Portál AbcLinuxu, 1. prosince 2025 23:16
Potřeboval jsem paměť do staršího počítače, tak jsem si u nich jeden modul objednal. Paměť byla vadná, memtest sice chyby nehlásil, ale náhodně restartovala Windows. Když jsem ji nesl na reklamaci, všiml jsem si, že z druhé strany pamětí je zbytek lepidla a nějakého toho sajrajtíčku - jako by tam před tím byla jiná nálepka. Jsem přesvědčen o tom, že tu paměť už jednou někdo reklamoval a oni se pouze neobtěžovali ji otestovat sami, ale reklamaci hned uznali (jak to bylo i v mém případě), nevyřadili ji a s klidným srdcem ji znovu prodali mně, abych ji "otestoval" já.
Prostě celé je to mnohem složitější, než si mnoho lidí myslí.Což mě, jako zákazníka moc nezajímá. Czechcomputer mi taky nepomáhá ladit Oracle
). Pri nakupu nad 5k je doprava zdarma, lze si nechat zbozi poslat postupne jak jim prichazi na sklad (cena dopravy zustava stejna). Dokud zbozi neni pripravene je mozno objednavku jednoduse zrusit pres internet - ani nemusite psat e-mail nebo volat. Vraceni penez do 15 dni je take bez problemu (ja to nedelal ale videl sem pri osobnim odberu).
V Alzasoftu třeba píšou "další dodávka nepotvrzena" - to je přesnější, ne?
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.