Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 21:32

Das Auto

9.2.2008 17:26 | Ani zbla

Nesnáším reklamy, proto jsou pro mě televize či rádia občas utrpení.

Reklamní agentury nám často cpou do hlavy neskutečné sračky. Ale občas je nějaký slogan docela zajímavý. Obecně platí, že čím jednodušší, tím lepší. Třeba jsem před lety četl, že CocaCola vyměnila slogan z "Always" na "Enjoy" :-). (Nebo to bylo naopak? Na tom nesejde.) Nejúspěšnější slogan v historii prý zní "Heins means beans", možná je úspěšný proto, že fazole Heins jsou docela dobré...

Teď mě zaujala reklama na Volkswagen se Sealem a Heidy Klum. A slogan? "Das Auto", skutečně geniální. Evokuje to ve vás německou preciznost? Ve mně ano, bezva manipulace :-).

http://www.youtube.com/watch?v=7hzY271B3-E

       

Hodnocení: 75 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

9.2.2008 17:54 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Jaká byla cesta?" .. "V pohoděěěěě"
-- Georgo
9.2.2008 18:25 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
VW [fau ve] je jasna volba
zabezpečení objektů a vozidel, kamerové systémy plastová a hliníková okna
9.2.2008 19:01 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ve mne to vyvolava pocit nic nerikajici, chladne, nemecke strohosti. At zije cuore sportive :-D
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
pdp7 avatar 9.2.2008 19:02 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
9.2.2008 19:44 Opičák | skóre: 18 | blog: Opicakovy_blaboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pracuju v jedné firmě, kterou vlastní němci. Otravujou tu dost často a myslím, že do toho dost vidím. Pod pojmem německé si už ale nepředstavuju preciznost. Možná to ti němci takto umí na venek prodat, ale jsou to lidi jak všichni ostatní. Co se týče jiného příspěvku, tak strozí jsou dost a chladní myslím taky. Nechtěl bych tam žít ani bydlet. Myslím si, že japonci jsou daleko preciznější a svědomitější jak němci.

