Portál AbcLinuxu, 7. června 2024 16:41

VLC stream ze dvou DVB-T karet

20.9.2006 07:56 | Přečteno: 10299× | Obecné

Po včerejším úvodu dnes popíši jak jsem si začal hrát se streamingem pomocí VLC v gentoo. (Pro ostatní to není příliš odlišné)

Koupil jsem si 2x AirStar2, vložil do PCI tak, že každá má vlastní, nesdílené IRQ, přeložil moduly, nainstaloval jsem USE="3dfx X a52 aac aalib alsa arts avahi bidi cdda cddb corba daap debug dts dvb dvd esd fbcon ffmpeg flac ggi gnutls hal httpd joystick libcaca lirc live matroska mod mp3 mpeg ncurses ogg opengl oss png rtsp samba sdl shout skins speex stream svg svga theora truetype v4l vcd vlm vorbis win32codecs wxwindows xinerama xml xosd xv" emerge -avuD linuxtv-dvb-apps vlc.

Po rebootu do nově přeloženého jádra se pomocí udev automaticky vytvoří /dev/dvb/adapter0/ a /dev/dvb/adapter1/, kde oba obsahují demux0 dvr0 frontend0 a net0. Nyní použijeme utilitku dvbscan takto:

dvbscan -a 0 /usr/local/share/dvb/scan/dvb-t/cz-Praha
dvbscan -a 1 /usr/local/share/dvb/scan/dvb-t/cz-Praha

paramter -a 0 značí adapter0
pokud máte signál vypíše vám to na obou adapterech zhruba toto:
scanning /usr/share/dvb/scan/dvb-t/cz-Praha
using '/dev/dvb/adapter1/frontend0' and '/dev/dvb/adapter1/demux0'
initial transponder 506000000 0 2 9 3 1 2 0
initial transponder 674000000 0 2 9 3 1 1 0
initial transponder 818000000 0 2 9 3 1 2 0
>>> tune to: 506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_AUTO:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE
0x0000 0x0004: pmt_pid 0x0400 CRa -- CT SPORT (running)
0x0000 0x000a: pmt_pid 0x1000 CRa -- CRo1-Radiozurnal     (running)
0x0000 0x000b: pmt_pid 0x1100 CRa -- CRo2-Praha           (running)
0x0000 0x000c: pmt_pid 0x1200 CRa -- CRo3-Vltava          (running)
0x0000 0x000d: pmt_pid 0x1300 CRa -- CRo4-Radio Wave      (running)
0x0000 0x000e: pmt_pid 0x1400 CRa -- CRo D-dur            (running)
0x0000 0x000f: pmt_pid 0x1500 CRa -- CRo Leonardo         (running)
0x0000 0x0010: pmt_pid 0x1600 CRa -- CRo Radio Cesko      (running)
0x0000 0x03e8: pmt_pid 0x0050 (null) -- Aplikace MHP (running, scrambled)
0x0000 0x0001: pmt_pid 0x0100 CRa -- CT 1 (running)
0x0000 0x0002: pmt_pid 0x0200 CRa -- CT 2 (running)
0x0000 0x0003: pmt_pid 0x0300 CRa -- CT 24 (running)
0x0000 0x0005: pmt_pid 0x0500 CRa --  NOVA (running)
Network Name 'CESKE RADIOKOMUNIKACE'
>>> tune to: 674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_AUTO:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE
0x0000 0x0017: pmt_pid 0x0386 Mafra -- CLASSIC FM (running)
0x0000 0x000b: pmt_pid 0x0065 Nadacni fond Radia Proglas -- Proglas (running)
0x0000 0x0013: pmt_pid 0x0384 CDG -- Evropa 2 (running)
0x0000 0x0001: pmt_pid 0x03e8 FTV Prima -- Prima (running)
0x0000 0x0004: pmt_pid 0x03f2 Ocko TV -- OCKO-TV (running)
0x0000 0x0002: pmt_pid 0x03fc TOP TV -- TOP TV (running)
0x0000 0x0007: pmt_pid 0x0401 UPC -- 24cz (???)
0x0000 0x0003: pmt_pid 0x03f7 Slovak Link -- TA3 (running)
0x0000 0x0005: pmt_pid 0x03ed TELEPACE -- Noe TV (running)
Network Name 'CDG'
>>> tune to: 818000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_AUTO:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE
WARNING: >>> tuning failed!!!
>>> tune to: 818000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_AUTO:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE (tuning failed)
WARNING: >>> tuning failed!!!
dumping lists (22 services)
CT SPORT:506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:1025:1041:4
CRo1-Radiozurnal    :506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:0:4113:10
CRo2-Praha          :506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:0:4369:11
CRo3-Vltava         :506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:0:4625:12
CRo4-Radio Wave     :506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:0:4881:13
CRo D-dur           :506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:0:5137:14
CRo Leonardo        :506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:0:5393:15
CRo Radio Cesko     :506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:0:5649:16
Aplikace MHP:506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:0:0:1000
CT 1:506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:257:273:1
CT 2:506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:513:529:2
CT 24:506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:769:785:3
 NOVA:506000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_2_3:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE:1281:1297:5
CLASSIC FM:674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_1_2:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE:0:130:23
Proglas:674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_1_2:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE:0:180:11
Evropa 2:674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_1_2:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE:0:110:19
Prima:674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_1_2:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE:161:84:1
OCKO-TV:674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_1_2:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE:164:96:4
TOP TV:674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_1_2:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE:2601:2602:2
24cz:674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_1_2:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE:1026:1027:7
TA3:674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_1_2:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE:205:206:3
Noe TV:674000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_1_2:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_16:HIERARCHY_NONE:2501:2502:5
Done.

