Portál AbcLinuxu, 30. října 2025 07:34
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
 25.10.2021 23:49
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        25.10.2021 23:49
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         26.10.2021 01:33
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        26.10.2021 01:33
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         26.10.2021 02:15
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        26.10.2021 02:15
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         26.10.2021 10:19
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        26.10.2021 10:19
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         26.10.2021 11:24
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        26.10.2021 11:24
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        1) Co máš proti druhému Vávrovi? :)Vadí mi především to, že jeho videa jsou výukový materiál argumentačních klamů. Je mi celkem jedno, jaký kdo má názor, ale ať jej má podložený fakty*. Potom taky dost hlasitě (říká se tomu hlasité mlčení) přehlíží některé skupiny lidí a je mu to jedno. Třeba LGBT, je mu to jedno a rád se dívá na řešení společenských problémů stylem Polsko a Maďarsko a je mu úplně jedno, kolik lidí u toho bude trpět. Bere všechno strašně osobně, viz jakákoliv kritika na KCD. To, že se někdo blbě zeptá nemá být důvod pro osobní výpady autora hry. Aktuálně vydal video o tom, jak měl přednášku na filozofické fakultě a jak to zase bylo špatně. (Už je to druhý případ jeho spolupráce s VŠ, kterou zpětně hodnotí dost negativně.) Bojuje proti cenzuře a potom se diví, když mu FB zabánuje comment, kde napadá Etzlera, který napsal jen to, že v Číně to byla taková hrůza a proto začal chlastat. (Vávra ignoruje ty podmínky a jen se strefuje do toho pití - další hlasité mlčení o problému.) Nemám na mazání příspěvků vyhraněný názor, ale jestli celá ta jejich akce proti "cenzuře" má mít za výsledek tohle ... čekal bych trochu vyšší cíle.
hlasité mlčení
Třeba LGBT, je mu to jednoZa to ty hlasite nemlcis, ty hlasite jecis Tomasi
 A ano, predstav si, ze jsou lide, kteri se nechteji neustale zabyvat cizi sexualitou a kterym je ukvicena mensina jedno.
 A ano, predstav si, ze jsou lide, kteri se nechteji neustale zabyvat cizi sexualitou a kterym je ukvicena mensina jedno. 
            Potom taky dost hlasitě (říká se tomu hlasité mlčení) přehlíží některé skupiny lidí a je mu to jedno. Třeba LGBT, je mu to jedno ... kolik lidí u toho bude trpět.Jak se říká, všeho s mírou. Je sice potřeba brát ohled na menšiny, ale na druhou stranu nesmí trpět ani většina. Celkovou škodu můžeme spočítat tak, že vynásobíme počet obětí a výši jednotlivé škody. A jde o to, abychom přehnaně neochraňovali pár "odlišných" jedinců na úkor většiny, protože to by pak v součtu nadělalo víc škody než užitku. Homosexualismus, přešívací a jiná LGBT propaganda dnes dostávají příliš mnoho prostoru a poškozují normální většinové děti, dělají jim v hlavách zmatek, i když se jich to vůbec netýká. A to celé proč? Aby si pár "odlišných" nepřipadalo utlačovaně? Je to naprosto nesmyslně nepřiměřené. Těm normálním dětem stačí, když budou vědět, že existují i lidi, kteří to "mají jinak", že není potřeba je posílat do plynu a že je lze tolerovat (pokud neškodíš druhým, tak si doma dělej, co chceš). A ne z té "jinakosti" dělat novou normu a stavět ji na první místo a věnovat jí tolik pozornosti. Daleko víc prostoru zasluhují problémy normální rodiny - jak se seznamovat, jak spolu má muž a žena vydržet, jak vychovávat děti, jak překonávat konflikty, aby ta rodina fungovala a poskytovala zázemí svým potomkům... jenže to jsou pro dnešní "progresivní" novináře asi moc nudná témata. Místo toho ti radši vydají deset článků o úchylce XY, skupině pěstující sodomii nebo návod, jak si nezávazně užít. Co si z toho pak má, zejména dětský, čtenář odnést? Že je divný, když je normální?
 27.10.2021 12:30
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog:
        27.10.2021 12:30
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog: 
            
