Portál AbcLinuxu, 7. listopadu 2025 00:45
Nesnáším reklamy, proto jsou pro mě televize či rádia občas utrpení.
Reklamní agentury nám často cpou do hlavy neskutečné sračky. Ale občas je nějaký slogan docela zajímavý. Obecně platí, že čím jednodušší, tím lepší. Třeba jsem před lety četl, že CocaCola vyměnila slogan z "Always" na "Enjoy"
. (Nebo to bylo naopak? Na tom nesejde.) Nejúspěšnější slogan v historii prý zní "Heins means beans", možná je úspěšný proto, že fazole Heins jsou docela dobré...
Teď mě zaujala reklama na Volkswagen se Sealem a Heidy Klum. A slogan? "Das Auto", skutečně geniální. Evokuje to ve vás německou preciznost? Ve mně ano, bezva manipulace
.
http://www.youtube.com/watch?v=7hzY271B3-E
Tiskni
Sdílej:
Motor TDI vymysleli kdysi u Fiata, chvíli to dávali do Cromy a myslím i do dodávky Ducato. Pak zjistili že to je slepá cesta vývoje tak to prodali germánům a za utržené peníze vyvinuli JTD tedy common rail. Z koncernových značek Audi dělá common rail ale z propagačních důvodů to dál značí TDI. Lidovky z Vlčího hrádku a Boleslavi myslím dál používají gla gla chrochty chrochty grrrrr. U těch luxusnějších jako je třeba ta škatule v reklamě nevím a hledat se mi to nechce.
A saxo je celkem příjemné auto, mě ale moc nevyhovujou francouzské podvozky.Pohodlné ale chybí mi tam kontakt s podvozkem. Brácha má C3, ta je trochu tvrdší ale stejně nevím co ty kola dělají.

Třeba jsem před lety četl, že CocaCola vyměnila slogan z "Always" na "Enjoy"
Třeba nechtěli, aby si to zákazníci asociovali s těmi vložkami… :-)
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.