Jinak "Das Auto" nepovažuju za nějak dobrou značku. Němci umí dělat auta, ale "Das Auto" jak zní z jeho názvu je lidový vůz. Ne pro nás, ale pro ně. Nevím jestli už v "Das Auto" začali s Common railem nebo ne, ale to jejich TDI je teda dost pozadu.
Rezza avatar 9.2.2008 21:04 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Nejusmevavejsi clovek, ktereho jsem potkal je Simon - z Mnichova a je to jeden z nejlepsich kamosu, co jsem kdy mel! Osobne si myslim, ze Nemci jsou nam trebas mnohem blizsi nez trebas Slovaci (i kdyz ty mam taky rad, ze jsou zase az moc zivi :)
IMHO japonky jsou peknejsi jak nemky :]
9.2.2008 23:59 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
slovenky jsou lepsi a hlavne dostupnesi :-)
lepsi jak nemky - 100% ano
lepsi jak cesky - temer vetsinou ano
lepsi jak japonky - na ne mi nesahej, jsem mistr bojoveho umeni Key-Board :-D
10.2.2008 10:55 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
já zas dělám v japonské firmě, evropské ústředí máme v Rotterdamu takže se občas pracovně potkávám s těmihle národy. O japoncích jsem si přestal dělat iluze když k nám do fabriky přidělili trochu česky mluvícího japáka jménem Koki Kubota. Většího lempla a idiota jsem v životě nepotkal, no možná na vojně. Ale jinak jsou japonci i holanďani docela fajn,je s nima i sranda. Ke germánským autům se jako italian cars nevyjadřuju, rejpu do nich jen když si začnou :-) Motor TDI vymysleli kdysi u Fiata, chvíli to dávali do Cromy a myslím i do dodávky Ducato. Pak zjistili že to je slepá cesta vývoje tak to prodali germánům a za utržené peníze vyvinuli JTD tedy common rail. Z koncernových značek Audi dělá common rail ale z propagačních důvodů to dál značí TDI. Lidovky z Vlčího hrádku a Boleslavi myslím dál používají gla gla chrochty chrochty grrrrr. U těch luxusnějších jako je třeba ta škatule v reklamě nevím a hledat se mi to nechce.
10.2.2008 12:37 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Tak co jsem nasel ja, TDI-PD konci prave letos a nahradi ho TDI-CR. Mimochodem, od jednoho insidera z Fiatu, mi bylo receno, ze VW tu technologii nakoupil u Fiatu, ale jestli je to pravda netusim.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
10.2.2008 20:25 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Fiat to je jako kralik - vecer to skace a rano je to chciply...
10.2.2008 21:07 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
To je absolutni blbost. Fiatu jsem mel nekolik, ted napriklad Barchettu, pristi tyden prebiram nove Bravo a nemuzu si stezovat. S Fiatem mam velmi dobre zkusenosti. Navic jsou to ziva auta. Ale je dobre ze lidi o Fiatu smysleji, tak jak smysleji, tlaci to ceny dolu.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
10.2.2008 22:00 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
furt jsem čekal kdy se nějakej škodufkář nebo folxuágnista ozve a světe div se, dočkal jsem se.
10.2.2008 22:46 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
smula, jezdim v citroenu saxo...
11.2.2008 10:21 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
tak proč to děláš? Vždyť žabožrouti mají mezi škodůfkářema stejně blbou pověst jako taliáni. A nejvíc podobných blbých vtipů dělají lidi co prošli oním krizovým vývojem- Š 100, Š 105, Favorit, Felicie. To všechno koupené jako zpustlá ojetina. Samozřejmě je jejich nedostupným snem mít jednou ochcáfku f tédéíčku, vočipovanou, jede fakt hustě pyčo woe. Ale jen ať vtipkujou a kupujou předražené boleslavské zázraky. Za cenu za jakou můžu mít Punto GT nebo Bravo HGT s výkonem přímo děsivým ve velice zachovalém stavu seženu Fabii RS leda s mostním pilířem vraženým do půl auta. Pokud budu uvažovat o něčem na prndání do práce tak můžu mít za stejnou cenu fabii HTP, šedivou nudu s rachtajícím tříválcem anebo tři až čtyři Punta a střídat je podle nálady :-) A saxo je celkem příjemné auto, mě ale moc nevyhovujou francouzské podvozky.Pohodlné ale chybí mi tam kontakt s podvozkem. Brácha má C3, ta je trochu tvrdší ale stejně nevím co ty kola dělají.
