Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 05:47

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
10.7.2011 02:30 DanBlack
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pozdrav z budoucnosti... :-D (vloženo 02:30)
Petr Tomášek avatar 10.7.2011 10:54 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
ha!
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Max avatar 10.7.2011 21:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud jde o vybírání účtu, tak jsem toto zjišťoval. Člověk si bez OP může vybrat jen tím, že udá číslo účtu + udělá správný klikyhák až 1000EUR denně. To je limit. Když jsem se ptal ve spořce, co s tím, zda by ten limit šel snížit, tak ee. Nakonec mi navrhli, že bych mohl účet zaheslovat, tzn., zvolit si nějaké heslo(nebo asi i frázi) a to při výběru vždy psát v plaintextu na papírek, kterým o výběr žádám.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
11.7.2011 09:13 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Jo, taky jsem se jeden cas zajimal, jak nejaka slecna v KB prozkouma muj podpis na platebnim prikazu, ktery vhodim do "offline" schranky - umoznovali vyplnit platebni prikaz, sam si ho orazitkovat razitkem v KB a pak vhodit do nejakyho boxu. Tak jsem premyslel, jestli pak ty papirky zpracovavaji nejaky profesionalni grafologove a overuji, ze ten podpis je opravdu muj, protoze neverim, ze je nekdo tak dokonalej a dokaze se vzdy podepsat naprosto stejne - ja to nedokazu. Takze za kontrolu OP jsem rad (ikdyz samozrejme OP se da padelat nebo ukrast, ale je to mnohem vetsi usili, nez zkopirovat podpis).
Petr Tomášek avatar 11.7.2011 10:43 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Mně kupodivu kdysi dávno z ČSOB volali na mobil a chtěli potvrzení, že jsem příkaz zadal skutečně já ;-)
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
11.7.2011 06:20 mustafa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V zahranici je to jeste volnejsi, platebni karta prijde postou, v druhy obalce pin (ma to chodit jindy, ale je to vetsinou v jedny varce) kartu vyndas, zavolas na linku, reknes robotovi datum narozeni a adresu a karta je aktivovana. Rozdil je jen JEDEN, tim zahranicim nemyslim vychodni evropu. Normalni je to totiz nekrast a nepodvadet, kapisto? Proto je i vyrizeni cehokoliv v celku v klidu a ne porod jako v cechach, kde si clovek musi vzit dovcu aby vyridil zakaldni veci na ouradech.
11.7.2011 09:17 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Ano, znam presne tenhle pripad z CH. Dokonce je to tak volny, ze ten pin a karta prijdou normalne do schranky (mozna PIN se musi vyzvednout na poste, uz si nejsem jistej), ale treba i jakakoliv dalsi posta - kdyz je to moc velke a nevejde se to do schranky, proste to nechaji za dverma.

No, prave to me vytaci. Ale nejde mi do hlavy, ze to ty blbci z CS nedokazou pochopit, ze takovahle blbost je pro slusny obtezujici a pro podvodniky to nic neznamena. Bud, at to teda udelaji pouze na RC nebo nejaky kod, ktery poslou na vypisu nebo ktery si osoba bude moct zadat, nebo at to zrusi. Proste at slusnym lidem nedelaji prekazky s vymluvama, ze se snazi nekoho chranit.
Petr Tomášek avatar 11.7.2011 10:42 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Rozdíl je v tom, že ve vyspělém světě nese riziko banka...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
11.7.2011 16:43 mustafa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
No ano, ale je to taky tim ze tech podvodnicku je tam daleko min, ted uz se to meni, jak vim od znamejch tak od doby co se otevrely hranice na vychod musej zamykat baraky a byty a celkove si davat vetsi pozor. My tomu rikame ze jsou naivni a pitomci (ze se nechaj ojebat), oni to videj tak, ze jsme (ti na vychod od nemecka) svine a zlodeji bez moralky.
12.7.2011 08:29 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Pravda pravda - ja tady kolegum v praci rikam, ze udelali chybu, kdyz ty hranice otevreli. Sice to trosku zpomalovalo na hranicich, me osobne kontrolovali jen jednou (mel jsem cerne bryle), ale nic jsem na cerno neprevazel, takze pohoda. Nastesti i ted dost casto kontrolujou pochybna auta, tak aspon to, ale hrozne tady pribyva pristehovalcu a nasili:-( Taky rikam, at se modli, aby sem nanelezli "nasi milovani romsti spoluobcane" (cikani by tady zrejme mohli zit a pracovat naprosto v pohode) [doufam, ze chapete rozdil mezi cikanem a romem].
12.7.2011 08:17 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Tak hlavne je to o tom, jakou zvoli banka strategii. Budto chce opravdu spokojenost zakazniku a zvoli pro ne jednoduchy zpusob komunikace a vezme na sebe odpovednost, nebo proste nebude chtit nest odpovednost (protoze je proste v CR velke riziko podvodu a museli by casto resit se zakaznikem problemy) a proto zvoli opravdu bezpecne overovani (a dal by se urcite vymyslet bezpecny a pritom jednoduchy zpusob, aby i rodinny prislusnik timto overenim prosel, pokud by ten zakaznik s tim souhlasil) nebo proste budou nutit zakaznika chodit na pobocku.

Problem je, ze CS zvolila uplne jinou strategii. Zakaznikum ztizila komunikaci, protoze vyzaduje, aby pohlavi osoby souhlasilo pri overovani RC, takze manzele nemuzou za toho druhe ty veci vyridit uplne sami a podvodnikum nechala volny pristup. Naprosto nepochopitelne.

Bud maji proste jenom overovat RC nezavisle na tom, kdo ho rekne, nebo maji nejakym zpusobem domluvit specialni kod a pak jim ma byt jedno, kdo ten kod sdeli. Stavajici system je pouze otravny pro jejich poctive zakazniky a vubec nezabezpecuje pristup k udajum.
12.7.2011 21:03 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blesková soutěž: Ověření identity v podání ČS a.s.
Asi se CS orientuje na 4% populaci. Tam ověřování hlasem v "rodině" není problém. :-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.