Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 09:26

-

24.12.2011 16:54 | deleted | poslední úprava: 26.10.2021 01:16

-        

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

=^..^= AmigaPower® avatar 24.12.2011 20:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - parsování pixmap ze skriptů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
K čemu je to dobrý?
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
24.12.2011 20:19 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - parsování pixmap ze skriptů
jak jsem už psal, hlavně k tvorbě terénu z heightmap.
=^..^= AmigaPower® avatar 24.12.2011 20:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - parsování pixmap ze skriptů
Jo, jakože je to hned v nějakym forátu, nebo jdu na to úplně blbě? :-D
24.12.2011 20:36 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - parsování pixmap ze skriptů
Heightmapa je "obrázek", ve kterým světlejší místa jsou vyvýšenější (jako třeba hory a tak), šedý jsou rovný, černý jsou údolí apod, no prostě čím světlejší, tím vyšší - takovou heightmapu budu parsovat, a podle toho kde je to světlý nebo tmavý změním výšku, a mám terén.
=^..^= AmigaPower® avatar 24.12.2011 20:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - parsování pixmap ze skriptů
Jo tohle!!! Já sem ale hovado, takhle přece fungoval levelmaker v Alien Breed 3D II The Killing Grounds, nebo tak v něčem, to sem to ještě patlal v Deluxe Paintu...
=^..^= AmigaPower® avatar 24.12.2011 20:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - parsování pixmap ze skriptů
...tywoe co to bylo za hru? :/ Teď mam o zábavu postaráno...

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.