Pokud chcete zkusit přehrávat na lokálním pc, tak je několik variant jak na to. V každém případě potřebujete uložit výstup dvbscanu takto:
dvbscan -a 0 /usr/local/share/dvb/scan/dvb-t/cz-Praha > /home/jirka/.mplayer/channels.conf
Případně vytvořit symlink:
ln -s /home/jirka/.mplayer/channels.conf /home/jirka/.tzap/channels.conf

a můžeme přehrávat buď: mplayer dvb://CT24, nebo si naladíme stanici pomocí tzapu: tzap -r CT24 (pokud nenajde channels.conf, tak mu jej můžete zadat pomocí paramateru -c např.: -c /home/jirka/.mplayer/channels.conf) a pak mplayer /dev/dvb/adapter0/dvr0
tzap by měl na konci řádků vypisovat "FE_HAS_LOCK", což značí, že máte naladěno. Pokud sem tam vypadne "FE_HAS_LOCK", máte špatný signál a obraz vám bude kostičkovat...

Naladěný tzap vypadá takto:
status 01 | signal bcad | snr 7cec | ber 00002b49 | unc 00000000 |
status 1f | signal c396 | snr c651 | ber 00000310 | unc 00000000 | FE_HAS_LOCK
status 1f | signal c569 | snr c65d | ber 00000000 | unc 00000000 | FE_HAS_LOCK
status 1f | signal c803 | snr c63f | ber 00000000 | unc 00000000 | FE_HAS_LOCK
Pomocí tzapu a cat se dá také nahrávat: opět tzapem naladíme stanici: tzap -r Prima a nahráváme nekomprimované video: cat /dev/dvb/adapter0/dvr0 > /home/jirka/Autosalon-19-9-2006.mpeg

Ale zpět ke streamingu...

Streamuji pomocí VLC:
vlc --intf dummy --vout-filter deinterlace --deinterlace-mode mean --sout-standard-mux=ts --sout-standard-access=http --programs=1,2,3,4,5 dvb-t:adapter=0:frequency=506000000 --sout '#duplicate{dst=std{url=:6543/ct1},select="program=1",dst=std{url=:6543/ct2},select="program=2",dst=std{url=:6543/ct24},select="program=3",dst=std{url=:6543/ct4},select="program=4",dst=std{url=:6543/nova},select="program=5"}'

vlc --intf dummy --vout-filter deinterlace --deinterlace-mode mean --sout-standard-mux=ts --sout-standard-access=http --programs=1,2,3,4,5 dvb-t:adapter=0:frequency=506000000 --sout '#duplicate{dst=std{url=:6543/ct1},select="program=1",dst=std{url=:6543/ct2},select="program=2",dst=std{url=:6543/ct24},select="program=3",dst=std{url=:6543/ct4},select="program=4",dst=std{url=:6543/nova},select="program=5"}'

Měl jsem problémy při použití mux=asf. Když měli streamovat obě karty, tak se při slabším signálu začínala plnit pamět, když byl plný i swap, tak odpadnul u jednoho streamu obraz a u některých stanic i zvuk. Při použití mux=ts je to ok. Ale i mux=ts má nevýhodu, ve výchozí konfiguraci ho nepřehraje mplayer, ani windows media player. Xine a VLC je ok. xine http://10.66.1.9:6543/ct24
vlc http://10.66.1.9:6544/prima

Do konce týdne by mi měla přijít SkyStar2, pokud ten ji streamovaci server (Athlon XP 2500+, 768MB RAM) utáhne, tak koupim programator Phoenix a kartu od UPC... jsem na to velmi zvědav :-D

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

stulda avatar 20.9.2006 08:28 stulda | skóre: 18 | Sokolov
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jake jsou minimalni hw naroky na streamovaci server s jednou DVB-T kartou?
20.9.2006 08:34 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Na cpu ani pamer to prilis narocne neni, myslim, ze Celeron 333MHz 128MB RAM to musi s prehledem utahnout.

