Portál AbcLinuxu, 14. listopadu 2025 13:13
nobody 30789 30788 0 379 576 0 Mar28 ? S 7:02 /usr/sbin/pppoe -p /var/run/pppoe.conf-pppoe.pid.pppoe -I eth0 -T 80 -U -m 1412
Uptime pouze 3 dny, protože mi to nějakym záhadnym způsobem spadlo.Opava - rychlost, kterou mám podepsanou (512) zatím plní na 80-90%. Ještě by mně zajímalo, kdy proběhne slíbené zrychlení na 2048, které mi přišlo domů "papírovou" poštou jako skládanka - asi abych se nezlekl čtyřnásobného zrychlení 
Jinak musím říct, že jsem se službou spokojený. Skoro žádné výpadky a když tak 10-ti minutové. Po shlédnutí naší ústředny se ale obávám brzkých několikaměsíčních výpadků - ještě že to neviděl náš revizák!!!! Zavřel by to i s celou ulicí
Nečekej a zažádej si o zrychlení přes Moje konto. Mě to po prvotním návalu po vyhlášení zrychlení (asi týden) zrychlili asi do tří dnů od zažádání přes web rozhraní a kolegovi za dva dny.Ještě by mně zajímalo, kdy proběhne slíbené zrychlení na 2048, které mi přišlo domů "papírovou" poštou jako skládanka - asi abych se nezlekl čtyřnásobného zrychlení
spolecne s OBI Kauflandem atd.
WiFi a jinym bezdratovym technologiim dostatecne neverim vic nez na to abych to mel od stolu k posteli
No nemam cas se s timhle trapit, mail je presmerovany, ostatni sluzby budu muset ja, rodina i ostatni ozelet nez budu mit cas a naladu abych si s nekym vymenoval informace o tom jake jsou moje predstavy o pripojeni k internetu...
Jestli to je technicky problem a ne zamer, tak bych cekal ze budu jako zakaznik informovan, coz se nestalo. Takze mily Telecome, mas smulu.
T.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.