        pěstující sodomiiZkus masáž prostaty a třeba tě ty chujoviny přejdou.
 27.10.2021 17:32
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        27.10.2021 17:32
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        Tady máš wiki-přehled zvířat, u kterých byla pozorována homosexualita.
takže když vopice v zologický zahradě posobě házej vlastní bobky by jsme po sobě taky měli házet svý bobky?? :O :O nebože když naše kočka dělá že mučí myš to taky jako znamená že mužem mučit jiný lidi jenom protože sou menčejší a žerou sejra?? nebo jako furt máme předsebou kutálet kuličky z bobků jak to jakoby dělaj broučci hrdobci?? :O :O
 27.10.2021 20:32
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog:
        27.10.2021 20:32
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog: 
            
         27.10.2021 20:37
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        27.10.2021 20:37
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         27.10.2021 21:53
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        27.10.2021 21:53
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         27.10.2021 22:28
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        27.10.2021 22:28
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        ... zavadet sexualni vychovu s ucenim o vsech moznych deviacich od normy (homo, bdsm, etc). Toto je prece vysostne vec rodicu. Zadny homosexual proste nebude mluvit do toho, jak mam vzdelavat sve deti. Nechte me potomky byt! Vzdelavejte sami sebe a sve nejakym zpusobem porizene potomky, ale neurcujte, co se maji ucit ostatni. Toto je vysostne vec rodicu!Tohle by se dalo říct na výuku obecně čehokoli, čtením počínaje. Proč to omezuješ jen sexuální výchovu (o kus dál píšeš, že děti do školy cheš dávat)? Sexuální výchovou rozumím předávání informací o tom, co je to sex, jaká má podoby, apod. Vztah sexuální výchovy vidím podobně jako vztah religionistiky k náboženství.
 31.10.2021 00:05
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        31.10.2021 00:05
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        zatim naštěstí ne ale je uplně vočividný že lgbt+ levičáci tlačej uplně stejně jako tlačej třeba vovočkovávání nebo uhlikovou neutralitu :D
 31.10.2021 00:32
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
        31.10.2021 00:32
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
         31.10.2021 11:32
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        31.10.2021 11:32
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         27.10.2021 12:39
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        27.10.2021 12:39
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        i když se jich to vůbec netýkáA tohle víš u každého konkrétního dítěte jak? Pokud se mu ve 12 letech (+-) dostane informace, že může mít rádo koho chce, a že pokud se nebude ve vlastním těle cítit v pořádku, že vždy je někdo, s kým si o tom může promluvit, tak tohle jen těžko způsobí zmatek. Zmatek způsobí spíš to, když bez jakýchkoliv informací se ve 12 začne cítit jinak, než vnímá u ostatních. To potom vede k tomu, že: Across these 42 studies an average of 55% of respondents ideated about and 29% attempted suicide in their lifetimes. Přitom to lze (snadno) řešit. Fakt nevidím žádný důvod ke zmatku. Dobrá sexuální výchova pomůže všem.
stavět ji na první místoCož nikdo nedělá. Tohle je problém lidí, kteří jakoukoliv zmínku o čemkoliv, co se jim nelíbí, označí "už je toho dost". Při prvním výskytu. Rozhodně není pravda, že se tomu věnuje tolik pozornosti.
Daleko víc prostoru zasluhují problémy normální rodiny - jak se seznamovat, jak spolu má muž a žena vydržet, jak vychovávat děti, jak překonávat konflikty, aby ta rodina fungovala a poskytovala zázemí svým potomkům...S tím naprosto souhlasím. Ale toto nijak nekoliduje s tématem sexuálního vzdělání. Právě naopak. Dobrá sexuální výchova způsobí mimo jiné i snížení počtu znásilnění, sexuálních útoků na dítě (to dítě bude mít větší odvahu to nevhodné chování nahlásit) apod. Partnerskou výchovu klidně taky.
Místo toho ti radši vydají deset článků o úchylce XY,Asi čteš nějaké divné noviny.
Co si z toho pak má, zejména dětský, čtenář odnést? Že je divný, když je normální?Dětský čtenář někde čte o sodomii? Odnést si z toho může to, že to je svět takový jaký je, se všemi barvami. Dobrovolné provozování BDSM může být přirozenou součástí života některých lidí. (Nejsem si teď jistej přesnými čísly, ale v prodeji erotických pomůcek ČR zrovna nezaostává.)
Dobrá sexuální výchova pomůže všem
Odnést si z toho může to, že to je svět takový jaký je, se všemi barvami.Laskave nepomahej a nech to na rodicich, ano?
 27.10.2021 14:34
Josef Kufner             | skóre: 70
        27.10.2021 14:34
Josef Kufner             | skóre: 70
            
