Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 12:11
To jsem si takhle koupil v trafice DVD s klenotem české kultury, sadou večerníčků Pojďte pane, budeme si hrát. Krámská cena 49,- Kč, no nekupte to. Doma jsem si to pustil, koukám, koukám, a co nevidím... (viz obrázek)
Jsem si skoro jist, že ten nápis je v každé kopii DVD, takže se můžete přesvědčit, že tam skutečně je - ve druhém dílu, "Jak jeli k vodě", přibližně chvilku poté, co medvěd napodobující auto nutí druhého medvídka, aby ho jako správné auto celé umyl - "šampon napěnit, bříško namydlit" (mimochodem, jsem tak divný jen já, nebo to i jiným připadá jako jasná sexuální narážka?)
Docela by mě zajímalo, jestli to bylo původně míněno opravdu jako subliminální reklama (jestli ano, tak hodně amatérská, protože ten nápis absolutně nezapadá do pozadí a jeho probliknutí je dost vidět), nebo zda snad jde o tajné vyjádření sympatií tvůrců filmu vůči teorii světového míru, nebo jestli tam ve střižně spadl kus filmu od vedlejšího stolu
Tiskni
Sdílej:
(aha, reklama, takže to bude pěkná blbost)Jenže i reklama funguje, jinak by na ní nikdo nevydělával.
Jestliže vám poměrně dlouho blikají nějaké nápisy přes celou obrazovku tak, že by si jich nevšiml leda slepý,Jenže každý nápis tam je jen jeden snímek (pravděpodobně), takže při takovém množství nemá vědomí šanci to zpracovat, u podvědomí to už je pravděpodobnější. Takže si sice můžu říkat, že to bude nejaká blbá reklama, ale nemám šanci blokovat obsah sdělení.
Jenže i reklama funguje, jinak by na ní nikdo nevydělával.
To je ovšem irelevantní, bavíme se tu o tom, jestli to je nebo není podprahová reklama.
Jenže každý nápis tam je jen jeden snímek (pravděpodobně), takže při takovém množství nemá vědomí šanci to zpracovat
Kdyby to vědomí nemělo šanci sledovat, nemohl bych ty nápisy při promítání v normální rychlosti přečíst.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.