Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 22:09
Torchlight, Linux a mody
5.10.2012 18:53
| Přečteno: 1111×
| Jiné
Jestli je tu někdo, kdo si koupil Torchlight v posledním humble blabla a deptá ho, že tam nefungují mody, tak na tom pracuju. Něco málo píšu tu.
Je to víceméně hotové. Na vytváření zipu se zatím teda vykašlu, ale co jsem tam šoupnul jako featuru navíc je spojování class a pet modů - normálně má každý class a pet mod u sebe vlastní charactercreate.layout a vzájemně se tak mlátí a v menu si pak akorát můžete vybrat z toho s vyšší prioritou. V tom svým prográmku to prostě nechávám proskenovat, co tam je za classy a pety (ach ten češtin) a vygeneruju společnej a ono to i nějak funguje ^^, takže tím odpadne práce pro ty, co nechtějí nějaký class pack mod, ale pouze pár class či pet modů. Ještě tam během asi zítřka dodělám konfigurák, kde se bude dát nastavit priorita modů a jestli zapnout/vypnout ono spojování class a pet modů, kdyby to náhodou dělalo neplechu. A pak to někam prdnu. Co jsem zatím zkoušel, tak víceméně funguje:
- Jarcho's Class Compilation*
- ValkyrieII class mod
- DUI_AutoMap
- TheHerosLegecy
- BrighterMap
- Emberborn
- Enhanced Mastery
- ID&PortalStones
- RespecMod
- ThrowingWeapons
Zatím jsem teda nenarazil na nic, co by nefungovalo, ale uvidíme. Jinak konkrétně u toho modu označeného hvězdičkou, mod funguje, ale až po ruční úpravě pár DAT souborů - konkrétně u Assasin a Demonologist je v nich pár chyb, kdy se zavírá jiná sekce, než se otevírá a u jednoho se to i nějak překrývalo, nic co by se ale nedalo ručně opravit, ten můj modder řekne na jaké řádce je co špatně.
Takže snad během víkendu to dodělám do použitelného stavu.
Tiskni
Sdílej:
Komentáře
Vložit další komentář
5.10.2012 23:26
Bedňa | skóre: 34
| blog:
Žumpa
| Horňany
Re: Torchlight, Linux a mody
6.10.2012 12:16
johnyBeGood
Re: Torchlight, Linux a mody
7.10.2012 15:07
torchlightuser
Re: Torchlight, Linux a mody
Založit nové vlákno •
Nahoru
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.