Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 14:11
Ctený súd, môj klient si pred prvým použitím Zázračnej paličky dôkladne naštudoval návod na použitie. Nakoľko však v ňom nebolo uvedené, že prípadná oprava vyžaduje zásah odborníka, v dobrej viere, že sa nemôže nič pokaziť, pokúsil sa so svojimi znalosťami čarov a kúziel paličku opraviť.
Výsledky tejto opravy sú nám všetkým známe. Zduplikovaná svokra! A preto žiadam, aby môjmu klientovi bolo vyplatené odškodné 300 € za novú paličku, 15000 ako odškodnenia duševných útrap a povinnosť zabezpečiť duplikátu svokry eutanáziu!
A jak bych si ten přístup výrobce představoval? Nějak takhle...+1 BTW jsem posílal maily třeba firmě, co udělala řadič ve scanneru (a který si po usb vždy natahal firmware), aby mě poslala datasheety, že bych se chtěl naučit ho programovat (volně přepsáno) a prej, že mám smůlu, neposkytujou. Stejně tak firma, co vyrobila barevnej LCD do jedné Nokie, tam jsem podle nějakýho maníka, co tu nokii hacknul zjistil, že komunikace je snad standardizovaná (takže ani neměli co skývat). Některý firmy mě ani neodpověděly
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.