11.2.2008 15:49 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
je pravda ze saxo je takova lodicka... xm uz je lod a clovek opravdu nevi kudy jede protoze nic neciti... jako Fabii RS bych si poridil taky... ono preci jen Bravo HGT za 6l nafty jezdit nebude... a vzhledem k tomu ze TDi jede pekne odspoda tak na akceleraci bude mozna i lepsi... mam overeno ze Fabia (cip 130ps) ma oproti Saxu VTS 1.6 16 (118ps) vyrazne akceleraci :-)
11.2.2008 18:03 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
ona ta fabia taky nepojede za šest litrů pokud ten výkon budeš využívat a to bravo HGT má těch koní 150 bez úprav. Ono to je asi tak vyrovnané, kdybych měl benzinový dvoulitr s přeplňováním ale vyladil ho tak aby měl výkon jen 100 kW tak bude mít spotřebu taky kolem 6 litrů. Jenže tohle nikdo dělat nebude. Takže benzin dvoulitr má cca stejný výkon jako nafta jenže ta se musí vysoce přeplňovat. Bez technicky velmi náročného turba by měl nafťák výkon asi poloviční viz třeba felicia 1,9 d nebo 1,9 SDI v oktávii přičemž jízdní výkony budou popravdě řečeno směšné. Podobných výkonů dosahují benzinové motůrky nákupních tašek s polovičním objemem, obdobnou spotřebou a mnohem lepším poměrem váha výkon. Naproti tomu benzinový dvoulitr s turbem může mít výkon hodně přes 200 kW a s vočipovaným tdi si vytře kdykoliv a kdekoliv. Samozřejmě vyšší výkon znamená vyšší spotřebu. Čipování ropáků je jen zoufalá snaha přiblížit se výkonům benziňáků, za cenu obrovského zhoršení emisí, snížení životnosti a o spotřebě by se taky dalo dlouho diskutovat. Ten výkon není zadarmo, odněkud se to vzít musí.
11.2.2008 20:10 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Jak ktera verze TDI. Treba ta varianta s 77 kw je naprosto uboha a jede spis od strednich otacek. Jelikoz ve 4500 otacek konci, tak moc vyuzitelny rozsah nema. Neni diesel jako diesel, nikdy bych neveril jak muze byt diesel liny nebo ze muze chcipnout pri rozjezdu...
A pokud jde o sprint chiple Fabie 130 ps vs. Saxo VST, tak neuverim dokud neuvidim zmerene hodnoty, subjektivne se to mozna zda byt ve prospech toho naftaku, ale stopky bych si tipnul rozhodne ve prospech toho Saxa.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
11.2.2008 21:36 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Fluttershy, yay! avatar 11.2.2008 17:57 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Neříkám, že jsou škodovkáři všichni stejní, ale já jsem de facto příznivcem VW (a taky Fordu/Volva a Subaru a japonských aut) a pasto- a žabožroutská auta nemám rád z toho důvodu, že ač jsou jakkoliv silná, či krásná, jsou na druhou stranu nesmírně poruchová (statistiky německých servisů, VW z nich mimochodem také nevychází nejlépe) a co se týče spotřeby, velmi často to nejsou velké zázraky.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
11.2.2008 20:07 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Ta poruchovost je vec nazoru. Jedno je jiste, napr.italska auta jsou velmi citliva na kvalitu a mnozstvi oleju vic nez jina auta. Navic v mnoha pripadech, zejmena to plati o Alfe, maji jistou spotrebu oleje (pist je ve valci volnejsi, aby mel motor rychlejsi reakci na plynovy pedal). Malokdo u noveho auta ceka, ze by mel kontrolovat hladinu oleje, je to prece nove auto, ze (a priznejme si, TDI zere olej taky pekne)? Navic bych rekl, ze italove prestrelili servisni interval - napr. Selenia doporucuje vymenu oleje v polovicnim intervalu nez Fiat.
Pak je tu problem, ze napr. ADAC zapocitava pouze auta jim odtazena a vetsina nemeckych automobilek poskytuje vlastni asistencni sluzby, tj. umele si svoje vysledky vylepsuje. Atd. atd. ta spolehlivost bude srovnatelna, konec koncu, prakticky vsem dodava Bosch, Marelli, Garrett atd.
O spotrebe si myslim svoje, s Octavii TDI se nedokazu dostat pod 6,5 litru (posledni dobu vetsinou mezi 6,7-7 litru), s 1,8 Fiatem jezdim za 7,5-8,5 litru (nafta vs. benzin). A to je rozdil zanedbatelny kdyz vezmu vyssi porizovaci cenu naftaku, vyssi povinne ruceni, rozdil v kultivovanosti a vezmu servisni naklady...
