Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 15:25

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
24.11.2013 00:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge 0.3.0 beta 11
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tohle vypadá opravdu dobře, klobouk dolů. A ta mapa by na FPS byla skvělá ;-)
SPD vůbec není proruská
24.11.2013 13:58 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge 0.3.0 beta 11
tohle je jen taková testovací :) na dema budou lepší mapy
24.11.2013 13:49 luky
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge 0.3.0 beta 11
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proc pocet trojuhelniku pouzitych na vykresleni obdelniku zavisi na poctu sousedicich trojuhelniku?
24.11.2013 13:55 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge 0.3.0 beta 11
? pokud narážíš na vysoký počet trojúhelníků ve screenshotu se zapnutým outline, to je mapa po úpravách - tzn. bez optimalizace - po optimalizaci (stačí stisknout K v edit módu a chvíli počkat) vypadá takto.
24.11.2013 14:29 luky
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge 0.3.0 beta 11
V tom predchozim pripade mi prislo, ze zadny trojuhelnik nema vrchol v hrane jineho trojuhelni, po otpimalizaci uz tam takove pripady jsou.
24.11.2013 14:39 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge 0.3.0 beta 11
při normálních úpravách se dělá s kostkama určité velikosti, takže se v octree vytvoří spoustu nodes, které nejsou potřeba a geometrie mapy není efektivní, při optimalizaci se spoustu těchto nodes zruší a celé se to zefektivní, což znamená i vytvoření t-joints (vrchol v hraně jiného trojúhelníka) v různých místech - ty se pak vyplní (protože normálně vypadají jako malé díry v mapě)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.