Portál AbcLinuxu, 23. května 2024 12:36


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
30.3.2006 09:30 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Internet Broadband 1024/256 - Praha a zatim jedu v poho. Ještě se schválně zeptám serveru:

nobody 30789 30788 0 379 576 0 Mar28 ? S 7:02 /usr/sbin/pppoe -p /var/run/pppoe.conf-pppoe.pid.pppoe -I eth0 -T 80 -U -m 1412

Uptime pouze 3 dny, protože mi to nějakym záhadnym způsobem spadlo.
Your distro, your rules!
30.3.2006 13:16 Davule | skóre: 11 | blog: BANANOVI_TUCNACI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Opava - rychlost, kterou mám podepsanou (512) zatím plní na 80-90%. Ještě by mně zajímalo, kdy proběhne slíbené zrychlení na 2048, které mi přišlo domů "papírovou" poštou jako skládanka - asi abych se nezlekl čtyřnásobného zrychlení :-)

Jinak musím říct, že jsem se službou spokojený. Skoro žádné výpadky a když tak 10-ti minutové. Po shlédnutí naší ústředny se ale obávám brzkých několikaměsíčních výpadků - ještě že to neviděl náš revizák!!!! Zavřel by to i s celou ulicí :-)

Dokumentace je pro blbce!! Já jsem BLBEC!!
30.3.2006 18:32 CecilKa | skóre: 6 | blog: Vsehochut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze

Ještě by mně zajímalo, kdy proběhne slíbené zrychlení na 2048, které mi přišlo domů "papírovou" poštou jako skládanka - asi abych se nezlekl čtyřnásobného zrychlení :-)

Nečekej a zažádej si o zrychlení přes Moje konto. Mě to po prvotním návalu po vyhlášení zrychlení (asi týden) zrychlili asi do tří dnů od zažádání přes web rozhraní a kolegovi za dva dny.
30.3.2006 21:36 Davule | skóre: 11 | blog: BANANOVI_TUCNACI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze
No tak to je bomba a ja vul - ten letak letel totiz do kose neprecteny :-) spolecne s OBI Kauflandem atd.
Dokumentace je pro blbce!! Já jsem BLBEC!!
30.3.2006 21:53 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze
Tak to máš dobrou patičku ;-)
Quando omni flunkus moritati
31.3.2006 14:18 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze
Jo, zazadej si online. Do hodiny se ta nova 4x rychlejsi sluzba presune z polozky vyzadane do polozky zrusene, protoze ta slavna aplikace je naprosto FUBAR. :-D
Ondrej avatar 31.3.2006 19:13 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze
Ta aplikace je na nic, pise mi ze mam limit 10TB (10240GB), ze mam rychlsot 2048/256 (podle modemu 3072/256, podle mereni 1.6Mbps/256) a tak vubec. Ja si o nic pres ni nezadal, zrychlili to asi za 14 dni sami (ale asi prejdu na 10Mbps od UPCcka)
Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
30.3.2006 15:17 Red Dog | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Možná máte vodu v kabelech ne ? :-)
wake avatar 30.3.2006 15:31 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze
ano, byl jsem zvědav dokdy záplavoví agitátoř vydrží.

gratuluji, jste první, jezevčíku !!!
Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
30.3.2006 15:53 #2453 | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: Milí uživatelé Internet Expres v Praze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Posledni pristup na moji gw v utery cca ve dve rano, v cca 10 jsem se ze skoly uz nedostal nikam, nejdriv jsem myslel ze mi to zablokoval admin, ktery se v mym houmu hrabal asi vic protoze jsem pred tydnem dostal nejaky postih za instalaci firefoxe (no comment), ale pak jsem zjistil ze je chyba jinde. Chvili na to mi mati potvrdila ze proud jde a ze ani UPS nepipa, kdyz jsem prisel domu vsechno se zdalo byt ok, ale pak mi psal kamarad ze se nemuze pripojit a v tu chvili bylo jasne... rozzlobeny jsem mel chut tam volat, pak jsem trosku vychladnul a zajistil si presmerovani mailu. Na jejich ochotu v komunikaci se zakaznikem, kdy jsem mluvil asi s peti operatory z ruznych oddeleni a kazdy me poslal nekam, pripadne nekam jinam, jsem uz zvykly. Jejich dlooouhe vypadky jsem taky vzdycky nejak prekousnul, ale tohle je dost. Platime si internet a chceme aby fungoval - obema smery, jestlize funguje jenom jednim smerem a to jeste dost pochybne (ani nemluve o slibovanem zrychleni ktereho jsem se jeste nedockal, krome toho ktere jsme si pred pul rokem priplatili), tak to je z meho pohledu jen polovina toho co nam maji poskytovat a co jim radne platime. Opet se zacinam vytacet. Nejradeji bych presel k jednomu nejmenovanemu poskytovateli, ktery ma za minimalne stejnych cenovych podminek mnohem lepsi nabidku a pry bez vypadku, ale s nejvetsi pravdepodobnosti nemame v ulici kabelovku :-( WiFi a jinym bezdratovym technologiim dostatecne neverim vic nez na to abych to mel od stolu k posteli :-)

No nemam cas se s timhle trapit, mail je presmerovany, ostatni sluzby budu muset ja, rodina i ostatni ozelet nez budu mit cas a naladu abych si s nekym vymenoval informace o tom jake jsou moje predstavy o pripojeni k internetu...

Jestli to je technicky problem a ne zamer, tak bych cekal ze budu jako zakaznik informovan, coz se nestalo. Takze mily Telecome, mas smulu.

T.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.