            
        Pokud se mu ve 12 letech (+-) dostane informace, že může mít rádo koho chce, a že pokud se nebude ve vlastním těle cítit v pořádku, že vždy je někdo, s kým si o tom může promluvit, tak tohle jen těžko způsobí zmatek.To je v pořádku. Problém je, že v médiích se to s těmito tématy přehání, dělá se z toho až módní záležitost a vůbec je kolem toho děsně povyku. Místo toho, aby se nenormální nepovažovalo za špatné, tak se normální utlačuje.
 27.10.2021 14:50
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog:
        27.10.2021 14:50
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog: 
            
         28.10.2021 09:27
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        28.10.2021 09:27
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         28.10.2021 10:17
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog:
        28.10.2021 10:17
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog: 
            
         28.10.2021 10:38
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        28.10.2021 10:38
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         28.10.2021 10:53
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog:
        28.10.2021 10:53
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog: 
            
        Pohlaví (sex) je předmětem biologie/medicíny, v níž je velmi málo striktně binárních kategorií.Wat?
Takže i pohlaví je spektrum tvořené různými vývojovými znaky.Pohlavi je spektrum? Paneboze. Rodice te neucili, jak to je?
Ostatně, co by pak byl intersex?Patologicky stav, ktery je statisticky naprosto marginalni? Rozhodne natolik, ze muzeme rici, ze biologicke pohlavi je tvrde binarni.
Ale lidé zpravidla, mimo lékařské vyšetření nebo přírodovědný výzkum, nemají možnost určit biologické pohlaví, nýbrž gender, který se různí a rychleji se dynamicky vyvíjí v čase.OMFG, ty jsi uplne vymyty
 
  
 
