Portál AbcLinuxu, 1. listopadu 2025 19:59
Vážený pane Dziku,
dovolte, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 2.05.2011.
Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.
Na základě Vašeho písemného požadavku bylo zrušeno zasílání všech obchodních sdělení na Váš e-mail.
V případě Vašich dalších dotazů můžete využít kontaktní formulář na www.upc.cz v sekci Klientský servis pod odkazem kontaktní formulář. Můžete také volat na telefonní číslo 241 005 100 (nebo zdarma 222 980 980 – pouze pro klienty UPC telefon), a to vždy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 a v sobotu a neděli od 10:00 do 18:00.
Víte o tom, že pokud jste již klientem UPC Česká republika, a.s., nemusíte vždy vyplňovat své údaje v kontaktním formuláři? Zaregistrujte se do Moje UPC na https://my.upc.cz/cz/StartPage.aspx a ušetřete svůj čas.
Po přihlášení do MOJE UPC zvolte na úvodní straně s Vašimi údaji odkaz Kontakt, v sekci Klientský servis. Na straně Kontaktní formulář vyberte produkt a poté téma, jehož se Váš dotaz týká. Po zadání textu dotaz již pouze odešlete.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Zdenka Kůrková
operátor klientského centra
www.upc.cz
a ona ze: "Ano, samozrejme. Ale aj tak vám to bude chodit." :DAno, tohle je standardní praxe z větších firem. Nejlepší taktika je uživatelům v profilech jednou za čas hromadně zaškrtnout zasílání reklamních zpráv a podobného bordelu. Oni si řeknou "že bych to zapomněl zrušit?", zruší si to a po čase se koloběh opakuje.
Hm, to mi připomnělo jednu historku, co končila asi takhle:
"... jestli mi budete volat počtvrtý, tak vám tam dojdu rozbít hubu!"
"Ale pane... tento hovor je nahráván..."
"Tak si tam nahrajte, že NIC NECHCI!"
Oni prostě mají lidi za blby..<joke>Ne woe!
Oni si zjistili, že jsou to lidi od tebe
</joke>
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.