Spis tam jde o propustnost site, pokud bys streamovat jeden multiplex, tak to je cca 25Mbit/s, coz by nejakym slabsim pc molho pusobit potize.
stulda avatar 20.9.2006 10:41 stulda | skóre: 18 | Sokolov
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Diky za info. A na co vlastne potrebujete ty karty dve? Asi blbej dotaz, ale ja o DVB-T zatim nevim skoro nic.
20.9.2006 11:13 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
U prahy vysilaji dva multiplexy (vysilace), na prvnim je CT1, CT2, CT24, CT4 a Nova, a na druhem je Prima, Ocko, Top tv, noe a 24cz. Kazdy multiplex vysila na jine frekvenci, takze jedna karta nenaladi oba soucasne.

Mam doma sit s vice pc a kazdy si muze nezavisle na nekom dalsim vybrat na co bude koukat.

U satalitu jsou zase transpondery (totez jako multiplexy na pozemnim vysilani) a napr. UPC vysila na nekolika, tusim 8, transponderech, takze pokud bych chtel streamovat cele UPC, tak bych potreboval 8 karet. Nebo by se pak museli divaci domluvit ktery transponder se bude streamovat. Jeden transponder muze obsahovat az 12 stanic.
stulda avatar 20.9.2006 11:48 stulda | skóre: 18 | Sokolov
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
A muzu touto kartou prijimat i digitalni vysilani po kabelovce?
20.9.2006 11:59 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Ne, musis mit kartu pro DVB-C.

DVB-T je pozemni vysilani
DVB-S je satelitni vysilani
DVB-C kabelove vysilani
DVB-H je tv vysilani pro mobily
21.9.2006 00:48 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Cele UPC by bylo prima ;-) Akorat nevim jestli bysme se vesli do 1Gb. Holt nastal cas na tahani vnitrnich i venkovnich rozvodu optikou. Do 10Gb by se ty satelity uz vejit mohly.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
21.9.2006 09:22 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
8*24 = 192Mbps, takze metalika myslim staci.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
21.9.2006 09:47 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Ono zalezi take na tom, jaka sirka pasma je pouzita v tom satelitu. UPC ma myslim nizsi bitrate nez ceske pozemni DVB. Na druhou stranu jsou na satelitu k mani kanaly, ktere vysilaji pravou HDTV a to je radove tech 25Mbps na jeden kanal.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
21.9.2006 09:47 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Ono zalezi take na tom, jaka sirka pasma je pouzita v tom satelitu. UPC ma myslim nizsi bitrate nez ceske pozemni DVB. Na druhou stranu jsou na satelitu k mani kanaly, ktere vysilaji pravou HDTV a to je radove tech 25Mbps na jeden kanal.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
21.9.2006 09:25 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Chces rict, ze konecne naplnime alesuv sen o optice mezi nasima vesnicema? :-D
21.9.2006 09:52 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Urcite to by se vyplatilo, s investici v radu jen jednotek milionu bych usetril 500 mesicne.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
20.9.2006 11:56 Voidless
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Pokud je mi znamo, tak jedna karta (==jeden tuner v pripade normalne dostupnych a porizovanych karet) dokaze v jednom okamziku byt naladena pouze na jeden multiplex. Pokud tedy chcete napr. sledovat program Foo na multiplexu A a zaroven nahravat program Bar na multiplexu B, potrebujete karty dva (nebo jednu se dvema tunery). Nahravani dvou soubeznych programu z jednoho multiplexu s jednou kartou by nemel byt problem.
Jiří Poláček avatar 20.9.2006 08:37 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Hodně nízké, pokud nedochází k nějaké konverzi zdroje. Mělo by stačit cokoliv, na čem se podaří nainstalovat VLC :)
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
20.9.2006 13:44 majklovec | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Mensi naroky ma getstream a je i stabilnejsi nez VLC:

http://www.czela.net/wiki/index.php/DVB
Jiří Poláček avatar 20.9.2006 08:33 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tímto způsobem filtr na odstranění prokládání nebude fungovat, u streamování je třeba jej použít v modulu transcode (viz pátý díl seriálu o VLC, který ovšem ještě nevyšel), respektive sáhnout po parametru sout-deinterlace-mode.