             :-P
 :-P 
            Pohlavi je spektrum? Paneboze. Rodice te neucili, jak to je?Jakože kluci mají pindika a holky ne? Jo, tak nějak to syna učím. Taky ho učím, že bobek se dělá do nočníka... Tak jestli ses zasek v tomhle stádiu...
 28.10.2021 12:02
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        28.10.2021 12:02
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Ať se člověk podívá kam chce, tak slyší, jak se uznává 42 druhů (nebo 84, nebo více, to je jedno) pohlaví, že není jen ženské a mužské, ale další desítky.Jenže tohle není z hlav "aktivistů" LGBT, ale jejich protivníků. Psycholog a římskokatolický křesťan Jeroným Klimeš tohle (že existují desítky pohlaví) uvádí jako posměšek, i když ví (jako psycholog), že tím mnoha lidem může ublížit. Přesto mu nějak nic nebrání si z toho dělat srandu a uvádět to jako argument vůči něčemu.
Přitom počet pohlaví je pořád 2, mužské a ženské.A jaké? Fyzické? Identita? Jako technicky myslící člověk pokaždé trpím, když někdo uvede jen jeden z mnoha atributů (a ani vlastně neřekne který, jen hodnotu). Tj jako když někdo řekne, že Rubikova kostka je modrá. Není to vyslovená lež, na Rubikově kostce najdeme i modrou barvu. Ale rozhodně to není kompletní popis. (A můžu uvést další humorné historky, jak na technické dotazy "co je nastaveno na tom serveru" odpovídám univerzálně 42. Ať se zeptají konkrétně, nebudu pokaždé zjišťovat, na co se vlastně ptají.) Takže u člověka jsou ty osy atributů minimálně tři. Fyzické pohlaví, pohlavní identita, sexuální orientace. Prostě si to představ jako dataclass v programování. Další atribut a k tomu další metody, nebo fyzikálně řečeno interakce. Nevidím žádný problém.
 28.10.2021 13:05
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        28.10.2021 13:05
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         29.10.2021 13:42
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        29.10.2021 13:42
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Ale od té doby, co tak trochu tomešovatí, je to jiné.Jak se to projevuje? Svou orientaci napíšu jen do diskusí, kde (a to se divím, ale tak stane se), to ještě někdo neví (tzn tak 3x do roka max - ani ne, spíš tím hodně šetřím - ale vždy jako odpověď na dotaz). Jinak přece nic, ne? A to, že se vyjadřuju ke společenským problémům, které se, mimo jiné, týkají i LGBT (ale jsou daleko obecnější), no to se tady přece vyjadřuje více lidí. Nemůžu za to, že když se vyjadřuju ke společenským problémům, tak potom někdo napíše, ať držím hubu, protože jsem teplej. Bez tohoto bych se klidně obešel. Moje názory na energetiku, ekologii, lidská práva, dopravu apod. vůbec jinak nesouvisí s orientací. Ale skoro pokaždé se najde nějaký anonym, který má potřebu tohle spojovat. Jinak mi klidně můžeš napsat na email, ať nezaplevelujeme diskusi.
tzn tak 3x do roka maxSraž to na nulu a okolí to ocení.
 29.10.2021 14:45
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
        29.10.2021 14:45
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
        Tj. když se někdo zeptá tak má odpovědět "No Comment"?tzn tak 3x do roka maxSraž to na nulu a okolí to ocení.
 29.10.2021 17:28
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        29.10.2021 17:28
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
        homosexualistéNejsi Vaclav Klaus?
Normalnim lidem vadi ukricena az uhykana akcentace techto temat, ktera nikoho krome statisticky marginalni skupiny, nezajimaji.V podstatě souhlasím, otravuje mě to docela dost, takže: kdy už hergot přestanete křičet, hýkat a kvičet? A vůbec otravovat?
 29.10.2021 17:27
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        29.10.2021 17:27
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         29.10.2021 17:32
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        29.10.2021 17:32
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
        Tak na ty clanky neklikejte a vyfiltrujte si filmy a serialy bez gayu.Však to taky dělám. Nemám zapotřebí se dívat na černochy a gaye atd. na místech, kde to neodpovídá historické skutečnosti nebo poměrnému zastoupení těchto menšin ve společnosti. Současná kultura je převážně kulturou úpadku - kvalitních děl, které stojí za to vidět nebo slyšet je naprostý zlomek. Naštěstí v minulosti bylo natočeno tolik dobrých filmů a hudby a napsáno tolik dobrých knih, že se nebojím, že bych někdy neměl co poslouchat, na co se dívat nebo co číst. I kdybych to hodně ořezal a současnost úplně ignoroval, tak stejně nevím, kde na všechna ta skvělá díla, co v minulosti vznikla, najít čas. Tenhle přístup doporučuji víceméně každému. Dá se tedy teoreticky říct, že problém neexistuje (devianti a komunisti ať si točí svoje úchylné nerealistické filmy a propagandu a nikdo na to nebude koukat), nicméně spousta lidí ke kultuře přistupuje tak nějak naivně a má přirozenou tendenci konzumovat aktuálně vytvářený obsah místo toho historického, což je svým způsobem pochopitelné. Tihle lidé jsou náchylní té propagandě podlehnout. Jde tedy o osvětu a řešení jsou v zásadě dvě - buď tu dekadentní tvorbu ignorovat nebo se snažit, aby se kvalita současné produkce zvedla.
 29.10.2021 20:18
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        29.10.2021 20:18
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
