Portál AbcLinuxu, 14. května 2024 22:14


Dotaz: Cube - spusteni

16.7.2004 19:14 Kato
Cube - spusteni
Přečteno: 82×
Odpovědět | Admin
Cau, mam asi BFU dotaz - dneska jsem se tak dozvedel o hre Cube, tak jsem si ji stahnul, alu uz nejak nevim, jak ji spustit - kdyz napisu ./cube_unix , tak mi zacne v konsoli klasicky vypisovat, co se prave deje, pak problikne cerna obrazovka a error :( tady prikladam vypis:

Kato@MyNix:~/download/cube$ ./cube_unix init: sdl init: net init: world game mode is ffa/default init: video: sdl init: video: mode Xlib: extension "XFree86-DRI" missing on display ":0.0". init: video: misc init: gl init: basetex init: sound sound init failed (SDL_mixer): No available audio device init: cfg could not read "servers.cfg" init: localconnect init: mainloop read map packages/base/metl3.cgz (311 milliseconds) Cyclops by metlslime game mode is ffa/default Fatal signal: Floating Point Exception (SDL Parachute Deployed)

chyby u zvukovky bych si nevsimal - tu nemam, ale co znamenaji ti "parasutisti v SDLku" fakt nemam ani sajnu :( Nevite nekdo co s tim?

Jo a jeste kdyz uz jsem se tak pekne rozepsal - nevite nekdo, co je s oficialnimi strankami? Ty uplne stare (http://wouter.fov120.com/cube/) nefunguji, http://cube.sourceforge.net funguje, ale odkazuje na nove ofic. stranky na http://www.cubeengine.com/ --> a ty taky jaksi nefunguji - nevite nekdo proc? Vyvoj ukoncen, ci co?

Diky za zodpovezeni vsech mit otazek :)
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

16.7.2004 19:35 Kato
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jeste me tak napadlo - predpoladal jsem, ze tato chyba znamena, ze mi chybi nejake libsdl-dev knihovy, ale teda uz fakt nevim jake - snad vsechny, co existuji mam nainstalovane ;)
16.7.2004 19:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
Není problém s tím varováním, že nemáte DRI rozšíření ? Ale nevím, to je tak první co mě napadlo.
Copak toho není dost?
16.7.2004 21:37 Kato
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
DRI rozsireni? To je co? O:-) (asi lama dotaz, co?! )
16.7.2004 21:54 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
16.7.2004 22:07 Kato
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
dik - jakmile napsal Master_Up, tak mi to doklaplo a mrknul jsem na Google --> dri.sf.net (to asi nebude hracka, to rozchodit, ze?)
16.7.2004 19:42 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Floating point exception je ... chm, floating point exception ;-) zkrátka něco, co může nastat jen při fatální chybě v programu, podobně jako segfault. Proč se to ale děje, to nevím.
16.7.2004 21:20 Pinky | skóre: 30
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
Funguje ti akcelerace v jiných hrách, respetive je ve výpisu z glxinfo řádek: direct rendering: Yes ??
16.7.2004 21:38 Kato
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
Nevim - zadnou jinou 3D jsem zatim nezkousel...
16.7.2004 21:46 Kato
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
Asis uderil hrebicek na hlavicku - prime renderovani mam vypnute - jak se da prosimte zapnout??
Valoun avatar 17.7.2004 01:47 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
to zalezi tusim na tom co mas za grafickou kartu. Ja mam nVidia, ta dodava sve ovladace vcetne DRI.

takhle pak vypada prislusna cast /etc/X11/XF86Config-4

Section "Module"
# This loads the DBE extension module.
Load "dbe" # Double buffer extension
SubSection "extmod"
Option "omit xfree86-dga" # don't initialise the DGA extension
EndSubSection
# This loads the Type1 and FreeType font modules
Load "type1"
Load "freetype"
# This loads the GLX module
Load "glx"
# Load "dri"
# Load "GLcore"
EndSection


U jinych karet, ktere maji podporu primo v Xfree je naopak zahodno DRI modul zapnout.
25.7.2004 13:54 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni

...nVidia, ta dodava sve ovladace vcetne DRI...

Nvidia DRI nepoužívá, používá GLX!

Každý má právo na můj názor!
24.7.2004 19:37 Kato
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Takze DRI to neni - uz ho mam zapnute, ale stale stejna chybka :(
25.7.2004 11:34 HonP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
A vis jiste ze ha mas zapnute? Kdyztak sem jeste posli jakou mas grafarnu.
13.8.2004 10:48 Kato
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cube - spusteni
Vypis glxinfo:

Kato@stanice:~$ glxinfo name of display: :0.0 display: :0 screen: 0 direct rendering: Yes server glx vendor string: SGI server glx version string: 1.2 server glx extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context client glx vendor string: SGI client glx version string: 1.2 client glx extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context GLX extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context OpenGL vendor string: VA Linux Systems, Inc. OpenGL renderer string: Mesa DRI Rage128 20020221 Pro AGP 1x x86/MMX OpenGL version string: 1.2 Mesa 4.0.4 OpenGL extensions: GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_transpose_matrix, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_convolution, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_histogram, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip, GL_MESA_window_pos, GL_NV_texgen_reflection, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table glu version: 1.3 glu extensions: GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat ---------------------------------------------------------------------- 0x23 16 tc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None 0x24 16 tc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 8 0 0 0 0 0 0 Slow 0x25 16 tc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 0 16 16 16 0 0 0 Slow 0x26 16 tc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 8 16 16 16 0 0 0 Slow 0x27 16 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None 0x28 16 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 8 0 0 0 0 0 0 Slow 0x29 16 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 0 16 16 16 0 0 0 Slow 0x2a 16 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 8 16 16 16 0 0 0 Slow 0x2b 16 dc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None 0x2c 16 dc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 8 0 0 0 0 0 0 Slow 0x2d 16 dc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 0 16 16 16 0 0 0 Slow 0x2e 16 dc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 8 16 16 16 0 0 0 Slow 0x2f 16 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None 0x30 16 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 8 0 0 0 0 0 0 Slow 0x31 16 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 0 16 16 16 0 0 0 Slow 0x32 16 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 8 16 16 16 0 0 0 Slow

Podle toho bych usuzoval, ze ho zapnute mam - a grafiku mam dnes uz tezce historickou ATI Technologies Inc Rage 128 PF/PRO AGP 4x TMDS

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.