Prvni firemni Bravo bude uz tento tyden, bojoval jsem za nej dlouho, Skodovku nebo VW bych nesnesl. :-D
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
11.2.2008 20:28 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
ještě je taky potřeba vzít v úvahu druh závady, to se totiž ve statistikách neobjevuje. Tam je jen to když auto bylo nepojízdné a muselo být odtaženo do servisu. Jestli šlo o vyviklaný konektor (problémy elektroinstalace italů) nebo o zničené turbo za mnoho desítek tisíc ( hádejte u koho) to už se nerozlišuje. Italy taky moc nemají rádi servisáci a bazarníci. Ono se tam totiž těžko šeredí s řídící jednotkou. Pokud bude mít fiat na tachometru 100 tisíc tak má najeto na 99 procent sto tisíc. Pokud bude mít oktávie sto tisíc tak má na 99 procent 300 tisíc. Totéž platí o paměti závad, funkci ABS a airbagů. Program na šťourání v řídící jednotce pro VW jde snadno najít na internetu a kabel sesmolí každá trubka. Kdo mi to sežene na Fiaty tak je srdečně zván na sraz italiancars a bude opit do naprostého vítězství. Stačí diagnostika, nemusí to umět falšovat údaje.
11.2.2008 20:43 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Abych rekl pravdu, odtah jsem potreboval dvakrat v zivote, jednou to byla Skoda Favorit s ohlym ramenem (vyletel proti mne kamion v uzke ulicce prostredkem cesty a ja to zachranil skokem pres patniky). A podruhe se Skodou Octavia TDI 81 kw. Ta Octavia byla ten den prevzata v salonu jako uplne nova, po 40 km poprve zastavila, prijel technik, vymenil rele a jelo se dal. Tedy jelo se dalsich 10 km nez zastavila definitivne.
Nedavno me na Octavii potkala takova zajima vec, svitla na me zase jednou kontrolka oleje (oranzova, tj. jeste neni nutne panikarit a je mozne dojet), chci otevrit kapotu a rup, madlo mi zustalo v ruce. Kterej blbec vymyslel tu plastovou klicku, ten by zasloucil nobelovku...fakt prava nemecka preciznost :-D
Starsi italove meli dalsi handicap - nesli chipnout - ridici jednotka Marelli.
Pepo kdy bude nejblizsi sraz italiancars? Mlada mi porad nadava ze mame itala a na sraz ji nevezmu (btw. nejsem clenem italiancars)
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
11.2.2008 21:24 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
mrkni na www.italiancars.org v sekci klub je něco o jarním srazu. Asi to bude někdy koncem dubna někde u Máchova jezera ale to se může ještě mockrát změnit. Tam asi nebudu, to je trochu z ruky ale letní bývá zhruba uprostřed republiky. Předloni byl v Jihlavě a loni na Konopáči, to je kdesi u Chrudimi. Mimo to ještě pořádají oblastní sraz lidi z východu, Zlínsko, ostravsko a jednou jsme si taky udělali minisrazík kolem Brna v Jedovnici u Blanska.Členství není podmínkou, vlastně to znamená jen některá zvýhodnění na webových stránkách ale web je volně přístupný komukoliv jak pro čtení tak přispívání. Jen myslím s vyjímkou vkládání obrázků větších rozměrů a obrázkových smajlíků. Jsme taková trhlá parta bez striktních pravidel, je jedno jestli má někdo otlučené uno za první výplatu nebo krásnou alfu nebo už jezdí v něčem úplně jiném.
10.2.2008 00:55 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Třeba jsem před lety četl, že CocaCola vyměnila slogan z "Always" na "Enjoy" :-)

Třeba nechtěli, aby si to zákazníci asociovali s těmi vložkami… :-)

carnero avatar 10.2.2008 10:38 carnero | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Das Auto" je pěkné, ostatně jako celá reklama.

A když si načal Ty sračky a Coca Colu - to "Coca Cola Zero cukr", je šílenost.
about:carnero
11.2.2008 00:37 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Němci a reklama? Jedině Geiz ist Geil! Cpali to tam (i v Rakousku) do nich 4 roky až se to dostalo do běžné mluvy.
msk avatar 11.2.2008 11:31 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Das Auto
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vo mne to neevokuje nic. "Das auto" mi znie rovnako ako "Sieg heil" alebo "Du bist swaine". A vobec, nemam rad tu ich hatlaninu :).

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.