        nebo se snažit, aby se kvalita současné produkce zvedlaDoporucuju to delat prostrednictvim financni podpory spis nez vest kulturni valky na internetu. Protoze pak primo zpusobujes problem, proti kteremu bojujes. Pokud ta dekadentni kultura lidem nejak realne skodi, tak na to stejne nakonec prijdou sami.
 30.10.2021 23:55
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        30.10.2021 23:55
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        hlavně jako nechápu proč si lgbt+ neudělaj nějaký svý filmy/seriály ale furt ničej něco co už tady bylo vodjakživa :O :O proč třeba jako ničej sezamovu ulici proč ničej spidermana/supermana/batmana proč se nám lgbt+ cpou furt do vobyváku a proč jako na nějaký lgbt+ musíme koukat ikdyž nás vubec nezajímaj???????? berem jim snad my nějaký ty jejich zkrocený hory/caroly/věznice shawshank?? :O :O proč jedou tu kvótu jakože každej film musí bejt z 25% lgbt a nechtěj tu svou kvótu na počet filmů třeba?? :O :O :O :O
 31.10.2021 11:40
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        31.10.2021 11:40
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         31.10.2021 16:58
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        31.10.2021 16:58
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        tttssssssssss ať si to jako klidně točej ale ať se taky nedivěj že nato nechcem koukat a nadáváme když nám to rvou dovobyváků :O ;D
.......a votázečka děsně tajemná pokuď ty progresivistický filmy zhnusujou nemalý % diváků který nato jakoby pak nechtěj koukat co jako producentům kompenzuje ten ušlej zisk za tlačení lgbt+ propagandy?? :O :O ;D ;D
máte přece rádi svobodu a volný trh
vo koncesionářskejch poplatcích co dou český televizi naty jeji pitominy nekoukatelný nebo povinej podíl eurofilmů na netflixu a podobnejch hele si slišel třeba?? :O :O todleto neni žádnej volnej trch :D
 1.11.2021 09:06
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        1.11.2021 09:06
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         28.10.2021 12:21
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        28.10.2021 12:21
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Wolfstreet BrosTyhle kanály mají také svoje zájmy. Proto jsem třeba přestal sledovat Standa show - ne proto, že to dělá blbě nebo tak, ale prostě proto, že nevidím důvod sledovat stejné hosty, kteří chodí do kdejakého podobného pořadu (Danu Drábovou si rád poslechnu v přednášce na ČVUT, Standa, který při vší úctě o tom neví vůbec nic, se jí na nic nového stejně nezeptá - z toho, co mě zajímá) a vlastně se divím, proč tam chodí. (Ale tj jejich věc.) Jako být jeden den u Stacha v HydeParku civilizace a druhý den u někoho v obýváku, no nevím. Stejně tak jsem viděl jen několik málo dílů Kulatého stolu, od chvíle, kdy jsem viděl Černotu, kde s bulvárním nasazením (ala V Síti) chtěli problematizovat lidi, kteří se s někým oboustranně dobrovolně seznámili na 18+ seznamce (dokonce tam uváděli a problematizovali jednu konkrétní a důvody pro kritiku zrovna této jsem nějak nepobral - co je špatného na nahých fotkách na 18+ erotické seznamce fakt nevím, nějak se jim tu myšlenku nepodařilo předat. Co si jako mysleli, že tam bude? Výstava minerálů? Fotky souhvězdí?).
 28.10.2021 13:11
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        28.10.2021 13:11
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         27.10.2021 15:51
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        27.10.2021 15:51
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         A meli by se rozloucit i s duchody
 A meli by se rozloucit i s duchody  Holt se bude makat a kazdy sam za sebe. Zadne davky, piratsti kamaradi
 Holt se bude makat a kazdy sam za sebe. Zadne davky, piratsti kamaradi  
             26.10.2021 13:04
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        26.10.2021 13:04
🇹🇬             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        daniel vávra for president!!!!!!!!!! 👑 ✊ 👑 ✊
And just might be, the next best thing, but not quite me
 27.10.2021 19:57
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        27.10.2021 19:57
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         29.10.2021 19:16
Agent            
             | blog: Life_in_Pieces
             | HC city
        29.10.2021 19:16
Agent            
             | blog: Life_in_Pieces
             | HC city
         29.10.2021 22:01
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        29.10.2021 22:01
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
        "nejlepsi cesky banker"Jaky je zdroj tehle citace? Ja to slysim poprvy.
 29.10.2021 22:02
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        29.10.2021 22:02
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
         29.10.2021 22:51
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
        29.10.2021 22:51
Člověk z Horní Dolní            
             | blog: blbeczhornidolni
            
        Ze je v likvidaci je dane jenom tim, ze ty smlouvy byly vuci zakaznikum napsane tak blbe, ze z jejich strany nemely zadnou vypovedni lhutu. Tudiz si BE mohla dovolit je vypovedet a jit do likvidace.Sam pises o tom, jake meli smlouvy se zakazniky, kteri je s nimi uzavreli dobrovolne. BM prestal byt udrzitelny, takze vyuzili svych smluv, vypovedeli je a sli do likvidace. Likvidace je normalni cast zivotniho cyklu spolecnosti.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.