Portál AbcLinuxu, 7. května 2025 00:25
1.) restartovalo se protože na trať musela vyjet sanita a nešlo toto celé udělat i kdyby jel SC.
To je duvod pro zastaveni zavodu, ne pro restart. Do konce zbyvalo cca 6 kol, takze klidne mohli zavod rovnou i ukoncit, bylo odjeto vic jak 75% zavodu, takze body by se stejne braly plne.
2.) Jak jste se díval tak i v tom 70 kole kdy se ta nehoda stala držel SV stále ty dva za zády a úspěšně se bránil. Jako jemu nic jiného nezbývalo, když v pitstopu měl problém s výměnou kol.
Drzel, ale otazka je zda by udrzel, jeho pneu by byly horsi a horsi, vem si Schumachera nebo Rosberga jak jim odesli pneu. Navic Alonso i Button se nechali slyset ze ten pravy tlak si chteli nechat na jeste pozdejsi dobu, kdy by byla vhodnejsi sance. Alonso v te dobe spis jen tak naznacoval, obcas vykoukl, ale o nic vazneho se nepokousel.
No já to vidím tak, že se restartovalo hlavně pro diváky, aby bylo nějaké vyhlášení vítězů a ne trapný konec závodu.Hmmm, pak by to chtelo zakaz prezouvani a praci na aute pod cervenymi vlajkami....Treba Hamilton jel s poskozenym zadnim kridlem, za normalnich okolnosti pro nej zavod skoncil, diky preruseni mel deset minut na opravu (a pak ma jeste tu drzost ze za 20sekund penalizace se ozve ze jde o rasismus)...
V tom 70 kole nebyl SV moc rychlý, ale měl takovu trakci, že si mohl dovolit držet ty dva za sebou. Předjet by se dal jen na cílové rovince, kdoví jak by to dopadlo kdyby na druhém místě jel LH. To by nedopadlo asi dobře.Ono to do urcite chvile jde, ale pak zacnou gumy proste odchazet a predjede te i cyklista. 6 kol je dost dlouha doba, za to se mohlo stat opravdu vse, ale to uz se nikdy nedovime. Vettel mel obrovske stesti.
v každém závodě razantní Hamilton, který to však dnes dvakrát přehnalpodotknu jen, že se vyjádřil ke traťovým komisařům, že ho pokutují jen protože jen černý. Pak zjistil, že to přehnal a šel se s velkou pompou omluvit. Takto sestřelit Massu a toho druhého mladého Maldonada, který jel životní závod tak tomu říkám borec.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.