Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 04:04
Už cestou do Brna svítila kontrolka dobíjení,když toto dělá auto delší dobu je řemen v pytli a normální řidič by s tím nejel. Řemen na novějších autech tedy na Astře se nedá tímto způsobem opravit - jiné drážkování, a síla Astry je o něco větší než na Škodovkách. U Staré Š120 se to dalo na nouzovku, ale u Astry bych si to nedovolil.
Tam se podařilo získat náhradní, leč neoriginální, klínový řemen.Výměna na Astře není nic moc, musí se vše povolit a správně utáhnout, jinak hrozí, že odejde i něco jiného. Hlavně se musí vše nastavit dle značek. Tu opravu řemene Vám dělal servis nebo Home-made?Shodou okolností mám Astru z roku 2003 a měnil jsem před rokem klínový řemen za nový a nebylo to zase tak easy.
Uháníme po rakouské dálnici a najednou, motor chcípl. Koukáme do motoru a zjišťujeme, že tentokrát nebude oprava jednoduchá. Rozvodový řemen a s ním zřejmě další důležité součásti motoru jsou v háji.No a takže se to potkalo, oprava cca 10-25000.- to člověka dokáže potěšit. V některých případech když se to blbě potká, je lepší za 10-15K vzít na vrakálu starší motor.
Na auta té které značky nejvíc nadávjí ti, kteří ji nikdy neměli. Zkus někde říct, že plánuješ koupit třeba Alfu a najde se plno chytráků, kteří Ti budou tvrdit, jak to sou strašný auta. Přitom drtivá většina z nich ji nikdy neměla a všechny "informace" mají z agentury JPP.
raději Opel než FIAT/FORDLOL! MotoLAMA!
Už cestou do Brna svítila kontrolka dobíjení, řidič a majitel vozu to ale prohlásil za normální.Mno a kdyz BFU rekne "vyhodilo mi to nejakou hlasku, tak jsem ji odklikl", tak je hned povazovan za tvora pomalu menecenneho
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.