Portál AbcLinuxu, 5. května 2024 05:42


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
7.12.2006 16:04 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně netrhaný zvuk ve wine, sen nebo realita?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Super, možná by se hodilo z toho udělat i FAQ
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
7.12.2006 23:32 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně netrhaný zvuk ve wine, sen nebo realita?
No očekávám že brzy dojde k vylepšení zvuku ve wine a tak to pak už snad nebude zapotřebí, zároveň nevím jesti by to tam někdo hledal.
Luboš Doležel (Doli) avatar 7.12.2006 17:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně netrhaný zvuk ve wine, sen nebo realita?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sekání je jedna věc, ale některé krátké zvuky se neozvou vůbec, některé delší se na konci zopakují (zkus Mafii) - to tohle vyřeší taky, nebo je to bug v hlubinách Wine?
7.12.2006 23:01 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně netrhaný zvuk ve wine, sen nebo realita?
Zkus to, Mafii nemam, ale me to vyresilo vsechny problemy mimo padani v nekterych hrach.
Luboš Doležel (Doli) avatar 8.12.2006 00:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně netrhaný zvuk ve wine, sen nebo realita?
Nevíš, proč Wine potřebuje takové násilné řešení? Komerčním hrám vyšší prioritu povolovat nemusím a problémy nemají.
8.12.2006 00:12 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně netrhaný zvuk ve wine, sen nebo realita?
Protože je špatně implementovaná alsa (oss chodí mnohem líp) a špatně udělaná knihovna dsound, to se prakticky nezměnilo za poslední rok, nebo dokonce i delší dobu, například knihovna dsound je téměř stejná jako verze z roku 2002. Problém je že na tom teď bohužel nikdo nepracuje, takže k vylepšování dochází jen díky některým nahodilým tvůrcům patchů, kterých je jako šafránu, codeweavers chce soustředit vývoj trochu jinam, než na zvuk který pro office produkty není tak důležitý a trochu funguje.
7.12.2006 23:40 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně netrhaný zvuk ve wine, sen nebo realita?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak dnes večer, přibližně v 10 hodin došlo k začlenění patchů pro Direct3D o který jsem v blogu také psal, proto odteď nedoporučuji updatovat wine do doby než se to celé zestabilizuje :)
8.12.2006 21:51 Janik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně netrhaný zvuk ve wine, sen nebo realita?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To HL EO je HalfLife 2 Episode One ??? Ako sa da spustit HL 2 na wine??? Mne to neslo... To je jedina hra, ktoru chcem aby mi sla (este koli nej drzim windoz)
8.12.2006 22:11 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně netrhaný zvuk ve wine, sen nebo realita?
Nevím proč, ale mě chodil vždy, problém byl jen v tom že pokud se používá ARB, tak se spousta věcí nezobrazila správně (stejně jako v cedeze). Je nutné mít grafiku nvidia 6xxx a vyšší, třeba poslední stabilní ovladače, wine (ideálně přímo verzi 0.9.26, dnešní cvs už asi chodit nebude), nahrané fonty z windows v adresáři c:/windows/fonts a nakonec zapnout architekturu GLSL a ještě si přidat grafikou paměť, pokud máš kartu s víc jak 64MB. Dokonce jsem celý HL2EO dohrál v Linuxu pod wine :)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.