo, jak popisuješ. Desktop normálně fungoval, jen nešlo otevřít nové sshfs spojení na server (nezatuhl cinnamon/desktop, zatuhl správce souborů, resp. ani to ne, jen prostě nějak cacheoval to spojení a nešlo otevřít nové na stejný server).
    Bystroushaak avatar 8.12.2021 16:25 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Mi došlo, že tak trochu kecám. Používám ho přes rok na domácím počítači, ale od roku 2018 jsem ho používal v práci. Ty narážky na stabilitu fakt nechápu, nikdy jsem s tím neměl problém, že by to spadlo nebo něco nefungovalo. Má to pár nedodělků, ale vesměs jsou to prkotiny, jako že screenshot program si nepamatuje poslední umístění a vždycky mi nabízí default a tak podobně.
    Bystroushaak avatar 8.12.2021 16:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Jinak jen pro úplnost, používám ho v Mintu, takže možná je to tam prostě víc vyladěné.
    7.12.2021 17:09 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Dos pochybuju ze widle dela nekdo zadarmo ... a jsou na tom jeste mnohem hur ... ;D.

    Debian stable je zatim jediny distro, ktery se mi pod rukama rozesralo do ty miry, ze se snim dala udelat je jedina vec - sformatovat disk. Podotykam ze samo, jen pokusem o jeho aktualizaci.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    7.12.2021 17:43 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Ako kazda zpravicka kde je gnome sa vyroji 50 dementov (pozdravujem ikony na ploche) co tu zvestuju svetu ako ich use case je jediny spravny na celom svete a ako to cosi ine (kde, windows,...) to riesi. Najlepsi bola zasadne verzia gnome 2 a kde 3. ( v tej dobe samozrejme to bola pre nich sracka a jedine spravne bolo cosi ine ). Nie aby bol clovek rad, ze po rokoch konecne nejake DE funguje vacsine ludi a nielen vyvojarom a funguje out of box. Co by som dal za to keby 10 rokov dozadu na notebooku co som mal fungovala viacmonitorova konfiguracia, dock undock atd.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 8.12.2021 00:01 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    A že to zrovna zajímá slováka na českém webu ... Problém trojkového Gnome je stejný jako u Firefoxu. Nevíš, co očekávat od následující verze. Když jsem v prvopočátku Gnome trojkové řady zkoušel. Nebylo to vůbec zlé. Líbilo se mi, že skoro vůbec nemusím sáhnout na myš a celé to pohodlně ovládám klávesnicí. Fakt dost dobrý. Nainstaloval jsem doplňky, které jsem potřeboval a spokojeně jej užíval. Jenže přišla verze, která znemožnila používání těch doplňků, které nebyly ještě přepsané do nové verze. Tak jsem se na celé Gnome vys.... Nainstaloval jsem OpenBox, vyladil konfigurák a dosáhl jsem velmi podobné funkcionality s tím, že jsem ušetřil hromadu systémových prostředků. Takže ano, je možné, že trojkové Gnome dnes funguje, ale co zítra?Některé projekty prostě působí tak, že o uživatele vůbec nejde. A toho se prostě účastnit nehodlám.
    8.12.2021 16:26 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    To je presne to co 99.9% populacie nezaujima. Nic v zlom ale nie kazdy ma autisticku potrebu riesit uplne detaily. A to nemyslim ako urazku ale fakt, ze programator admin nie su ziadna vzorka populacie. Beznych pouzivatelov desktopu trapi aby lahko pripojil wifi tlaciaren a nie, ze potrebuju specificke pluginy.

    Ps ta prva veta je nejaky komplex?
    Bystroushaak avatar 8.12.2021 16:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    He? 99.9% populace podle tebe nezajímá, že jim co chvíli přestane půlka věcí fungovat? To nejsou detaily, to jsou úplně gigantické problémy, speciálně když jde o věci jako ikony na ploše. A jako vůbec, o čem se tu bavíme? Se podívej kolik lidí to reálně používá a pak něco říkej o tom jestli je to zajímá, nebo ne.
    9.12.2021 17:40 BoneFlute | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    Za celou dobu, co používám GS jsem nezažil, že by přestala fungovat půlka věcí. Přestal mi fungovat extension který mi cpal Hamster do lišty. Na nic dalšího si nevzpomínám.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 9.12.2021 18:44 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME Shell: co se připravuje
    99,9% možná nezajímají detaily, ale určitě je zajímá, kur.., proč to zase nefunguje, když to fungovalo! A je naprosto jedno, jestli to je v Linuxu, Androidu, Windowsech, MacOSu. Jenže trend poslední doby je přepisovat "zastaralé", ale funkční, do nového a to za plného provozu. To způsobuje onu nefunkčnost nějaké části, než se vydá přepsaná, či opravená verze daného.

    Jinak ta první věta byla reakcí na těch tvých padesát debilů. Ono těch padesát debilů si také může říct, co to tu ten jeden debil píše za kraviny ...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.