S pomocí VLM (VideoLan Manager) je možné streamovat z obou multiplexů v jediné instanci VLC (tj. že program bude spuštěn pouze jednou).
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
20.9.2006 08:35 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
OK, kdy ma vyjit paty dil? Nemuzu se dockat... moc se mi libi.
Jiří Poláček avatar 20.9.2006 08:40 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
To je otázka na redakci, pátý díl jsem Robertovi posílal víc jak před týdnem.
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
20.9.2006 09:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Je to teď trochu nabité. Nestěžuji si, ale znamená to, že se protahují intervaly mezi jednotlivými díly seriálů. Dokonce jsem uvažoval o vydávání dvou článků denně, ale zase si nejsem vůbec jistý, jestli by to bylo dlouhodobě udržitelné.

VLC: obávám se, že další díl bude až příští týden.
21.9.2006 07:37 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Dekuji za tak brzke uvolneni clanku VLC - 5.
20.9.2006 10:18 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neresil jste nekdo streaming teletextu, epg u dvb-t nebo titulku u filmu? Titulky mi nejak nejdou, a vubec nevim jak na teletext a epg.

Diky
Jiří Poláček avatar 20.9.2006 11:42 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Ty titulky už jsme přece nakousli tady. Když si pustíte film lokálně, tak jedou?
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
20.9.2006 11:44 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
lokalne jedou, ale streamovat je asi neumim
20.9.2006 14:28 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zkousel jste nekdo vkladat do streamu nejake logo nebo nejak textovy prozek? Ten prozek by nemusel byt uplne k zahozeni.

diky
Jiří Poláček avatar 20.9.2006 15:56 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Ano, zkoušel. Bohužel se musím opakovat, ale i o tomto je pátý díl o VLC. Přesto aspoň stručně – je třeba kódovat video (transcode) a používají se filtry (sfilter) logo a marq.
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
20.9.2006 16:49 D-Evil | skóre: 25 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zkuste mux=ps, ten by mplayer zvládnout měl. Mimochodem starší verze zvládaly i ts, ale kreslilo to nejrůznější kostičky a jinej bordel, protože v ps zřejmě jsou informace, který s videem ani audiem nesouvisej.

Jinak mě se bohužel plní paměť i při používání ps a ts, takže aktuálně místo VLC používám Getstream - neutíká mu paměť a i CPU na mym stroji zatěžuje míň.
21.9.2006 22:16 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
koukam ze tohle asi dvb-t umet nebude, ze???
never use rm after eight
22.9.2006 04:37 D-Evil | skóre: 25 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Umí.
12.12.2007 09:55 fisero
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Nová verze 0.8.6d zatim přežila noc a nevzala si ani MB paměti navíc. Nechám to běžet co jedýl to půjde. Jen se musela pro Debian kompilovat, protože v balíčku ještě není. Ale podle logu u nich to vypadá, že konečně vyřešili problém se zabítáním paměti u toho libdvbpsi modulu.
1.1.2007 01:39 Standus
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ahoj, jde pomocí vlc u toho streamu nějak snížit bitrate, například na 3 mbity ???

Děkuji
2.1.2007 15:43 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VLC stream ze dvou DVB-T karet
Cau, jde, pouziva se na to modul transcode a jeho zapis by mel vypada zhruba takto: ...transcode{vb=3096}:std{...}...
7.3.2008 16:05 Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Jak streamovat z DVB-S Technistar2 ?
Dobrý den,

může mi někdo poradit jak streamovat z sat. karty Technistaru tak aby mi to v multicastu nedavalo 6Mbit(primo z DVB vieweru), ale treba jen 1Mbit? VLC mi sat. kartu nenajde. A taky je pravda ze jedu na woknech.. :(

moc byste mi pomohli

Diky tomas
7.3.2008 18:28 Jiří Snopek | skóre: 10 | blog: Jirkův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak streamovat z DVB-S Technistar2 ?
Dobry den,

dvb dream v jedne z poslednich verzi umi streamovat udp stream, ten lze prijimat do vlc a jakkoli konvertovat.

Jirka
7.3.2008 20:17 Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak streamovat z DVB-S Technistar2 ?
Velice Vam dekuji.

Pomohl jste mi, ted uz jen nakonfigurovat sit.

Diky jeste jednou

T.
11.3.2008 19:16 Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak streamovat z DVB-S Technistar2 ?
Jeste jednou dobry den,

opet jsem tu s dotazem :)

Lze nejak zjistit, zdali je v siti povoleny multicast? Aniz bych musel do nastaveni switchu?

Dekuji moc

TS

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.